8/12/10

Ερώτηση Καρατζαφέρη στον πρωθυπουργό για σχέδια εξτρεμιστών μουσουλμάνων στην Αθήνα

Αθήνα: Την επίκαιρη ερώτηση προς τον πρωθυπουργό σχετικά με «ανησυχητική κινητικότητα μουσουλμανικών εξτρεμιστικών κύκλων» κατέθεσε εκ νέου στη Βουλή ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γ.Καρατζαφέρης. Παράλληλα, η Ντόρα Μπακογιάννη απευθύνει στον πρωθυπουργό επίκαιρη ερώτηση σχετικά με την αντιμετώπιση της εισόδου παράνομων μεταναστών στην χώρα.


Ειδικότερα, ο κ. Καρατζαφέρης επισημαίνει: «Πληθαίνουν οι πληροφορίες που μιλούν για επικίνδυνες διασυνδέσεις ορισμένων μελών της μουσουλμανικής κοινότητας με οργανωμένα εξτρεμιστικά κέντρα του εξωτερικού.

»Σύμφωνα με ανάλυση του έγκυρου περιοδικού "Επίκαιρα", αξιωματούχοι των ελληνικών υπηρεσιών ασφαλείας εκτιμούν ότι οι κύκλοι αυτοί αναμένουν την κατάλληλη στιγμή ώστε να προκαλέσουν γενικευμένη αναταραχή με σκοπό την προώθηση των θέσεων και των αιτημάτων τους ή ακόμα και την αποσταθεροποίηση της χώρας.

»Οι ελληνικές αρχές, μάλιστα, φέρονται να έχουν συγκεκριμένες πληροφορίες που δείχνουν εμπλοκή ακόμη και προσώπου που εργάζεται για λογαριασμό της τουρκικής μυστικής υπηρεσίας ΜΙΤ».

Ο κ. Καρατζαφέρης ρωτά τον πρωθυπουργό: «Αληθεύουν οι πληροφορίες αυτές; Σας προβληματίζει η πιθανότητα εκδήλωσης τέτοιων συγκρούσεων, ειδικά από την στιγμή που η κυβέρνησή σας προσανατολίζεται στη δημιουργία Ισλαμικού Τεμένους στο κέντρο της Αθήνας;»

Παράλληλα, το ζήτημα της αντιμετώπισης της παράνομης μετανάστευσης θέτει σε επίκαιρη ερώτησή της η Ντόρα Μπακογιάννη προς τον πρωθυπουργό.

Η βουλευτής σημειώνει ότι «η παρουσία δυνάμεων της Frontex το τελευταίο διάστημα στην περιοχή, αν και αναμφισβήτητα υποβοηθητική δεν είναι αποτρεπτική, αλλά ταυτοχρόνως αύξησε τη μεταναστευτική ροή στο νότιο κομμάτι του Έβρου».

Ερωτά, δε, τον πρωθυπουργό ποια πρόσθετα μέτρα θα λάβει η πολιτεία, για να αποτραπεί η είσοδος των παράνομων μεταναστών, αν υπάρχει σχεδιασμός για την επαρκή φύλαξη της συνοριακής μεθορίου, τι έχει κάνει το υπουργείο Εξωτερικών ως συνέχεια των προσπαθειών της προηγούμενης κυβέρνησης για υπογραφή πρωτοκόλλων επανεισδοχής κι αν εφαρμόζει η Τουρκία τα συμφωνηθέντα με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Πηγή: news.in.gr
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

36 σχόλια:

  1. Πέφτουν τα ποσοστά του Καρατζαφύρερ και δημιουργεί κλίμα έντασης ως γνήσιος προβοκάτορας για προφανείς σκοπούς. Από τους μετανάστες και τους πρόσφυγες δεν κινδυνεύουμε αν τους αντιμετωπίζουμε ως ανθρώπους και όχι ως ζώα. Και τα πράγματα θα γίνουν πολύ καλύτερα για εμάς αν τους προωθήσουμε στη Δυτική Ευρώπη όπου θέλουν να πάνε οι άνθρωποι. Η λύση είναι απλή: να τους δώσουμε χαρτιά για να απεγκλωβιστούν. Δεν είναι ηλίθιοι να θέλουν να μείνουν στην καταρρέουσα Ελλάδα! Εμείς είμαστε ηλίθιοι που κρατάμε τα μπόσικα της Μέρκελ και του Σαρκοζύ, οι οποίοι μας έχουν τουλάχιστον χεσμένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχω και σε μεγαλη εκτιμηση τον Καρατζαφερη (αντιθετα με ορισμενους φιλους μου στην Ελλδα) αλλα σε αυτο το ζητημα δεν εχει ολωσδιολου αδικο! Απο την αλλη γιατι δεν στελνουμε και μερκουσ στην Αγγλια; Αφενος μεν θα αποδιηουν εδω περα ποσο αγαπανε τους μοθσουλμανους και αφετερου οι Αγγλοι ειναι οι κυριοι υπευθυνοι για τα χαλια του Πακσταν και απο τους βασικους υπευθυνους για το Αβγανισταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ 8 Δεκεμβρίου 2010 10:39 π.μ.

