15/11/18

Ευλογημένος όποιος είχε και έχει την τύχη να ιδρώσει και να ποτίσει το χώμα αυτής της πατρίδας με τον ιδρώτα του

Η πρωτογενής παραγωγή δεν είναι παχιά λόγια, θεωρία και φιλολογία, "αθλήματα" στα οποία είναι στην κυριολεξία άπιαστοι οι ανίδρωτοι καταληψίες.
Είναι 365 μέρες υπηρεσία στα ζώα, για να σου το ανταποδώσουν διπλά.
Αγάπη και φροντίδα.
Άλλη σχέση, ιερή, αιώνων...

Οι εικόνες είναι από το χωριό μου, από το παρχάρι που έχουμε τα ζώα μας.
Εδώ ο ιδρώτας του πατέρα μου, εδώ ο ιδρώτας των αδελφών μου και ο δικό μου, εδώ ο ιδρώτας των ανηψιών μου, εδώ τα χιόνια, οι παγωνιές και οι αγωνίες μας.
Ευλογημένος όποιος είχε την τύχη να ιδρώσει και να ποτίσει το χώμα αυτής της πατρίδας με τον ιδρώτα του.
υ.γ. ο σκυλάκος δεν θηλάζει, γλύφει το αφρόγαλα από το μοσχάρι που θηλάζει.

2 σχόλια:

  1. "Η πρωτογενής παραγωγή δεν είναι παχιά λόγια, θεωρία και φιλολογία, "αθλήματα" στα οποία είναι στην κυριολεξία άπιαστοι οι ανίδρωτοι καταληψίες.
    Είναι 365 μέρες υπηρεσία στα ζώα, για να σου το ανταποδώσουν διπλά"

    Όσο διαβάζω το παραπάνω απόσπασμα τόσο περισσότερο πιστεύω ότι στην Ελλάδα, η πρωτογενής παραγωγή ταυτίζεται με την πολιτική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε μία από τις σαράντα πέντε προβατίνες και τις δέκα κατσίκες είχε το δικό της όνομα.
    Τις αρμέγαμε, ξημερώματα κάθε πρωί αλλά και κάθε βράδυ και τις φωνάζαμε όλες με το όνομά τους.
    Θυμάμαι σαν τώρα, τον αχνό της αναπνοής των αγελάδων μας όταν τράβαγαν το αλέτρι.
    Μυστηριακή σχέση, επικοινωνία χωρίς λόγια, ανεκτίμητη εμπειρία...
    Είμαι τυχερός που γεννήθηκα και μεγάλωσα ανάμεσα στα ζώα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.