6/12/10

Aφιερώνεται στους δολοφόνους της ελληνικής παιδείας και του ελληνικού πνεύματος

Νέα Υόρκη: Ολονύχτια εκδήλωση αφιερωμένη στον Όμηρο
Ολονύχτια εκδήλωση, στη διάρκεια της οποίες διακόσιοι αναγνώστες απήγγειλαν αποσπάσματα της Οδύσσειας του Ομήρου πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο Σάββατο στη Νέα Υόρκη.
Από τις 7 το βράδυ του Σαββάτου έως τις 7 το πρωί της Κυριακής, στο «Kaufmann Concert Hall», οι εκατοντάδες αναγνώστες απέδωσαν τα αποσπάσματά τους στα αγγλικά, ελληνικά, αρχαία ελληνικά, λατινικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ισπανικά, εβραϊκά και ρωσικά.
Το παρών έδωσαν, μεταξύ άλλων, απόμαχοι των
πολέμων του Ιράκ και του Αφγανιστάν, φοιτητές, εκπαιδευτικοί, διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί, επαγγελματίες από κάθε πεδίο, παιδιά και γονείς.
Τα έσοδα της εκδήλωσης, την οποία διηύθυνε ο Έλληνας ηθοποιός/παραγωγός Γιάννης Σιμωνίδης, υπό την οργανωτική επίβλεψη της Στεφανίας Ξυδιά, θα διατεθούν στα διεθνή προγράμματα των Αναγνωστών του Ομήρου.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ - ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

37 σχόλια:

  1. Αναρτήθηκε από skal στις 12/06/2010 01:32:00 μμ .... στα αγγλικά, ελληνικά, αρχαία ελληνικά, λατινικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ισπανικά, εβραϊκά και ρωσικά....
    Aφιερώνεται στους δολοφόνους της ελληνικής παιδείας και του ελληνικού πνεύματος


    Ποιοι ειναι αυτοι,περιεγραψε σε παρακαλω αυτους που αναφερεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α όλα κι'όλα, και εμείς εδώ, έχουμε πολιτιστικές εκδηλώσεις που σκοπό έχουν να φέρουν πιό κοντα τη Θεσσαλονίκη με το "πραγματικό" προσωπο της.
    Θα ανεγείρουμε μνημείο για τους Νεότουρκους για να τιμήσουμε την προσφορά τους στον Ελληνισμό, και ένα μνημείο για τους Εβραίους της πόλης , αφου ως γνωστών ο τίτλος "Θεσσαλονίκη η πόλη των Εβραίων" έχει ιστορικές βάσεις.
    Και με αυτόν τον τρόπο θα είμαστε εξωστρεφείς, βεβαίως.Ακόμη θα διοργανώσουμε βραδιές με ανάγνωση έργων του Κεμάλ Μουσταφά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.opengov.gr/ypepth/?p=400

    http://www.opengov.gr/ypepth/?p=396#comments

    "Το κείμενο που έχει βγει σε δημόσια διαβούλευση δεν έχει καν τη μορφή κειμένου στρατηγικής", αναφέρει ένας ανώνυμος σχολιαστής με το ψευδώνυμο "OYM ΟΣΜ".

    Ακόμα και να μη θέλει κάποιος να πει ονόματα, μπορεί να δείξει ότι διαφωνεί με τον λάθος δρόμο. Πώς; Με την ψήφο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο/Η skal είπε...
    Κάντο καλύτερα εσύ ανώνυμε φίλε.

    6 Δεκεμβρίου 2010 2:10 μ.μ.

    Δηλαδη εσυ τι κανεις.Μεταφερεις με παστε διαφορα αρθρα εδω και δεν παιρνεις καμμια θεση παρα μονο κοτσαροντας μια δικη σου φρασουλα. Και αυτο το θεωρεις σχολιο εσυ η κανω λαθος.Τοτε και οι σχολιαστες να μη σχολιαζουν τιποτα κατα το δικο σου προτυπο.Σε αλλα μπλοκς υπαρχει σχολιασμος και αναληψη επωνυμου ευθυνης απο τον ιδιοκτητη του ιστολογιου που σχολιαζει αρχικα τα παντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. AFIEROSTE TO STOYS PRODOTES PAPADES POY MONO NA TA PERNOYN XEROYN!!!
    DESTE OTI H ROMH DIKH MAS HTAN KAI TORA ME TIS BYZANTINES MALAKIES POY XEPESAME.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ι.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ-ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
    "Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ,Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ"
    σελ.355
    "...Οι προτάσεις του Καθηγητή Κακριδή υιοθετήθηκαν πλήρως από της Κυβερνήσεις της Μεταπολιτεύσεως τού 1974 και εντεύθεν.
    Μάλιστα,επεβλήθησαν,όπως εκείνος "ενετείλατο",δηλαδή μέ απόφαση ενός υπουργού και ολίγων χασμωμένων βουλευτών,χωρίς προσφυγή σέ ετυμηγορία τού λαού!
    Τό έθνος δέν ερωτήθηκε.Εκλήθη απλώς νά εφαρμόση υποχρεωτικώς καί άνευ αντιρρήσεων τά δεδογμένα ελαχίστων !
    Και η παιδεία τών Ελλήνων εσώθη!...
    Η γλώσσα τους κατακρεουργήθηκε και η κακοποίηση της πλέον δέν είναι γνώρισμα μόνον τών Ελληνοπαίδων,αλλά καί τών Δασκάλων τους καί τών Πολιτικών τους καί τών Δημοσιογράφων τους.Ο ρηξικέλευθος μεταρρυθμιστής "δεκιώθηκε"!!!
    και συνεχίζει..
    Ο εξοβελισμός των περισστοτέρων προθέσεων
    Οι προθέσεις τής Ελληνικής γλώσσας είναι 27:
    {1.΄Εξη (6) μονοσύλλαβες,
    εις,εκ,(εξ),εν,σύν,πρό,πρός.

