14/10/18

Εντολή Σαλβίνι για απομάκρυνση των μεταναστών από χωριό - πρότυπο της Καλαβρίας

Την απομάκρυνση όλων των μεταναστών και των προσφύγων από το χωριό Ριάτσε στην Καλαβρία, αποφάσισε ο υπουργός Εσωτερικών της Ιταλίας και επικεφαλής της Λίγκας του Βορρά, Ματέο Σαλβίνι.
Πρόκειται για ένα χωριό, το οποίο θεωρείται πρότυπο για την ένταξη και ενσωμάτωση των αιτούντων άσυλο στην τοπική κοινωνία.
Μάλιστα, τις προηγούμενες ημέρες, ο δήμαρχος, Μίμο Λουκάνο, κλήθηκε σε εξηγήσεις, καθώς κατηγορείται πως «διευκολύνει την παράτυπη μετανάστευση».
Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι έλαβαν μέρος σε κινητοποιήσεις προς υπεράσπιση του Λουκάνο, θεωρώντας τις πράξεις του ως αποτέλεσμα μιας «ηθικά επιβεβλημένης κοινωνικής ανυπακοής».
«Θέλουν να διαλύσουν το μοντέλο του Ριάτσε. Δεχόμαστε πυρά αλλά θα προσφύγουμε στα τοπικά δικαστήρια» δήλωσε ο Λουκάνο, ο οποίος τελεί υπό κατ’ οίκον περιορισμό.
Την πετυχημένη ένταξη των μεταναστών στο Ριάτσε υπερασπίστηκε και ο πρόεδρος της περιφέρειας της Καλαβρίας, ο οποίος δήλωσε ότι δεν κατανοεί για ποιο λόγο ελήφθη η απόφαση απομάκρυνσης και μεταφοράς σε άλλες περιοχές της Ιταλίας.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

8 σχόλια:

  1. Ο Υπουργός Εσωτερικών (από τον βορρά) επιμένει στην απομάκρυνση των μεταναστών και προσφύγων από ένα χωριό του νότου (Καλαβρία), ενώ δεκάδες χιλιάδες κάτοικοι υπερασπίζονται τον τοπικό δήμαρχο που συμφώνησε και διευκόλυνε την εγκατάσταση τους.
    Δεν μένει παρά να συγχαρούμε θερμά τους κατοίκους και τον δήμαρχο για την ηθικά επιβεβλημένη κοινωνική ανυπακοή στις αποφάσεις του υπουργού αυτού.
    Ας τον χαίρονται αυτοί που τον ψήφισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμφισβητῶ ὅτι πράγματι, "δεκάδες χιλιάδες κάτοικοι υπερασπίζονται τον τοπικό δήμαρχο που συμφώνησε και διευκόλυνε την εγκατάσταση τους".
      Ἀπίθανο φαίνεται, ἐκτός καί ἄν σέ ἄλλα μέρη τῆς Ἰταλίας κάποιος ἀλλοδαπός φορέας μάζεψε ἀλλοδαπούς διαδηλωτές μέ ἀνέξοδα φιλάνθρωπους ἀναρχικούς καί ἀκραίους.

      Ἀκόμη , ἄν μαζεύτηκαν κάποιοι κατά τοῦ Σαλβίνι γιά αὐτή του τήν ἀπόφαση, εἶναι ἴσως πιθανό νά πρόκειται γιά μέλη τῆς Ντραγκέτα (μαφιόζικου παρακλαδιού) στήν περιοχή τῆς Calabria, ἡ ὁποία μαφιόζικη ὀργάνωση εἴτε θίγεται σέ κέρδη της, εἴτε βρῆκε εὐκαιρία νά στραφῆ ἀναντίον του, μετά ἀπό τίς ἐναντίον αὐτῆς δηλώσεις τοῦ Ὑπουργοῦ Σαλβίνι.
      Ποιά εἶναι ἡ πηγή σας;

      Διαγραφή
    2. Η πηγη του ειναι η βαθυτατα χριστιανικη ορθοδοξη ηθικη του...οπως ολων των οντων της φυλης της ..προοδου και των ηθικων διδαχων....που ελεω Θεου εφαρμοζουν καθε μερα στην ζωη τους αγιοι σνθρωποι...σχεδον αιθερικα...οντας αναμαρτητοι εντελως οι ιδιοι....Γιαυτο μας στηλητευουν τους αμαρτωλους.Ειναι οι φανατικοι χριστιανοι του ...Διαφωτισμου...

      Διαγραφή
    3. Δημήτρη Κ.
      περιμένω τήν πηγή τοῦ -ὅπως φαίνεται φίλου σου- Χρήστου.

