1/10/09

«Μακεδονικές Αερογραμμές» ιδρύει η MIG

Στη διάρκεια της τελετής που ακολούθησε, ο πρόεδρος της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος ανακοίνωσε ότι έχει κατοχυρώσει τον τίτλο «Μακεδονικές Αερογραμμές», που σύντομα θα λειτουργήσουν ως θυγατρική της Olympic Air.Η ανακοίνωση του κ. Βγενόπουλου δημιούργησε αίσθηση, καθώς -όπως είναι γνωστό- με τον τίτλο «MAT-Macedonian Airlines» λειτουργεί η κρατική αεροπορική εταιρία της ΠΓΔΜ.Από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», ο Ανδρέας Βγενόπουλος δήλωσε ότι η MIG έχει στην κατοχή της κατοχυρωμένο διεθνώς σήμα με τον τίτλο «Μακεδονικές Αερογραμμές».

Την πρώτη της επίσημη πτήση πραγματοποίησε το πρωί της Πέμπτης η Olympic Air, με ένα Airbus 320 και προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

Στη διάρκεια της τελετής που ακολούθησε, ο πρόεδρος της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος ανακοίνωσε ότι έχει κατοχυρώσει τον τίτλο «Μακεδονικές Αερογραμμές», που σύντομα θα λειτουργήσουν ως θυγατρική της Olympic Air.

Η ανακοίνωση του κ. Βγενόπουλου δημιούργησε αίσθηση, καθώς -όπως είναι γνωστό- με τον τίτλο «MAT-Macedonian Airlines» λειτουργεί η κρατική αεροπορική εταιρία της ΠΓΔΜ.

Από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», ο Ανδρέας Βγενόπουλος δήλωσε ότι η MIG έχει στην κατοχή της κατοχυρωμένο διεθνώς σήμα με τον τίτλο «Μακεδονικές Αερογραμμές».

«Έχουμε πάρει τον κωδικούς και κενείς δεν μπορεί να πετάξει με αυτό το όνομα» υπογράμμισε.

Ο πρόεδρος της MIG τόνισε ότι θα δημιουργηθεί θυγατρική εταιρία της Olympic Air με έδρα τη Θεσσαλονίκη και με την ονομασία «Μακεδονικές Αερογραμμές», προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρηματικές και τουριστικές ανάγκες της περιοχής.

Η νέα εταιρία θα πετάξει σε λίγους μήνες, όπως είπε.

Σημείωσε, δε, ότι την επόμενη εβδομάδα θα έχει συνάντηση με φορείς της Β.Ελλάδος, προκειμένου να συζητήσουν διαδικαστικά θέματα. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πρώτες πτήσεις που θα κάνει η νέα εταιρία θα είναι προς Γερμανία και Αμστερνταμ.

Νωρίτερα, ένα Airbus 320 με κυβερνήτη τον Σωτήρη Καλογήρου, διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης της Olympic Air, πραγματοποίησε την πρώτη πτήση προς Θεσσαλονίκη, στα χνάρια της αντίστοιχης πρώτης πτήσης που έκανε πριν από μισό και πλέον αιώνα η Ολυμπιακή του Αριστοτέλη Ωνάση.

Στο αεροσκάφος επέβαιναν μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της MIG, τα στελέχη της εταιρίας και δημοσιογράφοι.

Πριν από την αναχώρηση της πτήσης έγινε ο καθιερωμένος αγιασμός, χοροστατούντος του μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαου.

Κατά την τελετή έναρξης των πτήσεων της ΟΑ, ο κ. Βγενόπουλος χαρακτήρισε ιστορική και συγκινητική τη σημερινή μέρα, σημειώνοντας ότι σε αυτή τη χώρα όταν οργανωθούμε και δουλέψουμε, μπορούμε.

Ο πρόεδρος της MIG χαρακτήρισε μοναδικό επίτευγμα στον τομέα των αερομεταφορών το γεγονός ότι μέσα σε λίγους μήνες κατορθώθηκε να στηθεί, να λειτουργήσει και να πετάξει η νέα εταιρία και σημείωσε ότι υπάρχει μεγάλη συμπαράσταση του κόσμου «που μας δίνει δύναμη να προωθήσουμε το έργο μας».

