14/11/11

«Σαμπάχ»: Πόλεμος μυστικών υπηρεσιών για τους υδρογονάνθρακες

Η ένταση που παρατηρείται το τελευταίο χρονικό διάστημα αναφορικά με τις γεωτρήσεις για εντοπισμό υδρογονανθράκων στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου έχει μετατραπεί σε ένα πόλεμο πληροφοριών μεταξύ των μυστικών υπηρεσιών Τουρκίας, Ελλάδας, Ισραήλ και Ε/κ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Σαμπάχ».


Με τον τίτλο «Πόλεμος οικοπέδων μεταξύ των τεσσάρων μυστικών υπηρεσιών», το δημοσίευμα γράφει ότι ο πόλεμος πληροφοριών για την περιοχή έχει μετατραπεί σε μια μάχη για τον υπολογισμό των ποσοτήτων υδρογονανθράκων που υπάρχουν σε κάθε οικόπεδο.

Η σύσταση μιας ειδικής ομάδας από την ΜΙΤ, η οποία αποτελείται από τεχνοκράτες που ειδικεύονται σε θέματα φυσικού αερίου, πετρελαίου και κυπρο-ισραηλινών σχέσεων και δραστηριοποιείται στα κατεχόμενα, έχει ανησυχήσει ιδιαίτερα τόσο τη Mossad όσο και την ΕΥΠ, προστίθεται. Στόχος της ομάδας αυτής είναι η συλλογή διάφορων πληροφοριών από τη «νότια Κύπρο», τη Λιβύη, τη Συρία και το Λίβανο σχετικά με τους υδρογονάνθρακες.

Η εφημερίδα επικαλείται «αξιόπιστες πληροφορίες», σύμφωνα με τις οποιες, η ομάδα αυτή έχει ήδη εξασφαλίσει πληροφορίες σχετικά με τις ποσότητες υδρογονανθράκων που βρίσκονται στο οικόπεδο Αφροδίτη. Οι ενέργειες της Τουρκίας έχουν φουντώσει για τα καλά την ένταση μεταξύ ΜΙΤ, Mossad και ΕΥΠ, αναφέρει η Σαμπάχ, ενώ επισημαίνεται και η απόφαση του αρχηγού της Εθνικής Φρουράς, Στυλιανού Νάση για απαγόρευση της μετάβασης των μελών και στελεχών της δύναμης στα κατεχόμενα.

www.kathimerini.com.cy

3 σχόλια:

  1. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ Ε.Υ.Π, ΑΝΗΣΥΧΕΙ...

    ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ

    ΚΙ ΟΧΙ ΟΛΗ Η Ε.Υ.Π ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕΡΙΚΟΙ.

    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΥΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΠΟΙΟΣ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ "ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΚΡΑΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΟΥΡΗΤΗΣ, αν δεν ήμουν εγώ, ένας απλός πολίτης, δεν θα είχε δημιουργηθεί ούτε καν η θεσμική δυνατότητα στο σχετικό νομοθετικό πλαίσιο ούτως ώστε να έχουν το περιθώριο να ανησυχήσουν με περιεχόμενο (vs. "τώρα ανησυχούμε μεν αλλά τζάμπα γιατί δεν μάς δίδεται η θεσμική δυνατότητα να κάνουμε κάτι") αυτοί που από φιλότιμο και πατριωτισμό λες πως ανησυχούν - και δικαίως το πράττουν, αν όντως είναι έτσι. Η ανησυχία όμως δεν λύνει προβλήματα. Χρειάζεται ΔΡΑΣΗ.

    Σε παρακαλώ να μην επεκταθούμε άλλο διαδικτυακά. Δεν είχα σκοπό να ενοχλήσω ξανά, αλλά σέβομαι την καλή πίστη σου και σε παραπέμπω στα:
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/11/blog-post_7131.html?showComment=1321039513427#c503498894155795192
    και
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/11/western-democracy-farce-and-sham.html?showComment=1321111837145#c7133048172984490977

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. anaconda

    Αν μου επιτρέπεις,θεωρώ ότι η προσπάθειες που αναφέρεις θα είχαν καλύτερο αποτέλεσμα(εδώ μέσα τουλάχιστον) αν γνωρίζαμε την πραγματική σου ταυτότητα,δεν σε πιέζω,προφανώς έχεις τους λόγους σου που επιλέγεις την ανωνυμία.

    Κατά τα άλλα,προσωπικά πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να τοποθετηθεί μια πραγματικά εκλεγμένη κυβέρνηση,που να έχει ώς στόχο να κυβερνήσει με βάση την εντολή που της έδωσε ένας επαρκώς ενημερωμένος λαός,σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση πιστεύω ότι η όποια αξιόλογη προσπάθεια,είτε θα καταδικαστεί σε αποτυχία είτε θα ''καεί'' πολιτικά.

    Θέλω να πιστεύω ότι δεν αναφέρεσαι σε εμένα όταν γράφεις για πατριώτες του καναπέ,έχω κάποια πιστεύω και μια παιδεία που δεν μου επιτρέπουν να επιβάλω αυτό που θεωρώ εγώ καλό για τον τόπο αυτό,μπορώ όμως να ενημερώνομαι το δυνατόν καλύτερα ούτως ώστε να είμαι σε θέση να προσπαθώ με όσες δυνατότητες διαθέτω να συμετέχω σε συζητήσεις με απλούς καθημερινούς ανθρώπους που έχουν τις ίδιες ανυσηχίες με εμένα,και η αλήθεια είναι ότι ο λαός αυτός άργησε πολύ να ενδιαφερθεί,αλλά και τώρα που άρχισε να ενδιαφέρεται με τρομάζει η απόλυτη έλειψη ενημέρωσης,ή ακόμη χειρότερα πολύ κακής ποιότητας ενημέρωση.

    Κατά τη γνώμη μου τα πράγματα είναι σχετικά απλά,βασική προυπόθεση αποτελεί ένας ικανοποιητικά ενημερωμένος λαός,ένα υγιές και ανεξάρτητο πολιτικό σύστημα με νέες δομές,διάκριση των εξουσιών και αρκετά άλλα βασικά και ουσιώδη στοιχεία για μια υγιή πολιτική διοίκηση της χώρας,τότε και μόνο τότε θα είμαστε σε θέση να μπορούμε να λειτουργήσουμε ώς Κράτος δίχως να υπάρχει η ανάγκη να ενεργούν μεμονομένα άτομα για το καλό της χώρας,απο φιλότιμο.

    Το μέιλ μου σου το έχω δώσει,όποτε χρειαστεί να βοηθήσω σε κάτι,εφόσον μπορώ,επικοινώνησε μαζί μου.

    ΥΓ
    Είμαι νέος σε ηλικία,σε πληροφορώ ότι δεν έχω άνθρωπο να μιλήσω για θέματα πολιτικά(όχι κομματικά) που αφορούν την Ελλάδα,οι της ηλικίας μου ούτε που το σκέφτοντε να ενδιαφερθούν για τέτοια θέματα,απέχθεια και αδιαφορία,αποτέλεσμα της απαξίωσης της πολιτικής και της ταύτισης αυτής με τα κόμματα,εκεί είναι το μεγάλο στοίχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.