6/2/17

Καταγγελία Βενιάμη: Οι συνδικαλιστές εμποδίζουν 50.000 Ελληνες να εργαστούν στα πλοία με 1.800 ευρώ

Δηλώσεις του προέδρου Ελλήνων Εφοπλιστών - «Σε 5.000 ελληνόκτητα πλοία δεν υπηρετούν ούτε πέντε Ελληνες!» 
Την πολύ σοβαρή καταγγελία ότι οι συνδικαλιστές είναι που εμποδίζουν τους Ελληνες να δουλέψουν στα καράβια με μισθό 1.800 ευρώ έκανε στον Alpha 9.89 ο Θεόδωρος Βενιάμης, πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Οπως είπε ο κ. Βενιάμης «σε 5.000 ελληνόκτητα πλοία δεν υπηρετούν ούτε πέντε Ελληνες» εξαπολύοντας παράλληλα επίθεση στον πρόεδρο της ΠΕΝΕΝ Αντώνη Νταλακογιώργο.

Όπως εξήγησε «εγώ τα τελευταία χρόνια έχω φέρει σε κάθε κυβέρνηση το αίτημα να επαναφερθεί η έννοια της ναυτοσύνης. Πώς όμως; Να δώσουμε το δικαίωμα να ανέβουν οι έλληνες ναύτες με ανταγωνιστικά μισθολόγια με βάση τη σύμβαση που υπερασπίζεται η ΠΝΟ για τους ξένους ναυτικούς που υπηρετούν στα πλοία. Αυτήν έχουμε προτείνει ώστε να δώσουμε νέες θέσεις εργασίας με βάση τα διεθνή κρατούντα».
Χαρακτηριστικά σημείωσε ότι θα μπορούσαν και 50.000 Ελληνες να βρουν δουλειά στα πλοία αλλά οι συνδικαλιστές το μπλοκάρουν: «Να μας πει ο κ. Νταλακογιώργος πόσο έχει υπηρετήσει στα πλοία. Αν μπορέσει να βγάλει μια ανακοίνωση, να καταθέσει τη δική του προϋπηρεσία.Δεν μπορεί να μη δίνει κάποιος που κάθεται σε μια καρέκλα να κόβει το συνταγματικό δικαίωμα σε νεαρούς Έλληνες να βρουν δουλειά. Ας δει τι συμβαίνει στην ξηρά. Επάνω σε ένα πλοίο έχουμε 18 άτομα για κατώτερο πλήρωμα. Αν σήμερα σαν Ελλήνες πλοιοκτήτες απορροφήσουμε στην αρχή 10 μετά 20 μετά 50 χιλιάδες... Να βγει ο κ. Νταλακογεώργος να πει πόσοι Έλληνες ναύτες υπηρετούν στα βαπόρια. Αμφιβάλλω αν υπάρχουν πάνω από 10. Ο Νταλακογεώργος και άλλοι έχουν σφραγίδες και μπλοκάρουν το σύστημα. Υπάρχουν σωματεία για ειδικότητες που έχουν καταργηθεί».
Και συνέχισε: «Δεν εκπροσωπεί την ποντοπόρο ναυτιλία ο κ. Νταλακογιώργος. Δεν έχει ναύτες το ελληνόκτητο βαπόρι! Μετά τη δεκαετία του 80 λόγω των τότε συνδικαλιστικών αιτημάτων, έπαψαν οι μισθοί των κατωτέρω πληρωμάτων να είναι ανταγωνιστικοί. Στο κατώτερο πλήρωμα ελάχιστοι πάνε. Ορισμένοι συνδικαλιστές δεν ξέρω γιατί, έχουν κυρίαρχο αίτημα πάντα στις συμβάσεις νέες αυξήσεις. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσουμε την ανταγωνιστικότητα. Η ΠΝΟ εκπροσωπεί και τη Διεθνή Ενωση Ναυτικών και ξέρει ποια μισθολόγια επικρατούν. Αυτά τα πληρώματα παίρνουν έχουν ένα μισθολόγιο, μια σύμβαση. Ο ναυτόπαις είναι περίπου στα 700-800 δολάρια. Ο ναύτης είναι 1.800 ευρώ, αυτό που πρέπει να ρωτήσετε είναι γιατί κάποιοι σαν τον κ. Νταλακογιώργο θέλουν και μπλοκάρουν στο όνομα συνδικαλιστικών αιτημάτων το δικαίωμα αυτών των παιδιών να φύγουν από τις καφετέριες και το αδιέξοδο». 
«Δεν μπορεί να μη δίνει κάποιος που κάθεται σε μια καρέκλα να κόβει το συνταγματικό δικαίωμα σε νεαρούς Έλληνες να βρουν δουλειά. Ας δει τι συμβαίνει στην ξηρά ο κ. Νταλακογεώργος» είπε ο κ. Βενιάμης υποστηρίζοντας ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες θα μπορούσαν να απορροφήσουν χιλιάδες ανέργων.
Πρώτο Θέμα

