21/6/19

Πώς το λιμάνι της Πάτρας έμεινε χωρίς τρένο

Άγνωστο το χρονοδιάγραμμα για τη σύνδεση του τρένου με το νέο λιμάνι της Πάτρας, ενώ αναζητούνται εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το επόμενο ΕΣΠΑ για την ολοκλήρωση των έργων. Η υπόσχεση για υπογειοποίηση.


Μπορεί να δαπανήθηκαν δισεκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρας - Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Ειδομένης, αλλά σήμερα δεν γνωρίζουμε πότε θα ολοκληρωθούν τα έργασύνδεσης με το λιμάνι της Πάτρας, μία από τις κύριες πύλες της χώρας προς τη Δυτική Ευρώπη. Ούτε γνωρίζουμε πόσο θα κοστίσουν.
Έπειτα από σχεδόν πέντε χρόνια παζαριών με τη δημοτική αρχή των Πατρών, η κυβέρνηση και η διοίκηση του ΟΣΕ προωθούν ένα πανάκριβο υπόγειο έργο, αγνώστου κόστους, για το τελευταίο τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα Αθηνών - Πατρών, από την περιοχή μετά τη Στάση Ρίου μέχρι τον νέο λιμένα. Τα κονδύλια για το μεγάλο έργο θα αναζητηθούν από το επόμενο ΕΣΠΑ καθώς στην υφιστάμενη προγραμματική περίοδο (2014-2020) έχουν δεσμευτεί μόλις 130 εκατ. ευρώ.
Όπως είπε την Τετάρτη ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Διονέλης, κατά τη διάρκεια ομιλίας στο 3ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, «για το τμήμα Μποζαΐτικα - Πάτρα μελετάται η βέλτιστη λύση υπογειοποίησης της γραμμής από την περιοχή μετά τη Σιδηροδρομική Στάση Ρίου μέχρι το νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό (Σ.Σ.) Αγ. Διονυσίου στον αστικό ιστό της Πάτρας και εν συνεχεία η σύνδεσή της με τον νέο λιμένα Πάτρας». Ειδικά για την κατασκευή των έργων υποδομής στο τμήμα Ρίο - Σ.Σ. Αγ. Διονυσίου «βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία προετοιμασίας δημοπράτησης μιας εργολαβίας το θέρος του 2019», με το σύστημα «μελέτη - κατασκευή» και χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

για τη συνέχεια Euro2Day

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.