8/2/19

Υψηλότερη μισθοδοσία από έσοδα έχουν οι ΔΕΚΟ


Κενό γράμμα παραμένει η εξυγίανση των κρατικών ΔΕΚΟ. Αν και έχει δημιουργηθεί ένας υπέρογκος και δαπανηρός μηχανισμός εξυγίανσης των κρατικών επιχειρήσεων (το υπερταμείο), φαίνεται ότι η πρωτοβουλία των κινήσεων παραμένει στην πολιτική ηγεσία που συνεχίζει να λειτουργεί χωρίς κανένα οικονομικό κριτήριο.
Ο ΟΣΕ
Παράδειγμα αποτελεί ο ΟΣΕ ο οποίος, παρά τις υποχρεώσεις ύψους άνω των 10 δισ. ευρώ και τις ζημίες εκατοντάδων εκατ. ευρώ κάθε χρόνο, συνεχίζει να αυξάνει έξοδα και ζημίες. Ο προϋπολογισμός που εγκρίθηκε πριν από λίγες ημέρες από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, δείχνει ότι η επιχείρηση θα εμφανίσει για άλλη μια χρονιά ζημίες ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Ο προϋπολογισμός εμφανίζεται θετικός κατά 171 εκατ. ευρώ, αλλά αυτό συμβαίνει μόνον μετά τις επιχορηγήσεις της κυβέρνησης, συνολικού ύψους 621 εκατ. ευρώ, προς τον οργανισμό.
Και σαν να μη φτάνει αυτό, η εταιρεία αυξάνει προσωπικό και μισθοδοσία. Σύμφωνα με τον προϋπολογισμό, η δαπάνη της μισθοδοσίας θα ανέλθει σε 46,5 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ που ήταν το 2018 και 39,4 εκατ. ευρώ που ήταν το 2017.

Για τη συνέχεια kathimerini

2 σχόλια:

  1. Σ αυτά εάν προσθέσουμε το κόστος της μισθοδοσίας σε Πυροσβεστική, σε λιμενικό και δασκάλους, το κόστος εκτοξεύτηκε σε διαστημικές διαστάσεις όπως και η ανοησία.
    Εάν σκεφτούμε ότι ο μισθός μόνο του Ντεμπεντερη στις καλές εποχές του παλιού καλού ΠΑΣΟΚ ήταν τόσος όσος σε 50 μηχανοδηγους του ΟΣΕ, 53 οδηγών ΟΑΣΘ και 60 λιμενικών μαζί με τα πετρέλαια μιας τορπιλακατου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλό ξεπούλημα...
    Γιά να τις ξεπουλήσωμεν θα πρέπει να τις χρεωκοπήσωμεν.
    Οπως ακριβώς έγινε και με την Ελλάς.
    Εχρεωκόπησεν ίνα ξεπουληθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.