16/11/09

Νέα περίπτωση Ρεπούση στο υπουργείο Παιδείας

«ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ πολιτική» ήταν η Επανάσταση των Ελλήνων το 1821 ενώ η ελληνική εθνική ταυτότητα είναι στηριγμένη σε μύθους και «ενισχύεται αποφασιστικά από την αποσιώπηση σημαντικών ιστορικών πληροφοριών» αναφορικά με το μεγαλείο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας!


ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΗ ΓΑΛΑΝΗ
manolisgalanis@protothema.gr
Α υτές οι εθνικά επικίνδυνες απόψεις δεν ανήκουν σε κάποιον Τούρκο ιστορικό-δεκανίκι των ανθελληνικών επιδιώξεων της Αγκυρας, αλλά εκφράζουν απόλυτα την ειδική γραμματέα Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων, κυρία Θάλεια Δραγώνα, η οποία ανέλαβε τα καθήκοντά της στο υπουργείο Παιδείας την περασμένη εβδομάδα! Η απόφαση του πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου να διορίσει την πρώην βουλευτή Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ (τη διετία 2007-2009), γνωστή για τις «προοδευτικές» ιστορικές ιδέες της, επικεφαλής του σχεδιασμού και της χάραξης της εκπαίδευσης των Ελληνόπουλων, γεννά έντονα ερωτήματα και επαναφέρει στη μνήμη μέρες του ανιστόρητου βιβλίου Ιστορίας της κυρίας Μαρίας Ρεπούση.
Οι απόψεις της τέως γραμματέως του Τομέα Παιδείας του Κινήματος και καθηγήτριας Κοινωνικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών αναφορικά με τις αλλαγές πουπρέπει να γίνουν στο εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι διαχρονικά σταθερές, στην προαναφερθείσα κατεύθυνση, επιτείνοντας τον προβληματισμό γύρω από το σκεπτικό της επιλογής της. Βασικός άξονας της επιχειρηματολογίας της κυρίας Δραγώνα για την εκ βάθρων αλλαγή των σχολικών συγγραμμάτων είναι ότι διαμορφώνουν στους Ελληνες μαθητές μια «ψευδαισθητική και απατηλή ταυτότητα», προβάλλοντας το μεγαλείο του αρχαιοελληνικού πολιτισμού και τα ανδραγαθήματα των προγόνων μας (!), ενώ αυτή η «στρατηγική παρέκκλισης» στηρίζεται στην «αποσιώπηση της σημασίας, της τεράστιας δύναμης, της έκτασης και του κύρους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»! Από τις πραγματικά πρωτοφανείς θέσεις της ειδικής γραμματέως Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων προκύπτουν σοβαρές ενστάσεις για τα κριτήρια βάσει των οποίων στελεχώνονται νευραλγικές θέσεις της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, καθώς και αυξημένο ενδιαφέρον για τη μεταρρυθμιστική πλατφόρμα που προτίθεται να προωθήσει στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας.

Ενδεικτικό του εκπαιδευτικού και ιστορικού πλαισίου στο οποίο κινείται η κυρία Δραγώνα είναι το βιβλίο που επιμελήθηκε σε συνεργασία με τον Τούρκο καθηγητή Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο Μπογάζιτσι της Κωνσταντινούπολης, Φαρούκ Μπιρτέκ, με τίτλο «Ελλάδα και Τουρκία - Πολίτης και Εθνος-Κράτος».Το βιβλίο αυτό, το οποίο εκδόθηκε τον Ιούνιο του 2006,είναι αποτέλεσμα διεπιστημονικού διαλόγου μεταξύ Τούρκων και Ελλήνων κοινωνικών επιστημόνων, στον οποίο πρωτοστατεί η ίδια ήδη από τα μέσα της περασμένης δεκαετίας. Βάσει της επιστημονικής προσέγγισης της κυρίας Δραγώνα στην ενότητα «Πώς οι Ελληνες και οι Τούρκοι μαθητές αντιλαμβάνονται την ιστορία, το έθνος και τη δημοκρατία», απαιτούνται άμεσες αλλαγές στα σχολικά βιβλία της Ιστορίας, της Γλώσσας και της Γεωγραφίας, αφού παρουσιάζουν το ελληνικό έθνος να έλκει την καταγωγή του στην αρχαιότητα, κάτι που για την ίδια δεν ισχύει! Η νέα ειδική γραμματέας Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων δικαιώνει απόλυτα τους ανθελληνικούς ισχυρισμούς των Τούρκων υποστηρίζοντας ότι η απεικόνιση του ελληνικού έθνους στα σχολικά βιβλία της χώρας μας «ενισχύεται αποφασιστικά από την αποσιώπηση σημαντικών ιστορικών πληροφοριών» (σελ.334).

Η συστηματική διαστρέβλωση της Ιστορίας από το ελληνικό κράτος, κατά την κυρία Δραγώνα, υλοποιείται με την παρουσιαζόμενη «πολιτισμIκή ‘‘καθαρότητα’’» των Ελλήνων, μέσω της άρνησης «των επιδράσεων, με δεδομένο τον εθνικό μύθο της πολυχιλιετούς πολιτισμικής ‘‘διατήρησης’’, πριν απ’ όλα αρνείται να αναγνωρίσει τις οθωμανικές και τουρκικές επιδράσεις» (σελ. 336). Το μεγάλο «παράπονο» της νέας ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας είναι η άνιση και άδικη μεταχείριση που επιφυλάσσουν τα σχολικά μας βιβλία στους Τούρκους, σε αντιδιαστολή με την «επεκτατική εθνική πολιτική κατά τον 19ο και 20ό αιώνα» των Ελλήνων! «Η διεκδίκηση εδαφών, για παράδειγμα, αναφέρεται συστηματικά ως μέρος των ‘‘εθνικών δικαίων’’ των Ελλήνων και σαν αθέμιτη επιθετικότητα για όλους τους ‘‘άλλους’’» (σελ. 332).

