6/9/09

Εχουμε αληθινή δημοκρατία;


του Γιάννη Μαρίνου

Η χαλαρότητα που επιτρέπουν οι διακοπές με έβαλε στον πειρασμό να διερευνήσω τον χώρο των μπλογκ με τις ενίοτε δυσάρεστες εκπλήξεις του. Δεν θα σταθώ στη δυσφορία που μου προκάλεσε το εκ του ασφαλούς, λόγω ανωνυμίας, υβρεολόγιο με το οποίο με περιλούζουν διάφοροι αναρχικοί και λοιπές «δημοκρατικές» δυνάμεις. Με εντυπωσιάζει μάλιστα ευχαρίστως η ανιδιοτελής και θαρραλέα υπεράσπιση της δημοσιογραφικής προσφοράς μου από άλλους άγνωστους φίλους.

Αντίθετα, καλώ τους αναγνώστες μου να προσέξουν ένα απίστευτα επίκαιρο κείμενο από το μπλογκ του δημοφιλούς Τρωκτικού, που με υπογραφή Ακρίτας διερευνά αν τελικά έχουμε αληθινή δημοκρατία στην Ελλάδα. Δυστυχώς, ο χώρος δεν επιτρέπει τη φιλοξενία ολόκληρου του λαμπρού αυτού κειμένου. Θα περιορισθώ στα σημαντικότερα αποσπάσματα από αγόρευση του ρήτορα Αισχίνη (κατά Κτησιφώντος 1-2, 5-8), το οποίο κατά τη γνώμη του παρουσιαστή του, αλλά και τη δική μου, σκιαγραφεί τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα (η μετάφραση από τις εκδόσεις Κάκτος). Νομίζω ότι εν όψει εκλογών είναι ένα καλό προοίμιο για την προεκλογική προετοιμασία των σκεπτόμενων ψηφοφόρων:

«Θα ευχόμουν,Αθηναίοι, η Βουλή των Πεντακοσίων και η Εκκλησία του Δήμου να διοικούνταν με τον αρμόζοντα τρόπο από τα προεδρεία τους, και να εφαρμόζονταν οι νόμοι που έθεσε ο Σόλων για να εξασφαλίσει την αρμόζουσα διαγωγή των δημόσιων ομιλητών, έτσι ώστε να μπορούν οι γεροντότεροι να ανεβούν στο βήμα με αξιοπρέπεια,και, χωρίς να τους διακόπτουν ταραχές και θόρυβοι,να υποδεικνύουν με την εμπειρία τους το καλό του τόπου.

Οπως γνωρίζετε, Αθηναίοι, υπάρχουν τρεις μορφές διακυβέρνησης σε όλον τον κόσμο:η μοναρχία, η ολιγαρχία και η δημοκρατία. Οι μοναρχίες και οι ολιγαρχίες διοικούνται όπως θέλουν οι επικεφαλής,ενώ οι δημοκρατίες διοικούνται με βάση την ισχύουσα νομοθεσία. Αυτό ας μην το λησμονήσει κανείς σας, αλλά να ξέρει ο καθένας καλά ότι, όταν μπαίνει μέσα στο δικαστήριο ως κριτής καταγγελίας για παράνομη πρόταση, την ημέρα εκείνη πρόκειται να ρίξει την ψήφο του για την ελευθερία του λόγου του. Γι΄ αυτό ο νομοθέτης στον όρκο του δικαστή έθεσε πρώτο τούτο:“Θα ψηφίσω σύμφωνα με τους νόμους”. Διότι γνώριζε καλά ότι, όταν τηρούνται πιστά οι νόμοι στην πόλη, διασφαλίζεται και η δημοκρατία.

Τούτα πρέπει να θυμάστε πάντα και να μισείτε όσους υποβάλλουν παράνομες προτάσεις, και να μη θεωρείτε κανένα από τα τέτοιου είδους αδικήματα μικρό, αλλά τεράστιο. Και δεν πρέπει να επιτρέπετε σε τίποτε να σας στερήσει αυτό το δικαίωμα,ούτε στην παρέμβαση των στρατηγών,οι οποίοι,συνεργαζόμενοι με ορισμένους δημόσιους άντρες, λυμαίνονται εδώ και πολύ καιρό την πολιτεία.

