14/10/13

Το Πατριωτικό μας Καθήκον Σήμερα



Πληθώρα άρθρων έχουν γραφεί με στόχο και σκοπό την ανάλυση της ανόδου της Ακροδεξιάς σε  Ελλαδικό και Διεθνή χώρο. Ανάμεσα στις αιτίες του φαινομένου αυτού έχει καταγραφεί και το ζήτημα της Λαθρομετανάστευσης. Μια ενδιαφέρουσα άποψη φέρει τα παραδοσιακά κόμματα της Δεξιάς και της Αριστεράς ενώπιον των ευθυνών τους
Ο συνδυασμός της αυξανόμενης παρουσίας λαθρομεταναστών στον Ευρωπαϊκό χώρο  με την Οικονομική κρίση και τα παραγόμενα της δίνουν ένα πεδίο λαμπρής δράσης στα ακροδεξιά μορφώματα.Η Οικονομική κρίση  για την παραδοσιακή πολιτική σκέψη της Ελλάδας αποτελεί κατά κύριο λόγο αποτέλεσμα λανθασμένων επιλογών, την ώρα που έχει καταδειχθεί ότι αποτελεί στην ουσία της χρεοκοπία ενός μοντέλου επίπλαστης ανάπτυξης που υιοθετήθηκε από το 1947 και ένθεν από την Δεξιά και συνειδητά υποστηρίχθηκε από την κεντροαριστερά και την Αριστερά καθώς ικανοποιούσε τον διακαή πόθο της νομής της εξουσίας.
Κατά συνέπεια οι όποιοι λανθασμένοι χειρισμοί επιτάχυναν τις ήδη δρομολογηθείσες εξελίξεις.Παράλληλα οι εξελίξεις σε Ευρωπαϊκό και Διεθνές επίπεδο είχαν καταλυτικές επιδράσεις σε οικονομίες που βασικό τους χαρακτηριστικό ήταν η καχεκτικότητα τους και η ανισομέρεια  τους
Η διογκούμενη Λαθρομετανάστευση  ως σύγχρονο φαινόμενο παγκόσμιας κλίμακας θέτει σε κίνδυνο το Έθνος/κράτος ιστορική κατάκτηση της αστικής τάξης καθώς αλλοιώνει την εθνική φυσιογνωμία του .Ο Ίδιος κίνδυνος ελλοχεύει  και από την επικράτηση της παγκοσμιοποίησης η οποία στην αρχή της αποτέλεσε οικονομικό ζήτημα και τέθηκε ως αναγκαιότητα για την εξελικτική διαδικασία του οικονομικού καπιταλιστικού συστήματος από τις αστικές ελίτ.Η Απλοϊκή αυτή προσέγγιση δεν επίτρεψε να αντιληφθούν πολλοί πως το ίδιο το Εθνος/Κράτος  εκτός των συνόρων διέθετε και άλλους πανίσχυρους μηχανισμούς οι οποίοι εγγυόταν  την παρουσία του. Παράλληλα δεν ήταν δυνατόν απο τις αστικές ελίτ να γίνει αντιληπτό πως τα μεγάλα κράτη δεν έχαναν την εθνική  τους αυτοτέλεια καθώς αυτά ασκούσαν πολιτικές ποδηγέτησης στα μικρότερα κράτη μέσω της παγκοσμιοποίησης.
Ετσι πολύ γρήγορα το πεδίο του Πολιτισμού αλλά και το πεδίο της Θρησκείας αποτέλεσε πεδίο σύγκρουσης .Το Ισλάμ θεωρήθηκε επικίνδυνος αντίπαλος ως θρησκεία τόσο λόγω του ότι υπό τον έλεγχο του βρίσκονταν ζωτικές περιοχές για τα δυτικοευρωπαϊκά συμφέροντα , όσο  και λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει πολιτική πρόταση η οποία τις περισσότερες φορές  χρησιμοποιεί  τον εξτρεμισμό ως μηχανισμό επιβολής του .Εντός δε του Ισλάμ λαμβάνει σοβαρή ενδοπολιτισμική σύγκρουση μεταξύ τάσεων παραδοσιακών και νεωτεριστικών αντιλήψεων.
Στον εχθρό της παγκοσμιοποίησης προστέθηκε λοιπόν και η ισλαμοφοβία. Η ατομική Εθνική συνείδηση βασίζεται στην Εθνική ταυτότητα , η Συλλογική Εθνική Συνείδηση αποτελεί το επιστέγασμα συνολικών δράσεων με στόχο και σκοπό την διατήρηση της. 

