4/11/11

"Ο αποκλεισμός της Γαύδου. Διαδώστε το μήπως σωθούμε"

Κραυγή απόγνωσης για τους κατοίκους της Γαύδου, οι οποίοι, αν και για όλους αποτελούν το νοτιότερο άκρο της Ευρώπης, μόνο στην Ευρώπη δεν φαίνεται να ανήκουν.

Το ακριτικό νησί είναι και πάλι αποκλεισμένο από τον υπόλοιπο κόσμο, καθώς από χθες έληξε η σύμβαση του πλοίου "Neptune" και πλέον είναι ορατός ο κίνδυνος ν' αντιμετωπίσει η Γαύδος πρόβλημα τροφοδοσίας.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος και ιδιοκτήτης του Ρ/Σ ΓΑΥΔΟΣ FM "Ο φάρος του νότου", Βασίλης Τζουνάρας...

"Νέος αποκλεισμός του νησιού αυτή την φορά χειρότερος από ποτέ. Από σήμερα η συγκοινωνία του νησιού με την Κρήτη είναι ανύπαρκτη. Μόνο πολιτικές υποσχέσεις, χωρίς όμως υπογραφές. Η ενημέρωση ανύπαρκτη από όλους τους φορείς. Οι συνέπειες της κατάστασης αυτής σε λίγες μέρες θα είναι εμφανής. Καύσιμα τέλος, φάρμακα τέλος, νερό τέλος, ταχυδρομείο τέλος…

Το τελικό χτύπημα ήρθε στις 13 Οκτωβρίου 2011, όταν και τελείωσε η σύμβαση του καϊκιού "Neptune" χωρίς να βρεθεί άλλο πλοίο για την γραμμή Κρήτη-Γαύδος. Ο υπουργός θαλάσσιων υποθέσεων έχει άλλα στο μυαλό του και δεν θα σκάσει αν μια χούφτα ανθρώπων μένουν αποκλεισμένοι, πεινασμένοι και μονάχοι τους στα σύνορα της (Ευρωπαϊκής) Ελλάδας. Ντροπή και αίσχος στους καρεκλοκένταυρους της εξουσίας. Και ακόμα χειρότερα για τους πολιτευτές της Κρήτης που έπρεπε να είχαν βάλει τέλος σε αυτό το πρόβλημα χρόνια τώρα".

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες, από αύριο Πέμπτη και εφ' όσον "πέσει" ο καιρός, θα γίνει δρομολόγιο από το Ε/-Ο/Γ "Σαμαριά" της ΑΝΕΝΔΥΚ, με το Δήμαρχο Στρατή Λαμπάκη να ξεκαθαρίζει πως δεν πρόκειται ν' αποκλειστεί το νησί και υπάρχει συνεννόηση με την εταιρία.

Ο ίδιος, βρέθηκε την περασμένη εβδομάδα στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και ζήτησε την πραγματοποίηση δύο δρομολογίων από και προς τη Γαύδο από Παλαιόχωρα και Χώρα Σφακίων, με πλοία ικανά να μεταφέρουν τουλάχιστον 50 επιβάτες και να διαθέτουν χώρο για οχήματα τουλάχιστον 150 τ.μ.

Σε περίπτωση που δεν γίνει αυτό, τότε ο Δήμος ενδέχεται να μισθώσει το σκάφος "Gavdos Express", προκειμένου να γίνουν κάποια δρομολόγια προς την Κρήτη.

Και βέβαια σε εκκρεμότητα είναι οι υπογραφές για τις πλόες από τον υπουργό Ανάπτυξης Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, όπως και το ζήτημα με το ρωσικό νηογνώμονα, που έχει ακινητοποιήσει στη Σούδα το Ε/Γ-Ο/Γ "Δασκαλογιάννης".
Πηγή: neatv.gr - Παντελής Γιαΐτσης (με πληροφορίες από gavdosfm.gr)
http://www.goodnet.gr/index.php?id=6,61012,0,0,1,0 

2 σχόλια:

  1. Έχουμε να δούμε πολλά ακόμη,δυστυχώς,καλό είναι κάτι τέτοια να γίνουν η αιτία να προετοιμαστούν οι πλυθησμοί και για χειρότερα,καλού κακού.

    Αν θέλουμε να λέμε ότι υπάρχει Κράτος και Θεσμοί θα έπρεπε να μην πληρώνεται στο τέλος του μήνα ούτε ΈΝΑΣ αξιωματούχος του κράτους,απο τον Πρόεδρο μέχρι τον τελευταίο υφυπουργό,αν πρώτα δεν έχουν καλυφθεί ΟΛΕΣ οι πάγιες υποχρεώσεις του κράτους,όλες.

    Δεν είναι δυνατόν να πληρώνοντε στο τέλος του μήνα τα αρχιλαμόγια τη στιγμή που το κράτος δεν καλύπτει ούτε τις στοιχειώδεις υποχρεώσεις του,είναι τουλάχιστον αθλιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "... Όντως όλα αυτά τα στοιχεία δηλώνουν πόσο σημαντική πρέπει να είναι όχι μόνο η υποστήριξη της οικονομικής δραστηριότητας της Γαύδου, αλλά κι οι επενδύσεις που πρέπει να γίνουν σε αυτό το νησί. Η συντήρηση μία φθίνουσας κατάστασης δεν επαρκεί. Για να έχει μέλλον το θέμα της ΑΟΖ και να είναι δυναμικό το πλαίσιο της διαπραγμάτευσης, πρέπει να επενδύσουμε στους ανθρώπους μας στη Γαύδο."

    Ν. Λυγερός, "Η Γαύδος, το άλλο μας Καστελλόριζο"
    http://www.lygeros.org/lygeros/7638-gr.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.