1/11/11

Με αιχμές για τον Γιώργο Παπανδρέου Ανεξαρτητοποιήθηκε η Μιλένα Αποστολάκη

Σε νέα εσωτερική περιδίνιση με ιλιγγιώδη ταχύτητα φαίνεται πως μπαίνει η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, καθώς η κυρία Μιλένα Αποστολάκη με δισέλιδη επιστολή της προς τον πρόεδρο της Βουλής κ. Φίλιππο Πετσάλνικο ανακοίνωσε ότι παραιτείται από την ΚΟ του κυβερνώντος κόμματος και ανεξαρτητοποιείται.

Πλέον, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα ακολουθήσουν και νέες εκρήξεις στο κυβερνητικό στρατόπεδο , ανάλογες με αυτές που είχαν γίνει τον περασμένο Ιούλιο με τις παραιτήσεις των κ.κ. Εκτώρα Νασιώκα, Γιώργου Φλωρίδη και Γιώργου Λιάνη.

Την ίδια ώρα, ο Γιώργος Παπανδρέου δέχεται εισηγήσεις να καταγγείλει σενάριο αποστασίας, σε μια προσπάθεια να σταματήσει το φυλλορόισμα της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ.

Το Μέγαρο Μαξίμου, θορυβημένο από την αντίδραση του διεθνούς και του ελληνικού Τύπου, συγκάλεσε για το απόγευμα έκτακτη κυβερνητική επιτροπή. Το πρόβλημα της κυβέρνησης, όμως, είναι στην ΚΟ, καθώς τουλάχιστον άλλοι τρεις βουλευτές σκέφτονται να ακολουθήσουν το δρόμο της Μιλένας Αποστολάκη.

Οι βουλευτές κατηγορούν ανοιχτά τον πρωθυπουργό πως με την επιλογή του δημοψηφίσματος έβαλε ερωτηματικό στη συμφωνία για την οποία τους υποχρέωσε να ψηφίσουν επώδυνα μέτρα. Στο πλαίσιο αυτό, δηλώνουν ότι θα πάρουν στους ώμους τους το βάρος για να σταματήσει η πορεία προς τη χρεοκοπία και να γεννηθεί το νέο μέσα από τις στάχτες του παλιού.

Επισημαίνεται πως όπως αποκάλυψε το protothema.gr για την επιλογή του δημοψηφίσματος δεν είχε ενημερωθεί ούτε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες είχε έναν έντονο διάλογο με τον Γιώργο Παπανδρέου για το θέμα αυτό.

20 σχόλια:

  1. Ο αριθμός θα σταματήσει στους 149 αυτό λένε οι τελευταίες φήμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με 10.000 ευρώ μηνιαία διατροφή πόσες δραχμές θα παίρνεις σε λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Βενιζέλος ΝΟΚ ΑΟΥΤ στο νοσοκομείο, ΚΛΙΝΗΡΗΣ, λέει πως δεν ενημερώθηκε για την πρόθεση του ΓΑΠ να κάνει δημοψηφισμα.

    ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ.

    Εσείς κ. Καλεντερίδη πως το βλέπετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. george, δύο είναι τα ενδεχόμενα:

    1. Ο Βοενιζέλος, μετά τη χθεσινή παπαριά τού ΓΑΠ, έβαλε μπρος το σχέδιο με τη Μιλένα, την Τόνια και την Εύα και μετά το έπαιξε άρρωστος για ξεκάρφωμα.

    ή

    2. Χάρηκε απότομα με την παπαριά και κατέβασε νυχτιάτικα ένα ολόκληρο γουρουνόπουλο από τη χαρά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστά,το τον γάιδαρο τον φάγαμε,εκείνο το χοντρό και μακρύ που κρέμεται μας έμεινε...

    ΥΓ
    Η ουρά δεν είναι χοντρή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. george

    Λίγο το έχεις; Πάνω που νόμιζε ότι ήρθε η ώρα του να παρκάρει τον κώλο του και αυτός στην Καρέκλα να τη βάζει φωτιά ο απερχόμενος;

    Όχι που νόμιζαν ορισμένοι ότι ο ΓΑΠ θα τους αφήσει χώρα να κυβερνήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακρίτα

    Ζούμε σε μια περίοδο που οι φήμες είναι λιγότερο ακραίες απο τα ίδια τα γεγονότα,λιγότερο τραγικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γυναίκες .....ρε πόσα καράβια είναι στο βουνό..Τελικά πυρ γυνή και θάλασσα.