Τι συνέβη λοιπόν στον Ελλαδικό χώρο;
Τα Κόμματα της Αριστεράς και της Δεξιάς είναι κόμματα πολυσυλλεκτικά κατά συνέπεια συγκεντρώνουν και εκφράζουν απόψεις διαμετρικά αντίθετες φορές που όμως προσφέρουν αναγκαία χαρακτηριστικά για την ύπαρξη τους.Το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης εξυπηρέτησε το Ελληνικό ντόπιο επιχειρηματικό κεφάλαιο γιατί αποτέλεσε δεξαμενή φτηνού εργατικού δυναμικού αναγκαίου για την ανταγωνιστικότητα του.Είναι γνωστό πως τα πολιτικά κόμματα απο εθελοντικές ενώσεις φυσικών  έχουν μετασχηματιστεί σε γραφειοκρατικούς μηχανισμούς με ισχυρές διασυνδέσεις με το επιχειρηματικό κεφάλαιο εγχώριο και διεθνές .
 Την ίδια ώρα λόγω της αναγκαιότητας ύπαρξης και ενδυνάμωσης φιλοευρωπαϊκών και φιλοδυτικών εσωτερικών χαρακτηριστικών πρέπει να εμφανίζουν και μια στάση πιο φιλική απέναντι των Διεθνών και Ευρωπαϊκών Κέντρων λήψεων αποφάσεων η οποία  να ικανοποιεί παράλληλα και μέρος της εκλογικής τους βάσης.  Ο διττός αυτός συνδυασμός παράγει πολιτικό προστατευτισμό σε συγκεκριμένες τάσεις (εντός των κομμάτων αλλά και στις παρυφές τους) οι οποίες τον χρησιμοποιούν ως μηχανισμό στην προσπάθεια τους για  αλλοίωση της εθνικής ταυτότητας προκειμένου να εκπληρώσουν την αποστολή τους .Οι τάσεις αυτές ενίοτε  λαμβάνουν χαρακτηριστικά δεξαμενών σκέψεων και  οργανώσεων Μη κερδοσκοπικού Χαρακτήρα.  
 Η  προσπάθεια να ξαναγραφεί η Ιστορία με έναν τρόπο που να συνάδει σε σύγχρονες αντιλήψεις και επιταγές ξεπέρασε τα όρια της όποιας ιστορική έρευνας και έλαβε χαρακτηριστικά προσπάθειας να θεωρηθεί ο δημοκρατικός πατριωτισμός, η υπακοή στην δημοκρατική νομιμότητα και η αγάπη στην πατρίδα ταυτόσημη έννοια με αυτή του ρατσισμού.Παράλληλα ενώ άπαντες γνωρίζουν πως  η Ιστορία κάθε έθνους συγκροτεί αυτό που ονομάζουμε Εθνική Συνείδηση και πως πάνω στις ιδιαιτερότητες κάθε λαού αναπτύχθηκε μέσα από αντιθέσεις - συγκρούσεις ο πολιτισμός του, στο όνομα της παγκοσμιοποίησης και των εμποδίων που αυτή συναντά συγκεκριμένοι κύκλοι προωθούν μια σειρά απλουστεύσεων συμψηφισμών με  σκοπό το να απενδυθεί τον μανδύα της ιστορικής του αποστολής
Η Προώθηση αυτή έχει λάβει χαρακτηριστικά πολιτικών εθνικής αποδόμησης της οποίες υιοθέτησαν πολιτικά σχήματα Δεξιά και Αριστερά
Πρέπει να επισημανθεί κάτι επίσης που βαρύνει και τους δύο αυτούς χώρους.Οτι η Ιστορία  ως συστηματική μελέτη του παρελθόντος αντί να αποτελέσει πυξίδα για τον Ελληνισμό και τον Έλληνα  τοποθετήθηκε στην προκρούστεια κλίνη της όποιας ιδεολογικοπολιτικής θέσης.Παραμορφώθηκε  καθώς γράφηκε και ξαναγράφτηκε κατά το δοκούν με αποτέλεσμα αντί να αποτελέσει πηγή αυτογνωσίας να μας οδηγήσει στην επανάληψη λαθών με τρόπο εγκληματικό

Μερικές αναγκαίες επισημάνσεις .Ακροδεξιά-Νεοφασιστικό Κίνημα και Σκληροπυρηνική Δεξιά επικοινωνούν τόσο καλά ώστε εν ριπή οφθαλμού να γίνονται μετατοπίσεις τεκτονικού χαρακτήρα
Το νεοφασιστικό κίνημα στην Ελλάδα και ο Σύγχρονος του εκφραστής  το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χ.Α. αποτέλεσε βραχίονα άσκησης πολιτικής τόσο της Ν.Δ. όσο και του ΣΥΡΙΖΑ .
