4/9/12

Πανηγυρισμοί τουρκο-προβοκατόρων στην ελληνική Θράκη για τη Μικρασιατική Καταστροφή!


     Απίστευτη πρόκληση από την προξενοφυλλάδα της Κομοτηνής «Μπιρλίκ», που εξέδωσε πανηγυρική ανακοίνωση για την επέτειο της 30ής Αυγούστου 1922! Ως πότε επιτέλους θα ανεχόμαστε όλα αυτά τα τουρκόψυχα φασιστόμουτρα που εξεμούν καθημερινά πάνω στην Ιστορία μας και τους τάφους των παππούδων μας;
Μία πραγματικά απίστευτη πρόκληση, εξαιρετικά ενδεικτική της απόλυτης πλέον αποθράσυνσης όλων αυτών των κοπριτών που δρουν στην περιοχή μας ως απροκάλυπτα όργανα της φασιστικής Τουρκίας, σημειώθηκε πριν από λίγες μέρες στην Κομοτηνή.

Μόνο που αυτή τη φορά η γνωστή πρακτοράντζα που – υπό την ονομασία Ιλχάν Ταχσίν - παριστάνει (με τη…φιλική συμμετοχή του Προξενείου) τον διευθυντή της τοπικής τουρκοφυλλάδας «Μπιρλίκ», ξεπέρασε ακόμη και τα δικά του (ούτως ή άλλως ευρύτατα) όρια. Με μία ανακοίνωση λοιπόν στο φύλλο της 30/8/2012, ο λεγάμενος πανηγυρίζει με τον πιο εμετικό τρόπο για την επέτειο της 30ής Αυγούστου 1922, που θυμίζουμε (σ.σ. αναγκαίο προφανώς, γιατί η μνήμη φαίνεται πως έχει αδυνατίσει πολύ σε αυτόν τον τόπο) ότι ταυτίζεται με τη μεγάλη εθνική μας τραγωδία της καταστροφής και του ξεριζώματος του Μικρασιατικού Ελληνισμού. Βάζοντας στο δημοσίευμά του τον πολύ εύγλωττο τίτλο «Ας είναι χαρούμενη η γιορτή της νίκης μας της 30ής Αυγούστου» και συνοδεύοντάς το με αυτό που βλέπετε στη διπλανή φωτογραφία (και που δεν είναι άλλο από την αφίσα που κυκλοφόρησε ειδικά για την…εορταστική περίσταση το Γενικό Επιτελείο του Τουρκικού Στρατού), ο περί ου ο λόγος (τα μούτρα του τα βλέπετε στη 2η φωτογραφία) συνεχίζει:
 "Εκφράζουμε ως οικογένεια της εφημερίδας Μπιρλίκ τις πιο εγκάρδιες ευχές και συγκινημένοι συγχαίρουμε το Τουρκικό Έθνος για την Γιορτή της Νίκης της 30ης Αυγούστου που κερδήθηκε υπό την ηγεσία του μεγάλου Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ με τους συμπολεμιστές του και τους άγιους μάρτυρες μας που κατέγραψαν ένα θρύλο."
  Ιλχάν Ταχσίν – Γενικός Διευθυντής Έκδοσης της Μπιρλίκ
    
