29/12/10

Νέα πρόταση βόμβα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Μάθημα Θρησκευτικών με επισκέψεις σε τζαμιά

Με το σκεπτικό ότι το μάθημα στη σημερινή του μορφή αποτελεί κατήχηση, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προτείνει να διδάσκονται οι μαθητές βασικές αρχές του Ισλάμ, του βουδισμού και του καθολικισμού για να μη νιώθουν «άβολα» (!) όταν έρχονται σε επαφή με αλλόθρησκους



Μετά την Ιστορία το υπουργείο Παιδείας «πιάνει» και τα Θρησκευτικά, σχεδιάζοντας τη συνολική αλλαγή του μαθήματος προκειμένου να απαλλαγεί από τον κατηχητικό και δογματικό του ρόλο, που αφορά μόνο στην ορθόδοξη πίστη, με σκοπό να γίνει περισσότερο ιστορικός και πολιτιστικός για όλες τις θρησκείες.

Υστερα από τα σχέδια του υπουργείου Παιδείας για μετατροπή του μαθήματος της Ιστορίας σε προαιρετικό που αποκάλυψε το «ΘΕΜΑ», έρχεται νέα πρόταση από την αρμόδια ομάδα εργασίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, βάσει της οποίας τα Θρησκευτικά κάνουν κατήχηση και πρέπει να διευρυνθούν ώστε να μετατραπούν σε ιστορία και γνώση όλων των γνωστών θρησκειών.

Μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» ο σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Σταύρος Γιαγκάζογλου επεσήμανε ότι ακόμα και οι ορθόδοξοι μαθητές θα μπορούν να απαλλάσσονται από τα Θρησκευτικά, καθώς η θρησκεία αποτελεί ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο. Αναφερόμενος εμμέσως στη μετατροπή του μαθήματος σε προαιρετικό, που σημαίνει ότι είναι θέμα απόφασης του μαθητή και της οικογένειάς του, ο κ. Γιαγκάζογλου τονίζει ότι ήδη κάποιοι μαθητές ορθόδοξοι έχουν προσφύγει σε ανέξαρτητες αρχές, όπως ο Συνήγορος του Πολίτη, για να απαλλαγούν από τα Θρησκευτικά αιτιολογώντας ότι πρόκειται για ζήτημα θρησκευτικής ελευθερίας.

Ο κ. Γιαγκάζογλου εξηγώντας το νέο μοντέλο του μαθήματος, το οποίο θα παραδοθεί το επόμενο διάστημα στην υπουργό Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου, επισημαίνει ότι πρέπει να διευρυνθεί και να μην αφορά μόνο στην ορθόδοξη θρησκεία.

«Ολες οι γνωστές θρησκείες, όπως επί παραδείγματι ο βουδισμός, ο προτεσταντισμός, η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία και το Ισλάμ, πρέπει να διδάσκονται στα σχολεία», επισημαίνει ο ειδικός σύμβουλος και συνεχίζει: «Θα ήταν σωστό οι μαθητές να μπορούν να επισκέπτονται στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών και ένα τζαμί και όχι μόνο τις εκκλησίες».

Επίσης, ο κ. Γιαγκάζογλου αναφέρει: «Αυτή τη στιγμή το μάθημα έχει ομολογιακό χαρακτήρα και περιορίζεται μόνο στην ορθόδοξη θρησκεία εν είδει κατηχητικού. Μέχρι τώρα το μάθημα είναι μονοφωνικό και αυτό πρέπει να σταματήσει».

Οπως εξηγεί ο σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, οι μαθητές έρχονται ολοένα και συχνότερα σε επαφή με ξένους συμμαθητές τους και πρέπει να είναι ενήμεροι για τη θρησκεία τους, προκειμένου να μην τους ξενίζουν οι διαφορετικές καταστάσεις.