    Αν δεν μπορείς να κάνεις αντίλογο με σοβαρά επιχειρήματα, τότε κάτσε στ’ αυγά σου. Ο ΛΑ.Ο.Σ. είναι το πρώτο κόμμα που έφερε στην Βουλή το μεταναστευτικό και τα εθνικά μας θέματα και εξακολουθεί να είναι το μόνο κόμμα που κάνει ερωτήσεις γι αυτά. Αν είχες διαβάσει το άρθρο, στο οποίο αναφέρεται ο Καρατζαφέρης και δεν είχες απλώς σκοπό να πετάξεις λάσπη, θα καταλάβαινες ότι έπρέπε να μας είχε βάλει όλους σε σκέψεις. Δυστυχώς, κανένα άλλο κόμμα της Βουλής δεν ασχολείται με τα τόσο κρίσιμα αυτά θέματα. Και το θέμα της λαθρομετανάστευσης, για λόγους ευνόητους, καθάπτεται άμεσα της εθνικής ασφαλείας της χώρας μας.

    >Από τους μετανάστες και τους πρόσφυγες δεν κινδυνεύουμε αν τους αντιμετωπίζουμε ως ανθρώπους και όχι ως ζώα.<

    Μόνον ένας ηλίθιος συριζάς μπορεί να αμολά τέτοιες αρλούμπες, εκτός κι αν είσαι και ο ίδιος γόνος λαθρομεταναστών, πράγμα καθόλου απίθανο, που έμαθε ελληνικά σε ελληνικά σχολεία με έξοδα Ελλήνων φορολογουμένων. Ποιος μεταχειρίζεται τους μετανάστες σαν ζώα; Εδώ τους πιάνουν να παρανομούν και με διαταγή του Καστανίδη τους αφήνουν ελεύθερους, διότι προφανώς έχουν φρακάρει οι φυλακές. Θα έπρεπε αν κα΄νουμε ό,τι και οι Ελβετοί, να τους απελαύνουμε. Αν σήμερα απελάσουμε τους έγκλειστους στις φυλακές μετανάστες, τα σωφρονιστικά ιδρύματα θα πάψουν να είναι χωματερές ανθρώπων.

    Όσο για την ανόητη σου πρόταση για προώθηση στην Ευρώπη με ελληνικά διαβατήρια, μάθε ότι οι Ευρωπαίοι δεν είναι κουτόφραγκοι. Και η Ισπανία το επιχείρησε αυτό και της έκοψαν τον βήχα από τις Βρυξέλλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι να απορεί κανείς για την αντίληψη διάφορων αναγνωστών αυτού του ιστολόγιου, που θεωρητικά θα έπρεπε να είναι καλύτερα ενημερωμένοι αφού σχολιάζουν σε αυτό.
    Είναι πασίγνωστο ότι οι δουλικές κοινοβουλευτικές κυβερνήσεις (ΝΔ & ΠΑΣΟΚ) έχουν δεσμευτεί και απαγορεύεται η προώθηση και μετακίνηση ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ από μια χώρα στην άλλη.
    Η επίκληση ανθρωπιστικών αισθημάτων για τις συνθήκες διαβίωσης των λαθρομεταναστών
    είναι και άκυρη και αντιφατική. Το δημοκρατικό κοινοβουλευτικό μας σύστημα έχει εκμαυλίσει και διαφθείρει ακόμα ΚΑΙ τον λαό, οδηγώντας την Ελλάδα στην χρεοκοπία και εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων της στους πιστωτές της. Κατά συνέπεια με ποίους πόρους θα περιθάλψει το κράτος σας, και θα στείλει πίσω στις πατρίδες τους, αυτούς τους λαθραίους?
    Όλοι αυτοί οι "ανθρωπιστές", οι οποίοι είναι επί το πλείστον αστοί και φοροφυγάδες, ας κάνουν ένα ταμείο να περιθάλψουν τους λαθραίους και ας βάλουν και κανένα ένσημο στις οικιακές βοηθούς τους. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ.
    Η πλέον εξωφρενική κοροϊδία και ξεφτίλα του κοινοβουλευτισμού είναι η ερώτηση της Ντόρας για την είσοδο των λαθραίων. Όσο ήταν ΥΠΕΞ ευλογούσε την πολυτισμικότητα, τώρα όμως ψάχνει τα ρημάδια τα ψηφαλάκια... Ας τα κομμάτια λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ 10:39 π.μ.

    «Δεν είναι ηλίθιοι να θέλουν να μείνουν στην καταρρέουσα Ελλάδα!»

    Μα δεν μένουν, φεύγουν. Αλλά αυτοί που φεύγουν είναι αυτοί που θέλουν να εργαστούν νόμιμα. Έτσι μένουν τα ιζήματα, αυτοί που ούτως ει άλλως ζουν από την παρανομία. Και μένουν, διότι η παρανομία στην Ελλάδα είναι εύκολη και δεν τιμωρείται. Ας εφαρμόζαμε το δίκαιο των χωρών τους και θα βλέπαμε πόσοι θα μένανε. Άλλωστε, στην αναμπουμπούλα χαίρεται ο λύκος και το λες και μόνος σου, «καταρρέουσα Ελλάδα!»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. //...Θα έπρεπε αν κα΄νουμε ό,τι και οι Ελβετοί, να τους απελαύνουμε.// 11:43 π.μ.
    --------------
    Να σε συγχαρώ για την ...εξαιρετικά πρωτότυπη πρόταση !!!
    Σε ποιά χώρα θα τους στέλνουμε εάν δεν δηλώνουν τα στοιχεία τους και δεν προκύπτουν αυτά αλλιώς, αφού δεν έχουν μαζί τους -επίτηδες- κάποιο χαρτί;
    Μιλάμε για αυτούς που βρίσκονται ήδη στην Ελλάδα.
    Ξέρω τι θα απαντήσεις:
    - Να τους ...βασανίσουμε μέχρι να το πουν!
    - Να τους βάλλουμε φυλακή/καταναγκαστική εργασία μέχρι να το μαρτυρήσουν.