    Μιλένα μου γιατί ανεξαρτητοποιήθηκες αν θέλεις να είσαι πατριώτισσα παραιτήσου αλλά είναι γλυκό το ποτό της αμαρτίαςςςςς και τα λεφτά μαζί
    Έτσι λέει το άσμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φάγαμε ήπιαμε, ας κάνουμε και μια ανεξαρτητοποίηση, ε Μιλένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρήστο κάποια παλιά καλά καλόπαιδα με στοχοποίησαν
    Κάποια παλιά καλά καλόπαιδα μου πήραν το μόνο "όπλο" που έχω στην διάθεση μου

    Ετσι ο χρόνος είναι πολυτέλεια και προσπαθώ να προσφέρω το πιότερο

    Ελπίζω και εύχομαι να ευχαριστήθηκαν οι μεν πρώτοι την προσπάθεια τους, οι μέν δεύτεροι το επίτευγμα τους και όλοι μαζί να ικανοποιήθηκαν απο την απουσία μου

    Ισως και να ναι καλύτερα έτσι για όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. skal, για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα και να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, είμαι σε θέση να γνωρίζω οτι μη συμμετοχή του anaconda δεν οφείλεται σε κάποια διαμάχη με τον Ακρίτα ή κάποιον άλλο διαχειριστή ή σχολιαστή: η προσφορά προς την πατρίδα, όταν οι καταστάσεις το απαιτούν, πρέπει να γίνει με διαφορετικό τρόπο, όπως αυτός από μόνος του κρίνει.

    Όσο αφορά στις διαφορετικές προσεγγίσεις στα εθνικά ζητήματα που τίθενται, αν όλοι συμφωνούσαμε, δεν θα είχαμε τη δημιουργική συζήτηση που φέρνει χρήσιμα αποτελέσματα: έχει αξία λοιπόν η διαφορετική άποψη και δεν θα μπορούσε ποτέ να αποτελέσει λόγο μη συμμετοχής. Ούτε θα ήθελε να συμμετάσχει στο ιστολόγιο ως κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ακρίτα

    Την απουσία σου την κατάλαβα,και το ότι στοχοποιήθηκες κατάλαβα,όπως και εγώ συχνά πυκνά,αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω είναι τη στάση του Αρχηγού,ειλικρινά.

    Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ότι είναι καλύτερα χωρίς εσένα,πολλές φορές έχω αναφέρει ότι η δουλειά σου,η ανιδιοτελής,είναι το μεγαλύτερο κομάτι του Ινφογνώμων,δίχως να θέλω να υποτιμήσω τους υπόλοιπους διαχειριστές αλλά ούτε και να σε ''γλύψω'',αλλά έτσι είναι.

    Προσωπικά σου είμαι ευγνώμων,όπως και σε όλους όσους απαρτίζετε τον Ινφογνώμων,εθελοντικά και ερασιτεχνικά παράγεται επαγγελματικό αποτέλεσμα,ούτε να φανταστώ δεν μπορώ πόσο χρόνο αφιερώνεις για να μας δώσεις τόσες πληροφορίες,έχω μάθει πάρα πολλά(σε σχέση με τα όσα γνώριζα) και έχω να μάθω πολλά περισότερα μέσα απο τη δουλειά σου/ας.

    Ελπίζω και εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου να μη κάνεις τη χάρη ούτε στους μέν πρώτους αλλά ούτε και στους δεύτερους.

    ΥΓ
    Θα σου ξανα-αφιερώσω το:http://www.youtube.com/watch?v=THPBUrjGWaA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρήστο
    το τελευταίο και το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσε να μας συμβεί, είναι να μαλώνουμε μεταξύ μας.
    Αυτό που συμβαίνει στον Ακρίτα είναι κατά κάποιο τρόπο αναμενόμενο.
    Κάποιοι δεν είναι ευτυχείς με τη δράση του και του επιτίθενται με διάφορους τρόπους.
    Θα το ξεπεράσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάποιοι δεν είναι ευτυχείς με τη δράση του και του επιτίθενται με διάφορους τρόπους.Θα το ξεπεράσουμε.2 Νοεμβρίου 2011 4:31 μ.μ.(skal)

