1/9/15

Κάποιοι Έλληνες μένουν όρθιοι: Αμερική και Εμιράτα οι επόμενες αγορές-στόχοι της Anassa Organics

ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΦΕΡΝΟΥΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΜε τέσσερα βραβεία στην κατηγορία ροφημάτων, η Anassa Organics υψώνει το ανάστημά της απέναντι σε πολυεθνικές επιχειρήσεις με ιστορία δεκαετιών
Με τέσσερα βραβεία στην κατηγορία ροφημάτων, η Anassa Organics υψώνει το ανάστημά της απέναντι σε πολυεθνικές επιχειρήσεις με ιστορία δεκαετιών
Του ΚΟΣΜΑ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΥ
kzakinthinos@pegasus.gr
Επέκταση δικτύου και διείσδυση σε νέες αγορές επιχειρεί η διοίκηση της ελληνικής επιχείρησης Anassa Organics, η οποία καταφέρνει σε σύντομο χρονικό διάστημα να διακρίνεται για τις επιδώσεις της τόσο στον επιχειρηματικό στίβο όσο και για το εξαιρετικά μοναδικό προϊόν που φέρει την «ταυτότητα» της ελληνικής φύσης.

Μολονότι η πρωτοβουλία της Γιάννας Ματθαίου και Αφροδίτης Φλώρου συμπληρώνει τον δεύτερο χρόνο επιχειρηματικής λειτουργίας, οι εκλεκτές ποικιλίες αρωματικών φυτών καταφέρνουν γρήγορα να κερδίσουν έδαφος, στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
Μετά το Βραβείο Ελληνικής Επιχειρηματικότητας, η διάκρισή της στα Great Taste Awards (για δύο συνεχόμενες χρονιές 2014-2015 σε πέντε προϊόντα από τα συνολικά οκτώ) μεταξύ χιλιάδων διαφορετικών προϊόντων, δίνει νέα πνοή στην ανάπτυξη της Anassa Organics. Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο και Αμερική αποτελούν τις επόμενες αγορές-στόχους για τα ελληνικά βότανα, που ήδη ταξιδεύουν σε διάφορα σημεία της ευρωπαϊκής αγοράς, όπως Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία, Φινλανδία, Αυστραλία, Ελβετία, Κατάρ και Δανία.
Στα πρώτα βήματα της νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας τα προϊόντα Anassa βρίσκουν γρήγορα θέση λόγω της μοναδικότητάς τους σε 15 επιλεγμένα σημεία της Ελλάδας, ενώ η ανταπόκριση των ξένων είναι άμεση, ξεκινώντας τις πρώτες εξαγωγές στην αγορά της Δανίας και της Σουηδίας.
Σήμερα, στην Ελλάδα έχει παρουσία σε εκατό σημεία πώλησης, ενώ στο φιλόδοξο σχέδιο των δύο συνεταίρων προβλέπεται η περαιτέρω ανάπτυξη στις αγορές του εξωτερικού, αναζητώντας μάλιστα αποκλειστικούς διανομείς εκτός συνόρων. Έχοντας την πεποίθηση ότι το μοναδικό στον κόσμο κλίμα και το πλούσιο έδαφος έχει «προικίσει» την Ελλάδα με εξαίσιες γεύσεις και αρώματα, έγινε το ξεκίνημα για τη δημιουργία μιας σειράς ροφημάτων. Ροφήματα από ελληνικά αρωματικά φυτά βιολογικής καλλιέργειας από καλλιεργητές που χρησιμοποιούν παραδοσιακές τεχνικές καλλιέργειας και σέβονται τη γη. Η αναζήτηση κράτησε αρκετό καιρό, περίπου ενάμιση χρόνο και έγινε με γνώμονα ότι τα αρωματικά φυτά δεν είναι μόδα, αλλά τρόπος ζωής.
Η ιδέα του packaging