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πώς τις σκέφτεται όλες αυτές τις ...σοφίες και τις λέει ο Καρατζαφέρης;
    Όπως εκείνη που ήθελε να στέλνουμε τον χειμώνα τα πυροσβεστικά μας αεροπλάνα στην ...Αυστραλία να σβύνουν φωτιές και μετά που θάχουμε εμείς καλοκαίρι, να στέλνουν οι Αυστραλοί τα δικά τους...
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλα ο Καρατζαφερης καηκε οταν τα αφεντικα του ζητησαν να βαλει πλατη στον ΓΑΠ για την παραδοση της κυριαρχιας της Ελλαδος στους δανειστες της.....

    Οσο για τους καθε λογης ανεμομαζεματα χωρις χαρτια θελουν μαζεμα σε βαπορια που ειναι δεμενα και σαπιζουν στον Πειραια και με συνοδια στρατου να τους παμε απο εκει που ηρθαν...

    Ενα Ερωτημα σε ολλους τους καναπεδοξαπλωτους..

    Αν γινει ενας πολεμος με τους Τουρκους και επιστρατευση θα πρεπει μεσα σε 24-48 ωρες οι αρενες ηλικιας απο 20-50 χοντρικα να παμε στις μοναδες βορεια και στα νησια...
    Πισω φανταζεστε τι θα γινει που θα μεινουν τα γυνεκοπαιδα και οι γεροι???

    Το 40 οι Ελληνες πηγαν και πολεμησαν για την πατριδα και την οικογενεια τους.. Τωρα θα πολεμας και σκευτεσαι οτι πολεμαει και η γυναικα σου να μην μπουκαρουν τα πακιστανια μεσα στο σπιτι σου!!!

    Δεν αναφερω βεβαια ποσοι απο αυτους θα ειναι Τουρκοι δολιοφθορεις... κτλ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οπως μας τους στελνουν πίσω χωρίς να είναι Ελληνες απλά με τη λογική ότι απο εδώ ήρθαν εε να τους στείλουμε και εμείς στην χώρα από την οποία ήρθαν και ας βρουν εκείνοι την άκρη.
    Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο τους κακόμοιρους λαθρομετανάστες και όχι τους κακόμοιρους Ελληνες επίσης;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συρματόμπλεγμα και από πίσω ναρκοπέδιο. Πόσο θα στοιχίσει; Γεμίζεις και προειδοποιητικές πινακίδες για να μην πηγαίνουν σαν τα πρόβατα και ανατινάζονται οι άμοιροι και τέλειωσε η υπόθεση.
    Από κει και πέρα όποιος εισέρχεται λαθραία την άλλη μέρα κιόλας αποστολή στην χώρα εισόδου. Αν δεν ακυρωθούν οι ανόητες διαδικασίες του τύπου "σε αφήνω ελεύθερο αλλά να εγκαταλείψεις την χώρα μέσα σε ένα μήνα" δεν θα διορθωθεί τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ 12:33 μ.μ.

    Του "νόμιμους" αλλοδαπούς απελαύνουν οι Ελβετοί, όταν παρανομίσουν, βάσει του τελευταίου δημοψηφίσματός τους.

    Οι παράνομοι (λαθρομετανάστες) απελαύνονται αυτομάτως, διότι η παράνομη (το λέει και η λέξη) είσοδος ή παραμονή (μπορεί να έχει λήξει η άδεια παραμονής) στην χώρα, πάντα και παντού αποτελούσε αδίκημα.
    Σ' αυτούς υπάρχει πρόβλημα, επειδή δεν έχουν χαρτιά. Κατάλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. //Σ' αυτούς υπάρχει πρόβλημα, επειδή δεν έχουν χαρτιά. Κατάλαβες;
    8 Δεκεμβρίου 2010 1:48 μ.μ.//
    ------------------
    Όχι, δεν κατάλαβα πού τους στέλνουν αφού δεν έχουν χαρτιά που να φαίνεται ο τόπος καταγωγής τους ώστε να τους στείλουν εκεί.
    Τους διώχνουν στην Ιταλία, στην Γερμανία, στην Αυστρία, στην Γαλλία ή στο ...Λιχτενστάιν;
    Και αυτές οι χώρες τους δέχονται;
    Γιατί η Ιταλία δεν δέχεται να απελάσουμε και τους δικούς μας λαθρομετανάστες εκεί;
    Φίλε, το θέμα έχει και μια πολύ σοβαρή τεχνική δυσκολία και πρέπει να υπάρξει πρακτικό μυαλό για να σκεφτεί την λύση.
    Από θεωρίες έχουμε χορτάσει.
    Απέλαση σημαίνει ότι επαναπροωθείς έναν παράνομο στην πατρίδα του και μπορείς να το κάνεις ΜΟΝΟ εάν ξέρεις ποιά είναι αυτή η πατρίδα του.
    Για να το ξέρεις, ή στο λέει ο ίδιος και το διασταυρώνεις κι εσύ, ή βρίσκεις επάνω του επίσημα χαρτιά (π.χ. διαβατήριό του).
    Αν δεν στο πει ή δεν βρεις χαρτιά του, πού θα τον στείλεις;
    Ξέρω τι θα πεις: εάν είναι ...μαύρος τον στέλνεις Αφρική (σε ποιά χώρα από τις τόσες;). Τον κίτρινο, στην Ασία κ.ο.κ.

