24/5/10

Μουφτής αντί Χάλκης

..Παράλληλα, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τις αλλαγές που επιφέρει ο «Καλλικράτης», εκτιμώντας ότι το νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα μελλοντικού ελέγχου περισσότερων δήμων με την αλλαγή των πληθυσμιακών συσχετισμών υπέρ των μουσουλμάνων. Μεγαλύτερο την ίδια ώρα θα είναι και το περιθώριο που θα έχει το τουρκικό προξενείο να επηρεάζει την εκλογή ακόμη και χριστιανών υποψηφίων...

Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία-Του ΤΑΣΟΥ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
Βασικό στην ατζέντα των ελληνοτουρκικών έχει καταστήσει η Αγκυρα το θέμα της Θράκης, το οποίο έθεσε και δημοσίως ο Ταγίπ Ερντογάν κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα, επιχειρώντας ουσιαστικά να εξισώσει την εκλογή μουφτή απευθείας από τη μουσουλμανική μειονότητα με τα ζητήματα του Πατριαρχείου και την επαναλειτουργία της Σχολής της Χάλκης.

Μπορεί ο τούρκος πρωθυπουργός να μην επισκέφθηκε τελικά την περιοχή, για να μη χαλάσει την «ωραία ατμόσφαιρα», φρόντισε, ωστόσο, να συναντηθεί με τα μέλη της λεγόμενης «Συμβουλευτικής Επιτροπής Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης», πρόεδρος της οποίας είναι ο ψευδομουφτής της Ξάνθης, Αχμέτ Μετέ, και να ακούσει τα προβλήματα που του έθεσαν.

Παρόντες στη συνάντηση, η οποία έγινε στο ξενοδοχείο όπου έμεινε ο Τ. Ερντογάν, ήταν επίσης οι δύο μειονοτικοί βουλευτές, Τσετίν Μάντατζη και Αχμέτ Χατζηοσμάν, ο έτερος ψευδομουφτής (της Κομοτηνής) Ιμπραΐμ Σερίφ, ο πρόεδρος της «Τουρκικής Ενωσης Ξάνθης», Αχμέτ Καρά, και ο πρόεδρος του Συλλόγου Επιστημόνων Μειονότητας Δ. Θράκης, Μουσταφά Κατραντζή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, βασικό θέμα για το οποίο ενδιαφέρθηκαν οι εκπρόσωποι της μειονότητας ήταν οι εξελίξεις στο ζήτημα της εκλογής μουφτή, για το οποίο ο τούρκος πρωθυπουργός υποσχέθηκε ότι θα κάνει ό,τι είναι δυνατό για να ευοδωθεί αυτή η επιδίωξη.

Παράλληλα, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τις αλλαγές που επιφέρει ο «Καλλικράτης», εκτιμώντας ότι το νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα μελλοντικού ελέγχου περισσότερων δήμων με την αλλαγή των πληθυσμιακών συσχετισμών υπέρ των μουσουλμάνων. Μεγαλύτερο την ίδια ώρα θα είναι και το περιθώριο που θα έχει το τουρκικό προξενείο να επηρεάζει την εκλογή ακόμη και χριστιανών υποψηφίων.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ετέθη μετ' επιτάσεως το θέμα των τουρκικών επενδύσεων στη Θράκη, η οποία, όπως είπαν, αφ' ενός αντιμετωπίζει την αποβιομηχάνιση και αφετέρου ζει το τέλος των αγροτικών επιδοτήσεων. Από την τουρκική πλευρά δόθηκε έμφαση στην πολυπληθή αντιπροσωπεία επιχειρηματιών, με επικεφαλής τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου της Κωνσταντινούπολης, οι οποίοι βρίσκονται στη Θράκη και αναζητούν ευκαιρίες για επενδύσεις. Ο Τ. Ερντογάν είπε, επίσης, ότι αναζητούνται τρόποι για την έναρξη των εργασιών τουρκικών τραπεζών στη χώρα μας και ανέφερε την απόφαση για επέκταση της Ziraat Bank, εκτός από την Αθήνα και την Κομοτηνή, σε Θεσσαλονίκη και Ξάνθη.

Τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία
Στο επίκεντρο βρέθηκαν και τα εκπαιδευτικά θέματα, με πρώτα αυτά της δίγλωσσης εκπαίδευσης (σε ελληνικά και τουρκικά) στα νηπιαγωγεία αλλά και της αναβάθμισης της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ) για την εκπαίδευση των ελλήνων μουσουλμάνων δασκάλων.