    2.Δώδεκα (12) δισύλλαβες,
    ανά,διά,κατά,μετά,αμφί,παρά,αντί,περί,από,επί,υπό,υπέρ.
    3.Εννέα (9) καταχρηστικές,
    άχρι,μέχρι,άνευ,ένεκα,πλήν,χωρίς,χάριν,έως,μά (νή)}

    Ο μέγας και μοναδικός σε όσες τίς γλώσσες τού κόσμου γλωσσικός αυτός οπλισμός και η χρήσ τους {εκτός των καταχρηστικών,ως πρώτου συνθετικού τών συνθέτων η παρασυνθέτων λεξεων}δημιουργεί πακτωλό παραγωγής λέξεων μέ πολύ λεπτές μάλιστα εννοιολογικές αποχρώσεις.Π.χ.
    φεύγω=αποφεύγω,διαφεύγω,εκφεύγω,καταφεύγω,υπεκφεύγω..
    έχω=αντέχω,προέχω,κατέχω,υπέχω,εξέχω,απέχω,προσέχω,μετέχω,παρέχω,επέχω,περιέχω,προέχω,υπερέχω,(Μ.Φ.)ανέχομαι,κατέχομαι,ενέχομαι...
    Οι ανενδίαστοι φωτοσβέστες καί λεξικτόνοι:
    α.Τίς περιόρισαν στο Δημοτικό σχολείο σε ...4 !
    ως,με,για,σε
    β.Τίς άλλες οι θλιβεροί,απεχθείς,μέ σκοτώδη καί αβυσαλέα ψυχή,κουκουλοφόροι Προκρούστες,τίς απέκρυψαν σέ υβριδικές λέξεις,πού τίς επέβαλαν μέ τήν ανοχή τών ιθυνόντων,τήν σιωπή τών σοφών καί τήν αποδοχή τών α ν υ π ό π τ ω ν...
    Καί ιδού τά εξαμβλώματά τους !
    Α π ε υ θ ε ί α ς (απόκριψη τής πρόθεσης α π ό),
    ε ξ ά λ λ ο υ (απόκρυψη τής πρ εκ-εξ),π α ρ ό λ α (απόκρυψη της πρ παρά)....
    Η λέξη π.χ.απευθείας τί είναι γραμματικώς ουσιαστικό,δηλαδή η απευθεία,επίθετο,ο απευθής-απευθεία-απευθές;....η λέξη παρόλα ειναι η ιταλική..parola;
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε 6 Δεκεμβρίου 2010 2:59 μ.μ.
    δεν καταλαβαίνω τί θέλεις να πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΣΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. στην αμερικη? ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΟ Οργανώθηκε από το Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην προσχολική ηλικία - Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Αθηνών του εν λόγω Παν/μίου. Την στιγμή που γράφονται οι γραμμές αυτές, δεν μπορούσαμε να έχουμε αναλυτική άποψη περί του τι ειπώθηκε εκεί. Μια ματιά όμως στο πρόγραμμα ήταν αρκετή, για να μας πείσει για το τι ακριβώς θα λεγόταν εκεί.

    Προσέξτε τους εισηγητές και τους τίτλους των εισηγήσεων:

    Τσαλάρ Κεϊντέρ: Η διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητας στην Τουρκία

    Εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα και μειονότητες

    Προεδρείο: Χαρά Δαφέρμου και Βασίλης Τσελφές

    Νίκος Αλιβιζάτος: Νεότερες κριτικές στην κρατούσα αντίληψη για το έθνος

    Νικηφόρος Διαμαντούρος: Αναμνήσεις από ένα πρόδρομο πρόγραμμα έρευνας ελληνικών και τουρκικών σχολικών βιβλίων ιστορίας.