Στον νέο τύπο του μαθήματος των Θρησκευτικών ο κ. Γιαγκάζογλου προτείνει να σταματήσει η κατήχηση και να διευρυνθεί το μάθημα, στο πλαίσιο της διδασκαλίας στους μαθητές όλων των μεγάλων θρησκειών, καθώς οι αυριανοί πολίτες, όπως επισημαίνει ο ίδιος, πρέπει να έχουν τέτοιου είδους γνώσεις. Ο ειδικός σύμβουλος υποστηρίζει ότι δεν αλώνεται η πίστη από τη διεύρυνση του μαθήματος των Θρησκευτικών πέραν των στοιχείων της Ορθοδοξίας, επισημαίνοντας ότι μέσα από το νέο μάθημα που θα είναι σαφώς πιο διευρυμένο οι μαθητές, ακόμα και αυτοί του Δημοτικού, θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με στοιχεία από τις παραδόσεις και άλλων λαών μέσω της θρησκείας.

Σε ό,τι αφορά το Σύνταγμα, ο κ. Γιαγκάζογλου υπογραμμίζει ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, καθώς δεν επιβάλλεται η διδασκαλία της ορθόδοξης πίστης, αλλά τονίζεται ότι σκοπός της παιδείας είναι η καλλιέργεια της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης.

Η αντίδραση τής εκκλησιάς

«Αντιμετωπίζουν τον μαθητή σαν ηλεκτρονικό υπολογιστή»

Παρέμβαση για το νέο Λύκειο που σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας έκανε η Εκκλησία της Ελλάδος με φυλλάδιο που διανεμήθηκε την περασμένη Κυριακή σε όλους τους ναούς της χώρας. «Αγωνιούμε για το νέο Λύκειο που ετοιμάζεται» αναφέρει το φυλλάδιο της Εκκλησίας και συνεχίζει: «Μας προβληματίζει η κατάσταση της παιδείας μας, γιατί το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα αντιμετωπίζει τον μαθητή όχι ως πρόσωπο, αλλά σαν ηλεκτρονικό υπολογιστή και το μόνο που κάνει είναι να ‘‘τον φορτώνει’’ με ύλη αδιαφορώντας για την όλη του προσωπικότητα, και γι’ αυτό τα παιδιά μας δικαιολογημένα αντιδρούν. Γι’ αυτό αγωνιούμε για το νέο Λύκειο που ετοιμάζεται».

Η Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων εξέφρασε την αντίθεσή της με τις απόψεις του συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ζητώντας αναμόρφωση εκ βάθρων της ομάδας εργασίας για το μάθημα των Θρησκευτικών και τη συμμετοχή της στη συγκεκριμένη ομάδα προκειμένου να υποστηρίξει τις θέσεις της όσον αφορά στον χαρακτήρα και στην υποχρεωτικότητα του μαθήματος.

Η Ενωση Θεολόγων απέστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στην υπουργό Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου για τον τρόπο συγκρότησης της ομάδας εργασίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

Ο Αρχιεπίσκοπος
«Δεν θα σταθούμε άφωνοι». Αυτό το σαφές μήνυμα απέστειλε ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος  σε όλους όσοι προτείνουν τη μετατροπή της διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών σε προαιρετική.«Μας έχουν αναστατώσει όσα ακούγονται και γράφονται τον τελευταίο καιρό για την προαιρετική διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών. Δεν είναι δυνατόν σε ένα τέτοιο θέμα ούτε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ούτε κανένας ιεράρχης να σταθούν άφωνοι», τόνισε χαρακτηριστικά ο Αρχιεπίσκοπος, μιλώντας πρόσφατα σε καθηγητές και φοιτητές της Θεολογικής Σχολής στην Αθήνα.
PROTO THEMA

25 σχόλια:

  1. ΛΥΡΙΚΑ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΛΒΟΥ!


    ΩΔΗ
    Στροφή ζ'

    "Ούτως,άν χάση ο άνθρωπος
    τό Φώς καί τόν σκεπάση
    μακάριον σ κ ό τ ο ς,βλέπομεν
    επ'αυτόν ανατέλλον
    άστρον ε λ π ί δ ο ς.

