4/6/18

Το δέλτα επιβεβαιώνεται ξανά: Οι πολιτικοί είναι υπαίτιοι για τη βία στη χώρα - Το δέλτα είχε ζητήσει από τον ΥΠΕΣ την απομάκρυνση του Μπουτάρη από το αξίωμά του

Γράφει η Ίριδα Σταθάκου
Θύελλα αντικρουόμενων αντιδράσεων προκάλεσε πρόσφατα η επίθεση και ο ξυλοδαρμός που υπέστη ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρης από ομάδα αντιφρονούντων πολιτών στις 19/05/2018. Ήρθε η ώρα να εξετάσουμε με ψυχραιμία το αν η προκείμενη περίπτωση μπορούσε να έχει αποφευχθεί και κατά πόσον μπορούμε να θεωρήσουμε υπεύθυνους για τέτοιες πράξεις τα πρόσωπα της εγχώριας πολιτικής σκηνής. Επίσης πώς το δ προβλέποντας με εξαιρετική διορατικότητα το κύμα οργής και αγανάκτησης που είχε ξεσηκωθεί εναντίον του δημάρχου Θεσ/νίκης “προφήτευσε” ως σύγχρονη Κασσάνδρα τις εξελίξεις και πρότεινε την πλέον τελέσφορη λύση που θα είχε προλάβει όλη αυτή τη θλιβερή κατάληξη, αλλά ωστόσο ουδέποτε εισακούστηκε.
Για όσους εύλογα δεν είναι εξοικειωμένοι με τη χαώδη πολυνομία της χώρας, υπάρχει νόμος (3852/2010 κεφάλαιο ΣΤ’ “ΕΠΟΠΤΕΙΑ” ΆΡΘΡΑ 214-240 ΦΕΚ τεύχος Α 87 Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης) που μεταξύ άλλων ορίζει επακριβώς τα ακόλουθα:

“Περιφερειάρχες, αντιπεριφερειάρχες, δήμαρχοι, δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι, σύμβουλοι δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων και εκπρόσωποι τοπικών κοινοτήτων επιτρέπεται να παυθούν για σοβαρούς λόγους δημόσιου συμφέροντος, με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ύστερα από ειδικά αιτιολογημένη έκθεση του οικείου Ελεγκτή Νομιμότητας και σύμφωνη γνώμη πειθαρχικού συμβουλίου”.
Δυστυχώς για τον ίδιο (και για εμάς), ο κ. Μπουτάρης έχει προβεί ουκ ολίγες φορές σε φρικτά ανθελληνικές δηλώσεις και έτι χείρω υπό την σημαντικότητα του δημαρχικού του θώκου στοιχειοθετώντας ακριβώς τον ως άνω ορισμό των “σοβαρών λόγων δημοσίου συμφέροντος”. Ας αποδεχτούμε ότι ο κύριος αυτός όντως σκέφτεται, ομιλεί και πιθανόν δρα ενάντια στο δημόσιο/εθνικό συμφέρον.
Φυσικά, η έκφραση απόψεων, έστω και ακραία εθνομηδενιστικών, σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να δικαιολογήσουν κατάπτυστα μεσαιωνικά φαινόμενα βίας και προπηλακισμού, που όχι μόνο δεν προωθούν, αλλά τουναντίον τορπιλίζουν οποιαδήποτε απόπειρα επαναφοράς της αυθεντικής δημοκρατίας στη χώρα. Οι πράξεις βίας άλλωστε έχουν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα από τα προσδοκώμενα, οσιοποιούν και εξιλεώνουν τους παραβάτες δια του βασανισμού τους κι αυτό είναι κάτι το οποίο σφόδρα απευχόμαστε. Αυτό που πρέπει να γίνει σε όλες αυτές τις περιπτώσεις είναι να κινητοποιηθεί ο δυσκίνητος (ή μήπως τυφλός;) μηχανισμός της διοικητικής και (γιατί όχι;) και της ποινικής δικαιοσύνης ώστε όλοι αυτοί που σφάλλουν να λαμβάνουν αυτό που πραγματικά τους αξίζει.