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ 1:46 μ.μ.
    Η υπάρχουσα (πρόσφατη) συμφωνία μεταξύ Ελλάδας -Τουρκίας για επαναπροώθηση προβλέπει να γίνεται μόνο για 2.500 άτομα τον ...χρόνο.
    Με τα υπόλοιπα εκατομμύρια που βρίσκονται ήδη στη χώρα και που δεν ξέρεις ούτε από πού είναι (το κρύβουν σκόπιμα) ή δεν ξέρεις από πού μπήκαν (από Τουρκία, Βουλγαρία, Αλβανία, Σκόπια), τι γίνεται;
    Θα πεις πάλι την μ@λ@κί@ για ναρκοπέδια στην ...Αθήνα τώρα;;;
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 1:45 μ.μ.
    Οι Ιταλοί, όποιον πιάσουν στα καράβια από Ελλάδα, τον στέλνουν με το ίδιο καράβι πίσω διότι ΕΤΣΙ προβλέπεται στην Ε.Ε.
    "Στην ΠΡΩΤΗ χώρα της Ε.Ε. που μπαίνουν (εν προκειμένω στην Ελλάδα), ΕΚΕΙ πρέπει να πάρουν πολιτικό άσυλο εάν δικαιούνται ή από εκεί πρέπει να απελαθούν στις χώρες καταγωγής τους.
    Εάν πιαστούν σε άλλη χώρα, ξαναστέλνονται στην Ελλάδα για τα περαιτέρω"...
    Η Τουρκία δεν είναι στην Ε.Ε. και γι αυτό δεν μπορούμε να τους ξαναστείλουμε εκεί.

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστίνα, το πρόβλημα είναι για δυνατούς λύτες...
    Προσωπικά δεν είμαι. Εδώ δεν μπορεί ο ...Βούλγαρης, θα μπορέσω εγώ;
    Πέραν από κάτι ρητά ντουμ σπιρο σπέρο και για το τι έγινε στο ...Ματζικέρτ ή για την συμφωνία Κιουτσούκ-Καϊναρτζί, δεν έχει πει να μας ...σώσει από το πρόβλημα.
    Αλλά δεν έχω ακούσει και κάποια άλλη λογική πρόταση.
    Να ζητάνε μερικοί σήμερα στην Ελλάδα...ναρκοπέδια εναντίον ξένων άοπλων παράνομα εισερχόμενων πολιτών, είναι άκαιρο αφού γίνεται συζήτηση για άρση/κατάργηση των ναρκοπεδίων παντού στον κόσμο ακόμα και εάν αυτά υπάρχουν για στρατιωτική άμυνα.
    Συρματοπλέγματα που μπορεί κάποιος να κόψει εύκολα, ή να ...τορπιλίζονται οι φουσκωτές τους βάρκες κλπ, μου φαίνονται αστεία εκτός τόπου και χρόνου.
    Ας το αφήσουμε να το κάνουν άλλοι που κατέχουν την "τέχνη" με τα τείχη που κτίζουν και αυτοφυλακίζονται.

    Όταν δεν μπορείς να βρεις και να κάνεις την σωστή κίνηση στο σκάκι, ή παραδέχεσαι την ήττα σου, ή αναποδογυρίζεις το τραπέζι με την σκακιέρα και τα πιόνια, ή περιμένεις να σου έλθει η σωστή ιδέα.
    Στις δύο πρώτες περιπτώσεις έχεις χάσει από χέρι, ενώ στην τρίτη έχεις ελπίδες κάτι να γίνει.

    Η Ελλάδα -μέχρι να λυθεί το πρόβλημα οριστικά- μπορεί να ξανασυζητήσει το θέμα στην Ε.Ε. και να ζητήσει να αλλάξει το υπάρχον καθεστώς που υποχρεώνει την πρώτη χώρα εισόδου να λύνει το πρόβλημα μόνη της.
    Να ζητήσουμε και να δεχθούν, ότι όλοι οι παράνομοι που ζουν στην Ελλάδα, πρέπει να διαμοιρασθούν αναλογικά σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. και να στείλουν στον Έβρο/Αιγαίο όσους συνοριοφύλακες και μέσα χρειάζονται ώστε να κλείσουν τα σύνορα.
    Και είπαμε, αυτό δεν λύνει οριστικά το πρόβλημα...
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε Τζιμη σε εχω παρατηρισει και σε αλλα σχολια οτι εισαι γενικα ευαισθητος με τα ανθρωπινα δικαιωματα και τουσ ξενους κτλ...

