23/4/10

«Μικρός ΟΗΕ» οι σχολικές μας αίθουσες!



Αλβανοί, Ινδοί, Βούλγαροι, Ρουμάνοι φοιτούν στα δημοτικά σχολεία της χώρας. Δίπλα τους, Αγγλοι, Γάλλοι, Ελβετοί, Σομαλοί, Ρώσοι, Κορεάτες, Περουβιανοί, Τυνήσιοι, Τούρκοι. Μια «θάλασσα» χιλιάδων πιτσιρικάδων που θα είναι οι αυριανοί γείτονές μας, ένας «χάρτης» πολιτισμών σχεδιασμένος σε μια χώρα με ανύπαρκτες υποδομές υποδοχής ή στήριξης αλλοδαπών. Εκατόν δεκαοκτώ διαφορετικές εθνικότητες μαθητών απαντώνται στα δημοτικά σχολεία της χώρας, όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας που βρίσκονται στη διάθεση του «Βήματος».


«Ας μη γελιόμαστε. Πολιτική ένταξης των αλλοδαπών στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ελλάδας ή προστασίας της πολιτισμικής τους ταυτότητας στην Ελλάδα δεν υπάρχει» ομολογεί στέλεχος του υπουργείου. «Μέχρι σήμερα δεν έχει εφαρμοστεί σχεδόν τίποτε από τις πολιτικές που κατά καιρούς εξαγγέλλονται. Ετσι, παρ΄ ότι τα παιδιά έρχονται στο σχολείο για να δουλέψουν, συχνά καταλήγουν στο περιθώριο της εκπαιδευτικής διαδικασίας». «Ελπίζουμε ότι με την υποστήριξη των κοινοτικών κονδυλίων που θα δοθούν για θέματα εκπαιδευτικής ένταξης αλλοδαπών και παλιννοστούντων θα διορθώσουμε ένα μέρος του προβλήματος» λέει ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας κ. Κ. Παπαχρήστος. «Τα περισσότερα παιδιά έχουν γεννηθεί εδώ. Στόχος μας είναι να διδάξουμε τα Ελληνικά χωρίς όμως τα παιδιά να αποκοπούν από τις ρίζες τους. Σήμεραέχουμε αλβανάκια που δεν μιλούν αλβανικά. Στη χώρα τους τα κοροϊδεύουν τα λένε ελληνάκια και εδώ τα λέμε αλβανάκια... ».

Η πλειονότητα των μεταναστών που φοιτούν στα ελληνικά σχολεία είναι Αλβανοί (71.419 άτομα). Μόνο έναν μαθητή έχουμε στα σχολεία της χώρας από την Ακτή Ελεφαντοστού, τις Βερμούδες, τη Βοσνία, το Κάπο Βέρντε, το Ζαΐρ, την Ισλανδία, την Κολομβία, το Κολόμπο, το Κουρδιστάν, τη Λιβερία, τη Μαδαγασκάρη, τη Μαλαισία, το Μαυροβούνιο, τις Μπαχάμες, το Μπουρούντι, την Ουρουγουάη, την Παραγουάη, τη Σαουδική Αραβία, τη Σλοβενία, την Τζακάρτα, το Τόνγκο και το Τουρκμενιστάν. Δύο μαθητές φοιτούν σε δημοτικά σχολεία της Ελλάδας από την Ιαπωνία, τη Γουινέα, τη Ζιμπάμπουε, το Μεξικό, τη Νότια Κορέα. Από το Εκουαδόρ, τη Λιβύη και τη Νέα Ζηλανδία έχουμε στην Ελλάδα μόνο τρεις μαθητές ανά χώρα, ενώ αξιοσημείωτο είναι το ότι από την Κύπρο έχουμε μόνο 26 μαθητές.

