26/3/14

Ο σηπτικός βόθρος στο «Ποτάμι» και ο Ν. Δήμου

Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης
Ο Νίκος Δήμου από μικρός ήταν δυστυχής που είναι Ελληνας.
Στη δύση του βίου του, σαν μπακακάκι στην ακροποταμιά του κυρ Σταύρου, κράζει ανάλογες ιδεοληψίες. Με λίγα λόγια, έγραψε χθες στο διαδικτυακό στέκι των ποταμίσιων, για την «εθνοκάθαρση» που κάναμε, οι αχρείοι, στην άλωση της Τριπολιτσάς.

Διαγράφει μονοκοντυλιά τους κλεφταρματολούς ως μισθοφόρους πλιατσικολόγους -του ταιριάζει η γνωστή απάντηση του Καραϊσκάκη-, μπερδεύει Αρβανίτες κι Αλβανούς, στο αντεπαναστατικό πυρ η Εκκλησία και καθάρισε.

Ας του απαντήσει λοιπόν ένας Αρβανίτης. Απ’ τον φωταδιστικό αναθεωρητισμό του διαφεύγουν μερικές λεπτομέρειες. Δεν θα τον βάλω στα βαθιά νερά της γενετικής, του Καβάλι Σφόρτσα και του Σάικ, που λένε ότι από την Κρήτη ως τον Γενούσο ποταμό, εδώ και μερικές χιλιάδες χρόνια, οι κάτοικοι είναι ο ίδιος λαός, όποια γλώσσα κι αν μιλούν, όποια θρησκεία κι αν έχουν σήμερα. E3B ή greek factor το ονομάζουν. Επειδή όμως πιστεύω ότι οι άνθρωποι δεν είναι μοσχάρια ή άλογα και σημασία έχουν το πολιτισμικό εποικοδόμημα και το φρόνημα, θα του πω ότι η αλβανική εθνική συνείδηση, το ίδιο το αλβανικό έθνος, είναι δημιούργημα των τελευταίων δεκαετιών του 19ου αιώνα, από ενέργειες της Υψηλής Πύλης, των Αψβούργων και της Ιταλίας, ως αντίρροπη δύναμη στα εθνικά κινήματα Ελλήνων, Σέρβων και Βουλγάρων.

Ο εθνικός τους ήρωας, ο Γεώργιος Καστριώτης ή Σκεντέρμπεης; Ενας Ελληνοσέρβος με καταγωγή από τη Μακεδονία, που μιλούσε ελληνικά κα είχε ελληνικότατη σφραγίδα. Οι Τόσκοι πρόγονοό μου, όπως και των λοιπών Ελλήνων Αρβανιτών, ποτέ δεν είχαν διαφορετική συνείδηση από το υπόλοιπο έθνος, ούτε το 1300, όταν κατέβηκαν άρματωμένοι καβάλα στα άλογά τους, ούτε στην Επανάσταση ούτε τώρα. Η μάνα μου, όπως κι οι λοιποί Μαυρομματαίοι κι άλλοι Αρβανίτες, χρησιμοποιεί για το άλογο τη λέξη κάλι, γενική κέλητ. Εν ολίγοις ο Αρβανίτης το 2014 χρησιμοποιεί την ίδια λέξη που βάζει ο Ομηρος στο στόμα του Αχιλλέα και συνέχισαν να χρησιμοποιούν, εξ αναβιώσεως, οι κανονισμοί του Ιππικού, διότι κέλης είναι το άλογο του πολεμιστή. Ούτε για ζεύξη ούτε για όργωμα ούτε για φόρτωμα. Μόνο για σέλα. Οι πραγματικοί Αλβανοί είναι οι Γκέκηδες του Βορρά, μιρδίτες ή μουσουλμάνοι. Οι Τόσκοι στο Νότο, όπως κι οι Τσάμηδες, δεν είναι παρά ελληνικά φύλα που αλβανοφώνησαν στην πορεία.

Διαβάστε, κύριε Δήμου μας, π.χ. Δημητρίου Ευαγγελίδη «Η καταγωγή των Αλβανών και οι αρβανιτόφωνοι Ελληνες». Θα ξεστραβωθείτε. Πολλοί παρέμειναν δίγλωσσοι, όπως οι δικοί μου πρόγονοι. Οι Τσάμηδες, λόγω προσηλυτισμού στο Ισλάμ και του όψιμου εφευρήματος του αλβανικού έθνους, έχασαν το φρόνημά τους, οι Αρβανίτες όμως της Ελλάδας δεν το έχασαν ποτέ, είτε μιλούσαν την τόσκικη διάλεκτο είτε ήσαν δίγλωσσοι. Κι αυτά τα αναθεωρητικά, αν πάτε στο Μαυρομμάτι σε κάνα καφενείο, μην τα πείτε, γιατί δεν θα φτάσετε ως την πόρτα κατά τη διαφυγή σας.

Οι μηδενιστές θέλουν να «σκοτώσουν» τον Παπαρρηγόπουλο, αλλά στο τέλος αυτός πάντα τους κογιονάρει παρέα με την αλήθεια. Κάνουν την ίδια παγαποντιά, όπως ο «δυστυχής Ελληνας» Νίκος Δήμου. Ταυτίζουν την επαναστατική βία του εξεγερμένου μετά 400 χρόνια σκλάβου με τη δεσποτική βία του δυνάστη. Προσπαθούν να περιγράψουν τα ιστορικά γεγονότα μέσα από την πολιτική ορθότητα. Για να θυμίσω τη φράση του Μιχάλη Χαραλαμπίδη, όταν διάφοροι ανόητοι ψέλλιζαν τα ίδια πριν χρόνια, «άλλο ο Κολοκοτρώνης κι άλλο ο Ομέρ Βρυώνης». Ναι, το επαναστατημένο έθνος έκανε ολοκληρωτικό πόλεμο απέναντι στους δυνάστες του. Δεν τηρούσαν οι καπεταναίοι τη Συνθήκη της Γενεύης, η οποία δεν υπήρχε, όπως δεν την τηρούσαν κι οι Τούρκοι δυνάστες μας, όταν περνούσαν προληπτικώς από λεπίδι ολόκληρα χωριά, οικογένειες ή νησιά, όπως τη Χίο και τα Ψαρρά, ή αφάνιζαν την ηγέτιδα τάξη, Πατριάρχη, επισκόπους, προεστούς, εμπόρους.

Ο Κολοκοτρώνης, ο Νικηταράς, ο Καραϊσκάκης δεν παίζανε μπριτζ, δεν πίνανε τσάι στις 5 κι ενίοτε δεν παίρνανε αιχμαλώτους. Δυνάστης μας δεν ήταν απλά το δοβλέτι. Οι ραγιάδες -ραγιά σημαίνει κοπάδι, ποίμνιο, από το οποίο «έκοβαν» και πλούτιζαν, ντερλίκωναν ή απλά σαδιστικά το φχαριστιόντουσαν οι πιστοί του Προφήτη- είχαν στον σβέρκο τους τούς πάντες. Μπέηδες, γενιτσάρους, φοροσυλλέκτες, μουσουλμάνους τσιφλικάδες, υφιστάμενοι καθημερινά ποικίλες ταπεινώσεις και βάρη από τον πασά ως τον τελευταίο μεμέτη. Από αγγαρείες κι εκβιασμούς, έως φόνο και παιδομάζωμα. Ναι, οι εξεγερμένοι σκλάβοι σε πολλές περιπτώσεις πέρασαν λεπίδι τους δυνάστες τους. Κυνήγησαν τον σουνίτη εχθρό μακριά από τους τόπους μας. Τους πλήρωσαν λογαριασμό τεσσάρων αιώνων. Πολλοί από αυτούς ήταν το χειρότερο είδος, δικοί μας εξωμότες, σκληρότεροι στη συμπεριφορά κι από τους χαλδούπηδες, τους εξ Ανατολίας Τούρκους. Σαν τον γενίτσαρο Ιμπραήμ Αφεντακάκη, που έσφαξε 300 αμάχους στη Σητεία.

