5/10/19

Αυτές τις έξι αλλαγές στην Παιδεία φέρνει στη Βουλή η Κεραμέως



Τι θα προβλέπει το νομοσχέδιο που κατατίθεται την ερχόμενη εβδομάδα για την σημαία, τα πρότυπα σχολαία, τα μεταπτυχιακά και τις Πανελλαδικές

Η αλλαγή του τρόπου επιλογής του σημαιοφόρου στις παρελάσεις του δημοτικού σχολείου, η ενίσχυση των πρότυπων σχολείων, η απελευθέρωση των προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών από τον ασφυκτικό έλεγχο της Πολιτείας, η πρόβλεψη για τη δυνατότητα επιλογής, για τους παλαιούς αποφοίτους Λυκείου, για τη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2020, η κατάργηση της διάκρισης μεταξύ σχολών ελεύθερης πρόσβασης και σχολών στις οποίες οι υποψήφιοι θα εισάγονται με πανελλαδικές εξετάσεις, είναι ορισμένες από τις ρυθμίσεις οι οποίες θα έρθουν στη Βουλή την ερχόμενη εβδομάδα, αναφέρει σε συνέντευξή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως.

Η υπουργός ανέφερε επίσης πως στις ρυθμίσεις αυτές θα συμπεριλαμβάνεται και η επαναφορά της δυνατότητας αναγνώρισης της επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κρατών - μελών της ΕΕ και τρίτων χωρών, .

Ακόμη, αναφερόμενη στα αποτελέσματα των επαφών της στις ΗΠΑ, σημειώνει ότι το υπουργείο θα προχωρήσει σε ένα νέο θεσμικό πλαίσιο απελευθέρωσης της δημιουργίας ξενόγλωσσων προπτυχιακών τμημάτων και ενίσχυσης των θερινών προγραμμάτων υποδοχής αλλοδαπών φοιτητών.

Ακόμη, ξεκαθαρίζει ότι ο νόμος για τις μετεγγραφές θα «εφαρμοστεί αυστηρά» φέτος. «Σε βάθος χρόνου θα έχουμε το χρόνο να μελετήσουμε και να θεσμοθετήσουμε ένα πιο δίκαιο, αλληλέγγυο και ορθολογικό πλαίσιο για τις μετεγγραφές φοιτητών», αναφέρει.

Τέλος, μιλάει για την ευρεία νομοθετική πρωτοβουλία για τη λειτουργία της ανώτατης εκπαίδευσης που θα προωθήσει το υπουργείο.

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη:

ΕΡ: Είχατε σειρά επαφών το προηγούμενο διάστημα που στο επίκεντρο είχαν την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ας ξεκινήσουμε με την παρουσία σας στη συνεδρίαση της έκτακτης Συνόδου των Πρυτάνεων, το περασμένο Σάββατο. Το κλίμα ήταν θετικό, όπως ανέφερε και το υπουργείο και οι πρυτάνεις. Αυτό σημαίνει ότι προχωράει με γρήγορο ρυθμό ο νέος νόμος-πλαίσιο; Τι αλλαγές θα φέρει; Θα δούμε σε αυτόν τον νόμο τη διάταξη για το θέμα των αιωνίων φοιτητών και για τη βάση εισαγωγής στα πανεπιστήμια;

ΑΠ: Το υπουργείο μας συμμετείχε στην έκτακτη Σύνοδο Πρυτάνεων που διεξήχθη πράγματι σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, ενώ διαπιστώθηκε σε μεγάλο βαθμό σύγκλιση απόψεων. Πρόθεσή μας είναι να προχωρήσουμε τους επόμενους μήνες σε ευρεία νομοθετική πρωτοβουλία για τη λειτουργία της ανώτατης εκπαίδευσης. Όραμά μας και κεντρική στόχευση της πρωτοβουλίας μας, είναι η ενίσχυση της αυτονομίας και του αυτοδιοίκητου των ιδρυμάτων, καθώς και η δημιουργία των κατάλληλων εκείνων θεσμών, μηχανισμών και κινήτρων που θα εμπεδώσουν ακαδημαϊκά ιδρύματα αξιολογούμενα, πιο ανταγωνιστικά, που συγχρονίζονται με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, πιο σύγχρονα και εξωστρεφή, που επενδύουν με συνέπεια και συνέχεια στην υψηλού επιπέδου επιστημονική έρευνα.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχουν ήδη δρομολογηθεί, σε συνεργασία με το συναρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, διαδικασίες για την αναμόρφωση του πλαισίου λειτουργίας των ειδικών λογαριασμών κονδυλίων έρευνας (ΕΛΚΕ) και την απελευθέρωσή τους από τον βραχνά της γραφειοκρατίας, ώστε να μπορέσουν τα πανεπιστήμιά μας να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά.