Η αγάπη για τα ελληνικά αρωματικά φυτά και ο σύγχρονος τρόπος ζωής, που απαιτεί μια γρήγορη και εύκολη λύση για την ετοιμασία τους, δημιούργησε την ιδέα ενός πρωτοποριακού τρόπου σερβιρίσματος. Ταυτόχρονα, αποτελεί μια πρόταση, μια προτροπή για ένα διάλειμμα από την έντονη καθημερινότητα. Το ρόφημα γίνεται απόλαυση και η ετοιμασία του ανάγεται σε ιεροτελεστία. Επιπλέον, με τη συσκευασία, έρχεται κανείς σε άμεση επαφή με τα αρωματικά βότανα, βλέπει τα χρώματά τους, απολαμβάνει το άρωμά τους, συμμετέχει στην όλη διαδικασία, επιλέγει με φροντίδα φύλλα και καρπούς, και γεμίζει με αυτά το φακελάκι για να φτιάξει το ρόφημά του, η συμμετοχή μεγαλώνει την απόλαυση. Κάθε μεταλλική συσκευασία περιέχει ειδικά βιοδιασπώμενα φίλτρα (τόσα όσες και οι δόσεις που αντιστοιχούν στο περιεχόμενο) αλλά και ξύλινα στηρίγματα που βοηθούν στην εκχύλιση των αρωματικών φυτών στο ζεστό νερό και ολοκληρώνουν μια μοναδική ιεροτελεστία με προϊόν ένα ευωδιαστό, γευστικό, ευεργετικό ρόφημα. Η επιλογή του μεταλλικού κουτιού έγινε γιατί προστατεύει και συντηρεί τα πολύτιμα βότανα έτσι ώστε να διατηρούν ανέπαφα τα οργανοληπτικά τους χαρακτηριστικά και τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Τα τέσσερα βραβεία ήρθαν να προστεθούν στο χρυσό για τη συσκευασία (από το γραφείο MNP), στα Europeans Design Awards 2014, καθώς και του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας που με την χρηματοδότησή του βοήθησε να δημιουργηθεί το συσκευαστήριο, που αποτελεί και την ώθηση για ακόμη μεγαλύτερες ποσότητες.
Επιστημονική συνεργασία
Η Anassa Organics συνεργάστηκε με επιστημονική ομάδα, που συστήθηκε για τη συγκεκριμένη συνεργασία από καθηγητές πανεπιστημίου, και συγκεκριμένα αποτελείται από γεωπόνο, φαρμακοποιό, γεωπόνο-βιοτεχνολόγο και βιολόγο. Η μελέτη που εκπονήθηκε για λογαριασμό της εταιρείας έδωσε την κατεύθυνση για τα προϊόντα, τη δημιουργία των μειγμάτων και την ανεύρεση/ανάλυση της καλύτερης ποιοτικά πρώτης ύλης, με σκοπό να διασφαλίσει την ποιότητα των προϊόντων της σε όλα τα στάδια, από την ορθή καλλιέργεια στην ελληνική γη μέχρι την κούπα του πιο απαιτητικού καταναλωτή. Τα αποτελέσματα της επιστημονικής μελέτης αξιοποιήθηκαν έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα να κάνει τη διαφορά: ποια ελληνικά βότανα είναι τα πιο σημαντικά, σε ποιες περιοχές ευδοκιμούν, πώς πρέπει να καλλιεργούνται να συλλέγονται και να συσκευάζονται για να διατηρούν το άρωμα, τη γεύση και τις ευεργετικές ιδιότητές τους στο ακέραιο. Και ακόμη, ποιοι συνδυασμοί είναι οι πιο κατάλληλοι για διάφορες ενέργειες και σε ποιες αναλογίες (μείγματα βοτάνων). Οι αναλύσεις για τη διατροφική αξία και ανίχνευση για τυχόν εντοπισμό φυτοφαρμάκων γίνονται σε πιστοποιημένο εργαστήριο αναλύσεων.
Success story
  • Τα προϊόντα Anassa βρίσκουν γρήγορα θέση σε επιλεγμένα ράφια, αριθμώντας συνολικά τα 100 σημεία πώλησης στην Ελλάδα.
  • Η εταιρεία Anassa Organics ιδρύθηκε στα τέλη του 2012, συσκευά-ζοντας τις γεύσεις και τα αρώματα των ελληνικών αρωματικών φυτών.
  • Στόχος για το 2015 είναι η περαιτέρω προώθηση των ροφημάτων σε όσο το δυνατόν περισσότερες χώρες.
  • Αμερική, ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αποτελούν τις επόμενες αγορές-στόχους.
Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.