13/1/10

Η αθάνατη ελληνική φυλή.

(Σχόλιο)Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Κύριε Καλεντερίδη, γιατί δεν έβγαλες άχνα σε όσα σού έγραψε ο «Ιός» της «Ελευθεροτυπίας» την περασμένη Κυριακή; Εσύ απαντάς σε όλους, στους Ιούς γιατί δέν απάντησες; Τι φοβάσαι; Σούπε ο Σαμαράς να μήν τα βάζεις με τους Αριστερούς;

Ο εθνοκεντρισμός είναι, σε όλες τις χώρες, αξιολόγηση με βάση μύθους που άρα εμποδίζουν την εθνική αυτογνωσία. Η αξιολόγηση των «άλλων» που περιέχει η εθνοκεντρική ιδεολογία είναι εξίσου κατασκευασμένη. Καλλιεργεί έτσι μια εθνική ταυτότητα ανασφαλή, άρα αμυντική και στη συνέχεια αναπόφευκτα ξενοφοβική

Αφιερωμένο λοιπόν σε όσους τους "προοδευτικούς αριστερούς" το παρακάτω απόσπασμα της ομιλίας του Αρη Βελουχιώτη στην Λαμία.

Κάποτε η γωνιά αυτή της γης που πατάμε και λέγεται Ελλάδα είτανε δοξασμένη κι ευτυχισμένη κι είχε ένα πολιτισμό, οπού επί 2 1/2 χιλιάδες χρόνια συνεχίζει να παραμένει και να θαυμάζεται άπ' ολο τον κόσμο. Κανένας σοφός η άσοφος δεν μπορεί μέχρι σήμερα να γράψει ούτε μια λέξη, αν δεν αναφερθεί στα έργα που άφησαν οι δημιουργοί αυτού του πολιτισμού, που λέγεται αρχαίος ελληνικός πολιτισμός.

Κάποτε, λοιπόν, η χώρα μας είτανε δοξασμένη, μα αργότερα την υποδούλωσαν κι έχασε την παλιά της αυτή δόξα. Μα ύστερα από κάμποσα χρόνια η χώρα μας σηκώθηκε στο πόδι κι ύστερα από σκληρούς αγώνες ενάντια στη σκλαβιά, πάλι λευτερώθηκε.

Στην εποχή της σκλαβιάς πέρασε σκληρά, μαύρα χρόνια και πολλοί «έξυπνοι», αναμεσα στους οποίους και κάποιος Φαλμεράγιερ, ισχυρίστηκαν πως η ελληνική φυλή έσβησε κι ότι αυτή διασταυρώθηκε μ' άλλες φυλές, που δεν έχουν τίποτα το κοινό με την αρχαία ελληνική φυλή.

Μα ότι κι αν πούνε, αυτό δεν έχει καμία αξία. Την ελληνικότητα μας την αποδείξαμε. Γεγονός είναι ότι η χώρα μας ξεσηκώθηκε και ξαναγένηκε πάλι λεύτερη.

Αυτό κάνεις δεν το ήθελε. Ούτε οι ξένοι βασιλιάδες, ούτε οι ντόπιοι κοτζαμπάσηδες. Οι ξένοι δεν το θέλανε, γιατί φοβισμένοι από τη γαλλική επανάσταση, χτυπούσαν όλες τις εξεγέρσεις και δημιούργησαν γι' αυτό μεταξύ τους την Ιερή Συμμαχία. Οι ντόπιοι κοτζαμπάσηδες γιατί τα είχανε καλά με τους Τούρκους και ξεζουμίζανε το λαό.

Η αντίδραση ουρλιάζει.
Μα ο ελληνικός λαός δεν θάτανε αυτός ο λαός, ο λαός δηλαδή της χώρας της λευτεριάς και του πολιτισμού, αλλά λαός ζούγκλας, αν δεν έβγαζε μέσα από τα σπλάχνα του τους αρχηγούς εκείνους, που θα οδηγούσανε στη λευτεριά του. Όπως βλέπετε, λοιπόν, όλοι - ξένοι και ντόπιοι - πάλεψαν για να μην ξεσηκωθεί ο λαός κι αποχτήσει τη λευτεριά του.

Μέσα στα χρόνια της σκλαβιάς δε σταμάτησαν οι αγώνες. Μικροί ή μεγάλοι. Ένοπλοι ή όχι. Κι ύστερα μέσα απ' αυτό το λαό ξεπήδησε ο μεγάλος βάρδος της επανάστασης, πού ύμνησε με τα τραγούδια του την ιδέα της εξέγερσης του έθνους, ο πρόδρομος της Φιλικής Εταιρίας: ο Ρήγας. Η αντίδραση τον σκότωσε, πριν προλάβει να φέρει σε πέρας τις αρχές του. Μα ο σπόρος που έσπειρε βλάστησε σύντομα.

Σε λίγο, η Φιλική Εταιρία έγινε κι αγκάλιασε χιλιάδες Έλληνες.
Ας ούρλιαζε η αντίδραση. Ας υπόγραφε άτιμα χαρτιά, σαν αυτό πού υπογράφηκε στη διάσκεψη της Βιέννης στα 1815, κάτω από το όποιο έβαλε την υπογραφή του κι ο πολύς Γιάννης Καποδίστριας και που διαλάμβανε, ότι όχι μόνο δε θα ευνοηθεί και επιτραπεί ένα εθνικοαπελευθερωτικής κίνημα στην Ελλάδα, μα και θα πνιγεί στο αίμα αν ξεσπάσει.
Ο Γιάννης Καποδίστριας, που μας τον παρουσιάζουν στα σχολειά σαν μεγάλο και τρανό, με προτομές και πορτραίτα, είναι ο πρώτος καταστροφέας της Ελλάδας. Μα ότι έκανε, δεν το έκανε σαν Καποδίστριας, μα σαν εκπρόσωπος όλης της ελληνικής αντίδρασης. Ας ούρλιαζε λοιπόν, μαζί μαι τη διεθνή και η ντόπια αντίδραση. Κι ας υπογράφανε άτιμα χαρτιά.

Ο λαός προχωρεί.
Τίποτα δεν ήτανε ικανό να συγκρατήσει τη φλόγα για τη λευτεριά, που έκαιγε μέσα στις καρδιές του λαού μας. Έτσι, στα 1821, ύστερα από κόπους και θυσίες και χάρη στον ενθουσιασμό και τη φλόγα του Παπαφλέσσα, που χρησιμοποίησε όλα τα μέσα, ακόμα και την ψευτιά, κηρύσσοντας την εξέγερση, ξεσηκώθηκε πρώτος ο Μοριάς. Από δω, από το Μοριά, άρχισε η επανάσταση του 1821.

Στο άκουσμα της εξέγερσης όλοι οι ισχυροί της γης, ξένοι και ντόπιοι, τρόμαξαν. Οι κοτζαμπάσηδες, όμως, βλέποντας ότι δεν τους ήτανε δυνατό να συγκρατήσουν το λαό και φοβούμενοι την οργή του, αναγκάστηκαν να κόψουν τη συνεργασία τους με τους καταχτητές και για να ευνουχίσουν το λαϊκό απελευθερωτικό κίνημα, πήρανε όλοι μέρος στην επανάσταση κι έτσι αυτή πήρε χαραχτήρα πανεθνικό.

Οι τρανοί της γης τρόμαξαν και, χρησιμοποιώντας όλα τα τερτίπια, προσπάθησαν να πνίξουν την επανάσταση. Μα γελάστηκαν. Επί 7 ολόκληρα χρόνια πάλεψαν οι προπάτορες μας, παρά το γεγονός ότι η ελληνική αντίδραση, δυο φορές, το 1823 και 1825, οργάνωσε τον εμφύλιο πόλεμο για να σπάσει ακριβώς τους αγώνες αυτούς. Έτσι οι πρόγονοι μας ανάγκασαν όλους τους εχθρούς μας να γλύψουν εκεί που έφτυσαν και ν' αναγνωρίσουν τους αγώνες μας και την ανεξαρτησία μας.

Κανείς δεν πίστευε προηγούμενα σ' αυτό το θαύμα, που συντελέστηκε από τις ίδιες τις δυνάμεις και τα μέσα του λαού. Άλλοι περίμεναν να τους έλθει η λευτεριά από τη Ρωσία κι άλλοι από τη μεγαλοψυχία των βασιλιάδων της Ευρώπης. Μα η επανάσταση απόδειξε, ότι αυτή μόνη της χάρισε τη λευτεριά της πατρίδας μας.

Τα παραμύθια του φιλελληνισμού, χάρη στον οποίο αποκτήσαμε δήθεν τη λευτεριά μας, εφευρέθηκαν μόνο και μόνο για να γίνει πιστευτό, ότι η πατρίδα μας λευτερώθηκε, Όχι από τις ίδιες της τις δυνάμεις, μα από τους ξένους. Υπήρξαν βέβαια φιλέλληνες, που αγωνίστηκαν, πολέμησαν κι έχυσαν το αίμα τους για τη λευτεριά της πατρίδας μας. Τιμή και δόξα σ' αυτούς κι αιώνια ας είναι η ευγνωμοσύνη του έθνους. Μα αυτοί υπήρξαν μεμονωμένα άτομα μονάχα. Η θεωρία του οργανωμένου φιλελληνισμού είναι καθαρό παραμύθι.

Απόσπασμα απο την ομιλία του Αρη Βελουχιώτη στην Λαμία
Ας κρίνουμε το απόσπασμα αυτό και όχι το σύνολο της ομιλίας για το οποίο και εγώ έχω σοβαρές αντιρρήσεις

53 σχόλια:

  1. Ουδεν σχολιο.Συλλογαται καλα οποιος συλλογαται ελευτερα.Ανεκαθεν ετουτη η φυλη πολεμαγε για τη ρατσα της και τα ιδανικα της.Δεν ηρθε το τελος της ακομη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Απ'τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά!»

    Δεν μιλάει για αριστερά η δεξιά κόκαλα, αλλά για των Ελλήνων τα κόκαλα! Πρέπει κάποτε να ωριμάσουμε και να αντιληφθούμε (αντί+λαμβάνω) ότι μόνο οι δικές μας δυνάμεις, μόνο με τα αδέρφια μας μπορούμε να επιτύχουμε όλοι μαζί. Απο τον Περικλή Γιαννόπουλο και τον Ίωνα Δραγούμη μέχρι τον Άρη Βελουχιώτη όλοι ήξεραν ότι ΜΟΝΟΙ μας είμαστε ανίκητοι! ΜΟΝΟΙ μας πετυχαίνουμε όταν τολμούμε να ξεχάσουμε τα μικροπολιτικά που μας «χωρίζουν». ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΠΑΛΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΔΡΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλό το απόσπασμα αυτό !!!
    Θα ήθελα όμως και τον σύνδεσμο γιά να δω τι γράφει ο ΙΟΣ.
    Υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Αντιεθνικιστικό" λεξικό

    Η απόγνωση στην προκυμαία τού Θανάτου= Συνωστισμός στην παραλία της Σμύρνης

    Οι άσκοπες πορείες θανάτου των γυναικόπαιδων τού Πόντου στα χιόνια τους χειμώνες 1916-1917 και 1917-1918 = Διακοπές χειμερινού κοινωνικού τουρισμού του Οθωμανικού κράτους πρόνοιας (επιβαλλόμενες από τις πολεμικές ανάγκες, της -με τις καλύτερες προθέσεις- Οθωμανικής πατρίδας).

    Το αντάρτικο σωτηρίας τού Πόντου= Παράνομες Εθνικιστικές ληστοσυμμορίες, πού αμαύρωναν την ήρεμη αγροτική ζωή νομοταγών Τούρκων χωρικών

    Ο Αγωνιστής τού Πόντου Νίκος Καπετανίδης= Εθνικιστής Πράκτορας της Ελληνικής κυβέρνησης πού υπονόμευε την ακεραιότητα του Οθωμανικού κράτους και πού εκτελέσθηκε νόμιμα στην πλατεία της Αμάσιας μετά απο αδιαμφισβήτητη ετυμηγορία της Τουρκικής δικαιοσύνης

    Η συνέχιση της Επανάστασης τού 21 με την Μικρασιατική εκστρατεία= Ιμπεριαλιστική επέμβαση με σκοπό τον διαμελισμό της Τουρκίας

    Η κρατικά προγραμματισμένη εξόντωση των Χριστιανών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας πού άρχισε από τους Νεότουρκους το 1914 και ολοκληρώθηκε το 1922 από τον Μουσταφά Κεμάλ= Εγκλήματα πολέμου πού προκλήθηκαν από τα εγκλήματα πολέμου του Ελληνικού στρατού στην Μικρά Ασία, από το 1919 εως το 1922.

