13/5/15

Ο ΣΥΡΙΖΑ καταργεί τα Αρχαία Ελληνικά από τα μαθήματα γενικής παιδείας


Γαλλία: στους κάδους απορριμμάτων οι καθηγητές Αρχαίων Ελληνικών και Λατινικών, τυχαία;;;

Σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο που κατετέθη από τον Υπουργό Παιδείας, η κατάργηση των Αρχαίων Ελληνικών από τα μαθήματα γενικής παιδείας στην Τρίτη τάξη του Γενικού Λυκείου αποτελεί ένα επείγον μέτρο για την βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

Πράγματι, πρόκειται για την πιο φορτωμένη και κουραστική χρονιά για τους μαθητές, καθώς αναγκάζονται πέρα από την προετοιμασία τους για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, να αφιερώνουν υπεράριθμες ώρες στη μελέτη και απομνημόνευση γραμματικών τύπων, σύνθετων λέξεων και συντακτικών σχημάτων. Πόσο μάλιστα μαθητές του τεχνολογικού ή θετικού προσανατολισμού, οι οποίοι δεν βρίσκουν κάποια γοητεία ή κάποια χρησιμότητα στην εκμάθηση του εν λόγω γνωστικού αντικειμένου.

Διότι, δυστυχώς, τη σημερινή εποχή οι νέοι άνθρωποι, γαλουχημένοι με μια γεροντίστικη μικροαστική νοοτροπία, αδυνατούν να αναγνωρίσουν αξία ή ομορφιά σε οτιδήποτε δεν έχει κάποια χρησιμότητα ή δεν προσφέρει κάποια ευκολία. Ακολούθως, αρκετοί μαθητές αριστεύουν στα Λατινικά ώστε να περάσουν στη σχολή επιθυμίας τους, άλλοι είναι κορυφαίοι στις φυσικές επιστήμες, ώστε να αποκτήσουν αργότερα μια επιτυχημένη θέση κ. ο. κ.

Τα αρχαία λοιπόν, από τη στιγμή που ως μάθημα γενικής παιδείας, κοινό σε όλους, δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη χρησιμότητα, αντιθέτως βγάζουν τους δυστυχείς μαθητές από την ευκολία και τη βολή της ημιμάθειάς τους, πρέπει κατά τους λαϊκιστικούς και ισοπεδωτικούς αρμοδίους να απομακρυνθούν από τη δημόσια παιδεία όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Με την πρόφαση άλλωστε ότι τα αρχαία ελληνικά έχουν αυξημένο βαθμό δυσκολίας, μήπως θα έπρεπε να καταργηθούν επίσης από τη γενική παιδεία των Ελλήνων και τα μαθηματικά καθώς και η φυσική, καθώς δύσκολα στην καθημερινή τους ζωή οι άνθρωποι έχουν να αντιμετωπίσουν μια διαφορική εξίσωση ή μια απλή αρμονική ταλάντωση;

Πρόκειται μάλιστα για μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη, προερχόμενη από το χώρο της αριστεράς, καθώς με αυτόν τρόπο τα αρχαία ελληνικά αποκλείονται από μεγάλα τμήματα του πληθυσμού και καθίστανται μια δυσνόητη μορφή γνώσης, κατάλληλη μόνο για τους λίγους και εκλεκτούς.

Σύμφωνα δηλαδή με την κυβέρνηση, αλλά και γενικότερα με το χώρο της λαϊκίστικης αριστεράς, εφόσον ένα μάθημα είναι δύσκολο και ανεπιθύμητο από τους μαθητές, τι καλύτερο από την κατάργησή του, ώστε οι μάζες να παραμένουν μάζες, δίχως την ικανότητα μνήμης, λογικής σκέψης και δημιουργίας συλλογισμών. Άλλωστε, ειδικά τα αρχαία συμβάλλουν στο να αποκτήσουν οι αυριανοί πολίτες εθνική συνείδηση και περηφάνεια, γεγονός που προκαλεί φόβο και οργή στους διεθνιστές κυβερνώντες.

