19/10/18

Το 'δημόσιο συμφέρον', ένα μεγάλο πλυντήριο

Αγοράζεις αμάξι, βρίσκεσαι με αμάξι. Ψηφίζεις ΟΧΙ βρίσκεσαι με ΝΑΙ.
Αυτό συνοψίζει τη μεγάλη διαφορά αγοράς και πολιτικής. Αυτό εξηγεί γιατί σπάνια μετανιώνεις για αυτό που αγόρασες και σχεδόν πάντα για αυτό που ψήφισες.
Δεκάδες συντεχνίες διαγκωνίζονται να κρύψουν τα βρωμερά και ιδιοτελή συμφέροντά τους, πίσω από το “δημόσιο συμφέρον”. Και το πολιτικό σύστημα, μετρά τις ψήφους που κομίζουν, και τα εξυπηρετεί αναλόγως, κάνοντας ακριβώς το ίδιο. Ταυτίζοντας τη δική του επιβίωση και αναπαραγωγή με το “δημόσιο συμφέρον”. Και θολώνοντας το τοπίο σαν τη σουπιά, με κραυγές για μια πλουτοκρατία, που παίρνει δήθεν τα λεφτά από το τραπέζι. Δε φτάνει βλέπεις το πλιάτσικο για όλους. Οι ηλίθιοι ας φουσκώσουν αδρεναλίνη ψάχνοντας το φαντομά....

Το δημόσιο συμφέρον, το μεγάλο πλυντήριο κάθε βρωμιάς και κάθε αθλιότητας. Μια τεμαχισμένη κοινωνία που υπάρχει για να αυτοϊκανοποιείται και όχι για να παράγει, ντύνοντας την απόλυτη ιδιοτέλεια ως δημόσιο συμφέρον!
Μαφιόζικο τοπίο, όπου αυξάνονται ασταμάτητα οι φόροι- για να εξυπηρετηθούν τα άθλια συμφέροντα, αυξάνεται ασταμάτητα το κράτος για να εξυπηρετήσει τα άθλια συμφέροντα και να αυτοεξυπηρετηθεί και το ίδιο.
Ληστεία, 320 δις, χωρίς κανένα ιστορικό προηγούμενο. Ανηθικότητα, με αμέτρητους αγράμματους κι ελεεινούς χαραμοφάηδες- καραγκιόζηδες, χωρίς κανένα ιστορικό προηγούμενο.
Η πλειοψηφία είναι εικονική και η δημοκρατία κίβδηλη. Οι πολίτες δεν μετράνε για 1 ο καθένας. Ο Φωτόπουλος μετράει για 1000, τόσα έφαγε, τόσους ψήφους θα φέρει, τόσα θα φάνε αυτοί που τον χαϊδεύουν. Για 1 μετράει ο άνεργος- για αυτό είναι άνεργος, μετράει ο επιστήμονας μετανάστης- για αυτό είναι επιστήμονας μετανάστης.
Αμέτρητοι, λαλίστατοι και θρασείς κοπρίτες.
Που η ελεύθερη αγορά θα τους έκαιγε μέσα σε μέρες, όπως τους έκαψε παντού, όπου υπάρχει ανάπτυξη, πολιτισμός, ευημερία.
Έχουν γνώση και την τρέμουν...

6 σχόλια:

  1. Μήν τά ἰσοπεδώνουμε ὄλα!
    Ὅταν λέμε δημόσιο συμφέρον , κανονικά , ἐννοῦμε καί Ἑλλάδα καί Ἑλληνισμός (δηλαδή καί τό ἐθνικό συμφέρον, καί τό κοινωνικό συμφέρον)
    Τό πολιτικό καί πολιτειακό θέμα σήμερα, εἶναι τοῦτο:
    Ποιός ὁρίζει τί εἶναι τό δημόσιο συμφέρον.

    Ὄχι βέβαια μόνος του ὁ Πρωθυπουργός, οὔτε μόνη της ἡ Κυβέρνηση μέ τήν (δουλοπρεπῆ ἤ εἰκονικά ἀνεξάρτητη) βοήθεια τῆς Βουλῆς, ὅπως συμβαίνει σήμερα.
    Ἀλλά ὁ Λαός, διά τῆς δημοκρατικῶς ἐκλεγομένης Κυβερνήσεως, περαιτέρω δέ ἡ Κυβέρνηση εἴτε ὅλη εἴτε διά τοῦ Πρωθυπουργοῦ ἤ τῶν Ὑπουργῶν, καθώς ἡ Διοίκηση,
    τελοῦντες ὅλοι αὐτοί ὑπό τόν ὁριακό πολιτικό ἔλεγχο ἀνεξάρτητων Δικαστηρίων (contrôle minimum), καί ὑπό τόν σέ βάθος νομικό ἔλεγχο ὑπό ἀνεξάρτητων Δικαστηρίων (contrôle maximum).

