20/12/10

Νά γιατί πρώτοι γράψαμε ότι η Τουρκία 'βγάζει αφρούς"!!!

Επανέρχεται το θέμα της Μεσογείου

Επίθεση Ισραήλ κατά Τουρκίας με φόντο την οικονομική συμφωνία του Τελ Αβίβ με την Κύπρο



Ο υπουργός Εξωτερικών της Κύπρου, Μάρκος Κυπριανού
Ο υπουργός Εξωτερικών της Κύπρου, Μάρκος Κυπριανού   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )
Τελ Αβίβ, Ισραήλ
Η ισραηλινή κυβέρνηση απορρίπτει τις επικρίσεις της Τουρκίας για τη συμφωνία ορισμού των ορίων της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης ανάμεσα στην Κύπρο και το Ισραήλ στη Μεσόγειο
Θάλασσα, δήλωσε σήμερα εκπρόσωπος του ισραηλινού υπουργείου Εξωτερικών.
«Η συμφωνία αποτελεί διμερή υπόθεση ανάμεσα στο Ισραήλ και την Κύπρο, η οποία δεν επηρεάζει κατά κανέναν τρόπο μία τρίτη χώρα. Δεν βλέπουμε ως προς ποιο θέμα έχει λόγο μία τρίτη χώρα»  δήλωσε ο Γιγκάλ Παλμόρ προθέτοντας:
«Ενημερώσαμε την Τουρκία για τις διαπραγματεύσεις με την Κύπρο, οι οποίες διεξήχθησαν με πλήρη διαφάνεια».
Αλλος ισραηλινός αξιωματούχος, που δεν κατονομάσθηκε, χρησιμοποίησε από την πλευρά του λιγότερο διπλωματική γλώσσα: «Οι Τούρκοι επιδεικνύουν έναν θλιβερό κυνισμό καταγγέλλοντας τη συμφωνία με επιχείρημα το γεγονός ότι κατέχουν το βόρειο τμήμα της Κύπρου».
Το τουρκικό ΥΠΕΞ κάλεσε την Πέμπτη, την προηγουμένη της υπογραφής της συμφωνίας, τον πρεσβευτή του Ισραήλ στην Αγκυρα, Γκάμπι Λεβί, για να διαμαρτυρηθεί για την πρωτοβουλία αυτή.
Ο υπουργός Εξωτερικών της Κύπρου Μάρκος Κυπριανού και ο ισραηλινός υπουργός Εθνικών Υποδομών Ούζι Λαντάου υπέγραψαν την Παρασκευή στη Λευκωσία διμερή συμφωνία οριοθέτησης των αποκλειστικών οικονομικών ζωνών των δύο χωρών.
Η συμφωνία αυτή θα επιτρέψει τη συνέχιση των ερευνών για υποθαλάσσια κοιτάσματα φυσικού αερίου και πετρελαίου χωρίς φόβους διαφωνιών για την εκμετάλλευσή τους.
Newsroom ΔΟΛ

40 σχόλια:

  1. Καθόλου δεν τους χάλασε τους τούρκους. Άντε να δούμε εμείς πότε θα ξυπνήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Οι Τούρκοι επιδεικνύουν έναν θλιβερό κυνισμό καταγγέλλοντας τη συμφωνία με επιχείρημα το γεγονός ότι κατέχουν το βόρειο τμήμα της Κύπρου».

