4/1/10

Έθνος, πατρίδα και ταμπέλες...

του Νίκου Μανιάτη
Πιστεύω οτι σε ο,τι αφορα την πατρίδα και το έθνος δεν πρέπει να μπαίνουν ταμπέλες. Το μόνο που χρειάζεται είναι λογική και ένστικτο. Πχ η Τουρκία. Απαγόρευσαν με απόφαση της Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών την ιστοσελίδα youtube γιατι κάποιοι έβριζαν τον Μουσταφα Κεμαλ Ατατουρκ. Θα μου πείτε τώρα και με το δίκιο σας οτι στην γειτονική χώρα μόνο δημοκρατία δεν έχουν. Όμως όποια ιδεολογία και να ήταν ή καθεστώσα στην γείτονα χώρα την ίδια απόφαση θα είχαν πάρει. Δεν θα αφήσουν κανένα να δηλητηριάσει τα μυαλά των Τούρκων για τον πατέρα τους Ατα-Τουρκ. Λογικό. Η παιδεία καλώς ή κακώς πρέπει να είναι εθνική. Δεν είναι σώφρον να γράφεις για συνωστισμούς στα λιμάνια της Σμύρνης σε βιβλία παιδιών του Δημοτικού, προσπαθώντας να πλάσεις με ένα ψέμα τα μυαλουδάκια τους και να μην έχουν εχθρότητα στον Τούρκο. Αντιστοίχως δεν μπορείς να γράψεις για την σφαγή των Τούρκων αμάχων στην Τρίπολη μετά την Άλωσή της από τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη με σκοπό μια επιστημονικά ακριβοδίκαια οπτική των γεγονότων. Μπορείς να την αναφέρεις την σφαγή αυτή σε ένα πανεπιστημιακό σεμινάριο όταν το μετεφηβικό κεφάλι είναι ώριμο αρκετά να καταλάβει οτι πόλεμος χωρίς σφαγές δεν μπορεί να γίνει.Η δική μου λογική και το δικό μου ένστικτο λοιπόν μου φωνάζουν οτι όλοι αυτοί οι λεγόμενοι εκσυγχρονιστές στην πλεοψηφία τους δεν πράττουν εθνικό καλό. Και εαν έχουν ανιδιοτελή κίνητρα και απλώς εκφράζουν μια πανεπιστημιακή αγωνία τους για την πανανθρώπινη ομοιομορφία είμαι υποχρεωμένος να τους σεβαστώ και να τους ακούσω. Εαν με πείσουν με τα επιχειρήματά τους θα ενστερνισθώ αυτά για τα οποία θα με πείσουν. .Εάν όμως ενεργούν ιδιοτελώς και είναι υποκινούμενοι από τον οποιοδήποτε (και πιστέψτε με με λίγη λογική και λίγο ένστικτο είνα πασιφανές ποτε συμβαίνει αυτο) και όταν προσπαθούν εκ των έσω να δηλητηριάσουν την εθνική λειτουργία της παιδείας ή των κοινωνικών δεσμών είναι υποχρεωμένος να τους αντισταθώ.