    Η νικηφόρα αντίσταση τού Ελληνικού λαού κατα τού Ιταλικού φασισμού στα βουνα της Αλβανίας=Απώθηση των Ιταλικών στρατευμάτων.

    Η Αντίσταση τού λαού κατά την διάρκεια της τριπλής Γερμανοιταλοβουλγαρικής κατοχής= Ο Εμφύλιος της Κατοχής πού προκάλεσε τα οδυνηρά αντίποινα των στρατιωτικών αρχών.

    Η επανάσταση του 21= Ουτοπικό Εθνικιστικό κίνημα πού αιματοκύλησε την ανεξίθρησκη πολυπολιτισμική Οθωμανική Αυτοκρατορία.

    Η αντιαποικιακή εξέγερση του Ελληνισμού της Κύπρου το 1955= Εθνικιστική-φασιστική-ρατσιστική εξέγερση πού δίχασε τον Κυπριακό λαό (κατ' άλλους, "τό Κυπριακό Έθνος" )

    μακεδονικός αγώνας = η εξόντωση εθνικά μακεδόνων και αθώων τούρκων από το σφαγέα καραβαγγέλη και τον ακροδεξιό δραγούμη προκειμένου να εξελληνιστεί η αιγαιακή μακεδονία και η απ’ αιώνων (αναίμακτα τουρκοποιηθείσα) τουρκοεβραϊκή σαλονίκη.

    Καί μη χειρότερα, αδέρφια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ asdf αυτοί είναι οι δύο σύνδεσμοι.

    1)http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/01/blog-post_11.html

    2)http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=119448

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Άρης Βελουχιώτης, ως γνωστόν, ήταν ένας ακροδεξιός ρατσιστής εθνοφυλετιστής ο οποίος πήρε τα βουνά και πολέμησε γιατί κάποιοι εκπρόσωποι του ρομαντισμού του είπαν ότι ήταν Έλληνας, ενώ αυτός μέχρι τότε νόμιζε ότι ήταν Εσκιμώος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς Εθνομηδενιστές και διάφορους τυχαίους!
    Τον Νοέμβριο του 1940 μετά την μάχη του Ιβάν,δύο (2) αγράμματοι Στρατιώτες από την Κατερίνη φύλαγαν διπλοσκοπιά μέσα στην παγωνιά!
    Κοιτάζοντας προς τον ορίζοντα στα ανατολικά, διακρίνονταν μια φωτισμένη πόλη!
    Κώτσο ρώτησε ο ένας Στρατιώτης,τι φώτα είναι αυτά;
    Το Μοναστήρι απάντησε ο άλλος,εκεί δεν έχουν πόλεμο!(Σκόπια)
    Ρε Κώτσο δεν φεύγουμε εκεί μήπως γλυτώσουμε;
    Να αφήσουμε τις θέσεις μας και να περάσουν οι Ιταλοί να πατήσουν τα σπίτια μας;Έλληνες είμαστε εδώ θα μείνουμε και ας πεθάνουμε!!!
    Έτσι και έγινε,έμειναν!!!
    Ο Κώτσος (28 χρόνων) έπεσε την 16 Ιαν 1941 κοντά στην Κλεισούρα και ο άλλος πέθανε από φυματίωση λόγω των κακουχιών που υπέστη!!!
    Οι Ιταλοί δεν πέρασαν!!!
    Ποιός αμφιβάλει για την συνέχεια της Φυλής;
    Επιτέλους, σκασμός οι ρήτορες!!!Πολύ μιλήσατε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. !!!!!!!!
    Ας βγαλουμε το σωστο συμπερασμα και ταυτοχρονα τον σκασμο......
    Ο Ελληνας παραμενει ελληνας οσο και βουτηξει με ηδυπαθεια στα σκατα των ξενοφερτων κοσμοθεωρειων...Ο κομμουνιστης ελληνας ειναι πρωτα ελληνας και μετα κομμουνιστης, το καταλαβαινει οταν εχει διαλυσει την χωρα του..Ο χριστιανος ελληνας παραμενει πρωτα ελληνας και μετα χριστιανος, δεν το καταλαβαινει ποτε....Ο δεξιος ελληνας ειναι πρωτα ελληνας και μετα δεξιος, δεν το καταλαβαινει ποτε...
    Ενω ειμαστε ελληνες σαν τροπος ζωης, που μας διαφοροποιει εκκωφαντικα απο οποιαδηποτε αλλη ελλογη μορφη ζωης πανω στη Γη, εμεις επιμενουμε να μαλακιζομαστε και να μασκαρευομαστε με διαφορες ηλιθιες "ιδεολογικες" κωλοφατσες...
    Εκκληση....................
    Ελατε βρε μαλακες συμπατριωτες κωλοελληνες να βρωντοφωναξουμε "Ε!!! ρε σκουπιδια, ιδεολογιες του κωλου, εδω ειναι Ελλαδα και εδω υπαρχει ο ελληνικος τροπος ζωης...Ελατε ρε ζωντοβολα να δειτε ποιος ειναι ο προορισμος του ανθρωπου..ελατε ρε κωλογυφτοι να δειτε πως πρεπει να ζειτε....Ξεφτιλες..Γαμω τους ...ισμους σας!!!".........
    Αυτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. !!!!!!!!
    Ας βγαλουμε το σωστο συμπερασμα και ταυτοχρονα τον σκασμο......
    Ο Ελληνας παραμενει ελληνας οσο και βουτηξει με ηδυπαθεια στα σκατα των ξενοφερτων κοσμοθεωρειων...Ο κομμουνιστης ελληνας ειναι πρωτα ελληνας και μετα κομμουνιστης, το καταλαβαινει οταν εχει διαλυσει την χωρα του..Ο χριστιανος ελληνας παραμενει πρωτα ελληνας και μετα χριστιανος, δεν το καταλαβαινει ποτε....Ο δεξιος ελληνας ειναι πρωτα ελληνας και μετα δεξιος, δεν το καταλαβαινει ποτε...
    Ενω ειμαστε ελληνες σαν τροπος ζωης, που μας διαφοροποιει εκκωφαντικα απο οποιαδηποτε αλλη ελλογη μορφη ζωης πανω στη Γη, εμεις επιμενουμε να μαλακιζομαστε και να μασκαρευομαστε με διαφορες ηλιθιες "ιδεολογικες" κωλοφατσες...
    Εκκληση....................
    Ελατε βρε μαλακες συμπατριωτες κωλοελληνες να βρωντοφωναξουμε "Ε!!! ρε σκουπιδια, ιδεολογιες του κωλου, εδω ειναι Ελλαδα και εδω υπαρχει ο ελληνικος τροπος ζωης...Ελατε ρε ζωντοβολα να δειτε ποιος ειναι ο προορισμος του ανθρωπου..ελατε ρε κωλογυφτοι να δειτε πως πρεπει να ζειτε....Ξεφτιλες..Γαμω τους ...ισμους σας!!!".........
    Αυτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και πώς κατέγραψες την ομιλία του αρχικίναιδου Βελουχιώτη, κύριε Καλεντερίδη; Είχες μαγνητόφωνο το σωτήριον έτος 1944; Μάθε, λοιπόν, επιπόλαιε νεανία, ότι η ομιλία του Βελουχιώτη που παραθέτεις είναι κατασκευασμένη από τον Περικλή Ροδάκη (νομίζω ότι ζεί ακόμη), τον γνωστό αγωνιστή και ιστορικό του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, που είχε πατριωτικές ευαισθησίες και ήθελε να παρουσιάσει σαν πατριώτη τον ανθέλληνα εγκληματία Βελουχιώτη.

    Μάθε επίσης, αγαπητέ κύριε Καλεντερίδη, ότι την εν λόγω ομιλία του Βελουχιώτη την έχει επανειλημμένως αμφισβητήσει και ο μακαρίτης καθηγητής Γεώργιος Σημίτης (πατήρ του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη) που ήταν παρών στο μπαλκόνι της «Πλατείας Λαού» της Λαμίας απ' όπου μίλησε ο Σαδιστής Αρχιχασάπης Βελουχιώτης (υπάρχει και η σχετική φωτογραφία που φαντάζομαι θα την έχετε δεί όλοι).
    Κύριε Καλεντερίδη, είσαι Έλλην αξιωματικός και δεν πρέπει να πέφτεις στην λούμπα τόσο εύκολα, διότι εκτίθεσαι πανελληνίως. Κοινή Λογική αν διέθετες, θα καταλάβαινες ότι ο ανθέλληνας Θανάσης Κλάρας που ήθελε την Ελλάδα μέχρι τον Όλυμπο, ποτέ δεν θα μπορούσε να μιλήσει εναντίον του Φαλμεράϋερ, γιατί απλούστατα συμφωνούσε σε όλα μαζί του ότι δεν έχουμε καμμιά σχέση με τους Αρχαίους Έλληνες (ό,τι ακριβώς πιστεύει και η Δραγώνα).

    Και μή τολμήση κανείς από τους ημιμαθείς αναγνώστας σου να αμφισβητήσει τα λεγόμενά μου, διότι θα με αναγκάσετε να χρησιμοποιήσω και τον τελευταίο άσσο που έχω στο μανίκι μου: Το άρθρο του αδελφού του Βελουχιώτη, Μπάμπη Κλάρα, στην «Βραδυνή» της 23ης Νοεμβρίου 1963, όπου επιβεβαιώνει ότι ουδέποτε ο αδελφός του εξεφώνησε αυτόν τον πλαστό λόγο στην Λαμία.
    Μετά τιμής
    ΠΑΛΑΙΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αρνούμαι να διαβάσω κάτι που έχει πει ο γνωστός serial killer και ψυχοπαθής Βελουχιώτης. είναι υποτιμητικό για τον κ.Καλεντερίδη να αναφέρεται το επίθετο βελουχιώτης εδω μέσα.Και λέω ψυχοπαθής όχι για την πολιτική του δράση αλλά από το πως χόρευε από την χαρά του σαν παλαβός όταν εκτελούσαν κάποιον χωριάτη ως προδότη και του έβγαζαν τα έντερα με μαχαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aυτό το απόσπασμα της ομιλίας του ΜΕΓΑΛΟΥ Άρη, να το διαβάσουν επειγόντως οι κάθε λογής ακροδεξιοί (εθνικόφρονες, τηλ-ελ-λαδέμπορες, πατριδοκάπηλοι κτλ) που προσπαθούν να μονοπωλήσουν την φιλοπατρία, εμμένοντας σε διχαστικά εμφυλιοπολεμικά σχήματα του τύπου "αριστεροί=εαμοβούλγαροι προδότες".

    Πρέπει όμως κι η Αριστερά
    Ι)Να απενοχοποιήσει τον πατριωτισμό της γιατί άλλωστε τα ιδεώδη της για κοινωνική δικαιοσύνη και λαική κυριαρχία είναι κατ'εξοχήν πατριωτικά
    ΙΙ)Να καυτηριάσει και να αποβάλλει από τους κόλπους της τους κοσμοπολίτες της αμερικανικής New Left, τους ευρωλιγούρηδες εθνομηδενιστές και τα κάθε λογής πρακτόρια που κρύβουν την ιδιότητά τους πίσω από την ταμπέλα "αριστερός".

    ΑΝ ΖΟΥΣΕ Ο ΑΡΗΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΗ ΡΕΠΟΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΔΙΔΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ... ΓΔΑΡΣΙΜΑΤΟΣ Α ΛΑ ΤΟΥΡΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΩΡΑΙΖΟΥΝ ΤΗ ΒΑΡΒΑΡΗ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο ΑΡΗ!
    Άλλωστε εσύ ήσουν ειλικρινής γιατί το μόνο σου συμφέρον ήταν η λευτεριά και η ανεξαρτησία του λαού μας!
    Αυτό υπηρέτησες και γιαυτό πεθανες! Σήμερα τα λαμογια έχουν διαφορετικά συμφέροντα: Eπιδοτήσεις, δομημένα, βατοπέδια, κουμπάρους, χρηματιστήρια, αρπαχτές κλπ.
    Πόσο και γιατί να τους ανέχεται ο λαός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παλιέ Αθηναίε η ανάρτηση έγινε απο τον kaykasio ασε λοιπόν τον Κο. Σάββα στην άκρη. Δεύτερο αρχικίναιδος σοβαρό επιχείρημα και απο σοβαρές πηγές.Τρίτο σοβαρότατη η πηγή σου για το δεσφίνειο λόγο.Τέταρτο ποτέ η πραγματική αριστερά δεν αρνήθηκε την συνέχεια της ελληνικής φυλής.Πέμπτο τα περί ημιμάθειας στα επιστρέφω και σε χαρακτηρίζουν.Πέμπτο ότι έχεις στην διάθεση σου καλώς θα πράξεις να το δημοσιεύσεις.

