23/9/09

ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ

Πανηγυρίζει ο τουρκικός Τύπος για την παραγωγή ελικοπτέρων Τα-129 στη χώρα τους, με τα οποία θα προμηθεύει την Ιταλία.


Οι δοκιμές πτήσης θα πραγματοποιηθούν με το νέο ενισχυμένο κινητήρα τύπου Τ - 800, όπως άλλωστε ήταν και η απαίτηση της Διοίκησης των Χερσαίων Δυνάμεων, ενώ θα δοκιμαστεί και η αντοχή του ελικοπτέρου σε σκληρές συνθήκες.

Οι δοκιμές θα γίνουν στο Μιλάνο και αυτές θα τις παρακολουθήσουν ο Τούρκος Υφυπουργός Αμυντικής Βιομηχανίας, Μπαγιάρ, και ορισμένοι ανώτατοι αξιωματικοί των Χερσαίων Δυνάμεων. Η αγορά των 51 ελικοπτέρων αναμένεται να κοστίσει τρία δις δολάρια. Είχε ανακοινωθεί και παλαιότερα η επιθυμία αγοράς του ελικοπτέρου αυτού από το Πακιστάν, τη Μαλαισία και την Ιορδανία.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

17 σχόλια:

  1. Καλά ξηγιούνται τα μογγόλια,μπράβο τους.Εμάς δεν μας αφήνουν να βγάλουμε ούτε οδοντογλυφίδες τα λαμόγια που μας κυβερνάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά καλά, τα καλσόν να προσέξουν μη σκίσουν...ούτε λίγο δράση δεν είχε το βιντεάκι, ακίνητοι στόχοι και επίθεση απο πίσω, τρομακτικό..!!χαχαχαχα!!!!πέρα απ'την πλάκα, είναι μια σημαντική ενίσχυση στο οπλοστάσιό τους και θα δημιουργήσει αξιόλογη δύναμη υποστήριξης επιχειρήσεων στο αιγαίο ή/και τη θράκη. Πρέπει να δούμε κάποια ενίσχυση στον τομέα των VSHORAD για προστασία μηχανοκίνητων σχηματισμών απο μέρους μας!!όσο για την αστεία επίθεση απο πίσω που δείχνουν...δεν νομίζω να το τολμάγαν σε Απάτσι...χεχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία γραφικά. Συγχαρητήρια στους τούρκους ξέρουν να κάνουν 3D animation και σίγουρα θα υποθέσω ότι θα είναι πολύ περήφανοι για το πρόσφατο επίτευγμα τους... Του 3D animation εννοώ φυσικά.-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην τρελλενόμαστε. Της ιταλικής Agusta είναι το ελικόπτερο, απλά το κάνουν παραγωγή στη Τουρκία. Για τα σχετικα:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Agusta_A129_Mangusta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για Κουρδική αναχαίτιση ίσως καλά είναι...σε δράση με πραγματική εικόνα δεν τα είδαμε….. σε σκίτσο δεν μετράει.... με εδάφους αέρος πυραυλικά από προσωπικό εδάφους πώς τα πάνε..; σημαντικά ερωτήματα ….το κόστος τους μήπως ξεπερνάει το να τα αγοράσεις έτοιμα; ..έχουν αυτάρκεια σε περίπτωση αποκλεισμού της χώρας τους….; από τους Ιταλούς παράδειγμα που φτιάχνουν τα ηλεκτρονικά τους ; ..φυσικά μπορούμε να παραθέσουμε πολλά ερωτήματα ακόμη….. ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΑ ΦΤΕΙΑΧΝΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ…;;;;; ΜΕΣΩ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΦΤΕΙΑΧΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΉΣΟΥΝ…;;;;;

    Χαιρετώ
    ΝΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το επιθετικό ελικόπτερο Τ-129 Mangusta το οποίο επελέγη απο τις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις φαίνεται να υστερεί σημαντικά συγκριτικά με τα AH-64 Apache του Ε.Σ. και αναφέρομαι σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών, δηλ. επιδόσεις, οπλισμός, θωράκιση, ραντάρ κλπ. Ειδικά απέναντι στην έκδοση AH-64D Longbow δεν πρόκειται απλά για υστέρηση του Τ129 αλλά για διαφορά κλάσης και αυτό το γνωρίζουν καλά οι Τούρκοι!