    Και η φιλελεύθερη και δημοκρατική ΕΕ εξακολουθεί να συζητά μαζί τους για ένταξη, με την έγκριση Ελλάδος και Κύπρου. Αν αυτό δεν είναι το θέατρο του παραλόγου, τότε τι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατι χαιρεστε για τις σχεσεις Ισραηλ-Κυπρου που γινονται ολο και στενωτερες.Εσεις οι ιδιοι πριν λιγες ημερες και συνεχως πιο πριν σχιζατε τα ιματια σας εναντιον του Ισραηλ σαν σιωνιστικο κατασκευασμα
    που πρεπει να το διαλυσουν οι Ιρανοι,οι αραβες γιατι ειναι "διαβολικο" κατασκευσμα "γενοκτονων" και πολλα αλλα.Τι παθατε τωρα και οι μεν του Ιστολογιου αναρτανε συνεχως αρθρα που ειναι τελικα υπερ του Ισραηλ οι δε σχολιαστες εχουν καταπιει την γλωσσα τους.Τι συμβαινει και αυτη η αλλαγη σας,μυρισατε πετρελαιο και στηρηξη της ελλαδας απο το ισραηλ και παριστατε οτι αλλαξατε.Βρε σας ξερουν καλα οι αλλοι το τι πτωματα ειστε.
    εχεις μηπως καμμια αντιθετη καινουργια γνωμη για το ισραηλ κυριε καλεντεριδη αντιθετη με αυτην που εβγαζες,λεω μηπως.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε 8:20
    Ο ρόλος του Ισραήλ και του εβραϊκού παράγοντα στο Κυπριακό ήταν άθλιος και αυτό λέγαμε, όπως είχαμε υποχρέωση απέναντι στην ιστορική αλήθεια και τα συμφέροντα του Ελληνισμού.
    Επίσης, ελέγχεται ο ρόλος του εβραϊκού παράγοντα στο θέμα του Σχεδίου Ανάν.
    Χωρίς να έχω στοιχεία, αυτό που πιστεύω είναι ότι με το σχέδιο Ανάν ήθελαν να διαλύσουν την Κυπριακή Δημοκρατία και οι τρεις ξένοι δικαστές να αποφασίσουν για τα μεγάλα θέματα μεταξύ των οποίων και η εκμετάλλευση των υποθαλασσίων ενεργειακών κοιτασμάτων.
    Ο Τάσος Παπαδόπουλος τους χάλασε τα σχέδια και έτσι τώρα η Κυπριακή Δημοκρατία κάνει χρήση του δικαιώματός και σωστά συνεργάζεται με το Ισραήλ.
    Σαν Έλληνας, με βάση αυτά που ξέρω, λέω ότι σωστά υπογράφηκε η συμφωνία μεταξύ Κύπρου-Ισραήλ.
    Φυσικά, υπάρχει το θέμα της υφαλοκρηπίδας και της ΑΟΖ της Παλαιστίνης, που είναι εκρεμμές.
    Όμως, τί να κάνουμε, μερικές φορές και στην πολιτική, ισχύει το "Ο θάνατός σου η ζωή μου".
    Αυτά με τις θέσεις μου απέναντι στο ζήτημα αυτό.
    Αυτές ήταν, αυτές είναι, έτσι θα παραμείνουν, γιατί στηρίζονται στις αρχές μου, που παραμένουν αναλλοίωτες.
    Και η βασικώτερη από όλες είναι το δικαίωμά μου να υποστηρίζω με όση νηφαλιότητα και υπευθυνότητα διαθέτω τα συμφέροντα της χώρας μου και του Ελληνισμού και όχι τα συμφέροντα άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 08:21 δεν χρειαζεσαι να ρωτας γνωμες δεξια και αριστερα,ενα μονο πρεπει να ξερεις: Ο εχθρος του εχθρου μου ειναι φιλος μου και απο δω και περα για πολλα χρονια ισως!
    "Κρατα με να σε κρατω, να ανεβουμε το βουνο ".Λαικη παροιμια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. to paixnidi einai stimeno ellinotoyrkikos polemos katalipsi karagats apo ton elliniko strato kai toy kastelorizoy apo ton toyrkiko.kai ola kala stin ellada prodotes tsoliades emeis eimaste brakades den tha to afisoyme to tin megisti mas stous komenous ellines einai mono i brakades. ai.k.a.d

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σαν Έλληνας, με βάση αυτά που ξέρω, λέω ότι σωστά υπογράφηκε η συμφωνία μεταξύ Κύπρου-Ισραήλ.
    (Καλεντεριδης)
    Συμφωνω με την αλλαγη σου και για τα προηγουμενα που γραφεις μαθε οτι κανεις δεν σου χαριζεται στην διεθνη πολιτικη και μη κατηγορεις κανενα γιατι θα εισαι λαθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 20 Δεκεμβρίου 2010 9:44 μ.μ.

