6/6/18

6 προς 7 Ιουνίου 1907

Βούλγαροι Κομιτατζίδες κρεμούν τον Ανθυπολοχαγό Τέλλο Άγρα και τον Ναουσαίο συνεργάτη και φίλο του Αντώνη Μίγγα κοντά στην Έδεσσα.
Οι σημερινοί Έλληνες πολιτικοί άραγε τους θυμούνται, όταν παραδίδουν το όνομα της Μακεδονίας στους Σλάβους των Σκοπίων, και δέχονται ότι είναι μακεδόνες και ομιλούν Μακεδονική γλώσσα;

Ένα μοιρολόϊ για τον Μακεδονομάχο Ήρωα Τέλλο Άγρα
Βαρέθηκα να κάθομαι
στης λίμνης τα καλάμια
να πίνω το θολό νερό,
να πέφτω στα ραγάζια.
Αρρώστησα , ξαναρρώστησα
με πόνεσε η καρδιά μου'
κουνούπια ήπιαν το αίμα μου
 κι αβδέλλες το κορμί μου.
Βγαίνω ψηλά ψηλά θωρώ
με βλέμμα απελπισμένο'
βλέπω το γέρο Όλυμπο
στον κόσμο ξακουσμένο'
βλέπω την Πέλλα την παλιά,
τούς Άγιους Αποστόλους,
θυμούμαι τον Αλέξανδρο
στους δοξασμένους χρόνους.
Και τώρα την πατρίδα μας
θέλουν να μας την πάρουν,
οι Βούλγαροι τη χώρα μας
Βουλγάρα να την κάνουν.
Εγώ δεν είμαι Βούλγαρος
να κρύβομαι, να φεύγω
ήρθα εδώ να πολεμώ,
τη δόξα να γυρεύω.
Ανάθεμά σε, Αρχηγέ,
που μ' έστειλες παράδες
δεν έστελνες τη μάνα μου
ν ' ανάψει τρεις λαμπάδες...

Αιωνία η Μνήμη του Τέλλου Άγρα, του Αντώνη Μίγγα και όλων των Ελλήνων που έδωσαν τη ζωή τους για τη Μακεδονία!

Ioannis Bougas

1 σχόλιο:

  1. Αν τους ήξεραν και τους θυμόντουσαν οι Έλληνες πολίτες, να είστε σίγουροι πως το ίδιο θα έκαναν και οι πολιτικοί τους. Ήδη σε γκάλοπ της δεκαετίας του 80 η αναφορά στο όνομα Καραϊσκάκης παρέπεμπε τους περισσότερους στο γήπεδο του Ολυμπιακού και όχι στον ήρωα της επανάστασης... Τι να λέμε τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.