Ο προσφορότερος τρόπος να τιμωρηθεί ο κύριος Μπουτάρης θα ήταν προφανώς όχι να ξυλοκοπηθεί αγρίως, αλλά κάτι πιο επώδυνο για αυτόν, ωστόσο άκρως ειρηνικό: να απωλέσει τα αξιώματα και τη δημαρχική του καρέκλα και να ευτελιστεί μόνο και μόνο δια της αποστέρησης της προνομιακής του αίγλης. Δηλαδή να γίνει ακριβώς ότι ο νόμος ορίζει, ήτοι να παυθεί αμέσως με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, με όλες τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στο σώμα της διάταξης.
Το δέλτα, αφού αφουγκράστηκε την οργή των πολιτών και οι ίδιοι οι εθελοντές του ορμώμενοι από εθνική ευσυνειδησία, στις 14/03/208 κατέθεσε επισήμως επιστολή στο Υπουργείο Εσωτερικών απευθυνόμενη προσωπικά στον κ. Σκουρλέτη προτείνοντας μετ’ επιτάσεως να παυθεί άμεσα ο κ. Μπουτάρης καθώς καταφανώς είχε προβεί σε λόγια κι ενέργειες αντίθετες προς το εθνικό συμφέρον. Η επιστολή έλαβε τον αριθμό πρωτοκόλλου 1281/14.03.2018, ανακοινώθηκε δε από τη σελίδα του δέλτα στο facebook στις 22/03/2018.
Τουτέστιν, σε απλά ελληνικά θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί όλη αυτή η αξιολύπητη για τη χώρα μας εικόνα αφενός ότι υπάρχει ένας δήμαρχος με ανθελληνικά φρονήματα αφετέρου ότι λιντσάρεται από τον εξαγριωμένο όχλο, απλώς και μόνο αν οι ιθύνοντες και τα πολιτικά πρόσωπα έτειναν ευήκοον ους στη φωνή των πολιτών, στη φωνή που επαυξάνει το δέλτα.
Ποιος ευθύνεται λοιπόν για τέτοιου είδους περιστατικά;;; 
Μεμονωμένα πρόσωπα σε ακατάλληλες θέσεις που είτε καλώς είτε κακώς έχουν τις ενδεχομένως βλαπτικές τους απόψεις, οι αγανακτισμένοι πολίτες ή μήπως οι διεφθαρμένοι, εξουσιομανείς χαλίφηδες της πολιτικής που υποθάλπουν ένα εξίσου σαθρό πολιτικό σύστημα που κωφεύει και αδικεί;;;
Το δέλτα, ως υπερκομματικό κίνημα έχει υψώσει το λάβαρο της πολιτικής επανάστασης ώστε να επανέλθει η μόνη αυθεντική , συμμετοχική δημοκρατία για την οποία είμαστε περήφανοι απόγονοι των γεννητόρων της. Στο πνεύμα αυτής της ιδεολογίας και των 10 ιδεών κοινής λογικής αυτονόητα καταδικάζουμε όλες τις πράξεις βίας και επικροτούμε, προωθούμε και μετερχόμαστε αποκλειστικά και μόνο ειρηνικών και δημοκρατικών λύσεων και μεθόδων. Βεβαίως, σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την αναγκαιότητα για παραδειγματική τιμωρία όλων όσων μηχανεύονται τον εθνικό, κοινωνικό και πολιτισμό ξεπεσμό της χώρας κι εργαζόμαστε αδιάκοπα ώστε να προτείνουμε λύσεις και να ασκούμε συνεχείς πιέσεις σε όλους τους υπεύθυνους φορείς. Δεν θα παύσουμε ποτέ να αγωνιζόμαστε για να επανέλθει η αυθεντική Δημοκρατία στον τόπο και ως ιδεολογία και ως μεθοδολογία και ως πρακτική εφαρμογή.