      Διαγραφή
  2. Πληρωμένη απάντηση ... κυριολεκτικά όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το χωριο προτυπο....θαλαμος γεννετικων μεταλλαξεων ...θαχει πια πολλα υβριδια προς χαρα των ερευνητων...γεννετικης ...στις πλατες των ...ινδικων χοιριδιων.. Δεν θαχουν καμμια χαρα ομως οταν αντιστραφουν οι ρολλοι....οταν τα υβριδια αρχισουν γεννετικες μεταλλαξεις στους ..ερευνητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι λαθρομετανάστες που έρχονται πολλές φορές σε άθλια κατάσταση και μισοπνιγμένοι στην Ευρώπη, είναι και οι ίδιοι θύματα της παγκοσμιοποίησης, και των επεκτατικών πολέμων, αλλά επιπλέον σαφώς χρησιμοποιούνται από τη Ν.Τ.Π. για να διαλυθεί η εθνική συνοχή και η αυτοσυνειδησία των ευρωπαϊκών λαών. Δεν μπορούμε να μη δούμε το παιχνίδι που παίζεται.
    Δεν επικροτούμε όμως τις "χρυσαυγίτικες μεθόδους" ξυλοδαρμών, γιατί εκτός των άλλων, δίνουν άλλοθι στους υποτιθέμενους "ανθρωπιστές" (αριστερούς απάτριδες και διάφορες ΜΚΟ) να βοηθούν στον λαθρο-επικισμό.
    Πρέπει να ληφθούν όμως δραστικά μέτρα, σε εθνικό επίπεδο, όπως προσπαθεί να κάνει ο Σαλβίνι, αν θέλουμε να υπάρχει Ευρώπη αύριο. Φυσικά με ανθρώπινο τρόπο ώστε να επαναπατριστούν σταδιακά οι πρόσφυγες και να απελαθούν οι λαθρομετανάστες.

    Δείτε ένα απόσπασμα από ένα άρθρο της Ο.Φαλάτσι (παρά το ότι έχει κομμουνιστική ιδεολογία και είναι άθεη):

    https://www.pronews.gr/koinonia/234688_i-aeimnisti-iereia-tis-aristeras-oriana-falatsi-koniortopoiei-imastan-ki-emeis

    Η αείμνηστη "ιέρεια" της Αριστεράς Οριάνα Φαλάτσι κονιορτοποιεί το «Ήμασταν κι εμείς κάποτε μετανάστες»

    "...Συνεπώς, η δική μας πολιτιστική ταυτότητα είναι ενιαία.Για δυο χιλιάδες χρόνια, η ενότητά μας ήταν βασισμένη σε μια θρησκεία που ονομάζεται Χριστιανισμός.
    Πάρτε εμένα σαν παράδειγμα. «Είμαι άθεη και αντικληρικών αντιλήψεων, δεν έχω τίποτε κοινό με την Καθολική Εκκλησία», δηλώνω πάντοτε. Κι αυτό είναι αλήθεια. Αλλά, ταυτόχρονα, είναι και ψέμα.
    Γιατί, είτε μου αρέσει είτε όχι, έχω αρκετά κοινά με την Καθολική Εκκλησία. Πιστέψτε με! Πώς θα μπορούσα να μην έχω; Γεννήθηκα σ’ έναν τοπίο γεμάτο τρούλους εκκλησιών, μοναστήρια, Χριστούς, Μαντόνες, Αγίους, σταυρούς και καμπάνες. Οι πρώτες μελωδίες που άκουσα όταν γεννήθηκα ήταν οι μελωδίες από τις καμπάνες.
    Τι καμπάνες του Καθεδρικού της Σάντα Μαρία ντελ Φιόρε, που τον Καιρό του Αντίσκηνου, ο μουεζίνης προσβλητικά κατέπνιγε με τα δικά του Αλλάχ-ακμπάρ. Γεννήθηκα και μεγάλωσα με αυτή τη μουσική, με αυτό το τοπίο γύρω μου, με αυτή την Εκκλησία που την έχουν προσκυνήσει ακόμη και μεγάλα μυαλά, όπως ο Δάντης Αλιγκιέρι, ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, ο Μιχαήλ Άγγελος και ο Γαλιλαίος Γαλιλέι.
    Μέσα από αυτήν έχω μάθει τι είναι γλυπτική, αρχιτεκτονική, ζωγραφική, ποίηση και λογοτεχνία, καθώς και τι σημαίνει ο συνδυασμός της ομορφιάς με τη γνώση. Χάρη σ’ αυτήν άρχισα κάποτε ν’ αναρωτιέμαι τι είναι το Καλό και το Κακό, αν υπάρχει Θεός.
    Αν μας έπλασε Εκείνος, ή εμείς Εκείνον και αν η ψυχή είναι μια χημική ένωση που μπορεί να υποστεί επεξεργασία σε εργαστήρια ή είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Και, μα τον Θεό...Βλέπετε; Πάλι χρησιμοποίησα τη λέξη «Θεός».
    Παρ’ όλες τις λαϊκές και αντικληρικές μου αντιλήψεις, παρ’ όλο τον αθεϊσμό μου, είμαι τόσο διαποτισμένη από τον Καθολικό πολιτισμό, ώστε αυτός να είναι αναπόσπαστο μέρος του γραπτού και προφορικού μου λόγου.
    (συνεχ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και να σας τα πω όλα; Παρ’ όλο που ποτέ δε συγχώρεσα την Καθολική Εκκλησία για τα αίσχη που μου επέβαλε, με πρωταρχικό εκείνο της Ιεράς Εξέτασης που τον δέκατο έβδομο αιώνα έκαψε ζωντανή την προγιαγιά μου Ιλντεμπράντα, την κακόμοιρη την Ιλντεμπράντα, παρ’ όλ’ αυτά, οι μελωδίες από τις καμπάνες συνεχίζουν να γλυκαίνουν την καρδιά μου. Μου αρέσουν.
    Επίσης, μ’ αρέσουν όλες αυτές οι όμορφες αγιογραφίες με τον Χριστό, την Παναγία και τους Αγίους. Είμαι μάλιστα συλλέκτρια παλαιών εικονισμάτων. Επίσης, μου αρέσουν τα αβαεία και τα μοναστήρια και τα περιβόλια τους.
    Μου δημιουργούν μια ακαταμάχητη αίσθηση γαλήνης και συχνά ζηλεύω αυτούς που μένουν σ’ αυτά. Και, εν τέλει, ας το παραδεχτούμε: οι καθεδρικοί ναοί μας είναι πιο όμορφοι από τα τζαμιά, τις συναγωγές, τους βουδιστικούς ναούς και τις άχρωμες εκκλησίες των Διαμαρτυρομένων.