    Για πες μας τι νομιζεις οτι πρεπει να κανει η Ελλας, ετσι περιληπτικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. //Συρματόμπλεγμα και από πίσω ναρκοπέδιο. Πόσο θα στοιχίσει; Γεμίζεις και προειδοποιητικές πινακίδες για να μην πηγαίνουν σαν τα πρόβατα και ανατινάζονται οι άμοιροι και τέλειωσε η υπόθεση.//
    1:46 μ.μ.
    ------------------
    Σε λίγο θα μας πεις ότι πρέπει να πάει αστυνομία, στρατός και εθελοντές πολίτες (ανάμεσά τους κι εσύ), να αποκλείσετε τις περιοχές που είναι αυτοί οι ..."άμοιροι" μαζεμένοι και να ρίξετε ...δηλητηριώδη αέρια ...
    "και τέλειωσε η υπόθεση"...
    Να ρωτήσω; α)από πού είσαι, διότι αυτό δεν μου φαίνεται να φέρνει προς ελληνικό πολιτισμό, αλλά προς μεσανατολική βαρβαρότητα τύπου Σαντάμ, Νετανιάχου και λοιπών ισλαμο/σιωνιστο/φασιστών και β) πόσω χρονών είσαι;;; Πάνω από 18;;;
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εντωμεταξύ ο στρατός στα σύνορα φυλάει το παγκάκι
    -Ακόμα δεν στέγνωσε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. //Σ' αυτούς υπάρχει πρόβλημα, επειδή δεν έχουν χαρτιά. Κατάλαβες;
    8 Δεκεμβρίου 2010 1:48 μ.μ.//
    ------------------
    Όχι, δεν κατάλαβα πού τους στέλνουν αφού δεν έχουν χαρτιά που να φαίνεται ο τόπος καταγωγής τους ώστε να τους στείλουν εκεί.

    _________________________________

    Μήπως είσαι βλάκας και χάνω άδικα τον χρόνο μου; Σου είπα ότι, αν ο λαθραίος δεν έχει χαρτιά, υπάρχει πρόβλημα. Τι δεν κατάλαβες, δηλαδή;

    Οι νόμιμοι, έχουν χώρα προελεύσεως. Γι αυτούς έγινε το δημοψήφισμα. Αν δεν είσαι Ελβετός υπήκοος και παρανομήσεις, απελαύνεσαι.

    "Να ζητάνε μερικοί σήμερα στην Ελλάδα...ναρκοπέδια εναντίον ξένων άοπλων παράνομα εισερχόμενων πολιτών, είναι άκαιρο αφού γίνεται συζήτηση για άρση/κατάργηση των ναρκοπεδίων παντού στον κόσμο ακόμα και εάν αυτά υπάρχουν για στρατιωτική άμυνα."

    Η Τουρκία έχει ναρκοπέδιο στον Έβρο, ενώ εμείς το βγάλαμε εξ αιτίας των λαθρομεταναστών, καίτοι υπήρχε προειδοποιητική πινακίδα ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ.

    Αλλά, αφού μας είπες τις αντιρρήσεις σου, πες μας τώρα και τι γνώμη σου για το τι μέλλει γενέσθαι. Σ' "ακούμε"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρε 5:30 μ.μ., δεν είναι συναισθηματισμός αλλά γνώση (από εμπειρία) της πραγματικότητας αφού έχω κάνει και εγώ ...ξένος για πολλά πολλά χρόνια.
    Στο σχόλιο μου 5:29 μ.μ. ομολογώ ότι δεν έχω πρόταση για οριστική/δραστική λύση του προβλήματος.
    Δεν βλέπω όμως να έχει και κάποιος άλλος.
    Ο μόνος που μπορεί να έχει λύση είναι...ο Βούλγαρης, αλλά δεν μας την λέει ο μπαγάσας για να μη του την κλέψουμε !!!
    Θα την υποβάλλει απευθείας στην Ε.Ε. !!!
    Εσύ είσαι καινούριος εδώ;
    Έχεις κάνει κάποιο άλλο σχόλιο για να ξέρω και εσύ τι λες;;;
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στο μοναδικό σου σχόλιο (1:48 μ.μ.)λες: "Οι παράνομοι (λαθρομετανάστες) απελαύνονται αυτομάτως," και εγώ σε ρωτάω προς ΠΟΥ απελαύνονται εάν δεν λένε ποιά είναι η χώρα τους;
    Και συ μου λες άρες μάρες κουκουνάρες ...
    Υπάρχει απόφαση του ΟΗΕ για την άρση/απαγόρευση των ναρκών κατά προσωπικού με την οποία συμμορφώνεται η Ελλάδα.
    Δεν είμαστε ούτε Τουρκία ούτε Ισραήλ να γράφουμε την διεθνή κοινότητα στα παληά μας τα παπούτσια.

    Τα ναρκοπέδια του Έβρου είναι πολλές δεκάδες και εκτείνονται σε όλο το μήκος του. Για ποιό "ναρκοπέδιο" μιλάς;
    Ξέρεις τι είναι αυτό;

    Για ποιές αντιρρήσεις μου μιλάς σε αυτά που έγραψες;
    Μήπως είσαι ο ίδιος στα άλλα σχόλια που λες να πάνε οι φαντάροι μας να ντουφεκίζουν όσους περνάνε παράνομα τον Έβρο;
    Σε ξαναρωτάω: Φαντάρος πήγες;

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είμαι αυτός που έγραψε το πρώτο σχόλιο (περί Καρατζαφύρερ, ζώων-ανθρώπων, προώθησης στην Ευρώπη).

    Να απαντήσω λοιπόν εν τάχει:
    1) Ο Καρατζαφύρερ εισπράττει ψήφους κυρίως εξαιτίας της περίεργης "αδιαφορίας" των κυβερνώντων για αυτό το υπαρκτό πρόβλημα. Το κόμμα-μόρφωμά του δεν έχει ούτε ιδεολογία ούτε αρχές. Μόνο οπορτουνισμό. Όπου πάει το ρεύμα (και με οιονδήποτε αντάλλαγμα), ώστε ένα σύνολο ετερόκλητων ατόμων να καταφέρει να κυβερνήσει το συντομότερο δυνατό.