    skal
    Εγω ξεκαθαρισα την προσωπικη μου θεση απεναντι στην συμμετοχη του... παραπονιαρη Ακριτα ("Κάποια παλιά καλά καλόπαιδα μου πήραν το μόνο "όπλο" που έχω στην διάθεση μου") που για μενα με τα πολλα θετικα του και αλλα τοσα αρνητικα του τον διαβεβαιω ,οσο μπορει να με αφορα το θεμα, οτι δεν υπαρχει ουτε σκεψη να του παρει καποιος """το μόνο "όπλο" που έχω στην διάθεση μου""" και αυτο οσον αφορα εμενα.Αυτο αφορα και τον Anaconda οπως με διαβεβαιωσε και ο ιδιος και οτι εχει αλλες σοβαρες ασχολιες που αφορουνε την Πατριδα μας.
    Εσυ ομως skal τωρα με το κατεβατο σου "Κάποιοι δεν είναι ευτυχείς με τη δράση του και του επιτίθενται με διάφορους τρόπους" θα πρεπει να κατονομασεις αυτους που υπονοεις και σε ποια σημεια "καποιοι" δεν ειναι ευτυχεις με την "δραση" του ,οπως και ποια ειναι αυτη η "δραση " του.Ξεκαθαρα πραγματα χωρις υπονοουμενα.Περιμενω και εγω ,οπως πιστευω και καποιοι αλλοι, διοτι σκαλ κανεις στο απυροβλητο.Σε μαχη ειμαστε και κανεις δεν χαριζεται σε κανενα.Αυτα. (υπο δημοσιευση δικο μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σάββα

    Συμφωνώ,απαιτείται όμως και απόλυτη στήριξη του Ακρίτα,ειδικά τώρα που βάλεται,ειδικά τώρα που η προσφορά του αποκτά ειδικό βάρος.

    Έχει προσφέρει ο άνθρωπος,πώς να το κάνουμε,αυτό ούτε οι εχθροί του δεν μπορούν να το αμφισβητήσουν.

    Απο ειλικρινή αγάπη στο ιστολόγιο και ευγνωμοσύνη για όσα μου προσφέρετε τα γράφω αυτά,για κανένα άλλο λόγο.

    Ότι θα το ξεπεράσουμε είναι βέβαιο,τις απώλειες να ελαχιστοποιήσουμε.

    Φιλικά πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρήστο
    ο Ακρίτας είναι γνωστό σε όλους ότι είναι φίλος μου και βασικός μου συνεργάτης.
    Κατά την άποψή μου, αυτή είναι η μεγαλύτερη δυνατή στήριξη που μπορώ να δώσω.
    Φίλος και βασικός συνεργάτης.
    Αυτά για μένα είναι γερά θεμέλια και δεν γκρεμίζονται με τίποτα.
    Αγκωνάρια.
    Κατά τ' άλλα, είπαμε, ο αγώνας είναι σκληρός.
    Μπροστά λοιπόν, μόνο μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στεργκ
    τα ζητήματα αυτά δεν λύνονται σε περιβάλλον διαδικτύου.
    Απλά, όταν απευθυνόμαστε στον άνθρωπο που τρώει τις σφαίρες του εχθρού, θα πρέπει να είμαστε πιο συγκαταβατικοί και να τιμούμε την έκθεση που υφίσταται στον κίνδυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαίρομαι Σάββα,και όπως σου έγραψα και παλαιότερα,ξέρεις να διαλέγεις συνεργάτες,σου το αναγνωρίζω αυτό.

    Όχι τίποτα άλλο,έρχεται και δημοψήφισμα.

    Καλό βράδυ σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σκαλ

    "τον άνθρωπο που τρώει τις σφαίρες του εχθρού"(Σκαλ

    Τι μεγαλα λογια σε τοσο μικρα θεματα και σε αναντιστοιχεια πληρη με τα γεγονοτα και το πραγματικο μαρτυριο που υφιστανται καποια εκατομμυρια ατομα απο τον λαο μας.
    Αν χρησιμοποιουμε τετοιες εκφρασεις για λογαριασμο καποιων επειδη ειναι φιλοι μας τοτε δεν θα εχωμε πραγματικα αντιστοιχα λογια για πραξεις που μπορει να συμβουνε στο μελλον απο αλλους που πραγματικα θα τις αξιζουν.Πρωτα η Πατριδα σε ολα και μετα σε τονους χαμηλοτερους οι διαφορες ομαδες η ομαδουλες.Αυτη ειναι και η θεση μου διοτι την αντιθετη θεση την εχωμε ,εμεις οι τριτοκοσμικοι πλεον,πληρωσει πολυ ακριβα εως τωρα.Αυτα τα ολιγα μπας και κανωμε τις αναγκαιες μας υπερβασεις με γνωμονα και οραμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.