Και η παρέμβαση των ξένων δυνάμεων δεν ήταν φιλανθρωπία. Την προκάλεσαν οι ποταμοί αίματός μας, με επικεφαλής τον ανθό του έθνους, κλέφτες, εμπόρους, κληρικούς, απλούς ανθρώπους του λαού, που ανέδειξε ο Αγώνας. Εμφύλια πάθη πηγαίνουν πάντα χέρι χέρι με το μεγαλείο μας, όμως ο Αγώνας με το καριοφίλι και την πάλα υποχρέωσε τις ευρωπαϊκές δυνάμεις να παρέμβουν.

Αν οι αρχηγοί μας τότε είχαν τα σκυφτά μυαλά του Δήμου, ο τρισέγγονος του Βελή ακόμη θα περνούσε από το Μοριά και τη Ρούμελη για να μαζέψει τα δοσίματα, αγόρια για γενιτσάρους και κορίτσια για τα χαρέμια.
Το συμπέρασμα, αδέρφια, είναι ότι, παρελθόντων των ημερών, το «Ποτάμι» αποδεικνύεται άλλος ένας σηπτικός βόθρος των γνωστών ρεπούσειων ιδεοληψιών. Κι όπως λέει το ανέκδοτο: δώσαμε, δώσαμε!

Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης, δικηγόρος, μέλος της Π.Ε. της Ν.Δ.
δημοκρατία

31 σχόλια:

  1. Μην του δίνεις σημασία ρε Φαήλο. Το αμόρφωτο αυτό σκουλήκι (δεν έχει καν πτυχίο πανεπιστημίου και κάνει τον παντογνώστη) ζητάει λίγη δημοσιότητα και όσο του δίνουμε σημασία, καλό του κάνουμε. Εγώ όμως δεν θέλω να ασχοληθώ με αυτό το αμόρφωτο σκουλήκι, αλλά ήθελα να πω δύο κουβέντες για τον τόπο που μεγάλωσα και τους φίλους μου, τους αρβανίτες από την περιοχή της Θήβας που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Δεν είμαι αρβανίτης, είμαι μικρασιάτης, αλλά οι καλύτεροι μου φίλοι είναι αρβανίτες και είναι πιο Έλληνες από κάτι δήθεν Έλληνες σαν τον Δήμου, την Ρεπούση και άλλους εθνομηδενιστές που μισούν αυτή τη χώρα, Γνώρισα τους παππούδες τους και τις γιαγιάδες τους, που δεν ήξεραν γκρι Ελληνικά, όπως δεν ήξερε ελληνικά και ο νονός του πατέρα μου, μεγάλος έμπορος στα χρόνια του στην περιοχή της Θήβας, από την Καισάρεια της Καππαδοκίας, ο Τρύφωνας, που μιλούσε Τούρκικα και σπαστά Ελληνικά, αλλά όλοι λάτρευαν την Ελλάδα, όχι γιατί τους το επέβαλε κανένας αλλά γιατί ήταν και αισθανόταν πάνω από όλα Έλληνες. Για αυτό φτιάξανε οικογένειες, παντρεύτηκαν μεταξύ τους, μικρασιάτες και αρβανίτες και ποτέ δεν κατηγόρησαν ο ένας το άλλον για το πόσο έλληνες ή όχι είναι. Και κάτι ακόμη για τους αρβανίτες, μπορεί να είναι ξεροκέφαλοι και πεισματάρηδες, αλλά ο λόγος τους και η φιλία τους μετράνε δεν είναι ποτέ ψεύτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Ἂν οἱ ἀρχηγοί μας τότε εἶχαν τὰ σκυφτὰ μυαλὰ

    τοῦ Δήμου, ὁ τρισέγγονος τοῦ Βελῆ ἀκόμη θὰ

    περνοῦσε ἀπὸ τὸν Μοριὰ καὶ τὴν Ρούμελη γιὰ νὰ

    μαζέψῃ τὰ δοσίματα, ἀγόρια γιὰ γενίτσαρους

    καὶ κορίτσια γιὰ τὰ χαρέμια.

    Ἐκτίθεσαι Φαήλε Κρανιδιώτη, ἐκτίθεσαι

    καὶ εἶναι κρίμα ποὺ συνεχίζεις νὰ προσπαθῇς

    νὰ πείσῃς κάποιους ἀναγνῶστες γιὰ τὴν

    φιλοπατρία σου.

    Ἁμαρτία, εἶναι ἱεροσυλία νὰ προτάσσῃς τὴν

    γραφίδα σου ἐσὺ γιὰ τοὺς καπεταναίους

    καὶ τοὺς Ἀρβανίτες ἐπαναστᾶτες τοῦ 1821.

    Ὄχι πιὰ ἄλλο. Ἔλεος!!!

    Αὐτὸς ὁ διαφημηστὴς τῆς ὑψηλῆς ραπτικῆς

    γνωρίζουμε τί προσπαθεῖ νὰ κάνῃ καὶ νὰ

    ἐκπορνεύσῃ. Ἡ ἱστορία γιὰ αὐτὸν δὲν

    θὰ ἔχῃ νὰ τοῦ ἀφιερώσει οὔτε μία λέξη

    πρὸς ἀναφορά. Κάτι τέτοιους ἡ ἱστορία

    τοὺς κονιοποεῖ στὸ πέρασμα τοῦ

    ἐπόμενου δευτερολέπτου.

    Ἡ ἠλιθιότητά τους εἶναι ἡ

    ἀπόδειξη τῆς ἀσημαντότητάς τους.

    Υ.Γ

    Καὶ κάτι τελευταῖο, ὅταν γράφῃς ἑλληνικὰ

    νὰ συμβουλεύσαι καὶ κάποιο λεξικό,

    ὄχι γιὰ κάποιον ἄλλο λόγο ἀλλὰ δὲν εἶναι

    σωστὸ ἕνας ποὺ δὲν εἶναι νομομαθὴς

    νὰ διορθώνῃ κάποιον ποὺ ἔπρεπε στὸν γραπτὸ

    λόγο νὰ ἀποδίδῃ σωστότερα ἀπὸ κάθε ἄλλον

    τὰ ἑλληνικά. Τὸ ν καὶ τὸ τελικὸ ς δὲν λείπουν

    σχεδὸν ποτὲ ἀπὸ τὴν ἐκφορὰ τοῦ γραπτοῦ

    καὶ τοῦ προφορικοῦ λόγου. Καὶ οἱ σύνθετες

    λέξεις ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον δὲν ἀνεβάζουν

    τὸν τόνο στὴν παραλήγουσα, ἀλλὰ τὸν

    κρατᾶνε, π.χ γενίτσαρος. Ὄχι τοὺς

    γενιτσάρους ἀλλὰ τους γενίτσαρους.