Επιπλέον, μελετάμε τη διεύρυνση δυνατότητας δημιουργίας ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων, την απελευθέρωση των προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών, την ανάπτυξη της δυνατότητας εκπαιδευτικών προγραμμάτων εξ αποστάσεως, τη σύνδεση της αξιολόγησης με τμήμα της κρατικής χρηματοδότησης, την ενίσχυση του θεσμού της πρακτικής άσκησης φοιτητών σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, σε συναφή με τις σπουδές τους αντικείμενα.

Στόχος μας επίσης, είναι να προβλεφθεί η καθιέρωση ανώτατου χρονικού ορίου ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών ν+2 (πλην ορισμένων εξαιρέσεων), ρύθμιση για την οποία διενεργούμε διάλογο με αρμόδιους φορείς.

Ως προς την καθιέρωση ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα Ανώτατα Ιδρύματα και το ρόλο των Ιδρυμάτων στον προσδιορισμό ανώτερης βάσης εισαγωγής και αριθμού εισακτέων, αυτά αφορούν μία συνολική αναμόρφωση του συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, που θα αποτελέσει καταρχήν ρύθμιση άλλου νομοσχεδίου.

Επιδιώκουμε τη συνολική αναβάθμιση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, σε όλα τα επίπεδα. Ξέρουμε ότι ο στόχος είναι σύνθετος και απαιτείται χρόνος για να επιτευχθεί. Και σε αυτή την προσπάθεια, θέλουμε εκπαιδευτικούς, διοικητικό προσωπικό, φοιτητές, μαθητές και γονείς, να αισθανθούν τις μεταρρυθμίσεις κτήμα τους, είναι πρωτίστως δική τους υπόθεση. Γι' αυτό και σε όλη αυτή τη διαδικασία επιδιώκουμε και θα επιδιώξουμε συναινέσεις, συνέργειες και συμπράξεις.


ΕΡ: Μένοντας στα της τριτοβάθμιας, για τις φετινές μετεγγραφές, θα υπάρξουν αλλαγές στο ισχύον πλαίσιο; Αν όχι, πώς θα αντιμετωπιστεί ο μεγάλος αριθμός φοιτητών που θα κατευθυνθούν προς τα κεντρικά πανεπιστήμια από την περιφέρεια;

ΑΠ: Δεν προβλέπονται τροποποιήσεις τώρα στο καθεστώς των μετεγγραφών, αλλά αυστηρή εφαρμογή του ισχύοντος νόμου. Σε βάθος χρόνου θα έχουμε το χρόνο να μελετήσουμε και να θεσμοθετήσουμε ένα πιο δίκαιο, αλληλέγγυο και ορθολογικό πλαίσιο για τις μετεγγραφές φοιτητών.

ΕΡ: Από τις επαφές σας στις ΗΠΑ, τι νέο προέκυψε; Μιλήσατε για συναντήσεις με στόχο τη συνεργασία των δύο χωρών στον τομέα της εκπαίδευσης. Τι θα σημαίνει αυτό πρακτικά; Υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης κάποιου σχετικού σχεδίου;

ΑΠ: Στις ΗΠΑ πραγματοποίησα συναντήσεις με πανεπιστημιακούς και κρατικούς φορείς και συζήτησα τις δυνατότητες ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ Ελλάδος και ΗΠΑ σε θέματα εκπαίδευσης, και ειδικότερα την εκπόνηση κοινών προγραμμάτων σπουδών μεταξύ ελληνικών και αμερικανικών πανεπιστημίων, τη συμμετοχή αλλοδαπών φοιτητών σε ξενόγλωσσα και σε θερινά προγράμματα στη χώρα μας, την ανταλλαγή φοιτητών και ερευνητών, τη συμμετοχή της χώρας μας στο κορυφαίο εκπαιδευτικό συνέδριο NAFSA, που προσελκύει δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο, τη διεύρυνση του προγράμματος υποτροφιών Fulbright.