Πηγή: το δέλτα, πολιτική επανάσταση

7 σχόλια:

  1. Η κ. Ίριδα Σταθάκου εκτιμά ότι ο Δήμαρχος Γ. Μπουτάρης έπρεπε να παυθεί από τον Υπουργό Εσωτερικών «καθώς καταφανώς έχει προβεί σε λόγια και ενέργειες αντίθετες με το εθνικό συμφέρον»
    Η κ. Ηριδα Σταθάκου παραθέτει και απόσπασμα από την ισχύουσα για την προκειμένη περίπτωση νομοθεσία (Ν3852/2010) που ορίζει ότι περιφερειάρχες δήμαρχοι κλπ επιτρέπεται να παυτούν με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών για σοβαρούς λόγους δημοσίου συμφέροντος μετά από.
    1)ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΕΙΟΥ ΕΛΕΓΚΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ.
    2) ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.
    Το εύλογο ερώτημα που τίθεται στην κ. Ηριδα Σταθάκου είναι αν οι παραπάνω απαραίτητες προϋποθέσεις τηρήθηκαν.Εάν δεν τηρήθηκαν ή εάν καταστρατηγήθηκαν τότε η κ. Σταθάκου θα μπορούσε να ασκήσει τα προβλεπόμενα ένδικα μέσα κατά του ελεγκτή Νομιμότητας, κατά του πειθαρχικού Συμβουλίου και (γιατί όχι) κατά του Υπουργού Εσωτερικών.Εάν η κ. Σταθάκου ήταν βέβαιη ότι ο Μπουτάρης ενέχεται για ενέργειες που συνιστούν « την παύση του για σοβαρούς λόγους δημοσίου συμφέροντος» δεν είχε παρά να προβεί στις δέουσες ενέργειες.Γιατί δεν το έκανε;
    Η κ. Σταθάκου μέμφεται τον Μπουτάρη γιατί «κατηγορεί το Σύνταγμα ενώ ορκίσθηκε να το τηρεί». Έχει επαρκή στοιχεία η κ. Σταθάκου ότι δεν τηρεί ο Μπουτάρης το σύνταγμα;
    Εν κατακλείδι η κ. Σταθάκου ζήτησε την παύση του Δήμαρχου Μπουτάρη γιατί απλά και μόνο αυτός δημοσιοποιεί απόψεις διαφορετικές από τις δικές της.
    Η περίπτωση αυτή μας φέρνει στο νου την εποχή του μεσοπολέμου ( δεκαετία του 1930 ) τότε που παύονταν εκλεγμένοι δήμαρχοι επειδή και μόνο ήταν κομμουνιστές.
    Τελευταίο ερώτημα στην κ Σταθάκου. Αυτή είναι η αξιοκρατία η δικαιοσύνη η δημοκρατία που επαγγέλλεστε κ Σταθάκου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Χρήστο, ονομάζομαι Ίριδα και όχι Ήριδα! Το γεγονός ότι παρόλο που αναγράφεται καθαρά το όνομά μου στο άρθρο το επαναλαμβάνετε πολλάκις εσφαλμένα δείχνει πραγματικά ότι δεν διαβάσατε το άρθρο με τη δέουσα προσοχή!
