25/10/12

Δώδεκα βουλευτές, με πρωτοβουλία του Σάββα Αναστασιάδη, ζητούν την απέλαση του Τούρκου προξένου της Κομοτινής

 Σάββας Ι. Αναστασιάδης

Νέα Δημοκρατία

Βουλευτής Β’ Περιφέρειας Θεσσαλονίκης

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η

Προς τον κ. Υπουργό:

Εξωτερικών

Θέμα:
Δραστηριότητες του Τούρκικου Προξενείου στη Θράκη

 Πρόσφατες εξελίξεις που αφορούν τον διωγμό , την τρομοκράτηση και τελικά την επιβολή της θέλησης του Τουρκικού Προξενείου σε έναν Έλληνα πολίτη (πομάκο μουσουλμάνο, Ιμάμη στο χωριό Σώστη του Ν. Ξάνθης) και αποδεικνύονται από επιστολή- ντοκουμέντο του Ιμάμη προς τον Μουφτή Κομοτηνής, αποτελούν μία ξεκάθαρη παρέμβαση του Τουρκικού Προξενείου στην Θράκη και στην Ελληνική εσωτερική πολιτική.
    Η συμπεριφορά του Τούρκου Προξένου, σύμφωνα με την Επιστολή, δεν συνάδει με τις αρμοδιότητές του και καθίσταται επικίνδυνη για την λειτουργία των θεσμών και νόμων στην Ελληνική Επικράτεια.
    Στην περίπτωση που η δράση του Τούρκου Προξένου οφείλεται σε δικό του « υπερβάλοντα ζήλο», θα πρεπει να επανέλθει στην τάξη.
   Σε διαφορετική περίπτωση η Ελληνική Πολιτεία πρέπει να λάβει τα μέτρα της.
 Επειδή κατά  καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας ενέργειες παρακρατικών ομάδων που δρουν στην Θράκη προβοκατόρικα με απειλές και  ηθικά θρησκευτικά διλλήματα.
    Έχουν εντοπισθεί αρκετές φορές παράνομες παρεμβάσεις του Τούρκικου Προξενείου στην άσκηση εσωτερικής πολιτικής στην Χώρα μας.
 Η συνημμένη επιστολή αναφέρεται ρητά σε πρόσωπα, χρόνους και τόπους.
 Ο καταγγέλων και εξαναγκασθείς σε  παραίτηση Ιμάμης εμπλέκει ευθέως το Τούρκικο Προξενείο.
   
   Ερωτάται ο κύριος Υπουργός:
 1)     Οι συγκεκριμένες καταγγελίες, όπως αναφέρονται στην επιστολή, δεν αποτελούν λόγω απέλασης από τη Χώρα μας του Τούρκου Προξένου;
2)     Ποια άμεσα μέτρα προτίθεται να λάβει , ώστε να μην επικρατήσουν οι δυνάμεις που απεργάζονται την Ελληνικότητα της Θράκης;
3)     Σε ποιες  άλλες ενέργειες θα προβεί με βάση τα όσα παρατίθενται στην συνημμένη επιστολή ντοκουμέντο;

             Τετάρτη 24η Οκτωβρίου 2012              
Οι Ερωτώντες Βουλευτές

Σάββας Ι.  Αναστασιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης
Γιάννης Μιχελάκης
Μαρία Αντωνίου
Θόδωρος Σολδάτος
Ασημίνα Σκόνδρα
Ανδρέας Μαρίνος
Λάζαρος Τσαβδαρίδης
Ανδρέας Κουτσούμπας
Κώστας Κοντογιώργης
Ελένη Μακρή
Γιώργος Γεωργαντάς