    Ηλίας Νικολακόπουλος: Οι πολιτικές δυνάμεις της μειονότητας και το εκπαιδευτικό ζήτημα

    Μουσταφά Μουσταφά: Ένα μπαούλο, δυο γλώσσες: μια διαδικασία αυτογνωσίας για τη μειονότητα της Θράκης

    Θάλεια Δραγώνα: Διανοούμενοι και πολιτική πράξη


    Άννα Φραγκουδάκη: Καθηγήτρια, του Πανεπιστημίου Αθηνών, γνωστή για την φράση της : " Οι σύγχρονοι Έλληνες με τις αναφορές τους στην αρχαία Ελλάδα, θέλουν να κρύψουν το ΑΣΧΗΜΟ και ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ εθνικό τους πρόσωπο."
    Συνειδητοποίηση από μέρους των εκπαιδευτικών και των μαθητών / μαθητριών, αλλά δευτερευόντως και των γονέων, της έκτασης και της πολυμορφίας των προβλημάτων που έχουν σχέση με το ρατσισμό, την ξενοφοβία και τις παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Αλλαγή των στάσεων και των συμπεριφορών, ώστε να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά τα σχετικά προβλήματα.“

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. στην αμερικη ναι ενταξει ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΩΣΟργανώθηκε από το Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην προσχολική ηλικία - Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Αθηνών του εν λόγω Παν/μίου. Την στιγμή που γράφονται οι γραμμές αυτές, δεν μπορούσαμε να έχουμε αναλυτική άποψη περί του τι ειπώθηκε εκεί. Μια ματιά όμως στο πρόγραμμα ήταν αρκετή, για να μας πείσει για το τι ακριβώς θα λεγόταν εκεί.

    Προσέξτε τους εισηγητές και τους τίτλους των εισηγήσεων:

    Τσαλάρ Κεϊντέρ: Η διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητας στην Τουρκία

    Εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα και μειονότητες

    Προεδρείο: Χαρά Δαφέρμου και Βασίλης Τσελφές

    Νίκος Αλιβιζάτος: Νεότερες κριτικές στην κρατούσα αντίληψη για το έθνος

    Νικηφόρος Διαμαντούρος: Αναμνήσεις από ένα πρόδρομο πρόγραμμα έρευνας ελληνικών και τουρκικών σχολικών βιβλίων ιστορίας.

    Ηλίας Νικολακόπουλος: Οι πολιτικές δυνάμεις της μειονότητας και το εκπαιδευτικό ζήτημα

    Μουσταφά Μουσταφά: Ένα μπαούλο, δυο γλώσσες: μια διαδικασία αυτογνωσίας για τη μειονότητα της Θράκης

    Θάλεια Δραγώνα: Διανοούμενοι και πολιτική πράξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο/Η skal είπε...
    Ανώνυμε 6 Δεκεμβρίου 2010 2:59 μ.μ.
    δεν καταλαβαίνω τί θέλεις να πεις.
    6 Δεκεμβρίου 2010 3:55 μ.μ.


    Ξαναγραφω τα ιδια ακριβως που ειναι κατανοητα και απο ενα παιδι και εννοω το ιδιο ακριβως που σου ξαναγραφω παρακατω και ζητω μια STRAIGHT απαντηση.STRAIGHT!



    Δηλαδη εσυ τι κανεις.Μεταφερεις με παστε διαφορα αρθρα εδω και δεν παιρνεις καμμια θεση παρα μονο κοτσαροντας μια δικη σου φρασουλα. Και αυτο το θεωρεις σχολιο εσυ η κανω λαθος.Τοτε και οι σχολιαστες να μη σχολιαζουν τιποτα κατα το δικο σου προτυπο.Σε αλλα μπλοκς υπαρχει σχολιασμος και αναληψη επωνυμου ευθυνης απο τον ιδιοκτητη του ιστολογιου που σχολιαζει αρχικα τα παντα.
    6 Δεκεμβρίου 2010 2:59 μ.μ.



    Πιστευω οτι κατανοησες οτι ζητειται και απο εσενα να παιρνεις θεση στα αρθρα που αποφασιζεις να μεταφερεις εδω και να τα σχολιαζεις
    και οχι να μενεις στο απυροβλητο και αφθαρτος απο πιθανα αντιθετα με τα δικα σου σχολια.Γενικολογες στασεις δεν πρεπει να εχουν εδω θεση.Και ουτε ειναι και τοσο σωστο να μενεις εσυ και μονον εσυ στο απυροβλητο συνεχεια.Θελεις ιστολογιο θα πρεπει να αναλαβεις και το κοστος να σχολιαζεις και να δινεις και την δικη σου γραμμη.Το αν θελεις να γινεις μονο ...δημοφιλης υπαρχουν και αλλοι τροποι Σκαλ.Πιστευω να εγινα κατανοητος και δεν θα ητανε πρεπον να απαντησεις παλι γενικολογα υπεκφευγοντας .Με δυο λογια,ΖΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΣΟΥ ΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΣΕ ΑΥΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμε 6 Δεκεμβρίου 2010 5:41 μ.μ.
    Ο τίτλος μια για εκείνους που δολοφόνησαν την ελληνική παιδεία και τον ελληνικό πολιτισμό.
    Αυτό δεν δείχνει και τη στάση μου στο θέμα;
    Και πάλι δεν καταλαβαίνω τί λές.
    Όσον αφορά τους αφορισμούς σου, μάλλον δεν ξέρεις σε ποιόν απευθύνεσαι.
    Αν διαβάσεις το άρθρο "Καλή Τύχη Ελλάδα", που το υπογράφω, θα δεις αν έχω το θάρρος της γνώμης ή όχι.
    Εσύ μπορείς να ισχυριστείς το ίδιο για τον εαυτό σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο τίτλος μια για εκείνους που δολοφόνησαν την ελληνική παιδεία και τον ελληνικό πολιτισμό.
    Αυτό δεν δείχνει και τη στάση μου στο θέμα;
    Και πάλι δεν καταλαβαίνω τί λές.

