20/5/10

"Πρώτα ο μαθητής κ.Διαμαντοπούλου"

"Κι εγώ μαθητής είμαι αλλά έχω την ατυχία να μην έχω μάνα υπουργό. Η δική μου μητέρα είναι μια απ' αυτούς που λες πως δε σε νοιάζουν γιατί εσύ νοιάζεσαι μόνο για μας τους μαθητές. Είμαι γιος αναπληρώτριας κι επειδή μάλλον τα έχεις μπλεγμένα λίγο ...

και δεν ξέρεις τι σημαίνει αυτό θα σου πω εγώ που το ξέρω από πρώτο χέρι. Να σου πω πρώτα για τη λέξη ασέπ... Λοιπόν για μένα η λέξη αυτή σημαίνει να μαγειρεύω μόνος , να τρώω μόνος, να πλένω τα ρούχα μου και της μαμάς μου,να μετακομίζω στο σπίτι της γιαγιάς σε έκτακτες ανάγκες.. Έγινε αυτό κάμποσες φορές. Έπειτα άρχισαν τα ταξίδια..

Δε θα σου πω τι σημαίνει σ' άλλο σχολείο να κάνω αγιασμό κι από άλλο να παίρνω απολυτήριο της τάξης, αυτά είναι ψιλά γράμματα. Στην αρχή επαναστατούσα, μετά συμβιβάστηκα, τώρα καταλαβαίνω. Καταλαβαίνω και τη λέξη "οικονομία" που κάνει μόνη της η μάνα μου για να μη μου στερήσει εμένα τίποτα. Αλλά εγώ κάνω τη δική μου οικονομία και δεν της λέω πως τα τζιν μου κόντιναν και τα παπούτσια μου θέλουν τσαγκάρη.

Τα καλοκαίρια δε μ' αρέσουν. Η μάνα μου ιδρώνει και ξεϊδρώνει μπροστά στον υπολογιστή να κατεβάζει πίνακες και να μετράει ποσοστά. Αλλά φέτος το μεγάλο πανηγύρι άρχισε από πιο νωρίς. Η μάνα μου φέτος μου υποσχόταν πως πολλά θ' αλλάξουν γιατί διορίζεται επιτέλους. Αλλά το τροπάρι άρχισε ν' αλλάζει από νωρίς. 13 Απρίλη ημέρα Τρίτη ήταν το αποκορύφωμα. Δεν την ξεχνώ αυτή τη μέρα. Από τότε έγινα εγώ ο μεγάλος κι αυτή η μικρή.

Πολλές φορές έχω ζηλέψει τα παιδιά που την είχαν δασκάλα, πάντα της το φυλούσα που έβαζε τη δουλειά πάνω από μένα. Αλλά τώρα πια μόνον την πονάω και φοβάμαι και για τους δυό μας. Οι συμμαθητές μου περιμένουν το καλοκαίρι πως και πως. Εγώ τρέμω πως θα 'ναι το χειρότερο απ' όλα. Δε με νοιάζει που δε θα πάω διακοπές, έχω συνηθίσει. Δε με νοιάζει για πράγματα, ρούχα κι ανέσεις που δεν έχω. Το φόβο στο βλέμμα της δεν αντέχω άλλο. Εσείς βάζετε πρώτα εμένα από τη μαμά μου, έτσι λέτε στην τηλεόραση. Η μάνα μου γιατί λέει πως μας αφανίζετε και τους δυο?
Αυτά...
Σας καλημερίζω"
Ένας μαθητής α' λυκείου.

troktiko.blogspot.com

20 σχόλια:

  1. Ποιος άραγε έχει το θάρρος να απαντήσει σε αυτό το μαθητή απο όλους τους καρεκλοκένταυρους του Υπουργείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε άτομα που γεννήθηκαν μέσα σε πούπουλα μην θέτεις ερωτήματα δύσκολα. Εγώ από μικρός έχω την άποψη πως το σύνολο των καθηγητών και δασκάλων είναι για σκότωμα τους θεωρώ τεμπέληδες αχάριστους κτλ στη περίπτωση που κάποιος από αναπληρωτής γίνει μόνιμος αυτόματος γίνεται τεμπέλης κακομαθημένος κτλ . ίσως να έχω λάθος γνώμη αλλά δε μου την αλλάζεται γιατί από το δημοτικό μέχρι σήμερα που η κόρη μου πάει στο παιδικό δεν έχει αλλάξει κάτι μετά από τους βουλευτές καθηγητές είναι οι ποιο άχρηστη στο δημόσιο τομέα .για να λειτουργούν πρέπει όλοι τους αν ενταχτούν στο καθεστώς του αναπληρωτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στο σπίτι οτυ Κεμαλ .. δεν μιλάνε για σχοινί..

    http://2.bp.blogspot.com/_kttNrkCNLWo/S_UQchfwIGI/AAAAAAAAC8Q/Ak5ngsHtWtQ/s1600/Diamadopoulou.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτοί οι θεσμικοί που πήραν όρκο να φυλάσσουν τους θεσμούς που είναι ? ποσό βαθιά στο λαγούμι ? αηδία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η γενίκευσή σου οδηγεί σε μεγάλα λάθη φίλε ανώνυμε σχολιαστή.Ο νεαρός έχει δίκιο, και πολύ μεγάλο.Υποθηκεύεται το μέλλον του, της μητέρας του, με τον συνεχή φόβο για το αύριο...Έχω τελειώσει σχολή καθηγητών (ΣΕΛΕΤΕ)εδώ και 10 χρόνια,και δεν με έχουν καλέσει ούτε 1 φορά για ωρομίσθιο ή αναπληρωτή,ενώ δηλώνω τη μισή Ελλάδα, λόγω των "ιδιαίτερων" συνθηκών που επικρατούν στο χώρο της παιδείας, λόγω της έλλειψης "βυσμάτων", λόγω, λόγω, λόγω...τέλος πάντων..Μια κοινωνία που πληρώνει περισσότερο τους εκκενωτές βόθρων από ότι τους δασκάλους των παιδιών της, αλλά και που αλλάζει κάθε χρόνο εκπαιδευτικά νομοσχέδια, που δεν παίρνει τίποτα από τους πλούσιους και διάσημους, που ασχολείται με πορνοστάρ καθημερινά, της αξίζουν όσα παθαίνει...στο τέλος θα μείνει χωρίς κανέναν να εκμεταλλεύεται και θα την αγαπάμε από μακρυά με νοσταλγία...
    Υ.Γ.-Όντως, άλλο θέμα από την Νεοελληνική Λογοτεχνία δεν υπήρχε? Του Κεμάλ το σπίτι έπρεπε να βάλουν?όχι από το κεφάλι, αλλά από παντού βρώμισε το ψάρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. «Στου Κεμάλ το σπίτι»; ...το σπίτι της, μέσα…