Ο κ. Βγενόπουλος επισήμανε ότι «δεν είμαστε ιδιοκτήτες του ονόματος της Ολυμπιακής αλλά διαχειριστές. Το όνομα ανήκει στους Έλληνες».

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο πρόεδρος της MIG δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο συμμετοχής του Δημοσίου στην ΟΑ, ωστόσο, τόνισε: «Θα υλοποιήσουμε το σχέδιό μας είτε μπει το Δημόσιο, είτε όχι».

Ο Ανδρέας Βγενόπουλος αρνήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση σχετικά με την αντιπαράθεση με την υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη, αλλά άφησε εκ νέου αιχμές, επισημαίνοντας πως η ΟΑ θέλει υγιή ανταγωνισμό χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις από οικογενειακούς φίλους, συγγενείς και άλλους.

Εν συνεχεία, ο διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου «Ελ.Βενιζέλος» Γιάννης Παράσχης τόνισε ότι η σημερινή μέρα είναι ξεχωριστή, η σημαντικότερη μετά την έναρξη λειτουργία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Κανείς δεν περίμενε η Ολυμπιακή να εξυγιανθεί, και, απελευθερωμένη από χρέη και παθογένειες, να αρχίσει το νέο της έργο. Πρόσθεσε, επίσης, ότι η ΟΑ έχει το νεώτερο στόλο της Ευρώπης και ευχήθηκε καλή δύναμη και καλή επιτυχία.

Στη συνέχεια ο κ. Βγενόπουλος μαζί με τον κ. Παράσχη έδεσαν τις δύο κορδέλες ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις και ευχήθηκαν καλές πτήσεις στη νέα εταιρία.
ΝΕΑ

25 σχόλια:

  1. ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ
    ολοψυχα

    οσον αφορα

    «δεν είμαστε ιδιοκτήτες του ονόματος της Ολυμπιακής αλλά διαχειριστές. Το όνομα ανήκει στους Έλληνες»

    ετσι ειναι ,
    λυπαμαι πραγματικα που αυτο ομως το αναφερει ενας επιχειρηματιας και οχι αυτοι που κανουν το "λειτουργημα" να μας "εκπροσοπουν" στο κοινοβουλιο,

    ο Ωνασης χαρισε την Ολυμπιακη στην Ελλαδα στους Ελληνες ,
    ηθελε και αυτος κατι να προσφερει με τον τροπο του που θυμιζω εφτιαξε και αξιοποιησε το Σκορπιο , το εκανε αξιοθεατο και γνωστο σε ολο τον κοσμο , δεν επελεξε παρισια , λονδινα , μον παρνες, ριβιερες κτλ. αλλα ξεφευγω

    και μετα απο αυτον που καταληξαμε ;

    "δυο γαϊδαροι μαλωναν σε ξενο αχυρωνα "
    βγηκαν τα λυγουρια και οι ανεπροκοποι που οχι μονο να δημιουργησουν δεν καταφεραν αλλά ουτε και να διαχειριστουν αυτα που βρηκαν ,
    και να κανουν διαγωνισμους για το ποιος θα την ξεπουλησει
    να ξεπουλησουν το ονομα και την ιστορια της και κατι που μας εκανε καποτε περηφανους για το οτι ειμαστε και εμεις Ελληνες

    ευτυχως βρεθηκε καποιος να τιμησει το ονομα και την ιστορια της
    καποιος που μιλαει για σεβασμο στον Ελληνα

    μια εννοια που τη εχουμε ξεχασει ,
    που πλεον διαγραφεται απο τα λεξικα

    η ΥΠΕΞ τον εχει κοντραρει αλλα μην ξεχναμε ειναι αυτη που αφησε το αεροπλανο που εγραφε μακεδονια με το προπθυπουργο των σκοπιων να προσγειωθει στην κερκυρα

