18/11/10

Επιταχύνονται οι διαδικασίες για να ξεκινήσει η ανέγερση του μουσουλμανικού τεμένους στον Βοτανικό. ...

Επιτάχυνση των διαδικασιών, για την ανέγερση του μουσουλμανικού τεμένους στο Βοτανικό - Η έκταση παραχωρείται από το Πολεμικό Ναυτικό
1. Επιταχύνονται οι διαδικασίες για να ξεκινήσει η ανέγερση του μουσουλμανικού τεμένους στον Βοτανικό.
2. Εντός των επομένων ημερών παραδίδεται στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου από το Πολεμικό Ναυτικό, η έκταση των 16 στρεμμάτων που έχει προβλεφθεί για να κτισθεί το τέμενος, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ - ΜΠΕ, εντός των επόμενων εβδομάδων ολοκληρώνονται και οι υπόλοιπες νομικές διευθετήσεις ώστε στις αρχές του νέου χρόνου να προκηρυχθεί ο διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός και να αρχίσει η ανέγερση του τεμένους εντός του 2011.
3. Τη γρηγορότερη ανέγερση έχει ζητήσει κατα την προεκλογική περίοδο και ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, ενώ αντιρρήσεις είχε εκφράσει ο υποψήφιος περιφερειάρχης του ΛΑΟΣ Αδωνις Γεωργιάδης. Επισήμως το κόμμα του κ. Γ. Καρατζαφέρη έχει ταχθεί υπέρ της δημιουργίας αρκετών διάσπαρτων τόπων λατρείας στην Αττική, ώστε να μην υπάρξει συσσώρευση μουσουλμάνων στην περιοχή του Βοτανικού.
http://etypos-media1.lighthouse.gr

24 σχόλια:

  1. Πόσο νόμιμο είναι άραγε να παραχωρείται περιουσία του ελληνικού δημοσίου για την ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους, καθ' ην στιγμήν αυτό δεν γίνεται για καμμία άλλη θρησκεία στην Ελλάδα; Ούτε για την βάσει Συντάγματος επικρατούσα.

    Ποιος πληρώνει τα έξοδα ανέγερσης; Αν το ελληνικό κράτος, τότε αυτό είναι ολότελα παράνομο και εξωφρενικό, δεδομένης της οικονομικής κρίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τρελαθώ, όσοι το αναφέρω γύρω μου το θεωρούν απόλυτο λογικό και αιτιολογημένο να χτιστεί το τζαμί γιατί υπάρχουν πολλοί μουσουλμάνοι και έχουν δικαίωμα να λατρεύουν κάπου τον θεό τους.

    Πόσο λιγοι είμαστε τελικά οι παραδοσιακοί έλληνες ; Όλοι αυτοί που γραφουμε σε τέτοια φόρα πόσο διάσπαρτοί είμαστε σε όλοι την Ελλάδα που δεν βρίσκει ο ένας τον άλλον !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προτεινω να βαλλουν μερικους μιναρεδες σε καποιες εκκλησιες για να προσευχονται και τα ξαδελφια μας!Μπορουν να συνλειτουργουν οι μουλαδες, αλλως ,να λειτουργουν εκ περιτροπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τὰ πιὸ πολλὰ γίνονται γιὰ τὸ θεαθῆναι τοῖς ἀνθρώποις.
    Μὲ μία δημόσια προσευχὴ χτίζουμε τζαμί, μὲ κάτι ἄλλο πιὸ σοβαρό, τί θὰ κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. part 1
    ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΕΣ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΣΤΟ ΚΟΥΒΕΙΤ


    Φωτογραφία Αρχιμανδρίτη Μπούτρος Gharib από διαδίκτυο

    http://www.asianews.it/files/img/KUWAIT_(f)__1105_-_Fondamentalisti_bloccano_chiesa.gif