      1. Αυτό που ρητά αναφέρω είναι ότι θα έπρεπε να ακολουθηθεί όλη η διαδικασία παύσης του κ. Μπουτάρη με "όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις που αναγράφονται στο σώμα της διάταξης"!Συμπεριέλαβα το νόμο ονομαστικά ως σύνολο, δεν τον παπαγάλισα ολόκληρο για προφανείς λόγους οικονομίας χώρου!Αν είχε ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία και είχαν πρώτον κληθεί ο ελεγκτής νομιμότητας και το πειθαρχικό συμβούλιο και είχαν αποφανθεί ότι δεν συντρέχει λόγος παύσης του Δημάρχου, θα αρθρογραφούσα σε άλλη βάση. Εν προκειμένω, δεν εισακούστηκε καν η πρόταση των πολιτών, αγνοήθηκε πλήρως με αποτέλεσμα να έχουμε αυτά τα έκτροπα βίας με έναν ηλικιωμένο άνθρωπο. Αυτό που γράφω θα είχε προστατεύσει τη σωματική ακεραιότητα πρώτα του ίδιου, θα τον είχε απεκδύσει απλώς από τα δημόσια αξιώματα (αν μετά από την εξέταση της παύσης κατά τον τρόπο που ορίζει ο νόμος είχε όντως κριθεί έκπτωτος) προλαμβάνοντας κατ'αυτόν τον τρόπο και τη μήνι του όχλου.
      2. Όπως είδατε συνυπογράφω επίσημη επιστολή προς τον υπουργό εσωτερικών προτείνοντας του να αρχίσει η διαδικασία παύσης του δημάρχου Θεσσαλονίκης όπως ο νόμος ορίζει για τις ανθελληνικές του δηλώσεις, η οποία επιστολή όμως αγνοήθηκε πλήρως από τους αρμόδιους φορείς, οι οποίοι δεν την εκκίνησαν καν, πόσω μάλλον ουδέποτε εξέδωσαν κάποια απόφαση δεκτική προσβολής από ένδικα μέσα. Σε τι άλλες δημοκρατικές ενέργειες πιστεύετε ότι θα μπορούσα να προβώ πέραν της πρότασης για παύση μαζί με άλλους συμπολίτες μας; μήπως να υποχρέωνα δια της βίας να εκκινήσει μια διαδικασία που θεωρώ ορθή για να μπορώ μετέπειτα να ασκήσω , αν νομιμοποιούμαι, τυχόν ένδικο μέσο;;;
      3. Το ότι διαφωνώ σφόδρα με τις ανθελληνικές θέσεις του κυρίου Μπουτάρη, όπως και πολλοί άλλοι συμπολίτες μου δίνει το δικαίωμα να αναφερθώ στις αρχές με ειρηνικό και νόμιμο τρόπο, όνπερ και έπραξα κι επ'ουδενί δεν συμμερίζομαι καμία μορφή βίας! Σας φαντάζει εσάς ως αντιδημοκρατικό δηλαδή αυτό;
      4. Δεν γράφω πουθενά ότι ο κ. Μπουτάρης κατηγορεί το σύνταγμα ενώ ορκίσθηκε να το τηρεί, αυτό πού το διαβάσατε;
      5. Δημοκρατία για εμένα είναι να συμμετέχουν όλοι οι πολίτες ισότιμα στη λήψη αποφάσεων και στην επίλυση των ζητημάτων που θίγουν το σύνολο του πληθυσμού. Να ακολουθείται η γνώμη της πλειοψηφίας ό,τι απόχρωση κι αν έχει με απόλυτο σεβασμό και προστασία και στις μειοψηφίες. Αν τώρα εσείς νιώθετε κυνηγημένος για τα αριστερά σας φρονήματα, να ξέρετε ότι κάπως έτσι έχουμε αισθανθεί όλοι μας για τις απόψεις μας , μιας και προέρχομαι και η ίδια από οικογένεια με αριστερές καταβολές, όμως ουδέποτε σκέφτηκε κανείς από εμάς ότι συμφιλίωση/αλληλεγγύη προς τα γειτονικά κράτη θα είναι να τους παρέχουμε εδάφη, ονόματα χώρας, ονόματα οδών κλπ. Αυτό είναι θέμα εθνικού αυτοσεβασμού, όχι πολιτικής ιδεολογίας. Σας ευχαριστώ για την παρέμβαση

      Διαγραφή
    2. Ιριδα Σταθάκου (5/5 12.52 πμ)
      κ Ιριδα Σταθάκου
      1)Αν είχατε διαβάσει το κείμενο μου «με την δέουσα προσοχή» θα διαπιστώνατε ότι σας αποκάλεσα μια φορά Ιριδα και τις επόμενες δυο φορές Ηριδα. Επομένως δεν θα με κατηγορούσατε ότι «επαναλαμβάνω πολλάκις εσφαλμένα το όνομα σας
      2) Για να φύγουμε όμως από τα ανούσια (που προβάλλετε) επαναλαμβάνω ότι μπορούσατε να ασκήσετε τα από τον νόμο ένδικα μέσα εναντίον αυτών που αμελούν να ακολουθήσουν την νόμιμη διαδικασία και ενδεχομένως συγκαλύπτουν με την αμέλεια τους τις άνομες ενέργειες αιρετών αρχόντων.Εξ άλλου η δικαστική Αρχή λειτουργεί ανεξάρτητα από την Εκτελεστική Εξουσία και θεραπεύει με την επέμβαση της τις παραλείψεις κλπ της Εκτελεστικής. Αυτά είναι γνωστά και στους φοιτητές νομικής .