Η κυρία Δραγώνα φαίνεται να ενοχλείται ιδιαίτερα και από τον ηρωισμό του ελληνικού έθνους. «Οι στρατιωτικές νίκες αποδίδονται στον ηρωισμό των Ελλήνων και οι αντίστοιχες ήττες είτε δεν ερμηνεύονται είτε αποδίδονται στο πλήθος ή στην αγριότητα των κάθε εθνικότητας aντιπάλων» (σελ. 332), ενώ χαρακτηρίζει «ανιστορική και συναισθηματικά φορτισμένη μονομέρεια» την αφήγηση της Σφαγής των Ελλήνων στη Σμύρνη το 1922! «Τα μόνα δεδομένα στα βιβλία αφορούν τις συγκρούσεις των δύο κρατών, από το 1922, που περιγράφεται με ανιστορική και συναισθηματικά φορτισμένη μονομέρεια» (σελ. 339). Στο μεταξύ, η έντονη ενόχληση της κυρίας Δραγώνα με το γεγονός ότι στα σχολικά βιβλία οι Ελληνες «εμφανίζονται ‘‘ηρωικοί’’, ‘‘μεγαλόψυχοι’’, ‘‘αποφασισμένοι’’, ‘‘άφοβοι’’, ‘‘έτοιμοι να θυσιαστούν για την πατρίδα τους και την ελευθερία’’» (σελ. 89) είχε ήδη γίνει γνωστή από το 1997 στο βιβλίο «Τι είν’ η πατρίδα μας;»,το οποίο είχε επιμεληθεί με ην καθηγήτρια Κοινωνιολογίας Αθηνών, κυρία Αννα Φραγκουδάκη. Οι ίδιες απόψεις και για τον «εθνικισμό» της Επανάστασης και την ασυνέχεια του ελληνικού έθνους. «Ο λόγος των σχολικών βιβλίων για το έθνος, την κουλτούρα, την πολιτισμική ομοιογένεια και την εθνική συνέχεια από την αρχαιότητα εμφανίζεται να παραμένει εγκλωβισμένος στους μύθους και τις αντιφάσεις ενός εθνικισμού του 19ου αιώνα» (σελ. 16). Εν κατακλείδι, η ελληνική εθνική ταυτότητα που καλλιεργούν τα σχολικά βιβλία είναι «μια ψευδαισθητική ταυτότητα». «Αυτή η απατηλή ταυτότητα έχει ανάγκη από μύθους (όπως αυτοί που συναντάμε στα σχολικά εγχειρίδια αλλά και στις κυρίαρχες κοινωνικές αναπαραστάσεις), που εκτρέφουν τη φαντασιωτική σημασία της» (σελ. 88)!

Το «κερασάκι»
Ως βιβλίο-«παράδειγμα» έχει χαρακτηρίσει η ειδική γραμματέας Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων, κατά το πρόσφατο παρελθόν, το βιβλίο «Το βάσανο της Ιστορίας», το οποίο πρότεινε μέσω της προσωπικής ιστοσελίδας του ο κ. Γιώργος Παπανδρέου και κατέβασε ύστερα από σχετικό δημοσίευμα του ΘΕΜΑτος».

Η κυρία Δραγώνα στο τεύχος Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2008 του περιοδικού «Σύγχρονα Θέματα» αναφέρει ότι το βιβλίο αποδίδει «μεγάλη σημασία σε τέτοιου τύπου εγχειρήματα», καθώς το συγκεκριμένο «αποτελεί παράδειγμα», χαρακτηρίζοντας μάλιστα την Επανάσταση του 1821 «ελληνικό εθνικισμό που ήταν συνδεδεμένος με αλυτρωτισμό και επεκτατισμό»!


Μια Παλιά Ιστορία.Περιγράφοντας την Ελλάδα σαν εκτροφείο ρατσιστών!

Οι ανθελληνικές τοποθετήσεις της κυρίας Θάλειας Δραγώνα δεν περιορίζονται στα προκλητικά της βιβλία. Φαίνεται πως η νέα ειδική γραμματέας εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων προσέβαλε τους Ελληνες και σε εκδηλώσεις στις οποίες συμμετείχε και, μάλιστα, ακόμα και μπροστά σε εκπροσώπους ξένων χωρών.

Χαρακτηριστική -και έντονα χαραγμένη, ακόμη και σήμερα, στη μνήμη των ξένων διπλωματών- ήταν η παρουσία της στο κλειστό συνέδριο της βρετανικής πρεσβείας, τον Οκτώβριο 2005, στην Υδρα. Η κυρία Δραγώνα ήταν μια από τους 40 επιλεγμένους καλεσμένους-ομιλητές της «μυστικής» συγκέντρωσης που διοργάνωσαν οι Βρετανοί με τη βοήθεια του ΕΛΙΑΜΕΠ. Αντικείμενο της τοποθέτησής της, τα δικαιώματα των μειονοτήτων» και η «πολυπολιτισμικότητα». Οταν έλαβε τον λόγο, φέρεται να εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στην Ελλάδα, περιγράφοντάς την περίπου σαν ένα εκτροφείο ρατσιστών. Συγκεκριμένα, ενώπιον του τότε Βρετανού πρέσβη κ. Σάιμον Γκας, πλήθος διπλωματών αλλά και δημοσιογράφων των «Financial Times», του BBC και του «Economist», κατηγόρησε σύμφωνα με πληροφορίες τους Ελληνες δικαστές ότι στοχοποιούν τους μετανάστες και τα ελληνικά media και τους δημοσιογράφους πως δεν χάνουν την ευκαιρία να κατηγορήσουν τους αλλοδαπούς για ό,τι στραβό συμβαίνει στην Ελλάδα. Φέρεται, μάλιστα, να έφτασε στο σημείο να «προτείνει» στα ευρωδικαστήρια να επιβάλουν πρόστιμα στην Ελλάδα για τη ρατσιστική συμπεριφορά των πολιτών της. Ο «πύρινος» λόγος της κυρίας Δραγώνα δεν πάγωσε μόνο τους υπόλοιπους Ελληνες συμμετέχοντες αλλά και τους ίδιους τους Βρετανούς.