Τις εικόνες που παρακολουθεί καθημερινά περιγράφει στο «Βήμα» ο σχολικός σύμβουλος στην περιοχή Βοτανικού κ. Χάρης Παπαδόπουλος . «Δεν υπάρχει πια περιοχή στο κέντρο της Αθήνας που να μην έχει ξένους μαθητές» λέει. «Υπάρχουν παιδιά που μεγάλωσαν εδώ και ξέρουν Ελληνικά, όπως και άλλα που δεν ξέρουν σχεδόν καθόλου τη γλώσσα μας. Δεν υπάρχει πρόβλεψη γι΄ αυτά. Στα σχολεία μας Κινέζοι, Αφγανοί, Πακιστανοί, Ινδοί έρχονται στην τάξη για να μάθουν. Στο 87ο Δημοτικό Σχολείο της περιοχής μας φοιτούν κατά 85% μουσουλμάνοι. Πιστεύω ότι χρειάζονται τολμηρές πολιτικές και διαρκής επιμόρφωση των δασκάλων».

20 σχόλια:

  1. Οι δάσκαλοι θα πρέπει να επιμορφωθούν με εξειδίκευση "Ηρώδη" ώστε να φροντίζουν για την "εξάληψη" του αλλοδαπού στοιχείου όσο είναι ακόμα σε μικρή ηλικία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάντε τους Γενίτσαρους ρε!
    Μάθετέ τους Ελληνικά, τηςν Ιστορία, τα Ήθη και Έθιμα, με λίγα λόγια, κάντε τους Έλληνες.
    Παιδεία Εθνική!
    Δεν υπάρχει λόγος να "μην αποκοπούν από τις ρίζες τους". Να αποκοπούν θέλουμε, να γίνουν Έλληνες.

    Σε αντίθετη περίπτωση, απομονώνονται, γκετοποιούνται, μισούν τη Χώρα και το μόνο που καταφέρνουμε, είναι να σπαταλάμε χρήματα για μη Έλληνες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω την γνώμη πριν την σύγκρουση, όσο είναι καιρός να χρησιμοποιούμε διακριτικά αναγνώρισης, μην πάμε και από φίλια πυρά γα……το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. «Στόχος μας είναι να διδάξουμε τα Ελληνικά χωρίς όμως τα παιδιά να αποκοπούν από τις ρίζες τους.»

    Για την εκμάθηση αλβανικών στα αλβανάκια, είναι υπεύθυνο το αλβανικό κράτος.
    Όπως το ελληνικό κράτος πληρώνει δάσκαλους στο εξωτερικό για να διδάσκουν ελληνικά στα παιδιά των μεταναστών, έτσι και τα ξένα κράτη είναι υπεύθυνα να διδάξουν τουλάχιστον την γλώσσα τους.

    Τα παιδιά των αλλοδαπών δεν είναι υποχρεωμένα να πάνε σε ελληνικά σχολεία. Μπορούν να πάνε στο σχολείο της πρεσβείας τους.

    Από την στιγμή που επιλέγουν ελληνικό σχολείο, επιλέγουν να γίνουν πολίτες αυτού του κράτους και όχι αυτού από το οποίο προέρχονται.

    Οι τρελοί της κυβέρνησης θέλουν οι έλληνες μέσα στην χρεωκοπία της χώρας να πληρώνουν αλλοδαπούς δασκάλους για αλλοδαπούς μαθητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Δραγώνα υποψήφια βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία!

    # Τι έχει να πει η Νέα Δημοκρατία για το... βλαστάρι της και τι αλήθεια έχει να δηλώσει το ΠΑΣΟΚ για το... καμάρι του;
    # Η ιδεολογία της Δραγώνα μοιάζει να είναι πιο σταθερή και από την οικονομία της χώρας!