Κλείνοντας λοιπόν αυτό το άρθρο, κρίνεται αναγκαίο, να γίνει αναφορά στους βασικούς λόγους που επιβάλλουν τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών σε όλους του Έλληνες. Πρώτον μαθαίνουμε την Ελληνική Γλώσσα γιατί πολύ απλά είμαστε και εμείς Έλληνες. Όταν ένας λαός αγνοεί το παρελθόν, την ιστορία και τη γλώσσα του, είναι καταδικασμένος στη σκλαβιά και την άγνοια. Δεύτερον, πέρα από Έλληνες είμαστε και Ευρωπαίοι.

Με δεδομένο ότι ολόκληρος ο ευρωπαϊκός πολιτισμός στηρίχτηκε στον αρχαίο ελληνικό, μόνο αυτονόητη είναι η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής. Τρίτο και σημαντικότερο, μέσα από αυτή τη γλώσσα εκφράστηκε για πρώτη φορά το ιδανικό του τέλειου ανθρώπου, ο οποίος αγωνίζεται ώστε να παραμένει υπεύθυνος και ελεύθερος από κάθε σκλαβιά, υλική η νοητική.

Ο ορθός λόγος φανερώνει ορθή σκέψη και αντιστρόφως, η ορθή σκέψη εκφράζεται μέσω του ορθού λόγου. Περίπου 2.700 χρόνια πριν, ο Όμηρος παρουσιάζει τον Χείρωνα να διδάσκει στον Αχιλλέα πέρα από την τέχνη του πολέμου και την τέχνη του λόγου, διότι η σκέψη οδηγεί σε δομημένο, αληθή και πειστικό λόγο και ο λόγος με τη σειρά του σε έλλογη πράξη. Όπως λέει και ο ποιητής: «Τη γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική. Το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου.»


Χρυσή Αυγή

20 σχόλια:

  1. Χμμ, αντιμνημονιακή δεν είναι η Χ.Α.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τὶ καταλαβαίνουν οἱ ἀμόρφωτοι;
    Οἱ ἀνθρωπιστικὲς σπουδὲς βλάπτουν τὸ σύστημα,γιατὶ τὸ σύστημα ἐπιθυμεῖ τὴν παραγωγὴ τετραπόδων,νὰ μὴ μποροῦν νὰ ἐκφρασθοῦν,καὶ ἔτσι νὰ στενέψη καὶ ἡ σκέψις τους.

    Εἶναι λέει δύσκολα τὰ Ἀρχαῖα.
    Ὁ καραγκιόζης τῆς Παιδείας ἔχει ποτὲ μετρήσει πόσες Ὁμηρικὲς λέξεις ἔχει τὸ λεξιλόγιό του ποὺ τὶς χρησιμοποπιεῖ καθημερινῶς;

    Καὶ μιὰ ποὺ ἀνέφερα τὸν παπποῦ Ὅμηρο,ὅποιος νέος τὸν διαβάσει ΠΟΤΕ δὲν θὰ καταλήξη στὰ ναρκωτικά.
    Αὐτὸ δὲν συμφέρει βεβαίως.

    Ἕρμη Πατρίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλύτερα! Μακρυά τα αρχαία ελληνικά απο το ελληνικό λύκειο και πανεπιστημιο . Είναι αναξιοι και επικινδυνοι. Φαινεται πως ο μόνος τρόπος να σωθεί η γλώσσα είναι τα πανεπιστήμια τού εξωτερικου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H κατάργηση των αρχαίων ελληνικών ισοδυναμεί με αποκοπή των Νεοελλήνων από τις γλωσσικές των ρίζες. Ήδη βλέπομε/διαβάζομε την αμάθεια και την κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας κυρίως από άτομα νέα, που δεν διδάχτηκαν τα αρχαία από το γυμνάσιο.

    Οι θεωρίες Κριαρά, ότι τάχα φέρνουν σύγχυση στους μαθητές γυμνασίου, δεν ευσταθεί, διότι όσοι τα διδαχτήκαμε, όχι μόνο δεν υπέστημεν σύγχυση, αλλά αντιθέτως βοηθηθήκαμε τα μέγιστα στην σωστή χρήση της νεοελληνικής. Στο κάτω-κάτω της γραφής, ακόμη και καλοί δάσκαλοι έχουν το δικαίωμα σε λάθος άποψη.

    Την πλήρη κατάργηση της γλωσσικής μας μητέρας, έχουν ζητήσει και άτομα, όπως η Ρεπούση....