Ήδη, σε συνεργασία με την πρεσβεία των ΗΠΑ, δρομολογείται ένα πρόγραμμα επισκέψεων Ελλήνων στελεχών εκπαίδευσης στις ΗΠΑ, και σε συνεργασία με το Διεθνές Ινστιτούτο για την Εκπαίδευση (ΙΙΕ) σχεδιάζεται επίσκεψη αντιπροσωπείας αμερικανικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα κατά το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους, με στόχο τη σύναψη συνεργασιών με ελληνικά πανεπιστήμια. Οι εν λόγω Αμερικανοί ειδικοί αναμένονται για μία προπαρασκευαστική συνάντηση, αρχικά με τη Σύνοδο Πρυτάνεων και εν συνεχεία με επί μέρους ενδιαφερόμενα ελληνικά πανεπιστήμια. Έχω ήδη ενημερώσει για τις επαφές μου και τις νέες δυνατότητες συνεργασιών τη Σύνοδο Πρυτάνεων, η οποία δήλωσε ότι θα συνδράμει ενεργά στην υλοποίηση της πρωτοβουλίας αυτής.

Εν τω μεταξύ, προχωρούμε με ένα νέο θεσμικό πλαίσιο απελευθέρωσης της δημιουργίας ξενόγλωσσων προπτυχιακών τμημάτων, ενίσχυσης των θερινών προγραμμάτων υποδοχής αλλοδαπών φοιτητών, προτάσσουμε την εξωστρέφεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος, υποστηρίζουμε πρωτοβουλίες σε αυτήν την κατεύθυνση. Τη Δευτέρα 7/10, στο πλαίσιο του 2ου Στρατηγικού Διαλόγου Ελλάδας-ΗΠΑ, θα έχουμε εκ νέου - σε συνέχεια της συνάντησής μας στις ΗΠΑ - την ευκαιρία να συζητήσουμε με την υφυπουργό Παιδείας και Πολιτισμού, κα Μαρί Ρόις, τις πτυχές της διμερούς μας συνεργασίας.

Το όφελος για τη χώρα μας και το ανθρώπινο δυναμικό της από τέτοιου είδους συνεργασίες, από την εξωστρέφεια των Ιδρυμάτων μας συνολικά, είναι εν δυνάμει εξαιρετικά σημαντικό, και θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας σε αυτήν την κατεύθυνση.

ΕΡ: Έχετε δηλώσει ότι έχει δοθεί εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου, να δρομολογηθούν νωρίτερα οι διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών, ώστε από του χρόνου να ειδοποιούνται νωρίτερα οι αναπληρωτές για ανάληψη καθηκόντων. Έχετε πει επίσης, ότι θα γίνει υπολογισμός των λειτουργικών κενών και αναλόγως των δημοσιονομικών δυνατοτήτων, θα υπάρξουν προσλήψεις και στη γενική εκπαίδευση. Πώς προχωράει το υπουργείο ώστε να περάσουν αυτά στην πράξη;