    Ομως κάνεις ένα μεγάλο λάθος.Αδυνατείς να καταλάβεις ίσως και λόγω ηλικίας ότι η σχολή Ρεπούση-Δραγώνα δεν έχει κανένα ιδεολογικό στήριγμα και όχι μόνο αυτό αλλά ασκεί ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.

    Οσο για τους άσσους στο μανίκι σου κρατησε τους για καμιά παρτίδα πόκερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ:Δεν θα σχολιάσω τις σαχλαμάρες του "παλαιού Αθηναίου", δεν αξίζει. Χαίρομαι όμως για το χιούμορ του Καυκάσιου.Είναι κάτι που μας λείπει, το χιούμορ. Πλεονασματικά λέω ότι η σχολή Ρεπούση κλπ δεν εκτελεί απλώς διατεταγμένη υπηρεσία, αλλά και (καλά) πληρωμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1)Aρης Βελουχιώτης ο Πρώτος του Αγώνα Παναγιώτη Λαγδά σελίς 461

    2) Αρης ο Αρχηγός των Ατάκτων Χαριτόπουλος σελίς 653

    3) Η πολιτική διαθήκη του Αρη Βελουχιώτη σελίς 490 του Γιάννη Χατζηπαναγιώτου (Χατζηθωμά).
    Το βιβλίο προλογίζει ο Μπάμπης Κλάρας (αδελφός του Αρη Βελουχιώτη) και αναφέρει μάλιστα ότι διάβασε όλες τις χειρόγραφες σημειώσεις του συγγραφέα

    4) Ο Αρης στην Λαμία Κώστας Παπακόγκος και Νίκος Κοταρίδης. Ο λόγος αναδημοσιεύτηκε απο την Εφημερίδα Ρούμελη

    Ελπίζω να επιτρέπει σε κάποιους η πνευματική τους κατάσταση να διαβάσουν τα ανωτέρω.Ανοικτός πάντα στον διάλογο με Επιχειρήματα ΚΑΙ με κριτική δημιουργική σκέψη, με ευγένεια και ευπρέπεια, με ήθος ως προστάζουν οι ηθικές και πνευματικές αξίες του ελληνικού πολιτισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παιδιά μην τσιμπάτε στην αγκιτάτσια κάποιων ('εργαζόμενοι' είναι κι' αυτοί).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΟΣ ΠΑΛΑΙΟ ΑΘΗΝΑΙΟ.
    ΓΑΥΓΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΚΑΤΑΠΙΩΝΑ ΣΟΥ.
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ Ο ΑΡΗΣ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΠΟΤΕ ΣΥΝΘΗΚΗ ΣΚΥΨΙΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΚΑΙ ΖΥΡΙΧΗΣ.
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΛΟΧΙΑ: "ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ, ΝΑ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΣΟΥ".
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΑ ΔΟΥΛΟΠΑΖΑΡΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ.
    ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.
    ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΩΝΗ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ.
    Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΡΥΛΙΖΕΙ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙ.
    Ο ΑΡΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΣΚΥΨΕ ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑΜ ΑΣ ΝΑ ΣΚΥΒΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΜΗΝΩΝ.ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΦΙΛΕ.ΑΛΛΟΙ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ.
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. AΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!!!!!!!!

    ΣΕ ΚΥΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ,ΔΡΑΓΩΝΑ,ΚΥΡΙΟ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΙΝΑΦΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΞΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΝΑΦΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ!!

    ΕΨΙΛΟΝ./

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. An kai den simfono me ola osa eixe pei o Velouxiotis stin omilia tou (p.x. Kapodistria) ososso vravo ston kayksio pou tin parousiase. Epitelous mporei kapoios na agapa eilikrina tin patrida tou xoris na einai deksios!Oso gia ton palaio Athinaio tha ithela an mporei na mou leisei duo apories: ptoti to sinthima tou stin Katoxi itan oti oi Gremanoi einai filoi mas?aporia deuteri an an i apantisi stin proti aporia einai katafatiki (opos upopteuomai)tote se ti pisteei oti daiferi apo Reposi Dragona kai sia? Sto toi upiretoun daiforetiko afentiko? As gelaso (elliinika kai oxi germanika i italika opos o Palaios Athinaios ston opoio aponemo eufimo mneia gia to vraveio Vidkun Quisling)Oso gia tous assous i gia tin periptosi tous aSSous krata opos sofa eipe kai o Kaukasios gia kapia patrida poker pithanon na einai to mono pou sou thimisei apo tin periodo pou esi me tous aSSous sou epaizes me tis zoes tou ksosmaki kai tous xrisimopoises gia na ekviaseis kamia kakomoira ftoxoula na sou katsei giati diaforetika den...Ta kefalaia s stous "aSSous" dem einai kata lathos...
    ZITO I ELLADA KAI OSI AGONISTIKAN GIA AUTI OPOU KAI AN ANIKAN POLITIKA!EKSO PEPOUSI KAI DRAGONA!
    Christos Voulgaris apo Londino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΡΟΣ ΠΑΛAΙΟΑΘΗΝΑΙΟ...
    ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΜΑΘΕΙΑ ΣΑΣ....
    Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΘΥΠΟΤΑΠΕΙΝΩΤΗΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΜΙΑΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΥΜΑΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ, ΑΝ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΡΑ, ΔΕΝ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΕΤΣΙ Η ΑΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ..ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΦΑΛΜΕΡΑΫΕΡ, ΟΤΙ Ο ΔΥΣΜΟΙΡΟΣ ΤΟΥΤΟΣ ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΔΙΟ ΒΟΛΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΟΥΝ..ΕΦΘΑΣΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΓΝΗΣΙΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΚΙ'ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΑ ΜΟΥ, ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΑΤΕ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΩΝ ΛΕΧΘΕΝΤΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ; ΘΑ ΑΝΤΙΛΑΒΑΝΟΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΗΣ ΣΑΣ ΑΝ ΕΚΑΤΑΦΕΡΕΤΟ, Ο ΠΕΡΙ ΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ, ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣΤΕΡΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ...ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ... ΔΙΑΤΙ ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΑΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και ο τρωικός πόλεμος έγινε μεταξύ Ελλήνων (πόλεις κράτη) και όχι όπως άθλιες ξένες πρωκτό ταινίες που λένε τους Τρώες μη Έλληνες . Αυτό λοιπόν δεν αφορά μόνο τα 2.500 χρόνια αλλά ηρωικές σελίδες του Ομήρου και πρότερα.
    Η παλαιοανθρωπολογία επίσης έχει μέχρι στιγμής αποδείξει με πολλά έως τώρα ευρήματα της Ελληνικής επικράτειας στο διεθνές στερέωμα την προέλευση του ανθρώπου, www.aee.gr. προς δυσανάλογη μανιώδη οργή του διεθνούς αποβλακωτικού κατεστημένου.
    Ο σε καίρια έως τώρα υπουργεία Ευάγγελος Βενιζέλος είναι μάλλον ο μανιακότερος διώκτης της Ελληνικής αλήθειας πάλι στην ιστοσελίδα www.aee.gr υπάρχουν πολλά κωμικοτραγικά στοιχεία.
    Ο σύγχρονος πόλεμος μεταξύ Ελλήνων και δήθεν Ελλήνων δεν διαφέρει και πάρα πολύ από κάθε σελίδα της Ελληνικής Ιστορίας..
    Οι αρετές των Ελλήνων πηγάζουν ανέκαθεν μέσα από τις διαλεκτικές ( πόλεμος πάντων πατήρ: Λέει ο μη σκοτεινός Ηράκλειτος) έως ακόμα και αιματηρές αντιπαραθέσεις μας . Ποτέ όμως δεν ύψωναν τρόπαια για τις μεταξύ μας νίκες…
    Ο πολιτισμός κατακτήθηκε και με αίμα για αυτό καθόλου τυχαία τιμήθηκε σαν ενεργός πολιτισμός, μάλιστα είναι αρκετά φανερό ότι το επέκεινα έχει σε κάθε στιγμή του πρωτότυπες στιγμές μέθεξης.

    Ο πολιτισμός έχει μέτρο αρμονία αισθητική θάρρος και απαραίτητο σεβασμό αξιών που είναι στο μεγαλύτερο βαθμό τους άγραφοι νόμοι, που τρομοκρατούν τον ασεβή ιδιώτη…

    * Idiot: βλαξ, από και με το αλλοιωμένο σήμερα ιδιώτης

    Καλό βόλι

    Αριστόβουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πιό κάτω στο λόγο του αναφέρει για το χρέος της χώρας.
    "Οταν ζητήθηκε από τους δανειστές να κατεβεί το επιτόκιο στο 35%,οι Αγγλοι ομολογιούχοι συμφώνησαν,δεν συμφώνησαν οι Ελληνες ομολογιούχοι"
    Αυτοί ηταν πάντα οι δεξιοί πατριώτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παραθέτω-με δοσεις- ολόκληρο τον λόγο του Αρη.Διοτι "η γνωση ειναι δύναμη".
    .........................


    Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ
    (Λαμία, 22 Οκτώβρη 1944)

    Γιατί αγωνίστηκα

    Αδέλφια, Έλληνες και Ελληνίδες της Λαμίας και της περιοχής της! Από μέρους του Γενικού Στρατηγείου του ΕΛΑΣ, σας φέρω τους πιο θερμούς χαιρετισμούς. Όπως βλέπετε, πρόκειται «να βγάλω λόγο». Μα ο λόγος μου αυτός δεν θα μοιάζει καθόλου με τους λόγους που γνωρίσατε μέχρι σήμερα. Δεν πρόκειται να σας υποσχεθώ ούτε πως θα σας φτιάξω γεφύρια ή ποτάμια, όπως σας υποσχόντανε πως θα σας φέρουν οι παλιοί κομματάρχες. Ούτε και θα σας τάξω λαγούς με πετραχήλια. Δεν επιδιώκω ν' αποσπάσω επαίνους για τη ρητορική μου δεινότητα. Επιδιώκω απλώς ν' ακούσετε αυτά που θα σας πω. Προσέχτε. Θ' αρχίσω σαν τα παραμύθια:
    Η αθάνατη ελληνική φυλή
    Κάποτε η γωνιά αυτή της γης που πατάμε και λέγεται Ελλάδα είτανε δοξασμένη κι ευτυχισμένη κι είχε ένα πολιτισμό, που επί 2 1/2 χιλιάδες χρόνια συνεχίζει να παραμένει και να θαυμάζεται άπ' ολο τον κόσμο. Κανένας σοφός ή άσοφος δεν μπορεί μέχρι σήμερα να γράψει ούτε μια λέξη, αν δεν αναφερθεί στα έργα που άφησαν οι δημιουργοί αυτού του πολιτισμού, που λέγεται αρχαίος ελληνικός πολιτισμός.
    Κάποτε, λοιπόν, η χώρα μας είτανε δοξασμένη, μα αργότερα την υποδούλωσαν κι έχασε την παλιά της αυτή δόξα. Μα ύστερα από κάμποσα χρόνια η χώρα μας σηκώθηκε στο πόδι κι ύστερα από σκληρούς αγώνες ενάντια στη σκλαβιά, πάλι λευτερώθηκε.
    Στην εποχή της σκλαβιάς πέρασε σκληρά, μαύρα χρόνια και πολλοί «έξυπνοι», αναμεσα στους οποίους και κάποιος Φαλμεράγιερ, ισχυρίστηκαν πως η ελληνική φυλή έσβησε κι ότι αυτή διασταυρώθηκε μ' άλλες φυλές, που δεν έχουν τίποτα το κοινό με την αρχαία ελληνική φυλή.
    Μα ό,τι κι αν πούνε, αυτό δεν έχει καμιά αξία. Την ελληνικότητά μας την αποδείξαμε. Γεγονός είναι ότι η χώρα μας ξεσηκώθηκε και ξαναγένηκε πάλι λεύτερη. Αυτό κάνεις δεν τόθελε. Ούτε οι ξένοι βασιλιάδες, ούτε οι ντόπιοι κοτζαμπάσηδες. Οι ξένοι δεν το θέλανε, γιατί φοβισμένοι από τη γαλλική επανάσταση, χτυπούσαν όλες τις εξεγέρσεις και δημιούργησαν γι' αυτό μεταξύ τους την Ιερή Συμμαχία. Οι ντόπιοι κοτζαμπάσηδες γιατί τάχανε καλά με τους Τούρκους και ξεζουμίζανε το λαό.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. συνεχεια
    Η αντίδραση ουρλιάζει