    Κι ενώ έψαχνα στο αρχείο των εφημερίδων, πρότερων ετών, για να ανακαλύψω τα κατεψυγμένα "λαβράκια" της ιστορίας, ξαφνικά, σε ένα φύλλο της εφημερίδας "Βήμα" (20 Αυγούστου 1981*), ανάμεσα στις αγγελίες, ξεπρόβαλε μία είδηση τόσο παράξενη που με ανάγκασε να την κοιτάξω δύο και τρεις φορές για να βεβαιωθώ πως τα μάτια μου δεν έβλεπαν "αστεράκια", αλλά ένα "αστέρι" που απασχολεί την σύγχρονη ζωή των ελλήνων και την σύγχρονη Παιδεία της κυβέρνησης Παπανδρέου...!
    Η κυρία Δραγώνα ήταν εκεί! Το όνομά της ανάμεσα σε άλλων υποψηφίων βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, για τις εκλογές του 1981!!! Ναι, η κυρία Δραγώνα εκτός από υπεύθυνη γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, αρμόδια για την εκπαίδευση των μουσουλμάνων της χώρας μας, εκτός από ερευνήτρια σε κοινοτικό πρόγραμμα για την εκπαίδευση μειονοτικών ομάδων (παραδόξως η πρόοδος της έρευνας ελέγχεται από την ίδια στο υπουργείο Παιδείας!!!), διετέλεσε και υποψήφια βουλευτής με το κόμμα που μισεί περισσότερο και από την Χαρά Νικοπούλου!!! Ναι, υπήρξε ενεργό στέλεχος, μέλος και υποψήφια για το βουλευτικό αξίωμα με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας και μάλιστα η υποψηφιότητά της υποδείχθηκε και εγκρίθηκε παμψηφεί...!
    Τι έχει να πει άραγε ο κύριος Σαμαράς; Φαντάζομαι πως θα χαίρεται που έχασε τέτοιο "στέλεχος", ενώ παραδόξως χαρούμενος με την "μεταγραφή" της κυρίας Δραγώνα δείχνει να είναι και ο κύριος Παπανδρέου!!!
    Τελικά, η κυρία Δραγώνα δεν εκλέχθηκε βουλευτής, όμως, ποτέ δεν απογοητεύτηκε και σαν καλή σφήκα (όπως λέμε σαν καλή εργατική μέλισσα) εργάστηκε σιωπηρά και κατάφερε να περάσει στην άλλη όχθη. Στην όχθη των... παλαιότερων αντιπάλων!!!
    Οι επιδιώξεις της κυρίας Δραγώνα, όμως, δεν σταμάτησαν τότε, με την υποψηφιότητά της ως βουλευτού στην παράταξη της Νέας Δημοκρατίας. Η κυρία αυτή "άλλαξε πλώρη" και άνοιξε πανιά για... το ΠΑΣΟΚ, στο οποίο κατάφερε να μπει και σήμερα να "μεγαλουργεί" στις πλάτες της ελληνικής παιδείας, κυνηγώντας τους αντικυβερνητικούς εκπαιδευτικούς (π.χ. Χαρά Νικοπούλου), κατηγορώντας τους πως δεν είναι καλοί δάσκαλοι επειδή είναι στην αντιπολίτευση... Κι έτσι μαθαίνουμε όλοι μας πως οι καλοί δάσκαλοι είναι μόνο εκείνοι που βρίσκονται στις τάξεις της... αντιπολίτευσης. Είπαμε, η κυρία αυτή ήρθε για να βάλει μέτρα και να δώσει προοπτική στην Ελληνική παιδεία, που θα προτιμούσε να την μεταβάλει σε τουρκική, σκοπιανή, αλβανική ή και χίντι... αρκεί να πάψουν τα ελληνόπουλα να διδάσκονται την ελληνική γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό...
    Η πρόσφατη επίσκεψη της κυρίας Δραγώνα στη Θράκη και οι αντιδράσεις των εκπαιδευτικών της περιοχής
    Να επισημάνουμε κάτι για τους Πομάκους. Τα παιδιά τους μιλούν πομάκικα στο σπίτι, μαθαίνουν Ελληνικά και μία ξένη γλώσσα στο σχολείο (που προφανώς θα τους χρησιμεύσουν) και αναγκάζονται, μιας και φοιτούν σε μειονοτικά σχολεία, να διδάσκονται και την τουρκική!!! Πέρα από το αντιπαιδαγωγικό της κατάστασης και τη φανερή σύγχυση που προκαλείται σε παιδιά του Δημοτικού, γίνεται αντιληπτό πως μόνοι μας "βγάζουμε τα μάτια μας" παίζοντας το παιχνίδι του τουρκικού προξενείου και στέλνοντας του πομάκους στην αγκαλιά των τούρκων! Το φωνάζουν παντού ότι δεν αισθάνονται και δεν είναι τούρκοι!
    Επίσης, κατά την υλοποίηση του ακριβού προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων από Δραγώνα και Φραγκουδάκη δεν τους προβλημάτισε καθόλου το γεγονός αυτό, όχι φυσικά από εθνικής απόψεως (αστεία πράγματα...), αλλά από παιδαγωγικής; Βγάλτε μόνοι τα συμπεράσματά σας...