    skal
    Επειδη βλεπω οτι δεν θελεις να απαντησεις στο θεμα οτι πρεπει να σχολιαζεις εσυ ο ιδιος αρχικα τις δικες σου αναρτησεις περιοριζομαι
    και επικεντρωμομαι σε μια μονο ερωτηση .ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΤ' ΕΣΕΝΑ.Αν επιθυμεις απαντησε μου με δυο λεξεις και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ.Διαφορετικα δεν εχει νοημα να επιμενω να παρω απαντηση.
    Το ποιος εισαι δεν εχει σχεση με την μοναδικη απαντηση στο μοναδικο ερωτημα.Ολοι καποιοι ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμε
    6 Δεκεμβρίου 2010 7:57 μ.μ.
    αναρτώ αυτά που γράφεις και ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.
    Κρίνομαι και κρίνεσαι.
    Επί του προκειμένου, ο τίτλος λέει ξεκάθαρα ότι κάποιοι δολοφόνησαν την ελληνική παιδεία και τον ελληνικό πολιτισμό.
    Αυτό είναι το κεντρικό μου σχόλιο.
    Όσον αφορά το ποιοι είναι ακριβώς αυτοί που δολοφόνησαν την ελληνική παιδεία και πολιτισμό, σου απαντώ ότι είναι όλοι εκείνοι που υποβάθμισαν τα ελληνικά πανεπιστήμια, τα λύκεια και τα δημοτικά και εννοώ τους πολιτικούς.
    Αν θέλεις να τους κατονομάσω, δεν μπορώ να το κάνω, γιατί αυτό απαιτεί υπεύθυνη μελέτη και στοιχεία ατράνταχτα.
    Αυτή είναι η θέση μου.
    Αν μπορείς να τους κατονομάσεις εσύ, κάντο, να μας διαφωτίσεις.
    Έτσι ξαναγυρνάμε στο δεύτερο σχόλιο, που λέω να το κάνεις εσύ.
    Όλα όσα γράψαμε είναι περιττά και νομίζω ότι υποβαθμίζουν το επίπεδο του διαλόγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάποια πράγματα είναι αυτονόητα. Αραγε πόσο εύκολη είναι η προσπάθεια να το καταλάβουν ορισμένοι;

    Μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια, "έλα να σε παίξω μονό να δούμε ποιός είναι ο καλύτερος".

    Η διαφορετική φωνή, η μεστή, η ώριμη, η χωρίς ακρότητες, η δημιουργική κριτική, η κριτική σκέψη ενοχλούν τους παροικούντες τη Ιερουσαλήμ.

    Δεν ξέρω πόσο χρόνο θα πάρει μα μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα, μα όσοι στοχεύουν και σκοπεύουν στην εθνική αποδόμηση θα μας βρίσκουν μπροστά τους.

    Οίστρος σε κάθε εξουσία και κοιμισμένη συνείδηση.

    Συνέχισε Σάββα κάποτε άκουσες την φράση "μετά απο δεκαετίες θα συνειδητοποιήσεις το πόσο η στάση σου άλλαξε την ροή πολλών πραγμάτων" να το θυμάσαι πάντα αυτό γιατί το κάθε τι που κάνεις έχει ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς είναι προσφορά στην πατρίδα και την κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αναρτώ αυτά που γράφεις και ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.
    Κρίνομαι και κρίνεσαι.

    Αυτο ακριβως εννοω και εγω.Τιποτα αλλο.Συνεχισε το δρομο σου με το οχημα σου στο οποιο υπαρχει η ταμπελα με το 'ξερεις ποιος ειμαι ΕΓΩ!!!'.Καθαρη εκφραση του καινουργιου Ελληνα της συγχρονης Ελλαδας.ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΕ ΡΩΜΙΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΚΟΠΙΕΣ.
    Φιλικοτατα,ενας...θαυμαστης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 8:30 "Λέξεις-Κλειδιά" οπότε ματαιοπονείς σε καταλάβαμε "copy-paste"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έλεος!! Ο Σκαλ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να σχολιάσει, όπως και οποιοσδήποτε. Η προσφορά του Σκαλ έφτασε στο σημείο, να μάς παρουσιάσει αυτήν την σημαντική είδηση. Ομολογώ ότι, καίτοι ενημερώνομαι για τα γλωσσικά νέα, αυτή η είδηση μού διέφυγε. Ας μην εξουθενώνουμε τον Σκαλ. [Αυτή η παρατήρηση του φίλου ανώνυμου, μπορεί να γίνει θέμα συζήτησης σε κάποιο άλλο άρθρο]. Ας μείνουμε στην ουσία της είδησης. Να γνωρίζουμε πάντως ότι το πολυτονικό, όπως και η καθαρεύουσα θα μάς ξανάλθουν. Μάλιστα θα μάς ξανάλθουν απ' το εξωτερικό.
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Skal