Ο ίδιος ο τότε Βρετανός πρέσβης ένιωσε την ανάγκη να τοποθετηθεί αμέσως μετά και να αναφερθεί σε αντίστοιχα περιστατικά που καταγράφηκαν στη χώρα του, προκειμένου να αμβλύνει τις εντυπώσεις εις βάρος της Ελλάδας.
Γ. ΠΕΤΡΙΔΗΣ
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

37 σχόλια:

  1. Αλητη,δολοφονε,τρομοκρατη,ρατσιστη,Γεωργακη Ολυμπιε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν άνθρωποι αγράμματοι γίνονται καθηγητές και θέλουν να επιβάλλουν την άποψη ότι οι έλληνες και η Ελλάδα είναι έννοιες που σχηματίστηκαν με την ελληνική επανάσταση βάζεις τους μισθοφόρους Βίκιγκς της Βαράγγειας φρουράς των προπατόρων μας να πουν την αλήθεια τους για το “kirikium” όπως το ονόμαζαν το βασίλειο της Πόλης και των Ελλήνων (Γραικών):

    Πέτρα U 73
    Latin transliteration:
    ' þisun ' merki ' iru ' gar ' eftR ' suni ' ikur ' hon kam ' þeira × at arfi ' in þeir × brþr * kamu hnaa : at ' arfi × kiaþar b'reþr ' þir to i kirikium
    Old Norse transcription:
    Þessun mærki æRu gar æftiR syni InguR. Hon kvam þæiRa at arfi, en þæiR brøðr kvamu hænnaR at arfi, Gærðarr brøðr. ÞæiR dou i Grikkium.
    English translation:
    "These landmarks are made in memory of Inga's sons. She came to inherit from them, but these brothers—Gerðarr and his brothers—came to inherit from her. They died in Greece."

    Πέτρα U 104
    Latin transliteration:
    ' þorstin ' lit × kera ' merki ' ftiR ' suin ' faþur ' sin ' uk ' ftiR ' þori ' (b)roþur ' sin ' þiR ' huaru ' hut ' til ' k--ika ' (u)(k) ' iftiR ' inkiþuru ' moþur ' sin ' ybiR risti '
    Old Norse transcription:
    Þorstæinn let gæra mærki æftiR Svæin, faður sinn, ok æftiR Þori, broður sinn, þæiR vaRu ut til G[r]ikkia, ok æftiR Ingiþoru, moður sina. ØpiR risti.
    English translation:
    "Þorsteinn had the landmark made in memory of Sveinn, his father, and in memory of Þórir, his brother. They were abroad in Greece. And in memory of Ingiþóra, his mother. Œpir carved."

    Πέτρα U 112
    Latin transliteration:
    Side A: * rahnualtr * lit * rista * runar * efR * fastui * moþur * sina * onems * totR * to i * aiþi * kuþ hialbi * ant * hena *
    Side B: runa * rista * lit * rahnualtr * huar a × griklanti * uas * lis * forunki *
    Old Norse transcription:
    Side A: Ragnvaldr let rista runaR æftiR Fastvi, moður sina, Onæms dottiR, do i Æiði. Guð hialpi and hænnaR.
    Side B: RunaR rista let Ragnvaldr. VaR a Grikklandi, vas liðs forungi.
    English translation:
    Side A: "Ragnvaldr had the runes carved in memory of Fastvé, his mother, Ónæmr's daughter, (who) died in Eið. May God help her spirit."
    Side B: "Ragnvaldr had the runes carved; (he) was in Greece, was commander of the retinue."[47]

    Δηλαδή τι να πιστέψουμε την κα «καθηγήτρια» που λέει ότι η εθνική ταυτότητα «Έλληνας» δημιουργήθηκε μετά την επανάσταση ή τους επαγγελματίες πολεμιστές του βορρά που άφησαν τα κόκαλά τους στην υπηρεσία των αρχόντων μας και μας ονόμαζαν έλληνες (γραικούς); Μάλλον η οποιαδήποτε σύγκριση είναι εις βάρος της κας «καθηγήτριας» με την «διασταλτική ερμηνεία του όρου».-

    Πηγές: http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_Runestones
    Όποιος διαβάσει θα βρει πλήθος άλλων σχετικών στοιχείων αλλά και γιατί έγινε και ο εκχριστιανισμός των Ρος και γιατί ελληνισμός χωρίς δεσμούς με την Ανατολική Ευρώπη δεν μπορεί να υπάρξει.-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γνωρίζω ότι το θέμα είναι άκρως σοβαρό, θα ήθελα ομως εν τάχει, να εκφράσω μια "τρελή" άποψή μου.

    Αν γίνει ένα τέστ DNA στους τουρκαλάδες, μήπως βρεθούμε προ μεγάλων εκπλήξεων ως συγγενείς λαοί .... ;

    Τι μας άρπαζαν τα παιδιά για γενιτσάρους, τις κοπέλες για τα χαρέμια τους και όλα τα άλλα ... ευαγή .. πράγματα που συνέβαιναν στην ... κραταιά (ελέω Δύσεως και επιδρομής του 1202) τουρκική οθωμανική αυτοκρατορία ...!

    Θα ήθελαν οι κυρίες κυρίες ... που προσπαθούν να αποδομήσουν την Ελληνική μας Ιστορία, να ζουν σε καθεστώς Σαρίας, φασκιωμένες και σκλαβωμένες ή πιστεύουν πως αυτές θα τις εξαιρούσαν από τον κανόνα .. επειδή τάχατες είναι ... υποτίθεται ... προοδευτικές ;

    Ευμένης ο Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εάν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ επεδείκνυαν τον ιδιο ζήλο στη πάταξη της τρομοκρατίας, του οργανωμένου εγκλήματος, της διαφθοράς, της φοροδιαφυγής κλπ, με αυτόν που επιδεικνύουν στη πάταξη της Ιστορίας μας, η χώρα μας θα ηταν επίγειος παράδεισος.