    Πόλη του Κουβέιτ - Μια ομάδα των Χριστιανών έχει καταγγείλει ότι το Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλης του Κουβέιτ τα εμποδίζει από το να πάρει γη ώστε εκεί να χτίσει μια εκκλησία

    «Το Δημοτικό Συμβούλιο είναι το μεγάλο πρόβλημα που μας εμποδίζει να πάρουμε την γη . Δεν είναι όλα τα μέλη, , μόνον οι ισλαμιστές φονταμενταλιστές», δήλωσε ο Αρχιμανδρίτης Μπούτρος Gharib, επικεφαλής της τοπικής ελληνικής Καθολικής Εκκλησίας.
    «Το συμβούλιο δεν μας έδωσε κανένα επεξηγηματικό λόγο της απορρίψεως μας », πρόσθεσε

    Πρόσφατα, το δημοτικό συμβούλιο αποκλείσει μια προσπάθεια της Ελληνικής Καθολικής Εκκλησίας να αποκτήσει γη στο Mahboula, μια περιοχή στα νότια του κυβερνείο Ahmadi της Πόλη. του Κουβέιτ
    Το αίτημα αυτό ήδη εκκρεμούσε για πολλά έτη.



    Ο πατέρας. Gharib είπε Ένας νέος ναός θα μειώσει υπερβολικά τον συνωστισμό σε μια βίλα που χρησιμοποιούνται σήμερα για την λατρεία,.

    Η εκκλησία είπε ότι η κυβέρνηση είχε προτείνει ένα χώρο 7.500 m2 με γη για τα κτίρια και παρκινγκ

    Ο πατέρας Fr Gharib σημειώνει ότι η εκκλησία του καταβάλλει $ 6.944 (δολλαριαΗΠΑ) το μήνα για να ενοικιαζει μια βίλα , που είναι επίσης κοινός τόπος λατρείας και για δύο άλλες κοινότητες

    Αν δεν βρεθεί έδαφος σύντομα, είπε , η εκκλησία θα πρέπει να κλείσει,

    Κάθε φορά που υπόσχονται, αλλά όλες οι υποσχέσεις τους είναι για το τίποτα."
    Η μία και μοναδική επιτυχία που η χριστιανική κοινότητα είχε κατά τα τελευταία 40 χρόνια ήρθε όταν αιγυπτιωτες Κόπτες εξασφάλισαν γη για την εκκλησία τους, αλλά ακόμη και αυτοί είχαν το πρόβλημα που παίρνει μια άδεια οικοδόμησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ελληνική καθολική κοινότητα στο Κουβέιτ περιλαμβάνει περίπου 650 οικογένειες, και δεν είναι η μόνη χριστιανική ομάδα στη χώρα που αγωνίζεται να βρει χώρο για να προσκυνήσουν .
    Περίπου 460.000 Χριστιανοί έχουν να μοιραστούν τέσσερις επίσημες εκκλησίες-δύο καθολικών, μια ευαγγελική και μια αγγλικανική -συν την υπό κατασκευή. Κοπτική Εκκλησία

    ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΤΟΠΟΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΟΥΒΕΙΤ ( Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ , ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΙΡΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΕΡΙ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ )
    (ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑ ΠΟΙΟΣ ΠΑΚΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΚΟΥΒΕΙΤ . ΚΟΝΤΕΥΟΥΝ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ , ΠΑΡΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ,)

    ΝΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ
    Φωτογραφία από το διαδίκτυο
    http://1.bp.blogspot.com/_jpyI7p2xQ9E/TCq3VHKI7cI/AAAAAAAACAo/dQi1EGIeVe8/s1600/Punjab+mosque.jpg

