8/2/12

Σ. Μπερίσα: "Αλβανική ιθαγένεια όσοι επενδύσουν στη χώρα πάνω από 100.000 ευρώ"

Ο Αλβανός πρωθυπουργός Σαλί Μπερίσα ζήτησε σήμερα την αναθεώρηση του νόμου περί ιθαγένειας.
Κατά τη διάρκεια σύσκεψης του υπουργικού συμβουλίου, ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι ο κάθε ξένος πολίτης που θα επενδύσει στη χώρα πάνω από 100.000 ευρώ, κατόπιν επιθυμίας του, θα μπορεί να αποκτά αυτομάτως την αλβανική ιθαγένεια.«Πολλοί ξένοι επιχειρηματίες στο παρελθόν είχαν ζητήσει να αποκτήσουν την αλβανική ιθαγένεια, τώρα πρέπει να διευκολυνθεί η διαδικασία αυτή μέσω τροποποίησης του νόμου περί ιθαγένειας του 1994» δήλωσε ο κ. Μπερίσα.

Ο Αλβανός πρωθυπουργός επανέλαβε την αισιοδοξία του ότι και αυτό το χρόνο η χώρα θα σημειώσει οικονομική ανάπτυξη έναντι της ύφεσης, την οποία αντιμετωπίζουν οι περισσότερες χώρες της Ευρώπης.Ο ηγέτης της αντιπολίτευσης Έντι Ράμα, εν τω μεταξύ στον ιστότοπό του στο Twitter, αναφέρει ότι «με τις δηλώσεις του περί οικονομικής ανάπτυξης και αλβανικού μοντέλου ο Μπερίσα εκθέτει με τον πιο γελοίο τρόπο τη χώρα μας».ΕΞΠΡΕΣΣ

Αλβανία: Επενδύσεις έως και 1 δισ. ευρώ από τον αγωγό TAP

Την εκτίμηση ότι θα εισρεύσουν στην Αλβανία επενδύσεις αξίας ενός δισεκατομμυρίου ευρώ από την υλοποίηση του έργου του αγωγού φυσικού αερίου TAP (Trans Adriatic Pipeline), διατύπωσε ο πρωθυπουργός της χώρας και πρόεδρος του κυβερνώντος Δημοκρατικού Κόμματος Σαλί Μπερίσα.Μιλώντας στα μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδας του Δημοκρατικού Κόμματος, ο κ. Μπερίσα τόνισε ότι τους επόμενους μήνες αναμένονται εξελίξεις σε σχέση με την υλοποίηση του έργου, στην οποία, όπως είπε, καθοριστικό ρόλο θα διαδραματίσει και η κρατική εταιρεία πετρελαίου του Αζερμπαϊτζάν.
Μάλιστα, ο κ. Μπερίσα χαρακτήρισε «κολοσσιαία» τα αποθέματα φυσικού αερίου του Αζερμπαϊτζάν και ανακοίνωσε ότι θα επισκεφθεί τη χώρα στις 9 και 10 Φεβρουαρίου.

Ο αγωγός TAP είναι ένα από τα εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς φυσικού αερίου από την περιοχή της Κασπίας, μέσω Ελλάδας, προς την Ευρώπη. Ο σχεδιασμός του έργου προβλέπει την κατασκευή αγωγού από τη Θεσσαλονίκη στην Αλβανία και από εκεί με υποθαλάσσια όδευση στην Ιταλία.
Μέτοχοι της εταιρείας του έργου του αγωγού είναι η ελβετική EGL (42,5%), η νορβηγική Statoil (42,5%) και η γερμανική E.ON Ruhrgas (15%).
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.