16/3/13

25η Μαρτίου: Άρχισαν τα όργανα...

Επιστολή  -κόλαφος-  των εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ στους μαθητές για την 25η Μαρτίου


Αγαπητέ μαθητή, μαθήτρια
Ίσως έχεις βαρεθεί να ακούς συνέχεια για επετείους και γιορτές, ειδικά σήμερα που η πολιτική της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του συστήματος των εφοπλιστών, των επιχειρηματιών κάνουν επίθεση στη ζωή σου και στην οικογένειά σου. Κράτα όμως το εξής: ό,τι επίθεση και να σου κάνουν, δε θα σταματήσουν ποτέ να στοχεύουν στο μυαλό σου. Γι’ αυτό σου λένε ψέματα και μισές αλήθειες και για την 25η Μαρτίου, όπως κάνουν και για την 28η Οκτώβρη αλλά και για το Πολυτεχνείο.

Είναι ώρα να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους!
Δεν σου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι γιορτάζουμε την έναρξη της επανάστασης του 1821 στις 25η Μαρτίου ενώ ήδη στις 23 Μάρτη του 1821 η Καλαμάτα και άλλα μέρη της Πελοποννήσου είχαν απελευθερωθεί από τους Τούρκους;
Η απάντηση είναι ότι με διάταγμα του 1838, δηλαδή 13 χρόνια αργότερα, ορίσθηκε εθνική γιορτή η μέρα του Ευαγγελισμού για να ντύσουν την επανάσταση με θρησκευτικό μανδύα.
Όμως η επίσημη Εκκλησία δεν ήταν υπέρ της Επανάστασης. Όταν ο Παπαφλέσας συναντήθηκε με τον Παλαιών Πατρών Γερμανό για να του πει ότι όλα ήταν έτοιμα για την επανάσταση, ο τελευταίος άρχισε να τον βρίζει ότι είναι απατεώνας. Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός μάλιστα είχε πει: «Ας αφήσουμε τα παιδιά του Μωάμεθ να αποτελειώσουν τα παιδιά του Ροβεσπιέρου»!
Ένας από τους κοτζαμπάσηδες, δηλαδή τους έλληνες άρχοντες της εποχής, είπε «κάλλιο οι Τούρκοι κι ο ραγιάς υπόδουλος, παρά λεύτερο έθνος με το λαό να’ χει δικαιώματα»!
Είναι ψέμα ότι ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ύψωσε πρώτος τη σημαία της επανάστασης του 1821. Τη σημαία στην Πάτρα την ύψωσε ο λαϊκός ηγέτης Παναγιώτης Καρατζάς, τον οποίο δολοφόνησαν οι πρόκριτοι της Πάτρας.
Τι σημαίνει αυτό;
Η επανάσταση του 1821 ήταν σύγκρουση με τον Οθωμανικό Δεσποτισμό και συνδέονταν με την απελευθέρωση. Όλοι οι Έλληνες δεν ήταν υπέρ της επανάστασης. Μάλιστα υπήρχαν Έλληνες που ήταν μέρος του Οθωμανικού Συστήματος εξουσίας.