    HEIL GAP (or mind the GAP)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. PART 2
    Η ελληνική καθολική κοινότητα στο Κουβέιτ περιλαμβάνει περίπου 650 οικογένειες, και δεν είναι η μόνη χριστιανική ομάδα στη χώρα που αγωνίζεται να βρει χώρο για να προσκυνήσουν .
    Περίπου 460.000 Χριστιανοί έχουν να μοιραστούν τέσσερις επίσημες εκκλησίες-δύο καθολικών, μια ευαγγελική και μια αγγλικανική -συν την υπό κατασκευή. Κοπτική Εκκλησία
    ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΖΑΜΟΛΑΓΝΟΙ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΟΛΙΓΟΥΡΙΔΕΣ .
    ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΤΟΠΟΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΟΥΒΕΙΤ ( Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ , ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΙΡΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΕΡΙ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ )

    ΝΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ
    Φωτογραφία από το διαδίκτυο
    http://1.bp.blogspot.com/_jpyI7p2xQ9E/TCq3VHKI7cI/AAAAAAAACAo/dQi1EGIeVe8/s1600/Punjab+mosque.jpg

    HEIL GAP (or mind the GAP)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΕΝ ΑΡΕΣΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ (ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΔΗΜΟΥΣ) Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣΤΑΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΔΙΝΑΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΕΙ.
    ΑΣ ΦΑΝΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΛΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΟΛΟΨΥΧΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟ.
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΒΟΥΝ Η ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΜΙΝΗΣ ΘΑ ΞΥΝΕΙ ΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. EL1965LHN αν και διαφωνώ με τον τρόπο που το λές συμφωνώ με το νόημα.

    Κάποια πράγματα είναι καλό να γίνονται με το χαμόγελο. Διαφορετικά γίνονται με το κακό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδώ καλά-καλά δεν υπάρχει ένας Καθεδρικός Ναός της προκοπής στην Αθήνα, κατά το πρότυπο όλων των άλλων ευρωπαϊκών πρωτευουσών, το τζαμί μας μάρανε και μάλιστα με χρήματα δικά μας και σε δικό μας οικόπεδο.
    Αν τους έλεγε κανείς πως η Αθήνα χρειάζεται και έναν μητροπολιτικό καθεδρικό ναό, θα έπεφταν να τον φάνε!!!
    Βλέπετε δεν είναι "πολιτικώς ορθό"!
    Ενώ το τζαμί!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ 18 Νοεμβρίου 2010 11:06 π.μ.


    Φίλε μου

    Υπάρχουν Έλληνες που είναι αναφανδόν υπέρ των Μουσουλμάνων, μόνο και μόνο επειδή διακατέχονται από αντιχριστιανικά αισθήματα!
    Κάτι άθεοι, κάτι 12θεϊστές, και κάποιοι Οικουμενιστές που νομίζουν ότι βρήκαν την χρυσή ευκαιρία να κτυπήσουν την Ορθοδοξία με τη μουσουλμανική "πέτρα"!
    Πτωχοί τω πνεύματι!
    Δε γνωρίζουν ότι όταν ευοδωθεί ο σκοπός τους και ισχυροποιηθούν οι μουσουλμάνοι έναντι των Ορθοδόξων, θα έρθει και η δική τους σειρά!
    Αν τους χριστιανούς θα τους σφάζουν με μαχαίρι, τους άθεους και τους 12θεϊστές-τους οποίους μισούν περισσότερο από τους Χριστιανούς- θα τους σφάζουν με γιαταγάνι!!!
    Καθίστε και θα δείτε τι έχετε να πάθετε, εσείς που θεωρείτε τους εαυτούς σας προοδευτικούς και άθρησκους! Ούτε ψύλλος στον κόρφο σας!
    Θα θυμάστε την ορθόδοξη ανεκτικότητα και θα τραβάτε όλοι μαζί τα μαλλιά σας!
    Κοιμηθείτε ήσυχοι και φωνάζετε υπέρ του τζαμιού και θα καλοπεράσετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τωρα χρειαζοταν ο Μεγας Χριστοδουλος....

    Ποσα απο αυτα θα γινονταν αν υπηρχε μια φωνη να μαζεψει και να κατευθηνει τους Ελληνες...