    ια'

    "Σήμερον κείσαι ως εύφορος
    πολύκλωνος ε λ α ί α
    από τό βίαιον φύσημα
    σκληρών ανέμων κείται
    ε κ ρ ι ζ ω μ έ ν η.

    ιστ'

    "Αλλά στέφανον έτερον
    στολήν ένδοξον,έντιμον,
    αξίαν ν ο ό ς δ ι κ α ί ο υ
    ανδρός αξίαν γ ε ν ν α ί ο υ
    φ ι λ ε λ ε υ θ έ ρ ο υ
    ιθ'
    Σέ η Ελλάς,ευγνώμων,
    ως φίλον μεγαλόψυχον
    ζητεί να στεφανώση,
    ως π α ρ η γ ο ρ η τ ή ν της,
    ως ευεργέτην.
    κα'
    Αί!τών θνητών η ελπίδες
    ως ελαφρά διαλύονται
    όνειρα βρέφους ,χάνονται
    ως λεπτόν β ό λ ι εις άπειρον
    βάθος πελάγου.
    κστ'
    Ημείς,όμως χηρεύομεν.
    Τάς θλιψεις θεραπεύει,
    καί άγει ο θ ρ ή ν ο ς εις άμιλλαν
    α ρ ε τ ή ς τήν φιλόδοξον
    σποράν τού α ν θ ρ ώ π ο υ".
    Φιλοποίμην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κύριος Γιαγκάζογλου αν διατύπωσε όλα αυτά είναι τουλάχιστον άσχετος. Επιστήμονας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου τον οποίο πληρώνω απ’ τον πενιχρό μισθό μου δεν μπορεί να ξεχωρίσει βασικές έννοιες. Άλλο η έννοια «θρήσκευμα». Άλλο η έννοια «δόγμα». Ο προτεσταντισμός και ο καθολικισμός δεν είναι θρησκεύματα αλλά δόγματα. Η θρησκεία είναι ενιαία και είναι ο χριστιανισμός και αποτελείται από επί μέρους δόγματα. Αν θεωρήσουμε ότι θα πρέπει να διδάσκονται όλα τα αναγνωρισμένα χριστιανικά δόγματα (το οποίο ως ένα βαθμό γίνεται και τώρα) το ίδιο θα πρέπει να γίνει και με τα επί μέρους δόγματα όλων των άλλων θρησκειών. Δηλαδή θα πρέπει να αναλυθεί το σιιτικό Ισλάμ το σουνιτικό Ισλάμ ίσως το δόγμα των αλεβί και φυσικά όλες οι παραλλαγές του Βουδισμού του Ινδουισμού του Ανιμισμού και του Ιουδαϊσμού. Γιατί όχι οι δοξασίες των Κοπτών της Αιθιοπίας και της Αιγύπτου ή γιατί όχι και τα δόγματα των Αρμενίων χριστιανών και των επιμέρους ευαγγελικών εκκλησιών των ΗΠΑ που έχουν και πολύ σημαντική επίδραση στην σύγχρονη μουσική εκτός όλων των άλλων…