    Μα ο ελληνικός λαός δεν θάτανε αυτός ο λαός, ο λαός δηλαδή της χώρας της λευτεριάς και του πολιτισμού, αλλά λαός ζούγκλας, αν δεν έβγαζε μέσα από τα σπλάχνα του τους αρχηγούς εκείνους, που θα οδηγούσανε στη λευτεριά του. Όπως βλέπετε, λοιπόν, όλοι - ξένοι και ντόπιοι - πάλεψαν για να μην ξεσηκωθεί ο λαός κι αποχτήσει τη λευτεριά του.
    Μέσα στα χρόνια της σκλαβιάς δε σταμάτησαν οι αγώνες. Μικροί ή μεγάλοι. Ένοπλοι ή όχι. Κι ύστερα μέσα απ' αυτό το λαό ξεπήδησε ο μεγάλος βάρδος της επανάστασης, πού ύμνησε με τα τραγούδια του την ιδέα της εξέγερσης του έθνους, ο πρόδρομος της Φιλικής Εταιρίας: ο Ρήγας. Η αντίδραση τον σκότωσε, πριν προλάβει να φέρει σε πέρας τις αρχές του. Μα ο σπόρος που έσπειρε βλάστησε σύντομα. Σε λίγο, η Φιλική Εταιρία έγινε κι αγκάλιασε χιλιάδες Έλληνες.
    Ας ούρλιαζε η αντίδραση. Ας υπόγραφε άτιμα χαρτιά, σαν αυτό πού υπογράφηκε στη διάσκεψη της Βιέννης στα 1815, κάτω από το όποιο έβαλε την υπογραφή του κι ο πολύς Γιάννης Καποδίστριας και που διαλάμβανε, ότι όχι μόνο δε θα ευνοηθεί και επιτραπεί ένα εθνικοαπελευθερωτικό κίνημα στην Ελλάδα, μα και θα πνιγεί στο αίμα αν ξεσπάσει. Ο Γιάννης Καποδίστριας, που μας τον παρουσιάζουν στα σχολειά σα μεγάλο και τρανό, με προτομές και πορτραίτα, είναι ο πρώτος καταστροφέας της Ελλάδας. Μα ό,τι έκανε, δεν τόκανε σαν Καποδίστριας, μα σαν εκπρόσωπος όλης της ελληνικής αντίδρασης. Ας ούρλιαζε λοιπόν, μαζί με τη διεθνή και η ντόπια αντίδραση. Κι ας υπογράφανε άτιμα χαρτιά.

    Ο λαός προχωρεί

    Τίποτα δεν ήτανε ικανό να συγκρατήσει τη φλόγα για τη λευτεριά, που έκαιγε μέσα στις καρδιές του λαού μας. Έτσι, στα 1821, ύστερα από κόπους και θυσίες και χάρη στον ενθουσιασμό και τη φλόγα του Παπαφλέσσα, που χρησιμοποίησε όλα τα μέσα, ακόμα και την ψευτιά, κηρύσσοντας την εξέγερση, ξεσηκώθηκε πρώτος ο Μοριάς. Από δω, από το Μοριά, άρχισε η επανάσταση του 1821.
    Στο άκουσμα της εξέγερσης όλοι οι ισχυροί της γης, ξένοι και ντόπιοι, τρόμαξαν. Οι κοτζαμπάσηδες, όμως, βλέποντας ότι δεν τους είτανε δυνατό να συγκρατήσουν το λαό και φοβούμενοι την οργή του, αναγκάστηκαν να κόψουν τη συνεργασία τους με τους καταχτητές και για να ευνουχίσουν το λαϊκό απελευθερωτικό κίνημα, πήρανε όλοι μέρος στην επανάσταση κι έτσι αυτή πήρε χαραχτήρα πανεθνικό.
    Οι τρανοί της γης τρόμαξαν και, χρησιμοποιώντας όλα τα τερτίπια, προσπάθησαν να πνίξουν την επανάσταση. Μα γελάστηκαν. Επί 7 ολόκληρα χρόνια πάλαιψαν οι προπάτορες μας, παρά το γεγονός ότι η ελληνική αντίδραση, δυο φορές, το 1823 και 1825, οργάνωσε τον εμφύλιο πόλεμο για να σπάσει ακριβώς τους αγώνες αυτούς. Έτσι οι πρόγονοι μας ανάγκασαν όλους τους εχθρούς μας να γλύψουν εκεί που έφτυσαν και ν' αναγνωρίσουν τους αγώνες μας και την ανεξαρτησία μας.
    Κανείς δεν πίστευε προηγούμενα σ' αυτό το θαύμα, που συντελέστηκε από τις ίδιες τις δυνάμεις και τα μέσα του λαού. Άλλοι περίμεναν να τους έλθει η λευτεριά από τη Ρωσία κι άλλοι από τη μεγαλοψυχία των βασιλιάδων της Ευρώπης. Μα η επανάσταση απόδειξε, ότι αυτή μόνη της χάρισε τη λευτεριά της πατρίδας μας. Τα παραμύθια του φιλελληνισμού, χάρη στον οποίο αποχτήσαμε δήθεν τη λευτεριά μας, εφευρέθηκαν μόνο και μόνο για να γίνει πιστευτό, ότι η πατρίδα μας λευτερώθηκε, όχι από τις ίδιες της τις δυνάμεις, μα από τους ξένους. Υπήρξαν βέβαια φιλέλληνες, που αγωνίστηκαν, πολέμησαν κι έχυσαν το αίμα τους για τη λευτεριά της πατρίδας μας. Τιμή και δόξα σ' αυτούς κι αιώνια ας είναι η ευγνωμοσύνη του έθνους. Μα αυτοί υπήρξαν μεμονωμένα άτομα μονάχα. Η θεωρία του οργανωμένου φιλελληνισμού είναι καθαρό παραμύθι.
    Με την επικράτηση της επανάστασης αμέσως οι δικοί μας κοτζαμπάσηδες επιβληθήκανε πάνω στη χώρα μας. Η αντίδραση, ντόπια και ξένη, για να ευνουχίσει το λαϊκό χαραχτήρα του κινήματος και να επιβάλει νέα σκλαβιά, χρησιμοποίησε όλα τα μέσα. Και στο τέλος το πέτυχε. Η αρχή έγινε κολλώντας στο σβέρκο της πατρίδας μας αυτόν που σας είπα πρωτύτερα: Τον Καποδίστρια. Ο Γιάννης Καποδίστριας από την ανασύσταση του ελληνικού κράτους άρχισε την καταστροφή της χώρας μας, κι ένας άλλος Γιάννης, ο Μεταξάς, έβαλε σ' αυτήν το καπάκι.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. συνεχεια

    Πώς μας επιβλήθηκαν οι βασιλιάδες

    Ο λαός νόμιζε, ότι μια που πέτυχε πια η επανάσταση, θα επακολουθούσαν τα χρόνια της ευτυχίας του, ότι όλη η ανθρωπότητα θάτανε στο πλευρό της χώρας μας και πως η χώρα μας, για μια ακόμα φορά, θα βρισκότανε σε θέση να ξαναπάρει, όπως και παλιότερα, ολόκληρη την ανθρωπότητα από το χέρι και να της δείξει καινούργιους δρόμους πολιτισμού και προόδου. Μα στη θέση αυτών η ντόπια και ξένη αντίδραση επεβλήθηκαν και φέρανε τον Καποδίστρια, τη Βαυαρική δυναστεία με τον Όθωνα ...
    Χρόνια και χρόνια απάτης και ρεμούλας μας κράτησαν μακριά από την ευτυχία και τον πολιτισμό και μας ρίξανε μέσα στην εξαθλίωση, την πείνα, την κακομοιριά και τη δυστυχία. Έτσι η Ελλάδα που υπήρξε κάποτε η πηγή των φώτων και του πολιτισμού, κατάντησε να βρίσκεται στο πιο χαμηλό επίπεδο οικονομικής, κοινωνικής και εκπολιτιστικής ανάπτυξης, όχι μόνο έναντι των λαών της Ευρώπης, αλλά και των Βαλκανίων.

    Η προδοσία του αλβανικού έπους

    Η αιτία αυτού βρίσκεται στο γεγονός, ότι η αντίδραση σκεφτόταν μόνο πώς να εκμεταλλευτεί, να βασανίσει, και να ξεζουμίσει το λαό, οργανώνοντας κινήματα κάθε τόσο και καλλιεργώντας τις φαγωμάρες, προπαγανδίζοντας και πείθοντας το λαό ότι είναι απαραίτητο να ζει φτωχός και κακομοιριασμένος. Χαρακτηριστικό είναι ότι πιάνοντας μια λέξη του Κολοκοτρώνη, που ονόμασε κάποτε τη χώρα μας Ψωροκώσταινα, κατάφερε να πείσει το λαό ότι το ελληνικό κράτος δε μπορεί να ορθοποδήσει μόνο του κι ότι θάπρεπε να μας κυβερνήσουν οι ξένοι, ονομάζοντας γι αυτό και τα πολιτικά κόμματα ρωσικά, αγγλικά και γαλλικά. Σ' αυτό το σημείο μας φέρανε οι κορυφές που διοικούσαν τον τόπο μας.
    Κάποτε φτάσαμε και στη δημοκρατία. Μα αυτό έμοιαζε με την παροιμία που έλεγε ο λαός: Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Ύστερα μυρίστηκαν οι έξυπνοι ψητό από τη μοναρχία και βρίσκοντας ότι «έφταιγε» η δημοκρατία για τη δυστυχία του λαού, ξαναφέρανε το βασιλιά. Και τότε άρχισαν πιο ξετσίπωτα ακόμα να ξεζουμίζουν και να καταπιέζουν το λαό. Και για να μπορούν να πνίγουν τις κραυγές του, βάλανε στο κεφάλι μας το Μεταξά, που είτανε πάντα πράχτορας του ΙΙ γραφείου του γερμανικού επιτελείου, από τον καιρό που σπούδαζε στη στρατιωτική σχολή της Γερμανίας.
    Έτσι, ύστερα από 120 χρόνια, ξαναπέσαμε πάλι στη σκλαβιά, γιατί έτσι κακά μας κυβερνήσανε στο διάστημα αυτό.
    Σ' αυτή την κατάσταση βρεθήκαμε, όταν ξέσπασε η πολεμική λαίλαπα και η σύγκρουση μεταξύ των κολοσσών. Μα κανένας απ' αυτούς δε σκέφτηκε ελληνικά και να δει πώς θα ξέφευγε η χώρα μας τη λαίλαπα αυτή. Με την επίγνωση ότι η χώρα μας θα τραβούσε στην καταστροφή μπήκανε στον πόλεμο.
    Έχουμε ντοκουμέντα στα χέρια μας, που μας αποδείχνουν, ότι οι άνθρωποι αυτοί είχανε σκοπό να ρίξουνε μόνο τρεις τουφεκιές στο Αλβανικό μέτωπο κι ύστερα να μας παραδώσουν στους φασίστες. Υπάρχουν ντοκουμέντα που μας πείθουν ότι το Νοέμβρη προς το Δεκέμβρη του 1940 μπορούσαμε να πετάξουμε τους Ιταλούς στη θάλασσα. Μα αυτοί συγκρατούσανε το στρατό μέχρι που να λύσει το στρατιωτικό της πρόβλημα η Γερμανία στην Ευρώπη κι ύστερα να δικαιολογηθούν ότι δε μπορούσαν να τα βγάλουν πέρα με δυο κολοσσούς. Δεν πίστευαν στις δόξες του στρατού μας, στο θάρρος, στην τόλμη, στην αυταπάρνηση και τον ηρωισμό του, που πολεμούσε με φλόγα ενάντια στο φασισμό, νηστικός και ξυπόλυτος πάνω στα βουνά της Αλβανίας με τη βοήθεια όλου του ελληνικού λαού. Αυτοί δεν πίστευαν σ' αυτά και περιμένανε πως θα καμφθεί. Γι' αυτό το έπος της Αλβανίας είναι ολοκληρωτικά έργο του λαού. Είναι έργο του λαού που το πραγματοποίησε με το μένος που είχε ενάντια στο φασισμό και το ζυγό του Μεταξά, με θυσίες και ηρωισμούς.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. συνεχεια