Στην επανάσταση του 1821 δεν πήραν μέρος μόνο ορθόδοξοι Χριστιανοί και Ελληνες το γένος. Πήραν μέρος, κατ' αρχήν, οι λεγόμενοι Φιλέλληνες, από το χώρο της Δυτικής Ευρώπης.
Εκτός από τους Φιλέλληνες, ωστόσο, πήραν μέρος στις Παραδουνάβιες Ηγεμονίες και Βλάχοι, Μολδαβοί, Βούλγαροι, Αλβανοί, Σέρβοι, Τσιγγάνοι, Ούγγροι, Πολωνοί και άλλοι.
  • Ξέρεις άραγε ότι στα πλοία του Μιαούλη, το πλήρωμα δεν ήξερε καθόλου την ελληνική γλώσσα και ότι μιλούσε Αρβανίτικα;
  • Ξέρεις ότι οι επαναστάτες του 1821 δεν χωρίζανε το λαό σε Έλληνα και ξένο; Ο Ρήγας Φεραίος καλούσε Χριστιανούς και Τούρκους σε κοινό αγώνα για το γκρέμισμα της οθωμανικής κυριαρχίας και στη δημιουργία μιας Βαλκανικής Ομοσπονδίας.
Η επανάσταση του 1821 δεν ήταν θρησκευτικός πόλεμος, ξεσηκωμός των Χριστιανών κατά των Μωαμεθανών.
Ήρθαν στιγμές που Έλληνες και Τούρκοι πολέμησαν μαζί, εναντίον των Βενετών, των Ισπανών και του Πάπα (και αντίστροφα), προτιμώντας οι Ελληνες ραγιάδες την τουρκική από τη δυτικοευρωπαϊκή φεουδαρχία, αφού η τελευταία υπήρξε κατά πολύ σκληρότερη της τουρκικής.
Αλλά και οι Φιλέλληνες της Δυτικής Ευρώπης που συμμετείχαν στην επανάσταση του 1821, είχαν ταξικά κίνητρα: να κυριαρχήσουν τα ιδανικά και οι σκοποί της μεγάλης (αστικής) Γαλλικής Επανάστασης, ανεξάρτητα από το ότι υπήρχε και ο θαυμασμός τους για την αρχαία παιδεία. Και όπως γνωρίζουμε, η εκκλησία στη Γαλλία δεν πέρασε και πολύ καλές ημέρες κατά τη Γαλλική Επανάσταση...
Όλα αυτά λοιπόν δεν θα στα πουν τα σχολικά βιβλία γιατί δεν θέλουν να ξέρεις τι είναι η επανάσταση για να βγάλεις τα σωστά συμπεράσματα για το σήμερα και τη ζωή σου.
Σου λέμε λοιπόν:
Στην επανάσταση του 1821 δεν ήταν όλοι οι Έλληνες μαζί γιατί είχε κοινωνικό χαρακτήρα.
  • Κάθε κοινωνική επανάσταση δίνει απάντηση στο ερώτημα: ποια τάξη θα είναι στην εξουσία.
  • Η επανάσταση είναι το όχημα για να προχωρήσει η κοινωνία μπροστά.
Σκέψου λοιπόν ότι σε όλη την Ευρώπη εκείνη την περίοδο ξεσπούσαν αστικές επαναστάσεις, δηλαδή επαναστάσεις που έβαζαν στόχο να φύγουν οι φεουδάρχες (κάτοχοι γης) από την εξουσία και να πάρουν την πολιτική εξουσία οι αστοί (κάτοχοι κεφαλαίου που εκμεταλλεύονται την ελεύθερη εργατική δύναμη).