    Ηταν στο σχεδιο να τον φανε και να ξεκινησουν ανενοχλητοι τον διαμελισμο εν μεσω ενος λαου που εχει σωμα και δυναμη αλλα ειναι χωρις κεφαλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μου αρεσει που θελετε να λεγεστε και χριστιανοι. οι ελληνες εφεραν του ξενους στην ελλαδα και οι ελληνες τους ταιζουν η μαλλον τους εκμεταλευονται και μετα τους πετανε απλα και μονο για να εχουν αυτοι καλυτερη ζωη , να περνουν το αμαξακι τους, το σπιτι τους και οτι αλλο γουσταρουν και οσο για αυτους χεστηκαν. ντροπη σας μονο και που λετε οχι. αυτοι δηλαδη τι ειναι δεν ειναι ανθρωποι? αυτοι δεν εχουν ψυχη? σας πληροφορω οτι εχουν και μαλιστα πολυ καλυτερη ψυχη απο τους ελληνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η εφημερίδα ο "Χρόνος",στίς 16
    Ιουνίου 1833 γράφει:

    "Νέον εκ προσθήκης αντικείμενον ταράττει το πνεύμα τού Κοινού μας.
    Είναι τούτο ενός πρωτύπου είδους,και μ'άλλας λέξεις εν έργον απαράδειγμάτιστον εισέτι εις την ΕΛΛΑΔΑ.Ο διορισμός του Μιχαήλου Τουσίτζα,ως Πράκτορος της Ελληνικής Κυβερνήσεως εις την Αίγυπτον δια του Αρ. 5 του "Ηλίου".
    Εις την καθέδραν μας διεδόθη προ ολήγων ημερών τοιαύτη φήμη,αλλ'έκαμε φρικώδη προσβολήν,άμα εφάνη βεβαία.Ο Τουσίτζας είπον όλοι,όστις δεν ίδε την Ελλάδα εις τον αγώνα της,δουλεύων τον τύραννον?Ο Τουσίτζας,όστις εμπόδισεν και κατέφαγε τας δια την Ελλάδα συνεισφοράς των Ελλήνων Εμπόρων της Αλεξανδρείας?Ο Τουσίτζας,σύντροφος και σύμφωνος καθ'όλα με τον αδελφόν του Κωνσταντίνον,όστις επρόδοσε την Φιλικήν Εταιρείαν προς τον Πασά της Αιγύπτου?Ο Τοσίτζας,όστις επρομήθευεν απο τροφάς και άλλα αναγκαία τα φρούρια και τα στρατόπεδα του εχθρού της πίστεως και της πατρίδας?Ο Τοσίτζας,όστις εδούλευε τον Μεχμέτ Αλήν και τον Ιμβραχήμ Πασάν ,μ'όλην την θέσιν,μ'όλην την ειλικρίνειαν,καθ'όν καιρόν ούτοι απολέμων την Ελλάδα ? Ο Τοσίτζας ο διώκτης άλλοτε της πατρίδος,τώρα Πράκτωρ της Ελληνικής Κυβερνήσεως? Τοιαύτας έκαμε κρίσεις το Κοινόν μας,και δεν έκρινε μ'απάτην ως γνωρίζων την ιστορίαν του(...)Δεν εβρέθη-συνεχίζει ο "Χρόνος"-τάχα εις την Ελλάδα κανείς εκ των αγωνιστών του πολέμου ικανός να διαπιστευθή την θέσιν ταυτην?Τάχα δια το μή είναι Έλληνα Τοιούτος εν Ελλάδι έγινε Πράκτωρ ο Τουσίτζας,μη ιδών την Ελλάδα?Δεν πιστεύομεν.ΑΛ'ΌΤΑΝ ΦΑΙΝΗΤΑΙ βραευομένη εις την Ελλάδα η κακουργία και η π ρ ο δ ο σ ί α,όταν δίδηται η πίστις των μεγάλων συμφερόντων του Τόπου προς ένα π ο λ έ μ ι ο ν του έως χθές,ποίαν ο ΕΛΛΗΝ δύναται να έχη πλέον ΕΛΠΙΔΑ αγαθήν?"