    Γενικά πάντως οι άνθρωποι είναι απλώς εμπαθείς. Το ότι δεν τους «έκατσε» το κοινωνικό μοντέλο που είχαν στον μυαλό τους το βγάζουν δεν κάθε πτυχή της ζωής τους. Αν θέλουν εκπαιδευτική μεταρρύθμιση εκ βάθρων ας επιτρέψουν την λειτουργία ιδιωτικών σχολείων για να τελειώνουμε με το βοθρόλυμα που λέγεται δημόσια εκπαίδευση και τότε θα ξεχωρίσει η ήρα απ’ το στάρι. Αν στέλνεις το παιδί σου σε ένα σχολείο και δεν χρειάζεται να πληρώνεις κάθε είδους φροντιστήρια τότε θα δούμε τι θα έχουν να πουν όλοι αυτοί οι «πάνσοφοι» συμβουλάτορες.-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασικό στοιχείο του ΄΄πολιτισμού΄΄ των Τουρκομογγόλων ήταν το Παλούκομα.
    Σε κάποια λαμόγια με περίεργες προτάσεις θα ταίριαζε ΄΄γάντι΄΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. - Χαίρομαι που χάθηκε -όλως διόλου- το μέτρο... κι’ ήρθε’ -επί τέλους- ο καιρός, το πλήρωμα του χρόνου, όπου, εμείς οι γονείς των μαθητών, θ’ αναλάβωμε αυθωρεί τα ηνία στα σχολεία των παιδιών μας, πριν τ’ αλώσουν ολοσχερώς οι ολοένα αποθρασυνόμενοι «αλλόφυλοι»... και θ’ αρχίσωμε -προς άμυνά μας- το βίαιο ξήλωμα, από της «παραλέσχης» του παιδαγωγικού ινστιτούτου έως της «λέσχης» της ίδιας της κυβέρνησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απο που μας προέκυψε αυτό το νεο φρούτο τύπου Ντραγώνα; Ακου Γιαγκάτζογλου! Η υψηλή κουλτούρα και διανόηση!!! Ποιός κερατάς τον έβαλε σ' αυτό το παιδαγωγικό Ινστιτούτο απ' όπου περασαν όλα τα λουλούδια για να προωθήσουν το ξερίζωμα του Ελληνισμού και της θρησκείας των Ελληνων που χάρη σ' αυτήν υπάρχουμε σήμερα; ΚΑι ολα αυτα τα λουλούδια τα πληρωνουμε εμείς!!!!! Ακου όνομα Γιαγκάτζογλου! Που θελει λεει να πηγαινουν τα παιδιά μας στα Τζαμιά.
    Θα μας βαλουν να φορανε τα κορίτσια μαντήλες για να ευφρανθεί η καρδία αυτού του Κυρίου Γιαγκάτζογλου!!!! Αφερίμ Γιαγκάτζογλου!!!! Εκτός απο αυτό το ανισόροπο κρατος, απο που αλλού πληρώνεσαι; Γιατί μόνο πρακτορες ξεφτίλες κανουν τέτοιες εισηγησεις... Και κατι άλλο: Να μαζεψουμε υπογραφες να διαλυθεί αμέσως αυτό το ανθελληνικό Παιδαγωγικό Ινστιτούτο!!! Να γκρεμιστεί!!! Επι τέλους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με Γιωργάκη πρωθυπουργό ολα ειναι πιθανό να συμβούν! Και θα έρθουν ακόμα πιο χειρότερα... Επι τέλους! Που ειναι οι πατριώτες του ΠΑΣΟΚ; Να σηκώσουν ανάστημα σ' αυτό το ξεδιάντροπο ξεπούλημα της Ελλάδας απο λαμόγια τρωκτικά της φασιστικής αριστεράς; Σηκωθείτε ρε! Σε λίγο θα σας φορέσουν και φουστίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://thriskeftika.blogspot.com/2009/02/blog-post_7358.html