Βγάλε τα συμπεράσματα σου για το σήμερα!
Σήμερα πρωτοπόρα κοινωνική δύναμη, δηλαδή αυτοί που μπορούν και θέλουν να φέρουν τα πάνω κάτω, είναι η εργατική τάξη. Η αστική τάξη είναι πια αντιδραστική. Το ξέρεις, το ζεις! Γι’ αυτό κάνει τέτοια επίθεση στη ζωή σου, γι’ αυτό στέλνει τα ΜΑΤ όταν αγωνίζεσαι, σε θέλει σύγχρονο σκλάβο με μισθό ψίχουλα, με ζωή χωρίς δικαιώματα, σε βομβαρδίζει με ναρκωτικά.
Η επανάσταση του 21, όπως κάθε επανάσταση, ασκεί βία και δεν σέβεται κανέναν θεσμό, καμιά νομιμότητα που εκμεταλλεύεται τους λαούς. 
Στη σημαία της δεν γράφει τίποτα για το νόμιμο αλλά για το δίκαιο.

  • Και σήμερα επίκαιρο σύνθημα είναι: «νόμος είναι το δίκιο του εργάτη και όχι τα κέρδη του κεφαλαιοκράτη»!
  • Οι επαναστάτες του 21 λέγανε «φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους», δεν διαπραγματεύονταν με τους εχθρούς τους. Σήμερα, προσκυνημένοι είναι αυτοί που στηρίζουν την ΕΕ, το ΔΝΤ, την κοινωνία του κέρδους και της αγοράς.
  • Ο στρατός της αντίδρασης (Ιερή συμμαχία τότε, Ευρωπαϊκή Ένωση, ΝΑΤΟ σήμερα) δεν είναι ανίκητος.
  • Οι κοινωνίες χωρίζονται σε εκμεταλλευτές και εκμεταλλευόμενους. Στο λαό και τους από πάνω. Η αντίθεσή τους δεν λύνεται με διάλογο αλλά με πάλη.
Ο λαός που πιστεύει στη δύναμή του νικά - ο λαός που παραδίνεται χάνει!
Κράτα το καλά: είτε στον αγώνα είτε στην υποταγή,
ποτέ όλοι οι Έλληνες δεν ήταν μαζί!
Το 1821 κάποιοι έβλεπαν στον Οθωμανό κατακτητή, τον φίλο, το στήριγμα της δικής τους εξουσίας. Το 1940 κάποιοι έλεγαν, οι «Γερμανοί είναι φίλοι μας» και συνεργάστηκαν με τους φασίστες. Είναι οι πολιτικοί πατεράδες των σύγχρονων ναζιστών της Χρυσής Αυγής.
Το 1821 κάποιοι καλούσαν το λαό σε ομοψυχία για να αντέχει στον τουρκικό ζυγό. Το 1940 κάποιοι έλεγαν ότι είναι τρέλα η αντίσταση. Σήμερα κάποιοι σε καλούν σε εθνική ομοψυχία για να βγούμε από την κρίση και εννοούν να θυσιάσεις τη ζωή και τα όνειρά σου για να σωθούν τα κέρδη της πλουτοκρατίας, του συστήματος τους! Κάποιοι άλλοι, μιλάνε για «κατοχή» από ξένα κράτη, για να κρύψουν τους Έλληνες επιχειρηματίες που πλουτίζουν από τον ιδρώτα των γονιών σου.

Την ιστορία τη γράφουν οι λαοί! Σήμερα είναι η δική σου σειρά.
Η πάλη για τις ανάγκες σου θα είναι σκληρή αλλά δίκαιη. Έτσι ήταν πάντα!
Οργάνωσε τον αγώνα σου για τα δικαιώματά σου,
διάβασε και μάθε την αληθινή ιστορία του λαού και του τόπου σου.

Αντάρτης-κλέφτης-παλικάρι, πάντα είναι ο ίδιος ο λαός!

Αθήνα 14/3/2013



11 σχόλια:

  1. Αυτοί που συνέταξαν την επιστολή, πρέπει να ντρέπονται πραγματικά για αυτό το άθλιο κείμενο. Οποιος θέλει ας διαβάσει τα απομνημονεύματα του Κολοκοτρώνη και τον Θούριο για να καταλάβει το μέγεθος της γελοιότητας του κειμένου και τι σκοπούς μπορεί να εξυπηρετεί!

    Έχει αποδειχτεί περίτρανα πως ο "εθνομηδενισμος" είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της κοινωνίας και συμβάλλει μόνον στην εκμετάλλευση των ανθρώπων!

    Οι απαντήσεις στον Θούριο, που μάλλον δεν τον έχουν διαβάσει ποτε!

    Οι μαθητές είναι δικαιολογημένο να είναι αγράμματοι, οι δάσκαλοι όμως όχι!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρήγας Φερραίος
    Ως πότε παλληκάρια, θα ζούμε στα στενά,
    μονάχοι σαν λιοντάρια, στες ράχες στα βουνά;
    Κάλλιο είναι μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
    παρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακή.

    Σπηλιές να κατοικούμε, να βλέπουμε κλαδιά,
    να φεύγωμ’ απ’ τον κόσμο, για την πικρή σκλαβιά;
    Κάλλιο είναι μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
    παρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακή.

    Να χάνωμεν αδέλφια, πατρίδα και γονείς,
    τους φίλους, τα παιδιά μας, κι όλους τους συγγενείς;
    Κάλλιο είναι μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
    παρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακή.

    Τι σ’ ωφελεί αν ζήσεις, και είσαι στη σκλαβιά;
    στοχάσου πως σε ψένουν, καθ’ ώραν στην φωτιά.
    Βεζύρης, δραγουμάνος, αφέντης κι αν σταθείς
    ο τύραννος αδίκως σε κάμνει να χαθείς.

