1/11/17

Υπάρχει ένα τεράστιο ζήτημα - Γιατί μας λένε συνεχώς ψέματα μπροστά στα μάτια μας;

Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: Δεν απαγορεύσαμε τη μέσω internet έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
Σπίρτζης και Μαυραγάνης έλεγαν το ακριβώς αντίθετο τόσες μέρες για να δικαιολογήσουν τις ουρές!
Ο Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης ισχυριζόταν τόσες μέρες ότι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων απαγόρευσε την έκδοση του e-εισιτηρίου μέσω Διαδικτύου και αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους για τις καθημερινές ουρές στα εκδοτήρια του μετρό.

Την ίδια ακριβώς επιχειρηματολογία χρησιμοποίησε και ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης για να δικαιολογήσει τις καθημερινές εικόνες ντροπής με τις ουρές.
Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων έδωσε απάντηση στις κατηγορίες των Υπουργών που τη φέρουν να έχει την ευθύνη για την ταλαιπωρία των πολιτών κατά την έκδοση των νέων ηλεκτρονικών εισιτηρίων.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε η Αρχή όχι μόνον δεν απαγόρευσε τη χρήση του διαδικτύου για την έκδοση του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου αλλά, αντιθέτως, την επέτρεψε ρητώς.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου:
Η Αρχή, κατόπιν συστηματικής συνεργασίας με εκπροσώ πους του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Α.Ε. (ΟΑΣΑ), όπως άλλωστε προκύπτει από τις Γνωμοδοτήσεις υπ’ αρ.1/2017 και 4/2017, γνωμοδότησε θετικά επί της τελικώς υποβληθείσας γνωστοποίησης επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου).
Ειδικότερα, όσον αφορά στη δυνατότητα ηλεκτρονικής -μέσω διαδικτύου- υποβολής αίτησης για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όπως αυτή περιγράφεται στην ως άνω γνωστοποίηση του ΟΑΣΑ, η Α ρχή έκρινε, σύμφωνα με τη Σκέψη 4, σελ. 14 της Γνωμοδότησης 4/2017, ότι αυτή «δεν προσκρούει στις θεμελιώδεις αρχές της προστασίας προσωπικών δεδομένων».
Συνεπώς, η Αρχή όχι μόνο δεν την απαγόρευσε, αλλά αντιθέτως την επέτρεψε ρητώς. Σε κάθε περίπτωση, διευκρινίζεται ότι η Αρχή είναι αρμόδια να γνωμοδοτεί για κάθε ρύθμιση που αφορά στην επεξεργασία και προστασ ία προσωπικών
δεδομένων (άρθρο 19, παρ. 1, στοιχ. θ’ του ν. 2472/ 1997). Σε αυτό το πλαίσιο, η Αρχή δεν δύναται να παρεμβαίνει στην υλοποίηση συστημάτων και στις επιχειρησιακές επιλογές, τα οποία εκφεύγουν του πεδίου αρμοδιοτήτων της.
Σημειώνεται ότι τόσο ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης όσο και ο υφυπουργός Νίκος Μαυραγάνης, σχολιάζοντας το θέμα που έχει προκύψει με την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών που περιμένουν στις ουρές για να βγάλουν εισητήριο, είχαν υποστηρίξει ότι «ο αρχικός σχεδιασμός του υπουργείου Μεταφορών ήταν η όλη διαδικασία να γίνεται διαδικτυακά, ωστόσο το απαγόρευσε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων, λέγοντας ότι από αυτή την πηγή τα προσωπικά δεδομένα είναι τρωτά.»

9 σχόλια:

  1. Ο ελληνικός ηρωϊκός λαός! Στηνεται ώρες στην ουρά για ν αγοράσει εισητήριο, αντί να τους στείλει στο διάβολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος λαός μωρε αυτός που ψηφίζει μνημόνιο και ευρω 10 χρονια τωρα και σκίζει το κεφαλι σε Γερμανούς και Τούρκους χρονια τωρα ?