    π. Γεώργιος Μεταλληνός, Το μάθημα των Θρησκευτικών: Η ουσία και η εθνική σημασία του

    Επιπλέον

    Μασόνοι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο» - Θρησκευτικά Α΄ Λυκείου

    http://truth.freeforums.org/topic-t4232.html

    τι γίνεται ρε γαμώ το στανιό μου; πνιγήκαμε από μασοναρία;
    αυτούς πρέπει να τους πάρει ο άνεμος όπως τη Σημαία στα Ίμια που έλεγε ο εθνεγέρτης ο Πάκαλος
    αυτοί δεν έχουν σταματημό.Τα θέλουν διαλυμένα όλα και τώρα.Οικονομικά, εθνικά,κοινωνικά, θρησκευτικά όλα.
    Εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία όπως είπε ο Κίσιγκερ ότι "ο ελληνικός λαός είναι ανυπότακτος στα συμφέροντά μας και ο μόνος τρόπος να τον κάμψουμε είναι να τον πλήξουμε στις δομές και στις παραδόσεις του.Στή γλώσσα, τη θρησκεία, την ιστορία, τα ήθη του".Αυτό πριν καμμιά 35αριά χρόνια στους διευθυντές πολυεθνικών εταιρειών και σε άλλα παγκόσμια στελέχη της μπίλτεμπεργκ.Αυτό κάνουν τώρα οι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "αλλά τονίζεται ότι σκοπός της παιδείας είναι η καλλιέργεια της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης"


    Από την παραπάνω φράση εν είδει κατακλείδας, προκύπτει ότι οι άνθρωποι είναι τραγικά επικίνδυνοι και αποδεικνύεται η ακαταλληλότητα τους για έναν τομέα τόσο κρίσιμο για το μέλλον της Ελλάδας όπως είναι η Παιδεία. Πλήρης αφελληνισμός και αποχριστιανισμός!
    Άκου λέει "η καλλιέργεια της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης". θα μας τρελάνατε ρε μασκαράδες;;;;!!!
    Σαν Έλληνας Ορθόδοξος σε (ακόμη) Ελληνική Ορθόδοξη χώρα, με ενδιαφέρει πρωτίστως οι Ελληνοπαίδες να κατηχούνται στα παραδεδομένα των πατέρων μας και στις αξίες του λαού μας. Χέστηκα αν θα μάθουν για το Ισλάμ και για τον Βουδισμό κάτι περισσότερο από τις γνωστές πληροφορίες που έτσι και αλλιώς όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μάθει και εκτός σχολείου!
    Αλλά αυτό είναι ενέργεια εκ του πονηρού, είναι ντιρεκτίβα της Παγκοσμιοποίησης και της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ που σκοπό έχει την καλλιέργεια της πανθρησκειακής συνείδησης μιας καθαρά δηλαδή μασονικής αντίληψης!
    Έλληνες, πόσο ακόμη θα τους ανεχτούμε να αποδομούν ό,τι ιερό και όσιο έχει απομείνει σε αυτήν την χώρα;
    Τα μουσουλμανάκια μπήκαν παράνομα στην χώρα, αν και το ανεχτήκαμε στο τέλος για λόγους ανθρωπισμού. Είναι φιλοξενούμενοι και κανείς δε μπορεί να τους φέρεται σαν να είναι κύριοι στην χώρα. Αν υπάρχει πρόβλημα θρησκευτικό να λυθεί με άλλους τρόπους και όχι εις βάρος της θρησκευτικής κατήχησης των Ορθόδοξων ελληνόπουλων. Ας δημιουργηθούν τμήματα ειδικά για τους μουσουλμανοπαίδες και να εγκαταλειφθεί επιτέλους αυτή η ισοπέδωση της χριστιανικής πλειονότητας χάριν της αλλόθρησκης μειονότητας.
    Ο Αρχιεπίσκοπος καλά θα κάνει να ξυπνήσει γιατί έχει αρχίσει να αποκτά τεράστιες αντιπάθειες ανάμεσα στον Ορθόδοξο λαό που τον κοιτάζει πια με μισό μάτι! Αν είναι Εφιάλτης ούτε ψύλλος στον κόρφο του! Αν δεν είναι, τότε πολύ κακώς κάνει που ανέχεται αυτές τις αντιχριστιανικές ενέργειες, γιατί στο τέλος πάλι ως Εφιάλτης θα λογιστεί!
    Είναι μακράν ο χειρότερος Αρχιεπίσκοπος των τελευταίων δεκαετιών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ... - Χαίρομαι που χάνεται -όλως διόλου- το μέτρο... και φτάνει πια ο καιρός (το πλήρωμα του χρόνου), όπου, οι γονείς των μαθητών, θ’ αναλάβωμε δικαιωματικά, αυθωρεί τα ηνία στα σχολεία των παιδιών μας, πριν τ’ αλώσουν ολοσχερώς οι -ολοένα αποθρασυνόμενοι- εντολοδόχοι «αλλοφύλων»... και θ’ αρχίσωμε σύντομα -προς άμυνά μας- το «ξήλωμα», από της όποιας τυχόν «παραλέσχης» έως όποιας τυχόν «λέσχης»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. o skal είπε :