    Δουλεύεις όλη ημέρα, σε ό,τι κι αν σε πει,
    κι αυτός πασχίζει πάλιν, το αίμα σου να πιει.
    Ο Σούτζος, κι ο Μουρούζης, Πετράκης, Σκαναβής
    Γκίκας και Μαυρογένης, καθρέπτης, είν’ να ιδείς.

    Ανδρείοι καπετάνοι, παπάδες, λαϊκοί,
    σκοτώθηκαν κι αγάδες, με άδικον σπαθί.
    Κι αμέτρητοι άλλοι τόσοι, και Τούρκοι και Ρωμιοί,
    ζωήν και πλούτον χάνουν, χωρίς καμιά αφορμή.

    Ελάτε με έναν ζήλον, σε τούτον τον καιρόν,
    να κάμωμεν τον όρκον, επάνω στον σταυρόν.
    Συμβούλους προκομμένους, με πατριωτισμόν
    να βάλωμεν εις όλα, να δίδουν ορισμόν.

    Οι νόμοι να ’ ν ’ ο πρώτος, και μόνος οδηγός,
    και της πατρίδος ένας, να γένει αρχηγός.
    Γιατί κι η αναρχία, ομοιάζει την σκλαβιά,
    να ζούμε σαν θηρία, είν’ πιο σκληρή φωτιά.

    Και τότε με τα χέρια, ψηλά στον ουρανόν
    ας πούμ’ απ’ την καρδιά μας, ετούτα στον Θεόν.

    Ω βασιλεύ του κόσμου, ορκίζομαι σε Σε,
    στην γνώμην των τυράννων, να μην έλθω ποτέ.
    Μήτε να τους δουλεύσω, μήτε να πλανηθώ,
    εις τα ταξίματά τους, για να παραδοθώ.

    Εν όσο ζω στον κόσμον, ο μόνος μου σκοπός,
    για να τους αφανίσω, θε να `ναι σταθερός.
    Πιστός εις την πατρίδα, συντρίβω τον ζυγόν,
    αχώριστος για να `μαι, υπό τον στρατηγόν.

    Κι αν παραβώ τον όρκον, ν’ αστράψ’ ο ουρανός,
    και να με κατακόψει, να γένω σαν καπνός.

    Σ’ ανατολή και δύση, και νότον και βοριά,
    για την πατρίδα όλοι, να `χωμεν μια καρδιά.
    Στην πίστην του καθ’ ένας, ελεύθερος να ζει,
    στην δόξαν του πολέμου, να τρέξωμεν μαζί.

    Βουλγάροι κι Αρβανίτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί,
    Αράπηδες και άσπροι, με μια κοινήν ορμή,
    Για την ελευθερίαν, να ζώσωμεν σπαθί,
    πως είμαστ’ αντρειωμένοι, παντού να ξακουσθεί.

    Όσοι απ’ την τυραννίαν, πήγαν στην ξενιτιά
    στον τόπον του καθ’ ένας, ας έλθει τώρα πια.
    Και όσοι του πολέμου, την τέχνην αγροικούν
    Εδώ ας τρέξουν όλοι, τυρράνους να νικούν.

    Η Ρούμελη τους κράζει, μ’ αγκάλες ανοιχτές,
    τους δίδει βιό και τόπον, αξίες και τιμές.
    Ως ποτ’ οφικιάλιος, σε ξένους Βασιλείς;
    έλα να γένεις στύλος, δικής σου της φυλής.

    Κάλλιο για την πατρίδα, κανένας να χαθεί
    ή να κρεμάσει φούντα, για ξένον στο σπαθί.
    Και όσοι προσκυνήσουν, δεν είναι πια εχθροί,
    αδέλφια μας θα γένουν, ας είναι κι εθνικοί.

    Μα όσοι θα τολμήσουν, αντίκρυ να σταθούν,
    εκείνοι και δικοί μας, αν είναι, ας χαθούν.
    Σουλιώτες και Μανιάτες, λιοντάρια ξακουστά
    ως πότε στες σπηλιές σας, κοιμάστε σφαλιστά;

    Μαυροβουνιού καπλάνια, Ολύμπου σταυραητοί,
    κι Αγράφων τα ξεφτέρια, γεννήστε μια ψυχή.
    Ανδρείοι Μακεδόνες, ορμήσετε για μια,
    και αίμα των τυράννων, ρουφήξτε σαν θεριά.