Οι τυραννίες και οι ολιγαρχίες διοικούνται σύμφωνα με τη γνώμη αυτών που βρίσκονται στην εξουσία,ενώ οι δημοκρατούμενες πόλεις σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Επίσης, ξέρετε καλάότι τη ζωή και το πολίτευμα αυτών που ζουν υπό δημοκρατικό καθεστώς τα διαφυλάσσουν οι νόμοι,ενώ τα αντίστοιχα στην τυραννία και στην ολιγαρχία η καχυποψία και οι ένοπλες φρουρές. Ετσι, οι ολιγαρχικοί και όσοι ζουν υπό καθεστώς ανισότητας πρέπει να φυλάγονται από κείνους που έχουν την τάση να καταλύουν τα πολιτεύματα με τη βία, εμείς όμως, που έχουμε πολίτευμα νομιμότητας, να φυλαγόμαστε από εκείνους που μιλούν ή ζουν παράνομα».

Μια αποστομωτική απάντηση από την πηγή της δημοκρατίας, την αρχαία Αθήνα, στην ανατριχιαστική δήλωση του βουλευτή του ΠαΣοΚ κ. Ρόβλια ότι υπεράνω και του Συντάγματος είναι το εθνικό συμφέρον. Που προφανώς το καθορίζει προσωπικά ο κ. βουλευτής ή έστω το κόμμα του, το οποίο ελπίζω ότι δεν υιοθετεί μια θέση ταυτόσημη προς εκείνη με την οποία δικαιολογήθηκε το χουντικό πραξικόπημα.

Πηγή tovima.gr

12 σχόλια:

  1. Την απάντηση του ερωτήματος την αφήνω σε εσάς. Προσθέτω όμως και την δήλωση του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλιας όπου σημείωσε χαρακτηριστικά : «η κρίση είναι βαθιά, όχι μόνο γιατί κάποιοι εκπρόσωποι του λαού χρησιμοποιούν την πολιτική ως εφαλτήριο για τρυφηλή ζωή, ούτε επειδή διαχρονικές παθογένειες στη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης παραμένουν ζωντανές, η κρίση είναι βαθιά κυρίως επειδή έχει τρωθεί ο αξιακός κώδικας».

    φτιαξτε οποιοδηποτε συστημα αξιων και νομων ,
    δεν εχει σημασια ποσο δικαιο ή αδικο φαινεται την δεδομενη χρονικη στιγμη ,
    σημασια εχει να ισχυει για ολους να το σεβονται και να το τηρουν ολοι και αν καποιος ξεφευγει απο αυτο να υφισταται τις συνεπειες που εχουν προβλεφθει

    αν δεν ισχυει αυτο και μαζευονται ομαδες που επικαλουνται το εθνικο συμφερον για να καλυψουν το δικο τους τοτε ξεπεφτουμε σε συμοριες ή πολιτικες ολιγαρχιες

    οι αρχες ενος αληθινα δημοκρατικου πολιτευματος πρεπι να στηριζονται σε ανεξαρτητους μηχανισμους και να μην εξαρταται η λειτουργια τους απο προσωπα ,
    οταν γινετια αυτο επειδη τα προσωπα διαφθειρονται , διαφθειρονται και οι μηχανισμοι που στηριζουν την δημοκρατια

    (στην Ελλαδα ας πουμε τα παντα εξαρτονται απο πολιτικα προσωπα ,ή ειναι θεση στην εντατικη , στο στρατο , στη δικαιοσυνη κλπ)

    στην ιδανικη δημοκρατια την πορεια που θα επιλεξει σαν κοινωνια την επιλεγουν αυτοι που ειναι σε θεση να την προστατευσουν και να την υπερασπιστουν και δεν εννοω μονο με οπλα γιατι οι συγχρονες απειλες δεν ειναι μονο τετοιες.
    στην παλια αθηναικη δημοκρατια δραστηριοποιουνταν και ατομα που δεν ειχαν πολιτικα δικαιοματα , το οτι μπορεις και ζεις και δραστηριοποιησαι σε μια κοινωνια δεν σημαινει οτι πρεπει να εχεις και το δικαιωμα του "πολιτη"
    στη συγχρονη εποχη ψηφιζουν ολο και περισοτεροι αδιαφοροι για την κοινωνια ,
    αυτο ομως βολευει ολους αυτους που ακολουθουν τις συμβουλες ων ιματζ μεϊκερς γιατι ειναι και αυτοι που χειραγωγουνται πιο ευκολα

    εχουμε αληθινη δημοκρατια ?
    τοτε δεν θα ειχαν θεση προεκλογικες καμπανιες ιματζ μεϊκερς, γκαλοπ και αλλες τετοιες "ξενες" λεξεις

    * ειμαι περιεργος μιας και το εφερε η κουβεντα
    "οι 30 τυρρανοι" πως αυτοαποκαλουσαν το πολιτευμα που ειχαν επιβαλει ?
    και γιατι ηταν 30 ? με 3 οικεγεννειες δεν θα γινονταν η ιδια δουλεια ?