    Βλάκας με πατέντα και προκλητική, λόγω βλακείας, η Διαμαντοπούλου.
    Αυτή η κότα δεν μας είχε συστήσει να καθιερώσουμε σαν δεύτερη επίσημη γλώσσα του κράτους την Αγγλική, ώστε να υποχρεώνονται τα παιδιά να την μαθαίνουν καλύτερα; Τόσος γραικυλισμός, τόσο σύμπλεγμα κατωτερότητος πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κυριότερος λόγος που δεν πιστεύω πως αυτοί θα σώσουν την Ελλάδα,ΔΕΝ το θέλουν! με το ζόρι ΔΕΝ γίνεται,όταν έλεγαν προεκλογικά οτι έχουν σχέδιο ήταν αλήθεια,ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ,όταν έλεγαν ότι λεφτά υπάρχουν έλεγαν αλήθεια,στο ΔΝΤ.Και όταν έλεγαν ότι έχουν εμπιστοσύνη στους Έλληνες πάλι αλήθεια ήταν,ότι θα τα ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.........Το ΠΑΣΟΚ ο Ανδρέας το πήρε μαζί του,ακόμη και η ίδια του η γυναίκα το πιστεύει.....ΜΟΝΟ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΕΜΕΙΝΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνω με τους προηγουμενους για το θεμα που μπηκε στις εξετασεις αλλα και για την ημερα που διαλεξαν.Ομως σκεπτομαι οτι εαν εμεις ειχαμε διδαξει σωστα τα παιδια μας,μπορουσαν ακομα και γι'αυτο να γραψουν με Ελληνικη σκεψη και καρδια π.χ. οτι το σπιτι αυτο πρεπει να συντηρειται για να θυμιζει στους Ελληνες οτι εκει γεννηθηκε ο σφαγεας του Ελληνισμου,του οποιου το πνευμα συνεχιζει και σημερα να απειλει την πατριδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ νεαρέ ,η μαμά σου τουλάχιστον έγινε αναπληρώτρια ρώτα και άλλους που δεν είχαν το μέσον για να γίνουν πως τα περνάνε στα φροντιστήρια του ιδιωτικού τομέα, βλέποντας αναπληρωτές να κάνουν μαύρα φροντιστήρια, πως νοιώθουν όταν περνάνε έξω απο γραφεία βολευτών και βλέπουν την λίστα των αναπληρωτών που προωθεί ο βολευτής. Ενα καλό έκανε στον τόπο ένας πολιτικός το ΑΣΕΠ και το έκαναν κουρέλι τα λαμόγια με αναπληρωτιλίκια , ωρομίσθια και λοιπά για να μην χάσουν τα πρόβατα που τους στηρίζουν.ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΦΤΑΙΞΕ ΤΟ ΑΣΕΠ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΥΡΕΛΙΑΣΜΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΘΗΝΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ!

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδώ και 2 μερες σφυροκοπουν τα ανεξαρτητα blogs τη Διαμαντοπούλου με τις αθλιότητές της. Και ομως δεν ιδρώνει το αυτί της. Τα "προοδευτικά" και "δημοκρατικα" ΜΜΕ της εδωσαν βήμα να απαντήσει στις "φημες" όπως λεει για παραίτησή της. Εκείνει ομως ακλόνητη στη θεσούλα της. Παρέα με τη Δραγώνα και τις άλλες κλώσσες. τόσο παχύδερμα είναι λοιπόν οι σύγχρονοι πολιτικοί αυτής της χώρας. Αν δεν τους διώξουμε τώρα, δεν θα τους διώξουμε ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 20 Μαΐου 2010 10:37 μ.μ.

    Μα καλά που ζεις εσύ; Παλιότερα με την επετηρίδα ο θεσμός των εκπαιδευτικών είχε πλήρη διαφάνεια και αξιοκρατία.Αλλά ακόμα και τώρα με τον ΑΣΕΠ ο εκπαιδευτικός μπαίνει στο δημόσιο με αξιοκρατία (και άπειρες θυσίες και κόπο) όσο κανέις άλλος δημ. υπαλλήλος αφού για να γίνει κάποιος αναπληρωτής/ωρομίσθιος/μόνιμος πρέπει να περάσει ΑΣΕΠ και σύντομα να έχει και πιστοποιητικό επάρκειας.
    Δεν φταίμε εμείς αν εσύ είσαι άχρηστος και δουλεύειες στα φροντιστήρια και δεν μπορείς να διοριστείς.
    Αυτό που πρέπει να κάνει το κράτος είναι να βελτιώσει τις συνθήκες του ιδιωτικού τομέα ώστε να μην εκμεταλλεύονται τους εκπαιδευτικούς.

    20 Μαΐου 2010 1:09 μ.μ.

    Τεμπέληδες και κακομαθημένο οι εκπαιδευτικοί ;
    Ακόμα δεν έμαθες για τις εξελίξεις στην παιδεία και την κατάληψη της ΝΕΤ από τους αδιόριστους και το ξύλο που έφαγαν;;;
    Αλλά βέβαια ! Ως παλιότερος θυμάμαι τότε επί Αρσένη που καταργούνταν βίαια η επετηρίδα και "πετάγονταν" ο εκπαιδευτικός κόσμος στα αζήτητα. Φυσικά εσένα τότε δεν σου καίγονταν καρφί.