    Του Σάββα και Δουνάβου, αδέλφια Χριστιανοί,
    με τα άρματα στο χέρι, καθ’ ένας ας φανεί,
    Το αίμα σας ας βράσει, με δίκαιον θυμόν,
    μικροί μεγάλοι ομώστε, τυράννου τον χαμόν.

    Λεβέντες αντρειωμένοι, Μαυροθαλασσινοί,
    ο βάρβαρος ως πότε, θε να σας τυραννεί.
    Μην καρτερείτε πλέον, ανίκητοι Λαζοί,
    χωθείτε στο μπογάζι, μ’ εμάς και σεις μαζί.

    Δελφίνια της θαλάσσης, αζδέρια των νησιών,
    σαν αστραπή χυθείτε, χτυπάτε τον εχθρόν.
    Της Κρήτης και της Νύδρας, θαλασσινά πουλιά,
    καιρός είν’ της πατρίδος, ν’ ακούστε την λαλιά.

    Κι όσ’ είστε στην αρμάδα, σαν άξια παιδιά,
    οι νόμοι σας προστάζουν, να βάλετε φωτιά.
    Με εμάς κι εσείς Μαλτέζοι, γενείτε ένα κορμί,
    κατά της τυραννίας, ριχθείτε με ορμή.

    Σας κράζει η Ελλάδα, σας θέλει, σας πονεί,
    ζητά την συνδρομήν σας, με μητρική φωνή.
    Τι στέκεις Παζβαντζιόγλου, τόσον εκστατικός;
    τινάξου στο Μπαλκάνι, φώλιασε σαν αητός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τους μπούφους και κοράκους, καθόλου μην ψηφάς,
    με τον ραγιά ενώσου, αν θέλεις να νικάς.
    Συλήστρα και Μπραίλα, Σμαήλι και Κιλί,
    Μπενδέρι και Χωτήνι, εσένα προσκαλεί.

    Στρατεύματα σου στείλε, κι εκείνα προσκυνούν
    γιατί στην τυραννίαν, να ζήσουν δεν μπορούν.
    Γκιουρντζή πια μη κοιμάσαι, σηκώσου με ορμήν,
    τον Προύσια να μοιάσεις, έχεις την αφορμήν.

    Και συ που στο Χαλέπι, ελεύθερα φρονείς
    πασιά καιρόν μη χάνεις, στον κάμπον να φανείς.
    Με τα στρατεύματά σου, ευθύς να σηκωθείς,
    στης Πόλης τα φερμάνια, ποτέ να μη δοθείς.

    Του Μισιριού ασλάνια, για πρώτη σας δουλειά,
    δικόν σας ένα μπέη, κάμετε βασιλιά.
    Χαράτζι της Αιγύπτου, στην Πόλη ας μη φανεί,
    για να ψοφήσει ο λύκος, όπου σας τυραννεί.

    Με μια καρδιά όλοι, μια γνώμη, μια ψυχή,
    χτυπάτε του τυράννου, την ρίζα να χαθεί.
    Να ανάψουμε μια φλόγα, σε όλην την Τουρκιά,
    να τρέξει από την Μπόσνα, και ως την Αραπιά.

    Ψηλά στα μπαϊράκια, σηκώστε τον σταυρόν,
    και σαν αστροπελέκια, χτυπάτε τον εχθρόν.
    Ποτέ μη στοχαστείτε, πως είναι δυνατός,
    καρδιοχτυπά και τρέμει, σαν τον λαγόν κι αυτός.

    Τριακόσιοι Γκιρτζιαλήδες, τον έκαμαν να ιδεί,
    πως δεν μπορεί με τόπια, μπροστά τους να εβγεί.
    Λοιπόν γιατί αργείτε, τι στέκεστε νεκροί;
    ξυπνήστε μην είστε ενάντιοι κι εχθροί.

    Πως οι προπάτορές μας, ορμούσαν σαν θεριά,
    για την ελευθερία, πηδούσαν στη φωτιά.
    Έτσι κι ημείς, αδέλφια, ν’ αρπάξουμε για μια
    τα άρματα, και να βγούμεν απ’ την πικρή σκλαβιά.

