Παραδίδεται μεθαύριο το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένος Αλεξανδρούπολης με το δίκτυο του ΟΣΕ.
Το έργο προϋπολογισμού 3,1 εκατ. ευρώ, είναι τεράστιας εθνικής σημασίας, γιατί συνδέει το λιμάνι κατευθείαν με τα Βαλκάνια και τις Παρευξείνιες χώρες ελαχιστοποιώντας το κόστος και τον χρόνο.
Το έργο φέρει την ονομασία «Σιδηροδρομική σύνδεση του νέου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων Λιμένα Αλεξανδρούπολης» (Α.Σ. 740/13), και ως αντικείμενο έχει την εκτέλεση των εργασιών για την κατασκευή της υποδομής - επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής του τερματικού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, και τη σύνδεσή της με το σύμπλεγμα των γραμμών του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αλεξανδρούπολης. Η σύνδεση αυτή, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να καταστεί το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, κόμβος για τη διαμεταφορά προϊόντων προς τις χώρες της Μαύρης Θάλασσας και την Κωνσταντινούπολη, παρακάμπτοντας τον Βόσπορο και τα στενά των Δαρδανελίων.
"Με τη λειτουργία του έργου, ο λιμένας Αλεξανδρούπολης εντάσσεται στο ευρύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να αναπτυχθούν οι εγχώριες και διεθνείς σιδηροδρομικές μεταφορές. Το έργο αποτελείται συνολικά από 1.770 μ. εγκιβωτισμένης γραμμής, με 6 ειδικές αλλαγές και 500 μ. σκυρογραμμής με 6 αλλαγές τροχιάς.
Το έργο προϋπολογισμού 3,1 εκατ. ευρώ, είναι τεράστιας εθνικής σημασίας, γιατί συνδέει το λιμάνι κατευθείαν με τα Βαλκάνια και τις Παρευξείνιες χώρες ελαχιστοποιώντας το κόστος και τον χρόνο.
Το έργο φέρει την ονομασία «Σιδηροδρομική σύνδεση του νέου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων Λιμένα Αλεξανδρούπολης» (Α.Σ. 740/13), και ως αντικείμενο έχει την εκτέλεση των εργασιών για την κατασκευή της υποδομής - επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής του τερματικού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, και τη σύνδεσή της με το σύμπλεγμα των γραμμών του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αλεξανδρούπολης. Η σύνδεση αυτή, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να καταστεί το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, κόμβος για τη διαμεταφορά προϊόντων προς τις χώρες της Μαύρης Θάλασσας και την Κωνσταντινούπολη, παρακάμπτοντας τον Βόσπορο και τα στενά των Δαρδανελίων.
"Με τη λειτουργία του έργου, ο λιμένας Αλεξανδρούπολης εντάσσεται στο ευρύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να αναπτυχθούν οι εγχώριες και διεθνείς σιδηροδρομικές μεταφορές. Το έργο αποτελείται συνολικά από 1.770 μ. εγκιβωτισμένης γραμμής, με 6 ειδικές αλλαγές και 500 μ. σκυρογραμμής με 6 αλλαγές τροχιάς.
Διαβάστε τώρα και το "300 μέτρα ανικανότητας" της 3/8/12.
Ειμαστε πραγματικα Εθνικα περιφανοι, που το καταφεραμε επι τελους !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑστέρης διερωτάται:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο 300 μέτρα; Πρέπει να λείπουν πολλάααα μηδενικά...
Δυστυχώς δεν λείπει κανένα μηδενικό...Τόσα ήταν εδώ και χρόνια...Οπότε κακώς διερωτάστε...
ΔιαγραφήKύριε Andpic στο πλαίσιο του πνεύματος του υπόψιν άρθρου να σας υποδείξω και την στάση του μετρό στον Σταθμό Λαρίσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η μοναδική στάση του Μετρό που δεν έχει κυλιόμενες σκάλες. Δυστυχώς η πλειονότητα των μετακινουμένων είναι έμφορτοι με αποσκευές και δεν φαντάζεστε τι ταλαιπωρία υποφέρουν καθόσον ο μοναδικός ανελκυστήρας είναι στην απέναντι μεριά του δρόμου οπότε πάλι ταλαιπωρείται κανείς ελισόμενος μέσα από διερχόμενα αυτοκίνητα για να φτάσει στον σταθμό.
Απίστευτη η ταλαιπωρία του κόσμου. Την ίδια στιγμή 2 κυλιόμενες σκάλες αχρηστεύονται ακινητοποιημένες μπροστά στον Κωτσόβολο στην πλατεία Κλαυθμώνος