Η συνημμένη επιστολή


Προς τον Σοφολογιώτατο Μουφτή Κομοτηνής
Κο
 Μέτσο Τζεμαλή
Αίτηση – Αναφορά
Καρά Χαλήλ Μπιλάλ του Μπεχρή και της Χαϊριέ, γεννηθέντος το έτος 1980 στην Πάχνη Νομού Ξάνθης, κατοίκου κοινότητας Σώστη Νομού Ροδόπης.
………………..//………………..
Σοφολογιώτατε,
Με δική σας απόφαση ορίσθηκα ιμάμης στο ιερό τέμενος της κοινότητας Σώστη Νομού Ροδόπης σε χηρεύουσα κενή θέση. Ο ορισμός μου επιβεβαιώθηκε με απόφαση των κατοίκων του χωριού, η οποία επανεπικυρώθηκε στις 27-11-2011 επίσης ομόφωνα, γεγονός που επανεπιβεβαίωσε την αποδοχή και την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου.
Τον τελευταίο χρόνο η άσκηση των καθηκόντων μου έγινε προβληματική και δύσκολη από την συμπεριφορά κυρίως ενός συγχωριανού του
 Μπαϊράμ Χαμπήλ του Χαλήλ, ο οποίος ξεκίνησε μια εκστρατεία κατασυκοφάντησης και διαπόμπευσης μου στο χωριό, επιθυμώντας ευθέως να με αναγκάσει να εγκαταλείψω την θέση μου ή να απαρνηθώ την πίστη μου στο πρόσωπο σας και να ενταχθώ στο προσωπικό του Ιμπραήμ Σερήφ.
Την 4η Μαΐου 2012, ημέρα Παρασκευή και περί ώρα 14.00 μ.μ., ενώ αποχωρούσα από το τζαμί, όπου, ως ιμάμης, τέλεσα την καθιερωμένη βάσει της θρησκείας μας προσευχή, άκουσα τον συγκεκριμένο συγχωριανό μου που βρισκόταν στον προαύλιο χώρο, να απευθύνεται προς τους περίπου είκοσι πέντε (25) συμπροσευχηθέντες συγχωριανούς μου, ζητώντας την προσοχή τους και απευθυνόμενος προς αυτούς και ταυτόχρονα δείχνοντας προς το μέρος μου, είπε μεγαλόφωνα τα εξής: «Ποιος είναι αυτός; Ποιος είναι ο Μπιλάλ; Δεν αναγνωρίζει την Τουρκία. Δεν αναγνωρίζει τον Τούρκο Πρόξενο. Δεν αναγνωρίζει τον Ιμπραήμ Σερήφ. Γιατί δεν τους αναγνωρίζει; Τι είναι αυτός, ποιος νομίζει ότι είναι;».
Ακούγοντας τον να λέει αυτά τα λόγια για μένα, επέστρεψα στον προαύλιο χώρο και του απάντησα: «Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να λες αυτά τα ψεύδη για εμένα; Χωρίς την παρουσία του Μουτεβελή (του προέδρου της βακουφικής επιτροπής), δεν έχει νόημα να κάνουμε αυτή τη συζήτηση. Εμένα με όρισε ιμάμη, το χωριό. Δεν σου έχω αναφέρει τίποτε άλλο, ούτε για Τούρκο Πρόξενο, ούτε για Τουρκία, ούτε για Ιμπραήμ Σερήφ.».
Τότε συνέχισε να λέει: «Όλοι οι άλλοι ιμάμηδες είναι εγγεγραμμένοι στον Ιμπραήμ Σερήφ, εσύ γιατί δεν είσαι; Γιατί έχεις σηκωμένο το κεφάλι; Ποιος είσαι εσύ που τολμάς να μη δίνεις αναφορά στον Ιμπραήμ Σερήφ; Γιατί είσαι ακόμα ‘‘γραμμένος’’ στην Ελλάδα και δεν πας να ‘‘γραφτείς’’ στον Ιμπραήμ Σερήφ; Καταλαβαίνεις τώρα ότι είσαι πουλημένος; Από τη στιγμή που είσαι ‘‘γραμμένος’’ στην Ελλάδα, δεν κάνεις για μας. Θα δεις, εμείς θα σε διώξουμε από εδώ. Θα φέρουμε νέο ιμάμη. Και τότε θα δούμε ποιος θα σε πληρώνει. Να δούμε τότε πού θα βρεις να πας. Να ξέρεις ότι με τη στάση σου διχάζεις όλο το χωριό, είσαι ανεπιθύμητος εδώ. Είσαι ‘‘πράκτορας’’ της Ελληνικής πλευράς, κόντρα στα συμφέροντα του χωριού μας. Μην ανησυχείς όμως, εγώ θα σε κανονίσω. Θα δεις, ποιος είναι ο Μπαϊράμ.».
Με την συμπεριφορά του αυτή ήθελε να με εκθέσει έναντι των πιστών, ισχυριζόμενος ότι ενεργώ ως ‘‘πράκτορας’’ της Ελλάδας, ότι ενεργώ κόντρα στον Ιμπραήμ Σερήφ και κατ’ επέκταση κόντρα στο Τουρκικό Προξενείο και ό,τι αυτό υπηρετεί, ότι διχάζω το λαό, ότι δημιουργώ προβλήματα και γι’ αυτό πρέπει να φύγω, και όλα αυτά, επειδή εξακολουθώ να υπηρετώ τη βούληση των κατοίκων της κοινότητας που με όρισαν ιμάμη και όχι στη δική του.