    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάσαμε τον Καραγκιόζη, τον καφέ, το Ούζο, τον Μπακλαβάς! Μας τα πήραν οι Τούρκοι


    "Πήραμε τα φαγητά τους, πήραμε τα ρούχα τους, πήραμε τα τραγούδια τους, τη μουσική τους,
    τα τσιφτετέλια τους, τον καραγκιόζη τους τα επώνυμά τους (-ΟΓΛΟΥ), δηλαδή τον "υπέροχο" πολιτισμό τους, και μας κατέκτησαν όπως ακριβώς κατακτήσαμε εμείς το 146 π.Χ. τους Ρωμαίους.
    Πέθανε και ο μεγάλος "εκπολιτιστής" Ευγένιος Σπαθάρης, σύμβολο της σημερινής κατάντιας
    του ελληνικού λαού.
    Αυτόν τον πολιτισμό μας κληροδότησαν οι...


    κυβερνήσεις και οι ζε'ι'μπεκοχορευτές πνευματικοί
    ταγοί του τόπου.
    Αυτό το χαμηλό επίπεδο διεκδίκησαν δικαστικά οι Τούρκοι και κέρδισαν, όσον αφορά τουλάχιστον τον καραγκιόζη
    Έχομε ακόμη κι άλλες μάχες να δώσουμε. Χάσαμε και την τσικουδιά η οποία λέγεται ρακί
    μόνο στην Τουρκία. Ο μπακλαβάς είναι τούρκικος, ο καφές είναι τούρκικος ,το ούζο είναι τούρκικο, ακόμη και το τσιφτετέλι είναι τούρκικο.
    Αυτός είναι ο πολιτισμός της ζε'ι'μπεκιάς και του καραγκιόζη για τον οποίο υπερηφανευόμαστε!
    Φτου να μην αβασκαθούμε!!!"

    ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

    http://troktiko.blogspot.com/2009/09/blog-post_7204.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η φωνή του Γιάννη Μαρίνου είναι η φωνή της λογικής μέσα σε ένα τρελλοκομείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ ταιριάζει περισσότερο το "ουαί υμίν..", παρά μιά ευθεία αναφορά σε ότι άλλο. Τα κλασσικά κείμενα γράφτηκαν και αντικαθρεφτίζουν μιά "κλασσική" εποχή, η οποία συμβαίνει να απέχει κάπου 2μιση χιλιάδες έτη. Επί της ουσίας δύο φράσεις με ένα οικουμενικώς πασίγνωστο και προφανές νόημα για τον καθένα, εκτός από νεοταξίτες απάτριδες. Οταν μίλαγαν οι αρχαίοι για Δημοκρατία δεν κορόϊδευαν, εννοούσαν ένα συγκεκριμμένο πολίτευμα που ισχύει σε ένα κράτος, το ίδιο και αργότερα με το Διαφωτισμό οταν δημιουργήθηκε η "αντιπροσωπευτική" Στην εποχή της κυριαρχίας των τεχνικών της επικοινωνίας οι ΔΟΛιοι και οι ομοτεχνοί τους εννοούν πολλά, ότι τους καπνίσει κατά περίπτωση, εκτός από τη Δημοκρατία, για την οποία αποδεδειγμένα δε δίνουν δυάρα τσακιστή.
    ΥΓ. Εννοείται πάλι, δεν υπάρχει δημοκρατία σε προτεκτοράτο, ούτε σε μιά πλανητική διακυβέρνηση με πράκτωρες ως τοποτηρητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η 'αληθινή' δημοκρατία ανήκει στήν σφαίραν τής ουτοπίας γιά τούς ίδιους ακριβώς λόγους πού ανήκει εκεί καί η 'αληθινή' αναρχία. τώρα, άν κάποιοι ώς 'αληθινή δημοκρατία' εννούν ένα πολιτειακόν σύστημα μέ διακριτές Θεσμικές συνιστώσες(τών ειδικών,τεχνοκρατών,γνωριζόντων,ΑΡΙΣΤΩΝ καί ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ),ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ καί ΑΛΛΗΛΟΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ,όπου γιά νά παρθεί μιά σοβαρή απόφασις απαιτείται συμφωνία όλων,μέ ΤΕΛΙΚΗ έγκρισιν στόν λαόν(=δημοψήφισμα),τότε εντάξει.όταν δέν αξιοποιείται ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ η ΠΟΙΟΤΗΣ καί ανατρέχουμε ΜΟΝΟΝ στήν ΠΟΣΟΤΗΤΑ ανάμεσα στούς πολίτες τότε τίποτα μήν περιμένουμε γιά τήν πολιτεία.η Φιλοσοφία-η γνήσια,η αρχαία-απορρίπτει καί τήν αναρχία καί τήν τυραννίδα καί τήν δημοκρατία.Τό μόνον πολίτευμα πού δύναται νά 'δουλέψει' πρός όφελος τών πολλών,γιά τήν ακρίβεια σχεδόν ΟΛΩΝ,είναι η Θεσμική Αριστοκρατία. όλα τά υπόλοιπα είτε είναι ενάντια στήν Φύσιν(αναρχία) καί δέν εφαρμόζονται,είτε ευνοούν τόν ένα(τυραννίς-μοναρχία),είτε τούς λίγους(δημοκρατία).καί ιστορικώς άν τό δείτε,εσείς οι υποστηρικτές τής δημοκρατίας,πείτε μας ΜΙΑ φορά πού το πολίτευμα αυτό οφέλησε τήν Ελλάδα ως σύνολον καί τόν Ελληνισμόν.Ο έλεγχος τών πολιτειακών συστημάτων πρέπει νά βασίζεται σέ δύο κατηγορίες:α)Φιλοσοφικός έλεγχος,β)Ιστορικός έλεγχος. άν δέν γίνει αυτό μόνον κοάζουμε γύρω από μιά μεγάλη λίμνη άγνοιας,τυφλώσεως,φανατισμού,ιδεοληψιών.
    Περικλής(Π.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. από περιέργια φίλε Περικλη, που φαντάζεσε τον εαυτό σου σε σχέση με τη "Θεσμική Αριστοκρατία"? μέσα έξω ΄η από πάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολιγαρχία = η δίοικηση του κράτους από τους λίγους
    Μοναρχία = απο έναν
    Δημοκρατία = από τους νόμους.

    Σαν θεωρία όλα είναι κατανοητά αλλά γιατί κάπου νομίζω ότι έχουν όλα μαζί μια συνησταμένη που λέγεται ίδιον συμφέρον;
    Τι θέλω να πω η δημοκρατία βασίζεται στην θεσμοθέτηση νόμων οι οποίοι αποφασίζονται από τους 300 τώρα και που υποτίθεται ότι είναι επ οφελεία όλων των πολιτών οι οποίοι αντιμετωπίζονται και ισότιμα απέναντι σε αυτούς.
    1. Γιατί ποτέ δεν το έχω δει μέχρι τώρα σε όλα τα επίπεδα;
    Σε αντίθεση με την ολιγαρχία που αποφασίζουν οι λίγοι για το συμφέρον τους πρώτα και μετά για τον λαό.
    1. Γιατί τώρα που έχουμε δημοκρατία βλέπω το ολιγαρχικό καθεστώς να κυβερνάει;
    Η μοναρχία είναι το καθεστώς εκείνο το οποίο βασίζεται σε έναν που αποφασίζει για τις τύχες του λαού;
    1. Αφού εμείς έχουμε δημοκρατία λέω εγώ τώρα γιατί μέχρι σήμερα σε όλες τις σοβαρές για το κράτος μας αποφάσεις δεν έγινε ποτέ δημοψύφισμα και πάντα αποφασίζαν οι άλλοι για μας ο εκάστοτε ένας που κυβερνά ;