    Έτσι, ξαναπέσαμε στη σκλαβιά

    Μα ο λαός μας δεν είτανε σε θέση να συνεχίσει το έργο του αυτό. Όσο φλογερά κι αν είτανε τα στήθη του, η φλόγα αυτή δεν θα άντεχε στα σιδερόφρακτα μεγαθήρια των φασιστών, μια που είχε μέσα του και την προδοσία των ηγετών του. Έτσι αναγκάστηκε να υποκύψει, μα όχι σαν ηττημένος. Γιατί αυτή η συνθηκολόγηση που έκαναν, υπογράφηκε πριν ακόμα πολεμήσει ο στρατός μας. Αυτή δεν είτανε ήττα του λαού μας, μα ήττα και χρεωκοπία των καθεστώτων που μεσολάβησαν από το 1821-1941. Γι αυτό κι ο λαός μας τιμωρεί σήμερα την ήττα αυτή και θα την τιμωρήσει αργότερα πιο σκληρά ακόμα.
    Έτσι ήλθαν οι Γερμανοί στον τόπο μας και μας σκλαβώσανε. Μα για μας, για το λαό μας, καμιά κηλίδα δε θα μπορούσε να προσαφθεί, ότι εγκαταλείψαμε τα εδάφη μας. Αυτή θα κολλούσε, όταν δεν ξεσηκωνόμαστε.
    Τι μπορούσαμε να περιμένουμε απ' αυτούς που φορούσανε τα κλακ και τα μπακαλιαράκια; Τι μπορούσαν να μας πούνε αυτοί; Το μόνο που βρίσκανε να μας λένε είτανε: Ησυχία, παιδιά, και τάξη. Κάναμε κυβέρνηση. Ησυχάστε. Αυτό όμως θέλανε κι οι Γερμανοί. Μα τα λόγια αυτά τα εκστομίζανε οι άνθρωποι εκείνοι που δεν έχουν το δικαίωμα να ονομάζονται Έλληνες.
    Κι όμως, δε θα συμβιβάζονταν με τη λογική και τη ράτσα μας, αν δε βγαίνανε πάλι τα στοιχεία αυτά που θα κρατούσανε ψηλά την τιμή του έθνους μας, μέσα από το λαό μας.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. συνεχεια

    Στο δρόμο του αντάρτικου

    Μια μαυρίλα πλάκωνε τον ελληνικό ορίζοντα. Κανείς δεν ήξερε τι θα έφερνε η αύριο και πώς θα ξεφεύγαμε από τη σιδερένια τανάλια που μας έσφιγγε. Κείνοι που νιώθανε βρισκόντανε στις φυλακές και τα ξερονήσια. Κι εδώ πρέπει να στιγματιστεί μια άλλη ατιμία των ανθρώπων της 4ης Αυγούστου, που φεύγοντας, τους παράδωσε στα χέρια των καταχτητών.
    Μια άλλη μερίδα πού ένιωθε, ασχολούνταν με τις μαύρες και άσπρες αγορές.
    Έτσι, όλο το βάρος έπεσε πάνω σε μια χούφτα ανθρώπων, απ' αυτούς που τρώγανε καρπαζιές μέσα στα αστυνομικά μπουντρούμια και τις ασφάλειες, μα που φλέγονταν από ηρωισμό και ανδρεία και μέσα τους υπήρχε μια ζεστή ελληνική καρδιά κι έτρεχε στις φλέβες τους πραγματικό ελληνικό αίμα. Αυτοί άναψαν το δαυλό κι έδωσαν το σύνθημα για τον ξεσηκωμό του Έθνους. Αυτοί που δώσανε το κουράγιο στους Έλληνες. Αυτοί που δημιούργησαν τη νέα Φιλική Εταιρία: το ΕAM.
    Βέβαια, ποιος θάτανε κείνος που μπορούσε να πιστέψει τότε. Ότι αυτή η φούχτα των ανθρώπων θα έφερνε στη χώρα μας τη μεγαλόπρεπη αυτή νίκη. Μα η υφή, η ψυχοσύνθεση, το σκαρί των ανθρώπων αυτών είτανε τέτοιο. Παρά τις φυλακές, τους κατατρεγμούς, τις δολοφονίες, τα βασανιστήρια, τις ομαδικές εκτελέσεις και την τρομοκρατία, οι άνθρωποι αυτοί οδηγούσαν ηρωικά και θαρραλέα τις μάζες στο δρόμο της λευτεριάς.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. συνεχεια

    Ξέρετε όλοι πως άρχισε το κίνημα αυτό και δε σταματώ στις λεπτομέρειές του. Όταν έχουμε τη μέρα της εθνικής ανεξαρτησίας μας, που γιορτάζουμε στις 25 Μάρτη, χαιρόμαστε, τραγουδάμε και κλαίμε από τη συγκίνηση. Μα από δω και πέρα θα έχουμε δυο εθνικές γιορτές: την 25η Μάρτη και την 27η Σεπτέμβρη επέτειο της δημιουργίας του ΕΑΜ, που αποτέλεσε τη βάση της σημερινής μας απελευθέρωσης. Αυτό πρέπει να το νιώσουμε.
    Στα προηγούμενα χρόνια πολλοί περνούσανε από την πλατεία του Διάκου, μα κανείς δεν ένιωθε τον παλμό που περιείχε το τραγούδι, που μας δίδασκε στο σχολειό ο παλιός καθηγητής μας Λάσκαρης:
    - Σας ευλογεί του Διάκου μας το τιμημένο χέρι...
    Κανείς δεν ένιωθε, ότι έπρεπε να φύγει μακριά από τα μικροσυμφέροντά του και να παλαίψει για τη λευτεριά.
    Μα η χούφτα αυτή των ανθρώπων, που σας μίλησα πιο πάνω, ρίχτηκε ολόψυχα στον αγώνα. Η αντίδραση στο άκουσμά της χρησιμοποίησε όλα τα μέσα κι έθεσε σε ενέργεια όλες τις ατιμίες για να τη σαμποτάρει. Μα όλα αυτά στάθηκαν ανίκανα να σπάσουν τον αγώνα της. Αντίθετα, αυτή ρίζωνε κάθε μέρα και πιο πολύ κι ανέπτυσσε τη δράση της. Κι επειδή δεν είχε σκοπό να καταπιαστεί με χαρτοπόλεμο έβγαλε στο βουνό το αντάρτικο.
    Θυμάμαι όταν το χειμώνα του 1941 ήλθα εδώ σα «μαυραγορίτης» για να βάλω μπροστά τη δουλειά. Σας γνώριζα όλους, μα κανείς από σας δεν ήξερε τι επεδίωκα εγώ. Τότε μαζί με το Γ. Φράγκο και Γ. Γιαταγάνα βγάλαμε το πρώτο διάγγελμα του ΕΑΜ. Πολλοί νομίζανε τότες, ότι αυτό είτανε μόνο ντόρος και τίποτα άλλο.
    Όταν λέγαμε ότι: «Σε λίγο θα σφυρίζει το μάλιγχερ και θα κροταλίζει ξερά το πολυβόλο στις βουνοκορφές και τα φαράγγια μας κι οι Γερμανοί και Ιταλοί θα φύγουν ντροπιασμένοι», ίσως πολλοί να λέγανε πως αυτά δεν είτανε παρά ηχηρές φράσεις.
    Μα ύστερα από 2 1/2 μήνες άρχισε πραγματικά να λαλεί το ντουφέκι. Και τι δεν είπανε τότε! Όπως και στα 1821 όλη η αντίδραση συνωμότησε εναντίον μας και στην αρχή δεν έλεγε τίποτα για το αντάρτικο, κάνοντας το ίδιο που κάνει και η στρουθοκάμηλος, όταν κρύβει το κεφάλι της, ενώ όλο της το σώμα φαίνεται. Έτσι κι αυτοί, νομίζανε, ότι αν δε λέγανε τίποτα για το αντάρτικο και το αγνοούσαν, δε θα ξαναβροντούσε το καριοφύλι. Μα μπορούσε να σταματήσει αυτό; Κάθε μέρα κοκκινίζανε τα βουνά και τα φαράγγια από το αίμα.
    Κι όταν είδαν ότι το αντάρτικο μεγάλωνε, παρά τη σιωπή τους, τότε κι αυτοί άλλαξαν τρόπο για να μας πολεμήσουν. Μας ονόμασαν πλιατσικολόγους, κατσικοκλέφτες, ληστοσυμμορίτες κλπ. Ακόμα βρέθηκαν άνθρωποι να μας αποκηρύξουν με την υπογραφή τους γιατί σκοτώσαμε τον προδότη και εκβιαστή Μαραθέα. Μα αυτοί οι κύριοι είτανε κυριολεχτικά ηλίθιοι. Δεν ξέρανε ούτε το ατομικό τους συμφέρον. Νόμισαν, πως αν μας αποκήρυσσαν θα σταματούσε κι ο αγώνας μας κι ότι δεν θα είμαστε κάποτε ικανοί να τους σφίξουμε το λαιμό και να τους πνίξουμε.
    Ας είναι. Τέτοιοι ηλίθιοι είτανε και τέτοιες ηλιθιότητες λέγανε. Ας κάνουν τώρα τα ψηλά τους καπέλλα κλωσοφωλιές.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. συνεχεια

    Η ύπαιθρος αναπνέει

    Μα είτανε δυνατό να πιάσει αυτό; Οι χωριάτες είχανε δει για πρώτη φορά το θαύμα ν' αφήνουν τα πράματα τους έξω χωρίς να τους τα πειράζει κανείς. Η ζωοκλοπή είχε καταργηθεί στην ύπαιθρο και η ασφάλεια της ζωής και της περιουσίας ποτέ δεν είτανε σ' αυτό το σημείο. Είτανε θαύμα αυτό; Όχι. Αλλά για πρώτη φορά το χωριό γνώρισε την εξουσία, η οποία βγήκε για να χτυπήσει την εσχάτη προδοσία, το έγκλημα, τη ζωοκλοπή κλπ. και να εμπεδώσει την ασφάλεια.
    Κι όταν χτυπήσαμε τα εγκλήματα αυτά και πατάξαμε την προδοσία, αυτοί σαν δεσποινίδες της αριστοκρατίας, που δε βλέπουν γύρω τους τη δυστυχία και την κακομοιριά πού βασιλεύει, αλλά συγκινούνται από ένα άρρωστο γατάκι, μπήξανε τις φωνές και μας κατηγόρησαν ότι σκοτώνουμε. Επί Μεταξά βιάστηκαν γυναίκες, υπέστησαν μαρτύρια χιλιάδες άνθρωποι, σκοτώθηκαν και γκρεμίστηκαν από τα μπαλκόνια της Ασφάλειας γέροι, έγιναν τόσα εγκλήματα, μα κανείς απ' αυτούς δεν είπε τίποτα. Μα τώρα φωνάζουνε ότι ο Άρης σφάζει.
    Ναι, σφάξαμε κι είμαστε έτοιμοι να ξανασφάξουμε, αν χρειαστεί. Ποιους όμως σφάξαμε; Εμείς είμαστε πιο πονόψυχοι απ' αυτούς. Απόδειξη είναι ότι εμείς είμαστε κείνοι που τρώγαμε χρόνια τώρα τις καρπαζιές και καταδιωκόμασταν. Σφάξαμε κείνους που πρόδιναν στους καταχτητές τους Έλληνες, κείνους που κλέβανε το λαό και διαπράττανε εγκλήματα.
    Κι είναι κυριολεκτικά ηλίθιοι κείνοι που τους πήρε ο πόνος γι' αυτούς, που τόσο δικαιολογημένα χτυπήσαμε, για να παίρνουν το μέρος τους ή είναι ολοκληρωτικά συνένοχοί τους. Μα ούτε και το κόλπο αυτό έπιασε.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. συνεχεια