Και πιο πριν, την 11η Απριλίου 2012, ημέρα Τετάρτη και περί ώρα 09.00 π.μ., ήρθε στην οικία μου και μου ζήτησε, (ως ιμάμη – θρησκευτικό λειτουργό), να διαβάσω την προσευχή για τον αποβιώσαντα πεθερό του. Μετά το πέρας της εν λόγω τελετουργίας, μου απεύθυνε το λόγο λέγοντας μου: «Άκουσα, ότι έχεις υποβάλει την παραίτησή σου, αληθεύει;». Του απάντησα ότι, ούτε υπέβαλα την παραίτησή μου και ούτε είχα πει κάτι τέτοιο σε κάποιον. Συνέχισε λέγοντας μου: «Γιατί είσαι τόσο ανάποδος ιμάμης; Γιατί έχεις πάρει τόσο ψηλά τον αμανέ; Όλοι οι υπόλοιποι ιμάμηδες στην Κομοτηνή, είναι εγγεγραμμένοι στον Ιμπραήμ Σερήφ, ενώ εσύ έχεις ‘‘γραφτεί’’ στην Ελλάδα. Δεν ντρέπεσαι;». Αφού του απάντησα ότι είμαι εγγεγραμμένος στο Δήμο Μύκης Ν. Ξάνθης και ότι διαμένω μαζί με την οικογένειά μου στην κοινότητα Σώστη, τον ρώτησα γιατί του φαίνεται τόσο κακό το να θέλω να εργάζομαι και να είμαι ασφαλισμένος στη χώρα που γεννήθηκα και που κατοικώ.
 Του υπενθύμισα άλλωστε, ότι από το Ελληνικό Δημόσιο ο ίδιος λαμβάνει την επιδότησή του για τα ζώα που εκτρέφει, από το Ελληνικό Δημόσιο παίρνει τη σύνταξή του ο πατέρας του και από εκεί αμείβεται ο υιός του για την εργασία του ως δάσκαλος.
Εκείνος σιώπησε και δεν απάντησε στα ερωτήματα που του έθεσα. Αντ’ αυτού απομακρύνθηκε από την οικία μου και στεκόμενος σε σημείο ανοιχτό και διάπλατο, έξωθεν της αυλής του σπιτιού μου, ώστε να μπορεί να ακουστεί σε όλη τη γειτονιά μου (μαχαλά), φώναξε δυνατά τα εξής: «Καλά εσύ δεν ντρέπεσαι να μην αναγνωρίζεις τον Ιμπραήμ Σερήφ;». Του απάντησα ότι είμαι ορισμένος από τους κατοίκους του χωριού, στους οποίους και μόνο λογοδοτώ. Εκείνος τότε μου δήλωσε οργισμένος: «Τότε και εγώ δεν σε αναγνωρίζω ως ιμάμη του χωριού μου και ούτε θέλω να σε ξέρω πια. Και να θυμάσαι πως αυτό θα μου το πληρώσεις, θα σε κανονίσω εγώ κάποια στιγμή.».
Για ακόμη μία φορά θέλησα να δώσω τόπο στην οργή και του απάντησα ψύχραιμα και πολιτισμένα ότι στη θρησκεία δε χωράει πολιτική και ότι άλλες είναι οι αρμοδιότητες του Προξενείου και άλλες εκείνες του ιμάμη ενός χωριού. Του ανέφερα ότι η δουλειά μου είναι να ασκώ με ευλάβεια τα καθήκοντά μου, ως ιμάμης, χωρίς καμία πολιτική παρέμβαση από οποιονδήποτε. Ως εκ τούτου, δεν πρέπει να με μπλέκει ούτε με το Τουρκικό Προξενείο, ούτε με άλλους κρατικούς φορείς, διότι είμαι θρησκευτικός λειτουργός και εργάζομαι – ενεργώ ως θρησκευτικός λειτουργός και όχι ως πολιτικός. Επιπλέον, του δήλωσα ότι το χωριό με όρισε ως ιμάμη του ιερού τεμένους του και ότι εκείνος επειδή δε με θέλει, πάει τώρα να με διώξει και ότι το γνωρίζω πολύ καλά ότι θέλει να με διώξει, διότι αναγνωρίζω ως Μουφτή τον Μέτσο Τζεμαλή. Τέλος, του δήλωσα ότι δεν έχει κανένα δικαίωμα να το κάνει αυτό και ότι θα φύγω, μόνο άμα σιγουρευτώ ότι δε με θέλει το χωριό. Μόνο οι ομόθρησκοι συγχωριανοί μου μπορούν να με διώξουν, όχι εκείνος.
Μετά από όλα αυτά, κατέθεσα μήνυση εναντίον του ζητώντας την ποινική του δίωξη, αλλά και αγωγή για αποζημίωση λόγω ηθικής βλάβης .
Μόλις έλαβε γνώση των δικαστικών ενεργειών μου, προφανώς απευθύνθηκε στο Τουρκικό Προξενείο, διότιαμέσως δέχτηκα πρόσκληση να επισκεφτώ τον Τούρκο Πρόξενο, τον οποίο και συνάντησα παρουσία των Μουτεβελήδων της Βακουφικής Επιτροπής.
Εκείνος
·                     μου ζήτησε να ανακαλέσω όλες τις ενέργειες μου στα δικαστήρια, 
·                     μου πρότεινε ανταλλάγματα για εμένα και τα παιδιά μου, ενώ 
·                     μου έθεσε έμμεσες απειλές και ψυχολογικά διλήμματα, προκαλώντας μου φόβο και ανησυχία για εμένα και την οικογένεια μου.

