6/11/11

Μάνα και γιος

8 σχόλια:

  1. Επειδη διαισθανομαι οτι κατι συνεβει, θελω και εγω ,αν πραγματι δεν κανω λαθος,που ευχομαι αυτη την φορα να κανω λαθος,να συμβαλλω στο σφιρηλατημα του Ηλιου της επομενης
    ημερας που σιγουρα και παντοτε Ανατελει,προσφεροντας την συμπαθεια μου και τα
    λιγα αυτα παρακατω,και επαναλαμβανω ευχομαι η διαισθηση μου αυτη την φορα να με εχει
    ξεγελασει και καταπροδωσει.Τιποτα αλλο.

    ΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΪ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ - ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.wmv
    http://youtu.be/dG9TOc9z2HQ

    Μάνα, καημένη, μάνα....Πολυφωνικό Δίβρης Β/Ηπείρου
    http://youtu.be/6x2ZTXCAVWk

    Κλαίν' οι πέρδικες στα πλάγια (Πολυφωνικό της Ηπείρου)
    http://youtu.be/nJOV2OE0Zz0

    Σήμερα μέρα σκοτεινή Μανιατικο μοιρολόι Πρωτοψάλτη
    http://youtu.be/hqFzks6pWPk

    Καζαντζίδης - Μη κλαίς γλυκιά Μανούλα μου
    http://youtu.be/77r-jfofmO0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι΄εγώ που νόμιζα ότι η ανάρτηση αφορά τον ΓΑΠ και τη μαμά του!
    Πάντως ωραία τραγούδια μου θύμισες Σέργιε. Λάβε ένα ακόμα.
    "τι να μου κάνουν δάκρια δυό
    και στεναγμοί σαρανταδυό, μανούλα μου"
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελινα
    Υπαρχει ορατο η αορατο πενθος στη ιστοσελιδα που κρυβεται πισω απο αξιοπρεπεστατη σταση Ελληνικοτατη.Τι να πω αλλο...Και φαινεται οτι υπαρχει και δευτερη περιπτωση (αν υπηρξε πραγματι η πρωτη,δεν ξερω για την πρωτη αλλα ξερω για την δευτερη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Sterg, για αυτό που γνωρίζεις και για αυτό που υποψιάζεσαι, ας μου επιτραπεί να συν-ευχηθώ δύναμη και υπομονή.
    Οι αγαπημένοι που φεύγουν, δεν μας εγκαταλείπουν ποτέ. Ούτε εμείς εκείνους.
    Γι’ αυτό δεν λέμε αντίο, μόνο εις το επανιδείν.
    Ο χρόνος και η αγάπη αναλαμβάνουν τα υπόλοιπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για μάνα τα πάντα, για πατέρα τίποτα
    για βορρά τα πάντα, για νότο τίποτα
    επειδή εγώ είμαι άντρα κάτω από τ'αυλάκι, ας αντισταθμίσω για δικαιοσύνη:

    πατέρα μάς μεγάλωσες
    http://www.youtube.com/watch?v=DZpsFmKfMTk

    πατέρα απόψε αν μ'ακούς
    http://www.youtube.com/watch?v=-lgdLkRfmoM

    με σεβασμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Anaconda (9:56μμ): "επειδή εγώ είμαι άντρα κάτω από τ'αυλάκι"

    Οπότε βγαίνει το συμπέρασμα ότι έλκεις καταγωγή από την τελευταία γνωστή ανακόντα κάτω από τ' αυλάκι, το δράκο Λάδωνα που δεν κοιμόταν ποτέ (και που σκοτώθηκε αργότερα από τον Ηρακλή). Όσο για σήμερα, αν δούμε τούς πρωθυπουργούς, προέδρους και δικτάτορες τής τελευταίας 100ετίας που ήταν κάτω από τ' αυλάκι, καταλαβαίνουμε γιατί τα μόνα φίδια που επιβιώνουν εκεί είναι δυστυχώς οι οχιές, οι αστρίτες και οι δεντρογαλιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ, όπως είπα σε κάποιο φίλο πρόσφατα, το DNA μου ήταν στα άγια αυτά χώμματα πριν από την εμφάνιση της Γραμμικής Α'. Όπως ανέφερε δε και η Αρβελέρ στην πρόσφατη εκδήλωση για τον Μέγα Αλέξανδρο, αν δεν υπήρχε η Ελληνική, εντελώς ενδεικτικά, αρχικώς θα είχε σβήσει ως μεταδιδόμενο κείμενο η Παλαιά Διαθήκη και κατόπιν δεν θα είχε μεταδοθεί ο Χριστιανισμός στην Ευρώπη.

    Όσο για την αναφορά περί της επιτυχίας ατόμων εξουσίας από το νότο, επιφυλάσσομαι να σού απαντήσω με τις πράξεις μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σήμερα γιορτάζουμε τον Πανορμίτη και τη μνήμη τού Vlad Țepeș.

    Ας μην επεκταθούμε άλλο σε ζητήματα καταγωγής γιατί η πατρίδα κινδυνεύει και δεν επιτρέπεται αποπροσανατολισμός. Πρέπει να εστιάσουμε όλες μας τις δυνάμεις στην επίτευξη μιας βιώσιμης λύσης για το Έθνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.