Το ερώτημα πάντως δεν είναι (για μια ακόμη φορά) το πόσες προκλήσεις θα δούμε ακόμη και το πού ακριβώς θα φτάσει το θράσος όλων αυτών των τζουτζέδων και πρακτορίσκων του τουρκικού προξενείου. Πολύ απλά, αυτή η ιστορία δεν έχει τέλος και θα κλιμακώνεται εις το διηνεκές, όσο δεν θα βρίσκεται κανείς για να θέσει κάποιο φραγμό. Το ερώτημα αφορά λοιπόν και πάλι αποκλειστικά και μόνο στη δική μας στάση ως (ραγιάδικης) πολιτείας και ως (υπνώττουσας) κοινωνίας. Πόσο εύκολα δηλαδή μπορεί λ.χ. να γίνεται ανεκτός από τη (φερόμενη ως) ελληνική Δικαιοσύνη ένας «Έλληνας πολίτης» που τιμά και γιορτάζει με τόσο χυδαίο τρόπο την ίδρυση του φασιστικού κεμαλικού κράτους και τον όλεθρο του έθνους μας στην Μικρασία
Και βέβαια ακόμη κι αν αυτός ο πολίτης αισθάνεται Τούρκος (και το δηλώνει), αυτό σημαίνει ότι μπορεί να συμπεριφέρεται σαν να ζει στην Τουρκία και όχι στην Ελλάδα και να προσβάλλει τόσο προκλητικά τη συλλογική μνήμη ενός ολόκληρου λαού (και μάλιστα του λαού της χώρας στην οποία ζει)
Αυτή η προσβολή δεν αποτελεί δηλαδή αδίκημα; 
Ή μήπως δεν είναι αδίκημα η προβολή και διασπορά τέτοιων διχαστικών κηρυγμάτων μίσους;
 Πού θα πάει επιτέλους αυτή η ιστορία με όλους αυτούς τους αληταράδες, που λες και έχουν τάξει πλέον τη ζωή τους στο να εμπαίζουν την Ιστορία μας, το αίμα των παππούδων μας, τα ιερά και τα όσιά μας; 
Και αν η Δικαιοσύνη περί άλλων τυρβάζει, θα απαντήσει τουλάχιστον κανείς άλλος, έστω με πέντε απλές λέξεις, έτσι για την τιμή των όπλων; 
Ή μήπως όλοι αυτοί οι αχαρακτήριστοι ψοφοδεείς που παριστάνουν τους ντόπιους υπουργούς, τους δημάρχους και τους λοιπούς πολιτευτές μας (σ.σ. απόγονοι Μικρασιατών προσφύγων μάλιστα οι περισσότεροι, ε;) θα αποδείξουν και πάλι ότι είναι μόνο για γελοίες δημόσιες σχέσεις και φοβικές συστάσεις περί ψυχραιμίας, μην πάει και τους πει…ακραίους ο Ντεντέ ή κανένα ελληνομηδενιστικό καρτούν του τοπικού κουβελοκόμματος; Αιδώς, αχρείοι…
Προξενείο ΣΤΟΠ

13 σχόλια:

  1. Κύπρος - Θράκη κοινή ιστορία. Ότι έγινε με του λεγόμενους ¨τουρκοκύπριους¨ οι οποία πριν από το 1949 αποκαλούντο ¨μουσουλμάνοι της Κύπρου¨ θα γίνει και στη Θράκη. Εφόσον οι Έλληνες μουσουλμάνοι ¨έγιναν¨ Τούρκοι και κάποιοι προδότες συζητούν για ΕΟΖ Θράκης τότε όλοι καταλαβαίνουν που πάει το πράγμα. Ίσως χρειαστεί η Ελλάς να υπερασπιστεί τη Θράκη με τα όπλα, όπως δήλωσε και ο βουλευτής Ηλίας Κασιδιάρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έ, ας βάλει και καμμιά ομογενειακή εφημερίδα στην Κωνσταντινούπολη πανηγυρικό άρθρο στις 25 Μαρτίου. Έτσι, για την αμοιβαιότητα που λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. >ομογενειακή εφημερίδα στην Κωνσταντινούπολη<

    Πόσους ομογενείς έχομε εκεί; Πότε πήγαν και δεν το έμαθα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Πόσους ομογενείς έχομε εκεί;"

    Ξέρω 'γώ; Ψάξε ίσως την ετυμολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ομογενής
    ουσ α/θ ομογενής [omoʝe'nis] κάτοικος εξωτερικού ίδιας εθνικότητας


    εδώ

    Κατά την δική σου άποψη, ομογενείς είναι οι Έλληνες του Πόντου, της Κ/λεως, της Β. Ηπείρου, της Κύπρου κλπ., όπως και οι Κρήτες πολίτες πριν το 1913, ή οι Μακεδόνες πριν το 1912.

    Οι παραπάνω είναι σε ίση μοίρα με τους Έλληνες μετανάστες στην Γερμανία, στις ΗΠΑ κλπ.

    Και ποια είναι τότε η διαφορά από τον ομοεθνή, γηγενή, αυτόχθονα;

    Φίλε Χαρίλαε, σε χαιρετώ. Από σήμερα μετατάσσεσαι στην εν Κύπρω Ελληνική Ομογένεια! Ποιος τις χάρες σου.

