23/9/13

Αλβανικά ΜΜΕ: Ο Εντι Ράμα καλεσμένος στον γάμο του Τζορτζ Σόρος

Αλβανικά ΜΜΕ: Ο Εντι Ράμα καλεσμένος στον γάμο του Τζορτζ Σόρος
Πρώτο θέμα είναι σήμερα στα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ της Αλβανίας το γεγονός ότι ο Αλβανός πρωθυπουργός Εντι Ράμα ήταν καλεσμένος στον γάμο του Τζορτζ Σόρος.
Ο Εβραίος δισεκατομμυριούχος Τζορτζ Σόρος ενώθηκε το Σάββατο με τα δεσμά του γάμου με την μόλις 42 ετών, Ταμίκο Μπόλτον.
Ο Σόρος και η Μπόλτον αντάλλαξαν όρκους σε μια μικρή τελετή που πραγματοποιήθηκε στην κατοικία του εκατομμυριούχου στο Μπέντφορντ της Νέας Υόρκης.

Στην τελετή παρευρέθηκαν μέλη των οικογενειών του ζευγαριού, συμπεριλαμβανομένων των 5 παιδιών του Σόρος. Είναι ο τρίτος γάμος για τον δισεκατομμυριούχο και ο δεύτερος για τη νέα σύζυγό του.
Ανάμεσα στους καλεσμένους ήταν και ο πρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας, Τζιμ Γιονγκ Κιμ και ηγέτες κρατών όπως ο πρόεδρος της Εσθονίας, Χέντρικ Τόμας Ίλβς, η πρόεδρος της Λιβερίας, Έλεν Τζόνσον Σέρλιφ και ο πρωθυπουργός της Αλβανίας, Έντι Ράμα.
Το ζευγάρι ζήτησε από τους καλεσμένους αντί για δώρα να γίνουν δωρεές σε σημαντικά φιλανθρωπικά ιδρύματα.

5 σχόλια:

  1. Δευτέρα, 23 Σεπτέμβριος 2013 09:28
    | Συντάκτης/τρια: ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ | |
    ΑΠΟΨΕΙΣ

    Πώς διαμορφώνονται σήμερα οι Ελληνοαλβανικές σχέσεις…

    Του ΧΡΗΣΤΟΥ Θ. ΜΠΟΤΖΙΟΥ, Πρέσβη ε.τ.

