17/5/15

Η αλήθεια για τη Βιαμάξ και το τέλος της ελληνικής αμαξοποιΐας (ΦΩΤΟ)

 Η πραγματική ιστορία για την αναστολή των παραγωγικών δραστηριοτήτων ενός από τα μεγαλύτερα εργοστάσια της Ελλάδας 

Άποψη των τεσσάρων γραμμών παραγωγής του εργοστασίου της Βιαμάξ. 

Ακούω πολλούς που με ρωτούν ή συχνά απορούν γιατί έκλεισαν οι μεγάλες ελληνικές βιομηχανίες αμαξωμάτων, οι οποίες συμπαρέσυραν εκατοντάδες μικρότερους αμαξοποιούς, βιοτεχνίες που εργάζονταν ως προμηθευτές στην παραγωγική εφοδιαστική αλυσίδα λεωφορείων και λοιπών οχημάτων.

Η αλήθεια είναι η Ελλάδα πλέον έχει φθάσει σε τόσο οριακό σημείο, ώστε δεν χρειάζεται να χαϊδεύουμε τα αυτιά κανενός. Μόνο με γεγονότα και επιχειρήματα, χωρίς παραπολιτικές παρωπίδες και ιδεοληψίες, πρέπει να αντιμετωπίζουμε την πραγματικότητα.


Για περισσότερα busoldtimers

4 σχόλια:

  1. To άρθρο αυτό δεν είναι παρά μία συνέχεια, ένα συμπλήρωμα του προηγουμένου. Εκεί δεν αναφέρεται ο καταστροφικός ρόλος που έπαιξαν τα σωματεία και οι γεωργικοί συνεταιρισμοί, στους οποίους παραδόθηκε η οικονομία μετά την μεταπολίτευση, με αποκορύφωμα την δεκαετία του '80.

    Αυτά, για να πάψουν μερική να πιπιλάνε την καραμέλα ότι τάχα κάποιοι μάς απαγόρευσαν/εμπόδισαν να παράγουμε, για ν' αγοράζουμε τα δικά των... και πράσσειν άλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Nativist είναι γνωστό ότι πάντα μας φταίνε οι άλλοι και ποτέ το ξερό μας το κεφάλι!!! Τι να πιάσεις και τι να αφήσεις!!! την NAMCO, τα ναυπηγεία και την επισκευαστική ζώνη, την NISSAN στον Βόλο??? Δυστυχώς μόνοι μας διαλύσαμε ότι είχαμε.

      Διαγραφή
  2. ΠΟΙΟΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

    Σας ενημερώνω εκ ως οδηγός εξέλιξης της NAMCO, ως οδηγός αγώνων που ξεκίνησε την σταδιοδρομία του με ΠΟΝΥ στα ράλλυ, ότι εκτός των συνδικαλιστών που καθοδηγούσαν τα ''προοδευτικά'' κόμματα για να ''χτυπήσουν το κεφάλαιο'', με αποτέλεσμα να μείνουν οι εργαζόμενοι άνεργοι, κύρια ευθύνη είχε τραπεζικό σύστημα και οι κυβερνήσεις που νομοθετούσαν εις βάρος της εγχώριας παραγωγής οχημάτων.

    Πέραν όλων αυτών βρωμερό ρόλο έπαιξαν και ορισμένοι μεγαλοαντιπρόσωποι Ευρωπαικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην χώρα μας που υποδείκνυαν την νομοθεσία που τους βόλευε στους εκάστοτε κυβερνώντες.
    http://www.hellenicmotors.com/#

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.