    Να σφάξουμε τους λύκους, που στον ζυγόν βαστούν,
    και Χριστιανούς και Τούρκους, σκληρά τους τυραννούν.
    Στεργιάς και του πελάγου, να λάμψει ο σταυρός,
    και στην δικαιοσύνην, να σκύψει ο εχθρός.

    Ο κόσμος να γλιτώσει, απ’ αύτην την πληγή,
    κι ελεύθεροι να ζώμεν, αδέλφια εις την γη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ορισμένα που λέει είναι σωστά αλλά ανακατεύει πολύ προπαγάνδα με λίγη αναμασημένη αλήθεια. Γιατί οι ‘εκπαιδευτικοί’ του ΠΑΜΕ κάνουν πολιτικό προσηλυτισμό στους μαθητές τους ? για αυτό τους πληρώνει το Ελληνικό κράτος? Γιατί δεν λένε και την άλλη άποψη στους μαθητές τους ότι ο κομουνισμός έχει αποτύχει οικτρά ακόμα και στην Ρωσία πρώην ΕΣΣ’ Δ’.
    Η Ρωσία τώρα σαν ολιγαρχία (με μια επίφαση δημοκρατίας) είναι πολύ πιο ισχυρή και οκονομικα επιτυχημένη παρά ποτέ.
    Η δικτατορική Κινα επέτρεψε την ιδιοκτησία και ένα είδος ελεύθερης οικονομίας και αναπτύχτηκε ιλιγγιωδώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι διαφοροποιείται η αριστερά από τη Χρυσή Αυγή; Υιοθετώντας τις ίδιες μεθόδους; Τη στυγνή προπαγάνδα και την πόλωση... Τα άκρα πάντα έβλαπταν την Ελλάδα στις κρίσιμες περιόδους και μάλλον φαίνεται συνεχίζουν το έργο τους. Όποιος διεκδικεί το αλάθητο στην ερμηνεία της ιστορίας με αφορισμούς και απόλυτες αλήθειες πολύ απλά δεν έχει ιδέα από ΙΣΤΟΡΙΑ γιατί δεν έχει να διδαχθεί ΤΙΠΟΤΑ από αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα δεν με ενοχλούν τόσο αυτοί οι απαράδεκτοι,όσο οι άχρηστοι προιστάμενοι τους που δεν τους στέλνουν εκεί που πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερωτ: Ξέρεις άραγε ότι στα πλοία του Μιαούλη, το πλήρωμα δεν ήξερε καθόλου την ελληνική γλώσσα και ότι μιλούσε Αρβανίτικα;
    Απαντ: Το ξέρω, η αιτία είναι ότι είχε γίνει άρση του καμποτάζ!!!

    Αυτή είναι η βαρύτητα του κειμένου και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται.
    Διαφορετικά πρέπει να απορεί κάποιος με την αφέλεια(;),την αοριστία(κάπου,κάποιος,κάτι...) και την αυθαιρεσία των συμπερασμάτων.

    Ο Vladimir Ilyich Ulyanov έλεγε "Επί 100 κομμουνιστών, οι 40 είναι ΑΓΥΡΤΕΣ, οι 59 ΑΦΕΛΗΣ και ένας πραγματικός Μπολσεβίκος" έπειτα διατύπωσε και την θεωρία των "Χρήσιμων Ηλιθίων". Ο εν λόγω κύριος έγινε γνωστός ως VLADIMIR LΕΝΙΝ.
    Κάτι περισσότερο θα ήξερε...

    Αυτοί οι καθηγητές στηρίζονται στην αμάθεια(που οι ίδιοι είναι υπεύθυνοι) και την έμφυτη τάση των νέων για αμφισβήτηση.Έπειτα προτείνουν κάποια βιβλία και μετά τους προσκαλούν σε κάποια κλειστή δήθεν κομματική εκδήλωση.Αργότερα το παραμύθι έχει Α.Μπριλλάκη (μην ξύσουμε πληγές τώρα...)και το ταξίδι ξεκινά.Αναθεωρημένες τακτικές σε σχέση με τις επιταγές του Ζαχαριάδη.
    Για καθηγητές δεν ξέρω την αξία τους για ινστρούκτορες είναι άριστοι.