    Τι έγινε τώρα άλλαξε κατι που έκανες κόρη και έγινες άμεσα ενδιαφερόμενος ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καστανίδη είσαι Πόντιος ή κότα Πόντιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ στάθηκα σε δύο φράσεις του μαθητή. "Το φόβο στο βλέμμα της μάνας μου δεν αντέχω να βλέπω. Εκείνη λέει ότι μας αφανίζετε και τους δυό!"
    Και σκέφτηκα ότι εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ μου να γίνω πολιτικός γιατί αν γινόμουν και άκουγα το μισό από μια τέτοια φράση και μάλιστα εκ στόματος ενός νεαρού μαθητή, θα πέθαινα από την ντροπή μου.
    Ο πατέρας μου που υπήρξε Ακαδημαικός διδάσκαλος, είχε πεί κάποτε "Μια βαθμολογία φοβήθηκα στη ζωή μου. Αυτήν που θα κάνουν για μένα κάποτε τα παιδιά που είχα μαθητές..."
    Τέρμα. Αμα έχεις τέτοιες ευαισθησίες, δεν γίνεσαι πολιτικός σήμερα. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kapoios anonymos aporei giati i Diamantopoulou proteine tin Aggliki os defteri episimi glossa. Ma otan ta anglika einai i mitriki glossa tou Prothypourgou mas, ti thelete na leei i Ypourgos tou.

    Den katalabame akomi pou briskomaste kai me poious exoume na kanoume. Den prokeitai gia Ellines kai oute kan gia Graikilous. Prokeitai kathara gia Anthellines.

    Se kammia alli xora tis Evropis den symbainoun tetoia skandala.

    Akomi kai oi geitones mas, oi gyftoi, exoun aftosebasmo, aftoi pou mas kybernoun den sebountai tipote, giati den exoun kammia sxesi me ton lao mas. I k. Dragona ex allou mas ta edose kai grapta. Ti allo perimenoume gia na antilifthoume pou pane.

    Xenokrates apo Bienni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ stin Elina

    Giati syngrinete tous politikous tis geneias tou patera sas me aftous tous apaksiomenous (den ksero pia pos na tous xaraktiriso) pou mas kybernoun simera?

    Xenokrates apo Bienni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οπως μας τα λέει όταν διοριστεί η μαμά του θα λύσει το πρόβλημα του . Όπως με το ανέκδοτο με τον τράγο . " Σε ένα χωριό είχε κάποιος ένα τράγο που πήγαιναν πλήρωναν και γονιμοποιούσαν τις κατσίκες .Ο Δήμαρχος αποφάσισε να τον αγοράσει ο Δήμος ώστε να μην πληρώνουν οι δημότες .Όταν τον πήγε στο Δημαρχείο για να εκτελέσει τα καθήκοντα του πάει η πρώτη κατσίκα τίποτε ο τράγος πάει η δεύτερη η τρίτη η δέκατη τίποτε ο τράγος .Πανικόβλητος ο Δήμαρχος φωνάζει τον πρώην ιδιοκτήτη να του πεί τι συμβαίνει . Πάει αυτός στον τράγο τον ρώτησε τι συμβαίνει και κάτι του απάντησε . Ο Δήμαρχος γεμάτος αγωνία ρώτησε τι σου είπε ? Και το παληό αφεντικό του τράγου είπε στον Δήμαρχο " μου είπε ότι έγινε δημόσιος υπάλληλος και δουλέυει όποτε θέλει."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιώργο από Πάτρα, μαθητής πελάτης και μετά μετανάστης γιατί ούτε για φτηνός εργάτης δεν κάνει, για τέτοια έχουν τους Πακιστανούς και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. I always motivated by you, your thoughts and way of thinking, again, appreciate for this nice post.

    - Norman

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.