ΑΠ: Έχει ήδη περάσει στην πράξη, καθώς έχω δώσει σαφή εντολή στις υπηρεσίες του υπουργείου μας για υλοποίηση των μεταβολών που αναφέρατε. Για το 2020 δρομολογούνται ήδη οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε να μην έχουμε τα φαινόμενα ενημέρωσης και τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών «στο παρά πέντε» της έναρξης του σχολικού έτους. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν καθημερινότητα και οικογενειακό σχεδιασμό, τα οποία θεωρούμε απαράδεκτο να αναστατώνονται τελευταία στιγμή. Πρέπει, αν μη τι άλλο, να φροντίσουμε για την έγκαιρη τοποθέτηση και ενημέρωσή τους. Ως προς τους διορισμούς, από την ανάληψη των καθηκόντων μου στο υπουργείο και στο βαθμό που υπάρχουν διαπιστωμένα κενά, αποτέλεσαν προτεραιότητα, και σε αυτή την κατεύθυνση έχουμε επισπεύσει όλες τις διαδικασίες για τον διορισμό των 4.500 μόνιμων στην ειδική αγωγή. Για τη γενική εκπαίδευση, ασφαλώς και υπάρχουν ανάγκες οι οποίες θα πρέπει να προτεραιοποιηθούν, αφού πρώτα καταγραφούν αναλυτικά και πάντοτε στο πλαίσιο των δημοσιονομικών δυνατοτήτων της χώρας.

ΕΡ: Ποιες διατάξεις δρομολογείτε άμεσα και θα δούμε την ερχόμενη εβδομάδα στη Βουλή;

ΑΠ: Είμαστε, μαζί με τους υφυπουργούς και τους γενικούς γραμματείς του υπουργείου μας, προσηλωμένοι στο να θεραπεύσουμε άμεσα ζητήματα που καθηλώνουν τις δομές μας ή δυσκολεύουν τη λειτουργία του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Φέρνουμε, συνεπώς, διατάξεις που θα εξορθολογήσουν μια σειρά από ζητήματα ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζουμε το έδαφος για τις ολοκληρωμένες μεταρρυθμίσεις για ένα πιο ελεύθερο σχολείο και πανεπιστήμιο.

Σε αυτό το πνεύμα λοιπόν, άμεσα, την ερχόμενη εβδομάδα, θα υποβληθούν προς συζήτηση στη Βουλή οι εξής διατάξεις:

- η αλλαγή του τρόπου επιλογής του σημαιοφόρου στις παρελάσεις του δημοτικού σχολείου. Σήμερα, η επιλογή σημαιοφόρων πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης. Στο εξής τη σημαία θα κρατά ο μαθητής ο οποίος έχει τη μεγαλύτερη επίδοση, καθώς θέλουμε να επιβραβεύσουμε την προσπάθεια έναντι της τύχης και να δώσουμε ένα μήνυμα στους μαθητές να επιδιώκουν να ξεπερνούν διαρκώς, τους ίδιους τους τους εαυτούς,

- η ενίσχυση των πρότυπων σχολείων, της ελευθερίας τους, του ρόλου τους. Η προηγούμενη κυβέρνηση εξάντλησε την ιδεοληψία της σε αυτές τις νησίδες αριστείας του δημόσιου σχολείου, και ξεκινάμε ήδη την αποκατάσταση και ενίσχυσή τους,

- η επείγουσα απελευθέρωση των προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών από τον ασφυκτικό έλεγχο της Πολιτείας, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν πιο άμεσα στις σύγχρονες ανάγκες των φοιτητών,

- η πρόβλεψη για τη δυνατότητα επιλογής, για τους παλαιούς αποφοίτους Λυκείου, για τη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2020, είτε με το σύστημα που ίσχυσε το 2019, είτε με το σύστημα που είναι σε ισχύ για το 2020,

- η κατάργηση της διάκρισης μεταξύ σχολών ελεύθερης πρόσβασης και σχολών στις οποίες οι υποψήφιοι θα εισάγονται με πανελλαδικές εξετάσεις,

- η επαναφορά της δυνατότητας αναγνώρισης της επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κρατών - μελών της ΕΕ και τρίτων χωρών. Περαιτέρω, η διατήρηση της δυνατότητας αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων, σύμφωνα με την Οδηγία 2005/36/ΕΚ, όπως ενσωματώθηκε στην ελληνική έννομη τάξη με το Π.Δ. 38/10 και ισχύει. Επίσης, η διευκόλυνση διαδικαστικά της διεκπεραίωσης των σχετικών αιτήσεων. Σημειωτέον ότι οι μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις που διαπιστώνονται από τη σημερινή λειτουργία του ΣΑΕΠ, θέτουν ζητήματα συμβατότητας του ελληνικού δικαίου με τις υποχρεώσεις που απορρέουν για τα κράτη - μέλη από το ενωσιακό δίκαιο.


Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

6 σχόλια:

  1. 1)ΣτΕ: Αντισυνταγματικά τα προγράμματα σπουδών για τα Θρησκευτικά
    Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019 15:35

    'Ως αντισυνταγματικές και αντίθετες στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) έκρινε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) τις αποφάσεις του τέως υπουργού Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, με τις οποίες καθορίστηκαν τα προγράμματα σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου.'

    'Ειδικότερα, σε σχέση με τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών, η Ολομέλεια του δικαστηρίου έκρινε, κατά πλειοψηφία, ότι πρέπει να επιδιώκεται η ανάπτυξη της ορθόδοξης χριστιανικής συνείδησης και ότι το μάθημα αυτό απευθύνεται αποκλειστικά στους ορθόδοξους χριστιανούς μαθητές.'

    https://www.naftemporiki.gr/story/1516914/ste-antisuntagmatika-ta-programmata-spoudon-gia-ta-thriskeutika

    2)Με το ανωτέρω μείζον θέμα τι γίνεται? Θα γίνει σεβαστή από την νέα κυβέρνηση η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου της χώρας?

    Πρέπει να πεταχτούν στα σκουπίδια τα αντιχριστιανικά, 'θρησκειολογικά' βιβλία, ή 'φάκελλοι', του άθεου και αντίχριστου Σύριζα, που σκοπό έχουν να αποπροσανατολίσουν και να αποχριστιανοποιήσουν τα Ελληνόπουλα.
    Να επανέλθουν, άμεσα, τα παλιά βιβλία.

    Το ίδιο μπορεί να γίνει με τα βιβλία της ιστορίας. Μπορούν κάλλιστα να επανέλθουν αυτά της δεκαετίας του 70.

    3)Ας ελπίσουμε πως δεν θα μας αποδείξουν ότι, στο βάθος, όλοι τους ίδιοι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτη αυτη οπως ολοι..καταστρεφουν το GPS τηςχωρας με συστημα. Ολες τις αξιες της δηλ. Ολα τα σημεια αναφορας. Εχει ηδη δειξει αυτη τι κανει. Τι αποδειξη θελεις ??Δεν βλεπεις...το λεει καθαρα...οτι εχει οργασμο μιλωντας για την Αμερικη ?? Την εχει Φαρο. Λεξη δεν ειπε για την δικη μας κλασικη παιδεια...Δεν βλεπεις με τα θρησκευτικα ? Που να μεινει 4 χρονια...θα ξυλωσει και την Ολυμπια...και θα στησει καζινο ...Ολα τα προτυπα απ εκει ειναι ..οχι απ την χωρα της ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη,

      Έχω και εγώ σπουδάσει στις ΗΠΑ, έχω πάρει από εκεί δύο διπλώματα, BSE, MSE.
      Είναι γνωστό στους πάντες, ότι έχουν εξαιρετικά πανεπιστήμια και εκλεκτούς καθηγητές. Προσωπικά έχω τις καλύτερες αναμνήσεις.
      Μακάρι τα υποβαθμισμένα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματά μας, κάποια μέρα, να γίνουν σαν αυτά των ΗΠΑ.

      Στο θέμα όμως των Θρησκευτικών και της Ιστορίας (σε βάθος χρόνου), η Ελλάδα ξεπερνά τις ΗΠΑ.
      Κατά αρχάς για την Θρησκεία μας, η Ορθόδοξη Εκκλησία μας είναι πραγματικά η Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, όπως δηλώνει και Τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως, με συνεχή Ιστορία και Παράδοση δύο χιλιάδων χρόνων, 'και πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής', (Ματθ. 16,18).
      Δεύτερον η Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, των τριών χιλιάδων χρόνων, είναι πολύ μεγάλη και ένδοξη. Η προσφορά των προγόνων μας στην ανθρωπότητα, διαχρονικά, υπήρξε τεράστια.