    (σε σχόλιο σχετικά με δηλώσεις Σεραφείμ Πειραιώς)
    "... το γεγονός ότι οι δηλώσεις του προκάλεσαν την αντίδραση του εξ Αμερικής Αρχιεπισκόπου κλπ κλπ σημαίνει ότι κάτι δεν έκανε σωστά..."

    συμπληρώνω σαν άμεσο συμπέρασμα του παραπάνω

    το γεγονός ότι δεν υπάρχει αντίδραση των εξ Ελλάδος , εξ Αμερικής και εξ Οικουμενικού σημαίνει ότι το Υπουργείο Παιδείας κινείται προς την σωστή κατεύθυνση.

    Τα σχόλια τα δικά μας περισσεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άλλο το μάθημα της θρησκειολογίας και άλλο η Ορθόδοξη διδαχή. Μπορεί να διδάσκονται π.χ. οι Αβραμικές θρησκείες (Ιουδαϊσμός, Χριστιανισμός, Ισλάμ) σε κάποιο μάθημα, αλλά ο σκοπός του μαθήματος των θρησκευτικών στην Α’/Β’ θμια εκπαίδευση ήταν η Ορθόδοξη διδαχή-κατήχηση.
    Το γεγονός, ότι η ηγεσία της Εκκλησίας της Ελλάδος εγκλωβίστηκε στις διαπραγματεύσεις με την εκάστοτε κυβέρνηση για το πώς θα πάρει κονδύλια από τις Βρυξέλλες και τα σκάνδαλα με τις διάφορες ΜΚΟ της Εκκλησίας έλυσαν τα χέρια σ αυτούς που θέλουν να τελειώσουν με το κεφάλαιο η ¨Εκκλησία της Ελλάδος. Γι αυτά υπήρχαν προειδοποιήσεις τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια σχεδόν απ όλους που ασχολούνται με τον δημόσιο βίο. Τι αντίσταση να κάνει ο Αρχιεπίσκοπος όταν δεν σηκώνει έλεγχο κανένα πρόγραμμα που υλοποιήθηκε από την εκκλησία, όταν στα real estate είναι συνδεμένοι από σκουπιδιαρέους των δήμων μέχρι…
    Θα ανοίξει το στόμα του και θα του το βουλώνουν με ελέγχους και σκάνδαλα.
    Η αποδυνάμωση και η ανυπαρξία του Ορθόδοξου λόγου στην κοινωνία έχει και τα επακόλουθα του στην παιδεία. Η ευθύνη για όλα αυτά είναι κατ΄αρχήν στην ηγεσία της εκκλησίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και γιατί θα πρέπει για χάρη του κάθε παράνομα εισερχόμενου στη χώρα να αλλάζουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα και να το προσαρμόζουμε στα μέτρα του; Έχουμε αναλάβει μήπως κάποια τέτοια δέσμευση; Κι αν ναι, ποιός την έχει αναλάβει και απέναντι σε ποιούς; Μήπως απέναντι στους ίδιους εντολοδότες του προτεκτοράτου που κράταγαν τη Γιαννάκου με νύχια και με δόντια επί ένα χρόνο στη θέση της;

    Ρε άντε ναγαπηθήτε ρε, το έχετε παραχέσει πια. Ως πότε οι πλανητάρχες και οι διεθνείς μπάτσοι θα κάνουν κουμάντο στα πάντα μέσα σ' αυτή την πατρίδα; Μάς έβαλαν μπάτσους πάνω από το κεφάλι μας σε όλα. Μπάτσοι στην οικονομία, μπάτσοι στην κοινωνική πολιτική, μπάτσοι στην εκπαίδευση, μπάτσοι στα ελληνοτουρκικά, στα ελληνοσκοπιανά, παντού.