    Τα κριτήρια της επιλογής του Τ129 ήταν οικονομοτεχνικής φύσεως:

    1) Τα αντισταθμιστικά οφέλη περιλάμβαναν μεταξύ άλλων την άδεια για συμπαραγωγή του ελικοπτέρου απο κοινού με την κατασκευάστρια ιταλική Agusta πράγμα που τους προσέδινε μεταφορά τεχνογνωσίας όχι μόνο στην κατασκευή αλλά και σε κρίσιμα οπλικά και ηλεκτρονικά συστήματα, δημιουργώντας υποδομές για το μέλλον της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας.

    2) Οι Τούρκοι, εν αντιθέσει με εμάς, θεωρούν κρίσιμο παράγοντα την ποσοτική υπεροχή ως φορέα νίκης στο πεδίο της μάχης. Κλασσικό παράδειγμα ποσοτικής υπεροχής αποτελεί η αρματομαχία του Κουρσκ κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου: Το γερμανικό άρμα μάχης Tiger I είχε αξεπέραστη υπεροχή έναντι των σοβιετικών Τ-34/75 των οποίων μπορούσε να διατρήσει με βολή τη θωράκιση στο μετωπικό τόξο σε αποστάσεις 100-1,400 μέτρων (!) καταστρέφοντάς το άρμα. Το σοβιετικό Τ-34/75 απο την άλλη μπορούσε να διατρήσει με συνεχείς βολές τη θωράκιση του Tiger μόνο στο πλάγιο τμήμα του και αφου το πλησιάσει σε απόσταση κάτω απο τα 200μ. Κι όμως η μεραρχία Totenkopf
    καταστράφηκε!! Τι να την κάνεις την ποιοτική υπεροχή όταν κάθε Tiger είχε να αντιμετωπίσει 12 Τ-34/75... Όπως έλεγε κι ο ίλαρχος Krammer της Das Reich "σαστισμένοι δεν ξέραμε ποιο να πρωτοβάλουμε στο στόχαστρο" !!