    Τελικά, ο ανώνυμος φίλος με αυτά και με άλλα, δε μας είπε και την δική του γνώμη στο ερώτημα:
    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

    Εκτός και αν την είπε και δεν το κατάλαβα.
    Εγώ έχω απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Μπορεί να δοθεί Λακωνικά, μπορεί όμως να απαιτήσει και ολόκληρο βιβλίο.
    Βάσει της σχέσης αιτίου και αποτελέσματος ή ακόμη και κινήτρου-συμφέροντος, λογικά αποκλείονται οι ΕΛΛΗΝΕΣ. Εξαιρούνται λοιπόν οι Έλληνες επειδή πάλι με την λογική κανείς δεν πάει ενάντια στα προσωπικά του μεγαλειώδη αποκτήματα όπως είναι η γλώσσα και ο πολιτισμός, πόσο μάλλον να αφήσει να του χαθούν. (εκτός και αν είναι σχιζοφρενής)
    Από αυτό το έλλογο όμως εθνικό συμφέρον εξαιρούνται ΜΟΝΟ οι ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ.
    Όμως οι Γραικύλοι το κάνουν για δικό τους συμφέρον; Άμεσα ναι, το κάνουν για τα χρήματα και για την εύνοια. Αλλά το να βοηθάς να καταστραφεί ο πολιτισμός σου και η γλώσσα σου ξεπερνά και αυτή την αξία των χρημάτων. Απαιτείται αληθινό ανθελληνικό πνεύμα και ιδεολογία για να θέλεις να εξαλείψεις έναν τέτοιο πολιτισμό και κάτι τέτοιο δε μπορεί να δημιουργήθηκε αυτοφυώς μέσα στην Ελλάδα, αλλά είναι βέβαιο πως κατευθύνεται από ξένα κέντρα που μισούν τον Ελληνισμό σε όλες του τις διαστάσεις και τις εκφάνσεις.
    Συνωμοσιολογία; Μπορεί...
    Το ζήτημα είναι, όπως σε κάθε έγκλημα, να εστιάσουμε στην ταυτότητα εκείνων που θα είχαν συμφέρον από την καταστροφή του Ελληνικού Έθνους, της γλώσσας και του Πολιτισμού του και γιατί.
    Εδώ βρίσκεται η ΑΠΑΝΤΗΣΗ, νομίζω, βασισμένη στην ωφέλεια που προκύπτει για κάποιους από την απομάκρυνση ενός τεράστιου ιδεολογικού εμποδίου για τα σχέδια τους.
    Τα σχέδια της Νέας Τάξης και του Εβραϊκού Σιωνισμού.

    ΥΓ: Παρεπιμπτόντως μπείτε όσοι θέλετε στην νέα ιστοσελίδα της ΣΠΙΘΑΣ του Μ. Θεοδωράκη.
    Η πρώτη εντύπωση της σελίδας μου έκανε πολύ ευχάριστη πατριωτική έκπληξη για τον συμβολισμό της....


    http://www.spitha-kinima.org/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ο ανωνυμος που κανει επιθεση στον Σαββα κανει το παλιο κολπο του κουλουρτζη.στηνεται αποξω και κοιτα να μαθει ¨νεα¨