    Γνωριζεις αρκετα βλεπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμε 10:12
    όπως δεν μου χαρίζεται κανένας, έτσι και γω δεν χαρίζομαι κανέναν.
    Το μαχαίρι είναι δίκοπο.
    Όσον αφορά στην αλλαγή, δεν άλλαξα απολύτως τίποτε.
    Νομίζω ότι ήμουν σαφής.
    Μάλλον το Ισραήλ άλλαξε και από τις ασκήσεις με τις Έμπιστες Γοργόνες με τους Τούρκους, πήγε στη συνεργασία με την Κύπρο, που είναι καλοδεχούμενη, αφού εξυπηρετεί τα δικά μας συμφέροντα.
    Τί περίμενες, όταν το Ισραήλ και ο εβραϊκός παράγοντας ακολουθούσε ανθελληνική πολιτική και βοηθούσε σε όλα τα μέτωπα την Τουρκία και τους γενοκτόνους μας, εμείς να το λιβανίζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμε 10:12
    όπως δεν μου χαρίζεται κανένας, έτσι και γω δεν χαρίζομαι κανέναν.
    Το μαχαίρι είναι δίκοπο.
    Όσον αφορά στην αλλαγή, δεν άλλαξα απολύτως τίποτε.
    Νομίζω ότι ήμουν σαφής.
    Μάλλον το Ισραήλ άλλαξε και από τις ασκήσεις με τις Έμπιστες Γοργόνες με τους Τούρκους, πήγε στη συνεργασία με την Κύπρο, που είναι καλοδεχούμενη, αφού εξυπηρετεί τα δικά μας συμφέροντα.
    Τί περίμενες, όταν το Ισραήλ και ο εβραϊκός παράγοντας ακολουθούσε ανθελληνική πολιτική και βοηθούσε σε όλα τα μέτωπα την Τουρκία και τους κεμαλοναζί γενοκτόνους μας, εμείς να το λιβανίζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Ο ρόλος του Ισραήλ και του εβραϊκού παράγοντα στο Κυπριακό ήταν άθλιος και αυτό λέγαμε, όπως είχαμε υποχρέωση απέναντι στην ιστορική αλήθεια και τα συμφέροντα του Ελληνισμού"
    "Τί περίμενες, όταν το Ισραήλ και ο εβραϊκός παράγοντας ακολουθούσε ανθελληνική πολιτική"

    -To να ταυτίζει κανείς το Ισραήλ με τον "εβραϊκό παράγοντα" ήδη αποτελεί
    από μόνο του εξωπραγματικό σενάριο φαντασίας και ατέλειωτου μίσους. Τί είναι οι εβραίοι; έντομα που δρουν βάσει ενιαίου σχεδίου;

    -Όσο για τον "δαιμονικό" "ανθελληνικό" ρόλο που έπαιξε το Ισραήλ, πέρα από τις συνήθεις μπαρουφολογίες και αερολογίες, μπορούμε να έχουμε συγκεκριμένα στοιχεία;
    Γιατί αν δεν υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία, τότε ποιός μου λέει
    ότι δεν έχεις κρυφή ατζέντα άλλη
    και απλά ψάχνεις ευκαιρία για να κατηγορείς και συκοφαντείς το Ισραήλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν κατάλαβα, εσύ είσαι εισαγγελέας ή συνήγορος του Ισραήλ;
    Πού είδες να μιλάω για Εβραίους;
    Για εβραϊκό παράγοντα μιλάω και εννοώ εκείνους τους Εβραίους που συνασπίζονται με βάση έναν κοινό στόχο. Και οταν ο στόχος αυτός είναι εναντίον των ελληνιών συμφερόντων, είμαι απέναντι.
    Εσύ δηλαδή τί στάση κρατάς, όταν μια οποιαδήποτε χώρα ή ομάδα ανθρώπων, έστω και ακόμα όταν εξυπηρετεί τα δικά της συμφέροντα, είναι απέναντι στα δικά σου συμφέροντα, απέαντι στα συμφέροντα της δικής σου χώρας και του δκού σου λαού;
    Δεν παίρνεις θέση;
    Τέλος πάντων, για να τελειώνει το παραμύθι, λάθος άνθρωπο διάλεξες να πεις τις αστήρικτες κενολογίες που λες.
    Δεν τάχω με κανέναν λαό και κανέναν άνθρωπο.
    Πολιτική κριτική κάνω απέναντι σε πράξεις ανθρώπων και κρατών, με τις οποίες δεν συμφωνώ.
    Αυτά που λες μοιάζουν με απόπειρα τρομοκράτησης της άποψης του άλλου, που ξέρεις αυτό μοιάζει με φασισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. όπως δεν μου χαρίζεται κανένας, έτσι και γω δεν χαρίζομαι κανέναν

    Αυτο μονο σαν θρασος εκλαμβανεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τώρα εξηγούνται τά εκατομμύρια δολλάρια του σχεδίου Αννάν πού ξόδεψαν οι αμερικάνοι. Επένδυση έκαναν γιά νά βάλουν χέρι στήν ΑΟΖ της Κύπρου αυτοί καί οι υπόλοιποι "εγγυητές".

