Το ίδο έγινε και με το εργοστάσιο του Θεοχαράκη, στο Βόλο, που δεν επετράπη να μετεξελιχθεί σε μια σύγχρονη ελληνοϊπαωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως έγινε με την TOYOTA-SABANCI στην Τουρκία.
Τώρα έρχεται το Πόνυ 2.
Να δούμε, θα αρχίσουν και πάλι τις τρικλοποδιές, όχι οι ξένοι, οι ελληνόφωνοι κένταυροι του ελλαδικού κράτους!
Περισσότερα στο http://el.wikipedia.org/wiki/NAMCO
Να θυμισω οτι το εργοστασιο της ΝΑΜΚΟ το εκλεισε ο Ακης Τσοχατζοπουλος, Αυτος της φυλακης. Το 1983.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος αδαης πιστευει οτι οι Γερμανοι θα αφησουν εστω και ενα ζωτικο σημειο της Ελλαδος να ανθισει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Δαμανάκη διακήρυξε ως υπουργός σημιτάκου ότι η Ελλάδα δεν θα φτιάξει ΠΟΤΕ αυτοκίνητο και να γίνουμε καλά γκαρσόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛ. ΕΠΑΓ. ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ . ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΦΘΗΝΗ ΕΚΔΟΣΗ 'RENT A CAR ' ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΧΩΡΑ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ευρωπαϊκή ένωση ξεκίνησε ως ένωση βιομηχανικών δραστηριοτήτων. Υπήρχε δηλαδή Κοινή Βιομηχανική πολιτική. Όταν μπήκε η Ελλάδα εγώ το μόνο που άκουγα ήταν η Κοινή αγροτική πολιτική. Πολύ απλά εμείς δεν ανήκαμε στην κοινή βιομηχανική πολιτική. Έτσι μπορούν να εξηγηθούν πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια αν παρατηρήσει κάποιος το βίντεο, είναι γυρισμένο πριν το καλοκαίρι του 2012.
ΑπάντησηΔιαγραφήApo to 1981 kai meta sto yunanistan mono souriela ftiaxnoume kai lamogia.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Πολυτεχνείο του Βόλου συνεργάζονται με την Audi ας επιδοτηθούν τα Πανεπιστήμια μας για τέτοιου είδους συνεργασίες κι αν τους εμποδίζουν οι Τσοχατζοπουλοι και η κάθε Δαμανακη να το καταγγείλουν στον Ελληνικό λαό.
ΑπάντησηΔιαγραφή