9/9/15

Μια ελληνική εταιρεία, η Ellinair, συνδέει αεροπορικά τη Θεσσαλονίκη με τη Σμύρνη και όχι μόνο - Διασυνδέει τον Ελληνισμό!

Ellinair, Ελληνική ψυχή, Ελληνικά χρώματα, Ελληνικά φτερά
Οι χειμερινοί προορισμοί της Ellinair για Ελλάδα και εξωτερικό:
Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Σμύρνη,Μόσχα, Κίεβο, 
Μινεράλνιε Βόντι, Ροστόφ,  Τιφλίδα!
Η Ellinair ανακοινώνει το πρόγραμμα των χειμερινών δρομολογίων της για την Ελλάδα και το εξωτερικό επιλέγοντας προορισμούς με υψηλό ενδιαφέρον που θα ενισχύσουν περαιτέρω τη δυναμική της παρουσία, ως περιφερειακής αεροπορικής εταιρείας.

Η αεροπορική εταιρεία του Ομίλου Μουζενίδη, εγκαινιάζει στις 24 Σεπτεμβρίου την απευθείας πτήση από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης για το αεροδρόμιο «Adnan Menderes» της Σμύρνης, η οποία θα συνεχίσει έως τα τέλη Μαρτίου, με συχνότητα δυο δρομολογίων εβδομαδιαία, κάθε Τρίτη και Σάββατο, ενδυναμώνοντας  τον εγχώριο τουρισμό κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.
Τη σημαντικότερη προσθήκη στις πτήσεις εσωτερικού της Ellinair αποτελεί η σύνδεση Αθήνας και Θεσσαλονίκης, με δύο πτήσεις καθημερινά, ώστε το επιβατικό κοινό να εξυπηρετείται άμεσα και αποτελεσματικά. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο θεωρείται ο κορμός της επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα και προγραμματίζεται να ξεκινήσει από τις 15 Οκτωβρίου, κυρίως με αεροσκάφη τύπου Airbus 319, λόγω της αυξημένης ζήτησης.
Το ισχύον δρομολόγιο ΘεσσαλονίκηΗράκλειο, το οποίο ξεκίνησε τη θερινή περίοδο και επεκτάθηκε έως τις 28 Σεπτεμβρίου με συχνότητα 4 πτήσεων εβδομαδιαία, θα συνεχίσει να πραγματοποιείται καθ’ όλη τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, με συχνότητα 3 πτήσεων την εβδομάδα, κάθε Παρασκευή, Κυριακή και Δευτέρα, λόγω του ιδιαίτερα υψηλού δείκτη πληρότητας.
Οι διεθνείς πτήσεις της Ellinair για Μόσχα, Κίεβο, Μινεράλνιε Βόντι, Ροστόφ και Τιφλίδα θα παραμείνουν και κατά τη διάρκεια του χειμερινού προγράμματος. Οι συγκεκριμένες πτήσεις, με βασική την απευθείας σύνδεση της Μόσχας με Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αποτελούν τον κορμό των δρομολογίων εξωτερικού, αφού, πλέον των ανεξάρτητων επιβατών, εξυπηρετούν και τους πελάτες των οργανωμένων εκδρομών του Ομίλου Μουζενίδη, που ξεπερνούν σε ετήσια βάση τους 500.000.
Η Ellinair επιδιώκει διαρκή ενίσχυση τόσο του στόλου της, με νέα αεροσκάφη τύπου Airbus, όσο και του προγραμματισμού της, με νέους προορισμούς, παραμένοντας σταθερά προσηλωμένη στο όραμά της να αποτελέσει ουσιαστική εναλλακτική πρόταση μετακίνησης Ελλήνων και ξένων επιβατών, με έμφαση στην προσφορά οικονομικών ναύλων και στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.



7 σχόλια:

  1. "Ellinair, Ελληνική ψυχή, Ελληνικά χρώματα, Ελληνικά φτερά"

    Αυτό έρχεται δεύτερο(όχι ότι δεν είναι σημαντικό). Σημασία έχει η ασφάλεια πτήσεων και η τιμή.
    Από ασφάλεια στις Ελληνικές εταιρείες πάμε καλά. Στις τιμές όμως μερικών κλασικών δρομολογίων (και δεν αναφέρομαι στο Θεσσαλονίκη - Αθήνα) εσωτερικού κάποιες εταιρείες "ξεφεύγουν".