    Αυτοί τή δουλειά τους έκαναν. Οι προδότες πού στήριξαν τό σχέδιο όμως; Δέν πρέπει νά τούς θυμόμαστε; Γιά μερικά ψιχουλάκια παρέδιδαν ένα ολόκληρο κράτος στούς διεθνείς αλήτες. Ας είναι καλά ο Τάσσος πού τούς χάλασε τά σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε
    τί είναι θράσος δεν κατάλαβα και εν πάση περιπτώσει, εσύ ποιός είσαι και τί θέλεις, τί επιδιώκεις;
    Θα μας πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. skal, τι έγινε ρε φίλε; Πιάσανε πάλι δουλειά και άρχισαν τις παραινέσεις οι "Εβραιο-έλληνες" (τους οποίους διαχωρίζω από τους Ελληνο-εβραίους);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ, εγώ δεν είμαι συνήγορος κανενός. Εσύ είσαι μονίμως
    ο κατήγορος του Ισραήλ και του "εβραϊκού παράγοντα".
    Και τώρα το γενίκευσες περισσότερο, γράφοντας ότι πλήττονται "τα συμφέροντα της χώρας μας"

    Οπότε ευθέως ξαναρωτώ
    ως Έλλην που έχω ιερό δικαίωμα να μάθω ποιός επιβουλεύεται την Πατρίδα μου:
    Έχεις συγκεκριμένα στοιχεία
    που τεκμηριώνουν τις κατηγορίες σου
    κατά του Ισραήλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ
    Σκαλ μη παρασερνεσαι απο κακες παρεες ο πιγκουινος εχει δικες του γεωτρησεις μαζι με τον μπεν λαντεν
    εμεις χρειαζομαστε τις εβραικες παρεα με τις ελληνικες να ξεχρεωσουμε τις αμαρτιες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "...ο πιγκουινος εχει δικες του γεωτρησεις μαζι με τον μπεν λαντεν..."

    Ουάου, δεν ήξερα ότι η χάρη του "μπεν λαντεν" έχει φτάσει μέχρι την Ανταρκτική! Εγώ κάτι για Τέξας είχα ακούσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Τουρκια περιφεριακη υπερδυναμη" συντομο και ευτηχως βραχυβιο ανεκδοτο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @11:19
    Μα η ΜΙΤ θα έλεγε τίποτα διαφορετικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κοπελιά 10:34 μ.μ., είπαμε να είσαι σιωνίστρια αλλά όχι και να εκνευρίζεσαι τόσο πολύ και να αποκαλύπτεις την αποστολή που σου έχουν αναθέσει...
    Δίχνει ερασιτεχνισμό αυτό και δεν θα σου ανανεώσουν την σύμβαση !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς τηνε την πέρδικα (8:20 μ.μ.) που περπατά (σταθερά σιωνιστικά και ατονικά) λεβέντικα !!!
    Σου είχα πει να μην αποχωρήσεις και μπράβο σου, με άκουσες !!!

    Τις ΑΟΖ δεν τις ανακαλύψαμε τώρα δεσποινίς Περιούσια...
    Υπήρχαν και πέρσι και πρόπερσι και παραπρόπερσι και πριν από δεκαετίες.
    Αλλά, μέχρι να τους προγκήξει -για τους δικούς του νταβουντόγλειους λόγους- ο Ερντογανάκος το φιλαράκι τους, δεν είχαν προσεγγίσει την Κύπρο να καθορίσουν/υπογράψουν την ΑΟΖ...
    ΤΩΡΑ τους έπιασε ο πόνος και ο φιλελληνισμός;;;

    Εάν τους είχε ακόμα ο Ερντογάν στα ώπα-ώπα να τους χορεύει στα γόνατά του, ούτε που θα είχαν κάνει κουβέντα για ΑΟΖ...