    …. Όλ’ αυτά τα συμβολικά στολίδια που ανήκαν στη δική μου ζωή. Στον δικό μου πολιτισμό. Ξέρετε, στον κήπο του εξοχικού σπιτιού μου στην Τοσκάνη, υπάρχει ένα μικρό, παλιό ξωκλήσι. Δυστυχώς, είναι πάντοτε κλειστό. Από τότε που πέθανε η μητέρα μου, κανείς δεν το φροντίζει.
    Κάθε φορά που επιστρέφω στην πατρίδα, πηγαίνω και το ανοίγω. Ξεσκονίζω την Αγία Τράπεζα, προσέχω να μην έχουν κάνει φωλιές τα ποντίκια ή να μην έχουν φάει καμιά σελίδα από τη Σύνοψη. Και, παρά τον λαϊκισμό μου, τον αθεϊσμό μου, εκεί μέσα νιώθω άνετα. Παρά τις αντικληρικές απόψεις μου, εκεί μέσα νιώθω γαλήνη.

    (Και βάζω στοίχημα ότι οι περισσότεροι Ιταλοί θα εκμυστηρεύονταν το ίδιο πράγμα. Σε μένα το έχει εκμυστηρευτεί,Θεέ και Κύριε, ο ίδιος ο Ενρίκο Μπερλινγκουέρ, ο Γενικός Γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος της Ιταλίας, ο άνθρωπος που εισήγαγε τον ιστορικό συμβιβασμό μεταξύ μαρξιστών και καθολικών..

    Η πολιτιστική μας ταυτότητα είναι ήδη προσδιορισμένη από τη χιλιόχρονη ιστορία μας, και δεν μπορούμε ν’ αντέξουμε τα κύματα μεταναστών που δεν έχουν καμιά σχέση μ’ εμάς...
    Και που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να γίνουν σαν εμάς, να απορροφηθούν από εμάς.
    Αντίθετα, μάλιστα, θέλουν να μας απορροφήσουν εκείνοι.
    Θέλουν ν’ αλλάξουν τις αρχές μας, τις αξίες μας, την ταυτότητά μας, τον τρόπο ζωής μας. Και στο μεταξύ, μας αναστατώνουν με την οπισθοδρομική άγνοιά τους, με την οπισθοδρομική μισαλλοδοξία τους, με την οπισθοδρομική θρησκεία τους...

    (Αν το δεχτώ)...θα ήταν σαν να έσβηνα την ταυτότητά μας, σαν να εκμηδένιζα τα επιτεύγματά μας. Θα ήταν σαν να έφτυνα κατάμουτρα την ελευθερία την οποία κερδίσαμε, τον πολιτισμό που έχουμε αναπτύξει. Θα ήταν σα να ξεπουλούσα τη χώρα μου, την πατρίδα μου.

    ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.