    Το ότι "μπαίνει στο παιχνίδι" μια νέα εταιρεία είναι πολύ θετικό για τις τιμές εισιτηρίων. Να υπάρχει ανταγωνισμός. Το ότι είναι και Ελληνική ακόμα καλύτερα.

    Εύχομαι καλές απογειώσεις.
    Η Παναγιά κοντά τους και ο Μητσοτάκης μακριά τους :)

    https://www.youtube.com/watch?v=aypZtvIzLas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλος, συνταξιούχος της Πολεμικής Αεροπορίας, μου είπε ότι η ευχή των αεροπόρων είναι "Καλή Προσγείωση". Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αν η απογείωση ή η πτήση είχαν προβλήματα, εάν η προσγείωση ολοκληρωθεί καλά, ουδέν πρόβλημα. Εγώ λοιπόν προτιμώ να ευχηθώ "Καλές Προσγειώσεις".

      Διαγραφή
    2. @ ELIE TSIBIDIS

      Όλες οι φάσεις μιας πτήσης είναι εξίσου σημαντικές.Ο άνθρωπος δεν γεννήθηκε για να πετάει. Το ότι πετάει ημέρα και νύχτα και με κάθε καιρό είναι ένα από τα μεγαλύτερα κατορθώματα της ανθρωπότητας. Η αίσθηση της πτήσης είναι κάτι το μοναδικό ειδικά μέσα από πιλοτήριο. Νιώθεις ότι έχεις φτερά.

      Θα στο αναλύσω όμως για ποιο λόγο λέω και επιμένω (λίγο περισσότερο από τα άλλα) στο "Καλές απογειώσεις".

      Στη φάση της απογείωσης υπάρχει μία βασική διαφορά:

      Το αεροσκάφος είναι γεμάτο με καύσιμα.

      Δεν έχει καταναλώσει τίποτα από καύσιμα και ο χειριστής δεν προλαβαίνει να αδειάσει ή να καταναλώσει όσο το δυνατόν περισσότερα καύσιμα πριν επιχειρήσει αναγκαστική προσγείωση.
      Αν το αεροσκάφος απογειώνεται και συμβεί κάτι εκείνη την πολύ κρίσιμη στιγμή τα περιθώρια αντίδρασης μερικές φορές είναι ανύπαρκτα με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για το πλήρωμα, τους επιβάτες, το προσωπικό (κάθε ειδικότητας) πίστας αεροδρομίου και τα άλλα αεροπλάνα γεμάτα ανθρώπους ή ανθρώπους που επιβιβάζονται σε αυτά και βρίσκονται εκείνη τη στιγμή μέσα στα λεωφορεία πίστας ή τις σκάλες.
      Όλοι αυτοί είναι κοντά στον διάδρομο απογείωσης σε άλλους διαδρόμους και θέσεις και ακολουθούν την καθημερινή ρουτίνα ενός αεροδρομίου.

      Το πρόσφατο(26/1/2015) δυστύχημα της ΠΑ σε φάση απογείωσης στην Ισπανία και η παραλίγο τραγωδία με το αεροσκάφος της Ολυμπιακής στις 9/8/1978 (όπου ο πιλότος ευτυχώς κατάφερε το ακατόρθωτο με βάση τις προδιαγραφές του αεροσκάφους που πετούσε και την κατάσταση που αντιμετώπισε) πάλι σε φάση απογείωσης επιβεβαιώνουν ότι η φάση της απογείωσης είναι ιδιαίτερα κρίσιμη.

      Φαντάσου λοιπόν ένα αεροσκάφος γεμάτο καύσιμα για την πτήση, να επιταχύνει για απογείωση, να είναι ελάχιστα στον αέρα και κάπου εκεί την κρίσιμη στιγμή να παθαίνει βλάβη, η ισχύς να μην είναι ικανοποιητική(απώλεια ισχύος) για ολοκλήρωση της απογείωσης αλλά ταυτόχρονα να είναι υψηλή για οποιοδήποτε έγκαιρο φρενάρισμα (για να το πούμε πολύ απλά).
      Στο αεροδρόμιο άλλα αεροπλάνα με καύσιμα και ανθρώπους.

      Αν πέσει λόγω της βλάβης τελικά και δεν τα καταφέρουν έστω και την τελευταία στιγμή να το σηκώσουν(ή να το φρενάρουν) οι χειριστές τι θα γίνει? Καταστροφή.