    Ούτε σημαίνει ότι μας έκαναν κάποιο δώρο/χάρη, αφού υπογραφές για ΑΟΖ έχουμε βάλει κι εμείς με την Αλβανία και την Λιβύη...
    και τι έγινε λοιπόν;
    Ή μήπως να μη βάζαμε;

    Η υπογραφή του Ισραήλ μήπως αξίζει περισσότερο από τις υπογραφές Αιγύπτου και Λιβάνου που επίσης υπέγραψαν συμφωνία με Κύπρο;;;

    Άλλωστε, έρευνες ή εκμετάλλευση σε ΑΟΖ της, μπορεί να κάνει μία χώρα ακόμα και εάν δεν έχει υπογράψει συμφωνία οριοθέτησής της.
    Τόσα χρόνια ψαρεύoυμε νόμιμα στο τμήμα της ΑΟΖ του Λιβυκού Πελάγους που μας ανήκει, χωρίς να έχουμε υπογράψει συμφωνία με την Λιβύη.

    Ή μήπως πρέπει να περιμένουμε πότε θα δεχθεί η Τουρκία την δική μας ΑΟΖ που περιλαμβάνει και το Καστελόριζο;
    Το ότι δεν την έχουμε ανακηρύξει ακόμα μονομερώς, δεν οφείλεται στο ότι δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα, αλλά στο ότι τα ψοφίμια που μας κυβερνούν δεν έχουν τα κάκαλα...

    Πανηγυρίζουν και σπουδαιολογούν οι σιωνιστές για να μας πουν ότι μας έκαναν κάποια χάρη...
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Yπάρχουν δύο γεγονότα τα όποια είναι απορίας άξιον γιατί ξεχνιούνται με τέτοια ευκολία

    Το πρώτο είναι η συστηματική επενδυτική δραστηριότητα Ισραηλινών αλλά και Αγγλοεβραίων στα κατεχόμενα.

    Το Δεύτερο σας το επεσήμανε και ο Σάββας αφορά την άσκηση Αξιόπιστη Γοργόνα, άσκηση έρευνας και διάσωσης μεταξύ Τουρκίας,Ισραήλ και ΗΠΑ στην οποία αναφέρονταν η ιστοσελίδα του Υποουργείου Αμυνας του Ισραήλ με τον όρο "ρουρκικά ύδατα" για να διορθωθεί αργότερα με τον όρο "θαλάσσια περιοχή της Αντολικής Μεσογείου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με αυτή τη συμφωνία η Κύπρος καθόρισε τα όρια της ΑΟΖ με όλους του γείτονες της πλην δύο. Της Τουρκίας για ευνόητους λόγους και της Ελλάδας για ηλίθιους λόγους.
    Ο μόνος Έλληνας που είδε τη σημαντικότητα του θέματος ήταν ο αείμνηστος Τάσσος Παπαδόπουλλος.
    Δυστυχώς η πρόταση του για καθορισμό ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας Κύπρου προσέκρουσε στον Καραμαλλή και τη Ντόρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η Αξιόπιστη Γοργόνα έχει σχέση με την Περιούσια Γοργόνα που κολυμπάει εδώ τριγύρω;;;
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όλα να τ' ακούσω κοπελιά, εκτός από το να αρχίσεις πάλι τις απειλές να επέμβει...ο εισαγγελέας!
    Να χαρείς ό,τι αγαπάς, μη το κάνεις!!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πιγκουινε
    Ουάου, δεν ήξερα ότι η χάρη του "μπεν λαντεν" έχει φτάσει μέχρι την Ανταρκτική

    Πιγκουινε οχι και Ανταρκτικη.Εκει ειναι περιοχη για πιγκουινους...
    ποιοτητας,εσυ σαν βαλσαμωμενος πιγκουινος σε μαγαζι με παπαγαλους στην ομονοια δειχνεις και μη αεριζεσαι (εννοω περνεις αερα)δεν ταιριαζουν ολα για ολους σου φτανει το ιστολογιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Tzimi kopelia dialekse i me evreous kai skal i me tourkous kai pina.pare thesi meta tin nea thesi tou skal

    Κοπελιά 10:34 μ.μ., είπαμε να είσαι σιωνίστρια αλλά όχι και να εκνευρίζεσαι τόσο πολύ και να αποκαλύπτεις την αποστολή που σου έχουν αναθέσει...
    Δίχνει ερασιτεχνισμό αυτό και δεν θα σου ανανεώσουν την σύμβαση !!!
    τζιμης

    21 Δεκεμβρίου 2010 5:48 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ό,τι αποδυναμώνει την Τουρκία είναι καλοδεχούμενο. Κάθε άλλη φωνή είναι ΜΙΤ. Τόσο απλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ 1:50 μμ
    "ό,τι αποδυναμώνει την τουρκία είναι καλοδεχούμενο. Κάθε άλλη φωνή είναι ΜΙΤ"

    +1000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 11:57πμ: "...και μη αεριζεσαι (εννοω περνεις αερα)..."