    Η ισοπεδωτική λογική του ΣΥΡΙΖΑ, στην υπηρεσία της Αλβανίας, Τουρκίας και λοιπών συμμαχικών δυνάμεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε βαριέσαι, καλά κάνουν και εκτίθενται έτσι, καμαρώνοντας για τις βαρβαρότητες του παρελθόντος τους.
    Αφού στις γενοκτονίες στηρίχτηκε όλη η δομή του κράτους τους, τι άλλο θές να δείς;
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι αδιάφορο τι λέει η δική σου άποψη όταν μιλάει η ίδια η λέξη: όμοιος κατά το γένος. Τόσο εμείς οι Ελλαδίτες, όσο και οι Κύπριοι, οι Βορειοηπειρώτες, οι Πόντιοι, οι Πολίτες, οι Μικρασιάτες κλπ, αλλά και οι Έλληνες μετανάστες σ' όλο τον κόσμο, είμαστε από το ίδιο γένος. Και το γένος είναι μιά λέξη πολύ βαριά για εμάς τούς Έλληνες. Για άλλους λαούς, π.χ. Ελβετούς, Αμερικανούς, Εβραίους κλπ, μπορεί να μην είναι τόσο βαριά αλλά σε εμάς πρέπει να καταλάβεις ότι είναι αλλοιώς.

    Κατά τα λοιπά, δε λέω, καλή η προσπάθειά σου να μάς φέρεις σε τεχνητή αντιπαράθεση με τον Χαρίλαο, αλλά δεν... Πολύ απλά γιατί και ο Χαρίλαος είναι Έλληνας το γένος, όπως είμαι κι εγώ. Σ' αυτή τη φάση συμβαίνει (από τεχνική άποψη) να είναι υπήκοος άλλου κράτους αλλά εγώ πιστεύω ότι είναι κάτι στιγμιαίο. Γιατί η χρονική περίοδος που η Κύπρος αποτελεί διαφορετικό κράτος από την Ελλάδα, είναι απλά μιά στιγμή μέσα στον πολυχιλιετή ποταμό τής ελληνικής Ιστορίας. Και ο Ελληνισμός επιβιώνει τρώγοντας και πέτρες ακόμα αν χρειαστεί.

    Όσο για το τελευταίο που πέταξες, έ εντάξει τώρα, είναι λίγο πολιτικάντικο και φθηνό. Γιατί πας να τσουβαλιάσεις με ισοπεδωτική λογική ένα ολόκληρο κόσμο τής αριστεράς (μέσω εμού) ότι είναι στην υπηρεσία τής Τουρκίας, Αλβανίας κλπ. Θα μπορούσες και καλύτερα. Εγώ ας πούμε ποτέ δεν είπα ότι κάποιος σχολιαστής είναι στην υπηρεσία π.χ. τής Αμερικής ή τού Ισραήλ, εκτός από μιά κακίστρα που έμπαινε εδώ παλιά και ήταν πολύ προκλητική υπέρ τού Ισραήλ (αλλά μάλλον δεν θα την πρόλαβες γιατί άρχισες να μπαίνεις όταν έκοψε να μπαίνει αυτή...!>)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. >Είναι αδιάφορο τι λέει η δική σου άποψη όταν μιλάει η ίδια η λέξη<

    Δεν είναι δική μου άποψη, αλλά αυτό είναι άνευ σημασίας.

    Δεν θα είχα ασχοληθεί να απαντήσω, αν δεν πέταγες αυτή την απρόσμενη αθλιότητα:

    >Κατά τα λοιπά, δε λέω, καλή η προσπάθειά σου να μάς φέρεις σε τεχνητή αντιπαράθεση με τον Χαρίλαο<

    Τώρα αποκάλυψες τον πραγματικό σου εαυτό. Σαν δεν ντρέπεσαι λιγάκι.

    Η αριστερά είναι στη υπηρεσία της Άγκυρας και της Αλβανίας, αφού κάνει τόσα συλλαλητήρια για άλλους, αλλά ούτε μισό για την Κύπρο, ή την Β. Ήπειρο. Μήπως κάνω λάθος; Μόνον ο ελληνικός εθνικισμός είναι κατακριτέος γι αυτούς.

    Σταμάτα, λοιπόν, να μού κάνεις μάθημα περί Κύπρου και τράβα να τα πεις αυτά στο σινάφι σου.

    Προφανώς αναφέρεσαι στην Galia, την οποία θυμάμαι πολύ καλά, διότι είμαι εδώ από τις πρώτες μέρες του ιστολογίου, όπως θυμάμαι και τον οχετό ύβρεων που της έριχναν κάποια άθλια ανθρωποειδή, πάντα με την ανοχή του Sub, του Καυκάσιου και λοιπών ... παλιών διαχειριστών. Ναι, ήταν πρόκληση, διότι έκανε διάλογο, που δεν μπορούσατε να ανεχθείτε. Σας ενοχλούσε, ή κάνω λάθος (πάλι);


    ΥΓ: Ίσως το σχόλιο βγει διπλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πιγκουίνε