    Επίσης, θα ήθελα να ενημερώσω τους φίλους αναγνώστες οτι ο σκηνοθέτης μας κος Θ. Αγγελόπουλος δέχτηκε να γίνει επίτιμος διδακτωρ του
    Πανεπιστημίου 9 Σεπτεμβρίου της Σμύρνης (της μέρας της εισόδου των κεμαλικών στρατευμάτων στη Σμύρνη). Η τελετή αναβλήθηκε επειδή ο κος Αγγελόπουλος διεγνώσθη θετικός στον ιό της γρίππης των χοίρων στο Αεροδρόμιο της Αθήνας, δείτε το link

    http://www.hurriyetdailynews.com/h.php?news=greek-directors-program-in-turkey-postponed--2009-11-09

    Φιλικά Duke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ ;
    ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ "ΑΓΝΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ" ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ;
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ "ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΤΟΥ ΞΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ)" ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΙΣΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
    ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΜΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΕΙΝΕΣ "ΑΠΟΨΕΙΣ" ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Ε ΟΧΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ "ΚΥΡΙΑ" ΔΡΑΓΩΝΑ ΝΑ "ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ" ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ;
    ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ; ΕΕΕΕΕΕΕ ;
    ΑΥΤΟ "ΚΥΡΙΑ" ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΜΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ;
    ΑΥΤΟ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΠΑΣΟΚ ΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ; ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ; ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ; ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ;

    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ
    ΟΧΙ ΣΕ ΡΕΠΟΥΣΗΔΕΣ, ΔΡΑΓΩΝΕΣ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ευμένης ο Καρδιανός

    >Θα ήθελαν οι κυρίες κυρίες ... που προσπαθούν να αποδομήσουν την Ελληνική μας Ιστορία, να ζουν σε καθεστώς Σαρίας, φασκιωμένες και σκλαβωμένες ή πιστεύουν πως αυτές θα τις εξαιρούσαν από τον κανόνα .. επειδή τάχατες είναι ... υποτίθεται ... προοδευτικές ;<

    Mε τα βίτσια της καθεμιάς παίζεις; ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΗΡΩΕΣ ΓΕΝΝΑΕΙ ΚΑΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ. ΤΙ ΨΑΧΝΕΤΕ ΤΩΡΑ! ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΒΓΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΩΝ ΘΕΜΆΤΩΝ (ΟΥΤΕ ΣΑΝ ΕΦΕΔΡΟΣ!)?

    ΤΟΥΤΟΝ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΡΦΕΤΟ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΕΙ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ (ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ Bsc δεν πειράζε. ΑΥΤΑ ΕΙΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Μ...ΕΣ), ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΚΛΠ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΣΟΚ, ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ. ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΝΑ ΕΚΜΑΙΕΥΟΥΝ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ. ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΑΓΕΙ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΕΙ ΣΤΟ TAVISTOCK.

    ZEYS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΤΟ ΕΝΑ ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΤΟΥ ΟΠΩΣ Η ΚΑ ΔΡΑΓΩΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εκτός από οργανωμένες αντιδράσεις για το ποιόν της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας (υπουργός Διαμαντοπούλου Bildenberg, υφυπουργός Χριστοφιλοπούλου μάλλον εβραία, Δραγώνα γ.γ.με αυτές τις ιδέες που διαβάσαμε, προηγούμενος υπουργός του ΠΑΣΟΚ ο σαηεντολόγος Π. Ευθυμίου), νομίζω ότι πρέπει να γίνεται ιδιαίτερη εκτενής ενημέρωση καθημερινά στα παιδιά μας από την οικογένεια. Να επισημαίνεται κάθε ανθελληνική προπαγάνδα του υπουργείου για να μην επηρεάζονται οι νέοι μας.

    Θα πρέπει να οργανωθούμε κατά ομάδες, ώστε να ενημερώνουμε με ειδικά μαθήματα τα παιδιά μας για να να μην περάσει η γραμμή του υπουργείου και των σχολικών βιβλίων.

    Είναι η ώρα για το κρυφό σχολειό που θα μορφώσε εθνικά τους ελληνόπαιδες. Νομίζω ότι βρισκόμαστε ένα βήμα πριν από τη κατάργηση της δημόσιας παιδείας, όχι μόνον ως άχρηστης και πολυέξοδης, αλλά και ως επικίνδυνης πλέον. Η μόρφωση των παιδιών μας θα πρέπει να ανατεθεί σε δασκάλους που θα περνάνε από την έγκριση των γονέων απευθείας, τουλάχιστον για την πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια.

    Δεν μιλώ για τα σημερινά ιδιωτικά σχολεία αφού και αυτά είναι μέρος του συστήματος της δημόσιας παιδείας και υπάκουα στην γραμμή του υπουργείου. Μιλώ για επανάσταση στην παιδεία. Να πάρουν οι γονείς την κατάσταση στα χέρια τους, όπως παραδοσιακά γινότανε πριν από την ίδρυση του Νεοελληνικού κράτους που ακολούθησε οργάνωση της παιδείας κατά τα δυτικά πρότυπα.