    Συμπέρασμα;; Οι Τούρκοι επενδύουν στην εγχώρια συμπαραγωγή, την απόκτηση κρίσιμης τεχνογνωσίας και στη μαζικότητα ενός όπλου!! Εμείς αντίθετα επενδύουμε στην ποιοτική υπεροχή τόσο του όπλου όσο και του ανθρώπινου δυναμικού που θα κληθεί να το χειριστεί. Το αποτέλεσμα;; Ίδωμεν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν τους είναι και απαραίτητα. Εντός του έτους προβλέπω εξελίξεις. Σάμος; Χίος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ακούω Πάνσοφοι και κατέχοντες την "Απόλυτη" αλήθεια συνΈλληνές μου;
    Οι Kara Kuvetleri, Θα προμηθεύουν την Ιταλία με την οποία σκοτώθηκαν για το "Αρμενικό ΖΉΤΗΜΑ".
    Και η Αρμενία πρόσφατα αποκατέστησε τις σχέσεις της με την Τουρκία και σύντομα θα δούμε και τον Αρμένιο Πρωθυπουργό να επισκέπτεται την Άγκυρα και να καταθέτει όπως ακριβώς και οι δικοί μας στέφανο Δόξης στο ΑΤΑ KIBIR.
    A...ρε Έλληνα τρισένδοξε!...έφτασες μέχρι τον Υδάσπη και...ξαφνικά...τα στύλωσες!
    Μάταια ο Αλέξανδρος σε παρακάλαγε να προχωρήσεις...λίγο ακόμα.Έκανες μεταβολή και έφτασες μέχρι τον Έβρο!
    Πες μου ειλικρινά μέσε Έλληνά μου, λαμβανομένου υπόψη ότι είσαι νομοταγής,φιλόπατρις,ασχολείσαι με τα κοινά,διαθέτεις υψηλότατο δείκτη ευφυίας...πως σε...ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ ΕΤΣΙ;
    Μη φοβάσαι τίποτα Έλληνά μου...μπορεί να μην κατασκευάζεις Ελικόπτερα...αλλά υφίστανται Ελληνικές Επιχειρήσεις οι οποίες κατακευάζουν: Καλτσόν,κυλότες,σώβρακα,σουτιέν,ψιλοτάκουνα πέδιλα και σερβιέτες.
    Α...ρε μπαγάσα Έλληνα...ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ: Ένα ξεβαμμένο τζιν στην εφηβία σου...μια αριστερή Γκόμενα που χτύπησες σε Φεστιβάλ της ΚΝΕ, ένα μπακαλόχαρτο που πήρες από το Άσυλο του Πανεπιστημίου, το στιμωξίδι να γλύφεις στα Πολιτικά Γραφεία και να "θάβεις" τους καλλίτερους σου.
    Δεδομένου ότι είπα αλήθειες...πρώτος θέτω ευτόν προς λιθοβολισμό.
    Βρίστεμε συνΈλληνές μου,χαρακτηρίστε με "ξερόλα,εξυπνάκια,μαλάκα και ότι άλλο σας γουστάρει!"
    Γι' αυτόν τον τόπο που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ...ποιός θα θυσιαστεί;
    Ο ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραιιιιίο ελικόπτερο...καλορίζικο βρρρρρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν και αυτά τα ελικόπτερα είναι κατασκευασμένα από τουρκικά χέρια όπως και τα F16 , καλά θα έκαναν οι Ιταλοί να ρωτήσουν τους Αιγυπτίους να μάθουν τι έπαθαν αγοράζοντας τουρκικά F-16.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμένα δεν θα με "χαλούσε" και της Augusta να ήταν, αρκεί να έβγαινε στην Ελλάδα. Μετά εκπλησσόμεθα που η "ευρωεταίρα" μας Ιταλία, υποστηρίζει την είσοδο της Τουρκίας στην ΕΕ.
    Είμαστε για φτύσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. o φιλος 3¨11 που αναφερθηκε στην ρωσικη και την γερμανικη σχολη ειχε ιστορικα απολυτο δικαιο,περαν της διαφορας κοστους κατασκευης των tiger εν σχεση με το t34,εκτος τουτου το βασικωτερο ειναι η τεχνογνωσια που αποκτουν οι τουρκοι ειναι ανεκτιμητη και τελος η επι τοπου παραγωγη βαζει ενα λιθαρακι στην εκ του εξωτερικου απεξαρτηση της τουρκιας.εμεις με τον ανεκδιγητο ραλλη κλωτσησαμε την παραγωγη των f16 και φτασαμε στο σημειο να αγοραζουμε πυρομαχικα απο το εξωτερικο,η κατασταση θυμιζει 22 .μπραβο στους αλητες που μας κυβερνησαν μεχρι σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 7:28 Ιταλική εταιρεία Eni.
    Οι Τουρκοι ξέχασαν την υπόθεση Οτζαλάν που είχε διαταράξει τις σχέσεις τους με την Ιταλία εξαιτίας των σχέσεων της εν λόγω εταιρείας με την Ρωσία του Πούτιν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλές πτώσεις εύχομαι! Απο τουρκους δεν αγοράζω όχι ελικόπτερο, ούτε κ@λόχαρτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μηπως απλά είναι το Eurocopter Tiger με άλλο όνομα; και αλλη μια συμπαραγωγή απλά στην Τουρκία;
    Δηλαδή απλά κάποιες θέσεις εργασίας ανοίξανε ακόμα και ποιο φθηνο εξοπλισμό βρήκανε; Είναι το Tiger. Οχι κάτι καινούριο και δικό τους.
    Τουλάχιστον έτσι φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το Mangusta είναι ένα επιθετικό ελικόπτερο που τεχνολογικά ανήκει κάπου στην δεκαετία του 70.

    Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ικανό. Σημαίνει ότι δεν είναι τόσο ανταγωνιστικό στο πεδίο της μάχης όσο ένα Apache ή ένα Tiger.

    Κατά την προμήθεια αυτή οι Τούρκοι αξίωσαν πραγματική μεταφορά τεχνολογίας, κάτι που μόνο οι Ιταλοί προθυμοποιήθηκαν να κάνουν.
    Φυσικά η τεχνολογία υπό μεταφορά είναι εκ των πραγμάτων σχεδόν άκυρη, λόγω της παλαιότητας της.
    Με εξαίρεση κάποια τμήματα του στροφειου, η Tousas, ήδη την κατέχει.

    Και εδώ είναι το κλειδί. Που μας ενδιαφέρει άμεσα. Τα Mangusta δεν αγοράστηκαν για το Ελληνικό πεδίο άλλα ΚΥΡΙΩΣ για το Κουρδικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.