20/5/10

Ενδιαφέρον Cosco για επενδύσεις

«Σε κάθε περίπτωση δήλωσαν διαθέσιμοι, έτοιμοι να αναλάβουν επενδυτικές πρωτοβουλίες στην Ελλάδα, την οποία θεωρούν πραγματικά ως μια χώρα επιλογής για κάποιον που θέλει να επενδύσει αυτή την περίοδο», δήλωσε ο υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας μετά τη συνάντησή του με την κινεζική αντιπροσωπεία της Cosco.

Εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο - Αεροδρόμιο στο Καστέλι
Ενδιαφέρον για επενδυτικές πρωτοβουλίες στην Ελλάδα και ειδικά για το υπό δημοπράτηση εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, εκδήλωσε η κινεζική αντιπροσωπεία της Cosco, στη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα.
«Σε κάθε περίπτωση δήλωσαν διαθέσιμοι, έτοιμοι να αναλάβουν επενδυτικές πρωτοβουλίες στην Ελλάδα, την οποία θεωρούν πραγματικά ως μια χώρα επιλογής για κάποιον που θέλει να επενδύσει αυτή την περίοδο», δήλωσε ο υπουργός.
Όπως είπε, η δημοπράτηση κατασκευής, διαχείρισης και εκμετάλλευσης του μεγάλου εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο θα γίνει τις επόμενες μέρες.
Προβλέπεται το εμπορευματικό κέντρο που θα κατασκευαστεί εκεί, να δοθεί με σύμβαση παραχώρησης σε ιδιώτη επενδυτή για περίοδο 40 ετών, πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα, κατά τη συνάντηση συζητήθηκε ακόμη το θέμα του ΟΣΕ.
«Δεσμεύτηκαν να μεταφέρουν σε οργανισμούς της πατρίδας τους, που ασχολούνται με αυτό το αντικείμενο, όλα αυτά τα στοιχεία, τα οποία τους παρουσιάσαμε», είπε ο υπουργός.
Επανέλαβε ότι η Cosco είναι ναυτιλιακή και όχι σιδηροδρομική εταιρεία και πρόσθεσε: «Ασφαλώς, στο σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ, το οποίο προωθούμε, μεταξύ των άλλων, προβλέπουμε τη δυνατότητα σε ιδιώτη επενδυτή να συνεργαστεί με τον ΟΣΕ, να επενδύσει στον ΟΣΕ, ιδίως στην Τραινόσε, στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές».
Ακόμη ένα ζήτημα που τέθηκε επί τάπητος είναι η κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι του Ηρακλείου της Κρήτης. «Το πρόγραμμα αυτό θα προχωρήσει πάλι, μέσω σύμβασης παραχώρησης, όπως γνωρίζετε. Είναι ένα αεροδρόμιο, το οποίο θα κατασκευαστεί σε 5 χρόνια, από τη στιγμή που επιλεγεί ο ανάδοχος», εξήγησε ο κ. Ρέππας.
Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το αν έχουν ενημερωθεί για τη φορολογία, την οποία θα πληρώσουν, ο κ. Ρέππας απάντησε ότι όσον αφορά τη διαδικασία για το Καστέλι ή για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο, είναι μια ανοιχτή διαγωνιστική διαδικασία.
«Οι όροι θα πρέπει να είναι ίδιοι για κάθε ενδιαφερόμενο. Αν στη διαδικασία αυτή και συγκεκριμένα στα κριτήρια, συμπεριλάβουμε και φορολογικά κίνητρα, τα κίνητρα αυτά θα πρέπει να είναι γνωστά από την αρχή, για κάθε ενδιαφερόμενο επενδυτή. Εμείς σας έχουμε κάνει σχετικές ανακοινώσεις. Δεν προβλέπεται στη δική μας πρόταση μια τέτοια πτυχή φορολογικών κινήτρων. Αυτό είναι ένα θέμα που θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να το συζητήσει, όπως κάνουμε κι εμείς, με το υπουργείο Οικονομικών, αλλά αυτή την ώρα δεν υπάρχει κάτι άλλο. Ισχύει ότι ισχύει και για όλους τους επενδυτές», διευκρίνισε ο υπουργός.

ΚΚΕ: Να σημάνει συναγερμός στους εργαζομένους
«Συναγερμό εναντίωσης στο νέο κύμα ιδιωτικοποιήσεων που ετοιμάζει η κυβέρνηση για λιμάνια, υποδομές της χώρας και για την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη» πρέπει να σημάνουν στους εργαζομένους, σύμφωνα με το ΚΚΕ οι χθεσινές δηλώσεις της υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λούκας Κατσέλη και του εκπροσώπου της Cosco.
Όπως αναφέρει στη σχετική του ανακοίνωση, η υλοποίηση αυτών των επιδιώξεων θα φέρει περισσότερη ανεργία, επέκταση των συνθηκών γαλέρας στους εργασιακούς χώρους, νέα επίθεση στα ασφαλιστικά δικαιώματα.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

6 σχόλια:

  1. ΚΚΕ εναντιον ΚΚ Κινας, τι θα δουμε ακομα, LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι θα δούμε; Κιχ για Βόρεια Ελλάδα... αυτό βλέπουμε... μια ζωή το ΠΑΣΟΚ χεσμένους μας είχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωσίβιο στους Κινέζους για το αεροδρόμιο στο Καστέλι


    Είναι δύσκολο να μάθει κανείς κινέζικα, ρε παιδιά; Θα τα χρειαστούμε, όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε παιδιά,

    Από το 1996-2004 είχαμε "Κινέζο" στο τιμόνι της Ελλάδας, ο οποίος είχε αδελφό στην γερμανική BfV (περίπου ΕΥΠ) και δεν λέγαμε τίποτε, παρά τον ψηφίζαμε. Τώρα μας έφταιξαν οι Κινέζοι; Άσε μπας και μας βάλλουν σε κάποια τάξη. Εγώ λέω να τους δώσουμε και την κυβέρνηση. Θα γίνουμε που θα γίνουμε επαρχία, καλύτερα κινέζικη παρά τούρκικη. Μοναχοί, πάντως, μας δεν βλέπω να την βγάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγγνώμη, οι πρασινοφρουροί δεν ήταν που έβριζαν τον Καραμανλή για την πώληση τμήματος του ΟΛΠ στην COSCO;_Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάτω οι ιδιωτικοποιήσεις στρατηγικών τομέων της ελληνικής οικονομίας με τη μορφή ξεπουλήματος. Μη χαίρεστε ανίδεοι σχολιαστές με τους Κινέζους. Οι χαρούλες θα γίνουν κλάμματα όπως και οι χαρούλες που κάνατε όταν σας μίλούσαν για το θαύμα του ευρώ το θυμάστε; Για χαρείτε το σήμερα το ευρώ! Καμμία ανοχή στον καπιταλισμό. Αγώνες εργατικοί για την κατάργηση του και για εργατική εξουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.