    Το αντάρτικο σώζει το λαό

    Τότε όμως αυτοί, σαν καλοί ζαχαροπλάστες που είτανε, κατασκευάσανε ένα νέο χρυσό χάπι:
    - Ναι, φωνάζανε. Δεν υπάρχει αντίρρηση, ότι οι αντάρτες διεξάγουν εθνικό αγώνα. Μα το ζήτημα αυτό θα λυθεί από τους ισχυρούς. Τι μας χρειάζονται, λοιπόν, οι αγώνες κι οι σκοτωμοί, αφού τα ζητήματα μας θα τα λύσουνε άλλοι;
    Αυτό το σύνθημα έπιανε. Είχανε όμως δίκιο; Ασφαλώς όχι! Γιατί δεν είχανε δίκιο;
    Στα 1941-42 το ΕΑΜ δεν είτανε ακόμα ισχυρό. Γι' αυτό δεν είχε αρχίσει ο αγώνας να παίρνει μαζικό χαραχτήρα. Ούτε κι αντάρτικη δράση υπήρχε. Κι όμως. Στα 1941-42 πέθαναν από την πείνα και τις αρρώστιες, που επακολούθησαν απ' αυτήν, 300.000 άνθρωποι μόνο στην Αθήνα, τον Πειραιά και τα περίχωρα τους. Και θα πέθαιναν αργότερα ακόμα περισσότεροι, αν το ΕΑΜ δεν κινητοποιούσε με συγκεντρώσεις, διαδηλώσεις, συλλαλητήρια και απεργίες το λαό και δεν τον εμψύχωνε: 1. Να επιβληθεί το σταμάτημα της αρπαγής της παραγωγής μας από μέρους των κατακτητών. 2. Να επιβληθεί σ' αυτούς ν' αφήσουν το Διεθνή Ερυθρό Σταυρό ν' αναλάβει την τροφοδοσία του λαού μας. 3. Να προσέξουν την κατάσταση της Ελλάδας στο εξωτερικό.
    Αν το αντάρτικο δε σταματούσε τις φάλαγγες των Γερμανών που κλέβανε την παραγωγή της χώρας μας και δεν καταργούσε τη συγκέντρωση της παραγωγής που τη βάζανε στο χέρι οι καταχτητές, αν δε γίνονταν όλα αυτά, τότε τα θύματα από την πείνα και τις αρρώστιες θάταν πολύ περισσότερα. Όλες οι χιλιάδες των θυμάτων, που πέσανε για τη ζωή και τη λευτεριά του λαού μας, ποτέ δε φθάνουν τα θύματα της πείνας και των ασθενειών.
    Πότε ακούστηκε στην ιστορία της ανθρωπότητας να πραγματοποιείται η απελευθέρωση μέσω της μπαγαποντιάς; Ποτέ. Η λευτεριά δεν κερδίζεται με ξόρκια, αλλά με αγώνες και θύματα!
    Μα κι αν το θέλαμε, δεν είχαμε αυτό το δικαίωμα. Το δικαίωμα δηλαδή να κηλιδώσουμε την ιστορία της πατρίδας μας. Αυτό θα ήτανε ασέβεια στη μνήμη των ηρωικών μας προγόνων.
    Μα ούτε είχαμε το δικαίωμα να κολλήσουμε μια ατιμωτική σφραγίδα, μια σφραγίδα αίσχους, στο κούτελο των επερχομένων γενεών, των παιδιών μας και των εγγονιών μας, ότι κατάγονται από γενιά ευνούχων, που δέχονται να πεθαίνουν στα πεζοδρόμια από τον ατιμωτικότερο των θανάτων, από την πείνα, παρά να πεθαίνουν με το όπλο στο χέρι, παλεύοντας για τη λευτεριά.
    Τι θάπρεπε να προτιμούσαμε; Το πρώτο ή το δεύτερο; Όχι! Χίλιες φορές όχι! Καλύτερα να γινότανε το παν ένα μπουρλότο, παρά να υποταχτούμε στους καταχτητές.
    Αυτό ο λαός μας το κατάλαβε, τους μούτζωσε κι έδωσε αυτά τα λαμπρά παληκάρια, πούναι τώρα στεφανωμένα με δόξες, με δάφνες και με νίκες.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. συνεχεια

    Η αντίδραση συνωμοτεί

    Τότε κι αυτοί αναγκάστηκαν ν' αλλάξουν βιολί κι αποφάσισαν να βγάλουν στο βουνό δικές τους ανταρτοομάδες.
    Μα γιατί αυτό; Το ΕAM είχε δηλώσει ότι δεν είχε μονοπώλιο τον αντάρτικο αγώνα. Γι' αυτό και τους κάλεσε να σχηματιστούν κοινές ανταρτοομάδες. Αν είχανε την πρόθεση να παλαίψουν ενάντια στους καταχτητές, θα το κάνανε. Τότε όμως, ισχυρίζονται, ότι η χωρογραφία της Ελλάδας και η πυκνότητα της κατοχής δεν επέτρεπε την ύπαρξη ανταρτοομάδων.
    Όταν όμως είδανε εμάς, όταν λευτερώσαμε την ύπαιθρο, τότε κι αυτοί αποφάσισαν να δημιουργήσουν αντάρτικο.
    Τι θα περίμενε κανείς άπ' αυτούς αρχή αρχή; Ποια κραυγή, έστω και τυπικά, να βγει από το στόμα τους; Φυσικά: Κάτω οι καταχτητές! Μα την θέση τους τη γνωστοποίησαν από την αρχή. Η πρώτη κραυγή τους είτανε:
    - Κάτω το ΕΑΜ!
    Μα εμείς και πάλι τους καλέσαμε για να ενωθούμε. Αυτοί όμως αρνήθηκαν, γιατί δεν θέλανε να υποβληθούν σε κόπους και μόχθους για να πολεμήσουν τον καταχτητή. Γιατί αυτοί δεν είτανε εντολοδόχοι του ελληνικού λαού, μα της αντίδρασης από το φόβο της λαοκρατίας που ζητούσαν να πολεμήσουν.
    Στο τέλος μας κήρυξαν κι ανοιχτά τον πόλεμο, ένοπλα, συνεργαζόμενοι με τους καταχτητές.
    Θα είμαστε ασυνεπείς στον αγώνα μας και προδότες του λάου μας, αν σιχαινόμαστε τα αίματα. Γι' αυτό, σαν εντολοδόχοι του λαού, συντρίψαμε τους συνεργάτες αυτούς των καταχτητών, τους πολέμιους του εθνικού μας αγώνα.

    Ο ΕΛΑΣ στο πλευρό των συμμάχων

    Ύστερα απ' αυτό χρησιμοποίησαν το κόλπο: Μας κατηγορήσανε, ότι δε βοηθάμε το συμμαχικό αγώνα, αλλά υπακούουμε μόνο στους Ρώσους. Κι απειλούσανε ότι όταν θάρθουν οι σύμμαχοι εδώ, θα μας κανονίσουν. Αυτοί, που συνεργάζονταν με τους Γερμανούς, απειλούσανε ότι θα μας χτυπήσουν οι σύμμαχοι!
    Αυτοί που στα 1941 πρόδωσαν το συμμαχικό αγώνα. Αυτοί που μαγάρισαν τις Θερμοπύλες και τους Τριακοσίους μας κι άφησαν τους συμμάχους Άγγλους να μάχονται μόνοι τους εκεί, ενώ αυτοί είχαν παραδώσει την Ελλάδα με τη συνθηκολόγηση του Τσολάκογλου, μας κατηγορούσαν ότι δεν ενισχύουμε το συμμαχικό αγώνα κι έβαζαν στο μυαλό των συμμάχων την άτιμη σκέψη, ότι δήθεν θα μας χτυπούσαν ερχόμενοι εδώ.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. συνεχεια

    Ο Γοργοπόταμος

    Μα σε λίγο τους ήλθε το πρώτο χαστούκι: Η πρώτη ομάδα των Άγγλων αλεξιπτωτιστών έπεφτε, όχι σ' αυτούς, μα στον Άρη, πάνω στη Γκιώνα. Και μαζί μ' αυτούς τραβήξαμε κι ανατινάξαμε το Γοργοπόταμο. Ο αρχηγός των συμμαχικών στρατευμάτων της Μ. Ανατολής, στρατηγός Ουίλσον, δήλωνε ανοιχτά, ότι οι επιτυχίες των συμμάχων στην Αφρική οφείλονται κατά 80% στην ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοποτάμου, γιατί αυτή εμπόδισε την αποστολή γερμανικών ενισχύσεων και εφοδιασμού. Μα να κι ένα τελευταίο: Στην Πελοπόννησο προτείναμε στους τσολιάδες να καταθέσουν τα όπλα κι εμείς θα τους αφήσουμε ελεύθερους. Μα οι Άγγλοι το απέρριψαν αυτό και συνέλαβαν όλους τους τσολιάδες, τους έκλεισαν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και τους παραπέμπουν να δικαστούν από τα στρατοδικεία.
    Στο κάτω-κάτω, να τώρα οι Άγγλοι μπροστά σας. Διαβαίνουν τους δρόμους της Λαμίας και πάνε να χτυπήσουν τους Γερμανούς μαζί με μας. Μαζί τους θα πολεμήσουμε εμείς κι οχι αυτοί, μέχρι την ολοκληρωτική συντριβή του φασισμού.
    Μα τα κατακάθια αυτά βρήκανε νέο τροπάρι: Μας κατηγορούν ότι είμαστε όλοι κομμουνιστές και ισχυρίζονται, ότι το ΕΑΜ και ο ΕΛΑΣ είναι σκεπασμένες κομμουνιστικές οργανώσεις. Μα αυτή η κατηγορία μπορεί ν' αποτελέσει ντροπή ή έπαινο;

    Αγωνιζόμεθα για την Δημοκρατία

    Το Κομμουνιστικό Κόμμα δε βαδίζει τώρα για τον κομμουνισμό. Το ΚΚΕ έχει βέβαια στο πρόγραμμα του σαν τελική του επιδίωξη τον κομμουνισμό. Μα όχι για τώρα. Τον κομμουνισμό θα τον επιβάλλετε σεις, ο λαός κι όχι το ΚΚΕ. Κι είμαι βέβαιος ότι πολλοί από τους μορφωμένους μας, που δεν τον θέλουν σήμερα, θα ψηφίσουνε τότε για να επικρατήσει ο κομμουνισμός.
    Σήμερα, όμως, το ΚΚΕ δεν επιδιώκει παρά μόνο μια δημοκρατική λύση του ελληνικού προβλήματος.
    Μα ας πούμε, ότι το ΚΚΕ θα εφαρμόσει τον κομμουνισμό. Λένε ότι ο κομμουνισμός χαλνά τις εκκλησιές και γδέρνει τους παπάδες. Τόσο χαζοί είναι λοιπόν οι κομμουνιστές να χαλάσουν τις εκκλησιές, που δεν τους εμποδίζουν σε τίποτα; Οι εκκλησιές μας φταίνε ή τα καράβια του Εμπειρίκου; Γιατί λοιπόν να κάψουμε τις εκκλησιές;

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. συνεχεια

    Ποιος χτυπά τη θρησκεία

    Θα γδάρουμε τους παπάδες; Μα γιατί; Εμείς βλέπουμε, ότι χιλιάδες παπάδες βρίσκονται τώρα στην πρωτοπορία του κινήματός μας και η συμβολή του κλήρου, που στάθηκε στο πλευρό μας, υπήρξε ανεκτίμητη.
    Μήπως συμβαίνει το αντίθετο; Γιατί αυτοί που εμφανίζονται σαν προστάτες της εκκλησίας, γκρεμίσανε μαζί με τους Γερμανούς και γδέρνουνε παπάδες.
    Ο κομμουνισμός, λένε, θα καταργήσει την θρησκεία. Μα η θρησκεία είναι ζήτημα συνείδησης. Πώς θα καταργηθεί λοιπόν; Η κατάργηση της θρησκευτικής συνείδησης είναι πράμα αδύνατο, έστω κι αν ακόμα οι κομμουνιστές θέλανε να την καταργήσουν. Η θρησκευτική συνείδηση δεν καταργείται με απλές διαταγές. Αν συνέβαινε ένα τέτοιο πράμα, αυτό θα έμοιαζε με την διαταγή πού έβγαλε κάποτε ένας αστυνόμος στην Ανάφη, με την οποία απαγόρευε την πάλη των τάξεων!
    Το τι θα γίνει στο πολύ μακρινό μέλλον, το πώς θα σκέπτονται οι άνθρωποι τότε, είναι άλλο πρόβλημα. Και κανένας πολιτικός δε μπορεί να βγάλει νόμο για το τι θα πρέπει να γίνει ύστερα από 200 ή 500 χρόνια. Ούτε λοιπόν κι εμείς θα βγάλουμε τέτοιο νόμο. Μας ενδιαφέρει το πώς θα προκόψει ο λαός μας σήμερα κι όχι το τι φιλοσοφικές πεποιθήσεις θάχει ύστερα από 500 χρόνια.
    Συνεπώς καταλαβαίνετε τώρα, ότι αυτοί που διαδίδουν αυτές τις συκοφαντίες επιδιώκουν άλλους σκοπούς, προσπαθώντας με το μέσο αυτό της συκοφαντίας να εξαπατήσουν το λαό και να διαιωνίσουν την κυριαρχία τους πάνω του. Αν μάλιστα εξετάσουμε βαθύτερα το πράμα αυτό, θα δούμε ότι αυτοί είναι άθρησκοι, γιατί σε αυτούς δεν υπάρχει ούτε ίχνος θρησκευτικής συνείδησης κι ο μόνος που λατρεύουν είναι ο Θεός Μαμμωνάς, ο Θεός του χρήματος...