    Για να μήν κάνουν τα παιδιά μας νεοταξίτες γενίτσαρους, σαν την ηγεσία του υπουργείου και του συνδικαλισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά αυτά τα πανεπιστήμια κάνουν πολύ κακό στον άνθρωπο. Έχετε δει την φάτσα της δραγώνα; Πιστεύω ότι έχει να γ@ πολλά χρόνια και το μ της έχει πιάσει αράχνες. Λάτρης του οθωμανικού δικαίου, ανοργασμική παλιοπ ή πρόωρα γηρασμένη τσατσά.
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εθνος , λαός , χωρίς ιστορία είναι συνωνστισμός ανθρώπων σε ένα μέρος με ημερομηνία λήξεως.
    Η ΔΡαγώνα και η κάθε Δραγώνα (δεν λέω κυρία γιατί έχω εκφράση την άποψη μου για το τί σημαίνει κυρία σε άλλη ανάρτηση) έχει ένα σκοπό να διαλύσει την ιστορία της Ελλάδος με αποτέλεσμα να διασφαλίσει τα συμφέροντα των λαών που υπηρετεί ... Αυτή φταίει που τα λέει οι αυτοί που της δίνουν βήμα και εξουσία να τα πει..Ας τόλμαγε να τα πει αυτά στην Τουρκία και να τα εννοούσε για Τούρκους και θα σου λεγα εγώ αν θα ξανάβλεπε το φως τη ημέρας..
    Στο ΜΕγ. Δαρείο όταν η δασκάλα ξεπέρασε τα όρια κατα τους ΤΟύρκους δεν έστελναν τα παιδιά τους στο σχολείο.Εμείς ως γονείς έχουμε τα κότσια να κάνουμε το αντίστοιχο; ΟΧι δεν τα έχουμε γιατί την λογική αυτής της Δραγώνα την έχουν και οι διάφοροι Ελληνες (ο θεός να τους κάνει Ελληνες) και αν όχι αντίστοιχη ανάλογη.
    Προδότες οι περισσότεροι κοιτάνε το σήμερα πως θα βολευτούν και θα κοιμούνται αλλά δεν πήραν χαμπάρι ότι σε ΄λίγο θα μετοικίσουν ή στον άλλο κόσμο ή σε άλλη πατρίδα.
    Η Ελλάδα χάνεται εκ των έσω και όχι εκ των ΄΄εξω...Εμείς επίτρεπουμε και μας καταστρέφουν.
    Ας βγάλει αυτή το βιβλίο ιστορίας και ας συνεννοηθούν οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων να μη στείλει κανείς τα παιδιά του στο σχολείο..
    Αλλωστε εγώ σαν μάνα δεν τα γέννησα για να τα δω γενίτσαρους όπως θέλουν να τα κάνουν.
    Γενίτσαρους εναντίων της πατρίδος τους , άσχετους με την Ελληνική γλώσσα , απάτριδες και ανιστόριτους.
    Αντί να τα ντοπάρουμε σε πολλές γλώσσες σε εξωσχολικές ασχολίες ας τα μάθουμε ή ας τα πάρουμε απο εκεί που κινδινεύουν.
    Ειμαι δημοκρατική μέχρι εκεί που δεν με ενοχλούν πολύ μετά και γω γίνομαι φασίστρια ... Μπορεί η γενιά των 40 να κάθισε στο καναπέ όπως λένε πολλοί αλλά δεν αργεί να σηκωθεί...Τουλάχιστον ας μη μας πάρουν αμαχητί ...
    Κάποτε ο Κολοκοτρώνης κατέβαινε από τα βουνά και όλους τους Ελληνες προσκυνημένους τους έσφαζε στο γόνατο ε να αγιάσει το χέρι του αλλά φαίνεται άφησε πολλούς και πολλαπλασιάστηκαν συν τω χρόνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α ρε Καραϊσκάνη, Μπότσαρη, Κολοκοτρώνη και λοιποί παλιοεθνικιστές, σοβινιστές και αδίστακτοι τρομοκράτες, που σφάξατε τους «καλούς μας συγκάτοικους» και δώσατε στην Ελλάδα ανεξάρτητο χαρακτήρα. Κάνατε την Ελλάδα Κράτος! Μήπως τελικά δεν μας αξίζει αυτό, γιατί η τουρκολαγνεία και η μισελληνισύνη μας υπερτερούν της ιστορικότητας του τόπου και των ανθρώπων του (αφού έχουν ζωή μόλις 10.000 χρόνια)!!

    Κατάντια κύριε Πρωθυπουργέ να διορίζεις τέτοιες χανούμισσες σε καίρια για την παιδεία πόστα. Σε χαρέμι θα έπρεπε να την στείλεις που της ταιριάζει καλύτερα!

    K1RK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α ρε καημένε Παππαδόπουλε που είσαι?Γύρνα σε παρακαλώ για 6μήνες μόνο για να βάλεις μια τάξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 'Στο ΜΕγ. Δαρείο όταν η δασκάλα ξεπέρασε τα όρια κατα τους ΤΟύρκους δεν έστελναν τα παιδιά τους στο σχολείο.Εμείς ως γονείς έχουμε τα κότσια να κάνουμε το αντίστοιχο;'

    Χριστίνα,

    και όμως γνωρίζω μία τουλάχιστον Ελληνική οικογένεια κοντά στη Θεσσαλονίκη, που τόλμησε να μή στείλει τα παιδιά της στο σχολείο και να αναλάβει την παιδεία τους η μάνα, τουλάχιστον για το δημοτικό. Το πείραμα είναι σε εξέλιξη και νομίζω ότι πρέπει να βρεί μιμητές.