    Τὸ κάνει σωστὸ ἄλλωστε καὶ ἡ ὀρθοφωνία

    τῆς λέξεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. [..] Ο Κολοκοτρώνης, ο Νικηταράς, ο Καραϊσκάκης δεν παίζανε μπριτζ, δεν πίνανε τσάι στις 5 κι ενίοτε δεν παίρνανε αιχμαλώτους.[..]

    Οὔτε συντάσσονταν μέ εθνο - μηδενιστές τύπου Βενιζέλου - Δένδια καί...στέλνανε πεσκέσια τῆς...ΕΥΠ στούς γανερούς καί...ἀφανεῖς ὀχτρούς στίς...Οὐκρανο - Δνειστερίες...
    ...Μηδίζοντα εθνο - μηδενιστή...τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Δημοκρατικό μας πολιτικό σύστημα είναι καχεκτικό και αυτό το κατέδειξε με εμφατικό τρόπο η πολύμορφη και πολυεπίπεδη κρίση που ταλανίζει την Κοινωνία μας. Προσκείμενες φιλικά προς την Ν.Δ. θεωρούν την κατάργηση της λίστας και την υιοθέτηση του σταυρού προτίμησης ως προάγγελο μεγάλων θεσμικών αλλαγών στις οποίες περιλαμβάνονται η μείωση του αριθμού των βουλευτών , αλλαγές στον εκλογικό χάρτη αναφορικά με τις μονοεδρικές και τις μεγάλες σε αριθμό βουλευτών περιφέρειες , η εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας από το λαό ,η κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών και η άρση της ασυλίας των βουλευτών, ακόμη και για σοβαρά αδικήματα.

    Είναι γεγονός πως το πολιτικό μας σύστημα βασίζεται στην νόθευση μέσω καλπονοθευτικών νόμων της αποτύπωσης της γνήσιας εκφρασμένης λαϊκής εντολής. Είναι γεγονός πως στον βαθμό που εξυπηρετούσε συγκεκριμένες ελίτ που συγκεντρώνουν ολοένα και μεγαλύτερη ισχύ, ολοένα και περισσότερο πλούτο στα χέρια τους ήταν δομημένο έτσι που να παράγει κρίσεις πολιτικές σε περίπτωση που η πορεία των γεγονότων εξέθετε τα συμφέροντα τους σε κίνδυνο.

    Είναι γεγονός πως τα κόμματα παραμένουν γραφειοκρατικοί μηχανισμοί άρρηκτα συνδεδεμένοι με ισχυρά οικονομικά συμφέροντα, με συντεχνίες και με την πελατειακή σχέση με την κοινωνία ως τον ομφάλιο λώρο που την συνδέει με αυτήν.Το δε κράτος από πάροχος , από παράγωγο αιμοδοσίας της κοινωνίας έχει μεταβληθεί σε δυνάστη της σε όλα τα επίπεδα της. Εκ των ανωτέρω συνάγεται πως οι όποιες αλλαγές βούλονται οι σημερινοί κρατούντες αποτελούν εξ απαλών ονύχων προσέγγιση

    Η Χρεωκοπία του κράτους, των δημοκρατικών θεσμών και του πολιτικού συστήματος, αυξανόμενος κοινωνικός αποκλεισμός, η κόπωση της κοινωνίας, ο ξύλινος πολιτικός λόγος των κομμάτων, οι αδιόρατες διαχωριστικές γραμμές Δεξιάς-Αριστεράς, ο σφιχτός εναγκαλισμος Δεξιάς-Ακροδεξιάς και Αριστεράς-Ακροαριστεράς δημιούργησε την ανάγκη παραγωγής μια νέας πολιτικής που θα εκφράζει τους συγχρόνους προβληματισμούς της κοινωνίας που δεν χωρούν σημερα στα στα εμποτισμένα με λογικές σοβιετισμού ελληνικά κόμματα τα οποία έχουν καταδικαστει στην συνείδηση της κοινωνίας και εχουν χασει ανεπιστρεπτί το ηθικό τους πλεονέκτημα

    Η Ελληνική κοινωνία βίωσε το κίνημα των "αγανακτισμένων" απο την φύση τους τέτοιες κινήσεις είναι χαμηλής πολιτικής εμβέλειας όμως αποτελούν υγιή αντίδραση της κοινωνίας απέναντι στο γίγνεσθαι. Η αντίδραση αυτή έρχεται σήμερα να αποκτήσει πολιτικά χαρακτηριστικά μέσα απο μια διαδικασία ωρίμανσης , μια τέτοια κίνηση είναι το "Ποτάμι" , κανείς δεν βαυκαλίζεται πως εχει την μαγική λύση για το σύνολο του Γίγνεσθαι, όμως αποτελεί την κοινη συνισταμένη ανθρώπων που αρνουνται να απογοητευτούν και αυτό ας το λάβουν καλά υπόψην όσοι ενεργοποιούνται πολιτικάστον Ελλαδικό χώρο γιατι η Ιστορία μας έχει καταδείξει πολλάκις πως αυτό παραγει συνθεμελες ανατροπές.

    Λογικές όπως του Κου Σταματάκη και του Κου Φλου αποτελούν τους καλύτερους σπόνσορες του Κου Θεοδωράκη. Εκτός αν πιστευεται οτι ο λογος σας διαθετει ολα ταστοιχεία που παρέδωσε ο Ελληνικός πολιτισμός .Αν το πιστεύετε τότεσ τραβός στραβό οδήγαγε κι ηύραν κι οι δυο το βράχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. *Φαήλου σύγνωμη για το γραμαμτικό λάθος μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. !!!........;;;

    Στὰ κινέζικα παίρνεις ἄριστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οι αρβανίτες της νότιας ιταλίας και της σικελίας πάντως παρ΄ότι ορθόδοξοι που έφηγαν κυρίως απο τον μωριά για να γλυτώσουν από τους τούρκους μάλλον αλβανοποιήθηκαν..

    https://www.youtube.com/watch?v=mfuJBoc5UmA

    εδώ τραγουδάνε σε άπταιστα αρβανίτικα "ω όμορφε μου μωριά"

    https://www.youtube.com/watch?v=bHz9tli2bAw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. -Απορία ψάλτου βηξ
    Όταν κάποιος δεν ξέρει κάτι ή βρίσκεται σε δύσκολη θέση και προσπαθεί να το κρύψει με τρόπο αμήχανο, όπως ο ψάλτης που αποφεύγει τα δύσκολα σημεία βήχοντας. Εν προκειμένω απουσία επιχειρημάτων και σοβαρού αντίλογου εξυπνακισμοί και τυπολατρίες. Σημείο των καιρών και αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τίθεται λοιπὸν ἕνα θέμα: Τὰ γεγονότα τῆς ἱστορίας εἶναι αὐτὰ ποὺ εἶναι. Πῶς ἑρμηνεύονται καὶ πῶς ἐκτιμοῦνται σωστά, ἀπὸ τοὺς ραγιάδες ἢ τοὺς ἐλευθέρους;