    Και ο Μακρυγιάννης μας πληροφορεί:
    "...Κι'επαθαν οι επαρχίες απο τα βασιλικά στρατέματα,οπού αφανίστηκαν οι δυστυχισμένοι κάτοικοι.Και αι χ ά ψ ε ς του Κράτους ξαναμιόμωσαν οπίσον και είναι γεμάτες ως τη σήμερον.Και οι αρχηγοί των βασιλικών στρατευμάτων θ η σ α ύ ρ ι σ α ν.Ο ε φημερίδες ξιστορίζουν όλα αυτά αρχή και τέλος..."

    και εις τους αιώνας των αιώνων ...
    ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θά κάνω τρείς παρατηρήσεις, σχετικά μέ τήν μουσουλμανική εισβολη καί τήν ανέγερση τζαμιού, σέ θέματα πού δέν θίγονται ποτέ από τήν τηλεόραση.

    α) Ο ελληνικός λαός βίωσε τήν μουσουλμανική "συμβίωση" γιά 500 χρόνια καί λίγο έλλειψε νά εκλείψει από προσώπου γής. Οι εκκλησίες μας, όσες δέν κάηκαν μετατράπηκαν σέ τζαμιά. Το τέμενος είναι σύμβολο αυτής της κατάκτησης καί προσβάλει τήν μνήμη όσων παλουκώθηκαν γιά νά παραμείνουν χριστιανοί. Γιά μένα ισοδυναμεί μέ ένα ναζιστικό σύμβολο τό οποίο θά ήθελε νά αναγείρει κάποιος υποθετικός νοσταλγός της γερμανικής κατοχής.

    β) Τά σύνορα της Ελλάδος δέν είναι σάν τά σύνορα της Γαλλίας καί της Γερμανίας τά οποία είναι ακλόνητα καί απαραβίαστα. Μέ τά σύνορα μας, παίζει μία βάρβαρη μουσουλμανική χώρα η οποία γιά 100.000 μουσυλμάνους μάς άρπαξε τήν Κύπρο. Η ίδια χώρα μάς πήρε τά Ιμια, διεκδικεί τήν Θράκη στό όνομα πάλι των μουσουλμάνων καί διεκδικεί τό Φαρμακονήσι καί τό Αγαθονήσι, επειδή οι μουσουλμανοι εκεί είναι πολλαπλάσιοι των Ελλήνων. Οταν παγιωθεί ισχυρή μουσουλμανική κοινότητα τά παιχνίδια της Τουρκίας θά είναι πιό επικίνδυνα καί θά φέρουν οδυνηρή αποτελέσματα γιά τήν πατρίδα μας. Θυμηθείτε τό Κόσσοβο.

    γ) Θλίβομαι όταν βλέπω τούς ευαίσθητους δημοκράτες* νά υποστηρίζουν μέ τά χίλια τούς μουσουλμάνους καί να αδιαφορούν γιά εμάς τούς Κωνσταντινοπολίτες πού μάς έκαψαν τα σπίτια καί τίς εκκλησίες καί μας πέταξαν από τήν πατρίδα μας. Γιά τήν προσπάθεια των Ελλήνων νά προσευχηθούν στήν Αγιά Σοφιά μόνο ειρωνικά σχόλια είδαμε στην τηλεόραση. Θλίβομαι επίσης, όταν δέν υπάρχει κανένας δημοκράτης* νά υποστηρίξει τό δικαίωμα των Κυπρίων της Κερύνειας νά επιστρέψουν στά σπίτια καί στίς εκκλησιές πού τούς πήρε μία βάρβαρη μουσουλμανική χώρα.