    Μάς έχωσαν με το μνημόνιο μέσα στη χύτρα ταχύτητας και νομίζουν ότι καθάρισαν. Και μέσα στην παραζάλη προσπαθούν να περάσουν ότι γουστάρουν. Αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι το μόνο που πετυχαίνουν είναι να μάς κάνουν να βράζουμε περισσότερο και να ανεβαίνει επικίνδυνα η πίεση. Κι όταν η πίεση ξεπεράσει το όριο, τότε τινάζεται το καπάκι από τη χύτρα και όποιον πάρει ο χάρος.

    Μάθημα για τον Βουδισμό, τον Προτεσταντισμό, τον Καθολικισμό, το Ισλάμ, μόνο μάθημα για τον Μανιτού, το Θεό των Ινδιάνων δεν μάς έχουν βάλει ακόμα. Αλλά αυτό ειδικά το μάθημα δεν το χρειαζόμαστε, το ξέρουμε:
    Όσο υπάρχουν μπάτσοι
    θα είμαστε Απάτσι
    (και σε ελεύθερη απόδοση στη γλώσσα του ΓΑΠ για να το καταλάβει: "when the Indians met with Custer"...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο ΓΑΠ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ! ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΗΜΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ! (ΜΗΝ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ) ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ;;
    ΤΑ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΕΜ;
    ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΟΝ ΚΕΜΑΛ;
    Η ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΔΝΤ;
    ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ 1:05 μ.μ.

    >όπως είπε ο Κίσιγκερ...<

    Άντε πάλι τα ίδια

    Για πόσο θα ζούμε με τις αρλούμπες, ρε παιδιά; Και τι σχέση έχει ο Τεκτονισμός με το Π.Ι.; Άρες μάρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ο βουδισμός, ο προτεσταντισμός, η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία και το Ισλάμ, πρέπει να διδάσκονται στα σχολεία»

    Προσέξτε την φράση αυτή, για να δείτε το μορφωτικό επίπεδο του συμβούλου του Π.Ι. "«Ολες οι γνωστές θρησκείες, όπως επί παραδείγματι... η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία"(!!!!!). Ο βουδισμός από την μια και .... μία Εκκλησία από την άλλη. Ποιο ζώο έβαλε στο Π.Ι. αυτό το ζώο;