    Έλα ρε, ενώ το ξεκίνησες καλά, μετά το πήγες πολύ λούμπεν, μπορείς και καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δίχνει ερασιτεχνισμό αυτό και δεν θα σου ανανεώσουν την σύμβαση !!!
    τζιμης

    21 Δεκεμβρίου 2010 5:48 π.μ.

    Αυτη/ος μπορει να εχει και μια συμβαση εσυ ουτε για μαζεμα καδων σκουπιδιων δεν θα επιλεγοσουν,Για ξανατροφοδοτησε το κεφαλι σου και ξανασκεψου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πιγκουϊνε, ήρθε η σειρά σου να τα βάλουν μαζί σου τώρα!

    Όλο φεύγουν και όλο εδώ γύρω είναι!!! Ξέρεις πως έχουν τα πράγματα, τα αντίθετα λέει έλκονται.
    Όσο δεν τους χαριζόμαστε τόσο πιο πολύ κολλάνε!
    --------------------------


    Η Αξιόπιστη Γοργόνα έχει σχέση με την Περιούσια Γοργόνα που κολυμπάει εδώ τριγύρω;;;
    τζιμης
    21 Δεκεμβρίου 2010 11:44 π.μ.
    -----------------------------

    Τζίμη,

    Άκουσες για Γοργόνα και τσίμπησες ότι θα πρόκειται για την Εσμεράλντα!
    Δυστυχώς όμως το "ψάρι" είναι ολόκληρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τί σχέση έχει η Εσμεράλντα με τη Γοργόνα που για πρώτη φορά εμφανίζεται στην αρχαία μας μυθολογία;
    Κανένας Έλλην δε σχολιάζει εδώ μέσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η Γοργόνα εμφανίστηκε στη μυθολογία γιατί, σε έναν λαό της θάλασσας όπως οι Έλληνες, έπρεπε να του δώσεις την ελπίδα: ότι ακόμα και από τη θάλασσα μπορεί να σου πεταχτεί η ευκαιρία να...

    Πέρα από την πλάκα, το θέμα της ανάρτησης ήταν άλλο και το κουράσατε πάλι: οι Κύπριοι και οι Ισραηλινοί συμπεριφέρθηκαν σωστά και, λόγω της μεθοδικής τους δουλειάς, είχαν αποτελέσματα τα οποία δεν επιτρέπουν σε κανέναν να τα αμφισβητήσει - και καλά κάνουν.

    Εμείς να δούμε τί θα κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τί σχέση έχει η Εσμεράλντα με τη Γοργόνα που για πρώτη φορά εμφανίζεται στην αρχαία μας μυθολογία;
    Κανένας Έλλην δε σχολιάζει εδώ μέσα;

    21 Δεκεμβρίου 2010 10:54 μ.μ.
    ----------------------------

    Καμμία σχέση ανώνυμη δεν έχει η Εσμεράλντα με την μυθολογική γοργόνα, αλλά είναι ό,τι πιο κοντινό στην....φαντασίωση του Τζίμη για την Περιούσια Γοργόνα! Δυστυχώς όπως είπα, η γοργόνα αυτή είναι ψάρι πάνω-κάτω, οπότε ο Τζίμης δε μπορεί να κάνει με αυτήν πάρα μόνο μια κακκαβιά!
    Μου αρέσει όμως που θίχτηκες για το μυθολογικό παρελθόν της Γοργόνας!
    Όσο για το αν σχολιάζουν Έλληνες εδώ μέσα, είναι φανερό πως πρόκειται για απορία Εβραίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καμμία σχέση ανώνυμη δεν έχει η Εσμεράλντα με την μυθολογική γοργόνα, αλλά είναι ό,τι πιο κοντινό στην....φαντασίωση του Τζίμη για την Περιούσια Γοργόνα

    Ας προσεξει ο Τζιμης γιατι η γοργονα μπορει να του τα κοψει οτι τελος παντων του εχουν απομεινει απο την ιδιοχρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο τζιμης έχει μανία με την μαγειρική και μπορεί και να την κάνει ...σούσι την Περιούσια Γοργόνα...
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.