    2) Τα περί ζώων-ανθρώπων είναι δική μου θέση: Αν σε ένα άνθρωπο συμπεριφέρεσαι ανθρώπινα υπάρχει περίπτωση ο άλλος να είναι ευγνώμων απέναντί σου και να σου συμπεριφερθεί ανάλογα. Αν του συμπεριφέρεσαι σαν να είναι κτήνος, παρείσακτος, ανθρωποειδές κτλ., το πλέον πιθανό είναι να αντιδράσει άσχημα (ειδικά αν είναι εξαθλιώμενος και στερείται παιδείας). Π.χ. στην κατοχή, όταν οι Γερμανοί συμπεριφέρονταν στους Έλληνες σαν ζώα, οι Έλληνες αντέδρασαν με αντάρτικο. Το ίδιο έγινε και στη Γαλλία και τη Ρωσία στην Γαλλική και την Οκτωβριανή Επανάσταση, το ίδιο έγινε και στην Αμερική με τους Ιρλανδούς και Ιταλούς μετανάστες (που ασχολήθηκαν με τη μαφία όταν ήταν περιθωριοποιημένοι)

    3) Δεν είμαι οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ.

    4)Οι προδοτικές κυβερνήσεις έχουν υπογράψει τη μη προώθηση λαθρομεταναστών (για να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα των δήθεν εταίρων μας). Όχι όμως τη μη προώθηση των εχόντων άσυλο από την Ελλάδα, από ό,τι γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. >Υπάρχει απόφαση του ΟΗΕ για την άρση/απαγόρευση των ναρκών κατά προσωπικού με την οποία συμμορφώνεται η Ελλάδα.<

    Όταν καθάπτεται η απαγόρευση της εθνικής ασφαλείας, απλούστατα φέρνεις τις αντιρρήσεις σου στον ΟΗΕ και αρχίζει διάλογος... Η Τουρκία, το Ισραήλ, η Ιταλία και όποια άλλη χώρα φρουρεί τα σύνορά της κάνει πολύ καλά, εκτός Ελλάδος βέβαια, κατά ορισμένους...

    Η άρση των ναρκοπεδίων έχει αρχίσει εδώ και δύο χρόνια. Δεν είμαι σε θέση να ξέρω πόσα έχουν αρθεί, αλλά δεν έπρεπε να προχωρήσουν καθόλου σε τέτοιο μέτρο, αφού οι νάρκες προορίζονται για τους Τούρκους και όχι τους λαθρομετανάστες.

    Στην Ελβετία έχεις ζήσει; Ξέρεις αν υπάρχουν παράνομοι μετανάστες καθόλου και αν όχι, γιατί;

    Η Ιταλία βυθίζει τα σκάφη που παρανόμως εισέρχονται στα χωρικά της ύδατα κι έτσι τώρα δεν πάει κανείς πια. Άρα δεν χρειάζεται και να βυθίζει. Επίσης, τακτοποίησε το θέμα των λαθρομεταναστών αγνώστου προελεύσεως. Τους στέλνει όλους στην Λιβύη και τα παραπέρα είναι φροντίδα του Καντάφι.

    Θα μπορούσαμε, αν είχαμε κράτος, να υποχρεώσουμε την Τουρκία να πάρει πίσω το 100% των μεταναστών που περνούν μέσω των συνόρων της. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να την αναγκάσεις, αλλά η Ελλάδα στηρίζει την ευρωπαϊκή προοπτική της. Από κράτος-καραγκιόζη τι περιμένεις.

    Τα άλλα δεν με αφορούν.

    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επειδη ο Θεος αγαπα τον κλεφτη αλλα αγαπα και τον νοικυρη ο γνωστος ισλαμολαγνος "εξυπνακιας" (αληθεια ποια ειναι η αποψη του για τον ναο του Αγιου Νικολαου στην Νεα Υορκη; γιατι κανει τον "Ινδιανο";)μας δειχνει για μια αλλη μια φορα το πραγματικο του προσωπο! Εξαλλου η "λογικη" του ειναι "διαφανη" (επειδη δεν ηερουμε που να τους στειλουμε ας τους κρατησουμε εδω)ΦΦυσικα ηταν αναμενομενο οτι θα υιοθετουσε αυτη την σταση, αλλωστε χρειαζεται πολλους απο τους (κυριως φανατικους μουσουλμανους) λαθρομαετανστες ωστε να αισθανεται ανετα και ο ιδιος και εν ευθετω χρονω να κυρηξει την δικη του Τζιμι-χαρια!Ομολογουμενως εξυπνη τακτκη αλλα δεν θα ποιασει!Για αυτο ο τζι-μαμης τζαμαλ ας παρει τους ομοθρησκους του και ας παρει "των οματιων του" και ας παει οπου τον φωτησει ο Αλλαχ του, εκτος αν νομιζει οτι του χρονου θα "χοροστατησει" στο Ραμαζανι στην Ακροπολη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΥΣ. εγω σε αντιθεση με τον γωνστο ισλαμολαγνο εξυπνακια ποτε δεν ισχυριστηκα οτι ειμαι ο φωτεινος παντογνωατης! Η μοναδικη λυση που μπορω να σκεφτω ειναι λυση τυπου 'γορδιου δεσμου" με απλα λογια αμεση απελαση των λαθρομετανστων και με πλοια και αυτοκινητα σηκωτοι στην Τουρκια! Ετσι και αλλιως οι περισσοτεροι "συμπτωματικα" μουσουλαμνοι λαθροματαναστες ερχονται απο Τουρκια παρα το γεγονος οτι αυτη η χωρα εχει υπογραψει συνθηκη με την ΕΕ ωστε να μην τους επιτρεπει να εισελθουν στα εδαφη της! Αρα το "λαθος' ειναι των τουρκων αρα αυτοι ας το "λουυστουν" γιa τους υπολοιοιπους θα ειναι σχετικα ευκολο να βρουμε την προεελευση τους, εξαλλου ποτε ηταν η τελευταια φορα οπου ειδαμε Κινεζους λαθρομεταναστες στην Αθηνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. //...ποτε ηταν η τελευταια φορα οπου ειδαμε Κινεζους λαθρομεταναστες στην Αθηνα;//
    9:13 μ.μ.
    ----------------------
    - Μπορείς να μου πεις το κόλπο πώς ξεχωρίζεις τον Κινέζο από τον Νεπαλέζο ή τον Θιβετιανό;
    Πού θα τους στείλεις αυτούς που εσύ νομίζεις για Κινέζους; (1-0)