      Στην καλύτερη θα έχουμε ένα αεροσκάφος σε ανεξέλεγκτη πορεία γεμάτο ανθρώπους και καύσιμα.
      Στην χειρότερη θα έχουμε αυτό το αεροσκάφος πάλι σε ανεξέλεγκτη πορεία γεμάτο ανθρώπους και καύσιμα να κατευθύνεται πάνω σε προσωπικό πίστας αεροδρομίου, άλλα αεροσκάφη(με καύσιμα κι αυτά) και επιβάτες.

      Αντίθετα, στις περιπτώσεις αναγκαστικής προσγείωσης όλοι περιμένουν το αεροσκάφος που έχει πρόβλημα. Χτυπάει συναγερμός, εχει γίνει προετοιμασία στο έδαφος, έχουν απομακρυνθεί οι πάντες εκείνη τη στιγμή από τη πίστα και κοντά σε αυτή και έχουν πάρει θέσεις πυροσβεστικά οχήματα και ασθενοφόρα. Αν υπάρξουν νεκροί αυτοί θα είναι συγκεκριμένοι: Επιβάτες και πλήρωμα του αεροσκάφους που έχει το πρόβλημα. Όχι κι άλλοι.

      Ακόμα όμως κι αν δεν έχει πρόβλημα το αεροσκάφος και έρχεται να προσγειωθεί κανονικά και γίνει κάτι άσχημο τουλάχιστον εκείνη την ώρα δεν είναι και γεμάτο φουλ καύσιμα. Έχει προηγηθεί πτήση.

      Δεν ξέρω τι σου είπε ο απόστρατος της ΠΑ (απόλυτα σεβαστή η γνώμη του και δεν κρίνω κανέναν) και τι ευχή δίνουν κάποιοι πιλότοι. Ξέρω όμως τι λέγανε άλλοι πιλότοι (όχι της ΠΑ, "απλοί" κάτοχοι διπλώματος χειριστή μικρών αεροσκαφών) που όταν ήταν..."παιδιά"(σήμερα μεγάλοι σε ηλικία) είχαν μια..."μανία" με τα αεροπλάνα και ειδικά την καλή απογείωση :)
      Ο παππούς μου ο Γιώργος ήταν ο πρώτος άνθρωπος με τον οποίο πέταξα στον αέρα σε πολύ μικρή ηλικία κάπου εκεί αρχές με μέσα δεκαετίας 90. Παιδάκι πρώτης δημοτικού τότε. Η πρώτη μου πτήση(το δώρο για την ημέρα γενεθλίων μου) με αεροσκάφος ήταν κάτι το οποίο θα το θυμάμαι για πάντα.

      Διαγραφή
    3. Σήμερα γέρος, άνω των 80 όταν άκουσε φέτος στις ειδήσεις για το δυστύχημα (στη φάση απογείωσης) με τα παιδιά της ΠΑ στην Ισπανία δάκρυσε όταν τον επισκέφτηκα και το συζητήσαμε και μου είπε ψελίζοντας : "Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή τους".
      Μετά συζητήσαμε(άλλαξα κουβέντα επίτηδες) για κάτι άλλο άσχετο και ο παππούς θυμήθηκε τον...Σημίτη. Αυτόν τον άνθρωπο όσο να τον "στολίζει" δεν κουράζεται. Τον έχει αδυναμία :)

      "Τον π...και το π.... τον άλλο τον....τους @@@%$#...που να πνιγούν και να καούν όπως οι αξιωματικοί στα Ίμια και την Ισπανία. Τους αλήτες, τα #$^%"...:)

      Όταν τους θυμάται, τον πιάνει :) Βάζο είχε σπάσει από τα νεύρα του όταν τον είχε δει στην τηελόραση μετά στην ομιλία της Βουλής τότε.

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία ! Καλοτάξιδοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι, έτσι παιδιά, να συνηθίζουμε...τη σημαία μας ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΥΡΟ..μιά χαρά το πάτε, εις ανώτερα να την καταργήσουμε τελείως και να πάρουμε της Ε.Ε.
    ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ, τάχιστα μάλιστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τουλαχιστον ετσι, ας υπαρξει μια ψυχικη εστω Ελληνικη παρουσια στις εκει ξεχασμενες Κοινοτητες μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.