    Μπορεί να κάνω και λάθος και δέχομαι την όποια διόρθωση .
    Εκ των ως άνω συμπεραίνω το απλό
    Εχουμε ένα υπέροχο δημοκρατικό πολίτευμα μια και ψηφίζουμε για να εκλεχτεί.
    Το οποίο όμως βασίζετε στο ολιγαρχικό καθεστώς των 300 και των από κατω απο αυτούς μια και οι νόμοι ισχύουν με όλη τους την δύναμη γι μας που δεν είμαστε στους έχοντες και κατέχοντες.
    Τέλος δε όταν έχουμε να πάρουμε ώς έθνος απόφάσεις το κάνει ο ένας και μοναδικός που βασίζει την άποψη του στην πλειοψηφία μιας εκλογής που μόνο πλειοψηφική δεν είναι αλλά ούτε και δημοκρατική.
    ΚΑθότι ναι σε ψηφίζω να με εκπροσωπήσεις αλλά όχι επί παντός του επιστητού και χωρίς να εκφράσω και γω την σύμφωνη γνώμη μου.
    Ετσι λοιπόν κατ εμέ έχουμε μια δημοκρατικότατη ολιγαρχία με αυτοκτονικές τάσεις σε μοναρχία κατά το δοκούν. Απλά δεν έχουμε τον όρο βασιλιάς ή δικτάτορας..
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητη Χριστινα,η δημοκρατια στην γνησια εκφραση της,δεν ειναι η διοικηση απο τους νομους αλλα απο τις αποφασεις της πλειοψηφιας του δημου.Με την παροδο των ετων η ληψη των αποφασεων ανατεθηκε σε εκλεγμενους εκπροσωπους ωστε να ασχολουνται αυτοι αποκλειστικα,αυτη ονομαστηκε αντιπροσωπευτικη δημοκρατια.Αυτοι δημιουργησαν επαγγελματικη καστα και ονομαστηκαν πολιτικοι με ειδικευση στην δημιουργια των νομων.Οπως βλεπεις το παιγνιδι σταδιακα εφευγε απο τα χερια του λαου και γινοταν επαγγελμα για καποιους,ετσι εγινε η κοινοβουλετικη δημοκρατια.Αργοτερα δημιουργηθηκαν αλλα μοντελλα αναλογα με το επιπεδο του λαου ωσπου φτασαμε στα σημερινα τραγικα αποτελεσματα δηλ.οι εκλιπαρουντες την ψηφο μας επαγγελματιες πολιτικοι να μην μας δινουν λογαριασμο ουτε πριν την εκλογη τους ουτε μετα για το τι θα κανουν προς το συμφερον των εργοδοτων τους δηλ.ημων.Ακομα και αριστοκρατικη ολιγαρχια ειναι εκφυλισμενη δημοκρατια ελεω κληρονομικου δικαιωματος.Χοντρικα λοιπον βλεπεις οτι εκτος απο μια περιοδο σχετικα μικρη,ουτε στην Αρχαια Ελλαδα υπηρξε δημοκρατια με την σημασια της λεξης.Προσωπικα εγω θεωρω τις δημοκρατιες εκτος της αυθεντικης σαν το καλσον που φοριεται απο μεγαλη γκαμα,κατι σαν λαστιχο.Δημοκρατια επικαλεστηκε ο μπους και εκαψε λαους,δημοκρατια επικαλεστηκε και ο χιτλερ και μαλιστα εκλεκτη,δημοκρατια και ο σταλιν σε βαθος χρονου και γενικα ολοι δημοκρατια πιπιλιζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΕΝΤΕ ΧΩΡΙΑ ΕΙΧΕ Η ΣΠΑΡΤΗ (ΚΩΜΕΣ), ΠΕΝΤΕ ΧΩΡΙΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥΛΙ!
    Στο ΣΟΥΛΙ υπήρχαν δυο φάρες...Η ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ με το Μάρκο Μπότσαρι και η Ελληνική με το Κίτσο (=ΧΡΗΣΤΟ) ΤΖΑΒΕΛΛΑ!Ο Μάρκος...δεν έπινε, δεν κάπνιζε,δεν απατούσε τη γυναίκα του...αγαπούσε τον Ελληνισμό και από την άλλη ο Κίτσος (=ο ΈΛΛΗΝΑΣ!), που είχε "ΦΕΡΜΆΡΕΙ" μέχρι και τις πολεμίστρες στο Σούλι...Κάπνιζε ως Έλλην...έπινε ως Σκώτος...έβριζε ως Τούρκος...Αλλά ήταν Παλληκάρι!
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: O Μάρκος έφαγε στο κούτελο σφαίρα (στο Καρπενήσι), ενω ο...Κίτσος έγινε και Υπουργός...και οι δύο ήσαν ΗΡΩΕΣ...ΔΙΑΛΕΞΤΕ...ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ!
    Το μέλλον του Ελληνισμού...ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ!
    ΖΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΑΣ...ΓΙΑ ΝΑ ΘΑΒΕΤΕ ΤΟΥΣ "ΝΕΚΡΟΥΣ" ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ!
    Πρίστηκε το χέρι του Γιάννη Γκούρα (=ΓΝΉΣΙΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ!) από το σφάξιμο των Τούρκων στη Μάχη της Λαμίας...Φωτομαραίοι (ΦΩΤΟ-ΜΑΡΙ), Μιαούλης...Μπουμπουλίνα (BUBULIN=ARBANITIKA=O ΟΥΡΑΝΟΣ ΒΡΩΝΤΑΕΙ!).
    ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ: ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΟ ΑΙΜΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ!
    Καλά ρε Σάββα, αφού βλέπεις ότι οι Πόντιοί σου δεν ενδιαφέρονται για το Ποντιακό Ζήτημα...γιατί δεν προσεγγίζεις τους Ελληναράδες Αρβανίτες;
    Είμαστε "ΔΥΣΚΟΛΟΙ" άνθρωποι..."Αρβανίτικα" Κεφάλια...αλλά ικανοί για όλα όσα δεν μπορούν να κάνουν οι Νεοέλληνες!
    Τόλμα...ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟΥΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ...ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!
    Και μην ξεχνάς τους συναδέλφους ΣΟΥ, Μακεδονομάχους που στις αναφορές τους έγραφαν ότι ΜΟΝΟ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ!
    Τόσα θέματα καταγράφεις...για μας που κάναμε την πιο "βρώμικη" δουλειά για να είναι η Ελλάδα μας Ελεύθερη...τσιμουδιά...ε;
    ΤΟΛΜΑ...ΕΛΑ ΣΤΗ ΛΕΙΒΑΔΙΑ! ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΑ ΧΩΡΙΑ...είμαστε όλοι οπλισμένοι και με το όπλο επωφελεία του Ελληνισμού...ΠΑΡΑ ΠΟΔΑ!
    Δεν άκουσες ποτέ Σάββα μου ότι ο "Γύφτος" Καραϊσκάκης είχε Αρβανίτες "Μπράβους" δίπλα του και κατέσφαξαν τους 2500 Τούρκους και έστησαν τα κρανία τους στην είσοδο της Αράχωβας...Δεν άκουσες ποτέ ότι ο Ανδρoύτσος ήταν Αλβανομαθής και είχε Αρβανίτες Σωματοφυλακή;
    Και ξέρε και το καλλίτερο...ο μεγάλος Ήρωας της Αρβανιτιάς, αν και πέταξε τον Ανδρούτσο από την Ακρόπολη...Γιάννης Γκούρας...με ποιόν Σύγχρονο Έλληνα μπορεί να ταυτηστεί; Ως προς τις επιχειρησιακές πράξεις του...ΜΟΝΟ με τον Κύπριο...Νίκο Γεωργιάδη...(ξέρεις ποιόν εννοώ...ε;).
    FALEMINDERIT!!!
    Όποιο χέρι απλώσει πάνω στον Ελληνισμό...θα του το κόψουμε από τη ρίζα!
    Αρβανίτες Έλληνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα κατά απόλυτη έννοια της λέξεως συμφωνώ απόλυτα ΝΑΙΑΣ καθότι η δημοκρατία βγαίνει από το δημος και κρατώ απλά είπα το αποτέλεσμα που λέγεται νόμοι που βγαίνουν όπως πολύ σωστά λες στην ανάλυσή σου .
    Ομως στην σημερινή εποχή τα πράγματα δεν είναι έτσι και παρά το γεγονός ότι έχουμε κρατήσει τον όρο έχουμε αλλάξει την έννοια.Γενικώς πάντος είμαι απόλυτα σύμφωνη μαζί σου και στις απόψεις εν προκειμένω και στην ανάλυση.

    *******************************
    Καλά ρε Σάββα, αφού βλέπεις ότι οι Πόντιοί σου δεν ενδιαφέρονται για το Ποντιακό Ζήτημα...γιατί δεν προσεγγίζεις τους Ελληναράδες Αρβανίτες;

    Κλείνοντας Ανώνυμε 8/9 2:29 ποιος σου είπε δλδ ότι οι Πόντιοι δεν είναι μαζί του αφενός, και αφετέρου γιατί οι Αρβανίτες είναι περισσότερο Ελληνες από τους Πόντιους ;
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν τα μπορώ αυτά τα τοπικιστικά-φυλετιστικά καθόλου μα καθόλου όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. επίσης η πόλη της Λειβαδιάς ήταν ανέκαθεν ελληνόφωνη,τα γύρω χωριά δεν ξέρω,το ίδιο ισχύει και για τις πόλεις τις β.Ελλάδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.