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. συνεχεια

    Θα συσπειρώσουμε την οικογένεια

    Κατηγορούν τους κομμουνιστές, ότι αυτοί θα διαλύσουν επίσης την οικογένεια. Λες κι εμείς κατεβήκαμε από τον ουρανό και δε γεννηθήκαμε από σπίτια ή φυτρώσαμε μόνοι μας σαν τα μανιτάρια. Η οικογένεια δημιουργήθηκε από ορισμένες οικονομικές συνθήκες. Σε μια ορισμένη ανάπτυξη της κοινωνίας δημιουργήθηκε η ανάγκη της οικογένειας, γιατί έτσι θ' αντιμετωπίζονταν καλύτερα οι ανάγκες της ζωής. Χρειάζονταν να δουλεύουν όλοι: ο πατέρας και τα παιδιά στα χτήματα, οι γυναίκες στον αργαλειό και το σπίτι, γιατί μόνο με τον τρόπο αυτό θ' αντιμετωπίζονταν οι βιοτικές ανάγκες τους.
    Αυτού του είδους οι οικονομικές συνθήκες που επικρατούσανε τότε, πλησιάζανε όπως βλέπετε, πιο στενά τα μέλη της οικογένειας μεταξύ τους. Σήμερα όμως τι γίνεται; Οι σημερινές οικονομικές συνθήκες αναγκάζουν όχι πια το στενό πλησίασμα της οικογένειας, αλλά αντίθετα την απομάκρυνση της.
    Να ένα παράδειγμα: Ένας άντρας παντρεύεται, μα την επομένη του γάμου του φεύγει στην Αμερική για να μπορέσει ν' αντιμετωπίσει τις ανάγκες της ζωής του και της γυναίκας του. Ποιος διαλύει στην περίπτωση αυτή την οικογένεια; Οι κομμουνιστές ή οι οικονομικές συνθήκες πού δημιούργησε η κεφαλαιοκρατία;
    Κι εδώ, λοιπόν, βλέπουμε φανερά, ότι αυτοί που μας κατηγορούν πως θέμε να διαλύσουμε την οικογένεια, δεν είναι άλλοι, παρά αυτοί οι ίδιοι που τη διαλύουν στην πραγματικότητα, ενώ εμείς επιδιώκουμε το στερέωμά της. Θα δώσουμε στο λαό τα οικονομικά μέσα για να μπορεί να μη σκορπάει την οικογένεια του στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα.
    Μας κατηγορούν ότι θέμε να καταργήσουμε τα σύνορα και να διαλύσουμε το κράτος. Μα το κράτος εμείς το φτιάνουμε σήμερα, γιατί δεν υπήρξε, μια που αυτοί οι ίδιοι το είχανε διαλύσει. Ποιος είναι λοιπόν πατριώτης; Αυτοί ή εμείς; Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα και τρέχει νάβρει κέρδη σ' όποια χώρα υπάρχουνε τέτοια. Γι' αυτό δε νοιάζεται κι ούτε συγκινείται με την ύπαρξη των συνόρων και του κράτους. Ενώ εμείς, το μόνο πού διαθέτουμε, είναι οι καλύβες μας και τα πεζούλια μας. Αυτά αντίθετα από το κεφάλαιο που τρέχει, οπού βρει κέρδη, δε μπορούν να κινηθούν και παραμένουνε μέσα στη χώρα που κατοικούμε.
    Ποιος, λοιπόν, μπορεί να ενδιαφερθεί καλύτερα για την πατρίδα του; Αυτοί που ξεπορτίζουνε τα κεφάλαιά τους από τη χώρα μας ή εμείς που παραμένουμε με τα πεζούλια μας εδώ;
    Όταν έξαφνα στα 1929-31 το κράτος ζήτησε, λόγω της οικονομικής κρίσης που μάστιζε τότε τη χώρα μας να κατεβάσουν οι ξένοι ομολογιούχοι το ποσοστό που πληρώναμε σε τοκοχρεωλύσια, οι Άγγλοι δέχτηκαν να το μειώσουν σε 35%, αλλά οι Έλληνες ομολογιούχοι αρνήθηκαν. Να λοιπόν, ποιος είναι ο πατριωτισμός τους! Αυτός φτάνει μέχρι το σημείο που δε θίγονται τα οικονομικά τους συμφέροντα. Αυτοί λοιπόν οι ίδιοι που μας κατηγορούν ότι επιδιώκουμε την κατάργηση των συνόρων και την διάλυση του κράτους, αυτοί τα ξεπουλάνε αυτά στην πρώτη ευκαιρία.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. συνεχεια

    Όταν οι άτιμοι μιλάνε για τιμή

    Μας κατηγορούνε επίσης, ότι εμείς επιβουλευόμαστε την τιμή. Βλέπετε, όλοι αυτοί οι «ηθικοί», που όταν περπατάνε μπερδεύουνται τα κεφάλια τους στα σύρματα, μιλάνε για τιμή!
    Αυτοί που πούλησαν τις γυναίκες και τις αδελφές στον κατακτητή, για να κάνουν τα νταραβέρια μαζί του και μας σκλάβωσαν διπλά, αυτοί πάνε τώρα να μας πείσουν ότι είναι οι κέρβεροι της τιμής και της ηθικής! Μ' αυτά τα μέσα προσπαθούν να εξαπατήσουν το λαό για να συνεχίσουν το ξεζούμισμα και την εκμετάλλευση του. Και πολλές φορές το καταφέρνουν αυτό και μας πείθουν μάλιστα ότι έτσι είναι όπως τα λένε.
    Πάρτε ένα παράδειγμα, απ' αυτό που γίνεται στα χωριά: Ο χωριάτης καπνίζει τον καπνό που παράγει ο ίδιος. Μα τον πείσανε ότι αυτός είναι λαθραίος. Κι ο ίδιος ο χωρικός σου λέει ότι καπνίζει λαθραίο καπνό. Λες και δεν τον έσπειρε αυτός στον τόπο μας, αλλά τον έφερε από την Αμερική. Όπως βλέπετε λοιπόν κι ο ίδιος ο χωριάτης το πίστεψε, πως ο καπνός του είναι «λαθραίος».
    Η αντίδραση δεν σταματά σε τίποτα μπροστά, προκειμένου να εξαπατήσει το λαό, χρησιμοποιώντας γι αυτό όλα τα μέσα, όλη τη συκοφαντία και το ψέμα. Μα αυτές οι συκοφαντίες στην ύπαιθρο, όπου μας είδανε και μας νιώσανε, έγιναν συντρίμμια. Στις πόλεις θα γίνει κι αυτού το ίδιο.
    Σε λίγες μέρες θα δείτε κι εσείς μόνοι σας την πραγματικότητα. Γιατί ο δικός μας σκοπός είναι ένας: Πώς θα ζήση καλύτερα ο λαός μας!
    Όταν είταν εδώ ο κατακτητής, αυτοί θέλανε τότε την τάξη. Εμείς θέλαμε την αταξία για να κάνουμε ανυπόφορη τη ζωή του κατακτητή.Τώρα αυτοί θέλουνε την αταξία. Μα εμείς θέλουμε την τάξη. Αυτοί είναι οι οργανωτές του εμφυλίου πολέμου για να εκμεταλλεύονται το λαό μας. Αυτοί είναι οι λύκοι, που προσπαθούν να κατασπαράξουν το κοπάδι, εμάς, εσάς, όλους μας, το λαό δηλαδή.

    Τηρήσαμε τις υποσχέσεις μας

    Ο ΕΛΑΣ και το ΕΑΜ υποσχέθηκαν στο λαό την πάλη ενάντια στον κατακτητή και την απελευθέρωση της χώρας μας. Αυτές τις υποσχέσεις τις τηρήσαμε. Εμείς δεν δημιουργήσαμε κυβερνητικό τύπο. Αυτός δημιουργήθηκε μόνος του από το λαό. Από τον Οκτώβρη του 1942 μόνος του ο λαός τράβηξε στις εκλογές της αυτοδιοίκησης του.
    Ο θεσμός αυτός της αυτοδιοίκησης, που για πρώτη φορά εμφανίστηκε στη Βράχα της Ευρυτανίας, αποτέλεσε την απαρχή της δημιουργίας του από το χωριό μέχρι την ΠΕΕΑ αργότερα.
    Εμείς είμαστε υπέρ της ενότητας και χάρη στις προσπάθειες τις δικές μας οφείλεται κατά 95% η δημιουργία της εθνικής κυβερνήσεως, κάτω από την οποία αγωνιζόμαστε σήμερα. Μέχρι τη Λάρισα η πατρίδα μας είναι τώρα ελεύθερη. Και γρήγορα θ' απελευθερώσουμε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα.
    Έτσι και η δεύτερη μας υπόσχεση τείνει να πραγματοποιηθεί ολοκληρωτικά.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. συνεχεια