Η Πόλωση πάντα ευνοεί αυτούς που δεν διαθέτουν μετριοπάθεια , η τεχνητή ένταση (απο την πλευρά της Αριστεράς με την Ακροαριστερά κα ιδή την εξτρεμιστική) εύκολα πυροδοτείται με την χρήση των άκρων.Κατά συνέπεια με την κοινωνική περιθωριοποίηση να βαίνει διογκούμενη με την απολιτική συμπεριφορά να αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη διάσταση η Χ.Α αποτέλεσε βολικό άλλοθι.
Η Άγνοια όμως των δομικών στοιχείων του νεοφασιστικού κινήματος ως και η ελλιπής ιστορική του ανάλυση σε παγκόσμιο κα ιεγχώριο επίπεδο δεν επίτρεψε να γίνει κατανοητό σε κανένα επίπεδο πώς τα πολιτικά άκρα έχουν δική τους ατζέντα.Οταν λοιπόν αντιλήφθηκε η Χ.Α. (Εξυπηρετήθηκε και εξυπηρέτησε ) πώς πλέον έχει την δύναμη να επιβληθεί καθώς είχε λάβει την ανοχή ως δεδικασμένο έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο στην πραγματική του διάσταση.  Εκεί έλαβε τέλος και η αποστολή της καθώς το πολιτικό κέντρο την ανακάλεσε με τον πλέον εμφατικό τρόπο.Να επισημανθεί πως η Διεθνή εμπειρία έχει καταδείξει πως Ακροδεξιά και Ακροαριστερά δη στην εξτρεμιστική τους μορφή έχουν κοινό κέντρο καθοδήγησης.Επίσης δεν πρέπει να αγνοηθεί   πως στο όνομα του αντικομουνισμού υγιών εθνικών φρονημάτων Έλληνες έγραψαν σελίδες εθνικής προδοσίας..Τέλος η  παρουσία του ΛΑ.ΟΣ. στην Κυβέρνηση Παπαδήμου άνευ λόγω και αιτίας προσέδωσε στην Ακροδεξιά χαρακτήρα νομιμοποίησης και λειτούργησε ως εμβρυουλκό για την Χ.Α. Πως δημιουργήθηκε και ανδρώθηκε ο ΛΑ.ΟΣ.; για θυμηθείτε  το ζήτημα της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες και του σάλου που προκάλεσε καθώς και των αλλαγών στο πολιτικό σκηνικό εντός και εκτός κομμάτων.Ολος τυχαίως η Εκκλησία εμφανίστηκε ως  ο μόνος θεματοφύλακας των ιερών και των οσιών του Ελληνισμού μέσα απο λογικές πνιγμένες  στην προγονοπληξία, η οποία πρόσφερε μεν νοερή απόδραση απο την σημερινή πραγματικότητα μέσω της  εξιδανίκευση του παρελθόντος όμως λειτουργησε ως προθάλαμος για πολιτικές εξελίξεις εκτρωματικού χαρακτήρα. 
 Η Σημερινή πολυεπίπεδη κρίση του Ελληνισμού είναι γεγονός πως κατέδειξε την αδυναμία της μεταπολίτευσης να  παράγει ένα σύγχρονο αποτελεσματικό και αξιόπιστο κράτος.Ενα κράτος το οποίο και θα λειτουργεί ως ισχυρό κέντρο για τον απανταχού Ελληνισμό , το οποίο θα μπορεί να κινητοποιεί το σύνολο των εφεδρειών που διαθέτει να υπερασπίζεται με κάθε νόμιμο τρόπο τα συμφέροντα της Ελλάδας όπου αυτά ιστορικά έχουν ερείσματα  το οποίο θα υπηρετεί και θα εξυπηρετεί την εκπλήρωση της ιστορικής αποστολής του Ελληνισμού.Περίπτωση Νοσταλγίας θεωρείται ιστορικά άτοπη για τον λόγο οτι ποτέ ο όρος  αυτός δεν ικανοποιήθηκε απο κανέναν πολιτικό χώρο εντ΄ςο της Ελλάδας πλην της περιόδου της Μεγάλης Ιδέας. Το μεταπολιτευτικό σύστημα δεν υπερασπίστηκε ως όφειλε την Εθνική ταυτότητα του Ελληνισμού .Ως υπεράσπιση δεν νοείται μόνο η αμυντική στάση αλλά και η επιθετική στάση σε όλα τα επίπεδα με σκοπό η Εθνική συνείδηση να εμπλουτιστεί να ανανεωθεί και να σφυρηλατηθεί και να λάβει καθολικό χαρακτήρα. Παράλληλα ειδικά η "προοδευτική αριστερά" έλαβε την σκυτάλη από την Δεξιά της αναγωγής της βίας ως μηχανισμό άσκησης πολιτικής ηγεμονίας.