7/10/18

Δοκιμασμένες λύσεις!!


Ο διαβόητος καθηγητής των Σερρών, δεν έπαιρνε χρήματα στο χέρι. Έπρεπε να πας σε ένα συγκεκριμένο φροντιστήριο που θα σε βοηθούσε να περάσεις το μάθημα. Μετά προφανώς «τα έβρισκε» με το φροντιστήριο.
 Δηλαδή ο καθηγητής εφάρμοσε το κλασικό σύστημα πολιτικής μίζας που δεκαετίες τώρα εφαρμόζεται στη χώρα, καμία πρωτοτυπία:
Διάλογος υπουργού με υποψήφιο εργολάβο του δημοσίου, ο όποιος τυγχάνει και κοντοχωριανός του υπουργού:
- Πού ‘σαι ρε άρχοντα. Πω πω μεγαλεία, υπουργάρα πλέον.
- Ναι ναι τα καταφέραμε αδερφέ!
- Να σου πω, έλα να κάνουμε δουλίτσα. Θα χρειαστείς προμήθεια αναλωσίμων σε όλους τους οργανισμούς έτσι;
- Βέβαια βέβαια.
- Λοιπόν δώσε τη δουλίτσα στην εταιρεία μου «Ταχώνογλου ΕΠΕ» και ένα 20% για την πάρτη σου, έχουμε περιθώριο.
- Έλα ρε θηρίο, όχι κι έτσι, θα μας κράξουνε.
- Ε πώς δηλαδή;

- Λοιπόν, εσυ στην «Ταχώνογλου ΕΠΕ» δεν κάνεις διαφημιστικές ενέργειες; Δεν κάνεις σεμινάρια και εκδηλώσεις;
- Βέβαια!
- Ε λοιπόν ορίστε η κάρτα ενός καλού φίλου. Έχει τη διαφημιστική εταιρεία «Ταπαίρνογλου Έντερπράιζις LTD». Κάνει διαφημίσεις, εκδηλώσεις και τέτοια μπλιμπλίκια. Για δυο χρόνια θα σε εξυπηρετεί αυτή η εταιρεία στις ανάγκες σου.
- Ωωω μεγάλε, κυριλέ πράγματα. Και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
- Ε τι με πέρασες, χτεσινό; Και πού’σαι, επειδή η «Ταπαίρνογλου Εντερπράιζις LTD» είναι από τις πιο ακριβές του χώρου (κάνει καλή δουλειά καταλαβαίνεις Ε Ε Ε) για να βγάλεις τα έξοδα, φούσκωσε κι εσυ λίγο την προσφορά σου για τα αναλώσιμα του υπουργείου, μη φοβάσαι τίποτα, εγώ είμαι εδώ.
- Α ρε άρχοντα με έφτιαξες τώρα. Έκλεισε. Σου στέλνω αύριο προσφορά!

Και πάντα την πληρώνει ο φορολογούμενος. Και ποτέ δουλειά δεν γίνεται...

Παναγιώτης Αποστολόπουλος Πέρρος

2 σχόλια:

  1. Πάει ένας έλληνας υπουργός για συνάντηση με ομόλογό του στην Γερμανία ο οποίος τον δεξιώνεται στη σπιταρόνα του. - Πω πω ρε μεγάλε του λέει ο δικός μας τι μεγαλεία είναι αυτά; Πως τα καταφέρνεις έτσι; Του δείχνει ο Γερμανός υπουργός κάτι έργα εν εξελίξει και του λέει: -Τα βλέπεις αυτά; Και κλείνοντας πονηρά το μάτι συνεχίζει δείχνοντας τη τσέπη του: ΠΕΝΤΕ % ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. Κατάλαβα λέει το σαϊνι ο δικός μας.
    Μετά από 2 χρόνια επισκέπτεται ο Γερμανός τον έλληνα Υπουργό ο οποίος τον δεξιώνεται στο υπερπολυτελές σπίτι του τριώροφο, με 2 πισίνες θερμαινόμενες, 3 γήπεδα τένις όλα χτισμένα σε ένα ιδιωτικό νησί στο οποίο πάνε με το ιδιωτικό του ελικόπτερο. -Μεγάλε τι βλέπω, τι μεγαλεία είναι αυτά; Πως τα κατάφερες ρωτάει ο Γερμανός. Του δείχνει ο δικός μας απέναντι από το νησάκι και τον ρωτάει: -Βλέπεις αυτούς τους 2 νέους δρόμους και την γέφυρα που χτίζονται απέναντι; Κοιτάζει προσεκτικά με τα κυάλια ο Γερμανός και λέει: - Μα δεν βλέπω τίποτα - Ε, απαντά ο έλληνας δείχνοντας πονηρά την τσέπη του...100 % ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ....!
    Γελάμε αλλά αυτή δεν ήταν η πραγματικότητα;;; (ίσως βέβαια μετριασμένη ακόμη και σήμερα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ''Δοκιμασμένες λύσεις'' και στην Αμερικάνικη πρεσβεία.