Π.χ. η απαλοιφή του θρησκεύματος από τις ταυτότητες. Ειλικρινά ήμουν τελείως ουδέτερος πάνω σε αυτό το θέμα. Παρά ταύτα και με το 90% του ελληνικού λαού αντίθετο στην απαλοιφή, η εκσυγχρονιστική κυβέρνηση δεν προέβη σε δημοψήφισμα. Εδώ οι Ελβετοί τις προάλλες έκαναν δημοψήφισμα για το εαν θα επιτρέψουν να αναγείρονται μιναρέδες στα μουσουλμανικά τεμένη και απέφασισαν αρνητικά.
Τώρα προσπαθούν πάλι οπαδοί του πανπολιτισμού να επιβάλλουν αλλαγή στον Κώδικα περι Ιθαγενείας αλλάζοντας δραστικά το εκλογικό σώμα κατά τουλάχιστον 5 με 6 %. Ούτε για αυτό πρέπει να γίνει δημοψήφισμα;
Στην Ελλάδα του σήμερα καλώς ή κακώς οι εκσυγχρονιστές κατέχουν αυτά τα νευραλγικά πόστα και προσπαθούν αρκετοί ώς άλλοι πεμπτοφαλαγγίτες να πετύχουν τους σκοπούς τους, ενώ στην πραγματική κοινωνία δεν αποτελούν κάν μια ποσοστιαία μονάδα. Ως τί έρχονται λοιπόν να μας αλλάξουν. Ως άλλοι διαφωτιστές ή τελικώς ώς συσκοτιστές; Μιά χαρά ανταπεξήλθαμε ως τώρα.
Περιλήπτικά, μετά το "δυστυχώς επτωχεύσαμεν" και το 1897 έγινε το θαύμα των Βαλκανικών Πολέμων και την Συνθήκης των Σεβρών. Μετά την Μικρασιατική Καταστροφή την εσωστρέφεια και την πολιτική και στρατιωτική αναταραχή με δικτατορίες, καταφέραμε το Επός του '40. Η Γαλλία έπεσε σε 12 ημέρες και εμείς πολεμούσαμε Ιταλούς για 6 μήνες και Ιταλούς – Γερμανούς - Βουλγάρους ταυτόχρονα για σχεδόν ένα μήνα. Μετά τον καταστροφικό εμφύλιο που σκότωσε τον ανθό των ελληνικών νιάτων, και ενώ είμαστε ή μόνη χώρα στον κόσμο που δεν πήρε πολεμική αποζημίωση, μέσα σε λίγα χρόνια σταθήκαμε πάλι στα πόδια μας. Μετά από μια επτάχρονη χούντα που άφησε πληγές στο μισό πληθυσμό της χώρας με ανθρωποκυνηγητο και εξορίες, μπήκαμε στην ΕΟΚ. Μετά από την πράσινη δεκαετία του '80 με αντίθετο ανθρωποκυνηγητό και χρεωκοπία, καταφέραμε με θυσίες στο μέγιστο πάλι βαθμό να μπούμε στην ΟΝΕ και να έχουμε δυνατό και σταθερό νόμισμα. Πόλεμοι, αίμα, φτώχια αλλά νίκες και αυταπάρνηση με τον ορισμό του Ελληνα πάντα ως επιβιώσαντος από τα χειρότερα. Τα καταφέραμε και χωρίς τους εκσυγχρονιστές. Οι ιδεολογίες και τα κόμματα αφορούν τον τρόπο και τον δρόμο που θα ακολουθήσεις για να κάνεις καλό ή κακό στην πατρίδα σου. Το καλό ή το κακό το κρίνεις με την λογική και το ένστικτο.