    Αλλού, η αρχαία ελληνική εκτιμάται. Είναι θλιβερό να διώκεται στην χώρα που την γέννησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Ο Κριαράς είναι κύριος υπεύθυνος της κατάντιας της παιδείας μας.

      Διαγραφή
  5. Θα προστεθούν μοντέρνες γλώσσες όπως τα πακιστανικά, τα αφγανικά κ.α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλήττουν - ημεδαποί και αλλοδαποί ιθύνοντες - με καίρια χτυπήματα το όμαιμον με τη νόθευση του ελληνικού πληθυσμού δια της λαθρομετανάστευσης.
    Συγχρόνως, πλήττουν το ομότροπον με τη διχόνοια που προκάλεσαν και προκαλούν τα μανιχαϊστικά δίπολα: Βενιζελικοί - Βασιλικοί, Δεξιοί - Αριστεροί, εσχάτως Μνημονιακοί - Αντιμνημονιακοί...
    Πλήττουν, επίσης, το ομόδοξον με την διαφημιζόμενη αθεία τους και την αθρόα εισροή ισλαμιστών στην Ελλάδα.
    Το μόνο που τους έμεινε είναι το ομόγλωσσον. Γι' αυτό πυροβολούν εδώ και δεκαετίες την ελληνική γλώσσα.
    Θα τους περάσει, όπως τόσα και τόσα χρόνια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. >πλήττουν το ομότροπον με τη διχόνοια που προκάλεσαν και προκαλούν τα μανιχαϊστικά δίπολα: Βενιζελικοί - Βασιλικοί, Δεξιοί - Αριστεροί, εσχάτως Μνημονιακοί - Αντιμνημονιακοί...<

      Καμμία σχέση! Ομότροπον σημαίνει τα κοινά ήθη κι έθιμα. Να τι γίνεται τώρα με την ελλειπή γνώση της γλώσσας.

      Διαγραφή
    2. Nativist,

      "...ήθεά τε ομότροπα..." γράφει ο Ηρόδοτος, εννοώντας τις συνήθειες, τις παραδόσεις, τους θεσμούς, τη νοοτροπία.
      Νομίζω ότι αντιλαμβάνεσαι την διαφορετική οπτική με την οποία αυτά τα δίπολα διαχρονικά έβλεπαν τα ανωτέρω.
      Εκτός και αν εννοείς ότι τα δίπολα αυτά που επί παραδείγματι ανέφερα έχουν την ίδια αντίληψη ή προσδίδουν την ίδια βαρύτητα και σημασία στους θεσμούς, τις παραδόσεις κ.λπ.
      Δεν συζητάμε για την νοοτροπία.
      Αν εννοείς αυτό, τότε θα περιμένω να το εξηγήσεις με τη δική σου πλήρη γνώση της γλώσσας.

      Διαγραφή
    3. Τα δίπολα, που αναφέρεις, δεν έχουν καμμία σχέση με τα ομότροπα ήθεα. Η διαφορετική αντίληψη στην πολιτική είναι εντελώς άσχετη μ' αυτά. Μην μπερδεύεσαι.

      Διαγραφή
    4. Ακριβώς το αντίθετο.
      Η διχόνοια που οφειλόταν στην ακλόνητη πίστη του καθενός στη δική του ιδεολογική - κομματική κατ' ουσίαν - πρόταση οδήγησε στη βαθειά διάσταση του τρόπου με τον οποίον αντιλαμβανόταν έκαστος (ανάλογα με το που ανήκε) την ύπαρξη και τη χρησιμότητα των θεσμών, των παραδόσεων κ.α.
      Και ασφαλώς αυτή η ακλόνητη ιδεολογική (κομματική περισσότερο) πίστη καθόριζε και τη νοοτροπία του καθενός, σε σχέση με το ποιό ήταν κάθε φορά το συμφέρον της Πατρίδας.
      Σου αναφέρω ΜΟΝΟ την απόφαση της Ε' Ολομέλειας του Κ.Κ.Ε. για την ανεξαρτησία της Μακεδονίας.

      Διαγραφή
    5. Έχω την αίσθηση ότι δεν καταλαβαίνεις την έννοια "ήθη κι έθιμα", διαφορετικά δεν εξηγούνται τα όσα άσχετα με το θέμα γράφεις. Βέβαια, μην περιμένεις ν' ασχοληθώ με το να σού εξηγήσω τι σημαίνει. Ρίξε μια ματιά εδώ και ελπίζω να καταλάβεις ότι μιλούμε για εντελώς διαφορετικά πράγματα.