    Ὁ ραγιάς, ραγιὰς θὰ εἶναι. Ὅταν στὸ σχολεῖο ἀρχίζει ἡ ἑορτὴ τῆς 25ης Μαρτίου μὲ στοίχους ἑνὸς τούρκου ποιητῆ (Ναζίμ Χικμέτ), ὅσο καλὸς καὶ νὰ εἶναι, ραγιὰς γεννήθηκες ραγιὰς θὰ πεθάνῃς. Ἐὰν δὲν μπορῇς νὰ ἀντλήσῃς ἀπὸ τὴν παράδοσί σου γιὰ τὴν 25η Μαρτίου, τί νὰ πῶ; Ὁ κ. Δήμου ἔχει δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ασε ρε φαηλο τους λεονταρισμους τωρα....ειναι πια πολυ αργα....
    η κατεξεφτελισμενη σφαλιαροφαγικη παραταξη σου, οτι πιο γλοιωδες και βοθρωδες υπαρχει στο γαλαξια, ειναι υπευθυνη για ολα.
    εσεις με τους δυο επριεργους τυπους τους καραμαλεους σας επιτρεψατε στην κοκκινη πανουκλα να επικρατησει απολυτα απο το 74 μεχρι σημερα. εσεις τρεχατε και εκλιπαρουσατε μια φωτογραφια μαζι τους, ενα χαμογελο μια καλη κουβεντα για να παρετε ευσημα αριστεροφροσυνης υπερποοδευτικοφροσυνης και υπερδημοκρατικοφροσυνης απο τους κοκκινους φασιστες του υπερδημοκρατικου στρατου!!!!! αληθεια ποσα εκατομυια νεκρους ειχατε τελικα στο λαλιωτικο και δαμανακικο πολυτχενειο σας ρε αρχιξεφτιλες τις οικουμενης ρε αρχιαπατεωνες που καθε χρονο βαζετε παιδακια νηπιαγωγειου να καταθετουν λουλουδια σε ανυπαρκτους νεκρους ρε ρεζιλια των σλυλιων????
    την κυπρο ποιος την εδωσε ο πανιβλαξ ιωαννιδης η εσεις ρε προδοτες?????
    4,5 εκατπμμυρια λαθροεποικιστες ποιοι τους φεραν εδω οι κρεττινοι βασιλοχουντικοι, οι ναζι, οι φασσιστες η εσεις ρε δειλα δεξιουλικα ανθρωπακια της καρπαζιας και ροχαλας????
    και τωαρ τι κλαιγεστε που σας πατανε και σας καβαλανε ολοι???? οποιος κατεστη ευατον σκωληκα.....
    και ναι ο διεθνιστης μαρξιστοφιλελευθερος μισελλην δημου αι χιλαιδες ακομα διεθνιστες μισελληνες τη δουλεια του κανει.... εσεις τι κανετε????? πως αντιδρατε πως αντικρουετε τον μισητο εχθρο???? με απολογιες διορθωτικες κινησουλες και αρθρακια στο ιντερνετ????εμεις δεν επφτουμε στο επιπεδο τους ειμαστε ανωτερων επιπεδων???? ας γεάσω δειλα ανθρωπακια.....χουχουχου
    τον εχθρο τον τσαλαπατας τον λιωνεις τον ξεφτιλιζεις τον κλανεις δεν τον αφηνεις να παρει ανασα του επιτιθεσαι με μισος με λυσσα παθος φανατισμο και ιερο μενος....και ναι ειμαστε σε πολεμο εμεις οι ελληνες με τους μαρξιστες ανθελληνενς


    40 ολοκληρα χρονια ειστε σε αμυνα.ο εχθρος εχει την απολυτη πρωτοβουλια κινησεων και σεις αντιδρατε σπασμωδικα και σφαλιαροφαγικα (ε λιγακι για την τμη των οπλων...) και κλαιγεστε μονιμως σαν γριες πορνες γιατι καινε τις εκκλησιτσες σας γιατι εκσπαρεματωνουν διαφοροι εαμοβουλγαροι καλιτεχνες στην εικονα του χριστουλι και της παναγιτσας γιατι ειπαν τη μακεδονια βουλγαρικη ενω ειναι ελληνικη γιατι ειναι υπερ των τουρκαλβανων γιατι λενε τη βορειο ηπεριο ν.αλβανια, γιατι ο νασος θεωδοριδης δεν αναγνωριζει τη γενοκτονια των ποντιων αλλα λεει κιολας οτι οι ποντιοι καναν γενοκτονια καιχιλια μυρια αλλα εαμοβουλγαρικα...ναι εχουμε εωτερικο πολεμο φαηλο και πρεπει να τον αποδεχτουμε και να τον κερδισουμε...ναι ο εσωτερικος θανασιμος εχθρος ειναι οι μαρξιστοφιλελευθεροι διεθνιστες, και η κατεξεφτελισμενη φιλελευθερη κεντρουλικη παραταξη σου ειναι ανικανη να κερδισει αυτον τον πολεμο (η μηπως δεν θελει)

    αντε παρατα μας λοιπον σφαλιαροφαγε αρθρογραφε με τα χαζοδεξιουλικα αρθρακια σου.
    βρωματε χριστιανοδεξιουλικο φοβο και δειλια απο χιλιομετρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και ανθελλην, ο Νικος Δημου δεν κανει κανενα μπερδεμα μεταξυ Αλβανων και αρβανιτων. Εσεις τα εχετε μοερδεψει λιγο. Αν καποιοι πρεπει να δεχθουν την αληθεια, αυτοι ειναι οι Ελληνες, που πολλοι απο εμας (γυρω στο 30%) καταγομαστε απο Αλβανους του μεσαιωνα. Ειναι οι περιφημοι Αρβανιτες, που ενω τους προηγουμενους αιωνες αποδεχονταν την αλβανικη τους καταγωγη (και φυσικα ηταν και περηφανοι Ελληνες), τα τελευταια χρονια αρνουνται την αλβανικη τους καταγωγη απο κομπλεξ!!!
    ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΥΧΩΝΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗ

    Ο Αρβανίτης πολιτευτής Μιχαήλ Λαμπρυνίδης στο βιβλίο του «Οι Αλβανοί κατά την κυρίως Ελλάδα και την Πελοπόννησον» πραγματεύεται την καταγωγή των Αρβανιτών. Το βιβλίο του χρηματοδοτήθηκε από τον Σύνδεσμο Σπετσιωτών, δηλαδή από τους ίδιους τους Αρβανίτες. Ας δούμε τι γράφει το Διοικητικό Συμβούλιο Σπετσιωτών: «Ευτυχείς λογιζόμεθα δημοσιεύοντες την περί Αλβανών πραγματείαν του εγκρίτου πολιτευτού Ναυπλίας κ.Μιχαήλ Λαμπρυνίδου, ευγενώς παραχωρηθείσαν τω ημετέρω Συνδέσμω προς δημοσίευσιν παρά του Συγγραφέως. Η δημοσίευσις του λίαν ενδιαφέροντος ιστορικού τούτου δοκιμίου θέλει τα μάλιστα συντελέσει εις την διαφώτισιν του πολλού κοινού και ιδιαίτατα των Αλβανογενών Ελλήνων περί της εθνολογικής αυτών καταγωγής. Ο Σύνδεσμος ημών ανέλαβε την δημοσίευσιν τούτου πεπεισμένος ότι ασμένως θέλει επικροτηθή παρά του κοινού.
    Εν Πειραιεί τη 3 Ιανουαρίου 1907

    ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΠΕΤΣΙΩΤΩΝ».

    Το κείμενο είναι αποκαλυπτικό. Οι ίδιοι οι Αρβανίτες αναλαμβάνουν την έκδοση του βιβλίου του Λαμπρυνίδη, δίοτι, όπως λένε, το βιβλίο αυτό θα συντελέσει στη διαφώτιση «των Αλβανογενών Ελλήνων περί της εθνολογικής αυτών καταγωγής». Ο Λαμπρυνίδης υποστήριζε ότι οι Αρβανίτες ήταν αλβανικής καταγωγής. Μα αν οι Αρβανίτες πίστευαν ότι δεν ήταν Αλβανοί, θα ξεσηκώνονταν με ένα τέτοιο βιβλίο. Και όμως όχι μόνο δεν ξεσηκώθηκαν, αλλά το χρηματοδότησαν. Θα έγραφε ο Λαμπρυνίδης ένα βιβλίο που θα ξεσήκωνε τους ψηφοφόρους εναντίον του; Ασφαλώς και όχι.