    Ναι ομογενής σημαίνει αυτός που ανήκει σ΄ αυτό το γένος αλλά κανείς δεν αποκαλεί τους κατοίκους Ρόδου ή Αθηνών ομογενείς διότι για ομογένεια μιλάμε από την στιγμή που αναφερόμαστε σε Έλληνες που διαμένουν σε χώρους εκτός του εθνικού κορμού. Αναγνώρισες κι εσύ ο ίδιος οτι άλλο το κράτος και άλλο το έθνος οπόταν οι Κωνσταντινουπολίτες είναι κι αυτοί οτι είμαστε εμείς οι Κύπριοι, αυτόχθονες Έλληνες. Αυτά αντιλαμβάνομαι εγώ όταν κάποιος αναφέρεται σε ομογένεια. Άλλο παράδειγμα είναι οι εγκλωβισμένοι στην κατεχόμενη Κύπρο οι οποία δεν είναι Έλληνες της ομογένειας αλλά αυτόχθονες σκλαβωμένοι Έλληνες. Χαίρε Nativist.

    ΚΥΠΡΟΣ Η ΕΛΛΑΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χμμ, περίεργο που ισχυρίζεσαι ότι θυμάσαι, διότι όταν έμπαινε κάποιος και σχολίαζε σαν Galia δεν έμπαινε κάποιος να σχολιάζει σαν Nativist...

    Η αστεία ιστορία είναι ότι με εκείνη τη Galia (η οποία έκανε προπαγάνδα υπέρ τού Ισραήλ) δεν είχα ανταλλαγή σχολίων. Ώσπου σε κάποια δόση υπήρξε μιά ανάρτηση με άρθρο ενός Ισμάτ Σάμπρι που για ένα διάστημα είχε κάποια θέση στη διπλωματική αποστολή τής Παλαιστίνης στην Ελλάδα. Δεν είχα σχολιάσει καν το θέμα τού άρθρου, απλά έτυχε και είχα ένα φίλο που δούλευε παλιά στην τηλεόραση και από τον οποίο είχα μάθει πως όταν γίνονταν οι βομβαρδισμοί στη Γιουγκοσλαβία, είχε γίνει μια συγκέντρωση τών ξένων διπλωματών στην Ελλάδα. Σ' εκείνη τη συγκέντρωση όλοι οι δυτικοί διπλωμάτες κατακεραύνωναν την Ελλάδα επειδή οι Έλληνες υποστήριζαν τούς Σέρβους και μόνο ο κ. Σάμπρι βγήκε και υπερασπίστηκε τούς Έλληνες και είπε στους υπόλοιπους ότι θα έπρεπε να σέβονται περισσότερο τη χώρα στην οποία βρίσκονταν.

    Αυτό το περιστατικό το έστειλα σαν σχόλιο σχετικό με τον συγγραφέα και όχι με το άρθρο. Έ, τότε η Galia έπαθε ντελίριο και μού έγραφε άλλα αντ' άλλων. Κατ' αυτήν έπρεπε όλοι οι Παλαιστίνιοι να είναι οι κακοί τής υπόθεσης και προφανώς έκρινε ότι με το σχόλιό μου τής χάλαγα τη (μαύρη) σούπα. (αυτή ήταν η σύντομη αμαρτωλή ιστορία μου με τη Galia...!>)

    Κατά τα λοιπά, σινάφι μου είναι όλοι οι Έλληνες άσχετα με τα ιδεολογικά πιστεύω τού καθενός. Εντάξει, κάπου συμφωνείς με τον άλλο και κάπου διαφωνείς. Και τι έγινε; Δεν παύουν όμως να είναι γένος μου κι αυτό είναι που μετράει για μένα.

    Εσύ τώρα γιατί κάκιωσες και άρχισες τούς χαρακτηρισμούς; Πώς κολλάς με όλα αυτά; (ποιό είναι το δικό σου σινάφι;>)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πιγκουινε Λέξεις-Κλειδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρε Χαρίλαε και σ' ευχαριστώ. Ντόμπρη κατάθεση, ντόμπρου ανθρώπου.

    Με ύπουλο τρόπο, συνηθισμένο από Χατζηαβάτες (το πιο σιχαμένο πρόσωπο του θεάτρου σκιών), προσπαθεί ο ανωτέρω να σάς υποβιβάσει στο επίπεδο μεταναστών.

    Το σύνηθες σκόπιμο μπέρδεμα όρων και εννοιών της μεταπολιτευτικής pink αριστεράς. Δεν είναι μόνον αγραμματοσύνη, αλλά εκμεταλλεύονται την αγραμματοσύνη για να κάνουν ζημιά, όπου μπορούν.