7 σχόλια:

  1. Οι ιδεολογίες και τα κόμματα αφορούν τον τρόπο και τον δρόμο που θα ακολουθήσεις για να κάνεις καλό ή κακό στην πατρίδα σου. Το καλό ή το κακό το κρίνεις με την λογική και το ένστικτο.

    Κύριε Σάββα πόσο δίκιο έχετε με την μόνη διαφορά ότι αυτό μπορεί να γίνει άν οι Ελληνες συνειδητοποιήσουν :
    1. Το καλό και το κακό δεν έχει τιμή σε ευρώ
    2. Το καλό και το κακό δεν ασχολείται με το Εγώ αλλά με το Εμείς
    3. Το καλό και το κακό είναι πολιτικό και όχι κομματικό
    4. Δεν προσωποποιείται
    5. Εχει διαχρονική ισχύ και αποτελέσματα...

    Οταν οι περισσότεροι έχουν πουλήσεις την συνειδησή τους τις τους εμποδίζει στο να ξεπουλήσουν την πατρίδα τους ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Κύριε Σάββα πόσο δίκιο έχετε"...

    Αχ, βρε Χριστίνα, γιατί τον ξεσκέπασες τον άνθρωπο; Αφού υπογράφει με το ψευδώνυμο "Μανιάτης" (καίτοι Πόντιος) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για την ιστορική αποκατάσταση του ψευδωνύμου και της καταγωγής μου. Συμφωνώ Χριστίνα με αυτά που γράφεις. Μπορείς όμως να τους εμποδίσεις. Η ψήφος σου έχει δύναμη. Δες τις Ευροεκλογές. Φοβήθηκαν οτι θα χάσουν την κουτάλα και πήραν έστω αρχικά κάποια προσχηματικά μέτρα βιτρίνας για τους λαθρομετανάστες. Σκέψου τι θα γίνει εαν χάσουν ολοκλήρωτικά την κουτάλα. Οχι με αποχή αλλά με ενεργή ψήφο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σύστημα εναντίον τους. Εσύ μπορείς να τους εμποδίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο αγώνας για το ΔΜΟΨΗΦΙΣΜΑ δίδεται από πάρα πολλούς ιστολόγους και απλούς σχολιαστές. Η απονομή ιθαγένειας σε μετανάστες με βάση την αρχή του εδάφους, είναι πολύ σοβαρή υπόθεση, διότι αφορά το μέλλον μας σαν λαού, για να αφεθεί στα χέρια μερικών επαγγελματιών της πολιτικής. Η αλλοίωση, .. ω, παρντόν, η αλλαγή (κατά Γιωργάκη) του εκλογικού σώματος είναι το μικρότερο κακό.

    Συγχαρητήρια για το άρθρο, κ. Μανιάτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. aγαπητοι συμπατριωτες δεν ειναι νομιμο να γινει δημοψηφισμα για να παρουν τα παιδια των μεταναστων που ειναι 20 χρονια στην πατριδα την ιθαγενεια.Είναι ενα μετρο που ισχυει στην εοκ.Στον καναδα σε 5 χρονια οι μεταναστες γινονται πολιτες.
    Να κανουμε ενα δημοψηφισμα,εξω οι εβραιοι ή μεσα οι εβραιοι.Να κανουμε ενα δημοψηφισμα για τους γερους που ροκανιζουν τα αποθεματικα των ταμειων Εξω οι γεροι πχ.Είναι παρανομα τετοια δημοψηφισματα.
    Δενμ ακουσα τον αδονη γεωργιαδη να λέει να επιστρεψει ο ελληνικος στρατος απο το αφγανισταν τη βοσνια και τα 2 καραβια απο τον περσικο για να φυλλαξουν τα συνορα.Αρα άλλα είναι τα κινητρα του ψευτοδημοψηφισματος.Τα κινητρα ειναι να εγερθουν τα ρατσιστικα και ξενοφοβικά ένστικτα των εργαζομενων για να ξεχασουμε ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑ που δεν πληρωνει φορους ενω εισπρατει εκατονταδες χιλιαδεςν ευρω.Πχ οι κολονακιωτες γιατροι με τα κοτερα και τα ελικοπτερα [που δηλώνουν 600 ευρω εσοδα με 100 ευρω την επισκεψη.Εξω τα ελληνικα λαμογια λοιπόν .Και εάν οχι εξω [τη στιγμη που έχουν βγαλει το χρυσο και τα εκατομμυρια τουσ στην ελβετια] να δημευτουνν οι περιουσιες τουσ και να διαπομπευτουν στα καναλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχετικά με το θέμα του δημοψηφίσματος και με την τροποποιηση του Κώδικα περι Ιθαγένειας πρέπει να υποθει και η εξής ιστορική αδικία .
