8/4/15

Η συνάντηση του Ιησού με τους Έλληνες

ihsous
              Ο Ιωάννης είναι ο μόνος Ευαγγελιστής, ο οποίος περιλαμβάνει το περιστατικό της συναντήσεως του Ιησού με τους Έλληνες αμέσως μετά τη θριαμβευτική του είσοδο στην Ιερουσαλήμ :  ῏Ησαν δέ τινες ῞Ελληνες ἐκ τῶν ἀναβαινόντων, ἵνα προσκυνήσωσιν ἐν τῇ ἑορτῇ. Οὗτοι οὖν προσῆλθον Φιλίππῳ τῷ ἀπὸ Βηθσαϊδὰ τῆς Γαλιλαίας, καὶ ἠρώτων αὐτὸν, λέγοντες· Κύριε, θέλομεν τὸν ᾿Ιησοῦν ἰδεῖν. Ἔρχεται Φίλιππος, καὶ λέγει τῷ ᾿Ανδρέᾳ, καὶ πάλιν ᾿Ανδρέας καὶ Φίλιππος λέγουσι τῷ ᾿Ιησοῦ. Ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· ἐλήλυθεν ἡ ὥρα, ἵνα δοξασθῇ ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου.
               Το πρώτο πράγμα που πρέπει να τονισθεί είναι ότι, αντίθετα με την άποψη μερικών ερευνητών, ο Ελληνισμός συνδέεται στενά με την όλη προοπτική του κατά Ιωάννη Ευαγγελίου. Υπάρχει πρώτα σ’ αυτό μια χαρακτηριστική έμφαση στον οικουμενικό χαρακτήρα και στην αποστολή του Ιησού Χριστού, μια διεύρυνση του ορίζοντος της σωτηρίας που προσφέρει ο Χριστός σε παγκόσμια κλίμακα.

Ο Χριστός, τονίζεται, ήλθε στον κόσμο για να φωτίση «πάντα ἄνθρωπον ἐρχόμενον εἰς τόν κόσμον» ∙ είναι «ὁ ἀμνός τοῦ Θεοῦ ὁ αἴρων τήν ἁμαρτίαν τοῦ κόσμου», ο οποίος θα ελκύση «πάντας» κοντά του, ώστε να «σωθῇ ὁ κόσμος δι’ αὐτοῦ».

Η προφητεία του αρχιερέως ότι ο Ιησούς «ἔμελλεν ἀποθνήσκειν … οὐχ ὑπέρ τοῦ ἔθνους μόνον (δηλαδή των Ιουδαίων), ἀλλ ‘ ἵνα καί τά τέκνα τοῦ Θεοῦ τά διασκορπισμένα συναγάγῃ εἰς ἕν», σε συνδυασμό με τη φράση του Ιησού «καί ἄλλα πρόβατα ἔχω , ἅ οὐκ ἔστιν ἐκ τῆς αὐλῆς ταύτης» μαρτυρεί συνειδητή προσπάθεια του Ιωάννη να διευρύνη τον ορίζοντα του Χριστιανισμού ώστε να περιλάβη και τους λεγόμενους  εθνικούς.

Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι  οι ομοεθνείς του  Εβραίοι εναντιώθηκαν στον Ιησού, εκείνος απευθύνεται στους Έλληνες. Αυτό που πρέπει επίσης να αξιολογηθεί είναι ότι οι Έλληνες  ζητούν τη μεσολάβηση του Φιλίππου και του Ανδρέα  που έχουν ελληνικά ονόματα.

Στην συγκεκριμένη αναφορά ο Ιωάννης δεν μεταφέρει τι διημείφθη μεταξύ του Ιησού και των Ελλήνων αλλά μόνο την αντίδραση και το σχόλιο του Ιησού, όταν του ανακοινώνεται ότι θέλουν να τον συναντήσουν οι Έλληνες. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Χριστός σε κανένα άλλο σημείο δεν λέει, με την ευκαιρία της συνάντησης του με κάποιους ανθρώπους, ότι ήλθε η ώρα για να δοξασθεί, παρά μόνο όταν ζητούν να τον γνωρίσουν οι Έλληνες.

«Ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ ὁ κόκκος τοῦ σίτου πεσὼν εἰς τὴν γῆν ἀποθάνῃ, αὐτὸς μόνος μένει· ἐὰν δὲ ἀποθάνῃ, πολὺν καρπὸν φέρει.»

Δηλαδή ο Ιησούς σχολιάζοντας το αίτημα των Ελλήνων να Τον ιδούν, προέβλεψε όχι μόνο τη ευρύτατη διάδοση του κηρύγματός τους αλλά και την προυπόθεση για τη σωτηρία τους.
«Ἐὰν ἐμοὶ διακονῇ τις, ἐμοὶ ἀκολουθείτω, καὶ ὅπου εἰμὶ ἐγώ, ἐκεῖ καὶ ὁ διάκονος ὁ ἐμὸς ἔσται· καὶ ἐάν τις ἐμοὶ διακονῇ, τιμήσει αὐτὸν ὁ Πατήρ. Ο Ιησούς ξεκαθαρίζει ότι όσοι τον ακολουθούν, ανεξάρτητα της εθνικότητας τους, θα τιμηθούν από το Πατέρα Θεό».
                   
Στο Ευαγγέλιο του ο Ιωάννης μιλά με επαινετικά λόγια για τους Έλληνες. Για ένα μεγάλο μέρος της ζωής του έζησε όχι μόνο στην έρημη Πάτμο, όπου έγραψε την Αποκάλυψη αλλά και στην ελληνικότατη Έφεσο την πατρίδα του Ηράκλειτου και εκεί ήρθε σε επαφή  με το ελληνικό πνεύμα,
Έπειτα υπάρχουν σαφείς αναφορές του Ευαγγελίου στους Έλληνες.
Στο στίχο 7, 35 οι Ιουδαίοι εμφανίζονται να προλέγουν ασυνείδητα ότι ο Χριστός θα κηρυχθή στους Έλληνες: «ποῦ οὗτος μέλλει πορεύεσθαι ὅτι ἡμεῖς οὐχ εὑρίσκομεν αὐτόν ; μή εἰς τήν διασποράν τῶν Ἑλλήνων μέλλει πορεύεσθαι καί διδάσκειν τούς Ἕλληνας ;».Και κάτι περισσότερο: ο Ιωάννης εμφανίζει τη δημόσια δράση του Ιησού στην ολοκλήρωσή της τη στιγμή ακριβώς που Έλληνες ζητούν να τον δουν (12, 20). Την επαφή με τους Έλληνες θεωρεί ο Ιησούς ως την «ώρα», δηλαδή τον προκαθορισμένο από το σχέδιο του Θεού «καιρό», που θα «δοξασθῇ ὁ υἱός τοῦ ἀνθρώπου» με την επάνοδό του στη δόξα του Θεού δια μέσου του σταυρού και της αναστάσεως. Η φράση αυτή του τετάρτου ευαγγελίου υπενθυμίζει όσα ισχύουν και για τον Παύλο: η προσχώρηση των Ελλήνων στον Χριστιανισμό ήταν το πιο εντυπωσιακό ιστορικό γεγονός του αρχικού Χριστιανισμού στα μάτια των ιδίων των πρώτων αποστόλων.
                Το ευαγγέλιο του Ιωάννου, γραμμένο σε μια εποχή που η Εκκλησία αποτελούνταν βασικά από Έλληνες, εκφράζει και αυτό τη συνείδηση, πως η ιστορική πορεία του Χριστιανισμού ήταν δεμένη πια με τον Ελληνισμό.

ellhnes-sunantoun-xristo-iwannhs-ib20-23
«Έλληνες συναντούν το Χριστό, μετά τη διδασκαλία του», Ιωάννης, ΙΒ’, 20-23.
Βυζαντινή μικρογραφία, Εθνική Βιβλιοθήκη Παρισίων.
Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο «Βυζαντινών Ιστορικά»
Πηγή
Άντίβαρο 

12 σχόλια:

  1. Άλλα αντί άλλων έχουν επικρατήσει. Ο Ιωάννης μαζί με τον αδελφό του σύμφωνα με τον Παπία και άλλες πηγές, εκτελέστηκαν δεκαετίες πριν γραφτεί το Ευαγγέλιο αυτό. Οι περισσότεροι ακαδημαϊκοί ερευνητές της ΚΔ γνωρίζουν ότι το ευαγγέλιο αυτό δεν είναι έργο του πρώτου αιώνα. Η δική μας όμως στάση των Ορθοδόξων είναι μεσαιωνική σε αυτό το ζήτημα. Η Καινή Διαθήκη είναι μυθιστορηματική περισσότερο παρά ιστορική, και αυτό ακόμα να το αποδεχθούμε. Δεν είναι λόγος του Θεού, δεν είναι λόγος ανθρώπων χωρίς δόλο.

    Για αιώνες Εβραίοι ραβίνοι έγραφαν πάρα πολλά κείμενα - νουβέλες - προφητείες κτλ για να προσηλυτίσουν Έλληνες, Ρωμαίους και άλλους εθνικούς. Σε πολλά τετοια κείμενα υπάρχουν πλαστές αναφορές για Έλληνες και Ρωμαίους που δήθεν αναγνωρίζουν τον Θεό των Εβραίων ως ανώτερο όλων, και τιμούν τους Εβραίους με ειδικά προνόμια, δωρεές και τιμές. Η συνάντηση του Ιησού με Έλληνες είναι πλαστή. Οι ψεύτικες αναφορές αυτές έγιναν σκόπιμα για να αλλάξουν την κοινή γνώμη των εθνών, η οποία για πολύ καιρό ήταν αρνητική για τον Εβραϊσμό, τόσο λόγω των πολέμων για την ανεξαρτησία του ενάντια στην Ελληνική και Ρωμαϊκή κατοχή όσο και λόγω κάποιων διδασκαλιών του. Μέσα στα χρόνια που έζησα έχω ερευνήσει κάθε μια αναφορά στους Έλληνες που κάνει κάθε χριστιανικό κείμενο του πρώτου και δευτέρου αιώνα.

    Σύμφωνα με τα ευρήματά μου, ο Χριστιανισμός είναι έργο της μερίδας εκείνης των Εβραίων που πολέμησαν για την ανεξαρτησία τους, έχασαν τους πολέμους με τα στρατιωτικά μέσα, αλλά ποτέ δεν δέχθηκαν την ήττα τους και αποφάσισαν να υποτάξουν τα έθνη με την μεσσιανική προπαγάνδα τους. Αυτοί έφτιαξαν τις ιστοριές για τον υπεράνθρωπο Ιησού, στον οποίο προσέδωσαν χαρακτηριστικά θεοτήτων και ηρώων της Ανατολικής Μεσογείου και Μέσης Ανατολής.

    Λυμάμαι διότι μέχρι στιγμής δεν μου έχει δοθεί άδεια να δημοσιεύσω το έργο μου. Εδώ και χρόνια ζω μέσα σε ένα ψυγείο, με αναβολές, καθυστερήσεις και εμπόδια. Δεν γνωρίζω πόσο θα κρατήσει αυτή η κατάσταση.

    Μέσα στην καινή Διαθήκη, αλλά και σε έργα μεταγενέστερων πατέρων, υπάρχουν ξεκάθαρες αναφορές ότι οι πρώτοι Χριστιανούς αποκαλούσαν τους Έλληνες ως σκύλους, όχι ως φίλους. Η μονόπλευρη ανάγνωση της Καινής Διαθήκης και των Πατέρων δεν επιτρέπει τις αναφορές σε τέτοιες εκφράσεις. Ζούμε ακόμα στον Μεσαίωνα. Αυτή η αδικία έχει κάνει ορισμένους πολυθεϊστές και άλλους Εθνικούς να φωνάζουν με φανατισμό ενάντια στο βιασμό της ιστορίας. Οι διωγμοί κατά των Ελλήνων και άλλων Εθνικών από Χριστιανούς, από τον 4ο αιώνα και αργότερα (και από Μουσουλμάνους) είναι ιστορικό γεγονός τεραστίων διαστάσεων. Μιλάμε για το μεγαλύτερο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας το οποίο παραμένει στο σκοτάδι. Όσο δεν μαθαίνουμε από την ιστορία τόσο θα παραμένουμε θύματα των θρησκειών και των ιδεολογιών που μας χωρίζουν ως ανθρωπότητα.