    Παρόμοιο περιστατικό είχα φέτος το καλοκαίρι στην Αμερικάνικη πρεσβεία.
    Παρεμπιπτόντως.... έχω βγάλει στο παρελθόν 2 φορές βίζα σαν ναυτικός και έχω παραδώσει τα σχετικά έγγραφα και τα δακτυλικά μου αποτυπώματα στην πρεσβεία.
    Με είχαν στημένο με άλλους 20 ταλαίπωρους να περιμένουμε να εκδοθεί η βίζα. (στην δικιά μου περίπτωση για τουριστική βίζα). Λοιπόν, ενώ περίμενα πότε θα έρθει η σειρά μου να πάω στο ''ταμείο'' είδα οικογένεια 3 μελών Ελλήνων στην οποία να δίνει βίζα το προξενείο στα 2 από τα τρία μελή και στο τρίτο να το αφήνουν από την απέξω με το πρόσχημα ότι θα χρειαστεί να έρθει πάλι του χρόνου να το δούνε.- Παρεμπιπτόντως , κάθε επίσκεψη στην πρεσβεία για βίζα κοστίζει γύρω στα 150 Ευρώ το άτομο.
    Με καλούνε στο ταμείο. Ήταν μια μεσήλικα Ελληνίδα πίσω από το τζάμι- δεν μου συστήνεται . Της παραδίδω τα χαρτιά μου με τα στοιχεία μου που έπρεπε να παραδώσω και το διαβατήριο. Με ρωτάει κάποιες πολύ βασικές ερωτήσεις, μεταξύ αυτών τον αριθμό τηλεφώνου μου , πόσες μέρες σκοπεύω να μείνω Αμερική και τι δουλειά κάνω ( τις ερωτήσεις τις έχω απαντήσει προπολού ηλεκτρονικά στην αίτηση μου λεπτομερώς). Τις απαντώ. Με στέλνει να καθίσω και να περιμένω μαζί με τους άλλους. Με ξανακαλούνε, αυτήν την φορά είναι ένας ξένος από την άλλη μεριά του τζαμιού - δεν μου συστήνεται . Μου ζητάει να μου πάρουν δακτυλικά αποτυπώματα μέσω σάρωσης των δακτύλων μου. Έπειτα με στέλνει πίσω στην θέση μου και μου λέει να περιμένω( Παρεμπιπτόντως ,παρατηρώ ότι όσο ήμουνα στην αναμονή ήμουνα ο μοναδικός που του πήραν δακτυλικά αποτυπώματα μαζί την τριμερή οικογένεια). Με ξανακαλούνε πάλι στο ''ταμείο'' . Πίσω από το τζάμι αυτήν την φορά είναι άλλος ξένος που υποδύεται τον πρόξενο βάση των λεγομένων του -δεν μου συστήνεται - ηλικίας γύρω στα 20-30 με δαχτυλίδια σχεδόν σε όλα του τα δάκτυλα. Με ρωτάει τις ίδιες ερωτήσεις με την Ελληνίδα. Παίζει με τα πλήκτρα του υπολογιστή για ένα 10λεπτο, μετά φεύγει. Γυρίζει, κάθετε και δακτυλογραφεί για άλλα 10 λεπτά. Με ρωτάει επανειλημμένα τις ίδιες ερωτήσεις -παίρνει τις ίδιες απαντήσεις. Φεύγει μιλάει με ίνα μέλος από την δικιά του πλευρά. Γυρίζει πίσω στην θέση του ,και μου δίνει 2 χαρτιά μαζί με το διαβατήριο μου, το οποίο το είχαν κρατήσει από την αρχή που πήγα στο ταμείο. Μου λέει - '' συμπεραίνω ότι είσαι είτε αλκοολικός ή ότι παίρνεις ναρκωτικές ουσίες. Θα πρέπει να περάσεις εξετάσεις ιατρικές σε έναν από τους 2 ιατρούς που σε στέλνουμε σε ιδιωτική κλινική. Το ένα απο τα δυο χαρτιά επίσης γράφει ότι θα πρέπει να πληρώσω 250 Ευρώ στον ιδιωτικό γιατρό, να βγάλω άλλες 4 φωτογραφίες για βίζα (κάθε φώτο κοστίζει τουλάχιστον....12 Ευρύ), να βγάλω ποινικού μητρώο και χαρτί ότι έχω τελειώσει τον στρατό. Του απαντώ, - τι ειναι αυτα που λες΄? Πως είναι δυνατόν? Στο ένα χαρτί πού μου παραδίδει γράφει πάνω-πάνω το ονομα μου και στο τέλος της σελίδας γράφει με δικά του γράμματα ''επίσκεψη σε γιατρό'' ( Δεν αναφέρεται πουθενά στο έγγραφο που εκτύπωσε τέτοια παραπομπή)

    Σοκαρισμένος, από το περιστατικό , φεύγω από την πρεσβεία. Μετά από περίπου 40 λεπτά αφού συνέρχομαι καλώ τηλεφωνικά την πρεσβεία και ζητώ να συνδεθώ με το τμήμα για τις βίζες. Το σηκώνει μια νεαρή κοπέλα- δεν μου συστήνεται , της εξηγώ ποιος είμαι, και ζήτω εξηγήσεις για την παραπομπή σε γιατρό. Παίρνει το τηλέφωνο μετά η μεσήλικα κυρία που μίλησα στο προξενείο πριν. Μου λέει ‘’ να κάνεις αυτό που σου είπε ο πρόξενος’’ – της λέω, δηλαδή τι είπε πρόξενος, γιατί δεν το κατάλαβα. Μου απαντά , ‘’ εκεί ήμουνα και το άκουσα, να κάνεις αυτό ακριβώς που σου είπε ο πρόξενος’’ και επαναλαμβάνεται. Τις ζητάω περαιτέρω εξηγήσεις και μου το κλείνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.