      3) Ισχυρίζεστε ότι δεν γράφετε πουθενά ότι ο Μπουτάρης κατηγορεί το Σύνταγμα ενώ ορκίσθηκε να το τηρεί. Εγώ σας παραπέμπω στο από 26/2/2018 'έγγραφο αίτημα προς τον Υπουργό Εσωτερικών προκειμένου να παύσει τον Δήμαρχο Θεσ/νίκης Γ. Μπουτάρη για λόγους δημοσίου συμφέροντος.Υπογράφεται το έγγραφο αυτό από ομάδα πολιτών που μεταξύ τους είναι και η Σταθάκου Δαρσακλή Ιρις. Στο τέλος της τρίτης παραγράφου του εγγράφου διαβάζω ότι ο Μπουτάρης κατηγορεί το Σύνταγμα ενώ ορκίσθηκε να το τηρεί. Αν η Σταθάκου Δαρσακλή Ίρις είναι διαφορετικό πρόσωπο από την Σταθάκου Ιριδα , τότε θα σας ζητήσω συγνώμη.
      4) Με το κείμενο μου δεν αναφέρθηκα στα τυχόν αριστερά φρονήματα μου.Αντιθέτως έγραψα ότι η πρόταση σας για παύση του Δήμαρχου Μπουτάρη μου φέρνει στο νου την εποχή του μεσοπολέμου (δεκαετία του 1930) τότε που παύονταν εκλεγμένοι δήμαρχοι επειδή ήταν κομμουνιστές.Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος αριστερός για να αναφερθεί σε περιστατικά όπως αυτό που τα γνωρίζουν όλοι και τα κατακρίνουν όλοι ανεξάρτητα από την πολιτική τους τοποθέτηση
      5)Κλείνοντας την απάντηση μου υπενθυμίζω ότι σας έθεσα το ερώτημα.«Αυτή είναι η αξιοκρατία, η δικαιοσύνη η Δημοκρατία που επαγγέλλεστε κ Σταθάκου;
      Όταν κ Σταθάκου προκειμένου να αποδοθεί η δικαιοσύνη δεν ενεργοποιείτε την δικαστική Αρχή για λόγια και ενέργειες αντίθετες με το Εθνικό συμφέρον πόσο εμπιστεύεσθε και πόσο ενδιαφέρεσθε για την δικαιοσύνη που επαγγέλλεστε;
      Όταν κ Σταθάκου ζητάτε την παύση ενός αιρετού δημάρχου γιατί αυτός διατυπώνει απόψεις διαφορετικές από τις δικές σας τότε για ποια δημοκρατία μιλάτε;

      Διαγραφή
  2. Όλα αυτά που αναφέρετε, μετά συγχωρήσεως, είναι κουραφέξαλα, κανόνες και έννοιες που εύκολα παρακάμπτονται και καταστρατηγούνται.