Την τελευταία εβδομάδα οι πιέσεις εντάθηκαν, καθώς
 δικηγόροι, δημοσιογράφοι και οι Μουτεβελήδες του χωριού μου, μαζί με τον Τούρκο Πρόξενο με πίεσαν φορτικά και με πειθώ να ανακαλέσω την μήνυση και την αγωγή μου κατά του Μπαϊράμ Χαμπίλ και να ενταχθώ στο προσωπικό του Ιμπραήμ Σερήφ.
Μάλιστα το βράδυ της 8-10-2012, δέχθηκα μετά την απογευματινή προσευχή, την επίσκεψη του Τούρκου Προξένου, ενός δικηγόρου και των Μουτεβελήδων της Βακουφικής Επιτροπής, οι οποίοι με πίεσαν και πάλι να ανακαλέσω τις ενέργειες μου κατά Μπαϊραμ Χαμπίλ (ο οποίος ήταν επίσης παρών) και να απαρνηθώ την πίστη μου στο πρόσωπο σας.
Μάλιστα ο Τούρκος Πρόξενος μου έταξε προθεσμία έως την επομένη το μεσημέρι (9-10-2012), να του δηλώσω ότι δέχομαι να ανακαλέσω την μήνυση και αγωγή κατά του Μπαϊράμ Χαμπίλ και να δηλώσω υποταγή στον Ιμπραήμ Σερήφ, διαφορετικά θα είμαι υπόλογος έναντι της Τουρκίας, και όλων των κατοίκων της μειονότητας που δηλώνουν πίστη στην μητέρα Πατρίδα Τουρκία.
Επειδή:
• Η κατάσταση πλέον είναι αφόρητη για εμένα και την οικογένεια μου.
• ο Μπαιράμ Χαμπίλ προέβη στις ανωτέρω άδικες και παράνομες σε βάρος μου πράξεις, με μοναδικό σκοπό να με εξευτελίσει, να με προσβάλει, να με μειώσει, να με υποβαθμίσει ως προσωπικότητα ενώπιον των συγχωριανών μου και να προκαλέσει δυσφορία στους ομόθρησκους μου για το πρόσωπο μου, εμφανίζοντας με ως πρόσωπο που διχάζει τους πιστούς, ενώ με την κάλυψη του Τουρκικού Προξενείου και του Ιμπραήμ Σερήφ εμφανίζεται να ενεργεί εντολοδόχος τους που απολαμβάνει την στήριξη και την κάλυψη τους για όποιες παράνομες ενέργειες κάνει.
• ουδεμία αναφορά έχω κάνει ποτέ για την Τουρκία ή το Τουρκικό Προξενείο. Ουδεμία αναφορά έκανα ποτέ για τον Ιμπραήμ Σερήφ, ή για άλλο πολιτικό ή θρησκευτικό πρόσωπο ή αρχή, ουδέποτε αναφέρθηκα σε αυτά ή άλλα παρόμοια ζητήματα που αφορούν πολιτικούς φορείς, χώρες, ή κρατικούς φορείς, ή δημόσια πρόσωπα, με οποιαδήποτε ιδιότητα. Πρόκειται, λοιπόν, για ισχυρισμούς απόλυτα ψευδείς και συκοφαντικούς .
• ο Μπαιράμ Χαμπίλ με τις προκλητικές ως και προσβλητικές του δηλώσεις και με τις δυσφημιστικές διαδόσεις σε βάρος μου, επιχείρησε να στρέψει την κοινότητα Σώστη και όλους τους πιστούς συγχωριανούς μου εναντίον μου, να με απομονώσει από αυτούς και να με αποκλείσει γενικότερα από τον κοινωνικό περίγυρο, ενώ με έθεσε αντιμέτωπο με το Τουρκικό προξενείο.
• από το κλίμα φόβου και απειλών που έχει καλλιεργηθεί εναντίον μου έχω καταρρακωθεί συναισθηματικά και ψυχολογικά, με αποτέλεσμα να αναγκάζομαι, εδώ και μισό περίπου χρόνο, να καταφεύγω στη λήψη ψυχοφαρμάκων και ηρεμιστικών, κατόπιν της ιατροφαρμακευτικής αγωγής που μου συνεστήθη, για να αντέχω στην κοινωνική πίεση και ψυχολογική φόρτιση που μου ασκείται και για να υπερνικώ τους φόβους μου.
• τα ανωτέρω αναφερόμενα περιστατικά και το όλο αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί σε βάρος μου, έχουν αναστατώσει την οικογενειακή μου γαλήνη και ηρεμία. Ο δε κοινωνικός και ψυχολογικός αντίκτυπος στα μέλη της οικογένειάς μου είναι τεράστιος. Φοβόμαστε να βγούμε από το σπίτι μας και φοβόμαστε μην πάθουμε κακό.
• φοβάμαι πλέον να κυκλοφορήσω εντός της κοινότητας όπου διαμένω και εργάζομαι, η δε παρουσία μου στις κοινωνικές συναθροίσεις των συγχωριανών μου, περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην τέλεση της προσευχής και των λοιπών καθιερωμένων θρησκευτικών μας τελετουργιών, καθόσον διατελώ διορισμένος ιμάμης του ιερού τεμένους της κοινότητάς μας.
• υπάρχουν στιγμές που φοβάμαι μέχρι και για την ζωή μου.
• ο Μπαιράμ Χαμπίλ με τις ενέργειες του προκαλεί και διεγείρει τους ομόθρησκούς μου σε απείθεια έναντι του Μουφτή Κομοτηνής, Μέτσο Τζεμαλή, και προτρέπει τον κόσμο να μην σέβεται τις αποφάσεις του αφενός, και αφετέρου να αναγνωρίζει μόνο τον αντιποιούμενο την ιδιότητα του Μουφτή, Ιμπραήμ Σερήφ.
• ο ίδιος προκαλεί δημόσια, εν γνώσει του και συνειδητά, τους ομόθρησκούς μου, κατοίκους της κοινότητας Σώστη, σε αμοιβαία διχόνοια, διαταράσσει την κοινωνική ειρήνη του χωριού μας, προτρέπει τον κόσμο να με διώξει και να με αγνοεί, ενώ παράλληλα επιχειρεί να με εκβιάσει με βία και απειλές έτσι ώστε να υποχρεωθώ να φύγω από το χωριό ή να παραιτηθώ της θέσεώς μου.
• έχει δημιουργήσει έριδες και κλίμα διχόνοιας μεταξύ των ομοθρήσκων του χωριού μας, καθόσον σε κάθε τοποθέτηση του την οποία επιδιώκει επί σκοπώ, να κάνει δημόσια, εγείρει ζητήματα ‘‘ευαίσθητων’’ θρησκευτικών και πολιτικών πτυχών.
• Υπηρέτησα τους ομοθρήσκους μου πάντα με πίστη και αφοσίωση με απόλυτη ευλάβεια και με αίσθημα ευθύνης για την τιμή που μου έκαναν να τους βοηθώ να ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.
• Δεν αισθάνομαι ελεύθερος στην ίδια μου την χώρα και φοβάμαι για εμένα και την οικογένεια μου