    - Η λύση που προτείνεις είναι μούφα.
    Πώς θα φτάσουν τα πλοία και τα αυτοκίνητα μέσα στην Τουρκία για να ...ξεφορτώσουν το "φορτίο" τους; Ανεμπόδιστα από τους Τούρκους; Και εάν στείλεις με τσαμπουκά εσύ το καράβι με χίλιους λαθραίους, θα στο ξαναστείλουν με 2000 άτομα πίσω.
    Γι' αυτό σου λέω ότι είσαι πολύ της θεωρίας και από πρακτική σκέψη μηδέν. Ούτε λαμπτήρα δεν ξέρεις να αλλάξεις. Σαβουρώνεις την βάρκα σου από την μια πλευρά και θα πνιγείς. (2-0)

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. //Είμαι αυτός που έγραψε το πρώτο σχόλιο (περί Καρατζαφύρερ, ζώων-ανθρώπων, προώθησης στην Ευρώπη).//
    -----------------
    Και γιατί δεν βάζεις ένα νικ να ξέρουμε ποιός γράφει τι;
    Δεν ξαναασχολούμε μαζί σου διότι έτσι μπορείς να γράφεις άλλα την μία φορά και άλλα την άλλη...
    Αποδεικνύεις πόσο βλακάκος είσαι...
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. //Η Ιταλία βυθίζει τα σκάφη που παρανόμως εισέρχονται στα χωρικά της ύδατα κι έτσι τώρα δεν πάει κανείς πια. Άρα δεν χρειάζεται και να βυθίζει. Επίσης, τακτοποίησε το θέμα των λαθρομεταναστών αγνώστου προελεύσεως.// Νίκος
    ---------------------
    "Κανείς πιά" ;;;
    Ξέρεις πόσοι είναι οι λαθρομετανάστες στην Ιταλία;
    Έχεις πάει έστω για μιά μέρα εκεί; Εκατοντάδες χιλιάδες.
    Οι οποίοι δεν σταμάτησαν να πηγαίνουν εκεί επειδή πριν από 15 χρόνια οι Ιταλοί εμβόλησαν ένα πλοίο από την Αλβανία.
    Απλά στην Ιταλία δεν πάνε κατά εκατομμύρια όπως σε εμάς, επειδή δεν έχει σύνορα με εχθρικές της χώρες και ούτε είναι κοντά για να πάει κάποιος εκεί με μιά φουσκωτή βαρκούλα.

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπητέ Ινφογνώμονα,
    Αν διαβάζεις τα διάφορα "σχόλια" που γράφονται εδώ μέσα και τα δημοσιεύεις, σε λίγο καιρό καιρό θα πάψεις να έχεις αναγνώστες, παρά την καλή σου πρόθεση, να μας ενημερώνεις!
    Για τους περισσότερους ¨σχολιαστές¨σου δεν ισχύει το "πριν μιλήσεις, βούτα τη γλώσσα στο μυαλό σου¨. Όπως βλέπεις αποφεύγω να χρησιμοποιήσω επίθετα προσδιοριστικά της ποιότητας των ¨σχολίων¨. Απλά μόνο ένα: απαράδεκτα.
    Σε παρακαλώ λοιπόν κάνε μια επιλογή και δημοσίευε μόνο σχόλια, που δείχνουν ότι ο σχολιαστής έχει κάποια γνώση του αντικειμένου το οποίο σχολιάζει.
    Ευχαριστώ
    γιώργος καλαμαράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. γιώργος καλαμαράς
    9 Δεκεμβρίου 2010 10:35 π.μ.
    -----------------
    Δημοκράτη μου εσύ, κολυμπάς μέσα στο ελληνικό πνεύμα της ελευθερίας στην έκφραση !!!
    μούγκα στη στρούγγα
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η απάντησή σου δείχνει ξεκάθαρα το πόσο δίκιο έχω.
    γ.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. γ.κ. O Φασισμός είναι πολύχρωμος και πολύμορφος να μην το ξεχνάς αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. H επίκλησή σου για φίμωση/λογοκρισία δείχνει ξεκάθαρα πόσο φασίστας είσαι !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κατά αρχήν,

    Γιώργο Σουπιά, χωρίς να δικαιούμαι επειδή το ιστολόγιο δεν ανήκει σε μένα κι εγώ φιλοξενούμενος είμαι, σου λέω όμως κοπάνα την, δεν κάνεις εσύ για τον Ινφογνώμονα, είσαι πολύ "σοβαρός" για τα δικά μας επίπεδα. Όπως κρίνεις κρίνεσαι, εκτός και αν είσαι αλάθητος σαν τον Πάπα!