Η προβολή από την Αγκυρα του αιτήματος για εκλογή των μουφτήδων φαίνεται ότι διαμορφώνει στο εσωτερικό της μειονότητας όρους ανταγωνισμού ανάμεσα στους βουλευτές και τον ψευδομουφτή Αχμέτ Μετέ για τον βαθμό επιρροής του καθενός, αφού σε μια τέτοια περίπτωση η νομιμοποίηση των θρησκευτικών ηγετών θα είναι σημαντική. Σύμφωνα με στελέχη της μειονότητας, οι βουλευτές προκρίνουν την εκλογή των μουφτήδων όχι από μια ευρεία βάση, αλλά από κάποιο εκλεκτορικό σώμα.

7 σχόλια:

  1. Ο Καλλικράτης φέρνει τον διαμελισμό της Ελλάδας!

    Πρέπει να καταργηθεί η τοπική αυτοδιοίκηση και το κράτος να αναλάβει τα έργα, την συγκοινωνία, την υγεία, την ύδρευση, κτλ, όλης της Ελλάδας.

    Η ΕΕ θέλει να είμαστε αδύναμο κράτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. την κατάργηση της εφαρμογής του μουσουλμανικού νόμου της σαρίας στη Θράκη, κάτι που έχει καταργηθεί και στην ίδια την Τουρκία εδώ και δεκαετίες. Σήμερα η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που εφαρμόζει τη σαρία για τους μουσουλμάνους πολίτες της, κατ΄ απόκλιση μάλιστα του Αστικού Κώδικα, σε υποθέσεις γάμου, διαζυγίου, επιτροπείας, κηδεμονίας, διαθήκης και εξ αδιαθέτου διαδοχής. Οι δικαστικές εξουσίες και αποφάσεις του μουφτή- ιεροδίκη, έναντι των οποίων οι έλληνες τακτικοί δικαστές δεν τείνουν να ασκούν τίποτα περισσότερο από έναν τυπικό έλεγχο, καθιστούν αναγκαίο τον διορισμό αντί για την εκλογή του. Καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα, αλλά, όπως είπα, ούτε και η Τουρκία, δεν επιτρέπει την υποκατάσταση του εθνικού Δικαίου από ιερούς κανόνες οποιασδήποτε θρησκείας. Μόνο σε σκληρά ισλαμικά καθεστώτα, όπως στη Σαουδική Αραβία και στο Αφγανιστάν, επιβιώνει αυτό το καθεστώς. Το αποτέλεσμα είναι παιδιά να παντρεύονται δι΄ αντιπροσώπου σε ηλικία 14 ετών, να μην αναγνωρίζεται το δικαίωμα του διαζυγίου σε γυναίκες και μάνες, οι οποίες χάνουν, και υποχρεωτικά, την επιμέλεια των ανήλικων παιδιών τους. Η θλιβερή αυτή πραγματικότητα συνιστά εθνικό όνειδος, κάτι που δυστυχώς η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, παρά τις προσπάθειές μου, δεν αποφάσισε να εξαλείψει.H PROTASH THS KYRIAS MHTSOTAKH MPAKOGIANH KOYBELOY EINAI ARISTH KAI PREPEI NA ΕΦΑΡΜΟΣΤΗ AMΜESA .THA EINAI MIA KALH MALAKH KΥNHSH. NA APELEYTHEROSOYME TOYS MOYSOULMANOUS ELLHNES APO THN SARIA .TELIKA AN KATEI EINAI SOSTO PREPEI NA TO YPOSTHRIZOYME ESTO KAI TO ATOMO POY TO PROTINH EXEI KANEI DIAFORA ALLA LATHI.H KATARGHSH THS SARIAS EINAI PIO ANAGEA THS APOMAKRINSIS TOY PROKSENIOY.EXOYME PARAXORISH THN DIKASTIKH EKSOUSIA TOY KRATOUS MAS STO MOUSOULMANIKO IERATIO.OYTE H TOYRKIA TO EXEI KANEI AYTO. H PERIOXH THA GINEI POLOS ELKSHS MOUSOULMANON LOGO SARIAS. ΤΑΛΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ 24 Μαΐου 2010 8:53 π.μ.

    Σωστά, όπως και ο Χίτλερ κατάργησε τα επί μέρους κρατίδια κι έκανε "έναν λαό, ένα κράτος, έναν αρχηγό" (ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έξω από την Ελλάδα η κυβέρνηση ΓΑΠ!

    Ξύπνα ηλίθιε λαέ,τα τσιράκια της νέας τάξης είναι εδώ!

    Ηλίθιε Πασοκε, που νομίζεις ότι ζούμε στο '80 ή στο '90!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαρία: Σαρία βασίζεται στις αρχές που βρέθηκαν στο Κοράνι και στα άλλα ισλαμικά θρησκευτικά - πολιτικά κείμενα. Δεν υπάρχουν κοινών αρχών μεταξύ της Ελληνικης νομοθεσίας και της Σαρία.