    Χωρίς αὐτά, δέν ὑπάρχει δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περίεργο. Εγώ νόμιζα πως η νομοθεσία φτιάχνετε από ενώσεις και συλλόγους που προωθούν τα συμφέροντά τους στους βουλευτές που τα κάνουν νόμους.
    Ότι οι νόμοι ψηφίζονται για το “δημόσιο συμφέρον” πρώτη φορά το ακούω.
    Παράδειγμα κάνουν απεργία για τις αλλαγές στην παιδεία, η κυβέρνηση δίνει αύξηση στους καθηγητές ή υπόσχεται προσλήψεις καθηγητών χωροθεραπείας, η απεργία μαγικά λύνεται, ο στόχος της ΕΛΜΕ επιτεύχθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως αυτο λεει και το αρθρο Δημητρη.Και σωστα.Μαφιες επαγγελματων συν πολιτικοι μαφιοζοι εναντιον οποιου αδυναμου δεν ειναι οργανωμενος...Τον γδυνουν...τον σκιζουν...τρωνε την λεια...αν δεν φτανει παιρνουν δανειο....το μοιραζονται ...το τρωνε....και το απιστευτο ( !!!) ..το χρεωνουν και στον αδυναμο γδυμενο ...να πληρωσει για οσα φαγαν αυτοι !!!!!!! Κι αν δεν εχει...που δεν εχει....του εκποιουν το σπιτι ,χωραφακι κλπ...για το δανειο που φαγαν αυτοι !!! Οχι το δικο τους σπιτι....του γδυμενου !!!!Αυτο ειναι το δημοσιο ...συμφερον.....οπως και οι μεγαλοστομιες περι προοδου...δημοκρατιας...ιδεολογιων...ρητων...αποφθεγματων...και ανθρωπισμων...ιδιωτικων οικονομιων...ατομκων πρωτοβουλιων ( Των ομαδων)...κοινοκτημοσυνης...ελεημοσυνης....και παραφροσυνης...Αν δουμε καλα καλα...δεν υπαρχει δογμα της κολασης που να μην εφαρμωσαν οι καλικατζαροι ..κι αμαρτημα.που να μην εκαναν...τα τεκνα του διαβολου.Διοτι για τεκνα διαβολου μιλαμε...τελικα παντου...κι ολα τα αλλα ειναι..για ξεκαρφωμα...

      Διαγραφή
  3. Ότι οι νόμοι ψηφίζονται για το “δημόσιο συμφέρον” πρώτη φορά το ακούτε, μάλλον διότι δέν ἔχετε κλασσική παιδεία καί δή νομικῶν, πολιτικῶν, οἰκονομικῶν καί κοινωνικῶν ἐπιστημῶν, οὔτε γνώσεις ἱστορίας.
    Δέν πειράζει, ὅλοι χρειάζονται. Καί οἱ μή γνῶστες ἀνθρωπιστικῶν ἐπιστημῶν, εὐδοκιμοιῦν σέ ἄλλους κλάδους ἤ τέχνες. Καί ψηφίζουν μέ ἴσα δικαιώματα, περί τοῦ ποῖος θά ὑπηρετεῖ καλλίτερα τό δημόσιο συμφέρον.
    Σᾶς θυμίζω μόνον, ὅτι ὁ Στάλιν ὅταν εἶδε μόνο συμφέροντα, ἐξεστόμισε τόν πιό ἀνόητο λόγο: Καί τί εἶναι ὁ πάπας, δέν ἔχει τάνκς καί κανόνια....(ἐνῶ ἔχει σφετερισθεῖσα ἀπό τήν Ἐκκλησία, θρησκευτική ἐπιρροή, πού τήν μετατρέπει σέ ἰσχυρότατη ἐξουσία του).
    Οἱ νόμοι ψηφίζονται βέβαια λόγω συμφερόντων, ἀλλά ἐπειδή ὑπάρχει αὐτό ὡς Πρόβλημα, γι' αὐτό δέν εἶναι ἀσύδοτος ὁ νομοθέτης καί ἐλέγχεται:
    Μέ τίς ἑπόμενες ἐκλογές μέ βάση τήν ἀντίληψη τοῦ Λαοῦ, καί ἀπό τά δικαστήρια μέ βάση τό Σύνταγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Public" is the most abused or undermined word in Greece. Not even public property is defined yet so every year we loose more to fires and developers. Sadly enough nobody complains. We are so used to the abuse that we don' t react.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. " Public " in english has very litle to do with " Public"(ΔΗΜΟΣΙΟΝ, deemosion) in greek or french or itralian or german.
      In english, " public" has more to do with the most pejorative meaning of its latin origin: plebs, plebis, meaning even mob or ὍΧΛΟΣ in greek.

      In greek, french (public, publique), italian (Pubblico,a), german (Öffentliche, es...), the term refers to the participating in sovereignty in public affairs, people, or forum, or opinion, or court bench, or institution, or coyrt of justice.

      The difference appears in that " public" for the continetal countries and Greece, refers first to f.i. any Court of justice, and second to the public attending the trial,
      whereas in english the stress of " public" , is put upon the people atttendig a trial, and not so much upon the public-sovereign-important position of the Court.

      In english, a market, is a " public" place because people go in there and buy things.
      In greek and the continental countries, a market is a place open to the People and under the rule of Public authority for regulation purposes accordong to the public (i.e. common) good.

      P.S. When Mr. Tsipras was writting in his twitter, that the thousands of greeks, (the greek people in reality) who have been protesting against the giving of the " Macedonia" name to the FYROM, are a mob (ΟΧΛΟΣ),
      probably it was his bad translation into greek, from an english written... command, like :
      You can say " It's just another public protest only". And a bad traslation in the Embassy must have given this:
      Μπορεῖτε νά πεῖτε, "εἶναι μόνο ὄχλος πού διαμαρτύρεται"
      (which is quite different...).

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.