    Όταν οι Έλληνες αναζήτησαν μια καλύτερη οικονομική τύχη σε χώρες του εξωτερικού, όπου γινόντουσαν δεκτοί με σοβαρούς και αυστηρούς κανόνες, γίνονταν δεκτοί απόχώρες που είχαν ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ανάγκη από ανθρώπινο δυναμικό (βλ. Γερμανία μετά τον Β'ΠΠ). Εδώ η μόνη ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΆΞΕΙΣ περίπτωση "οικονομικών" μεταναστών ήταν η περίπτωση των Αλβανών γειτόνων μας μετά την πτώση του κομμουνισμού. Σημειωτέον όμως οτι ούτε τότε είχαμε τόση ανάγκη για εργατικό δυναμικό. Ηταν μια περιεργη περίπτωση που οι μετανάστες είχαν περίσσοτερο την ανάγκη για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης μετά απόχρόνια κομμουνιστικής εξαθλίωσης από το καθεστώς Αλία και Χότζα παρά εμείς περισσότερα εργατικά χέρια. Ναι, όντως βοήθησαν στην διεκπεραίωση των Ολύμπιακών Εργων. όμως η ανάπτυξη αυτή δεδομένης της μηδενικής μεταολυμπιακής εκμετάλλευσης πήγε στράφι και την εισέπραξαν κυρίως οι εργολάβοι.Και παρατηρήθηκε απλά τα πιο "βαριά " επαγγέλματα οπως επι παραδειγματι οικοδομή κλπ να τα αναλαμβάνουν αυτοί και ο Ελληνας να γίνεται οπαδός της καφετέριας και του καναπέ. Η δεκαετία του 90 ήταν χαρακτηριστική με την άνοδο του clubbing και την μετατροπή των καφε σε χρυσορυχεία. Πλέον οι πρώην Ελληνες κατάλληλοι για οικοδόμοι και αγρότες (επαγγέλματα που αν τα πιστέψει;ς έχουν αρκούντως καλές απολαβές) έχουν γίνει οι σημερινοί χλιδάνεργοι.
    Τώρα όμως και βλέποντας τα πράγματα πολύ καθαρά η σύγκριση της αθρόας εισόδου των Αλβανών με την αντίστοιχη σημερινή από σχεδόν όλες τις χώρες Αφρικής και Ασίας είναι αποκαρδιωτική. Είναι πλέον από σαφές οτι οι άνθρωποι που έρχονται εδώ από τέτοιες χώρες (ανεξαρτήτως του αν ο καθένας ως προσωπικοτητα μπορεί να είναι φιλοτιμοι ή εργατικοι) δεν έρχονται για να εργασθούν αλλά καρτά κύριο λόγο για να γλιτώσουν από πολέμους πείναμκακουχίες και από πολιτικούς διωγμούς. Δεν έρχονται επειδή ξέρουν οτι στην Ελλάδα συγκριτικά με την Γαλλία ή την Αγγλία θα βρούν πιο εύκολα εργασία ή θα προκόψουν αλλά γιατί τους έχουν πεί οτι είναι τα πιο εύκολα προσπελάσιμα σύνορα όλης της Ευρώπης. Δεν έρχονται γιατί η Ελλάδα έχει προοπτικές ανάπτυξης βιομηχανίας και εργοστασίων ώστε να έχει ανάγκη από ανθρώπινο δυναμικό έστω και με μειωμένη κατάρτιση αλλά γιατί δεν μπορούν να μπουκάρουν πουθενά αλλού απρόσκλητοι ωστε να σωθούν.
    Τουλάχιστον αφού ήρθαν και αφού από οτι φαίνεται δεν έχουν τα κότσια οι πολιτικοί ταγοί να φύγουν ας φτιάξουν βαριά βιομηχανία (π.χ. αυτοκινητα μέχρι και η Τσεχία τόσα χρόνια έχει). Αλλά ούτε αυτό πρόκειται να κάνουν.
    Ας σκεφτούμε διπλά και τετραπλά λοιπόν πριν αποφασίσουμε να περάσει αβρόχοις ποσί η αλλαγή και η καθιέρωση του ius soli ειδικά για τις τελευταίες περιπτώσεις ανθρώπων που δεν είναι οικονομικοι μετανάστεα αλλά ξεκάθαρα πλέον ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε δεν μπορώ συγνώμη αλλά στον κ. Σάββα έχω αδυναμία :)

    Οσο για σας κ. Μανιάτη θα σας πω μια ιστορία ίσως κατανοήσετε το σκεπτικό μου. Κάποτε πήγα στην Αλεξανδρούπολη στην οποία έχω πολύ σόι στο δρόμο περπατώντας με την ανηψιά μου μας ενόχλησαν πάρα πολύ κάποιοι ρώσσοι βαφτισμένοι πόντιοι αλλά ξέραμε.
    Καλώς ή κακώς ξέρω ποντιακά και ρώσσικα η μικρή μόνο τούρκικα καλύτερα απο μένα.Είχε όπλο λόγο ότι ήταν στην πανελλήνια ομάδα σκοποβολής και γυρνούσαμε απο προπόνηση και γω παρανόμος είχα πάνω μου μαχαίρι κρητικό.\Ο ένας απειλήθηκε στο κεφάλη και ο άλλος απλά στο λαιμό γιατί απλά είπαν κάτι για μας και την Ελλάδα.
    Βλέπετε έχω την πίστη ότι η διπλωματία σταματάει εκεί που ξεκινάει η τιμή ο σεβασμός και η αξιοπρέπεια ....
    Ελπίζω να καταλάβατε μέρος των πιστεύω μου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.