    Σύμφωνα με το νόμο της Σαρία:


    · Δεν υπάρχει θρησκευτική ελευθερία
    · Δεν υπάρχει ελευθερία του λόγου
    · Δεν υπάρχει ελευθερία της σκέψης
    · Δεν υπάρχει ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης
    · Δεν υπάρχει ελευθερία του Τύπου
    · Δεν υπάρχει ισότητα των λαών-μη μουσουλμανικών, ένας Άπιστος, δεν είναι ποτέ ίσος με τον μουσουλμανό
    · Δεν υπάρχουν τα ίσα δικαιώματα για τις γυναίκες
    · Η Γυναίκες μπορεί να ξυλοκοπηθουν
    · Οι μη μουσουλμανικοι δεν μπορούν να φέρουν όπλα
    · Δεν υπάρχει ίση προστασία στο πλαίσιο της Σαρία και για διάφορες κατηγορίες ανθρώπων. Η δικαιοσύνη εχει δυϊσμό, με ένα σύνολο νόμων για τους μουσουλμανους άνδρες και διαφορετικές νομοθεσίες για τις γυναίκες και τους μη Μουσουλμάνους.
    · το δική μας Σύνταγμα είναι ένα τεχνηκο έγγραφο της άγνοιας, jahiliyah, πρέπει να ειναι υπο προς Σαρία
    · Δεν υπάρχει η δημοκρατία, διότι αυτό σημαίνει ότι ένας μη μουσουλμανος να είναι ίσος με εναν μουσουλμανο
    · Μη μουσουλμάνοι είναι dhimmis, τρίτης κατηγορίας πολίτες
    · Δεν υπάρχει χρυσός κανόνας
    · Δεν υπάρχει κριτική σκέψη
    ·Όλοι πρεπει να ειναι κατω από το νόμο της Σαρία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να μελετήσεις και να καταλάβεις με ποιον είσαι αντιμέτωπος ποιος ειναι ο εχθρος . Και εσείς πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι αυτό δεν είναι μια θρησκεία που αγωνίζονται ενάντια. αγωνίζομαστε εναντίον ενος θεο-πολιτικόυ σύστηματος πεποιθήσεων [ισλαμοφασισμος ]. Κάτι που κάνει αυτό το πράγμα από το 622 μ.Χ. έβδομο αιώνα. 1388 χρόνια. Αν Θέλετε ξεθάβω τον Charles Martel και να τον ρωτήσετε γιατί πάλευε ο στρατός του εναντια στους μουσουλμανους στη μάχη της Τουρ το 732. Θέλετε να ζητήσετε από το ενετικό στόλο στο Λεπάντο γιατί πολεμούσαν ένα στόλο μουσουλμάνων το 1571.κ.τ.λ


    Θέλετε να ζητήσετε από το χριστιανικό, εεε εννοώ τη γερμανικους και αυστριακους ιππότες γιατί πολεμούσαν στις πύλες της Βιέννης το 1683. Θέλετε να ρωτήσει τους ανθρώπους τι έγινε στην Κωνσταντινούπολη και γιατί σήμερα ονομάζεται ιστανμπουλ επειδή έχασε εκείνη την πάλη το 1453 οι Ελληνες το εχουμε νοπω στο πετσι μας . Θα χρειαστεί να μπειτε στο Κοράνι, θα πρέπει να κατανοήσετε της παραινέσεις του, θα πρέπει να διαβάσετε το σούρα, θα πρέπει να διαβάσετε το haddith, και τότε μπορείτε να καταλάβετε πραγματικά ότι αυτό δεν είναι διαστροφη
    Κάνουν ακριβώς αυτό που λέει το βιβλίο. εμείς πρόκειται να καθορίσουμε σαφώς ποιος είναι αυτός ο εχθρός για την κατανόηση των στόχων μας και των στόχων του και στη συνέχεια να κανουμε το σωστό και πρέπον ενεργιων σκοπών και των στόχων όχι μόνο για την εξασφάλιση της Δημοκρατίας μας αλλά και για τη διασφάλιση δυτικού πολιτισμού. Καθιν στιγμην ειμαστε υπο κατοχη οι εθνομηδενιστες εχουν καταλαβει την δημοκρατια μας βοηθουμενοι και επικουρουμενοι απο τα λαμογια και τους πατρονες τους.



    Σε αντίθεση με τον κοινό νόμο, Σαρία δεν είναι ερμηνευτικη, ούτε μπορεί να αλλάξει. .-/ ΤΑΛΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.