      Συμπέρασμα.
      Κρατάμε την κορυφαία Ορθόδοξη Χριστιανική Θρησκεία μας, την ορθή Πίστη μας στο μόνο αληθινό Τριαδικό Θεό, ανόθευτη. Έτσι πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία.
      Διδάσκουμε την μακρά και ένδοξη Ιστορία μας όπως πραγματικά υπήρξε στα σχολεία, ώστε τα Ελληνόπουλα να γνωρίζουν από που κατάγονται.

      Από της ΗΠΑ, την πλέον τεχνολογικά προηγμένη χώρα στον κόσμο, μπορούμε να πάρουμε πάρα πολλά και να ωφεληθούμε πολύ. Διμερείς συνεργασίες είναι ωφέλιμες για εμάς. Μακάρι το επίπεδο των πανεπιστημίων μας να μοιάσει με αυτό των ΗΠΑ.

      Λέμε ναι στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, αλλά παραμένοντας Χριστιανοί Ορθόδοξοι και Έλληνες, χωρίς μεταλλάξεις και συμβιβασμούς, στην Πίστη μας, στην εθνική μας Ταυτότητα, στην εθνική μας Ανεξαρτησία και στα πατροπαράδοτα Ήθη και Έθιμα μας.

      Διαγραφή
    2. Φωτη οκ..Τεχνολογικα εε ??
      Αναγκαιο μεν.Επαρκες οχι.
      Ομως εγω βλεπω ..οργασμο.Πως βρε παιδι μου διηγειται ενας κοκορας στο κοτετσι οταν γυριζει ..οσα ειδε κι εζησε οταν τον φιλοξενησε λιονταρι στην φωλια του.Απ εκεινη την μερα ολες οι κοτες καταλαβαν γιατι γρυλιζε σαν λιονταρι.Ενοιωθε ..υπεροχη.

      Διαγραφή
  3. Ο,τι θελει η αγορα ειναι η τελευταία αλλαγή, οι άλλες της πλάκας,Άνευ κάποιας σημασίας.Να χαμε να λέγαμε και να χαμε να πουμε που λεει ο αυγολεμονος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστές βλέπω τις αλλαγές που φέρνει η κ. Κεραμέως, και ιδιαίτερα τα όσα εξήγγειλε για τις παρελάσεις και την επιλογή των σημαιοφόρων.

    Αλλά ειδικά για αυτό το ίδιο θέμα θα περιμένω να γίνουν πιο σοβαρές αλλάγές και να τηρηθούν πιστότερα οι κανονισμοί όσον αφορά την ίδια καθ' εαυτή την παρέλαση στις οποίες αλλοδαποί μαθητές παρελαύνουν στο πλαίσιο της ομαδικότητας προβάλλοντας τις θρησκευτικές ενδυματολογικές τους προτιμήσεις.

    Οι παρελαύνοντες δηλαδή μαθητές πρέπει να είναι ντυμένοι με την ελληνική δυτική ενδυματολογική παράδοση με ομοιόμορφο τρόπο και δεν πρέπει να επιτρέπεται κάποιες μαθήτριες να παρελαύνουν με νικαμπ ή χιτζαμπ ή και μπούργκες και τα μουσουλμανόπαιδα αγόρια να φορούν κελεμπίες όπως άλλωστε θα είναι κωμικοτραγικό κάποιες μαθήτριες να παρελαύνουν ντυμένες σαν χριστιανές καλογριές.

    Η παρέλαση άλλωστε είναι μία εξόχως ομαδική δραστηριότητα και ως τέτοια είναι τουλάχιστον παραπλανητικό να επικαλούνται κάποιοι το δικαίωμα τους καθενός να εφαρμόζει σε αυτές προσωπικές θρησκευτικές ή άλλες ιδεολογικές προτιμήσεις διότι αν προβάλλει έτσι το άτομο την θρησκεία του ή την καταγωγή του τότε χρησιμοποιεί και εκμεταλλεύεται την παρουσία των πολλών υπόλοιπων που παρελαύνουν μαζί και πιθανόν να έχουν εντελώς άλλες προτιμήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.