    Το θέμα είναι τεράστιο. Όλοι σχεδόν έχουν διαμορφώσει άποψη, πολλοί λένε ότι είναι ειδικοί, αλλά ελάχιστοι είναι διατεθημένοι να ακούσουν έναν άνθρωπο ο οποίος έχει πράγματι δόσει τη ζωή του στην μελέτη αυτού ακριβώς του προβλήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπαρχουν κιαλλοι αγαπητε.Αλλα η δυναμη της συνηθειας ειναι τεραστια...ολοι μας μεγαλωσαμε παπαγαλιζοντας τα θρησκευτικα που οι γονεις μας ανεχτηκαν και διδαχτηκαν...ειναι τρομερα δυσκολο να αναθεωρησει αυτη η κοινωνια κιοχι μονο ,τα θρησκευτικα της ηθη κιεθιμα...Ωρες-ωρες κατανταει τραγικο...ακομη δε πιο τραγικο οταν οι ιερεις προσπαθουν να εμφυσησουν την πιστη στους...θρησκευομενους...βλεπεις,οι κοινωνιες εχουν αναγκη την πιστη τους στον "Σωτηρα", ιδιως στις πιο απελπισμενες τους στιγμες.Οι κοινωνιες εχουν αναγκη απο μια καποια θρησκεια.Το αν την αναγκη τους αυτη την εκμεταλλευονται καποιοι τρελλοι ή πονηροι ή ακρως φιλοδοξοι ειναι ενα θεμα που επισης δυσκολα αλλαζει...Ακομη κιοι αρχαιοι Ελληνες που αμφισβητησαν φιλοσοφικα ακομη και τον Θεο ,εζησαν σε κοινωνιες ακρως θρησκευομενες εως και θρησκοληπτες...Ειναι δυσκολο ομως να γυρισουμε στην παλια θρησκεια...Ο τρεχων χριστιανισμος πολεμαει λυσσαλεα για την επιβιωση του...Δεν μας χρειαζεται ενας νεος εμφυλιος ,θρησκευτικος αυτην την φορα...Και για αλλη μια φορα η παιδεια ισως θαταν η λυση του προβληματος...

      Διαγραφή
    2. Προτείνετε την Τορά ή το Κοράνι ως εναλλακτική θρησκεία ή την ασαφές κατ'εμέ Παλαιά Διαθήκη, μιας και πιάσαμε τα θολοκουλτουριάρικα και θολοπροοδευτικά? Μήπως να πιάσουμε ζεστά τις διδαχές του Δία (άν υπάρχουν)? Και τέλος πάντων δεν μπορώ να καταλάβω σχολιαστές και αρθρογράφους πως γίνεται να βρίσκουν λόγους και αιτίες για να υποδαυλίσουν τον κοσμάκη με μίσος και κακία μέρες που είναι, που κατ'εμέ και πάλι, ο Χριστός είναι η ίδια η Ζωή? Το άν κάποιοι θολοθεολόγοι στο πέρασμα των αιώνων περάσαν κάποια δικά τους μηνύματα με στόχο και μόνο να διατηρήσουν την ηγεμονία τους ανάμεσα στον αμόρφωτο τότε κόσμο, μέσα σε όλα αυτά τι φταίει ο Χριστός? Μήπως και ο Σταυρός στην σημαία μας δεν αξίζει να βρίσκεται εκεί αφού σηματοδοτεί την Πίστη και την Ορθοδοξία μας? Προτείνω να μελετήσετε σοβαρά την Καινή Διαθήκη πριν ανοίξετε το στόμα ή το χέρι σας στο ίντερνετ διότι ο Χριστός και ο Χριστιανισμός είναι οικουμενική Πίστη και δεν χωράει σε κανένα θολοβιβλίο και κανένα θολοsite για να το παίζουμε όλοι εμείς ειδικοί αναλυτές βιάζοντας συμπεράσματα. Κύριε Σιδηρούντιε, δεν σας γνωρίζω και μην το πάρετε προσωπικά, όμως προσέξτε το οξύμωρο: Πως γίνεται όταν κάποιος σπιλώσει ή κατηγορήσει την Πίστη των Μουσουλμάνων ή των Ιουδαίων π.χ. να κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ως ρατσιστής και αντισημίτης και όταν σπιλώσει την Ορθοδοξία μας, να θεωρηθεί προοδευτικός? Όσα χρόνια με γνωρίζω ώς Ελλην Χριστιανό Ορθόδοξο, ποτέ δεν πίστεψα ότι η Θρησκεία μπορεί να χωρίσει την Ανθρωπότητα παρά μόνο οι επίγειοι ψευτοθρησκεύομενοι ηγετίσκοι και τα διάφορα καθεστώτα / κόμματα / και ψευτοεπαναστάτες. Προφανώς μπερδέψατε την Τορά με την Κ.Δ. όσο αφορά για το άν οι Έλληνες είναι γόνοι σκύλων και γα'ι'δάρων, αλλά δεν θα σταθώ καθόλου σ'αυτό. Και ξαναρωτώ για πολλοστή φορά: Φταίει ο Χριστός για τα όσα γράψατε στο παραπάνω κείμενό σας?