    Η πάλη μας για τη λαοκρατία

    Μα εμείς υποσχεθήκαμε στο λαό και κάτι άλλο: Ότι δεν θ' αφήσουμε το όπλο από το χέρι μας αν δεν πετύχουμε και τη διπλή λευτεριά: τη λαοκρατία. Γι' αυτό θα παλαίψουμε για να εκτελέσουμε κι αυτή την υπόσχεση μας, αφιερώνοντας και θυσιάζοντας τη ζωή μας ακόμα για τη λαοκρατική λύση του ελληνικού προβλήματος.
    Ο ΕΛΑΣ στα χέρια πρώτα της ΚΕ του ΕΑΜ και της ΠΕΕΑ αργότερα αποτέλεσε το δυνατό όπλο της διατήρησης του λαού μας στη ζωή. Το μοχλό της γρηγορότερης απελευθέρωσής μας. Τώρα, στα χέρια της εθνικής μας κυβέρνησης, που αποτελείται απ' όλα τα κόμματα και τις οργανώσεις και που υπόσχεται στο πρόγραμμά της λαοκρατικές λύσεις, θ' αποτελέσει την εγγύηση, ότι θα συνεχίσουμε τον πόλεμο μέχρι την ολοκληρωτική συντριβή του φασισμού κι ότι θα εξασφαλισθούν οι ως τώρα καταχτήσεις του λαού μας και θα κερδηθούν και νέες.
    Φωνάζατε πολύ για την θανατική καταδίκη των προδοτών, των συνεργατών του καταχτητή και των εκμεταλλευτών της δυστυχίας του λαού στα χρόνια της κατοχής. Όταν εμείς δεν είχαμε τη δυνατότητα να τους δικάσουμε, τους εκτελούσαμε. Αργότερα τους δικάζαμε σε στρατοδικεία. Τώρα, όσους έχουμε συλλάβει θα τους παραδώσουμε στην δικαιοσύνη. Υπάρχει η νόμιμη πια κυβέρνηση και αυτή θ' αποφασίζει για όλα. Μη φωνάζετε λοιπόν. Αυτοί θα δικασθούν και θα καταδικασθούν. Μα δεν θάχει και μεγάλη σημασία.
    Τεράστια σημασία θάχει αν καταδικάσετε και θανατώσετε σεις, ο κυρίαρχος λαός, το καθεστώς που γεννάει τέτοια καθάρματα.
    Μεθαύριο θα τραβήξουμε στις εκλογές. Το πρώτο ράπισμα πρέπει να δοθεί στο δημοψήφισμα, με την οριστική καταδίκη του βασιλισμού και την εγκαθίδρυση της δημοκρατίας.
    Αλλά γιατί στρεφόμαστε με τόση μανία ενάντια στο βασιλιά;
    1. Γιατί αυτός πρώτα-πρώτα δεν είναι ούτε Έλληνας. 2. Γιατί μας τον φέρανε με το ψεύτικο δημοψήφισμα του 1935. 3.Γιατί είναι επίορκος. Καταπάτησε το Σύνταγμα του 1911 κι έβαλε διχτάτορα τον πεμπτοφαλαγγίτη Γιάννη Μεταξά. 4. Γιατί άφησε όλους τους ανίκανους και πεμπτοφαλαγγίτες στρατηγούς και υπουργούς να προδώσουν τον πόλεμο της Αλβανίας και να υποδουλώσουν την πατρίδα μας. 5. Τέλος, γιατί στην εθνική μας συμφορά του 1941, αντί να καθήσει εδώ και να θυσιασθεί σαν άλλος Κόδρος των Αθηνών, μας εγκατέλειψε.
    Αν είτανε καλός έπρεπε να καθήσει εδώ κι αντί να βγει στο κλαρί ο Άρης και δεν ξέρω ποιος άλλος, να βγει αυτός να οργανώσει τον αγώνα και νάναι τώρα δικαιωματικά βασιλιάς μας και αρχηγός μας. Με τη στάση του ο ίδιος παρητήθη ουσιαστικά και τυπικά του δικαιώματος επί του θρόνου της Ελλάδος.
    Αυτά βέβαια γι' αυτόν προσωπικά κι ανεξάρτητα από την πεποίθησή μας πως δεν χρειάζεται κανένας θρόνος, μα δημοκρατία για να προκόψει η Ελλάδα μας.

    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. συνεχεια

    Σεβόμαστε τη λαϊκή θέληση

    Το δεύτερο ράπισμα πρέπει να δοθεί στις εκλογές, που θα καθορίσουν το πολίτευμα της χώρας μας. Εμάς, η μόνη μας φιλοδοξία είναι νάμαστε υπηρέτες του λαού. Γι' αυτό θα σεβαστούμε την ετυμηγορία σας, όποια κι αν είναι αυτή.
    Μα έχουμε αυτές τις απαιτήσεις: Να ψηφίσει ο λαός ανεπηρέαστα και να σεβασθούν το λαό.
    Αν αυτά δεν εκτελεστούν, τότε σας υποσχόμαστε ότι πάλι θα ξαναβγούμε στο βουνό. Μα είμαι βέβαιος ότι αυτά δεν θα συμβούν. Γιατί ο λαός μας χειραφετήθηκε πια. Δοκιμάσθηκε και ξύπνησε. Θ' ακολουθήσει τους δρόμους που του δείχνουμε και που μοναδικά τον συμφέρουν.
    Με την πεποίθηση αυτή, τελειώνοντας, σας καλώ να φωνάξουμε:
    - Ζήτω ο κυρίαρχος λαός μας!

    ............................

    Μίνως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ..Λαος = σκατα και συννεφα, σαν εννοια δεν λεει τιποτα απολυτως. Σαν ορος απετελεσε το βασικο οπλο της παγκοσμιας κομμουνιστικης προπαγανδας..Μεσα σ'αυτον τον ορο τυλιξατε δικην αλλαντικου, τους πολιτες του πλανητη... Τελος παντων λαος ειστε και φαινεστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αδέλφια, αρχίσατε πάλι τώρα τον "ΦΡΑΣΤΙΚΟ ΕΜΦΥΛΙΟ", με συγχωρείτε θα λείπω απο ατέρμονες συζητήσεις ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ. Αντί να βρίσκετε τρόπους και θέματα που ενώνουν, μπήκατε πάλι στο γήπεδο των συγκρούσεων, για να εκτονωθείτε και να περάσετε την άποψή σας. Καλά κάνετε, αλλά φαγωθείτε μόνοι σας γιατί σας αρέσει το άθλημα. ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ -ΚΑΤΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ.

    Αργικέραυνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ζητω συγγνωμη για το παραπανω σχολιο μου (2:20), θεωρηστε το ακυρο..αυτα παθαινει οποιος βιαζεται. Γραφτηκε με αναφορα το σχολιο του 1:30, το οποιο ομως δεν συνδεθηκε με τα προηγουμενα, και φυσικα διαβαστηκε αποσπασματικα..Και παλι συγγνωμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Να αγιάσει το χέρι σου Αρχικεραυνέ.

    Βρε δεν τα παρατάτε αυτά, εδώ βαλόμαστε από παντού και εσείς ακόμα στους αριστερούς και δεξιούς βρίσκεστε, για συνέλθετε φίλοι μου γιατί έχουμε ανηφοριά (και μάλιστα άγρια) να ανέβουμε δεν έχουμε πολυτέλεια για τέτοια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καυκάσιε συγχαρητήρια για το άρθρο. Ήθελα να γράψω αρκετά, αλλά με κάλυψε εν μέρει ο αντιπροοδευτικός. Πρέπει να μείνουμε στην ουσία του λόγου. Η ουσία του λόγου -είτε υπαρκτού, είτε ακόμη περισσότερο κατασκευασμένου - είναι αντιρεπουσική και αντιδραγωνική, επομένως αντινεοταξική. Στην περίπτωση του κατασκευασμένου υπάρχει πάλι μήνυμα. Γιατί κατασκευάστηκε; Γιατί ''ήθελε'' να προσδώσει αυτές τις ιδέες στον Βελουχιώτη; Απλώς για να παραμείνει το είδωλο του Βελουχιώτη στο ιστορικό στερέωμα, δεν θα μπορούσε ο Άρης να είναι άπατρις.
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ελευθερία σωστά,έχουμε ανηφόρα ν'ανεβούμε.Με ποιόν όμως θα την ανεβούμε με τον "βας-βας";Οταν δραστηριοποιούνται 10000 off shore,και τα ελληνικά κεφάλαια την έχουν κοπανήσει για την Ελβετία;
    Μάλλον μας αντιμετωπίζουν σαν αποικία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η αιώνια αριστερά που καπηλεύεται τα πάντα. Τι είπε ή δεν είπε ο Βελουχιώτης δεν έχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ. Οπότε τσάμπα όλα τα κατεβατά εδώ μέσα.
    Αυτό που έχει σημασία είναι τι θα γινόταν αν είχαν νικήσει οι ομοιδεάτες του στον ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ. Νομίζω ότι η ιστορία έχει αποφανθεί τελεσίδικα επ' αυτού και κάθε συζήτηση είναι περιττή.
    Τώρα το ποιος ήταν ο "αγωνιστής" Άρης και ποιά τα "επιτεύγματά" του υπάρχουν πολλές πηγές που σκιαγραφούν τον χαρακτήρα του.
    Πρώτα και καλύτερα τα αποχαρακτηρισμένα βρεττανικά αρχεία της περιόδου εκείνης.
    Αρκετά πιά με την αριστερή μυθολογία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αγαπητέ Ανώνυμε 4:10

    Θα την ανέβεις με τα πόδια και με τα γόνατα και συμπορευόμενος με κάποιον που είναι πολίτης και όχι πολιτικός με κάποιον που δεν αντιλαμβάνεται ότι η Ελλάδα έχει χρώμα γαλανόλευκο και ουτε γαλάζιο μόνο ουτε πράσινο ουτε κόκκινο ουτε κίτρινο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δυστυχώς κάποιοι στα σχόλιά τους συμπεριφέρονται σαν αυτόν που όταν το χέρι έδειχνε το φεγγάρι, αυτός κοίταζε το δάχτυλο. Το θέμα του άρθρου δεν είναι οι δεξιοί και οι αριστεροί, αλλά ότι ο Βελουχιώτης, που δεν μπορεί κανείς να τον πει υπερεθνικόφρονα και ρατσιστή κλπ, μίλαγε κι αυτός για πατρίδα και έθνος. Και αυτό γελοιοποιεί τελείως κάποιους επαγγελματίες 'αριστερούς' της νέας τάξης που βρίζουν συνέχεια το έθνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χριστίνα εγώ δεν έχω πρόβλημα να την ανέβω ακόμα και έρποντας αρκεί να είμαστε όλοι μαζί,δεν δέχομαι όμως εσύ για παράδειγμα ν'ανέβεις με το λεοφωρείο η με την μερτσέντες.Αυτό ήθελα να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Άρης Βελουχιώτης. Από τους μεγαλύτερους Έλληνες σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ.
    Νο 36 Ιωάννης Μεταξάς
    Νο 35 Άρης Βελουχιώτης

    Ά ρε Ελλάδα, με την αυτογνωσία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα σε όλους ,
    HΛ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά να ξέρεις ο τύπος της Mercedes πάντα υπήρχε στην Ελλάδα και πάντα θα υπάρχει το ζήτημα είναι απλό αν εσυ ο όποιος εσύ και εγώ και κάποιοι ακόμα τους γράψουμε και κάνουμε αυτό που εμείς θεωρούμε σωστό όταν λυθεί το πρόβλημα του κάνουμε τη Mercedes ανταλλακτικά αν καταλαβαίνεις τι λέω.
    Ομως πρώτα σβήνουμε την φωτιά και μετά βρίσκουμε την αιτία γιατί αλλιώς αφενός αναλλωνόμαστε σε θέματα που δεν είναι της παρούσης και αφετέρου χάνουμε την ουσία κερδίζοντας μιας μάχη αλλά ρισκάροντας να χάσουμε τον πόλεμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χριστίνα συμφωνώ.
    Διαφωνώ μόνο στο χρόνο,πρώτα πρέπει να κάνουμε την αποσυναρμολόγηση,διαφορετικά θα θφάνουμε πάντα δεύτεροι,και θα μας σπρώχνουν πάλι πίσω στον κατήφορο.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ (ΣΑΛΠΙΣΜΑ)

    Ο Ίων συνδυάζει τη φυλή (ράτσα) με την πατρίδα της και τον πολιτισμό της:


    «Μπορεί να μελετηθεί η ράτσα σαν κάτι απόλυτο, ξεχωριστό από τα σημάδια του πολιτισμού ή της απολιτισιάς της; Ξεχωριστό από τα δημιουργήματά της, από την παράδοση της, από τους αποθαμένους της; Ξεχωριστό από το χώμα πού επάνω της καρφώνεται και κλώθει τη ζωή της; Ξεχωριστό από το κλίμα της; Ή φυλή και η πατρίδα της πρέπει να σπουδάζονται μαζί». (*1)




    Αραδιάζει ορισμένες απόψεις για τη ράτσα και εκφράζει τη δική του άποψη, πως όλα όσα αναφέρονται έχουν επίδραση πάνω σ' αύτη:

    «Το χώμα και οι αποθαμένοι φτειάνουν τη ράτσα, λέγει κάποιος. "Άλλος πάλι βεβαιώνει, πως μονάχα οι αποθαμένοι μας κυβερνούν και μας ορίζουν. Τρίτος λέει πως το ανακάτωμα ανθρώπων διαφορετικής καταγωγής είναι παντοδύναμο. Τέταρτος βεβαιώνει το αντίθετο, ότι δηλαδή οι καθάριες ράτσες είναι οι δυνατές. Πέμπτος διατείνεται πως το κλίμα και ή τριγυρισιά (ο περίγυρος, το περιβάλλον) είναι οι δημιουργοί της φυλής. Έκτος μας ονομάζει την πολιτική κατάχτηση. Έβδομος τη θρησκεία και τη γλώσσα. Κανένα απ’ όλα αυτά τα στοιχεία ξέχωρα δεν φτειάνει μια ράτσα μα όλα μαζί την αλλάζουν σίγουρα και αγάλι αγάλι». (*2)

    Άρθρο από το blog Ελληνισμός και Έλληνες.
    http://ellinismoskaiellines.blogspot.com/2011/02/blog-post_9096.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.