11/6/09

Ταγίπ Ερντογάν: Αδέλφια μου Τούρκοι, Κούρδοι, Λαζοί, Τσερκέζοι, Γεωργιανοί...

Nα πώς είδε Τούρκος καλλιτέχνης το μωσαϊκό της Τουρκικής Δημοκρατίας. Η εικαστική προσέγγιση τα λέει όλα!

Ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μιλώντας στην εκπομπή του έγκριτου δημοσιογράφου Μουράτ Άκγκιουν (Murat Akgün), στον τηλεοπτκό σταθμό NTV, αναφερόμενος στο μωσαϊκό των εθνοτήτων της Τουρκίας και στο μόνιμο παράπονο των Κούρδων ότι το τουρκικό κράτος αρνείται να αναγνωρίσει την κουρδική ταυτότητα, είπε:
"Όλοι μας θα πρέπει να αποδεχτούμε την υπηκοότητα της Τουρκικής Δημοκρατίας ως μια υπέρτερη ταυτότητα. Η υπηκοότητα της Τουρκικής Δημοκρατίας είναι η στέγη μας, εδώ θα ολοκληρωθούμε. Όμος ο δικός μου ο Τούρκος αδελφός, ο Κούρδος αδελφός, ο Λαζός, ο Τσερκέζος, ο Γεωργιανός, ο Αμπχάζιος, ο Αλβανός, ο Βόσμιος και όποιος άλλος έλθει στο νου σας, όλες οι εθνικές ομάδες που ζουν στη χώρα μου, έχουν τον σεβασμό μου. Και όλες αυτές οι εθνικές ομάδες έτσι θα πρέπι να αντιληφθούν αυτό το θέμα".
Ο Ταγίπ Ερντογάν, το διάστημα αυτό, κυρίως λόγω των ξελίξεων στο Βόρειο Ιράκ, πιέζεται από τους Κούρδους και από τον διεθνή παράγοντα να προχωρήσει σε πολιτκή λύση του Κουρδικού, αναγνωρίζοντας συνταγματικά την κουρδική ταυτότητα και παρέχοντας γενική αμνηστεία στους μαχητές του ΡΚΚ.

4 σχόλια:

  1. Από την άλλη εμείς θεωρούμε αδέρφια μας τους Αμερικάνους τους Γάλλους τους Γερμανούς και τους Σουηδούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΅Αγαπητέ΅ Ερντογάν.

    Σύμμαχε και γείτονα.

    Έψαξα με προσοχή ανάμεσα στις εθνότητες που αποκαλείς ΅αδελφούς΅, να βρώ έναν Αρμένιο, έναν Πόντιο, έναν Ασσύριο, μα του κάκου.
    Επιλεκτική αγάπη έχεις ! Ίσως επειδή θεωρείς τους λαούς αυτούς δεδομένους, ίσως επειδή συνδέονται ιστορικά με την Οθωμανική αυτοκρατορία και χρησιμοποιήθηκαν στις κτήδεις της. Γιατί δεν συμπεριλαμβάνεις και εμάς ; Τί σου κάναμε πασάκα μου και μας ξεχωρίζεις ;
    Γιατί είσαι τόσο αχάριστος ;

    Εμείς που γίναμε κουμπάροι σου και χορέψαμε ζεϊμπέκικα... στην απέξω;
    Εμείς που όσους μας στέλνεις πεσκέσι καθημερινά, τους δεχόμαστε όλους, που σε λίγο θα γίνουν ποιο πολλοί απο τους Έλληνες ;
    Γιατί λεβέντη μου μας απαξιώνεις ; Ακόμα και πρόσφατα, για να σου δείξουμε τα αγνά μας αισθήματα, βάλαμε -με κίνδυνο να λέμε ο ένας τον άλλο ηλίθιο - αγά δικό σου στην Λάρισσα.
    Με συγχωρείς πασάκα μου για το παράπονό μου, νοιώθω αδικημένος απο σένα. Αν μου ζητήσεις μετά κανένα νησί, να ξέρεις θα κάνω τον δύσκολο έστω και για τα μάτια του κόσμου.

    Αυτά για σήμερα, και αν αλλάξεις
    ....τηλεφώνα μου.

    Αργικέραυνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Όλοι μας θα πρέπει να αποδεχτούμε την υπηκοότητα της Τουρκικής Δημοκρατίας ως μια υπέρτερη ταυτότητα.

    Tι πίνει και δε μας δίνει;

    Κάποιος πρέπει να του εξηγήσει για την αλλαζονία.

    Κάποιος να του αναφέρει περί πολιτισμού και πως νοείται ο υπέρτερος .

    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για οθωμανια καλα πας

    συνεχισε,

    εμεις τι κανουμε ? μου λες?

    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.