    de gaulle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για μένα ο τίτλος του άρθρου ''Aφιερώνεται στους δολοφόνους της ελληνικής παιδείας και του ελληνικού πνεύματος'' είναι το καλύτερο σχόλιο του Σκαλ. Λακωνικότατο.
    Ας θυμηθούμε και την απόφαση προ μηνός, μεγάλου αριθμού αγγλικών σχολείων να εισάγουν την διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής στα τμήματά τους. Η ανάρτηση τέτοιων ειδήσεων, όπως του εν λόγω άρθρου, είναι από μόνη της μία κριτική εμμέσως πλην σαφώς, κατά των ημεδαπών προδοτών, τους οποίους γιατί πρέπει να τους κατονομάζουμε συνεχώς; Ποιος θέλει να θυμάται την ρεπούση και την δραγώνα (που μάς τέλειωσε κιόλας);;
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο Ηρωστρατος εκαψε τον ναο της Αρτεμιδας για να γινει διασημος.Στην σημερινη Ελλδα οι "πολυπολιτισμικοι αναθεωρητες" προσπαθουν να καταστρεψουν την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΔΕΙΑ για το ιδιο λογο.Να υποθεσω οτι αμφοτεροι ΔΕΝ "εχουν σωας τας φρενας";Παντως ενα`ενδιαφερον βιβλιο για την ΑΞΙΑ της κλασσικης μας γραμματιας ειναι το "Ποιος σκοτωσε τον Ομηρο;" του Ντεθιβιντ Χανσον εκδοσεις Κεδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν ξέρω "Ποιος σκοτωσε τον Ομηρο;", αλλά ξέρω ποιός σκοτώνει συστηματικά την ελληνική γλώσσα εδώ μέσα...
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. skal
    Αν δεν εχεις αντιρρηση ψαξε και θα βρεις οτι αυτοι που εμμεσα κατηγορεις οτι "σκοτωσαν" την Ελληνικη γλωσσα ειναι αυτοι που διοργανωσαν στο Εβραικο
    «Kaufmann Concert Hall»,την αποθεωση του Ομηρου και στην Εβραικη γλωσσα.Παιζεις σε διαφορα
    επιπεδα που δεν τα αντεχεις σκαλ
    και αρχιζεις να τα μπερδευεις.
    Οι δολοφονοι της Ελληνικης γλωσσας
    βρισκονται εντος των συνορων και γυρω σου σκαλ και εχουν ελληνικη ταυτοτητα και μη εκτιθεσαι περισσοτερο γιατι αυτους υπηρετεις
    και αυτους ανεχεσαι μεσα ισως στην αγνοια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΟ ΞΑΝΑ ΣΤΕΛΝΩ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Aφιερώνεται στους δολοφόνους της ελληνικής παιδείας και του ελληνικού πνεύματος ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΙΟΥΣ ΕΝΝΟΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΘΕΙ ΟΙ ΓΛΩΣΣΑ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΤΙΘΑΣΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΛΙΝΑΓΩΓΕΊΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΛΕΝ ΟΤΙ ΣΤΡΙΜΩΧΤΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ 6 Δεκεμβρίου 2010 3:16 μ.μ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΟ ΝΑ ΤΟ ΛΕΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΥΣΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΧΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΕΡΝΕΙΣ ΣΚΑΛ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΓΕΡΑ ΟΤΑ ΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΡUN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Δεν ξέρω "Ποιος σκοτωσε τον Ομηρο;", αλλά ξέρω ποιός σκοτώνει συστηματικά την ελληνική γλώσσα εδώ μέσα...
    τζιμης"
    επειδη καποιος "το εχει αναγκη" η αλλιως οπως θα ελεγαν και στην ψυχολογια εχει εξοφθαλμα μαζοχιστικες τασεις του αφιερωνω κατι που ειχε ο ποιηητς Εννιος σε καποιον σαν αυτον (ηταν απο τα Λατινικα που καναμε στο σχολειο) "Ηomo es impudens" η "με τον καθε τζιμη θα αχολουμαστε τωρα" αλλα κατα τυ αλλα απορει γιατι του κοβουν τα σχολια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΥΣ.Ειναι λογικο οτι "ο εξυπνακιας" προσπαθει να αποσυντονισει την συζητηση για το ΥΨΙΣΤΟ ΑΓΑΘΟ την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑ Ετσι και αλλιως Ισλαμολαγνοι "ιμαμηδες" και αποδομητες "πανε πακετο"Αξιος ο μισθος του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμε 7 Δεκεμβρίου 2010 9:26 π.μ.
    το να πιστεύεις κάποια πράγματα, δεν είναι κακό.
    Το να θεωρείς ότι αυτά που πιστεύουν οι άλλοι είναι λάθος, δεν είναι κακό.
    Το να πιστεύεις ότι εσύ κατέχεις την πάσα αλήθεια, να μην την αποκαλύπτεις και να απαξιώνεις τους άλλους είναι τραγικό.
    Αν ξέρεις κάτι για το ποιοί είναι αυτοί που λέει ο τίτλος-σχόλιό μου, γράψτο.
    Εγώ δεν το ξέρω.
    Εγώ ξέρω και βιώνω το αποτέλεσμα.
    Και το αποτέλεσμα είναι το εξής:
    Τα ελληνόπουλα, τη δεκαετία του '80, αναγκάστηκαν να φοιτούν στο πανεπιστήμιο της ...Πρίστινα.
    Τα ελληνικά πανεπιστήμια κατρακυλούν στον κατάλογο κατάταξης παγκοσμίως και η ελληνική παιδεία υποβαθμίζεται μετά από κάθε νόμο-πλαίσιο που ψηφίζεται στο ελληνικό κοινοβούλιο.
    Αυτό βλέπω και αυτό αναδεικνύω με τον τίτλο-σχόλιο που έβαλα στην ανάρτηση.
    Όσο για τα ξένα κέντρα, ασφαλώς και υπάρχουν.
    Για να κάνουν όμως τη 'δουλειά' τους, είναι απαραίτητο να υπάρχουν οι συνεργάτες τους στην Ελλάδα.
    Σε αυτούς πιστεύω ότι θα πρέπει να επιρρίψουμε τις ευθύνες, στους πολιτικούς και τους ακαδημαϊκούς που υποβάθμισαν τη γλώσσα και την παιδεία και στα κόμματα που κομματικοποίησαν το φοιτητικό και μαθητικό κόσμο, αποπροσανατολίζοντας και διαφθείροντας τη νεολαία, αποστερώντας έτσι το έθνος από την ικμάδα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σκαλ.
    Συμφωνω στο μεγαλυτερο μερος (και ηπιου πλεον)του τελευταιου σχολιου σου.
    Συνεχιζω με τα γραφεντα απο εσενα
    σαν απαντηση.
    1)[Τα ελληνόπουλα, τη δεκαετία του '80, αναγκάστηκαν να φοιτούν στο πανεπιστήμιο της ...Πρίστινα.
    Τα ελληνικά πανεπιστήμια κατρακυλούν στον κατάλογο κατάταξης παγκοσμίως και η ελληνική παιδεία υποβαθμίζεται μετά από κάθε νόμο-πλαίσιο που ψηφίζεται στο ελληνικό κοινοβούλιο]