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ
    πηγη http://kostasxan.blogspot.com/2010/04/blog-post_7680.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καταρχην δεν δινεται ελληνικη παιδεια ουτε στα ελληνακια, αλλα μαρξιστομπολσεβικικη.
    οι αριστεροι ινστρουχτορες εκπαιδευτικοι μαθαινουν στα παιδια μας να μισουν τη πατριδα τους και τον εαυτο τους και παραγουν γενιτσαρους.
    το ιδιο κανουν και στα ξενα παιδια. δεν τους δινουν ελληνικη παιδεια φυσικα, αλλα διεθνιστικη κοσμοπολιτικη.
    αρα αποκλειεται να γινουν ελληνες.
    θα γινουν λακιλαζοπουλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΗΕ τα σχολειά μας με επικεφαλής την (κ)Οφη Α(υ)νάν Δραγώνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα παιδιά των μεταναστων να ξεκουμπιστουν να φυγουνε πριν τα παρει ο διαολος κι αυτα και τους γονεις τους που τα σπερνουν οπου βρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. H εγκληματική πολιτική των διαφόρων κυβερνήσεων και οι φρικτές πελατειακές σχέσεις τιποτένιων πολιτικών, κατωτέρας ποιότητος υπανθρώπων, ανάλγητων αμοραλιστών, οδήγησαν την χώρα μας σε τέτοια κατάντια, τέτοιο εξευτελισμό και τόσο μεγάλη καταστροφή.

    Κρίμα, κρίμα , κρίμα που πηγαίνουν οι τεράστιες θυσίες τόσων καλών Ελλήνων χαμένες για να νέμονται αχρείοι την εξουσία και 300 καθάρματα να στραγγαλίζουν την οικονομική ζωή του τόπου.

    Η Πατρίδα μας η Ελλάδα, άξιζε καλλίτερης τύχης, από το να κυβερνάται από αμόρφωτους και ανίκανους αμοραλιστές και να καταστρέφεται συστηματικά.

    Να είναι αιώνια καταραμένοι αυτοί και οι απόγονοί τους που πρόδωσαν την Πατρίδα μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς να δεχτούμε όλα αυτά τα ΠΑΙΔΙΑ,ας τα δώσουμε μόρφωση,έφόδια για τη ζωή και ότι άλλο ανθρώπινο μπορούμε,γιατί είναι απότι φένεται πολύ εύκολο τελικά να ξεχάσουμε ότι είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ πρώτα και πάνω απόλα.

    Ας φερθούμε σε αυτά τα ΠΑΙΔΙΑ όπως ακριβώς θα θέλαμε να φερθούν και στα δικά μας τα ΠΑΙΔΙΑ αν ήμασταν εμείς στη θέση τους.

    Εγώ αυτή την παιδεία πήρα απο την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μου,την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ μου πίστη,και απο το ΣΧΟΛΕΙΟ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @23 Απριλίου 2010 1:53 μ.μ.

    Δόξα τω Θεώ που υπάρχουν κι άλλοι με κοινή λογική.
    Στην Ελλάδα υπάρχει ελληνική μόρφωση. Όποιος θέλει να μάθει αλβανικά, γερμανικά, γιαπωνέζικα ή ό,τι άλλο υπάρχουν φροντιστήρια καθώς και σχολεία πρεσβειών κλπ κλπ.
    Απλά πράγματα.
    Βέβαια να έχουμε υπόψιν ότι αν αύριο μεθαύριο το πχ γιαπωνεζάκι είναι αριστούχο (σε ελληνικό σχολείο) θα έχει (και δικαίως) όλο το δικαίωμα να σηκώσει την ελληνική σημαία στη παρέλαση.
    Ή έλληνες θα τους κάνουμε ή σε γκέτο θα τους βάλουμε. Και τα δύο ταυτόχρονα δεν γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ 23 Απριλίου 2010 1:45 μ.μ.