    ευχομαι να πανε ολα καλα για τον ανθρωπο και να τιμησει τα λογια του

    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού ήθελε υγιεί ανταγωνισμό τότε γιατί προσπάθησε να αδειάσει την AEGEAN από στελέχη...Ελα πια δεν μπορώ να ακού αηδίες λες και πάει με το σταυρό στο χέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επιτελους καποιος ασκει επιθετικη πολιτικη απεναντι στην προπαγανδα των σκοπιων...εστω και εαν αυτη προερχεται απο επιχειρηματια ειναι καλοδεχουμενη... εχουμε κουραστει με την παθητικη σταση απεναντι σε καθε παραλογο αιτημα των γειτονων μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτός ο Γιώργος Μελισσανίδης που αναφέρει η προ ολίγου ανακοίνωσις του Υπουργείου Ναυτιλίας, τι σχέση έχει με τον κολλητό σας τον Γιάννη, κύριε Καλεντερίδη; Όπως και νάχει, θερμά συγχαρητήρια στον κ. Βγενόπουλο και στους κυρίους εφοπλιστές που επιμένουν ελληνικά σε μία χώρα όπου κυριαρχεί το κομμουνιστικό πνεύμα. Ιδού η ανακοίνωσις:


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ



    Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2009



    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



    Εγγραφή πλοίων στο Ελληνικό Νηολόγιο



    Ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Αναστάσης Παπαληγούρας, συνεχάρη, με επιστολές του, τους κ.κ. Ιωάννη Καρασταμάτη, Βασίλη Α. Χατζηελευθεριάδη και Κωνσταντίνο Ε. Κερτσικώφ της διαχειρίστριας εταιρείας “ELETSON CORPORATION”, τους κ.κ. Βαρδή Βαρδινογιάννη και Γεώργιο Β. Βαρδινογιάννη της διαχειρίστριας εταιρείας “AVIN INTERNATIONAL S.A”, την κα Άννα Κανελλάκη και τον κ. Χρήστο Κανελλάκη της διαχειρίστριας εταιρείας “ALPHA TANKERS AND FREIGHTERS INTERNATIONAL LTD” και τον κ. Γεώργιο Μελισσανίδη της διαχειρίστριας εταιρείας “AEGEAN SHIPPING MANAGEMENT S.A”, για την απόφασή τους να υψώσουν την Ελληνική σημαία στο ναυπηγούμενο δεξαμενόπλοιο «ΚΙΜΩΛΟΣ», στο υπό σημαία Παναμά δεξαμενόπλοιο «ΠΡΟΒΙΝΤΕΝΣ», στο υπό σημαία Μάλτας φορτηγό πλοίο «ΑΛΦΑ ΦΡΕΝΤΣΙΠ» και στο υπό σημαία Παναμά δεξαμενόπλοιο «ΡΟΟΥΖ», αντίστοιχα.



    Ο κ. Υπουργός διαβεβαίωσε ότι οι Υπηρεσίες του ΥΕΝΑΝΠ θα είναι αρωγοί στο έργο των προαναφερομένων και ευχήθηκε τα πλοία να είναι καλοτάξιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο σταυρός στό χέρι είναι γιά τούς καλόγερους καί όχι γιά τήν πολιτική ή τίς επιχειρήσεις,κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ανακοίνωση του κ. Βγενόπουλου δημιούργησε αίσθηση, καθώς -όπως είναι γνωστό- με τον τίτλο «MAT-Macedonian Airlines» λειτουργεί η κρατική αεροπορική εταιρία της ΠΓΔΜ.

    Ρε μάγκες άλλο το Macedonian Airlines και άλλο το Macedonia Airways

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 3:32 το ξέρω πολύ καλά αυτό....γι αυτό δεν μπορώ να δεχτώ έτσι απλά κάτι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διάβαζα πριν το άρθρο παρακάτω για τις σκοπιανές MAT airlines και αναφέρεται στο τέλος μια συμφωνία μεταξύ Ελλάδος-ΠΓΔΜ για μερική άρση απαγόρευσης στα σκοπιανά αεροπλάνα προς την Ελλάδα. Η πηγή του άρθρου είναι σκοπιανή. Ξέρει κάποιος περισσότερα;

