8/2/19

Αυτοί που διαμαρτύρονται για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών "με λεφτά των φορολογουμένων " τί λένε για αυτό;

Ο ΟΣΕ (Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας) έχει περιορίσει τη δραστηριότητα του στη συντήρηση της υποδομής που χρησιμοποιούν τα τρένα. Αρμοδιότητα του ΟΣΕ είναι η συντήρηση των σιδηροτροχιών, η σήμανση, η τοποθέτηση καλωδίων για την ηλεκτροκίνηση, κλπ. Όταν συρμοί της "Τραινοσε" ή άλλης εταιρείας χρησιμοποιούν το σιδηροδρομικό δίκτυο καταβάλλουν στον ΟΣΕ ένα δικαίωμα χρήσης του δικτύου. Τα δικαιώματα αυτά είναι τα έσοδα του ΟΣΕ.
Για το 2019 ο προϋπολογισμός του ΟΣΕ που εγκρίθηκε από τον υπουργό κ. Σπρίντζη προβλέπει έσοδα 28,5 εκ. ευρώ. Το 2018 ήταν 27,5 εκ. ευρώ. Η μισθοδοσία το 2018 για την πραγματοποίηση εσόδων 27,5 εκ. έφθασε τα 40,0 εκ. ευρώ. Ο κ. Σπρίντζης για το 2019 ενέκρινε αύξηση της μισθοδοσίας σε 46,5 εκ. ευρώ! (Τα στοιχεία αντλώ από σημερινό ρεπορτάζ του Β. Μανδραβέλη στην Καθημερινή).

Μετά από 3 μνημόνια και 4 χρόνια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αυτή είναι η κατάσταση με τον ΟΣΕ. Άθλια κατάσταση υποδομής που υπονομεύει κάθε προσπάθεια βελτίωσης των σιδηροδρομικών υπηρεσιών. Απίθανα ελλείμματα που εν τέλει επιβαρύνουν τους Έλληνες πολίτες. Ένα πολιτικό σύστημα που αρνείται να μάθει και να βγάλει συμπεράσματα.
Ο κ. Σπρίντζης αυξάνει τις δαπάνες μισθοδοσίας σε ένα χρεοκοπημένο οργανισμό κατά 16,25% και η Ν.Δ. δεσμεύεται να μην απολύσει κανένα ακόμα και εξόφθαλμα περισσευούμενο!

Stefanos Manos

3 σχόλια:

  1. Ο τίτλος τι σχέση έχει με την σχέση εσόδων-εξόδων του ΟΣΕ(σύμφωνα με το άρθρο -12,5εκ. το 2018 και πρόβλεψη για -18εκ. το 2019); Οι ανακεφαλαιοποιήσεις κοστίσανε κάποιες δεκάδες δις. Δεν μπορούν να συγκριθούν τα μεγέθη. Και όλα αυτά για τράπεζες που ενώ μειώνονταν οι καταθέσεις, αυξάνονταν τα κόκκινα δάνεια (κάτι παρόμοιο με τον ΟΣΕ αλλά σε ιδιωτικές εταιρίες αλλά με τις πλάτες του φορολογουμένου). Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο ΟΣΕ για τον φορολογούμενο, είναι κυρίως η μεγάλη χρηματοδότηση που προσφέρεται στην όλη κρατική διοίκηση (αίτιο) για να διοικεί μία αποτυχημένη κρατική δομή (αποτέλεσμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτος που το εγραψε αυτο ηταν υπουργος οικονομικων ?? Αααα...γιαυτο ολα...Ουτε για ξυλοκοπος δεν πιανει μια....Νεατερνταλ ισως...χομο αουστραλοπιθηκους ισως...λιθοξοος στις Πυραμιδες ισως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μήπως ο ΟΣΕ που είναι δημοσιος ενοικιάζει φτηνά της γραμμές στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ιδιωτικοποιείται για να τα οικονομανε αυτοί που την αγορασανε; Μήπως λαδονωντας λιγάκι εξασφάλισαν ένα δίκτυο με έξοδα του κράτους δηλαδη δικά μας ψιλό τζάμπα και τελικά δε περισσεύουν εργαζόμενοι απλά εμειετους πληρωνιυπλ για να κερδίσει ο "επενδυτής";

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.