25/9/13

«Αξίζει τον κόπο η κατασκευή του καναλιού Δούναβη- Μοράβια -Αξιού»

Το πλεύσιμο κανάλι που θα έχει έξοδο στο Αιγαίο Πέλαγος και θα διέρχεται μέσω του Αξιού ποταμού, θα έχει συνολικό μήκος 650 χιλιομέτρων.
Το παραπάνω είναι αποτέλεσμα μελέτης του καναλιού αυτού που δείχνει ότι κατασκευή του είναι συμφέρουσα και δικαιολογημένη και συνεπώς ‘αξίζει τον κόπο’, δήλωσε ο διευθυντής της Κρατικής Υπηρεσίας Χωροταξίας της Σερβίας, Ντράγκαν Ντούντσιτς.
Οι Κινέζοι, οι οποίοι θα αναλάβουν το έργο υπέβαλαν επίσημα τα αποτελέσματα της αξιολόγησης κατασκευής του έργου.
«Ο πρόεδρος της Σερβίας, Τόμισλαβ Νίκολιτς, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Κίνα ενημερώθηκε για τη μελέτη και για την εγκυρότητα αυτού του καναλιού, μελέτη που προετοίμασε η κρατική κινεζική εταιρία «China Gezuba Group Corporation» και περιμένουμε μέσα σε λίγες εβδομάδες να λάβουμε επίσημα τη μελέτη αιτιολόγησης του έργου», δήλωσε ο Ντούντσιτς.
Παλαιότερα είχαν κυκλοφορήσει πληροφορίες που έλεγαν ότι η κατασκευή του Καναλιού του Αξιού θα κόστιζε από 10 έως 15 δις ευρώ, αλλά λόγω αδυναμίας της Σερβίας , η εκτέλεση του έργου θα γινόταν μέσω παραχώρησης.

Γεγονός είναι ότι η δημιουργία ενός τέτοιου μεγέθους καναλιού θα αποκτήσει σύντομα μεγάλη εμπορική απήχηση με τη σύνδεση βορειότερων καναλιών μέχρι το Ρήνο ποταμό.

Το έργο θα είναι πολύ-λειτουργικό και εκτός του ότι θα είναι  ικανό για την πλεύση εμπορικών σκαφών,  θα περιλαμβάνει και την κατασκευή 5 έως 7 υδροηλεκτρικών σταθμών, θα έχει αντιπλημμυρική και διαβρωτική προστασία, θα επιτρέπει την άρδευση των γεωργικών εκτάσεων, ποιοτική παροχή ύδατος και συγχρόνως θα αυξήσει την τουριστική προσέλευση, σημειώνει το δημοσίευμα.


--


5 σχόλια:

  1. Αφού δεν πάει μέχρι την Αθήνα... άσ' το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Great project. Especially during recession. I have been suggesting a similar one connecting Roumania (Black Sea) to Thrace. Neither onw will ever be implemented by Greece.

      Διαγραφή
  2. Για την χώρα μας είναι άχρηστο. Διότι αφ' ενός δεν διαθέτουμε ποταμίσια ναυτηλία αφ' ετέρου ο Αξιός ποταμός δεν διέρχεται αστικών κέντρων, ενδεχωμένος για μία οποιαδήποτε δραστηριότητα από τον χώρο των μεταφορών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλη μία πύλη Εισόδου-Εξόδου εμπορευμάτων πρόκειται να δημιουργηθεί κι εσύ μεμψειμοιρείς προβάλοντας ηλίθιες δικαολογίες;
    Μήπως είσαι "πόντιος";!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επισής μια αλλή χρήσιμοτήτα του θα είναι μειώση των στρατηγικών πλεόνεκτημάτων της κατοχής της Κωνσταντιπούλης από τους τουρκούς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.