Νίκος Αναγνωστάτος
e-mail: info@elvian.gr
Η απελευθέρωση ενός επαγγέλματος αποσκοπεί σε δύο στόχους. Ο πρώτος είναι η καλλίτερη εξυπηρέτηση του κοινού με την διάθεση περισσότερων επαγγελματιών και ο δεύτερος η οικονομικότερη εξυπηρέτηση του κοινού μέσα από τον ανταγωνισμό.
Στην περίπτωση των ΤΑΞΙ ο δεύτερος στόχος ο οποίος είναι και ο σημαντικότερος σε μια απελευθέρωση του επαγγέλματος, είναι ανέφικτος δεδομένου ότι η δαπάνη χρήσης του ΤΑΞΙ είναι σταθερή για όλα τα ταξί με την ταρίφα, άρα δεν υπάρχει δυνατότητα ανταγωνισμού.
Όσον αφορά το πρώτο στόχο για τη διάθεση αρκετού αριθμού ταξί, έτσι ώστε να μην δυσκολεύεται ο πολίτης να βρει ταξί, δηλαδή ο αριθμός των ταξί που πρέπει να υπάρχει σε κάθε πόλη, είναι κάτι που μπορεί και πρέπει να συζητηθεί για να βρεθεί το άριστο μέτρο.
Από τα πιο πάνω προκύπτει ότι η πλήρης και χωρίς όρους απελευθέρωση των αδειών Ταξί, είναι όχι μόνο άδικο και περιττό, αλλά δημιουργεί κοινωνικά προβλήματα χωρίς κανένα λόγο. Είναι τελείως άστοχο και πρέπει να διορθωθεί.
Ενημερωτικό Ιστολόγιο με Βαρύτητα σε Θέματα Διεθνών Σχέσεων, Εξωτερικής Πολιτικής και Άμυνας
Βιβλιοπωλείο ΙΝΦΟΓΝΩΜΩΝ: Φιλελλήνων 14, Τ.Κ. 10557, Σύνταγμα, Αθήνα, 210 3316036, infognomonpolitics@gmail.com
Η ταριφα εχει ως σκοπο το ανωτατο κοστος που μπορει να εχει μια διαδρομη. Δηλαδη αν μια εταιρια ταξι καθιερωσει 20% εκπτωση επι της αναγραφομενης στο ταξιμετρο αξιας κανεις δεν τους το απαγορευει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για την εξυπηρετηση ουδεις λογος. Οι περισσοτεροι ταξιτζηδες αν τους ζητησεις μεγαλη διαδρομη το (απο Πειραια Παλληνη πχ) θα αρνηθουν γιατι θελουν να κινουνται "εκει γυρω"
nikos l. μαλλον εχεις να παρεις ΤΑΧΙ πολλα χρονια μαυτα που ζωγραφιζεις
ΑπάντησηΔιαγραφή