13/6/15

Πεταμένοι άνεργοι, συντάξεις 39 χρονών και πολλά ψέμματα


Του Άγη Βερούτη
Χθες το πρωί κατά τις 9:30 μου χτύπησε την πόρτα του γραφείου ένας άνεργος. Μου είπε "είμαι τρία χρόνια άνεργος και έχω ανάγκη από βοήθεια...”
Ήταν γυρω στα 55, με μεγάλη γκρίζα γενειάδα 3-4 μηνών σαν του Μαρξ, και γκρίζα μακριά μαλλιά μαζεμένα πίσω σαν παππάς. Είχε μια υπόξινη μυρωδιά σαν να είχε να πλυθεί μέρες. Φορούσε σκούρο πουκάμισο κουμπωμένο ως επάνω, που γυάλιζε από την πολλή χρήση.
Τον πήρα μέσα και του έβαλα μια κούπα καφέ φίλτρου με πολλή ζάχαρη και πολύ γάλα, που τον ήπιε όρθιος, σαν να τον κυνηγούσαν. Του έδωσα όσα ψιλά είχαν οι τσέπες μου, περίπου 2 ευρώ και 15 ευρωλεπτά. Κοιτούσε όλη την ώρα το πάτωμα, και έφυγε βιαστικά, σαν από ντροπή.
Για περισσότερα Capital


1 σχόλιο:

  1. Αυτόν τον άνθρωπο (και υπάρχουν χιλιάδες σαν αυτόν), από ποια χρεοκοπία τον έσωσαν;
    Έχει σημασία γι' αυτόν αν το νόμισμα της Ελλάδας θα είναι ευρώ ή δραχμή;
    Τώρα όσον αφορά το φωτοτυπημένο σημείωμα, αυτές οι συντάξεις να ελεγχθούν και αν πρέπει να καταργηθούν.
    Δεν πρέπει όμως μεμονωμένες σαν κι αυτή περιπτώσεις να γίνονται σημαία και δικαιολογία για μείωση των συντάξεων όλων των υπολοίπων Ελλήνων. Συντάξεις για τις οποίες καταβλήθηκαν οι αντίστοιχες εισφορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.