Για τους λόγους αυτούς
Θέτω στην διάθεση σας την παραίτηση μου η οποία γίνεται για λόγους αυτοπροστασίας, ανώτερους και ανεξάρτητους της θελήσεως μου και σας ζητώ να με τοποθετήσετε σε άλλη θέση ιμάμη της προτίμησης σας στο Ν. Ροδόπης ή στο Ν. Ξάνθης.
Μάρτυρες για όλα αυτά είναι οι Ιμπραήμ Οσκάν, Πρόεδρος της Βακουφικής Επιτροπής του ιερού τεμένους της κοινότητάς μας, και Αρήφ Μουμίν, Μουτεβελής του χωριού Σώστης, αμφότεροι κάτοικοι Σώστη Ν.Ροδόπης, οι οποίοι μου δήλωσαν ότι «Εδώ στην Θράκη κουμάντο κάνει μόνο ο Τούρκος Πρόξενος» και μου ζήτησαν και αυτοί εμμέσως, πλην σαφώς, να πάω στον Ιμπραήμ Σερήφ και να αναγνωρίσω την δικαιοδοσία του ως Μουφτή Κομοτηνής, και οι οποίοι ήταν παρόντες στις συναντήσεις μου με τον Τούρκο Πρόξενο.

Κομοτηνή, 11 Οκτωβρίου 2012

Μετά τιμής,
Καρά Χαλήλ Μπιλάλ



14 σχόλια:

  1. Και δεν φοβάστε την απάντηση του ΥΠΕΞ;

    Απο πότε,και απο που και ως που χρειάζεται/απαιτείται η κεντρική κυβέρνηση για την τήρηση του Νόμου οπουδήποτε στην επικράτεια;

    Οι τοπικές Αρχές έχουν υποχρέωση να πράττουν τα νόμιμα.