9 σχόλια:

  1. They have always acted as middle men. We all know how really needed they are. The only jobs they are protecting are theirs. SHAME ON YOU!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ὴμουν ναυτικός θα συγκέντρωνα τις απαραίτητες υπογραφές με νόμιμο τρόπο,
    και ή θα συγκαλούσα Γενική Συνέλευση για το θέμα αυτό, ή θα κατέθετα μαμφή εναντίον όποιων προσβάλλουν τα δικαιώματα των μελών και κατ'επέκταση τα εθνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1800 ευρώ για ποντοπόρο ναυτιλία είναι το 1/3 έως 1/2 από ότι αμείβεται σήμερα και είναι πολύ λίγα.

      Διαγραφή
    2. @ Tάσος,Θεσσαλονίκη

      Εγώ δεν το ξέρω αυτό, εσύ το λες, πράγμα που δεν σημαίνει ότι είναι κι έτσι. Όμως, ακόμη κι έτσι να είναι, είναι προτιμότερο να μένουν άνεργοι; Αυτή είναι η νοοτροπία των συνδικαλιστών, των ανθρώπων που συνέβαλαν τα μέγιστα στην οικονομική καταστροφή τής χώρας.

      Καλά έλεγε ο Γιάννης Μαρίνος, ότι οι (επαγγελματίες) συνδικαλιστές ήσαν και είναι η κατάρα τής ελληνικής οικονομίας.

      Διαγραφή
    3. Τι είδους συνδικαλιστική εξουσία μπορεί να υπάρξει σε πλοίο που δεν έχει ελληνική σημαία;Μιλάμε για ελληνόκτητα με σημαίες εξωτικών νησιών.Παρακάτω σχολιάζεται ότι ο φιλιππινέζος παίρνει 1200$.Με τα 1200$ είναι άρχοντας στη χώρα του.

      Διαγραφή
    4. >Τι είδους συνδικαλιστική εξουσία μπορεί να υπάρξει σε πλοίο που δεν έχει ελληνική σημαία;<

      Νομίζω ότι ούτε το άρθρο κατάλαβες, ούτε το σχόλιό μου.

      "Οι συνδικαλιστές εμποδίζουν 50.000 Ελληνες να εργαστούν στα πλοία με 1.800 ευρώ"

      Αυτή είναι η εξουσία των. Τι δεν καταλαβαίνεις; Πώς και γιατί τούς εμποδίζουν; Ποιοι είναι αυτοί οι εργατοπατέρες;

      Διαγραφή
  3. Για να μη τρελαθούμε έβγαλαν αγγελία , που λένε που , πόσοι και πόσα λεφτα και δεν άφησαν οι συνδικάλες να πάει ο κόσμος?
    Αντε του καημένου του Μποχώρι
    Άντε του τη σκάσαν στο βαπόρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απαντηση για τον Τασο,Θεσσαλονικη.Ξερεις πραγματι να μας πεις ΠΟΣΑ παιρνει ο Φιλιππινεζος Ναυτης? Οχι παραπανω απο 1200 $ και ειναι πολυ εμπειρος και εργατικος.Μηπως εχεις μπερδεψει τις αμοιβες των Αξιωματικων? εδω μιλαμε για ΝΑΥΤΕΣ απλους δηλαδη ανιδεικευτου; εργατες που θα περασουν ενα γρηγορο 15ημερο σεμιναριο πριν ναυτολογηθουν και σε ηλικια 22ετων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην ειμαστε και υπερβολικη Κ.Βενιαμη οι πιο πολλες εταιρειες δεν παιρνουν Ελληνικα πληρωματα , εδω οιΔοκιμοι των σχολων δεν μπορουν να κανουν το θαλασσιο εξαμηνο τους που ειναι απο τον νομο υποχρεωμενοι . Αλλωστε για να μπαρκαρη ενα Ναυτικος δεν χρειαζεται να παει στον εκαστοτε Νταλακογιωργο και εαν θελουν σημειωμα ειναι υποχρειομενος να του το δωσει .Ο νομος δεν σε υποχρεωνη να συνδηκαλιστης Αυτα ισχυουν για ειναι με Ελληνικη σημαια η συμβεβλημενα με το ΝΑΤ . Εαν ενας εφοπλιστης θελει να παρει Ελληνες μπορει αλλα νομιζω οτι δεν λενε ολη την αληθεια . Σας τα γραφη αυτα ενας Πλοιαρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.