    Ο Λαμπρυνίδης στη σελίδα 5 του βιβλίου του λέει ότι οι Αλβανοί που εισέβαλαν στην κυρίως Ελλάδα τον μεσαίωνα ήταν Σκιπετάρ. Ας δούμε το κείμενο: «Οι Αλβανοί, Σκιπετάρ, ως ωνομάζετο ο φερέοικος ούτος λαός, εισέβαλλον τότε εις την θεσσαλικήν γην, το πρώτον μεν αραιώς επί σκοπώ διαρπαγής ή όπως εύρωσιν εργασίαν, βραδύτερον δε και κατά πυκνωτέρας ομάδας, όπως μονίμως εγκατασταθώσι».

    Ο Λαμπρυνίδης θεωρούσε όμως τους Αλβανούς συγγενικό φύλο με τους Έλληνες. Γράφει: «Οι Αλβανοί οι εκ της αυτής μετά των Ελλήνων εθνολογικής ρίζης, των Πελασγών, προερχόμενοι, απετέλουν απλούν γένος της αυτής ομοφυλίας, τας αυτάς έχοντες παραδόσεις και τους αυτούς εθνικούς πόθους, απλώς διακρινόμενοι εκ της επιχωριαζούσης αυτοίς μητρικής διαλέκτου» (σελ. 76).

    Να προσεχθεί ότι ο Λαμπρυνίδης λέει ότι οι Αλβανοί μιλούσαν τοπική διάλεκτο, όχι γλώσσα!!! Και καταλήγει: «Εκ της εθνολογικής ταύτης των Ελλήνων και των Αλβανών συγκράσεως προήλθεν η νεωτέρα Ελληνική γενεά, ήτις αρχομένου του ΙΘ' αιώνος τοσαύτας επλήρωσε λαμπράς σελίδας εν τοις δέλτοις της παγκοσμίου Ιστορίας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλα καλά, εκτός από ένα:
    Είναι το λιγότερο αφέλεια να νομίζει κανείς πως οι ξένες δυνάμεις ανακατεύτηκαν για να βοηθήσουν, επειδή συγκινηθήκανε από τους ποταμούς αίματος - ή οτιδήποτε άλλο.
    Ανακατεύτηκαν γιατί αυτό ήταν το συμφέρον τους. Είχαν αποφασίσει πως η οθωμανική αυτοκρατορία πρέπει να συρικνωθεί. Δεν υπάρχει τίποτα μα τίποτα άλλο στις προθέσεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ω ρε μπερδεμα με τους τουρκαλβανους και αρβανιτες!!!!!!!

    τεσπα δεν απαναταμε στον μισητο εχθρο δημου ρεπουση παπαχελα κουναλακι στρατουλι παπαδιμουλι (αχ καλε) τσατσοπουλο δραγωνα και χιλιαδες αλλα μαρξιστοφιλελευθερα κτηνη
    απλως τους γελοιοποιουμε καi τους ξεφτιλιζουμε...
    αντε ο κατεξεφτελισμενος και ηττημενος απο το 74 εθνικος χωρος μας εχει να μαθει πολλα ακομα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μάριε
    το δεύτερο σχόλιό σου αφαιρέθηκε από μένα, γιατί ήταν πρσβλητικό.
    Έφαγες κόκκινη και είσαι από τους ελάχιστους της επτάχρονης λειτουργίας του ιστολογίου.
    Αυτό πρέπει να σε προβληματίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. skal 28 Μαρτίου 2014 - 6:53 μ.μ.,

    Τὸ σχόλιο τοῦ Μάριου Δημόπουλου 27 Μαρτίου 2014 - 2:17 μ.μ., δὲν εἶμαι σίγουρος ἐὰν ὀρθῶς διεγράφη. Μιὰ χαρὰ ἀπαντᾶ ὁ Nikolaos Krontiris 27 Μαρτίου 2014 - 4:46 μ.μ. ἀποκάτω.
    Τὸ σχόλιο Μάριος Δημόπουλος 28 Μαρτίου 2014 - 3:57 μ.μ. ὀρθότατα διεγράφη, εἴπαμε, ἀλλὰ ὄχι κι ἔτσι!

    Μάριε Δημόπουλε, σὲ ἀποκαλῶ ὅπως ἐμφανίζεσαι στὰ σχόλια, γράφε χωρὶς νὰ προκαλῆς. Μὴν μπαίνεις σὲ ἀριστερίστικου τύπου ὑβριστικοὺς χαραστηρισμούς. Οἱ ἀπὀψεις εἶναι δεκτὲς πρὸς συζήτησι, οἱ ὑβριστικοὶ χαρακτηρισμοί, ὄχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είπαμε:άλλο προπαγάνδα και άλλο επιστήμη,διαφορετικό η πολιτική της παιδείας,αγωγής,διαπλάσεως χαρακτήρων.Εξακολουθεί να επαναυτοεκτίθεται,να νομίζη ό,τι 'θέλη και (που//-όπου) το(ν) συμφέρη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο πρώτος,εδώ,τον τακτοποιεί και περιποιείται 'λίγο,'λίγο και κάπως.Όσο για τους άλλους,λοιπούς,συμφωνούμε πάλιν κάπου,εδώ:ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΔΕΤΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ 'ΣΕ ΜΕΤΑΞΟΣΚΩΛΗΚΕΣ.ΟΙ ΑΔΑΜΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤ(Ε)ΙΝΟΙ(,)(ΕΠΙ)ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ(ΧΩΡΙΣ ΤΟ...''ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ''...ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ή -ΚΑΙ- ΕΥΤΥΧΩΣ...ΠΑΛΙΝ..).ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ,ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΗΡΥΚΑΣΜΟΙ,ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΑΝΑΞΙΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ Μ(Σ)ΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γνωστός και μη εξαιρεταίος ο Νίκος Δήμου. Νισάφι όμως και με την παραφιλολογία περί της τάχα διαχρονικής ελληνικότητας των Αρβανιτών (όπως υποστηρίζει ο κ. Κρανιδιώτης) ή ακόμα και όλων των Αλβανών (όπως υποστηρίζει ο κ. Δημόπουλος).

    Οι αιτίες γι' αυτές τις ρομαντικές (στην καλύτερη περίπτωση) απόψεις είναι πολλές. Η τυχόν ανασφάλεια για την προσωπική μας καταγωγή, η διαστρέβλωση της έννοιας του έθνους και η ταύτισή του με φυλετικές και αιματολογικές κατηγοριοποιήσεις πληθυσμών, μα πιο πολύ η άγνοια των πηγών και δη των βυζαντινών.

    Στις βυζαντινές πηγές λοιπόν οι χριστιανοί Αρβανίτες που κατέβηκαν στην Ελλάδα διαχωρίζονται σαφώς από τους "Ρωμαίους" (αυτό ήταν το εθνικό όνομα των Ελλήνων της εποχής εκείνης).