    * Γιά τόν κ. Καυκάσιο. Τό ειρωνικό προηγούμενο σχόλιο αφορά τούς δημοκράτες τής "προοδευτικής μειοψηφείας διανοουμένων" καί μόνο αυτούς. Αν δέν ανήκεις σέ αυτούς, πού ξέρω ότι δέν ανήκεις, γιατί νά σέ πειράξει τό σκωπτικό σχόλιο;

    Στό μόνο που διαφωνώ είναι ότι οι δημοκράτες αυτοί δέν είναι λίγοι αλλά πάρα πολλοί. Τούς βρίσκουμε στά Υπουργεία, στήν τηλεόραση, στά σχολικά βιβλία, στά κόμματα, στά συνδικάτα, στίς Μ.Κ.Ο. στά πανεπιστήμια. Είναι πανίσχυροι καί είναι όργανα μίας Παγκόσμιας Χούντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ ΑΠΕΛΛΗ

    Συμφωνώ και επαυξάνω, αλλά η ανέγερση με έξοδα Ελλήνων φορολογουμένων επί οικοπέδου, που ανήκει στο δημόσιο (δηλ. πάλι στον Έλληνα φορολογούμενο), θα έπρεπε να είναι αντικείμενο εισαγγελικής έρευνας.

    Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ εισαγγελέας που να κάνει την δουλειά του, εκτός κι αν προσφύγουν σ' αυτόν οι έχοντες νόμιμο συμφέρον; Αλλά πώς να τολμήσει, αφού εξαρτάται από την εκάστοτε κυβέρνηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε λιγο θα εχουμε και εμεις τετοιου ειδους συζητησεις:

    - dhimmi no more (USA), "Stop immigration of Muslims to the West"
    Reader comment on item: Debate: "Islam, Islamism and the West" :
    [...] I do believe that we should stop immigration from the following countries
    1. On the top of the list is Pakistan
    2. Muslim Indians
    3. Afghanistan
    4. Somalia
    5. Turkey should not be allowed to join the EU
    6. Muslims from Lebanon and Egypt and Iraq and Syria
    7. Bilad al-Maghreb
    This would be a great start
    I also believe that all Mosques and Mullahs should be monitored and anyone who spews hate should be deported. And no more immigartion be it legal or not of Pakistani tablighees
    And last but not least: Preaching in prisons should not be allowed and we should stop paying salaries to tablighees from India and Pakistan to become Islamic Mullahs in the prisons in this country
    This will be a great start [...]

    - Michael (Egypt), "A DISASTER",
    Reader comment on item: Americans Wake Up to Islamism
    - the Grand Infidel of Kaffiristan (Australia), "quaint customs" ,
    Reader comment on item: Dueling Fatwas
    - Plato (India), "Curmally: Islam is a problem and everyone but Muslims knows it",
    Reader comment on item: Dueling Fatwas

    Καλο ξεμπερδεμα με τα σαινια των φασιστο-προοδευτικων δημοκρατων μας, που τοσο πολυ ψηφιζουμε!

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ἀνώνυμε 18 Νοεμβρίου 2010 6:05 μ.μ.