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2009/10/01/ethnikos-aerometaforeas-skopia-xoris-aeroplana/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. stelina
    εβγαλες λαβρακι..
    και ετσι μαθαμε οτι ο Σαβας ηταν...καπετανιος στα γκαζαδικα του Μελισσανιδη...
    αντε παντρεψου να...ηρεμησεις λιγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και μονο που ο Βγενοπουλος παει στα δικαστηρια την ντορα,αξιζει πολλα μπραβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανακοίνωση εντυπωσιασμού και μόνο από το Βγενόπουλο. Οι Μακεδονικές Αερογραμμές υπήρχαν και πριν, είχαν ιδρυθεί το 1992 και ήταν θυγατρική της Ολυμπιακής. Τι το καινούργιο έκανε σήμερα δηλαδή; Και αυτό το κατοχυρωμένο τόσα χρόνια όνομα δεν εμπόδισε τους Σκοπιανούς να ονομάσουν τις αερογραμμές τους ΜΑΤ-Macedonian Airlines. Εμένα η ανακοίνωση αυτή μου δείχνει ότι πρόκειται περί επικίνδυνου ανθρώπου, ο οποίος δεν διστάζει να εκμεταλλευτεί ακόμα και τα εθνικά θέματα για να κερδίσει προσωπικό όφελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...γιατί προσπάθησε να αδειάσει την AEGEAN από στελέχη..
    Ή ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ AEGEAN ΕΙΣΑΙ Ή ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστίνα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αν ο κ. Βγενόπουλος ΄΄θέλει υγιή ανταγωνισμό χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις΄΄, προσωπικά δεν με πείθει καθόλου. Έχει δημιουργήσει μία εταιρεία κολοσσό και στο μόνο πράγμα που πιστεύει είναι τα φράγκα. Να μην ξεχνάμε άλλωστε οτι πούλησε και το μερίδιό του στο ΟΤΕ στους Γερμανούς διότι βρήκε καλύτερη τιμή. Επίσης η θυγατρική της MIG, Vivartia, πριν το καλοκαίρι και εντελώς ξαφνικά ανακοίνωσε στους γαλακτοπαραγωγούς της Θράκης οτι διακόπτει την συνεργασία μαζί τους, φέρνοντας τους σε οικονομικό αδιέξοδο (συνεχίζοντας βέβαια τις εισαγωγές από τη Βουλγαρία).
    Οι ΄΄πατριωτικές΄΄ εξάρσεις του κ Βγενόπουλου μεταφράζονται, κατά τη γνώμη μου πάντα, σε ένα πράγμα:
    προετοιμάζει το έδαφος για την είσοδό του στην πολιτική σκηνή.

    Δράκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άντε Βγενόπουλε και Πρωθυπουργός. Εσύ τουλάχιστον κολλάς ένσημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα η ιστορία με τις Μακεδονικές Αερογραμμές είναι μερικά χρόνια παλιά και έχει κριθεί στα βρετανικά δικαστήρια...μόνον εγώ θυμάμαι ;;;;Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπαράβο!ΕΥΓΕ!Και ξανά μπράβο!Και χίλια μπράβο!Επιτέλους κάτι θετικό στις Ελληνικές θέσεις!Μωρέ ένα Βγενόπουλο θέλουμε για να πάει η χώρα μπροστά!Να σφίξουν λίγο τα λουριά!Βγενόπουλο για πρωθυπουργό!Τουλάχιστον δεν είνα ανθρωπάκι σαν τους πολιτικούς μας.ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι Μακεδονικες αερογραμμες ηταν θυγατρικη της Ολυμπιακης και εκτελουσε πτησεις charter...σε μια απο τις λιγες στιγμες που το Ελληνικο Δημοσιο αντεδρασε πιο γρηγορα απο τους πολιτικους!!!οπως οταν η YΠΑ χωρισε το Ελληνικο FIR στα δυο,σε athina control με εδρα το Ελληνικο και macedonia control με εδρα τη Θεσσαλονικη.Ετσι οποιο αφος πεταει στην Βορειο Ελλαδα εχει επαφη με το macedonia control ενω οταν περναει στη FYROM καλει scopje control!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όπως και να ναι τα πράγματα, δύο κυβερνήσεις τόσα χρόνια προσπάθησαν να ιδιωτικοποιήσουν την Ολυμπιακή επειδή δε μπορούσαν να τη διαχειρισθούν και επειδή κυρίως απέδειξαν για πολλοστή φορά ότι το Δημόσιο είναι μόνο για ρουσφέτια. Ας αφήσουμε λοιπόν τον επιχειρηματία να λειτουργήσει και θα τον κρίνουμε σύντομα. Εάν είναι καλός ή κακός Έλληνας θα αποδειχθεί με έργα κι όχι με λόγια όπως κάνουν τόσα και τόσα χρόνια οι πολιτικοί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ...γιατί προσπάθησε να αδειάσει την AEGEAN από στελέχη..
    Ή ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ AEGEAN ΕΙΣΑΙ Ή ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΟΡΑ

    1 Οκτώβριος 2009 8:09

    Αγαπητέ Ανώνυμε

    Δεν είναι ανάγκη να δουλεύεις στην AEGEAN ή να μη ξέρεις απο ιδιωτικό τομέα για να ξέρεις :

    1. ΟΤαν έχει μια επιχείρηση με μερικούς υπαλλήλους ήδη΄, πρώτα κοιτάς το υπάρχον δυναμικό και επιλέγεις και δεν κάνεις πενιχρά συμφωνητικά λόγω του πρότερου δημόσιου βίου,.
    2. Οταν κοιτάς το καλύτερο το κοιτάς όχι μόνο σε σχέση με τον αντίπαλο αλλά σε σχέση με την αγορά
    3. ΔΕν κατηγοριοποιείς τις προσλήψεις σου ανάλογα με το απο που έρχονται.
    4. Αν ότι καλύτερο που υπάρχει στην αγορά το είχε η AEGEAN τότε επέτρεψε μου να πω ότι είτε ο πρόεδρος της ήταν πανέξυπνος και χάζεψε , για να τους αφήσει να φύγουν, ή ο κος. Βγενόπουλος ήταν απλά τυχερός.

    Παρενθετικά θα σου πω ότι στον Ιδ. Τομέα είμαι το έχω δηλώσει κατ επανάληψη άρα΄σύμφωνα με τα όσο γράφεις και δει κεφαλαία , που στην γλώσσα του διαδικτυου αν δεν τα δικαιολογήσεις σημαίνει ότι φωνάζεις , παει να πει ότι μάλλον εκνευρίστηκες.Τα νεύρα δεν κάνουν καλό και δεν βοηθούν τον διάλογο

    Οσο για τον κ. Βγενόπουλο επειδή ακριβώς δεν ξέρεις που δουλεύω μπορεί να είμαι και προισταμένη σου μπορεί να είμαι και στην εταιρεία πίσω σου ή μπορεί να δουλεύω και για τον Βγενόπουλο δεν το ξέρεις , θα σου έλεγα ότι ακόμα και στον Ιδ. Τομέα δεν είναι όλοι 100% killer όσο για το όνομα που πέτυχε και έγινε ολόκληρος ντόρος θα πως απλά την παροιμία
    ''κοντά στον βασιλικό ποτίστηκε και η γλάστρα''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δράκων και λοιποί επικριτές, είστε αντιπροσωπευτικό δείγμα Νεοέλληνα κακομοίρη. Μικρόψυχοι και ζηλόφθονες, δεν εννοείτε να να πείτε μία καλή κουβέντα για κάποιον που προκόβει και δεν είναι στα μικρά σας μέτρα.
    Κάτι μίζερα ανθρωπάκια σαν και του λόγου σας είναι αιτία, από την εποχή του Καποδίστρια ήδη, και η Ελλάδα δεν μπόρεσε ποτέ να προκόψει.

    Μια ζωή θα είμαστε μεσ' τα σκ.τά και θα φταίτε εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και κάτι ακόμα ανώνυμε 1 Οκτώβριος 2009 8:09 μμ που ξέχασα να στο δώσω να το διαβάσεις μήπως και αυτοί δεν γνωρίζουν απο Iδ. τομέα ή δουλεύουν στην Aegean δες αυτή την ιστοσελίδα ... τhttp://www.hrima.gr/article.asp?view=316&ref=307