    Για παράδειγμα ο συντάκτης του ηπειρώτικου Χρονικού των Τόκκων (15ος αι.) μιλά υποτιμητικά για αυτούς τους νομάδες Αρβανίτες και τους διακρίνει από τους Ρωμαίους/Έλληνες:

    "Επίστευσαν ‘ς τα Ιωάννινα είναι αρβανιτζέλια χοιροβοσκοί παρόμοιοι τους και να τους προσκυνήσουν / και κει ήσαν άρχοντες Ρωμαίοι,
    στρατιώτες ανδρειωμένοι"

    Αλλά και οι Οθωμανοί εκείνης της εποχής γνώριζαν την εθνοτική διαφορά Ρωμιών-Αρβανιτών, γι' αυτό οι οθωμανικές απογραφές του 15ου αι. διακρίνουν τα χωριά της Πελοποννήσου σε ρωμέικα (rumiyan) και αρβανίτικα (arnavudan).
    http://conference.arcadians.gr/index.php?itemid=29&catid=2%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1:%20http://www.antibaro.gr/article/3287,%20%E1%BC%88%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%BF

    Την εθνοτική διαφορά την επισημαίνει και ο Ρήγας στον Θούριό του:"Βουλγάροι κι Αρβανίτες, Αρμένοι και Ρωμιοί"