      Διαγραφή
    6. Μάλλον δεν διαβάζεις ολόκληρα τα κείμενα, αλλιώς δεν εξηγείται γιατί παρακάμπτεις την "νοοτροπία".
      Η νοοτροπία είναι προϊόν - μεταξύ των άλλων - των ιδεολογιών ή ιδεοληψιών ή ιδεολογικών εμμονών που έχουν διαφορετικές πολιτικές και κοινωνικές ομάδες.
      Καταλυτικά επιδρούν στην διαφορετική νοοτροπία όχι μόνο οι ιδεολογίες, αλλά και τάσεις εθνικοπολιτικές ή αντεθνικές.
      Άλλωστε, σε παραπέμπω σε σχετικό σχόλιό σου κατά το παρελθόν, στο οποίο αναφέρεσαι στην εθνομηδενιστική νοοτροπία της Αριστεράς.
      Με επιβεβαιώνεις λοιπόν εσύ ο ίδιος.

      Διαγραφή
    7. Αδυνατώ να παρακολουθήσω τις ασυναρτησίες που γράφεις. Φρόντισε να καταλάβεις τι σημαίνουν οι έννοιες "ήθη κι έθιμα" και τότε θα καταλάβεις γιατί είσαι εντελώς εκτός θέματος.

      >Άλλωστε, σε παραπέμπω σε σχετικό σχόλιό σου κατά το παρελθόν, στο οποίο αναφέρεσαι στην εθνομηδενιστική νοοτροπία της Αριστεράς<

      Και για την πολική άρκτο έχω γράψει..... ε, και;

      Διαγραφή
    8. Δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο για την περίπτωσή σου.
      Είναι δεδομένο ότι δεν θες να καταλάβεις γι' αυτό γίνεσαι και εριστικός.
      Δεν είναι έτσι η αντάλλαγη απόψεων όμως.
      Σου επιστρέφω λοιπόν τις δικές σου ασυναρτησίες.

      Διαγραφή
  7. Είναι γνωστό το ψυχοπαθολογικό πάθος πολλών διανοούμενων, άνευ νοός, εναντίον της Ελληνικής γλώσσας.

    Η προμετωπίδα αυτού του πολέμου είναι η κατάργηση της διδασκαλία των αρχαίων Ελληνικών, και στη συνέχεια η κατάργηση κάθε ίχνους καθαρεύουσας και μετατροπή της γλώσσας σε μία αργκό των 500 έως 700 λέξεων.

    Ουδέποτε κατάλαβα το κόλλημα της αριστεράς με την γλώσσα, δεδομένου ότι ανέκαθεν πουλούσε κουλτούρα ακόμη και στην χρήση του καμπινέ.

    Δυστυχώς όμως και ο Ράλλης ήταν αυτός που επέβαλλε την δημοτική παρά τις διαμαρτυρίες πολλών της παράταξης το 1978.

    Παρόλα αυτά η γλώσσα μας δεν πρόκειται να πεθάνει ποτέ, γιατί είναι η μόνη γλώσσα στον κόσμο.

    Όλες οι υπόλοιπες είναι ήχοι αραιάς συνοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καθιέρωση της δημοτικής, ως επισήμου γλώσσας του κράτους, ήταν σαφώς επιβεβλημένη, αφού αυτή ήταν/είναι η καθομιλουμένη. Δεν είναι δυνατόν το κράτος να χρησιμοποιεί μία γλώσσα, που δεν καταλαβαίνουν οι πολίτες.

      Η καθιέρωση του μονοτονικού, όμως, όπως και η κατάργηση των αρχαίων από τα γυμνάσια, έκαναν την ζημιά.

      Διαγραφή
  8. Παρεπιμπτόντως τα ''αρχαία Ελληνικά'' είναι η μητρική μας γλώσσα και είναι τα Ελληνικά. Αυτά τα Ελληνικά που χρησιμοποιούμε στις μέρες μας είναι η ''ΝΕΟΕλληνική'' γλώσσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειναι προδοσια η καταργηση της Αρχαιας (πρωτης) Ελληνικης γλωσσας.
    Φανταζωμαι οτι θα υπαρξουν σοβαρες συνεπειες
    για τετοιες αποφασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.