    * Με τις ελληνοαλβανικές σχέσεις έχουν ασχοληθεί πολλές φορές. Πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι δύο χώρες πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για μια άριστη συνεργασία με βάση την αμοιβαία εμπιστοσύνη και συμφέροντα. Διαπιστώνεται όμως ότι οι γείτονές μας διακατέχονται έναντι της Ελλάδας από ένα σύνδρομο «αγάπης – μίσους» που ίσως έχει ιστορικά αίτια. Και αυτό μαζί με ένα μείγμα καχυποψίας έναντι των ελληνικών προθέσεων στην ανάπτυξη των διμερών σχέσεων.
    Πιθανός λόγος της καχυποψίας αυτής η νόμιμη από πλευράς της Ελλάδας επίδειξη ενδιαφέροντος για τα δικαιώματα της αναγνωρισμένης ελληνικής μειονότητας στην νότια Αλβανία και σε μικρότερο βαθμό για τη θέση της εκεί Ελληνο – Ορθοδόξου Εκκλησίας. Έτσι θα μπορούσε να εξηγηθεί η στάση των Τιράνων για την ακύρωση από το Συνταγματικό τους Δικαστήριο της Συμφωνίας της οριοθέτησης της ΑΟΖ (προφανώς μετά από πιέσεις που ασκήθηκαν από τρίτες χώρες), μετά από προσφυγή σ’ αυτό από το κυβερνών σήμερα Σοσιαλιστικό κόμμα. Όπως, επίσης, και τα πρόσφατα επεισόδια στην Πρεμετή μετά από διεκδίκηση από τη Δημοτική Αρχή Ιερού Ορθοδόξου Ναού που επί εποχής Χότζα είχε μετατραπεί σε πολιτιστικό κέντρο.
    Οι εικόνες βίαιης απομάκρυνσης ιερέων και η φόρτωση ιερών σκευών σε φορτηγά αυτοκίνητα εν είδη εμπορεύματος δεν τιμά το επίσημο Αλβανικό κράτος. Και ναι μεν η αντίδραση του Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών ήταν μάλλον χαμηλών τόνων, ωστόσο η συμπεριφορά των Αλβανικών Αρχών καταγράφεται ως ενέργεια που παραβιάζει αναγνωρισμένες αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ότι Ιεροί Ναοί που αλλοιώθηκαν επί ολοκληρωτικών καθεστώτων δέον να επανέλθουν στην αρχική ιερότητα χρήσης ανεξάρτητα θρησκεύματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μια χώρα όπως η Αλβανία που προσβλέπει να ενταχθεί στην Ε.Ε., δεν πρέπει να το αγνοεί.
    Υπενθυμίζεται ότι οι Αλβανικές Κυβερνήσεις ευθύς μετά την κατάρρευση του κομμουνιστικού καθεστώτος και με προφανή στόχο να αντισταθμίσουν το νόμιμο ενδιαφέρον της Ελλάδας για τα δικαιώματα της εκεί ελληνικής μειονότητας, υπέθαλψαν τη σύσταση Οργανώσεων με ανακίνηση του θέματος των «Τσάμηδων» οι οποίοι κατά τη διάρκεια της κατοχής είχαν συμπράξει πρώτα με τους Ιταλούς και στη συνέχεια με τους Γερμανούς κατακτητές, με στόχο την απόσπαση της Θεσπρωτίας. Η μαζική αποχώρηση και όχι «εκδίωξη» όπως ισχυρίζονται από την Θεσπρωτία, ήταν συνέχεια της εγκληματικής συμπεριφοράς τους σε βάρος του Ελληνικού πληθυσμού και τούτο έχει επιβεβαιωθεί από επίσημες Επιτροπές Διεθνών Οργανισμών.
    Άλλωστε, ο ίδιος ο Χότζας ουδέποτε ήγειρε θέμα «Τσάμηδων» και είχε τηρήσει απέναντί τους πολύ αυστηρή στάση. Δεν αποκλείεται τα Τίρανα με σκοπό πάντοτε την αντιστάθμιση του νόμιμου ενδιαφέροντος μας για την ελληνική μειονότητα στη νότια Αλβανία, να επιχειρήσει να αναγάγει στο ίδιο επίπεδο το ενδιαφέρον τους για τους αλβανικής υπηκοότητος οικονομικούς μετανάστες που νόμιμα ή παράνομα ζούνε στην Ελλάδα. Αυτό ας το έχουν υπόψιν οι αρμόδιες Αρχές στη χώρα μας. Ειδικότερα ως προς τους παράνομους και δη τους εγκληματικώς δρώντες, ο ραφινάτος Κερκυραίος Υπουργός Δημόσιας Τάξης να δώσει, έργω, ένα σαφές μήνυμα ότι τα χρόνια του Βελή Γκέκα έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.

    http://www.proinoslogos.gr/component/content/article/35/20868

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ
    ΑΧΡΩΜΗ και ΑΟΣΜΗ πολιτικά, με μόνη επιδίωξη ,την προσφορά στον αγώνα για τα δίκαια της Βορείου Ηπείρου

    Γ΄Σεπτεμβρίου 13, 5ος Όροφος, 104 32 ΑΘΗΝΑ
    ΤΗΛ.: 2103815376 -- Fax: 2103832341 email: perdikis.dim@cyta.gr & arvan@hol.gr



    ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013


    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ – 65

    Πρεμετή: Αλβανική βία και αυθαιρεσία

    16 Αυγούστου, την επομένη της Παναγίας, δημοτικοί υπάλληλοι και άνδρες της ιδιωτικής αστυνομίας Aulona Pol φθάνουν στον ιερό ναό των Εσοδίων της Θεοτόκου στην Πρεμετή της Βορείου Ηπείρου. Περικυκλώνουν τον ναό και αρχίζουν να φορτώνουν σε ένα φορτηγό όλα τα κινητά: Άγιες Εικόνες, σκεύη, εξαπτέρυγα και κάθε τι άλλο που βρισκόταν εντός της εκκλησίας, στην συνέχεια γκρεμίζουν και το καμπαναριό. Κληρικοί και λαός μαζεύονται και προσπαθούν να τους εμποδίσουν, χτυπιούνται και απομακρύνονται βίαια από τους άνδρες της ιδιωτικής αστυνομίας, κάποιοι τραυματίζονται, τα βίντεο με τις σκηνές της σκληρής βίας απέναντι σε ηλικιωμένους ιερείς κάνουν το γύρο του κόσμου. Εκατοντάδες πιστοί συγκεντρώνονται και την επομένη κατορθώνουν να επανακτήσουν τον ναό. Όμως και πάλι η ιδιωτική αστυνομία ανακτά τον ναό και απωθεί τους ιερείς και τους πιστούς. Ο δήμαρχος της πόλης βγαίνει στα αλβανικά κανάλια και με αλαζονικό ύφος λέει τις δικές του ανιστόρητες ερμηνείες. Όμως ο αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος κατακεραυνώνει. Ο ναός αυτός της Πρεμετής κτίστηκε γύρω στο 1700, ήταν ελληνορθόδοξος ναός μέχρι που ο άθεος δικτάτορας Ενβέρ Χότζα έκλεισε όλες τις εκκλησίες, φυσικά και αυτή, την οποία μετέτρεψε σε πολιτιστικό κέντρο. Στην συνέχεια έγιναν κάποιες οικοδομικές παρεμβάσεις ώστε να μην μοιάζει με εκκλησία. Με την πτώση του κομμουνισμού ο ναός επανήλθε στην κυριότητα της εκκλησίας. Το αλβανικό κράτος μάλιστα απαίτησε να του καταβληθεί κάποιο σημαντικό ποσό για τα έξοδα των «οικοδομικών παρεμβάσεων» τα οποία και κατεβλήθησαν. Όμως οι μουσουλμάνοι της περιοχής ποτέ δεν είδαν με καλό μάτι την λειτουργία της εκκλησίας στην κεντρική πλατεία της πόλης. Στην Πρεμετή ο Ενβέρ Χότζα πραγματοποίησε το 1944 συνέδριο με το οποίο εδραίωσε την κομμουνιστική εξουσία του. Έτσι στην πόλη αυτή αναπτύχθηκε ένα ιδιότυπο κράμα κομμουνισμού και εθνικισμού με φανατικά στοιχεία κατά του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας. Ο νυν δήμαρχος που πρωτοστάτησε στο θέμα της εκκλησίας είναι κομμουνιστής - εθνικιστής συγκαλυμμένος κάτω από τον μανδύα του σοσιαλιστή και φίλος του νέου Αλβανού πρωθυπουργού Έντι Ράμα. Η υπόθεση του ιερού ναού της Πρεμετής πιθανότατα είναι τμήμα της γενικότερης προσπάθειας της Αλβανίας, συρρίκνωσης της Ορθοδοξίας και ανάδειξης του Μουσουλμανισμού. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο βλέπουμε ακόμα την κραυγαλέα προσπάθεια της Αλβανίας να εμφανιστεί στην πρόσφατη απογραφή ο αριθμός των ορθοδόξων εξαιρετικά μειωμένος σε σχέση με το πραγματικό του μέγεθος. Επίσης η δημιουργία και η λειτουργία στην Κορυτσά μεγάλου Μεντρεσέ, Ισλαμικού ιεροδιδασκαλείου, η ανέγερση τζαμιών με κεφάλαια διεθνών ισλαμικών οργανώσεων ακόμα και σε περιοχές που παραδοσιακά έχουν ελληνορθόδοξο πληθυσμό.
    Παρά το ότι οι αλβανικές ενέργειες στην Πρεμετή καταδικάστηκαν από την Ελλάδα, από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από πλήθος εκκλησιαστικών οργανώσεων ο ναός εξακολουθεί και παραμένει κλειστός και φυλασσόμενος από αλβανικές δυνάμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα παιδιά από την Χιμάρα στις κατασκηνώσεις του Δήμου Αθηναίων

    Όπως και σε προηγούμενα χρόνια παιδιά από την Χιμάρα, μαθητές του ελληνικού σχολείου, φιλοξενήθηκαν και φέτος στην κατασκήνωση του Δήμου Αθηναίων στον Άγιο Ανδρέα Αττικής. Τα παιδιά συνόδευε η δασκάλα - νηπιαγωγός Στέλλα Πάνου.
    Οι μαθητές της Χιμάρας έλαβαν μέρος σε μία ολοήμερη εκδρομή, μαζί με τους μαθητές του ελληνικού σχολείου Μαριούπολης Ουκρανίας, κατά την οποία επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στους Δελφούς, στην Χαιρώνεια, στο Χάνι της Γραβιάς και στις Θερμοπύλες. Επίσης σε μία άλλη έξοδο επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στην Ακρόπολη, στο νέο μουσείο Ακροπόλεως καθώς και στην Βουλή των Ελλήνων όπου τους δέχθηκε ο πρόεδρος της Βουλής ο οποίος τους προσέφερε και αναμνηστικά δώρα. Στον χώρο της κατασκήνωσης τελέστηκαν και αθλητικοί αγώνες. Εδώ τα Χιμαριωτόπουλα λάβανε την πρώτη θέση στο ποδόσφαιρο και πήρανε το κύπελο. Ακόμα παρουσίασαν στο θέατρο της κατασκήνωσης μαθητική παράσταση με τραγούδια και ποιήματα πατριωτικού περιεχομένου. Ήταν εύκολο κανείς να διαπιστώσει πως τα παιδιά της Χιμάρας στην κατασκήνωση ήσαν μία ιδιαίτερη παρουσία που ξεχείλιζε από αγωνιστικότητα και φιλοπατρία