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητέ ανώνυμε 2/10 11:03 σωστά όταν προκόβει πατώντας επί πτωμάτων ναι θα του πω μπράβο για την Ελλάδα αλλά θα θάψω και τα πτώματα τα οποία επιμελώς κρύβουμαι. Οσο για το γιατι η Ελλάδα δεν πάει μπροστά, θα σου πω ότι ο εργασιακός μεσαίωνας που έπεται της σμίκρυνσης της Ελλάδος, από άτομα που χαίρονται με το τυρί και δεν κοιτάνε την φάκα θα ρθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητέ ανώνυμε 2 Οκτώβριος 2009 11:03 πμ.
    Οι χαρακτηρισμοί σου επιστρέφονται και θα σου το αιτιολογήσω.
    Ξέρω μία παροιμία η οποία λέει: όπου ακούς πολλά κεράσια, πάρε και μικρό καλάθι.
    Αυτό ακριβώς κάνω εγώ και οι ΄΄επικριτές΄΄ όπως μας χαρακτήρισες, κρατάμε μικρό καλάθι. Και αυτό διότι είμαστε πιο σκεπτόμενοι από εσένα, που έσπευσες να υπερασπιστείς τον συγκεκριμένο επιχειρηματία. Για μας οι αναρτήσεις γίνονται θέμα ανάλυσης και όχι ευκαιρία άβουλου χειροκροτήματος. Άλλωστε οι αναρτήσεις πολλές φορές αφορούν κείμενα και άρθρα εφημερίδων οι οποίες από τον καιρό του Καποδίστρια που αναφέρεις υποστηρίζουν συγκεκριμένα πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα.
    Ναι, συμφωνώ ότι θα είμαστε μια ζωή μέσα στα σκατά, όπως είπες, εάν δεν ξυπνήσουμε όμως και δεν σταματήσουμε να πιστεύουμε τα παχιά λόγια. Η κατάντια μας ως χώρα οφείλεται σε αυτό ακριβώς.

    Η Ελλάδα φίλε μου κάποτε πρόκοψε γιατί κάποιοι επιχειρηματίες κάποιας άλλης εποχής αφιέρωσαν όλη την περιουσία τους για την ανάπτυξη της Ελλάδας ιδρύοντας σχολεία, νοσοκομεία και αμέτρητα άλλα ιδρύματα. Κανένας από αυτούς του Εθνικούς Ευεργέτες δεν επιδίωξαν την προσωπική προβολή. Και κανένας από αυτούς δεν θα πουλούσε τον ΟΤΕ σε ξένους. Ο Βγενόπουλος να είσαι σίγουρος ότι την στάση του αυτή θα προσπαθήσει να την εξαργυρώσει.
    Αν λοιπόν το να σκέπτομαι και να αναλύω ότι μου ΄΄πασάρουν΄΄ τα ΜΜΕ, χωρίς τα καταπίνω, είναι μικροψυχία και ζηλοφθονία τότε μάλλον η διάσταση των απόψεων μας είναι πολύ μεγάλη.
    Θα προκόψουμε μόνο όταν γίνουμε σκεπτόμενοι πολίτες.
    Διάβασε ξανά λοιπόν το προηγούμενο σχόλιό μου καθώς και αυτό και σκέψου την άλλη φορά καλύτερα πριν προβείς σε χαρακτηρισμούς.

    Δράκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στα Σκόπια λειτουργεί η ΜΑΤ (Macedonian Air Transport, αυτό είναι το επίσημο όνομα). Το Macedonian airlines είναι ένα παράνομο "προσωνύμιο" που έβαλαν οι Σκοπιανοί. Κανένας δεν έφερε αντίρρηση !!!

    Το "προσωνύμιο" Macedonian airlines, στο επίσημο Macedonian Air Transport, είναι παράνομο επειδή δημιουργήθηκε ΑΡΓΟΤΕΡΑ απο την θυγατρική της ΟΑ.

    Η Macedonian airlines, θυγατρική της Olympic ποτέ δεν έπαψε να λειτουργεί.

    απο το Wikipedia........
    The Olympic Airways management board decided to rename the charter subsidiary of the Group, Olympic AirTours in 1992 and the Macedonian Airlines brand name was created. The company had nothing to do with MAT Macedonian Airlines, which was founded two years later, in 1994. .......1998. In this year the airline acquired two B727-200 from Olympic Airways. ......Mr. Vgenopoulos mentioned that Olympic Air holds the exclusive rights to the Macedonian Airlines brand name
    http://en.wikipedia.org/wiki/Macedonian_Airlines_(Greece)

    Η ΜΑΤ, έχει περισσότερα οικονομικά προβλήματα απ αυτά που είχε η ΟΑ. Πριν λίγες μέρες έχασε το 1 απ τα 2 (μόνον) αεροπλάνα που διαχειρίζονταν, επειδή αυτό ήταν ιδιοκτησίας της JAT (Σερβική), και η οποία έχει επίσης πολλά προβλήματα και της κατασχέθηκαν αεροπλάνα (περιλαμβανομένου αυτού που ενοικίαζε στην ΜΑΤ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.