    Οι Αρβανίτες έγιναν σταδιακά Ρωμιοί/Έλληνες στους αιώνες της Τουρκοκρατίας και έδωσαν και το αίμα τους για να ελευθερωθεί η Ελλάδα. Έγιναν 100% γνήσιοι Έλληνες στην ταυτότητα και στη συνείδηση και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω σε τι αποσκοπεύει ο αγώνας που κάνουν μερικοί για να "αποδείξουν" ότι η ελληνικότητά τους υπήρξε προαιώνια και διαχρονική. Αυτά είναι ανούσια κατάλοιπα ενός χοντροκομένου και ρομαντικού εθνικισμού περασμένων εποχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ('')Γράφεις('')ολίγον πως και προς ώρας(ανακρίβειες).Ακόμη και οι βυζαντινές πηγές,μόνες (και) εκείνες,δεν αποδεικνύουν κάτι 'στο σήμερα,για το σήμερα (και) με...τη ''λογική'' ''σου'' (και) απολύτως συγκεκριμένο πολύ και σχετικό,πάντοτε,προς το θέμα μας.Δεν έχεις το...''δίκαιο(ν)'' με το...μέρος σου.Είναι αδύνατο να συμπεράνουμε κάτι,κάτι συνολικό,επιστημονικό,από τη σύγχυση,που και διαπερατούται,που διασπείρεις,χωρίς να το γνωρίζης,καν,κατά το ελάχιστό σου,αυτήν του σχολίου σου,εδώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από φέουδο 'σε φέουδο προχωρείς και πηγαίνουμε και οι εθνογενέσεις δεν ακολουθούν αυτήν την πορεία,επικίνδυνη,αν(τ)εστραμμένη,παρωχημένη,πεπατημένη.Πώς 'μπορείς,λοιπόν,να τύχης και αξιοπιστίας,σοβαρότητος και γίνης πιστευτός,τότε;Το βιβλιογραφικό υλικό,εδώ,είναι σπάνιο,πολύ συνθετικό,σχεδόν αρχειακό,επίκαιρον,απαντώντας ενώπιον του θεμελιώδους,μοριακού πυρήνος του ζητήματος.Αντεπιχειρήματα,τώρα,προβάλλονται...οι Τόκκοι και η αντιγραφή/αναπαραγωγή,απλούστατα,από την παράθεση μιας-δυο ιστοσελίδος χωρίς προπαρασκευή,κατάρτιση,αυτοσυγκρότηση αντίστοιχες;Τι αξία έχουν αποσπάσματα χωρίς περιεχόμενον ουσίας,ουσιώδες και πόση βαρύτης δίδετ'εκεί και τι σημαίνει όλον αυτό,τώρα;Ότι τα υπάρχοντα στοιχεία και σημεί'αλληλαναιρούνται,αντιφάσκουν,ανατρέπονται,καταπίπτουν και,μάλιστα,χωρίς,καν,μελέτη του,στοιχειώδη μελέτη,μελέτη πηγών,ριζών,βάσεων;Τι είδους γνώση στοιχειοθετεί η πληροφορί'ακόμα και με τη διασταύρωσή της και τι λογής(ποιότητος)κέρδος αποφέρει η κενολογία,μια και μια δια βίου αλλά και άνευ διδασκάλου μάθηση του ανθρώπου και του κόσμου του,εθνικών και άλλων κοινωνιών και συνομαδώσεων ανθρώπων,σήμερα,όταν οι μεγάλες αφηγήσεις έχουν στερεύση και τόσο στενεύση τα όρια,επίφοβα αλλά και,συνάμα,πάλιν,εύτολμα,όρια(οράματα και όνειρα)ζωής,ελευθερίας,ομορφιάς;''Κάποιος,κάπου,κάποτε''το 'κάμαμ',εδώ,συμπαλιάδελφε,αγράμπελη(ε/ο)(ν);Το...''κάπως-πώς''σού θυμίζει κάτι και,αν,εάν ναι,πού είναι;Διέφυγε της Ασφαλείας και κάτι τέτοιο είν'οριστικόν(και)προς όλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καιρός κατάλληλος πολύ για νέες(αποκαλύψεις)και νέες ανανεωμένες πτέρυγες του Δρομοκαϊτ(ε)ίου και του Δαφνίου τόσο για Ελληνά(ναράδ/νοακουμπαοροκωλομπαράδ)ρες όσον και,αυτούς,τους Αλμπ(β)ανανανάρες("Ελληναράδες-Αλβαναράδες"έχει αυτή μας τη φορά το---υ…μένιου..)(για τις γυναικάρες και δια τας γυναικάρας-δεν υπάρχουν…και…οι…πολλές…οι…επιλογές καθώς αλλάζουν τ’άρδην…στάνταρντς και όπως μεταβάλλοντ’εύθραυστες και τόσον…εύγλωττες οι…προτιμήσεις του κόσμου άλ-λ-α και του πάντοτε φιλοθεάμονος κοινού μας και--ουδέν σχόλιον π’-ούτε λόγος αλλά μόνο ράβδος φωσφορίζουσα και φωσφοριζέ περιθωρίου πίπτει πέρι το λυκόφως/λυκαυγές ως συνήθως που επι-βραδύνει να φέρη την άνοιξι μετά από το ή και μετά του…),όλοι των,πολύ αλλά και ‘λίγο,ε(ἑ)στέτ,’λίγο-πολύ,ψευδ(ο)επιστήμης,επιστημονισμού,κοχλάζουσα και συχνάζοντος παρ'/εν Αθήναις έναντι(των)σοβαρών(υγιών και φυσιολογικών και εξισορροπημένων)ανθρώπων,πολύ καθημερινών και πολύ πραγματιστών(το "οραματιστών" ‘στα αζήτητα του καλάθου των α-χρήστων της ιστορίας έμειν’ένας αμφιβληστροκερατοειδής Μονόφθαλμος-Κύκλωψ-Μινώταυρος/Κένταυρος-Μονόκερως-Πήγασος..)αυτού του τόπου,τῆς Ἑλλάδος,μιᾶς Ἑλλάδος ΚΑΛΠΗ-/-ΙΚΗ-Σ(ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ…).
    Είναι αδύνατο να σε διδάξη,διδάξη κάτι(σχετικό αλλ’ή και -το- μη το απολύτως τίποτα του μηδενός το φ-τ-ραγ-ι-κοδίευρο-ν του Κλειδίου του Χρυσού Πενταγράμμου του τετραγώνου του κύβου της κ(Κ)λειδό(ῦ/ύ)ς χρυσής του Παραδείσου)η"Καθ(η)μερινή"και το-υ "Έ(Ί)θνο(υ)ς",Δημόπουλε(α).Μάθε ἀλφαβῆτα και ο(ὀ)ρθο(τομο/Τομο- μ-/Μ-αγνητική..)γραφία/γραμματική/συν(τ)[/"τ((τ))(α)"]ακτικό,πρώτον και κατά πρῶτον,ὕστερα τά,Τ’Ἀναγνωστικά τοῦ Νέου Ἑλληνικοῦ(βλ.καὶ ‘Ελλαδικού’)Δημο(υ)τικ(ɨ→↨I/i q/Q…Hi-gh/-//-"Heil..!")ού(ῦ/οῦ)[Σ(σ)χ(Σχ)ο(υ)λεί-ί-ου]και κατόπιν,παρακατά πόδας,ακολουθεί η Ανθρωπολογία,επακολουθούμε(/έ)νη(στενότατα και…στενο-/--γραφικότατα)α(/υ-)πό τι(ε)ς/των Γλωσσολογία(ς)και,βεβαίως,βεβαίως-βεβαίως,Εθνολογία(ς)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με σημαία,το εθνικό των σύμβολο,την πολεμική του Βυζαντίου,τη βυζαντιν(ακ)ή,(τον/Τον)ε(Ε)θνικό ή(Ή)ρωα(οικειοποιηθέντα και ιδιοποιηθέντ’ασφαλώς)έναν Ελληνο-Σέρβο μεσαιωνικό Πρίγκηπα/Βασιλέα της λήθης της ευρυτέρας περιοχής(και)’στη λήθη του(βορείως και άνω πάντοτε των σημερινών Τιράνων),όπου και αυτό του το κράνος(θεωρείται και)είναι,πια,…αρχαίο ελληνικό μακεδονικό(;!!;),ένας λαός(ακόμη και όπως συμβαίνει και με την ελληνωνυμία μας κατά…"Γιανναρά(ν)"πάντοτε…)χωρίς σύγχρονο (ανα-…)προσανατολισμό,ταυτότητα,συνείδησι,παιδεία,στόχευσι,δεν έχουν πολλές και πολλές σημαντικές,τις πολλές και τις σημαντικές διεξόδους πολιτικής(και)στρατηγικής κατά τον Εικοστό Πρώτο εκτός της συνάψεως στενών συμμαχιών τόσο με την Ελλάδα όσον και με τη Βουλγαρία για την εξασφάλισι μιας ασπίδος(δικλείδων ασφαλείας και ουδέποτ’αυτασφαλίσεως κι’επαναπαύσεως)αυτοπροστασίας της και κατοχυρώσεως έναντι της ελλοχευούσης,αείποτ’επιθετικής και διεκδικητικής…"Τ(ο)υρκιγιέ Τζουμχιουρ(ι)γιέτι(βλ.και "Ντόιτσλανντ/ΟζμανίσσσενΝτίζνευ(ϋ)(ν)λανντ"…)..!