      Διαγραφή
  2. Τα βλεπετε; πως αλλαζουν ολα αυτα; Δυσκολο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια εναλλακτικη ισως θεση που γεφυρωνει το χασμα: https://youtu.be/enRzNtc2SzQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλλη μια γραφικη αποψη, σχετικα με το θεμα:https://youtu.be/YDdeM7RPqrI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στα θεμέλια του Χριστιανισμού βρίσκονται ελληνικά αίματα. Έλληνες ήταν κυρίως τα θύματα των διωγμών των τριών πρώτων αιώνων. Ουδείς εξανάγκασε τους Έλληνες να αποδεχθούν το λόγο του Χριστού. Τον αποδέχθηκαν ελεύθερα γι αυτό και στέριωσε και καρποφόρησε. Ό,τι ελεύθερα δέχεσαι αυτό και παραμένει και σε δοξάζει, και ο ελληνισμός δια του Χριστιανισμού μεγαλούργησε όχι μόνο θεολογικά αλλά και γεωπολιτικά. Οι αποτυπώσεις που δύσκολα εξαλείφονται είναι τα πρεσβυγενή πατριαρχεία των Ιεροσολύμων, της Αλεξάνδρειας, της Αντιόχειας, η ίδια η Ρωσία. Ακόμα και ένας άθεος δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσει ότι αν ο Αλέξανδρος δια των όπλων έφθασε μέχρι την Ινδία, οι απόγονοί του δια του Χριστιανισμού κατέλαβαν την οικουμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν προτιμώ καμία θρησκεία. Η Τορά και το Κοράνι είναι μάλλον χειρότερα κείμενα από πλεράς αθρωπισμού, σε σχέση με την Καινή Διαθήκη. Σκληρότερα, με πολύ περισσότερο αίμα.

    Διαχωρισμός ανάμεσα σε Χριστιανούς και Εβραίους δεν υπήρχε για πολλά χρόνια. Ακόμα και μέχρι τον τέταρτο αιώνα στη Μικρά Ασία δεν υπήραχαν σε πολλές περιοχές δύο Πάσχα, αλλά ένα και μόνο Πάσχα που το γιόρταζαν μαζί Εβραίοι και Χριστιανοί, δηλαδή το Εβραϊκό Πάσχα. Σταδιακά άνοιξε το χάσμα ανάμεσα σε εκείνους τους Εβραίους που δέχτηκαν ότι είχε έρθει ένας Ιησούς ως Μεσσίας από το Θεό, και σε εκείνους τους Εβραίους που δεν δέχτηκαν τον Ιησού ως αληθινό Μεσσία. Από τη Δύση ήρθε ο πρώτος διαχωρισμός για το Πάσχα στον δεύτερο αιώνα, και πήρε πολύ καιρό για να χωρίσουν οι συναγωγές και να γίνουν Χριστιανικές μόνο ή Εβραϊκές μόνο. Ο Χριστιανισμός γεννήθηκε από ραβίνους του βορά του Ισραήλ, και από ιερά τάγματα μαχητών Εβραίων οι οποίοι ζούσαν κάτω από θρησκευτικούς όρκους. Δεν γεννήθηκε από Έλληνες.