    ΕΚΤΟΣ,και αν οι τοπικές Αρχές,όπως Εισαγγελείς,Αστυνομικοί Διοικητές κλπ,έχουν εντολή απο την κεντρική κυβέρνηση να μην κάνουν τίποτα χωρίς άδεια σε ότι έχει σχέση το Τουρκικό Προξενείο.

    Δηλαδή αν εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος παρανομήσω,και μάλιστα με τόσο θράσος,θα βρεθώ σε χρόνο ρεκόρ στα κρατητήρια ΝΑΙ ή ΌΧΙ;

    Επομένως,η ερώτηση των βουλευτών θα είχε πραγματικά νόημα αν ζητούσαν να μάθουν ΠΟΙΟΙ Έλληνες(;;;) πολιτικοί-κόμματα προστατεύουν το Τουρκικό Προξενείο,παραδίδοντας τη Θράκη εκ των πραγμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιός είναι ΥΠΕΞ;
    Που είναι οι ΄΄Τζαμπα μάγκες΄΄ που ψεκάζουν χημικά? και ΄΄βγάζουν΄΄ κουκούλες;
    Μήπως η μαγκιά τους εξαντλείται στο Τσίπρα και τη Χρυσή Αυγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτέλους! Να αρχίσουν να τίθενται ερωτήσεις ουσίας. Δεν περιμένω πολλά. Ξέρω πώς τις υπεκφεύγουν με αοριστολογίες και το χειρότερο, αυτοί που ρωτούν δεν επανέρχονται να πουν ότι το ερώτημά τους δεν απαντήθηκε.

    Εν πάση περιπτώσει, καλό είναι που ρωτήθηκε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντί απαντήσεως, Σάββα, άφησες να σβήσουν τα σχόλιά μου. Έχει καλώς!

    Δεν είχες καν το θάρρος να απαντήσεις όπως θα περίμενα. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nativist
    τι θα πει άφησες να σβήσουν τα σχόλιά μου;
    Οι συνδιαχειριστές έχουν απόλυτο δικαίωμα να ελέγχουν και να σβήνουν σχόλια, όταν αυτά αντίκεινται στις αρχές λειτουργίας του ιστολογίου.
    Η δουλειά μας είναι συλλογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ skal

    Σού είχα ζητήσει να απαντήσεις, αν τα σχόλιά μου αντίκειντο στις αρχές λειτουργίας του ιστολογίου, πράγμα που δεν έκανες. Γιατί;

    Γράφω ξανά το σχόλιό μου, που σβήστηκε και το οποίο απευθύνω σε σένα προσωπικά και θα ήθελα μία ξεκάθαρη τοποθέτησή σου στο θέμα:

    =====================================

    Αγαπητέ Σάββα,

    Τίθεται θέμα τάξεως.

    Στην ανάρτηση εδώ έγραψα το σχόλιο 23 Οκτωβρίου 2012 5:20 μ.μ., ζητώντας να μάθω την πηγή της ανάρτησης, ως ασφαλώς έχω το δικαίωμα. Δεν πήρα απάντηση.

    Από το σχόλιο 24 Οκτωβρίου 2012 11:55 π.μ. του "Ακρίτα" προς τον Χαρίλαο, κατάλαβα ότι κι αυτός έχει την ίδια απορία και γι αυτό τού έγραψα το εξής σχόλιο (24 Οκτωβρίου 2012 10:40 π.μ.):

    "@ Χαρίλαο

    "Σύφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Aϊντινλίκ,που μεταφράζουν τα tourkikanea.gr ..."

    http://www.onalert.gr/stories/poutin-erdogan-syria-mosxa"

    Ο "Ακρίτας", προφανώς αποτεινόμενος σε μένα (λέω "προφανώς", διότι αποφεύγει να χρησιμοποιεί το όνομά μου), όλως αδικαιολογήτως, κατά την γνώμη μου, γράφει (24 Οκτωβρίου 2012 1:23 μ.μ. )

    "Θα βρείς πολλές διαφορές που σημαίνει δεν είναι απο μια πηγή
    είναι μάζεμα αλαλ τι το γράφω

    σε φυσικό ηλίθιο ότι κιαν πείς
    είναι μάταιο

    φυσικά όπως σου είπ[α τα σχόλια σου σε δικές μου αναρτήσεις διαγράφονται καλή αρχη λοιπόν "

    και διέγραψε όχι μόνο τα δύο παραπάνω σχόλιά μου, αλλά κι ένα χθεσινό, απάντηση στον Χρήστο Χατζησαββίδη.

    Ζητώ να μάθω τον λόγο της διαγραφής και τον λόγο που με αποκάλεσε ηλίθιο.

    Αν ο άνθρωπος αντιμετωπίζει προβλήματα, δεν του φταίω εγώ.