Την ώρα που η κρατική βία δεν είχε τα χαρακτηριστικά της νομιμοποιημένης άσκησης εξουσίας, αλλά της υπεράσπισης της ανικανότητας και διαφθοράς του πολιτικού συστήματος η Αριστερά προοδευτική και μή έδωσε στην βία τον χαρακτήρα της εξισορρόπησης της κρατικής αυτής εκτροπής  προσφέροντας απόλυτη πολιτική κάλυψη
  
 Τό πρόβλημα της Δημοκρατίας μας είναι  ζήτημα πολιτικού πολιτισμού, χρειάζεται η παραγωγή νέων ιδεών οι οποίες και θα εμπλουτίσουν το πολιτιστικό και πολιτισμικό μας υπόβαθρο, η προαγωγή άφθαρτων ανθρώπων ως φορείς του νέου και η επιβολή κουλτούρας συνεργασίας  Μέσα από αυτό τον δίαυλο  θα ξαναβρεί ο Ελληνισμός την Εθνική του ταυτότητα που θα του επιτρέψει να είναι υπερήφανος για το χτές του αλλά και για το σήμερα, που θα του επιτρέψει να κατανοήσει την ευθύνη του σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο για την εκπλήρωση της ιστορικής αποστολής του Ελληνισμού.Η Πολιτική και πολιτειακή ηγεσία της Ελλάδας θα πρέπει  να πιστέψει πως δεν επιλύεται η οικονομική κρίση με λογιστικές εξισώσεις ή καταγραφές των οικονομικών δεδομένων, αλλά με τη στρατηγική της ανάκαμψης μέσα από  την συλλογική συνειδητοποίηση. 
Η Ηγεμονία επι της κοινωνίας αποκτάται με την πειθώ με το να μπορείς να χαράξεις εθνική στρατηγική και κατά συνέπεια να εμπνεύσεις την κοινωνία Χρειάζεται λοιπόν μια συνάντηση και αυτό αποτελεί και συλλογική ευθύνη  αλλά και ατομική ευθύνη. Η σχέση εχθρού και φίλου δεν έχει καμιά θέση πλέον στο πολιτικό παίγνιο.Η  κατάκτηση της εξουσίας δεν αποτελεί το έπαθλο.Η εκτροπή της κρατικής βίας προκαλεί  νομιμοποίηση της βίας σε ολάκερο το κοινωνικό πεδίο.Η διαφθορά, ο νεποτισμός , ο φατριασμός, το πελατειακό κράτος γεννά κοινωνική οργή η οποία στρέφεται σε βάρος του δημοκρατικού πολιτεύματος.Η κοινωνική περιθωριοποίηση διαταράσσει την σχέση ιδιωτικού - κοινωνικού και κατά συνέπεια και την διαλεκτική σχέση  πολιτών και θεσμών,  ηγεσίας και  κοινωνίας σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής και οικονομικής ζωής.
 Χρειάστηκαν εκατομμύρια χρόνια για να γίνουν τα τέσσερα πόδια δύο  στο όνομα ποιας λογικής να επιστρέψουμε εκεί που ξεκινήσαμε εν μια νυκτί;  Η δημοκρατία απεχθάνεται την παραίτηση, την απάθεια, τη δογματική σκέψη και κυρίως είναι αντίθετη με την άρνηση του διαλόγου και της διαλεκτικής αποδοχής του άλλου. Ιδού λοιπόν το πεδίο να δοκιμαστούμε άπαντες σε καθημερινή βάση Έτσι μας παραδόθηκε η διαλεκτική ως η τέχνη να φτάνει κανείς στην αλήθεια μέσω της σύγκρουσης αντιθέτων απόψεων.Έτσι μας παραδόθηκε ως Λογική  τόσο ως μελέτη  των τρόπων συλλογισμού όσο και ως χρήση  έγκυρων συλλογισμών.Έτσι μας παραδόθηκε η σύνθεση ως σύζευξη θέσης και αντίθεσης.Απο το σύνολο των ανωτέρω δεν προκύπτει λοιπόν το πατριωτικό μας καθήκον;

Ακρίτας Γρέγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.