    Δυστυχῶς δὲν τοὺς φέραμε ἐμεῖς. Οἱ φίλοι μας οἱ ἀμερικανοὶ τοὺς ἔφεραν μὲ τὴν βοήθεια τῶν ἄλλων φίλων μας, τῶν τούρκων.
    Τέρμα οἱ μῦθοι, διότι σὲ λίγο ἑλληνικὸ κράτος γιόκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν θέλουμε να λεγόμαστε δημοκρατική χώρα και πολιτισμένη, πρέπει να δεχτούμε και να βοηθήσουμε να γίνει τζαμί στην Αθήνα.Πρέπει να σεβόμαστε την ιδεολόγία και την θρησκεία των άλλων, ακόμη και αν αυτοί δεν σέβονται πάντα την δικιά μας.Αν θέλουμε να θεωρούμε τους εαυτούς μας καλύτερους από αυτούς...Όσο για τους μετανάστες, αυτοί αν περνούσαν καλά στη χώρα τους δεν θα έφευγαν.Από τη μεριά τους καλά κάνουν και φεύγουν.Το ελληνικό κράτος οφείλει να προασπίζεται τους πολίτες του και να τους παρέχει ασφάλεια και σιγουριά.Αν δεν συμβαίνει αυτό, σημαίνει ότι φταίει το κράτος και οι υπηρεσίες του.Όχι οι μετανάστες ούτε και οι λαθραίοι από αυτούς.Δεν χρειάζεται μίσος για ταλαίπορους ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το ελληνικό κράτος οφείλει να προασπίζεται τους πολίτες του και να τους παρέχει ασφάλεια και σιγουριά.Αν δεν συμβαίνει αυτό, σημαίνει ότι φταίει το κράτος και οι υπηρεσίες του.Όχι οι μετανάστες ούτε και οι λαθραίοι από αυτούς.Δεν χρειάζεται μίσος για ταλαίπορους ανθρώπους!

    19 Νοεμβρίου 2010 12:10 μ.μ.
    -----------------------------------

    Αφού δεν είσαι ευχαριστημένος υπάρχει λύση.
    Να γυρίσεις μαζί τους στο Αφγανιστάν όπου το κράτος σέβεται τους πολίτες του που είναι καλύτεροι από τους Έλληνες!!!

    Άντε, τι κάθεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είπαν ότι θα παραχωρήσουμε μόνο τον χώρο(δηλαδή το οικόπεδο) και τα έξοδα θα τα αναλάβουν εκείνοι.
    Το θέλει και ο Ερντογάν βλέπεις...
    Να του χαλάσει χατίρι ο φίλος Γκιόργκος-πώς θα γίνει;
    Ολη η σπουδή για την μεταμόρφωση της Αθήνας, αυτή ήταν βλέπεις. Και ο αρχιτέκτοντας ο φιρμάτος, έτοιμος να αναλάβει(ίσως έχει κάνει και το σχέδιο). Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αφού δεν είσαι ευχαριστημένος υπάρχει λύση.
    Να γυρίσεις μαζί τους στο Αφγανιστάν όπου το κράτος σέβεται τους πολίτες του που είναι καλύτεροι από τους Έλληνες!!!

    Άντε, τι κάθεσαι;

    19 Νοεμβρίου 2010 1:43 μ.μ.
    -----------------------------------
    Να υποθέσω ότι εσύ είσαι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες του ελληνικού κράτους;Είπα εγώ πουθενά ότι οι Αφγανοί είναι καλύτεροι από τους Έλληνες;Μήπως έχεις ώς πρότυπό σου τον Γκαίμπελς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα. Μία απορία:
    Πριν λίγο διάβασα μιαν ανακοίνωση-πρόσκληση σε debate με τίτλο:
    "Η ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα μόνο καλό μπορεί να κάνει". Στην ανακοίνωση αναφέρονται, μεταξύ άλλων, και οι εκπρόσωποι των δύο διαφορετικών απόψεων -υπέρ και κατά- της ανέγερσης του τεμένους.
    Σχετικές πληροφορίες στη διεύθυνση:
    http://en-gb.facebook.com/event.php?eid=191480240872536

    Η ερώτησή μου είναι η εξής:
    ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΟ DEBATE, ΑΝ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗΣ Η ΑΠΟΛΥΤΑ ΘΕΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΤΟΥ???
    Με άλλα λόγια, μία συζήτηση για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ να καταλήξει σε συμπεράσματα για την ευεργετική επίδρασή του!...

    Παρακαλώ, πείτε μου, μας δουλεύουν ή μου διαφεύγει κάτι;...
    Δε θα ήταν πιο έντιμο κάτι σαν "ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΝΕΓΕΡΘΕΙ ΣΗΤΝ ΑΘΗΝΑ"???...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.