    Σάββα, αν βρίσκεις τα σχόλιά μου μεμπτά, να μου το πεις. Αν όχι, σε παρακαλώ να αποκατασταθούν και να μάθω γιατί σβήστηκαν.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ====================================

    Ελπίζω να τύχω απαντήσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν σε αποκάλεσα Ηλίθιο σε αποκάλεσα Φυσικό Ηλίθιο και έχει τεράστια διαφορά

    Δεύτερον
    Δέν έχω αντιγράψει ποτέ πόνημα συναδέλφου και να το παρουσιάσω ως δικό μου, χρησιμοποιώ πέραν της μιας πηγής και ποτέ δεν αντιγράφω απο Ελληνικούς Ιστότοπους ούτε κα ιείμαι συνδρομητής στα tourkikanea.gr

    Απο την φωτογραφία και μόνο θα καταλαβαινες την πηγη λάβε λοιπόν τα δέοντα -http://www.news.az/articles/turkey/70642 και http://syrianfreedomls.tumblr.com/post/34117210822/erdogan-
    and-putin-discuss-syria
    Αυτά για να μάθεις να ισχυρίζεσαι έμμεσα οτι είμαι ανέντιμος , δεν μεταφέρω δικά μου προβλήματα εδώ, όμως με παρτάλια σαν του λόγου σου
    που δεν σέβονται τίποτα στην προσπάθεια τους να προβάλλονται έχω θέμα


    Είναι φυσικό και αναφαίρετο δικαίωμα μου να μην θέλω να σχολιάζεις αναρτήσεις μου

    Δεν θέλω σε κανένα σχόλιο σε καμια αναρτηση να αναφέρεσαι σε μένα είτε επικριτικά είτε θετικά

    Υπάρχει παρελθόν το οποίο έντεχνα αποσιωπάς και το οποίο πονηρά το χρησιμοποιείς κατά το δοκούν

    Αν δεν καταλαβαίνεις το τελευταίο-επειδή δεν θέλεις να το καταλάβεις- θα το δείς στην πράξη
    χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες

    Είναι η απάντηση σε ότι έγραψες και ισχυρίστηκες

    Καθαρά Τίμια Ελληνικά και Αντρίκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η απάντησή σου δείχνει ότι αντικαθιστάς/υποκαθιστάς τον Καλεντερίδη, για λόγους που δεν γνωρίζω, εκθέτοντάς τον όμως.

    α) Ποια είναι η διαφορά του "φυσικού" ηλίθιου, από τον ... "αφύσικο";

    β) Κανείς δεν σε κατηγόρησε ότι αντέγραψες τίποτε. ΕΓΩ έδωσα την πηγή, όπου το εντόπισα. Γιατί όταν ρώτησα για την πηγή, δεν απάντησες; Το αν ισχυρίστηκα έμμεσα ή άμεσα ότι είσαι ανέντιμος, το αφήνω στην κρίση αυτών που μάς διαβάζουν. Το ποιος είναι "παρτάλι" (τι ακριβώς εννοείς με την λέξη αυτή;) και αν σέβομαι ή όχι, επίσης το αφήνω στην κτίση όσων μάς διαβάζουν και εφ' όσον βέβαια δεν σβήσεις ξανά το σχόλιό μου. Ανέντιμο είναι να παίζεις με σημαδεμένη τράπουλα. Εσύ να κρατάς το ψαλίδι του μετριασμού και να αφήνεις μόνον όπια σχόλια σού ταιριάζουν. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΝΤΙΜΟ, αν βέβαια καταλαβαίνεις τι πάει να πει τιμή.


    >Είναι φυσικό και αναφαίρετο δικαίωμα μου να μην θέλω να σχολιάζεις αναρτήσεις μου<

    Ρώτησα τον κ. Καλαντερίδη, αλλά απάντηση δεν πήρα, κατά πόσο αυτό μπορεί να είναι δικαίωμά σου. Οι αναρτήσεις ανήκουν στον ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ και δεν είναι ιδιοκτησία του του διαχειριστή. Γιατί κρύβεται ο Καλεντερίδης και δεν απαντά; Τόσο τον κρατάς στο χέρι;

    >Υπάρχει παρελθόν το οποίο έντεχνα αποσιωπάς και το οποίο πονηρά το χρησιμοποιείς κατά το δοκούν<

    Δεν αποσιώπησα κανένα παρελθόν και δεν ξέρω πού ακριβώς αναφέρεσαι. Δεν χρησιμοποιώ τερτίπια εγώ, διότι δεν είναι του χαρακτήρα μου και όσοι με διαβάζουν, πιστεύω ότι το γνωρίζουν.