    Μια και μόνη αλλαγή στο Σύνταγμα μας αρκεί για να μας διασφαλίσει μια Δημοκρατία αληθινή, ποιοτική και κυρίως απαλλαγμένη από δημαγωγούς. Με αυτή την αλλαγή δεν θα μπορούσε ποτέ κανένας μπουτάρης και τσίπρας να σταθεί πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλλαγή όντως θα μπορούσε να γίνει με πιο απλό τρόπο, θα αρκούσαν κάποιες καίριες αλλαγές στο σύνταγμα ή δια τυπικών νόμων. Ωστόσο, έτσι όπως έχει γίνει το νομοθετικό πλαίσιο της χώρας, με πολυνομία και κακονομία, προσπαθούμε να πολεμήσουμε το σάπιο πολιτικό σύστημα με όσα όπλα έχουμε στη διάθεσή μας. Αν έχετε κάτι καλύτερο να προτείνετε, είμαστε όλο αυτιά.

      Διαγραφή
    2. Όπως παραδέχεστε και σεις το πολιτικό μας σύστημα είναι σάπιο. Αν είχατε λοιπόν, να επιλέξετε ανάμεσα στο να χαρίσετε με μια και μόνη μεταρρύθμιση την πολιτική και κοινωνική σταθερότητα στην Ελλάδα του χθες, από την μια μεριά, ή να αφήσετε τα πράγματα να διολισθήσουν προς την πολιτική βία και τον εμφύλιο, για να οικοδομηθεί η νέα Ελλάδα του αύριο, από την άλλη, τι θα επιλέγατε;
      Κάποιες φορές ένας γιατρός πρέπει να διαλέξει ποιον θα σώσει με το φάρμακο που έχει στην τσέπη του. Άλλες φορές, ο γιατρός προσπαθεί να τους σώσει και τους δύο και τον πατέρα και τον γιο. Στις περιπτώσεις αυτές, συνήθως, ο ένας κολλάει στον άλλον, το χτικιό και στο τέλος χάνονται και οι δύο τους.
      Άλλες πάλι φορές, αφήνει ο γιατρός, τον χτικιάρη πατέρα να ψοφήσει και αφού τον θάψουν, αποστειρώσουν τους χώρους και κάψουν τα ρυπαρά του ράκη, επιστρέφει και χορηγεί το φάρμακο στο παιδί του. Έτσι, διασώζεται το μέλλον.
      Η Ελλάδα του χθες, έχει το χτικιό του κομμουνισμού και βήχει αίμα. Γιατροί περάσαν μπόλικοι και προσπάθησαν να την θεραπεύσουν με φάρμακο τις συμβουλές, τις φοβέρες και τα δανεικά. Τσάμπα κόπος και χρέος δυσβάσταχτο για τα παιδιά της. Το κομμουνιστικό χτικιό δεν εκριζώνεται έτσι. Ακόμη και αν το φάρμακο που διατείνομαι πως έχω στην τσέπη μου είναι πανίσχυρο και αρκετό για να καταστείλει την ασθένεια, η Ελλάδα έχει σαπίσει ως το κόκκαλο και είναι προτιμότερο να την αφήσουμε να καταστραφεί, μόνη της, παρά να της δώσουμε την παραμικρή ευκαιρία να επιμολύνει την Ελλάδα του αύριο.
      Ο ελληνικός κομμουνισμός δεν θεραπεύεται, εξολοθρεύεται.

      Διαγραφή
  3. Αν και η νομολογια στην χωρα προκαλει ναυτια κι εχει καπου δικιο ο Εκτροπος ., η Ιριδα επισης το ιδιο λεει ...η κυρια δικαια εκανε αυτο....σαν πολιτης και το αρθρο ειναι πολυ καλο.Τωρα τα αλλα τα ...παλια περι κατατρεγμενων ...κλπ.....ελπιζω ναναι μια νοσος που θεραπευτηκε μετα απο τοση οδυνη που εφερε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.