    Πολλά Χριστιανικά κείμενα του δευτέρου αιώνα είναι γεμάτα μίσος για οτιδήποτε Ελληνικό. Όσοι τα διαβάσουν δύσκολα θα κρατήσουν τη Χριστιανική πίστη τους.

    Το θέμα δεν είναι το μίσος προς τους Χριστιανούς, τους Εβραίους, τους Μουσουλμάνους, τους Άθεους, τους Πολυθεϊστές, αλλά το να μάθουμε να ακούμε ο ένας τον άλλο.

    Ο αρχαίος Ελληνισμός άλλαξε θρήσκευμα με το ζόρι (ειδική νομοθεσία, ποινές θανάτου, κατασχέσειςς περιουσιών, βασανισμούς) και δια της προπαγάνδας. Προ του τετάρτου αιώνα, όλες οι αναφορές για σπουδαίους Έλληνες φιλοσόφους που έγιναν Χριστιανοί είναι πλαστές, έργα απατεώνων που προπαγάνδιζαν ότι οι σπουδαίοι όλου του κόσμου πήραν τη σοφία τους από το Μωϋσή. Πάνω στα ψέματα αυτά φτιάχτηκε η προπαγάνδα που έδωσε τελικά τη νίκη (επικράτηση των ιδεών τους, Μεσσίας, Ένας μόνο Θεός) στους ραβίνους του Βορά, οι οποίοι δεν κατέσφαξαν μόνο πολλούς εθνικούς Έλληνες αλλά και "αιρετικούς" Εβραίους.

    Ο Χριστιανισμός γεννήθηκε μέσα από τους ενδο-Ισραηλινούς εμφυλίους και την αντίσταση ορισμένων Εβραίων προς τους Έλληνες και Ρωμαίους δυνάστες τους. Τότε γεννήθηκε το Τζιχάντ. Τόσο οι Έλληνες όσο και οι Ρωμαίοι φορολογούσαν υπόδουλους λαούς, και σε γενικές γραμμές υπήρχε εκμετάλευση. Οι Έλληνες βέβαια, έκαναν και πάρα πολλά καλά τα οποία δεν είχε κάνει κανένας άλλος λαός μέχρι τότε.

    Η ιστορία που έχουμε μάθει είναι προϊόν της μια μόνο πλευράς, της Χριστιανικής-Εβραϊκής. Τα έργα των Ρωμαίων και των Ελλήνων για το τι έγινε στο Ισραήλ τον πρώτο αιώνα έχουν καστραφεί όλα στο μεγαλύτερο μέρος τους. Ακόμα και τα έργα του Εβραίου Ιωσήπου όπως τα βλέπουμε σήμερα έχουν ελάχιστη σχέση με το τι πραγματικά έγραψε ο Ιώσηπος.