    Επι του παρόντος το άγχος τους είναι η ΧΑ και γι' αυτό την αναφέρουν. Χαμός γίνεται στα σχολεία, η πολυπολιτισμική μπαρούφα έχει αποτύχει με εκρηκτικά αποτελέσματα.(Που οι ίδιοι ήταν εξ' ορισμού υπεύθυνοι για την εφαρμογή της...και ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΕΤΥΧΑΝ.)
    Τους νέους τους "χάνουν" πρώτα από ακροατές και έπειτα από ψηφοφόρους. Βαρύ το 4,5% των τελευταίων εκλογών. Πάντως αν είχε κάνει κάτι ανάλογο η ΧΑ θα είχε γίνει "πόλεμος".
    Αυτή είναι η αλήθεια...αλλά δύο μέτρα και δύο σταθμά, ΟΧΙ δεν πάει έτσι....

    Αλέξανδρος, Θεσ/νίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταλάβατε γιατὶ τὸ Κ.Κ.Ε. πέφτει καὶ θὰ πέφτη στὶς ἐκλογές;

    Ἐθνη δὲν ὑπάρχουν, μόνο τάξεις. Ἂς πάρουν τὴν ψήφο τῆς ἐργατικῆς τάξεως στὶς ἐκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το 1996(περίπου), όταν ήταν πρωθυπουργός ο ανεκδιήγητος μπουρλοτιέρης Σημιτης, την 17η Νοέμβρη(για όσους θυμούνται) οι αναρχικοί είχαν μπεί στο Πολυτεχνείο και καίγανε το σύμπαν, εντός και εκτός του Πανεπιστημίου και προκαλούσαν, καίγοντας επανειλλημένως την Ελληνική Σημαία. Τα ΜΜΠ(Μέσα Μαζικής Προπαγάνδας) βρήκαν νέο "πεδίο δόξης λαμπρόν" και "σοκάρονταν" από τις εικόνες που προέβαλλαν κατα κόρον. Τότε λοιπόν εγώ μαθητής ακόμη, άκουγα από καθηγητρια Ιστορίας στο Λύκειο, δεδηλωμένη αριστερή, ότι καλύτερα που έκαιγαν την σημαία παρά να καιγόταν κανένας άνθρωπος. Αυτή τουλάχιστον ήταν ένα πανί. Αυτά ακούγαμε με τα αυτιά μας στα Ελληνικά? σχολεία του 96 και δυστυχώς οι αντιδράσεις όλων ήταν φοβισμένες και δειλές, από τον φόβο των (μοδάτων τότε) αιωνίων διαπομπευτών του δημοσίου βίου, τους "γνώστες" και "τιμητές" του δικαίου και τους προαιώνιους καπηλευτές της δημοκρατίας, τους αριστερούς, που σε κάθε ευκαιρία βγαίνουν και τραμπουκίζουν και τρομοκρατουν τον απλό κόσμο, για να επιβληθεί η δική τους "γραμμή".Τα ζήσαμε τα χάλια τους και στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Γιατί άλλο η πνευματική ιδεολογία και άλλο η κομματική προσήλωση. Τους έχουμε μπουχτίσει κι αυτούς και την ανωμαλία που κουβαλάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε αφού η αποδόμηση της Ιστορίας έγινε της μόδας, μπολιάστηκαν και τα παιδιά.
    Λυπάμαι όμως που επαίρονται ότι ξεκαθαρίζουν "ιστορικές αλήθειες" απομυθοποιώντας την Ιστορία και την αίγλη της, ενώ κατ΄ουσίαν, παίζουν κι΄αυτά το παιχνίδι άλλων σκοπιμότητων, αρκετά σκοτεινών.
    Αν ήξεραν!
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αναλογιστείτε πόσο διαφορετική θα ήταν η πατρίδα μας αν είχαμε λύσει οριστικά τις διαφορές μας, το 1949 με το ΚΚΕ και το 1967 με το πολιτικό κατεστημένο.
    Δεν το κάναμε στην ώρα του και τα εκτρώματα αυτά συνεχίζουν ακάθεκτα να τυραννούν και να διαλύουν την πατρίδα μας, να τους χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.