    Στην ουσία τώρα.

    Για τον Καρατζαφέρη.
    Νύχτα που ψηφίζεται το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια στη Βουλή, απέξω 1000-2000 διαμαρτυρόμενοι, ένας από αυτούς κι εγώ.
    Περνάει το αυτοκίνητο με τον Πάγκαλο μέσα και πέφτει πολύ κράξιμο. Ο Πάγκαλος διαμαρτύρεται εντός Βουλής και ζητάει διακοπή της συνέλευσης...για λόγους ασφαλείας!!!!
    Μιλάει για εθνικιστές και κακοποιά στοιχεία και τα ψιλορίχνει στον Καρατζαφέρη.
    Ο Καρατζαφέρης σκίζει τα ιμάτια του με αγανάκτηση και αποποιείται κάθε σχέση με τους 150-200 (!!!) "πράκτορες" των Μυστικών Υπηρεσιών, παρακρατικούς, ακροδεξιούς, Μορμόνους, Αρειανούς και Κομφουκιανούς.
    Εκείνη την νύχτα έμαθα λοιπόν και εγώ ο κεντροαριστερός ότι είμαι μυστικός πράκτορας!!!
    Αυτά για την φαρσοκωμωδία που ακούει στο όνομα Καρατζαφέρης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συνεχίζω περί λαθρομεταναστών..

    Τζίμη, για μια φορά θα διαφωνήσω μαζί σου.
    Δεν υπάρχει καμμιά λύση, όσες ιδέες και αν κατεβάσουν φιλότιμα οι συσχολιαστές μας, ΑΝ δεν υπάρχει ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ!
    Από εκεί ξεκινάνε ΟΛΑ!
    Και πολιτική βούληση ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
    Σας λέω τίποτα καινούργιο ή κάνετε πως δεν το έχετε καταλάβει ακόμη;
    Αν υπήρχε πολιτική βούληση σε έξι μήνες θα είχε καθαρίσει η Ελλάδα, όχι μόνο από τους εισερχόμενους αλλά και από τους εισελθόντες. Χωρίς μάλιστα να ανοίξει μύτη.

    Τζίμη, αν ήθελαν πραγματικά να ξεπεράσουν το εμπόδιο της έλλειψης ταξιδιωτικών εγγράφων και πιστοποίησης της πραγματικής εθνικότητας, νομίζεις δε θα μπορούσαν να το κάνουν;

    Φέρνω ένα παράδειγμα με οικεία χαρακτηριστικά. Μια χώρα, πχ η Γερμανία έχει πρόβλημα με την λαθρομετανάστευση και αποφασίζει να κλείσει τα σύνορα της στους λαθρομετανάστες μεταξύ των οποίων και Έλληνες (πάντα υποθετικά). Τι μπορεί να κάνει;
    Προσλαμβάνει λοιπόν εσένα, άνθρωπο έξυπνο και έμπιστο και σου λέει:"Τζίμη, εδώ είναι 100 λαθρομετανάστες, θέλουμε να βρεις ποιοί από αυτούς είναι Έλληνες!" Θα τους εντόπιζες ναι ή όχι;
    Εγώ πιστεύω πως ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Από εκεί και πέρα είναι τοις πάσι γνωστό, ότι οι άνθρωποι αυτοί μπορούν να αναγνωριστούν από έμπειρα μάτια ακόμη και από τα ρούχα που φοράνε, από τις συνήθειες τους,την γλώσσα που μιλάνε.
    Με τη συνδρομή, λοιπόν, ειδικά προσληφθέντων αλλοδαπών κάθε εθνικότητας, με τη βοήθεια ψυχολόγων αλλά και με μια σοβαρή ανάκριση λίγων ωρών, έχεις μάθει τα πάντα. Να σου ξεφύγουν και μερικοί καλοί "ηθοποιοί"; άντε και σου ξέφυγαν αυτοί, οι υπόλοιποι θα κελαηδήσουν κανονικά από που κρατάει η σκούφια του καθενός.
    Σου λέει ψέμματα ότι είναι από το Αφγανιστάν ενώ είναι Σύριος; ΟΚ, my friend you go back to Afghanistan!
    Τον πας και καλά για το αεροπλάνο και στο δρόμο σου ξεφουρνίζει αναγκαστικά την αλήθεια, γιατί τι να πάει να κάνει στο Αφγανιστάν αφού είναι Σύριος;
    Έτσι, μεθοδικά, αποφασιστικά και με σύστημα ξεδιαλύνεις σιγά-σιγά το τοπίο. Από εκεί και πέρα η πληροφορία και μόνο ότι η Ελλάδα "δυσκόλεψε" θα κάνει την δουλειά 100 Frontex!
    Αλλά, αν δεν θέλεις να ζυμώσεις τη μια δεν έχεις κόσκινο, την άλλη δεν έχεις σέσουλα κ.ο.κ.

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝΕ!!!
    ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.