    Υπάρχουν ισχυρότατες ενδείξεις για το ότι η πρώτη φορά που κυκλοφόρησαν οι φήμες περι αναστάσεως του Ιησού είναι τον δεύτερο αιώνα. Στα ευαγγέλια έγιναν προσθήκες αυτής της ιστορίας, δηλαδή οι πρώτοι Χριστιανοί δεν ήξεραν περι αναστάσεως. Υπόψην βέβαια ότι ανάσταση σημαίνει και εξέγερση, και ότι το δεύτερο αιώνα συνέχισαν οι Μεσσιανικοί πόλεμοι του πρώτου αιώνα. Η τεράστια έκταση των τριών μεγάλων Μεσσιανικών πολέμων παραμένει άγνωστη όχι μόνο στο ευρύ κοινό, αλλά και ανάμεσα σε πολλούς ακαδημαϊκούς που έχουν ειδίκευση στην εποχή. Οι μάρτυρες της πίστεως τον πρώτο αιώνα δεν ήταν Έλληνες, μιλάμε για Ισραηλίτες επαναστάτες που κατασφαγιάσθηκαν από Έλληνες και Ρωμαίους τον πρώτο και δεύτερο αιώνα. Τα πράγματα στον τομέα των ιστορικών είναι κάτι παραπάνω από τραγικά. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν μαθαίνουμε από την ιστορία ως ανθρωπότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατι αραγε καθε χρονο παραμονες του Πασχα (αποδεδειγμενα) ενεργοποιειται ο πολεμικος μηχανισμος εναντιον του προσωπου του Ιησου και κατ'επεκταση του ιερου καθιδρυματος Του της Αγιας Του Εκκλησιας ; Μηπως η οντως Ζωη και η Ανασταση "ενοχλουν" θανασιμα μια μεριδα ανθρωπων ; Η' μηπως τα 11.500.000 μαρτυρων εδωσαν το αιμα τους για μια διαστρεβλωση της ιστοριας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έδωσε κανείς το αίμα του τότε για αστείο. Υπήρχε και υπάρχει ακόμα εντολή στην πεντάτευχο να μην προσκυνήσει ποτέ κανείς Εβραίος άλλο Θεό. Στα τέλη του πρώτου προ Χριστού αιώνα άρχισε η θεοποίηση του κάθε Αυτοκράτορα, και δόθηκαν εντολές σε όλη την αυτοκρατορία να θυμιατίζουν οι λαοί ως θυσία υπέρ του κάθε αυτοκράτορα. Αυτό αρνήθηκαν να το κάνουν μόνο οι Εβραίοι, κανένας άλλος. Επίσης μόνο οι Εβραίοι αρνήθηκαν την εγκατάσταση των συμβόλων της Ρώμης στη γη τους, διότι τα θεωρούσαν είδωλα. Η Χριστιανική μυθολογία έκανε όλους όσους αρνήθηκαν την θεοποίηση του υτοκράτορα ως δικούς της μάρτυρες. Η οικογένεια του Ιησού της Γαλιλαίας πρωτοστάτησε στις επαναστάσεις κατά των Ρωμαίων. Αυτή είναι η ιστορία που δεν θέλουν να δουν πολλοί Χριστιανοί και Εβραίοι.

    Το κατεστημένο σήμερα είναι ο Χριστιανισμός, ο Ισλαμισμός, ο Εβραϊσμός, όχι όσοι κάνουν κριτική στις θρησκείες. Ο Μεσαίωνας είναι ακόμα κυρίαρχος. Φωτοδέκτη, μελέτησε και το τι έλεγαν οι αρχαίοι Έλληνες για τους Χριστιανοεβραίους. Ο Κέλσος μιλάει για τις επαναστάσεις τους, για το ότι ο Ιησούς ήταν αρχιληστής, για το ότι ακόμα και μέχρι την εποχή του οι Χριστιανοί δεν σταματούσαν τις αιματοχυσίες. Ο Πορφύριος παρουσιάζει πολλά στοιχεία για τον τρόπο με το οποίο έγιναν οι πλασοτγραφίες. Βέβαια, τα έργα του Κέλσου και του Πορφύριου είναι κατεστραμένα, και ότι επέζησε από αυτά είναι μέσα από απαντήσεις Χριστιανών προς αυτά.

    Άλλο πράγμα ο Ιησούς από τη Γαλιλαία που πολεμούσε ενάντια στις αρχές της Ιερουσαλήμ και ενάντια στους Ρωμαίους, και άλλο ο αντεστραμένος Ιησούς, όπως τον έφτιαξαν οι πνευματικοί ηγέτες του τότε εβραϊσμού, για να αντιστρέψουν την τότε παγκόσμια κοινή γνώμη που ήταν ενάντια στους ιερούς τους πολέμους. Ο βιασμός της ιστορίας κράτησε για αιώνες. Υπάρχουν αναφορές για πηγές που δεν είχαν καταστραφεί ακόμα και μέχρι τον δέκατο αιώνα μ.Χ.