    Τα ελληνοπουλα αυτα ητανε οσα νομιζαν οι γονεις τους οτι ειχανε μεγαλυτερες δυνατοτητες απο τις πραγματικες και δεν εγιναν δεκτα απο παρεμβαση αρνητικη ανθελληνων στα
    "αδικα"ελληνικα Πανεπιστημια ενω το παιδι τους ειχε "αξια"ασχετα αν στις πανελληνιες πηρε κατω απο την βαση.Και οταν το παιδι τους τελειωσε και πηρε ενα πτυχειο πληρωνοντας τον καθε μπασταρδο αλβανο καθηγητη το φερανε στην ελλαδα και με κομματικο γλυψιμο πηρε την θεση ενος αλλου πραγματικα αξιου Ελληνοπουλου που αγωνιστηκε και εφερε εις περας τις σπουδες του στην ελλαδα.Χωρια που και πριν τελειωσει ο αχρηστος νεαρος τον φερανε απο την καθε Πριστινα στην ελλαδα και κατελαβε ο ανικανος θεση στο ελληνικο πανεπιστημιο.
    Αρα μη φορτωνωμε αλλου για την καταντια μας την παγαποντια και εσωτερικη βρωμεροτητα των συγρονων κατοικων αυτης της χωρας.
    Οσον αφορα την υποβαθμηση των ελληνικων πανεπιστημιων στην παγκοσμια καταταξη σκεψου οχι μονο την πενιχρη χρηματοδοτηση και την δικην καθρεπτη αντανακλαση και στο πανεπιστημιο της φθεινουσας ηθικα και οικονομικα ελληνικης κοινωνιας
    αλλα και την οικογενειοκρατια οπου ο καθε καθηγητακος εφερε τον ντενεκε γιο του απο το εξωτερικο και τον εκανε καθηγητη.Ουτε και εδω οπως αντιλαμβανεσαι σου φταινε
    οι "ξενοι" αλλα μονο ο εαυτος σου ο ανικανος και της αρπακτης.
    2)
    [Αν ξέρεις κάτι για το ποιοί είναι αυτοί που λέει ο τίτλος-σχόλιό μου, γράψτο.
    Εγώ δεν το ξέρω].

    Και το ξερεις και κανεις οτι δεν το ξερεις
    Παντως δεν ειναι οι ...εβραιοι η οι ...εσκιμωοι. Τα λαμογια οι οπαδοι σου ειναι φιλε που σε εχουν για ...αρχηγο.ο ποιο αθωος απο αυτους που μαζευεις εδω,και το παρακολουθω καιρο τωρα,εχει κλεψει
    το παγγαρι στο χωριο του και ερχονται και κλαψουριζουν εδω με εσενα ...αρχηγο για ελλαδα.Ολοι μαζι οι οπαδοι σου δεν κανουν εναν Σαντζο στον Δον Κιχωτη και πατε για γκρεμο μετα ...μουσικης.
    Σκαλ
    Ποτε θα ξεχασεις την παλαια σου τεχνη,αυτη της συνωμοσιολογιας,και θα περασεις στο επομενο σταδιο σου
    οπου πλεον θα αποδιδεις στον καθε...Καισαρα αυτα που του πρεπουν
    απο τα ανομηματα του και το σπιτι σου(η χωρα αυτη)ειναι γεματη υπολογους που κοπτονται δηθεν για Ελλαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμε 7 Δεκεμβρίου 2010 4:05 μ.μ.
    τελικά φαίνεται ότι το πρόβλημά σου είμαι εγώ.
    Και γιατί δεν το λες από την αρχή και μας παιδεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. σκαλ.τελικά φαίνεται ότι το πρόβλημά σου είμαι εγώ.
    Και γιατί δεν το λες από την αρχή και μας παιδεύεις;
    7 Δεκεμβρίου 2010 4:42 μ.μ.




    Αλλοιμονο και αν το ΔΙΚΟ μου προβλημα ησουνα εσυ θα πηγαιναμε για φουντο.
    Το δικο μου προβλημα και για να τελειωνωμε γιατι δεν συννενοουμαστε οι δυο μας ειναι οτι αυτη την χωρα αν μαζευα τους υποψηφιους "σωτηρες" της θα ειχα μια στρατια και δεν θα ηξερα τι να την κανω.Μια στρατια που ο καθενας ειναι ικανος να φυτεψει την Ελλαδα ολο και πιο βαθεια ετσι για να παραστησει τον σωτηρα της.Τελεια και παυλα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμε 7 Δεκεμβρίου 2010 5:10 μ.μ.
    νομίζω ότι θα ήταν πιο σωστό και παραγωγικό να μου γράψεις από την αρχή τα προβλήματα που έχεις με το πρόσωπό μου και να δούμε τί μπορούμε να κάνουμε.
    Έτσι όπως ξεκίνησες, με μπέρδεψες.
    Τώρα κατάλαβα.
    Μη στενοχωριέσαι, δεν θα μπω στον κόπο να σου απαντήσω στον τόνο και το επίπεδο που γράφεις και σκέφτεσαι.
    Να είσαι καλά και προχώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. skal
    Τα προβληματα που δημιουργουνται μεταξυ εσου και καποιων που αντιλαμβανονται και γνωριζουν περισσοτερα απο αυτα που φανταζεσαι
    ειναι οτι εισαι ενας ακομα που προβαλεσαι σε καφρους σαν ο ανθρωπος που εχει καποια αποψη και λυση για αυτην την χωρα.Σαν και εσενα περασαν πολλοι,αυτοπροβληθηκαν,τελικως κατεστρεψαν και εξαφανιστηκαν.Τυποι σαν και εσενα ειναι ευκολα διαχειρησιμοι και γιαυτο επικινδυνοιΟπως αντιλαμβανεσαι σαν εξυπνος ανθρωπος
    τα προβληματα του ειδους δεν ειναι προσωπικα διοτι ουτε με ξερεις ουτε σε ξερω.Οσον αφορα το συγκαταβατικο σου υφος¨"μη στενοχωριεσαι...το επιπεδο που γραφεις... και να εισαι καλα και προχωρα" ειναι και αυτο μια απο τις
    γνωστες αμυνες με αποφυγη της ερωτησης-στοχο που σου εθεσα και δεν απαντησες.Σου επαναφερω τις δυο ερωτησεις και περιμενω απαντηση αν φυσικα θελεις και κανεις δεν σε υποχρεωνει να παρεις θεση σεβομενος την προσωπικοτητα σου.


    1)ΖΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΣΟΥ ΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΣΕ ΑΥΤΕΣ

    2)Πιστευω να το ...εψαξες το παρακατω θεμα και να δωσεις απαντηση αν μεσα σε αυτους που αναφερεσαι στον αρχικο τιτλο της αναρτησης αυτης υπονοεις και τους
    Εβραιους.

    "Αν δεν εχεις αντιρρηση ψαξε και θα βρεις οτι αυτοι που εμμεσα κατηγορεις οτι "σκοτωσαν" την Ελληνικη γλωσσα ειναι αυτοι που διοργανωσαν στο Εβραικο
    «Kaufmann Concert Hall»,την αποθεωση του Ομηρου και στην Εβραικη γλωσσα"


    Ευχαριστω .Αν ομως δεν εισαι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ στις απαντησεις σου μη θεωρησεις αγενεια απο εμενα την μη συνεχιση αυτου του διαλογου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμε
    τελικά όντως έχεις πρόβλημα, όμως δεν μπορώ να στο λύσω εγώ.
    Δυστυχώς.
    Μακάρι να μπορούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. skal
    7 Δεκεμβρίου 2010 7:06 μ.μ.
    Ας κρινουν αλλοι και εμενα που προβληματιστηκα με την αμφισημη συμπεριφορα ενος οππορτουνιστη
    αλλα και εσενα για τις...σαφεστατες
    απαντησεις σου σε "καυτα" θεματα.
    Ευχαριστω που δημοσιευσατε τους
    προβληματισμους μου γιατο ατομο σας
    και δεν εχει και τοση σημασια οτι
    ΔΕΝ επρεπε να απαντησετε στα ερωτηματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. «Ποιοι ειναι αυτοι, «ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ» σε παρακαλω αυτους που αναφερεσαι.»

    Ανώνυμε [6 Δεκεμβρίου 2010 2:07 μ.μ.] εκτίθεσαι με το να επιμένεις να τΣΥΡΙΖΕΙΣ και να προκαλείς τον skal ... ξέμπλεξε πρώτα σύντροφε την Προστακτική από τον Αόριστο μέσα σου και άσε την παπαρο-φιλολογία και τις εξυπνάδες για άλλους. Πάντως ... το ρήμα «περιεγράφω» το κλίνεις άψογα ... τη Φραγκουδάκη είχες καθηγήτρια; Δε το νομίζω!

    Όσο για το σχόλιό σου skal [7 Δεκεμβρίου 2010 1:13 μ.μ. ] ότι: «Τα ελληνόπουλα, τη δεκαετία του '80, αναγκάστηκαν να φοιτούν στο πανεπιστήμιο της ...Πρίστινα», δεν γνωρίζω σχετικά για την ποιότητα και την επάρκεια των σπουδών εκεί, σε σύγκριση με το Ελλαδιστάν, οπότε και δεν έχω άποψη. Εξ όσων όμως γνωρίζω καλώς, από τον οικογενειακό μου περίγυρο ... ο Θεός να σε φυλάει να μην σου λάχει (όχι να σε κυνηγούν οι βλάχοι, αλλά) να πέσεις οριζοντιωμένος κι ανήμπορος στα χέρια κάποιων «γιατρουδάκων» με πτυχία από Ρουμάνικα πανεπιστήμια, που περνούσαν τα μαθήματα με "αντίκρυσμα" δεκάδες λίτρα ντενεκέδες λάδι και κάμποσα ολόκληρα κεφάλια εκλεκτής γραβιέρας Κρήτης, ιδίως επί εποχής του αείμνηστου Τσαουσέσκου (σύντροφε ... τα δέοντα στην Μανδάμ Έλενα!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.