    Περιμένω, λοιπόν, να μού το δείξεις στην πράξη, όπως λες, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ και με ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ. Ή φοράς πανταλόνια, ή δεν φοράς. Κατάλαβες;

    Αυτή είναι και η δική μου απάντηση και απορώ με την σιωπή του Καλεντερίδη. Τον περίμενα πιο ντόμπρο και με απογοητεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nativist
    Αν έδινες κι εσύ από τη ζωή σου πολύτιμο χρόνο και ατέλειωτες ώρες, για να ενημερώσεις τους Έλληνες για θέματα ζωτικής σημασίας,
    Αν είχες δώσει εξετάσεις εντιμότητας χρόνια τώρα γύρω από τα ζητήματα πηγών, κλπ
    και άφηναν υπονοούμενα ηθικής τάξεως, εσύ πώς θα αντιδρούσες;
    Τον Ακρίτα δεν τον γνώρισες χθες,για να θέτεις τέτοια ερωτήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. >Αν έδινες κι εσύ από τη ζωή σου πολύτιμο χρόνο και ατέλειωτες ώρες, για να ενημερώσεις τους Έλληνες για θέματα ζωτικής σημασίας<

    Και πώς το ξέρεις εσύ ότι δεν το έχω κάνει, ή δεν το κάνω ακόμη και μάλιστα με τρόπο πολύ ουσιαστικότερο από το να αντιγράφω άρθρα σε ιστολόγια; Το ξέρεις;

    >Αν είχες δώσει εξετάσεις εντιμότητας χρόνια τώρα γύρω από τα ζητήματα πηγών, κλπ
    και άφηναν υπονοούμενα ηθικής τάξεως, εσύ πώς θα αντιδρούσες;<

    Για πολλοστή φορά ερωτώ και κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις, ακολουθώντας το πρότυπο του "Ακρίτα":

    Πού ακριβώς αφήνω υπονοούμενα για την εντιμότητα άλλου, Π Ο Υ;
    Έχω το δικαίωμα να μάθω γιατί ακριβώς κατηγορούμαι, ή μήπως όχι; Πού είναι οι δημοκρατικές σου ευαισθησίες που κάθε τόσο μας διατυμπανίζεις;

    >Τον Ακρίτα δεν τον γνώρισες χθες,για να θέτεις τέτοια ερωτήματα.<

    Για ποια "ερωτήματα" μιλάς; Δεν τον γνώρισα χθες, ασφαλώς όχι. Τον "γνώρισα" αρκετά, για να καταλάβω ότι ο άνθρωπος έχει πρόβλημα. Sterg, Anaconda, Sephire είναι μόνο μερικά ονόματα σχολιαστών, οι οποίοι έφυγαν εξ αιτίας του.

    Άφησες αναπάντητο το ερώτημά μου, αν οι αναρτήσεις ανήκουν στον ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ και δεν είναι ιδιοκτησία του του διαχειριστή.

    Τελικά, έχεις κάποιον λόγο που δεν με θέλεις να σχολιάζω εδώ; Αν ναι, πες ντόμπρα να τελειώνουμε.

    ΥΓ: Ποτέ δεν είναι ντροπή να παραδεχτεί κάποιος ότι έκανε λάθος. Εσύ είμαι βέβαιος ότι το καταλαβαίνεις, όπως καταλαβαίνω κι εγώ την δύσκολη θέση στην οποία ευρίσκεσαι. Κάποτε δικαίωσες ακόμη και τον "εξ ευωνύμων", αλλά τώρα απαξιώνεις κάποιον που γράφει στο ιστολόγιό σου απ' όταν το έβγαλες στον αέρα. Και πάλι κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν είναι ωραία αυτά.Έχετε μια κόντρα απο καιρό,ή ότι άλλο είναι,αλλά κάντε μια προσπάθεια να το σταματήσετε.

    Είχα και εγώ κάτι ανάλογο με έναν σχολιαστή στο παρελθόν,αλλά δεν βγάζει πουθενά.

    Σεβαστείτε ο ένας τον άλλο και μέχρι εκεί.

    Τώρα,απο τη μια δημιουργείται μια αρνητική ατμόσφαιρα και απο την άλλη φέρνετε σε δύσκολη θέση τον Σάββα.

    Τώρα,που ο κόσμος καίγεται,θα περίμενα απο τους δυο σας να βρείτε τα κάκαλα και να αφήσετε τις όποιες διαφορές στην άκρη,για το γενικό καλό.

    Έχετε το ηθικό ανάστημα να κάνετε αυτή την υπέρβαση; Και να δώσετε και το παράδειγμα;

    Είναι κάπως σκληρά αυτά που σας γράφω,αλλά εγώ τουλάχιστον,αυτά θα περίμενα απο τους δυο σας.

    Φιλικά,και με το θάρρος που απέκτησα όλο αυτό το διάστημα που συμμετέχω στην κοινωνία του Ινφογνώμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρήστο οτι ήταν να πω το είπα
    δεν εχω μαθει να δίνω ενταση σε θεμα που δεν την εχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.