    Μας προτείνεις να αναθρέψουμε φίδια στον κόρφο μας; Γιατί δεν κάνετε όμως το ίδιο στο εβραϊκό (μόνο) κράτος σας;


    Νοαφεράτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 23 Απριλίου 2010 4:52 μ.μ.
    "Ή έλληνες θα τους κάνουμε ή σε γκέτο θα τους βάλουμε. Και τα δύο ταυτόχρονα δεν γίνεται".

    Προβοκατορισα,
    Τι θα ελεγες να τους στελναμε πισω απο κει που μας κουβαληθηκαν.
    Που μας φερνης σαν παραδειγμα και το "Γιαπωνεζακι" για ξεκαρφωμα.
    Ναι οι Γιαπωνεζοι στην Ελλαδα θαρθουν αν βρουν αποκουμπι.



    Σαμουηλ Γιακουμελ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είμαι 28 χρόνια εκπαιδευτικός και παρατηρώ ότι πολλοί του ιστολογίου πέρασαν από τα θρανία αλλά δεν ακούμπησαν που λέει ο λόγος.
    Πάρτε το είδηση ότι έχουμε 3χ10^6 αλλοδαπούς.(δεν γράφω το νούμερο ολοψηφίως για τους καρδιακούς.)
    Τα σχολεία είναι πρώτα στο μέτωπο πιο μπροστά από το λιμενικό και την αστυνομία διότι εμείς δεν ξεφορτωνόμαστε το πρόβλημα αλλά το αντιμετωπίζουμε κατάματα.
    Οι αλλοδαποί γονείς των μαθητών που έχουν γεννηθεί εδώ (τα παιδιά αυτά δεν τα βάζω τελείως με τους αλλοδαπούς διότι δεν θεωρώ πως έχασα το παιγνίδι) έχουν όλες τις αγωνίες του γονέα και μια παραπάνω ότι δεν μπορούν να κληροδοτήσουν κάποια εμπράγματη αξία στα παιδιά τους και το μόνο εφόδιο τους είναι το φτωχό ελληνικό σχολείο.
    Από εμάς θα μάθουν γράμματα, από εμάς θα μάθουν τα βασικά μιας τέχνης ή κάποιοι θα σπουδάσουν.
    Αν φερθούμε στα παιδιά όπως γράφουν μερικοί απολύτως ανόητοι, αμόρφωτοι , ανθέλληνες (διότι είναι απολίτιστοι) , αν δηλαδή ξεχωρήσουμε τα παιδιά σε ελληνάκια,αλβανάκια,γεωργιανάκια, ουκρανάκια, πολωνάκια, βουλγαράκια, ρουμανάκια (κουραστήκατε;) κλπ τότε προσφέρουμε στον τόπο χείριστη υπηρεσία, δημιουργούμε το αυριανό κόμμα των αλβανών,γεωργιανών (να μη συνεχίσω)κλπ θα έχουμε όχι γενιτσάρους που είπε κάποιος απολύτως άμυαλος προηγουμένως, διότι η δημιουργία γενιτσάρων προϋποθέτει τη ύπαρξη κρατικής υποδομής και γερού ταμείου (οι γενίτσαροι πληρώνονταν και όποτε δεν έπεφταν τα άσπρα έκαναν επανάσταση)αλλά υποχείρια των εις την εσπερίαν δημιουργουμένων "ηγετών". Τα όπλα μας είναι το ελεύθερο πνεύμα απέναντι στην γονική καταπίεση, οι καλοί τρόποι απέναντι στα σχολεία της πατρίδας τους που υπάρχει βούρδουλας (στα περισσότερα), το πραγματικό ενδιαφέρον σε παιδιά που δεν έχουν κάποιον να τα ακούσει και να αφουγκρασθεί τις σκέψεις τους.Μια καλή κουβέντα σε παιδιά που μαγειρεύουν το μεσημέρι για να βρουν να φάνε οι μεγάλοι που λείπουν στη δουλειά. Νομίζετε είναι απλό; νομίζετε είναι εύκολο; Πάντως απογοητεύομαι διαβάζοντας μερικούς που συνεχίζουν τον ελληνικό εμφύλιο και κάνουν τον έξυπνο με τη σίγουρη σύνταξη κάποιου ταμείου, και παριστάνουν τον Έλληνα σηκώνοντας 2 φορές το χρόνο τη σημαία στο σπίτι τους.Θέλετε να βοηθήσετε; Φιλοξενήστε 10 μέρες ένα παιδί από τα πομακοχώρια στο σπίτι σας.Ας γίνει μια τέτοια κίνηση να βρίσκουν τα πομακόπουλα σπίτια να τα φιλοξενούν και αν κάποιοι είναι άτεκνοι ή έχουν τη δυνατότητα ας δώσουν ένα δωμάτιο στα παιδιά αυτά να σπουδάζουν. Ας αφήσουμε τα λόγια και ας βάλουμε μπρος τις μηχανές. Μπροστά στα λεφτά του προξενείου να μπει η θέληση και το μυαλό μας.Ας εξουδετερώσουμε τις επιπτώσεις του νόμου του στρατάρχη Παπάγου που μετέτρεψε υποχρεωτικά τα μουσουλμανικά σωματεία Θράκης σε τουρκικά και μην ψάχνετε για στραβά πολύ μακρυά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ἡ πολιτιστική μας ὑπεροχὴ εῑναι ποὺ στὸ παρελθὸν νίκησε τοὺς νικητές. Ἐὰν τὴν χάσουμε ὡς λαὸς δὲν γνωρίζω, ἐὰν σὲ λίγους αἰῶνες θὰ ὑπάρχουμε ὡς ἔθνος.
    Γιὰ ἐμένα θὰ τὸ λέω, οἱ ἀλβανοὶ εἶναι τὸ νέο ἑλληνικὸ αἷμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς τον ανώνυμο συνάδελφο..