    Η εκμετάλλευση της άγνοιας κάποιου για να τον βλάψεις, στην γλώσσα του ποινικού δικαίου, καλείται απάτη.

    Μην ασχολείσαι περισσότερο, διότι βλέπεις και κρίνεις το ποιον του καθενός μας. Αν τιμούσε τα παντελόνια του, σαν κι εσένα, δεν θα έλεγε μισόλογα, αλλά ολόκληρες κουβέντες, όπως εμένα κι εσένα.

    Η αριστερά είναι στη υπηρεσία της Άγκυρας και της Αλβανίας, αφού κάνει τόσα συλλαλητήρια για άλλους, αλλά ούτε μισό για την Κύπρο, ή την Β. Ήπειρο. Μήπως κάνω λάθος; Μόνον ο ελληνικός εθνικισμός είναι κατακριτέος γι αυτούς.

    Αυτό έμεινε αναπάντητο, προσπαθώντας να εκτρέψει την συζήτηση στο ... Ισραήλ. Άβολο πράγμα να αγωνίζεσαι για τα δίκαια όλων των άλλων, εκτός των Ελλήνων και να θες να σε πάρουν στα σοβαρά, έτσι δεν είναι;

    Τέλος, ας ρωτήσει του άλλους Κυπρίους αδελφούς μας, καθώς και τον Σάββα Καλεντερίδη, αν δέχονται τον όρο ομογενής εκ Κύπρου/Πόντου αντιστοίχως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαρίλαε, ναι προφανώς το ίδιο λέμε. Όταν λέμε εμείς για κάποιον ότι είναι ομογενής μας εννοούμε ότι είναι Έλληνας το γένος. Αυτός είναι ο γραμματικός ορισμός τής λέξης και προκύπτει άμεσα από την ετυμολογία της. Αν περιοριστούμε στην τυποποιημένη πολιτική χρήση τών όρων, τότε έχει νόημα να μπαίνουμε στις διακρίσεις τών εννοιών ομογένεια, ιθαγένεια, υπηκοότητα κλπ. Για τούς Πολίτες για παράδειγμα, ισχύει ότι είναι ομογενείς με εμάς, δηλαδή Έλληνες, αλλά τυπικά πολιτογραφούνται σαν υπήκοοι τής Τουρκίας (για όσο καιρό ακόμα εκείνα τα χώματα θα θεωρούνται Τουρκία). Δεν παύουν όμως να είναι Ελληνισμός. Συμφωνώ επίσης και για τον αυτόχθονα χαρακτήρα τού Ελληνισμού, έχω κάνει κι εγώ πολλά ανάλογα σχόλια στο παρελθόν (για Πελασγούς κλπ).

    Nativist, έλα εντάξει τώρα, δε χρειάζεται να κάνεις το συγχυσμένο επειδή πάτησες μόνος σου τη μπανανόφλουδα που έριξες. Ούτε και να διστάζεις να απευθύνεσαι σε μένα για να πεις πράγματα για μένα. Εγώ ότι είχα να σού πω στο είπα ευθέως, χωρίς να απευθύνομαι σε τρίτους (για να τούς εμπλέξω έμμεσα). Νομίζω ότι αυτό απαιτεί η ντομπροσύνη, οπότε μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Εντάξει, θεώρησες ότι η επιδεικνυόμενη αδυναμία σου να αντιληφθείς τόσο το πρώτο μου σχόλιο, όσο και την επεξήγηση στο δεύτερο, σού έδινε το πάτημα για να κάνεις παιχνίδι με τις λέξεις, αλλά μην υποτιμάς τούς υπόλοιπους σχολιαστές. Για δε τις ηγεσίες τής αριστεράς δε νοιώθω καμμία υποχρέωση να τις υπερασπιστώ στα λάθη τους. Έτσι κι αλλοιώς τούς έχω σούρει πολλά στο παρελθόν, άσχετα αν καμώνεσαι ότι δεν τα θυμάσαι. Τέλος, για να καθησυχάσω τις ενδυματολογικές σου αγωνίες, εμείς στην Ανταρκτική είμαστε μαθημένοι από κρύο κι έτσι δε χρειάζεται να φοράμε τα παντελόνια μόνο και μόνο για να μη κρυώνουμε, ψάξε αλλού...

    Ακρίτα, ναι συμφωνώ. Άμα έχεις επαρκή γνώση τής ελληνικής, καθώς και τού ετύμου και τής ρίζας τών ελληνικών λέξεων, μπορείς και τις χρησιμοποιείς κυριολεκτώντας και όχι τυπολατρικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.