    Ο Ιησούς της αγάπης και ο Χριστιανισμός της Ειρήνης είναι έργο εκείνων που αντελήφθησαν ότι με τους ιερούς πολέμους μόνο καταστροφή ήρθε. Μέσα από τα μυθιστορήματα και τα μυθολογήματα, αρνήθηκαν κάθε ανάμειξη των εαυτών τους και των προγόνων τους στις επαναστάσεις, και αντέστρεψαν τα πάντα. Η ανθρωπότητα σταδιακά έπεσε θύμα του μεγαλύτερου βιασμού της ιστορίας. Ο Ιησούς της αγάπης και της ειρήνης δεν είναι υπαρκτό ιστορικό πρόσωπο του πρώτου αιώνα, και αυτό μπορώ να το αποδείξω μέσα σε μερικές εκατοντάδες σελίδες παρουσίασης αρχαίων κειμένων γραμμένων τόσο από Χριστιανούς όσο και από μη Χριστιανούς Έλληνες, Ρωμαίους και Εβραίους.

    Αυτά μελετώ εδώ και 30 χρόνια. Μπροστά όμως στον πιστό Χριστιανό, Εβραίο ή Μουσουλμάνο λίγες είναι οι πιθανότητες να μπορέσει κάποιος άθεος να αποδείξει ότι δεν είναι ανθρωπος βαλτός να βλάψει τον Θεό τους. Μάλλον άδικα ξόδεψα τη ζωή μου και καλύτερα έστω και τώρα να γίνω κηπουρός ή ξυλοκόπος παρά να συνεχίσω να μιλάω σε πιστούς.

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην στενοχωριέσαι, κανείς δεν είναι τέλειος και ποτέ δεν είναι αργά για μια αλλαγή επαγγέλματος. Ο τομέας της λασπολογίας δεν αποδίδει ούτε σωματικά, ούτε πνευματικά αλλά ούτε και στην τσέπη.

      Διαγραφή
  9. Δεν ξέρω αν έχεις δίκιο σε αυτό που λες, αλλά από όσο μπορώ να δω, ο τομέας της αερολογίας, της ψευδολογίας, της φαντασιολογίας και της παραλογίας είναι πολύ κερδοφόροι. Όταν οι πιστοί δεν είναι σε θέση να διακρίνουν τη λασπολογία από την καθαρολογία, τότε τα κέρδη είναι τεράστια για τους τσοπάνους.

    Η ανθρωπότητα είναι αγέλη θυλαστικών και πάντα θα ζητάει τους πνευματικούς της τσοπάνους. Πάντα θα τους πληρώνει για να την καθοδηγούν, και πάντα οι τσοπάνοι θα αρμέγουν και θα σφάζουν τα θυλαστικά τους ανθρωπο-πρόβατα, για να τα τρώνε. Όσοι διχάζουν την ανθρωπότητα με θρησκείες και ιδεολογίες είναι τσοπάνηδες που ζουν και κερδίζουν από την αντιπαλότητα και τις αντιθέσεις.

    Στην αρχαία Ελλάδα έγινε κάποτε το μεγαλύτερο βήμα προς τα εμπρός, με τη συμμετοχή στα κοινά όλων των πολιτών, για να πάψει ο άνθρωπος να ακολουθεί τσοπάνους. Ήρθε όμως η θρησκεία να γυρίσει πίσω πάλι τον άνθρωπο στην κατάσταση του άβουλου και απερίσκεπτου πρόβατου που πρέπει πάντα να ακολουθεί μοναδικά και αμετάβλητα δόγματα και αλάνθαστους πνευματικούς ήρωες και ηγέτες.

    Καλές γιορτές σε όσους γνωρίζουν τι σημαίνει η λέξη ανάσταση στα αρχαία Ελληνικά. Σε όλους τους άλλους, καλά ξεμπερδέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.