    Και ποιος σου ειπε ρε συνάδελφε, ότι θέλουμε να ενταχθούν στην ελληνική κοινωνία?

    Εχω μια καλύτερη πρόταση , αφου είσαι τόσο καλος άνθρωπος και με πολυετή πείρα στην εκπαίδευση (όπως λες) γιατί δεν τους παίρνεις σπίτι σου?

    Μάθε ότι ανάμεσά σου καλέ μου συνάδελφε υπάρχουν και άλλοι περισσότερο ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΕΣ απο του λόγου σου!


    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Β΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Οι δάσκαλοι θα πρέπει να επιμορφωθούν με εξειδίκευση "Ηρώδη" ώστε να φροντίζουν για την "εξάληψη" του αλλοδαπού στοιχείου όσο είναι ακόμα σε μικρή ηλικία.

    Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/04/blog-post_7872.html#ixzz0ly08c5Tl"

    Καλά τι ζώα είστε μερικοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η συνοχή ενός πολυεθνικού ή πολυθρησκευτικού κράτους / κοινωνίας στηρίζεται κατά κύριο λόγο στην οικονομία (Σοβιετική ένωση, Γιουγκοσλαβία κτλ). Όταν η οικονομική βάση κλονιστεί, τότε τα μέλη του συσπειρώνονται γύρω από τις θρησκευτικές ή φυλετικές ομάδες στις οποίες ανήκουν και δημιουργούνται ταραχές, συγκρούσεις και τάσεις απόσχισης και δημιουργίας καθαρών θρησκευτικών και εθνικών κρατών (βλέπε τέλος Β’ ΠΠ, Κοσόβου κτλπ).
    Με απλά λόγια και με δεδομένη την οικονομική κρίση: ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΕ ΦΥΛΕΤΙΚΕΣ/ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ!

    Κάλχας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ...κουτσοί στραβοί στον άγιο Παντελέημονα!ποιες δυνάμεις κινούν αυτούς τους ανθρώπους στην Ελλάδα το ξέρουμε...παράδεισος τους λένε η Ελλάδα...κ έρχεται ο άλλος απ' το Αφγανιστάν!κ μένει εδώ βέβαια!!!μουσουλμανικές χώρες δεν υπάρχουν! για πόσο χαζούς μας έχουν???πάρτε το χαμπάρι η Ελλάδα είναι σκληρό καρυδάκι...θα σπάσεται τα δόντια σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.