    Έτσι και αλλιώς στα σχολεία μας κοροϊδεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω τις εξής απορίες:
    1. Πως είναι δυνατόν ένας απόφοιτος του Ι.Ε.Κ. Deeree με διδακτορικό-πατσαβούρι να φτάνει τόσο ψηλά; Λόγω συζύγου και μόνο; Τι σημαίνουν αυτά που λέει η σύζυγος του Μουζέλη; Η γυναίκα αυτή δεν γνωρίζει ούτε ελληνικά! "Αυτή η απατηλή ταυτότητα έχει ανάγκη από μύθους..., που εκτρέφουν τη φαντασιωτική σημασία της". Η "ταυτότητα" δεν μπορεί να έχει ανάγκη από τίποτα, διότι δεν είναι ον, αλλά έννοια! Το ίδιο ισχύει και για τον "μύθο" που προφανώς δεν είναι κάποιος κτηνοτρόφος! Επίσης, αν χρησιμοποιεί ελεύθερα τον λόγο, ωσάν π. χ. να έβγαζε λόγο σε μια ταβέρνα, ακόμη κι αυτά που προσπαθεί να εκφράσει, είναι λάθος: ο μύθος δεν μπορεί να εκτρέφει φαντασιωτική σημασία για κάτι τόσο μεγάλο όπως η εθνική ταυτότητα αλλά μόνο σημασία της ταυτότητας, αν βέβαια θέλει να πετύχει τον σκοπό του και να μην εκτίθεται στον περίγυρο του! Με ποια κριτήρια έγιναν τελικά οι επιλογές των Γ.Γ.; Από ότι φαίνεται έφυγε η παρέα των υπναλέων και ήλθε η παιδική χαρά των αγράμματων (στην αμάθεια - ημιμάθεια τους οφείλεται κατ' αρχήν και το τόσο μεγάλο συγκινησιακό τους δυναμικό για ότι έχει σχέση με την Ευρώπη, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τον νεωτερικό πολιτικό λόγο και δευτερευόντως στην υπέρμετρη φιλοδοξία τους να γίνουν αποδεκτοί ως politically correct γλύφτες στα "διεθνή σαλόνια").
    2. Οι αναφορές της ΓΓ του Υπουργείου Παιδείας για την ελληνική ταυτότητα, προφανώς περιλαμβάνουν κάθε δυνατή πτυχή της ελληνικής πραγματικότητας. Συνεπώς, η ΓΓ είναι ασυνεπής με τις θεωρίες της, εφόσον αποδέχεται να ονομάζεται "Θάλεια", όνομα που παραπέμπει ευθέως σε μια απατηλή συνέχεια της ιστορίας της Ελλάδας ("Θάλεια" = αρχαία μούσα, αρχαία χάρις, αρχαία θεότητα κλπ.). Θα μπορούσε να επιλέξει κάλλιστα π.χ. το Lucy εκ του "lush" (=θαλερός!).
    3. Αν επιστημονικά δεχτούμε ότι έχει δίκιο ως προς την ταυτότητα (ότι δηλ. πρόκειται για μια κατασκευή), τότε ισχύει το ίδιο και για τα εκατομμύρια των Ελλήνων που ζουν ακόμη στην Τουρκία και τα Βαλκάνια, εξισλαμισμένοι και γενιτσαροποιημένοι, όπως και για τα υπόλοιπα εκατομμύρια των Ελλήνων σε Γερμανία, Αυστραλία και ΗΠΑ; Είναι Έλληνες ή Τούρκοι, Βούλγαροι, Σκοπιανοί, Βόσνιοι, Σέρβοι, Γερμανοί, Αυστραλοί και Αμερικάνοί; Ποιος θα μας απαντήσει επιτέλους;
    4. Όσον αφορά τον επεκτατισμό, τον αλυτρωτισμό και τον εθνικισμό, ισχύει ή όχι ότι η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία κατακτήθηκε από τους Τούρκους; Τελικά τι ισχύει ιστορικά; Οι πρώτοι κάτοικοι των εδαφών αυτών ήταν Πελασγοί, Έλληνες, Ασσύριοι, Χαλδαίοι, Αρμένιοι κλπ ή Τούρκοι; Ποιός θα μας διαφωτίσει επί του θέματος; Υπάρχουν άλλα Ι.Ε.Κ. εκτός του Deeree με καλύτερες περγαμηνές για την διδασκαλία της ιστορίας;
    5. Όσον αφορά την άρνηση της αναγνώρισης των οθωμανικών και τουρκικών επιδράσεων, πλάκα μας κάνει; Είναι δυνατόν ένας λαός που δεν έχει βαθιά "ραγιάδικη" νοοτροπία να εκλέξει στο κοινοβούλιο του κυβέρνηση πλειοψηφίας που να έχει διορίσει τέτοια Γενική Γραμματέα στο Υπουργείο Παιδείας;_Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 'Σε χαρέμι θα έπρεπε να την στείλεις που της ταιριάζει καλύτερα!'

    έ όχι και τέτοια κατάντια το χαρέμι! τί να την κάνουνε; ποιός θα δεχόταν τέτοιο πράμα εκεί μέσα; Ούτε για να σφουγγαρίζει...μόνο που τη βλέπεις χάνεις κάθε όρεξη για..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ' Με ποια κριτήρια έγιναν τελικά οι επιλογές των Γ.Γ.; '

    άς μας απαντήσουν οι ψηφοφόροι του πασόκ, που βλέπουν τα πράγματα πιό καθαρά και δεν έχουν εμπάθεια εναντίον της συγκεκριμένης Γ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. στο βιβλίο της 'τι ειν' η πατρίδα μας' βρίσκει κανείς ότι:

    εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86)

    Δηλαδή μόνον οι αλλόφυλοι έχουν το δικαίωμα να μαθαίνουν αρχαία ελληνικά. Εμείς αν το κάνουμε είμαστε εθνικιστές. Μήπως θυμάται κανείς τί είπε ο Κίσιγκερ για τον δυσκολοκυβέρνητο Ελληνικό λαό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδιά τά ψέματα τελείωσαν.
    Μέ λίγα λόγια.
    Παιδεία μέσα στήν οἰκογένεια.
    Ἀλλά αὐτό προυποθέτει,ἀλλαγή στάσης ζωῆς,ἀπό τούς γονεῖς.
    Κρυφό σχολειό λοιπόν,ἀλλά μαζί μέ τήν Ἑκκλησία,καί ὄτι αὐτή πρεσβεύει μέσω τῶν Ἁγίων Πατέρων.
    Μέχρι στιγμῆς τά ἀποτελέσματα στά παιδιά μου, εἶναι ἐνθαρυντικά,ἔως ὑπέρμετρα αἰσιόδοξα.
    Ἄν ἄντιμετωπίσουμε πρόβλημα στο μέλλον μέ τό σχολεῖο,σίγουρα θά τά σταματήσω.

    ΕΥ,ΑΓΓΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλοι του μπλοκ.
    Μην αφήσετε τον "Ρεπουσισμό" στην νέα του έκδοση "Δραγωνισμό" να σταθεί πουθενά. Αποδομείστε όπου μπορείτε το νέο φρούτο που θέλει να μας μάθει κατασκευασμένη ιστορία.
    Οι μπουρδολογίες λέγονται εύκολα, αλλά όταν δεν βρίσκουν πρόσφορο έδαφος να σταθούν και υπάρχουν αντιστάσεις, γίνοντα "έπεα πτερόεντα".

    Εδώ ταιριάζει ο μέγας σατιρικός ΣΟΥΡΗΣ.


    "Πατήστε τους κάλους των,
    μαδάτε τα μαλλιά των,
    κυπάτε τους δασκάλους των,
    κτυπάτε τα σχολιά των.
    Κτυπάτε τους, που βλαστημούν
    σοφούς κεκοιμημένους,
    κτυπάτε τους, που δεν τιμούν
    τα τίμια του γένους !"

    Αργικέραυνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και μια ακόμη απορία της στιγμής προς την κα Δραγώνα, που την πληρώνω μέσω της φορολόγησης μου για να με υπηρετεί: οι σκοπιανοί δικαιούνται ή όχι να κλέβουν μια ταυτότητα και να την παρουσιάζουν ως δική τους; Τουλάχιστον εμείς κατασκευάσαμε την δική μας, οι άλλοι που την έκλεψαν γιατί έχουν την αμέριστη συμπαράσταση όλων αυτών των ψευτοπροοδευτικών διεθνιστών; Τι θα κάνει γι' αυτό; Το ίδιο δεν ισχύει και για τους εκτουρκιζόμενους Πομάκους και Τσιγγάνους; (ή Αθίγγανους ή καλύτερα Ρομά, για να είμαστε πάντα politically correct) Και μια άσχετη απορία: αν υποθέσουμε ότι κάποιος ήθελε να μας κάνει ζημιά μακροχρόνια και μας "φύτευε" σε καίριες θέσεις του κρατικού μηχανισμού δικούς του πράκτορες, ποιος νομίζετε ότι θα ήταν ο πρώτος τους στόχος; Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ο πρώτος στόχος θα ήταν η Παιδεία! Όπως σοφά γράφτηκε, υπάρχει ένας ελέφαντας μέσα στο δωμάτιο αλλά όλοι προσποιούνται ότι δεν τον βλέπουν και μιλούν για άλλα θέματα σαν να μην τρέχει τίποτα._Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπάρχει λύσις,νά κάνουμε τό σπίτι μας Κρυφό Σχολειό.Μέ τήν πραγματική ιστορία πού θά διδάσκουμε τά παιδιά μας,θά τά προφυλάξουμε από τόν ανθελληνισμό τού Υπουργείου α-Παιδείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. epeidi tixainei na ksero tin kiria elena panariti, deyteri sto epikrateias tou pasok katalabaino oti ta kritiria pou o papandreou dialegei anthropous einai paidariodi.

    an loipon i kiria ayti prospathei na parapoieise tin istoria an tis kanoume minisi. as fiaksoume mia omada kai as tis kanoume minisi. email me lefkaditis70@gmail.com.

    katalabaino poli kala pos skeftontai aytoi oi anthropoi mia pou exo zisei stin ameriki. oxi mono einai douloprepeis, alla kai imimatheis eskou kai epikindinoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αντιγραφή από το akritas blog:
    Στην πραγματικότητα συμβαίνει κάτι πολύ χειρότερο, αλλά ελάχιστοι το έχουν πάρει χαμπάρι: Στην τέταρτη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ κατεβαίνει υποψήφια μία κυρία που μπροστά της η Μαρία Ρεπούση φαντάζει σαν σκληρή εθνικίστρια. Μιλάμε ασφαλώς για την καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών (στο Τμήμα Αγωγής της Προσχολικής Ηλικίας) κ. Θάλεια Δραγώνα, που κατά σύμπτωση είναι η σύζυγος του παιδικού φίλου του κ. Κώστα Σημίτη, συνταξιούχου καθηγητή στο London School of Economics Νίκου Μουζέλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 'η κ. Θάλεια Δραγώνα, που κατά σύμπτωση είναι η σύζυγος του παιδικού φίλου του κ. Κώστα Σημίτη, συνταξιούχου καθηγητή στο London School of Economics Νίκου Μουζέλη...'

    μήπως από το ίδιο πανεπιστήμιο είναι η κ. Χριστοφιλοπούλου (πιθανόν εβραία υφυπουργός παιδείας) καθώς και ο Αλογοσκούφης κλπ σύμβουλοί του; Τί συμπτώσεις όλες αυτές; πώς όλοι αυτοί κατευθύνονται σε ανώτατες θέσεις αφού περάσουν από συγκεκριμένα κέντρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ειναι δυνατόν 2 κυρίες να μπορούν να αλλάξουν την ιστορία μας;; και το παιδαγωγικό μας σύστημα ;; Νομίζω όχι.Πρέπει να υπάρχει ανοχή, στήριξη και προτροπή από πολλούς άλλους, που δυστυχώς εκλέγονται με την ψήφο μας.Αυτοί που έδωσαν τόσα χρήματα(πολλά) στις κυρίες αυτές, να αναλάβουν τις ευθύνες τους.Και εσείς(εμείς) παλιόπαιδα να θυμάστε καλά σε 4 χρόνια.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "an loipon i kiria ayti prospathei na parapoieise tin istoria an tis kanoume minisi. as fiaksoume mia omada kai as tis kanoume minisi. email me lefkaditis70@gmail.com."

    Φίλε lefkaditis
    το έγραψα και στην αρχή. Θα το ξαναπώ και πάλι.
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΜΕ ΜΥΝΗΣΗ, ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ. ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ πΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΣΑΕΙ. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ ΕΧΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΣΠΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΔΙΑΒΡΩΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ.
    ΑΣ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΝ ΟΣΟΙ ΦΙΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ email (lefkaditis70@gmail.com) ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
    ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ. ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ. ΠΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ.

    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ

    ΣΤΕΙΛΤΕ EMAIL STO lefkaditis70@gmail.com

    ΟΧΙ ΣΕ ΡΕΠΟΥΣ(Τ)ΗΔΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΓΩΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με τα λεφτα μας , ως φορολογουμενοι πολιτες , μισθοδοτουμε αυτους που απεργαζονται την διαλυση της Ελλαδας. Εχουμε το δικαιωμα να ελεγχουμε και να απολυουμε αυτους που δρουν εναντιον των εθνικων μας συμφεροντων. Προτασεις για το πως μπορουμε να εξασκησουμε αυτο το δικαιωμα μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Για όσους θεωρούσαν κακοήθειες τα όσα σχολιάζονται για υπερατλαντικές και άλλες διασυνδέσεις του Γιώργου Παπανδρέου,το παρακάτω link λέει πολλά (πες μου τους συνεργάτες σου να σου πώ ποιος είσαι!)


    http://www.forumcongress.com/cdsee/sejhp.htm


    Η Κυρία Θάλεια Δραγώνα ήταν από χρόνια μέλλος της οργάνωσης CDRSCD, («Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλίωσης στην Νοτιοανατολική Ευρώπη») μιας «Μη Κυβερνητικής» οργάνωσης με πρόεδρο τον…Πρέσβη των ΗΠΑ!!!

    Ανάμεσα στις εκδηλώσεις της παραπάνω οργάνωσης…συνέδριο στα Σκόπια με αντικείμενο…Η Μακεδονική ταυτότητα!!

    Πυροβολητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kατ'αρχήν πρέπει να στείλουμε την κυρία πεσκέσι στους εξ ανατολών γείτονες ώστε να δοκιμάσει το μεγαλείο του οθωμανικού εν γένει τρόπου ζωής που τόσο της αρέσει.Κρίμα να χαραμίζεται εδώ τέτοιο ταλέντο .
    Οσα για τα μέτρα που πρέπει να πάρει κανείς είναι γνωστά 1) διαμαρτυρίες 2) γιαούρτια ληγμένα - κάνει καλό στο δέρμα 3) μηνύσεις και άλλα διοικητικά μέτρα για ακύρωση πράξεων μπορούν να γίνουν ,φτάνει να υπάρξει συγκεκριμένη πράξη που μπορεί να προσβληθεί .Δηλαδή : δεν προσβάλλονται οι ιδέες κάποιου όπως έχουν διατυπωθεί σε ένα βιβλίο ( μήπως είναι το πρώτο βιβλίο με μαλθακίες που κυκλοφορεί ;;) αλλά συγκεκριμένες πράξεις που θέτουν σε εφαρμογή αυτές τις ιδέες σε βάρος των παιδιών μας .Σ'αυτή τη περίπτωση είμαστε εδώ και σε εγρήγορση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. tha to epanalavo kirios gia ton kirio sava kai osous allous se auto to blog einai mesa sta pragmata. ego eimai sto eksoteriko, kathigitis panepistimiou me monimi thesi. den fovamai mipos xaso tin douleia mou i mipos me kinigisei kapios stin ellada. yparxoun kai alloi polloi sto eksoteriko me ayto to pleonektima. an organothoume 5-10 atoma, mporoume na kinigame nomima kai dikastikos opou nomizoume kapies katastaseis kai na kanoume ena tameio koino ethelontiko gia ta eksoda.

    aplos prepei na eimaste sigouroi ti kanoume kai an oi pliroforeies pou exoume einai aksiopistes. kai ayto einai to diskolo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Παντως φιλε Δημο,με τοσα σχολια για την ασημαντοτητα της να εισαι σιγουρος οτι 'φτιαχτηκε'.

    Υ.Γ. Δεν σου εχει περασει απο το μυαλο οτι οι 'προοδευτικοι' εχουν βιτσια και περιεργες 'επιλογες'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φίλε ανώνυμε 17/11/2009 1:05μμ
    ναι σίγουρα δεν μπορείς να κάνεις μύνηση σε κάποιον για τις ιδέες του, αν δεν υπάρχει κάποια .... πράξη εφαρμογής.
    Μήπως όμως θα μπορούσες να απαγορεύσεις το κατάπτυστο βιβλίο της ; Το βιβλίο δεν είναι απλά και μόνο μια κατάθεση ιδεών ; Ετσι ;
    Ας κάνουμε κάτι για το βιβλίο αν μπορούμε. Μπορεί τότε και αυτό το...πράμα να συμμαζευτεί και να μην εκφράζεται έτσι άνετα. Και θα ξέρει ότι θα βρίσκει πάντα δύο τρελλούς απέναντί της.
    Συμφωνώ με το κ. lefkaditi για μια τέτοια κίνηση. 5-10 άτομα που δεν έχουν πρόβλημα στο να κυνηγηθούν, αλλά υποστήριξη από όλους μας από πίσω με ένα κοινό ταμείο που θα κυνηγά τέτοιες περιπτώσεις....ανθρωπάριων.
    Εχουμε "γεμίσει" απο ΜΚΟ για το κάθε τι. Με 5 μέλη και προεδρείο μαζί (χρηματοδοτούνται από που ;) και μονίμως διαμαρτύρονται.
    ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ. ΤΕΡΜΑ.
    Εγώ πιστεύω αν ξεκινήσει μία τέτοια προσπάθεια, στη συνέχεια θα γιγαντωθεί και δεν θα "μένει" ήσυχος κανένας τέτοιος "Κος" ή "Κα".
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΟΥΤΕ ΜΙΑ !!!
    ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ ;

    Email lefkaditis70@gmail.com

    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ
    ΝΑΙ ΣΕ "ΔΙΩΞΕΙΣ" ΤΕΤΟΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Apo olous pou thoeroun dedomeno os lathos auta pou leei i k. Dragona, anarotiemai an exoun diavasei kati allo apo ta biblia tis dikis tous sxolikis hlikias gia to thema kai gia tin perioxi.

    An kai mallon to na eksigiso polla ena-ena den exei noima, apla na po oti i ennoia "Ethnous" apla den ypirxe prin to 1700-1800. To oti i Elliniki tayutotita, i kai i Germaniki, kai i Tourkiki, os kratous-ethnous kai oxi os kratous-polis i aytokratorias, diamorfothikan to ton 19o kai arxes 20ou aiona.

    Aytos pou tha gelage tha htane o Karaiskakis ama sas akoyge. Alla afenos den tha sas katalabene, Arbanitika milage o anthropos, ase pou riskarate na baze ta kefalia sas kai na kathotane na ta xesei opos ekane me tous Tourkous aixmalotous (ayto to mathainame stin istoria!) , pragma pou poly tha ithele na exei kanei kai me ton Kolokotroni ... alla ayton to afisame na sapisei stin fylaki etsi ki allios. Tromara mas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο Περίοπας αναρτησε στα παρακατω:

    http://catakravgi.pblogs.gr/2009/11/r.html
    http://catakravgi.wordpress.com/2009/11/19/r/
    http://catakravgi.blogspot.com/2009/11/blog-post_21.html
    Συμφωνω απολυτα παιδια.Χρειαζεται αμυνα.ΜΑΙΛ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΛΕΥΚΑΔΙΤΗ.
    Εγω απο τη μερια μου θα κανω και μια ομαδα στο Φατσοβιβλιο με το θεμα οπως και ενα cause επισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Αββαδών

    αν έγραφες ελληνικά θα σου απαντούσα...αλλά δεν αξίζει τον κόπο μάλλον. Πάντως είσαι τελείως λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εκείνο που δεν συνειδητοποιούμε -ελπίζω...- είναι ότι είναι άλλο το τραπέζι του σπουδαστηρίου και άλλο οι δημόσιες εμφανίσεις με δηλώσεις που έχουν συνέπειες στο διπλωματικό τραπέζι!

    Και θα ήθελα να ρωτήσω την κ.Δραγώνα, τι θα είχε να πει στα Ελληνόπουλα αν οι δηλώσεις δικού της τύπου έθεταν σε κίνδυνο την πατρίδα που έχουν σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή