του ΣΤΑΥΡΟΥ ΛΥΓΕΡΟΥ
Το δημοσκοπικό προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ ανησυχεί τους Γερμανούς αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν την πολιτική τους για την Ευρώπη προκειμένου να ενισχύσουν την κυβέρνηση Σαμαρά ενόψει ευρωεκλογών.
Αναμφίβολα, όσο πλησιάζουμε προς τις κάλπες, τόσο το ευρωιερατείο θα προσφέρει εύσημα στους εκλεκτούς του στην Αθήνα. Θερμά λόγια θα ακούσουμε πολλά, αλλά... στο κρίσιμο ζήτημα της αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους δεν αναμένεται η παραμικρή κίνηση. Για την ακρίβεια, στις παραμονές των ευρωεκλογών θα γίνει μια Σύνοδος του Eurogroup με σκοπό να καλλιεργήσει αισιόδοξες προοπτικές χωρίς όμως να αναλάβει συγκεκριμένη δέσμευση.
Μπορεί οι Σαμαράς και Βενιζέλος να δηλώνουν σε κάθε ευκαιρία ότι σε λίγους μήνες το Μνημόνιο θα είναι παρελθόν, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Ακόμα κι αν παραβλέψουμε το γεγονός ότι το πολυδιαφημιζόμενο πρωτογενές πλεόνασμα είναι πλασματικό, είναι ξεκάθαρο ότι η Ελλάδα αδυνατεί να πληρώνει τους τόκους για το δημόσιο χρέος. Η ελπίδα ότι μέσα στο 2014 θα καταφέρει να δανειστεί από τις αγορές είναι φρούδα. Είναι αληθές ότι τα επιτόκια για τα κυκλοφορούντα ελληνικά ομόλογα στη δευτερογενή αγορά έχουν πέσει αρκετά σε σύγκριση με τα προηγούμενα δυο τρία χρόνια. Παραμένουν όμως ακόμα σε απαγορευτικά επίπεδα. Εάν, μάλιστα, η Αθήνα εξέδιδε νέα ομόλογα, κατά πάσα πιθανότητα τα επιτόκια θα έκαναν άλμα προς τα πάνω και μόνο εξαιτίας της ασάφειας που επικρατεί στο επίπεδο των πολιτικών εξελίξεων. Με άλλα λόγια, η επάνοδος στις αγορές παραμένει όνειρο απατηλό.
Γι’ αυτούς τους λόγους ο Σόιμπλε προωθεί τη σύναψη νέας δανειακής σύμβασης της τάξεως των 15-20 δις ευρώ με σκοπό την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού. Είναι ξεκάθαρο, μάλιστα, ότι η νέα δανειακή σύμβαση θα συνοδευτεί από νέο Μνημόνιο, έστω κι αν για επικοινωνιακούς λόγους δεν θα ονομαστεί έτσι. Θα είναι, ωστόσο, ένα κείμενο που θα περιγράφει τις δεσμεύσεις που θα αναλάβει η Ελλάδα. Δεσμεύσεις οι οποίες -επίσης για προφανείς λόγους- θα γράφουν στην επικοινωνιακή συσκευασία τους τον εύηχο όρο «μεταρρυθμίσεις». Στην πραγματικότητα και το νέο πακέτο δεσμεύσεων θα κινηθεί στην ίδια κατεύθυνση με τα προηγούμενα Μνημόνια. Χωρίς να παραγνωρίζονται ορισμένες εξυγιαντικές παρεμβάσεις, κεντρικός στόχος τους είναι να ολοκληρωθεί η μετατροπή της Ελλάδας σε μεταμοντέρνα αποικία χρέους στο πλαίσιο μιας μεταλλαγμένης ΕΕ.
Η θεμελιακή αρχή του ενοποιητικού εγχειρήματος, η ισοτιμία των χωρών-μελών, έχει σήμερα καταντήσει άδειο κέλυφος. Καταλύτης για να συμβεί αυτό, όπως και για να εκδηλωθούν οι υφέρπουσες ηγεμονιστικές τάσεις του Βερολίνου, ήταν η κρίση. Σήμερα η Ευρώπη έχει αφεντικό και οι χώρες-μέλη έχουν ιεραρχηθεί. Αντί για «ευρωπαϊκή Γερμανία» έχουμε διολισθήσει στη «γερμανική Ευρώπη». Η εξέλιξη αυτή δεν θα είχε καταστεί δυνατή εάν η πολιτική του Βερολίνου για επιβολή της μονοδιάστατης λιτότητας στην ευρωπαϊκή περιφέρεια -και όχι μόνο- δεν εξυπηρετούσε τα συμφέροντα της ευρωπαϊκής ολιγαρχίας του χρήματος. Αυτή είναι η Ευρώπη με την οποία πρέπει να διαπραγματευτεί η Ελλάδα. Ορισμένοι θεωρούν ότι το Μνημόνιο ήταν απλώς ένα λάθος των καλοπροαίρετων εταίρων μας. Εάν ίσχυε αυτό, οι αλλεπάλληλες παταγώδεις διαψεύσεις των προβλέψεων για την εξέλιξη της ελληνικής οικονομίας και τα εξόφθαλμα καταστροφικά αποτελέσματα θα είχαν προ πολλού οδηγήσει το ευρωιερατείο σε αναθεώρηση της μνημονιακής πολιτικής. Το γεγονός όμως ότι εμμένει στην ίδια καταστροφική «θεραπεία» πείθει ότι έχει κρυφή ατζέντα.
Οι εγχώριες άρχουσες ελίτ δεν έχουν σχέδιο για την Ελλάδα, αλλά το Βερολίνο έχει. Με όπλο το χρέος μετατρέπει την Ελλάδα σε μεταμοντέρνα αποικία στο πλαίσιο της γερμανικής Ευρώπης. Τυπικά, βεβαίως, παραμένει ισότιμη χώρα-μέλος. Στην πράξη όμως έχει συρρικνωμένα δικαιώματα. Είναι ενδεικτικό ότι λαμβάνονται αποφάσεις για την Ελλάδα χωρίς τη συμμετοχή της. Τελευταίο παράδειγμα η πρόσφατη σύσκεψη για το ελληνικό χρέος. Στην πραγματικότητα τις κρίσιμες αποφάσεις για την Ελλάδα τις λαμβάνουν οι Γερμανοί και μέσω της τρόικας τις επιβάλλουν στην Αθήνα. Η κλασική τακτική είναι να διασύρουν και να πιέζουν ασφυκτικά, μέχρι η ελληνική Βουλή να ψηφίζει τις εκάστοτε απαιτήσεις τους. Τότε λένε έναν ανέξοδο καλό λόγο, τον οποίο οι μνημονιακές κυβερνήσεις με την αμέριστη βοήθεια των κατεστημένων ΜΜΕ, παρουσιάζουν στους Έλληνες σαν επιβεβαίωση της ορθότητας των ασκούμενων πολιτικών!
Οι ελληνικές άρχουσες ελίτ υιοθέτησαν εξαρχής την πολιτική που έρχεται ντελίβερι από το ευρωιερατείο. Διαποτισμένες από το σύνδρομο εξάρτησης θεωρούσαν ότι με την υπακοή τους θα διασώσουν τα προνόμιά τους, αδιαφορώντας ουσιαστικά για το γεγονός ότι αυτή η πολιτική καταστρέφει την Ελλάδα. Δεν είναι, βεβαίως τυχαία η ευκολία με την οποία έσπευσαν να αλλάξουν αφεντικό.
Το δημοσκοπικό προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ ανησυχεί τους Γερμανούς αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν την πολιτική τους για την Ευρώπη προκειμένου να ενισχύσουν την κυβέρνηση Σαμαρά ενόψει ευρωεκλογών.
Αναμφίβολα, όσο πλησιάζουμε προς τις κάλπες, τόσο το ευρωιερατείο θα προσφέρει εύσημα στους εκλεκτούς του στην Αθήνα. Θερμά λόγια θα ακούσουμε πολλά, αλλά... στο κρίσιμο ζήτημα της αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους δεν αναμένεται η παραμικρή κίνηση. Για την ακρίβεια, στις παραμονές των ευρωεκλογών θα γίνει μια Σύνοδος του Eurogroup με σκοπό να καλλιεργήσει αισιόδοξες προοπτικές χωρίς όμως να αναλάβει συγκεκριμένη δέσμευση.
Μπορεί οι Σαμαράς και Βενιζέλος να δηλώνουν σε κάθε ευκαιρία ότι σε λίγους μήνες το Μνημόνιο θα είναι παρελθόν, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Ακόμα κι αν παραβλέψουμε το γεγονός ότι το πολυδιαφημιζόμενο πρωτογενές πλεόνασμα είναι πλασματικό, είναι ξεκάθαρο ότι η Ελλάδα αδυνατεί να πληρώνει τους τόκους για το δημόσιο χρέος. Η ελπίδα ότι μέσα στο 2014 θα καταφέρει να δανειστεί από τις αγορές είναι φρούδα. Είναι αληθές ότι τα επιτόκια για τα κυκλοφορούντα ελληνικά ομόλογα στη δευτερογενή αγορά έχουν πέσει αρκετά σε σύγκριση με τα προηγούμενα δυο τρία χρόνια. Παραμένουν όμως ακόμα σε απαγορευτικά επίπεδα. Εάν, μάλιστα, η Αθήνα εξέδιδε νέα ομόλογα, κατά πάσα πιθανότητα τα επιτόκια θα έκαναν άλμα προς τα πάνω και μόνο εξαιτίας της ασάφειας που επικρατεί στο επίπεδο των πολιτικών εξελίξεων. Με άλλα λόγια, η επάνοδος στις αγορές παραμένει όνειρο απατηλό.
Γι’ αυτούς τους λόγους ο Σόιμπλε προωθεί τη σύναψη νέας δανειακής σύμβασης της τάξεως των 15-20 δις ευρώ με σκοπό την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού. Είναι ξεκάθαρο, μάλιστα, ότι η νέα δανειακή σύμβαση θα συνοδευτεί από νέο Μνημόνιο, έστω κι αν για επικοινωνιακούς λόγους δεν θα ονομαστεί έτσι. Θα είναι, ωστόσο, ένα κείμενο που θα περιγράφει τις δεσμεύσεις που θα αναλάβει η Ελλάδα. Δεσμεύσεις οι οποίες -επίσης για προφανείς λόγους- θα γράφουν στην επικοινωνιακή συσκευασία τους τον εύηχο όρο «μεταρρυθμίσεις». Στην πραγματικότητα και το νέο πακέτο δεσμεύσεων θα κινηθεί στην ίδια κατεύθυνση με τα προηγούμενα Μνημόνια. Χωρίς να παραγνωρίζονται ορισμένες εξυγιαντικές παρεμβάσεις, κεντρικός στόχος τους είναι να ολοκληρωθεί η μετατροπή της Ελλάδας σε μεταμοντέρνα αποικία χρέους στο πλαίσιο μιας μεταλλαγμένης ΕΕ.
Η θεμελιακή αρχή του ενοποιητικού εγχειρήματος, η ισοτιμία των χωρών-μελών, έχει σήμερα καταντήσει άδειο κέλυφος. Καταλύτης για να συμβεί αυτό, όπως και για να εκδηλωθούν οι υφέρπουσες ηγεμονιστικές τάσεις του Βερολίνου, ήταν η κρίση. Σήμερα η Ευρώπη έχει αφεντικό και οι χώρες-μέλη έχουν ιεραρχηθεί. Αντί για «ευρωπαϊκή Γερμανία» έχουμε διολισθήσει στη «γερμανική Ευρώπη». Η εξέλιξη αυτή δεν θα είχε καταστεί δυνατή εάν η πολιτική του Βερολίνου για επιβολή της μονοδιάστατης λιτότητας στην ευρωπαϊκή περιφέρεια -και όχι μόνο- δεν εξυπηρετούσε τα συμφέροντα της ευρωπαϊκής ολιγαρχίας του χρήματος. Αυτή είναι η Ευρώπη με την οποία πρέπει να διαπραγματευτεί η Ελλάδα. Ορισμένοι θεωρούν ότι το Μνημόνιο ήταν απλώς ένα λάθος των καλοπροαίρετων εταίρων μας. Εάν ίσχυε αυτό, οι αλλεπάλληλες παταγώδεις διαψεύσεις των προβλέψεων για την εξέλιξη της ελληνικής οικονομίας και τα εξόφθαλμα καταστροφικά αποτελέσματα θα είχαν προ πολλού οδηγήσει το ευρωιερατείο σε αναθεώρηση της μνημονιακής πολιτικής. Το γεγονός όμως ότι εμμένει στην ίδια καταστροφική «θεραπεία» πείθει ότι έχει κρυφή ατζέντα.
Οι εγχώριες άρχουσες ελίτ δεν έχουν σχέδιο για την Ελλάδα, αλλά το Βερολίνο έχει. Με όπλο το χρέος μετατρέπει την Ελλάδα σε μεταμοντέρνα αποικία στο πλαίσιο της γερμανικής Ευρώπης. Τυπικά, βεβαίως, παραμένει ισότιμη χώρα-μέλος. Στην πράξη όμως έχει συρρικνωμένα δικαιώματα. Είναι ενδεικτικό ότι λαμβάνονται αποφάσεις για την Ελλάδα χωρίς τη συμμετοχή της. Τελευταίο παράδειγμα η πρόσφατη σύσκεψη για το ελληνικό χρέος. Στην πραγματικότητα τις κρίσιμες αποφάσεις για την Ελλάδα τις λαμβάνουν οι Γερμανοί και μέσω της τρόικας τις επιβάλλουν στην Αθήνα. Η κλασική τακτική είναι να διασύρουν και να πιέζουν ασφυκτικά, μέχρι η ελληνική Βουλή να ψηφίζει τις εκάστοτε απαιτήσεις τους. Τότε λένε έναν ανέξοδο καλό λόγο, τον οποίο οι μνημονιακές κυβερνήσεις με την αμέριστη βοήθεια των κατεστημένων ΜΜΕ, παρουσιάζουν στους Έλληνες σαν επιβεβαίωση της ορθότητας των ασκούμενων πολιτικών!
Οι ελληνικές άρχουσες ελίτ υιοθέτησαν εξαρχής την πολιτική που έρχεται ντελίβερι από το ευρωιερατείο. Διαποτισμένες από το σύνδρομο εξάρτησης θεωρούσαν ότι με την υπακοή τους θα διασώσουν τα προνόμιά τους, αδιαφορώντας ουσιαστικά για το γεγονός ότι αυτή η πολιτική καταστρέφει την Ελλάδα. Δεν είναι, βεβαίως τυχαία η ευκολία με την οποία έσπευσαν να αλλάξουν αφεντικό.
Δ΄ ΡΑΪΧ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή υπάρχει εθνομηδενιστικό σχέδιο τού ΚΚΕυρώπης;
Δηλαδή ΟΛΑ τα κόμματα -πλην τού ΚΚΕλλάδος, που θέλει να μάς κάνει Βόρεια Κορέα- θέλουν να μας μετατρέψουν σε (Ευρωπαϊκό = Γερμανικοεθνικοσοσιαλιστικό) χώρο αντί για χώρα;
Τί με λες τώρα...
Και αν η Γερμανία κάνει πίσω και εμφανιστεί το σενάριο "η καλή Γαλλία θα ελαφρύνει τούς κανόνες, δώστε μας την ΑΟΖ και σάς ελαφρύνουμε το... 50ετές πρόγραμμα), τί θα λέμε;
Πάμε γερά... Μάλτα Γιόκ;
Αυτά τα ολίγα επί του παρόντος - μην είστε άπληστοι...
Εκτος των ψεκασμων, εχουμε τις μετρησεις της PGS που προκαλουν σεισμους, και τους Γερμαναραδες που μας θελουν σκλαβους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔοξα τον Θεο που ειμαστε Αριστεροπροοδευτικα σαινια, δεν χρεοκοπησαμε, και τα εχουμε τετρακοσια!
- Καθ. Δρ. Γ. Ζουγανέλης, Ρωτείστε το ΥΠΕΚΑ. Γιατί έγινε σεισμός στο τρίγωνο Ελλάδας-Μάλτας-Λιβύης;http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/02/blog-post_1399.html
- Γ. Δελαστίκ, Πέφτουν ψηφίζοντας νέο μνημόνιο
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/02/blog-post_3076.html
Σαμαράς: Δεν χρειαζόμαστε τρίτο πακέτο βοήθειας
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.amna.gr/article/49266/Ant.-Samaras:-Den-chreiazomaste-trito-paketo-boitheias
Σόιμπλε: Ετοιμάστε το νέο Μνημόνιο
http://www.gazzetta.gr/plus/article/585993/me-entoli-soimple-neo-mnimonio
=> Διάψευση τού κυβερνητικού ψεύδους χωρίς καθυστέρηση.
Αν είσαι όμως φανατικός οπαδός τού ΚΚΕυρώπης, το παίζεις ότι η ΝΔ είναι κάτι διαφορετικό από τον ΣΥΡΙΖΑ για να δημιουργήσεις σύγχιση μήπως και δώσεις περισσότερους ψήφους σε κάποια από τις συνιστώσες τού ΚΚΕυρώπης!
Είπα "να δημιουργήσεις σύγχιση";
Κοίτα να δεις τί θυμήθηκα!
Joint Publication 3-13.4
Military Deception
13 July 2006
Chapter I: General
Functions of Military Deception: I-3
The functions of Military Deception include:
a. Causing ambiguity, confusion, or misunderstanding in adversary perceptions of friendly critical information, which may include: unit identities, locations, movements, dispositions, weaknesses, capabilities, strengths, supply status, and intentions.
b. Causing the adversary to misallocate personnel, fiscal, and material resources in ways that are advantageous to the friendly force.
c. Causing the adversary to reveal strengths, dispositions, and future intentions.
d. Conditioning the adversary to particular patterns of friendly behavior to induce adversary perceptions that can be exploited by the joint force.
e. Causing the adversary to waste combat power with inappropriate or delayed actions.
Ένα σχολιάκι για το ενεργειακό σχέδιο ΓΑΠ-Παπακωνσταντίνου που (συνεχίζει να) εφαρμόζει (και) η παρούσα κυβέρνηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι; Γιατί κύριε;
Μήπως έχει σχέση με το φιάσκο τού ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ, για το οποίο ΕΠΙΣΗΣ δεν έγινε κανένα σχολιάκι;
Ούτε για τα έσοδα υδρογονανθράκων που ΔΕΝ πάνε στο Ελληνικό κράτος, όπως ΨΕΥΔΩΣ δήλωσε ο ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ;
Τουμπεκί; Γιατί κύριε;
Τί τύπος ανθρώπου θα έκανε μόκο στα ψέμματα και θα έριχνε καπνό στην αλήθεια;
Joint Publication 3-53
Doctrine for Joint Psychological Operations
5 September 2003
Chapter VI: Psychological Operations Across the Range of Military Operations
Psychological Operations Support to Special Operations and Interagency Operations: VI-8
a. Special Operations.
(1) Unconventional Warfare (UW). A major component of UW is psychological preparation of the battlespace. Conventional PSYOP techniques may be applicable during UW operations, but because of the changing operational environment, different target groups exist.
The four major UW targets of PSYOP are listed below.
(a) The Uncommitted. Members of the general populace who are neutral, but may doubt the potential success of a resistance organization or friendly government supported by the United States and its allies or coalition partners. PSYOP efforts focus on obtaining the support of these neutral citizens for a US-backed resistance movement or government.
(b) Hostile Sympathizers. Hostile sympathizers can be categorized as willing collaborators, persons under duress, or passive hostile sympathizers. PSYOP are used to halt or prevent the sympathizer’s support by sowing doubt as the validity of the hostile power’s actions and instilling fear for collaborating.
(c) Hostile Military Forces. Hostile military forces may be government forces, an occupying power, or other forces helping the hostile government. The hostile military forces’ nationality may or may not be the same as the populace. PSYOP directed at this foreign TA seek to provoke feelings of isolation to the point of distrust of one another, and insecurity about the outcome of the struggle and the legitimacy of their cause.
(d) Resistance Sympathizers. Resistance sympathizers are in favor of the resistance movement’s goals but are not active members of a resistance organization. PSYOP promote the foreign TA active support or passive cooperation.