      Διαγραφή
  2. Γιατι πρέπει να εκδίδονται ονομαστικά εισητηρια θα εξηγήσει κανεις στον κόσμο.Εγω θελω να πληρώσω και να αγοράσω 50 εισητηρια ενός έτους και να τα χαρίσω σε φίλους.Διατι μου απαγορεύει το κράτος η καθε κράτος ? Με παρακολουθεί Μηπως ? Ρητορικό το ερώτημα ... Και στο μπάνιο θα στήσουν κάμερες τα σύγχρονα κράτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βαλτε μια ουρα των 100 χιλιαδων ατομων, με το 60% να ειναι εργαζομενοι, με μεσο ορο καθυστερησης τις 2 ωερες, για 120.000 εργατοωρες χαμενες μιλαμε και στα 3 ευρω την ωρα, ειναι 360.000 ευρω που χαθηκαν, ενω το 40% το εχασε το κρατος. Αν βαλουμε τις τεραστιες ουρες που υπαρχουν σε ολες τις ΔΕΚο και λοιπες υπηρεσιες, το κρατος χανει καθημερινα εκατομμυρια απο Ευρω, που αν ειχε εξυπνους συμβουλουε και πραγματικους τεχνοκρατες, και υποστηριζαν ηλεκτρονικη διακυβερνηση τυπου Βαλτικων χωρων και ΕΕ γενικα με 150 εκατομμυρια μια φορα δοθεντα, θα κερδιζε τα τριπλασια το μηνα. Αυτο που ειδαμε λοιπον ειναι η αναπτυξη σε στυλ Κουβας, ενω στην ουσια κυριαρχει στην Ελλαδα εδω και 40 χρονια αναπτυξη Βορειας Κορεας, με τη μονη διαφορα, η Β. Κορεα ξερει τι κανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Eurofighter.
      Ναι αλλα οι ουρες μας γεμισαν με ριγη συγκινησης αφου ξαναζωντανεψαν την ΕΣΣΔ του ενδοξου παρελθοντος.
      Αν ειχε και χιονι και μειον 30 θα δακρυζαμε απο την ευτυχια.

      Διαγραφή
  4. Λαμόγια... Και οι Συριζαιοι υπουργοί και όσοι τους υποστηρίζουν ακόμα.. Για τους ονειροβατες εκτός Ευρώ και Καπιταλισμού , δεν μπορεί να πει κανείς τίποτα... Είναι θέμα αντιληψης να πιστεύεις ότι πετάει ο Γάιδαρος , αλλά δεν ενοχλείς και κανέναν να το πιστεύεις... Οι άλλοι όμως οι Κωλοτουμπομπολσεβικοι είναι χειρότεροι και από το χειρότερο ΠΑΣΟΚ. ΛΑΜΟΓΙΑΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ερώτημα του όλα για όλα στις 8.29 μ.μ. δεν είναι καθόλου ρητορικό.
    Είναι το γεγονός!!!
    Αυτό ακριβώς επιδιώκουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι ουρές ήταν δημοφιλής μέθοδος βασανισμού στα κομμουνιστικά κράτη. Σε μάθαινε να πειθαρχείς, να έχεις υπομονή, να κοιτάς τον εαυτό σου και μόνο και να μην σου φάει κανείς την σειρά. Σε απογύμνωνε από κάθε είδους ευγένεια κι όταν ερχόταν η στιγμή να πάρεις το καρβέλι σου, ένιωθες μια παράξενη ηδονή, μια ηλίθια περηφάνια και μια ελαφρά ευγνωμοσύνη για το κομμουνιστικό κόμμα. Ήταν σημαντικό για τα κομμουνιστικά καθεστώτα να εξασκούν τους σκλάβους τους, στις ουρές. Στις ουρές ζυμωνόταν ο κομμουνιστικός μαζάνθρωπος απογυμνωμένος από ιδανικά και εξαρτημένος από την καθημερινή ανάγκη του για επιβίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Ektropos.
      Αν και πολλες φορες βρεθηκα σαν ναυτικος στην ΕΣΣΔ και σε αλλα κομμουνιστικα κρατη,ακομα και στην Κουβα,και εγινα μαρτυς αυτου του φαινομενμου,ουδεποτε περασε απο το μυαλο μας οτι αιτια ηταν αυτο που περιεγραψες.
      Σε ευχαριστω που το εξηγησες.
      Γηρασκω αει διδασκομενος.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.