    Mνημόσυνο Αριστοτέλη Γκούμα, αλβανικές πιέσεις και κρατήσεις

    Στις 11 Αυγούστου τελέστηκε το μνημόσυνο, στη Χιμάρα, του Αριστοτέλη Γκούμα, του Χιμαριώτη που είχε δολοφονηθεί από Αλβανούς πριν τρία χρόνια επειδή… μιλούσε ελληνικά.
    Δυστυχώς και φέτος οι αλβανικές υπηρεσίες προσπάθησαν και κατόρθωσαν να υποβαθμίσουν και κυριολεκτικά να θάψουν το γεγονός. Το μνημόσυνο έγινε στο παρεκκλήσι του Αγίου Σπυρίδωνα, στο τέλος ενός μονοπατιού 800 μέτρων, στη μέση του πουθενά, όπου ο καθένας το σκεφτόταν αν θα πάει. Δεχόμενος εντολές από τον μητροπολίτη Αργυροκάστρου, ο οποίος δέχεται… συστάσεις από τις αλβανικές αρχές, να μην ενδώσει στις απαιτήσεις… των ακραίων εθνικιστικών κύκλων (όπως λένε) ο ιερέας δεν δεχόταν να τελέσει μνημόσυνο και τελικά τέλεσε τρισάγιο. Ακόμα εντός της εκκλησίας δεν επετράπη να εκφωνηθούν λόγοι. Η αλβανική αστυνομία ακόμα, με αφορμή κάποια συνθήματα για απελευθέρωση της Χιμάρας άρχισε ανακρίσεις και σχημάτισε φάκελο που έστειλε στην εισαγγελία Αυλώνος για κατηγορίες που εμπίπτουν στο νόμο περί «έκκλησης σε εθνικό μίσος». Αργότερα στην συνοριακή διάβαση του Μαυροματίου οι Αλβανοί σταμάτησαν
    και προέβησαν σε πολύωρη κράτηση και ανάκριση σε κάποιους Βορειοηπειρώτες και Ελλαδίτες. Το κύριο ερώτημα της ανάκρισης ήταν το κατά πόσο ήσαν μέλη της Χρυσής Αυγής. Όπως βλέπετε είμαστε κάθε χρόνο και χειρότερα, με τους Αλβανούς να κάνουν ότι θέλουν χωρίς ουσιαστική αντίδραση.

    Εκδήλωση στην Κορυτσά για τους ευεργέτες του Ελληνικού Έθνους

    Στις 6 Σεπτεμβρίου διοργανώθηκε εκδήλωση σε γνωστό ξενοδοχείο της Κορυτσάς με τίτλο «Οι εθνικοί ευεργέτες Γεώργιος και Σίμωνας Σίνας από την Μοσχόπολη και Ιωάννης Μπάγκας από την Κορυτσά». Η εκδήλωση οργανώθηκε από το ελληνικό προξενείο στην Κορυτσά, το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και άλλους φορείς. Ομιλητές ήσαν οι κ & κ Νίκος Υφαντής, φιλόλογος με θέμα «Η Κορυτσά άλλοτε και τώρα», Απόστολος Παπαϊωάννου, καθηγητής πανεπιστημίου Ιωαννίνων με θέμα «Η Μοσχόπολη κατά τον 17ο & 18ο αιώνα.
    Ακόμα ο φιλόλογος Σπύρος Ευαγγέλου με θέμα «Οι ευεργέτες του Ελληνικού Έθνους Γεώργιος Σίνας, Σίμωνας Σίνας και Ιωάννης Μπάγκας». Παρέστησαν πλήθος επισήμων, δημοσιογράφων, κληρικών, εκπαιδευτικών και πολλών άλλων. Ακόμα πολλά αλβανικά τηλεοπτικά κανάλια κάλυψαν την εκδήλωση.

    Υπεύθυνος ύλης: Το Δ.Σ. της Κίνησης για την Αναγέννηση της Βορείου Ηπείρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.