    Υ.Γ.Επισπεύδεται να δηλωθή(δίκην-αλλά και…χάριν…έχει το…γοργόν..-ανεκδότου),σημειωθή,ας κρατηθή,εδώ,πως τα δηλωθέντα εισοδήματα ούτε αντιστοιχούν προς την πραγματικότητα αλλά και ούτ’εγκρύπτουν άλλες,άλλο,εκπλήξεις καθώς και ότι είναι κατά τι αλλά και κάπως(‘σε βάθος χρόνου πάντοτε)υπεράνω ακόμη και Εκείνου,ενός αδειανού,αδείου/α-δύου,αδειούχου(μη προνομιούχου..)υποκαμίσου δυσχερούς στιγμής και/μιας λύσεως (εξ) ανάγκης (και) απολύτως("κάποτε άλλοτε"και…"τίποτ’άλλο"προφανώς εδώ πέρα…),μάλιστα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η πραγματικότης,από την άλλη,πως πρόκειται για ένα 'μικρό δακικό/δακομοισικό-δακοθρᾳκικό φύλο νοτίως της τωρινής Ρουμανίας(περίπου 'στα υπώρειά/ακρώρειά της)(οι "Κάρποι(ί/οί)/Καρπόδακες" ἐπ’ἀκριβείᾳ λόγου και όρου/όρων)δεν αναιρεί και το γεγονός(άγνωστο/άγνωστο;)της αναμίξεώς του/των με εντόπια,εναπομείναντα,ίσως,εκεί,ιλλυρικά αλλά και,κατά πολύ,υστερορωμαϊκά στοιχεία.Επιβιώσεις,εξ άλλου,’στη γλώσσα υπάρχουν και υπήρξαν,ένδειξη μιας δημιουργικής αλλά και σπανίου,μοναδικής σχετικής αφομοιώσεως(σχετικής πάντοτε),ώσπου να φθάσουμε περί τα τέλη του 19ου και τα(ι/ε)ς αρχά(έ)ς του 20ου,ώστε να ‘δούμε την…"ευγενή ολοπροθυμία και γενναιοδωρία και χορηγία" των Μεγάλων Δυνάμεων της πολύ συγκεκριμένης εκείνης εποχής,τού τότε περί της δημιουργίας μιας αναγκαιότητος ενός αντιβάρου δυνάμεων ελέγχου της Αδριατικής μεταξύ ελληνικού και σλαβικού κόσμου αλλά και βίου•τάχιστα μεταφερόμενοι,συγχρόνως,εδώ,από εδώ,με τον τρόπον αυτό,μέσῳ προοδευτικών διδαγμάτων/επιμυθίων,πρώτοι και πρώτον,από την ιστορία και την εθνογλωσσολογία προς την ανθρωπολογία-κοινωνιολογία αλλά και,καθώς και (από) εκεί την πολιτική ζωή και πραγματικότητα/καθημερινότητα και σφαίρα επιρροής παντοίας φύσεως ενός λαού και (ενός) έθνους(οι φυλές των αλβανών εδώ).Οι πραγματικοί και οι καθαροί Αλβανοί(σύνδεσμοι εδώ),εκείνοι που και διαφέρουν,πια,σαφέστατα,των Καυκασίων,εκείνων,των ομωνύμων,του Καυκάσου,που εντοπίζονται ‘στον Καύκασο(υφίστανται μεν και οι συγκεκριμένοι αλλά δεν είν’…επακριβώς αυτή η…αρχέγονος κοιτίς της εθνογενέσεως και συγκροτήσεως εθνοκράτους των σημερινών Σκιπετάρων/Shqiptarёt),είναι και αυτοί των οποίων το αρχικό αυτό πολύ ‘μικρό και ασήμαντο για τα χρονικά και δεδομένα της ιστορίας/ιστορικής εμφανίσεως και παρουσίας των λαών και των εθνών του κόσμου μας αυτού κατοί(ῴ)κησε την περιοχή (πέριξ) της συγκαιρινής Σκόδρας(Shkodёr)(το τελευταίο οχυρό και το μεγάλο και ακρότατο/ακραίο προπύργιο των κέντρων της περιφερείας/περιφερειακής ενότητος-αστικών περιοχών του κέντρου βάρους/κύρους και αναφοράς της Αλβανίας)και καταλαμβάνοντας,ίσως,καταλαμβάνοντας,προφανώς,πιθανόν,σὺν τοῖς ἄλλοις,τμήμα του κράτους/κρατιδίου του Μαυροβουνίου(με αναφορές και παραπομπές αξίζει να επισημανθή εδώ πάλι περί απ’ευθείας/κατ’ευθείαν/ευθέων απογόνων-ταυτοποιήσεως..-των Ιλλυριών κατά το παρελθόν ακόμη και από…κροατικές πηγές και αυτούς τους Κροάτες/τον κροατικό λαό με…ανευρέσεις/ευρήματα αρχαιολογικών στοιχείων…ακόμα και…’στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη…!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο Δημόπουλος,τώρα,βεβαίως,αρέσκεται ‘στις ασάφειες,είναι(και γίνεται)ειδικός ‘στις γενικεύσεις,επιμένει ‘σε προσθαφαιρέσεις χωρίς νόημα,που δεν έχουν κανέν’,απολύτως,νόημα(νόημα αληθινής συμβολής ‘στο θέμα και επί του ζητήματος),βάσιν επιστημονικήν και τεκμηρίωσι μιας επιστημονικής,κατά το δυνατόν και εφικτόν,προσεγγίσεως για να φανή (και) το πόσον(…)αγαπητός είναι ‘στις τάξεις των αστοιχειώτων(ημιμάθεια)των ψ(Ψ)ευδοε(ε)λληνοκεντρικών των Αθηνών(,)της ελλαδεμπορ(ε)ίας και ελλαδοκαπηλ(ε)ίας που κατοικοεδρεύει και συμ(-)βασιλεύει ‘σε αυτήν τη χώρα από την εποχή τόσο(ω)ν του Ομήρου όσο(ω)ν και των Βαυαρών και του(Βαυαρού…)Όθωνος ακμαία και διεκδικητική και συμμετοχική αλλά και παθητική,κρύα αλλά και ζέουσα,φλογερή αλλά χωρίς φως,πυξίδα,οδοδείκτη περί τα ελληνικά εθνικά/εθνοτικά πράγματα,πόρρω και παρασάγγας απέχουσα της πατριδογνωσίας και εθνικής μνήμης αγώνων εθναφυπνίσεως και απελευθερώσεως αυτού του παραχειμάζοντος και παραχειμαζομένου λαού μας.Μάλλον τείνει και/να ταυτίζεται προς το Δωδεκαθε’ι’σμό και/με/και με τους αντ(ι)εκπροσώπους του,εδώ,γλοιώδεις και αισχρούς,Δωδεκαθέους/Δωδεκαθεϊστά(έ)ς(χονδροειδείς και χυδαίοι),με αυτά και με αυτά,παρά και από την πηγαία ηρωικότητα και τον αγνό,ατόφιο ηρωισμό των Εθνομαρτύρων και Μαχητών τόσον του ’21 όσον και ’40,απολήγοντας(;!),μάλιστ’,ακόμ’-ακόμα,έως και της εποχής των αφανών πεσόντων,των πεσόντων(αφανών)* της Ε.Ο.Κ.Α…
    Η σαχλεπισαχλίασίς σου(με τη…διάχυτο…φαυλεπιφαυλίασι..)δεν έχει αρχή και τέλος,δεν έχει αρχή και δε ‘βρίσκει τέλος,Μαριολάτρα.Μια με τους Α(Ἀ)ρ(λ)βανί(ῖ)τε(α)ς και μια με τους…"Τουρκοσπόρους"(εμάς όλους εδώ δηλαδή εννοείς και υπονοείς τόσην ώρα;)(και)χωρίς λόγο να έχης(για)να εκφέρης εμπεριστατωμένον(επιστημονικό)αγνοείς και τα θεμελιώδη,αγνοείς θεμελιώδη και αποσπάς,περισπάς την προσοχή όλων όσων(,)εκείνων(και των ελαχίστων και ολιγίστων πράγματι έστω και των σοβαρών/σοβαρολογούντων-και-σοβαρῶς ενασχολουμένων με/προς/ως προς το τόσο δύσκολο και το ιδιαιτέρως επίπονο πολύ αυτό πολύ σχετικό επιστημονικό αντικείμενο)που και επιθυμούν να μάθουν κάτι ἀκριβές,ἐξηκριβωμένο,στιλπνόν από ακραιφνού(ῶ)ς/αμιγού(ῶ)ς εθνολογικής επιστημονικής σκοπιάς και πλευράς και όψεως.Τέλος,εδώ,γνώριμο φαινόμενο,φαινόμενον εποχιακόν η μαλάκυνσις του εγκεφάλου(--το…-κατάλοιπον..-της Πειραματικής Φυσικής…)από την οποία και υποφέρει βαριαναστενάζει αδιακρίτως ο κόσμος μας(οι γνωστοί "Ἑλληνώνυμοι" κατά Γιανναρᾶ μαζῦ με τ’ἀντώνυμά των..),σήμερα,εφ’όσον δεν υπάρχει ν ο ῦ ς αλλά και όταν κυριαρχή,δεσπόζη,πάλιν,η ά ( γ ) ν ο ι α,το μέτρο συγκρίσεως και αξίας,αξίας της συγκρίσεως και συγκρίσεως της αξίας,μεταξύ ημιμαθών και παραφρόνων(ημιθανών/ημιπαραλύτων και ζόμπιζ/ζωτικών-νεκρών).Ταύτισε το Ταφτς και τα(ά)’φτυσε ο Ταφ Γκάι Βιγκ Μπόι(-)(Κάου-μπόι Σσόου(ζ)…).Ο σχολαστικισμός και νεοσχολαστικισμός της απερ(θ)άντου αυτ-απ-εξ-ουσίας σου δ ε ν έχει τέλος και δ ε ‘βρίσκει αρχή,αρχή και τέλος.Να ζήση η Μακεδονία και/με/και με το ελληνικότατο Χαλάνδρι σας.Καλό βράδυ με άφθονον το συμποσιακόν ερυθρό(ν).Λι(νντ)(ττ)λ(λλ)σά(πό)κερ(ς)(πλ/φέις-ςς).
    *Ἐπί τῆς ἀρχῆς έρχεται(-για--να-δέσῃ-…το…γλυκό-ν..-)το ανώτερο,το ως άνω και ύστερο,μεθύστερον είναι,ύστερ’ακολουθεί κατά και παρά(τους)πόδας όλων το αμίμητον άλλο αρχαίον,το άλλο παλαιόν αμίμητον εκείνο:"Ἀνδρῶν ἐπιφανῶν πᾶσα γῆ τάφος.".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κατόπιν όλων τούτων,όλως τυχαίως ατυχών-ατύχων(από εδώ http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6197.html/http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/02/h_4922.html όπως και εδώ http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.gr/2013/02/blog-post_27.html και http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.gr/2013/01/blog-post_2.html , https://gdailynews.wordpress.com/2011/05/13/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BD-2/ μερικά/μερικοί σύνδεσμοι και μόνον όπου και αρκούν)(νεοελληνικός->τουτέστιν...αθηνα'ι'κός...κυρίως..!-τραγέλαφος ανοησίας και ασυνεννοησίας όσον και αλλά και ευαισθησίας),πόσον και κατά πόσο 'μπορούν,εδώ,να τύχουν εκτιμήσεως(συμβολή επιστημονική και οι/με τις προεκτάσεις/όριά της και περιθώριά της)έ(Έ)δρες Αλβανολογίας,παγκοσμίως,σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.