    Πώς να προχωρήσεις στα στοιχειώδη και να του εξηγήσεις ότι π.χ. ούτε ο βουδισμός είναι θρησκεία, όταν ο αγράμματος δεν ξέρει τι είναι θρησκεία και κατονομάζει ως τέτοια την ... Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να μου το θυμηθείτε, μέχρι να τελειώσει η θητεία του Γκιοργκάκι πολλά εχουν να δουν τα μάτια μας. Ποιος διορίζει τα μέλη σ' αυτό πανάθλιο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο; Εχει δίκιο ο φίλος που ζητάει υπογραφές να το διαλύσουμε. Ρε μάγκες, μήπως ήρθε η ώρα να ξεσηκωθούμε, να τους δείξουμε το ανάστημά μας και να τους στείλουμε απο εκεί που ήρθαν; Να μη νοιωθουν άβολα τα παιδιά μας όταν θα είναι με ισλαμόπουλα... Λες και θα τους πιάσει η ζήλεια που οι άλλοι έχουν άλλη θρησκεια.... Καποιος πρεπει να μιλησει στους ξεγανωτους τενεκέδες, τι θα συμβεί αν αυριο διαλυθει η κοινότητα κι εμείς μείνουμε μόνοι μεσα στο πέλαγος με 3 εκατ. λαθρομετανάστες που δεν μπορείς ούτε εναν να διώξεις γιατί θα βγουν κατι ρουφιάνοι, κάτι σκουλήκια που τα παιρνουν απο τον Σόρος και τους αμερικανους και θα σε πουν φασίστα, ρατσιστη, ελληναρά... Τότε σήκωσε τη μαγκούρα και δείξτε τους! ΚΑημένη Ελλάδα! Που θα σε θάψουν για να σου φερουμε λίγα λουλούδια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εφ'οσον η παιδεια στοχευει στην καλλιεργεια της εθνικης και θρησκευτικης συνειδησης,ομολογει εμμεσως ο κυριος αυτος οτι εργαζεται για την εξαλειψη του Εθνους και της θρησκειας,αφου αυτα ακομα και συνταγματικα ειναι η περιγραφη του Ελληνικου Εθνους.Μετα μας φταιει ο κισιγκερ,οι σιωνιστες,η λεσχη μπιλντεμπεργκ,το ΔΝΤ,οι εξωγηινοι.Αφου ο εχθρος βρισκεται εντος των τειχων και μαλιστα εχει σηκωσει το μαχαιρι για να μας το μπηξει πισωπλατα.Ας ασχοληθουμε λοιπον με την Παλαιστινη,τους Κουρδους,την Κουβα,την Κορεα για να μην καταλαβουμε το μαχαιρωμα.Καλο υπνο και η μπριζολα να μην ξεροψηθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δηλαδή τα παιδιά μας τα έμαθαν όλα για τον Χριστιανισμό και τώρα πάνε και για άλλα!!! Α ρε! βούρδουλα που θέλετε ρε βρωμομασόνοι!!! Ο κ Γιαγκάζογλου ας έρθει στη Θράκη να επισκευθεί τζαμιά (έχουμε μπόλικα) και να γνωρίσει την (υποτιθέμενη) κουλτούρα και τον (υποτιθέμενο) πολιτισμό τους!!! Και με το φτωχό μου το μυαλό αναρωτιέμαι..? Η εκπαίδευση των μαθητών θα γίνεται στη Θράκη, ή θα γεμίσουμε τζαμιά τη χώρα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν αυτός αισθάνεται άβολα με τους Έλληνες και τις παραδόσεις τους,

    να πάει στη Σαουδική Αραβία,στο Ισραήλ ή στο Θιβέτ...να βολευτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δηλαδή κανετε σαν να μην ξέρετε τι ρ'ολο βαράει τοσα χρονια το Παιδαγωγικο Ινστιτουτο και ποιοι το στηριζουνκαι το στελεχώνουν.
    Μηπως δεν ξερετε τιποτα και για το ΕΛΙΑΜΕΠ και για την εξωτερική πολιτικη;
    Οι ηλιθιοι πεθαναν εδω και χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. >όπως είπε ο Κίσιγκερ...<

    Άντε πάλι τα ίδια

    Για πόσο θα ζούμε με τις αρλούμπες, ρε παιδιά; Και τι σχέση έχει ο Τεκτονισμός με το Π.Ι.; Άρες μάρες...

    29 Δεκεμβρίου 2010 5:57 μ.μ.

    ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ.ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΑΥΤΑ. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ Ο ΚΙΣΙΓΚΕΡ ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΠΕ; ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΟΣ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΠΙΛΤΕΜΠΕΡΓΚ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΣΦΑΓΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ;

    ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ.Η ΦΡΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ.

    ΚΑΙ ΤΙ Μ΄ΑΥΤΟ; ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΙΑ ΖΩΗ; ΝΑΙ Η ΟΧΙ;ΥΠΕΡΙΣΧΕΙ Η ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;

    "Και τι σχέση έχει ο Τεκτονισμός με το Π.Ι.; Άρες μάρες..."

    Ο ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΚΗ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ Π.Ι. ΠΟΥ ΧΑΡΑΣΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ;
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΗΝΥΣΑΝ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΓΕΩΡΓΙΟ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΤΙ ΟΜΟΛΟΓΗΣΑΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΤΟ Π.Ι. ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ;
    ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙ ΤΟΥΣ;
    ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΟ ΜΥΕΛΟ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ.
    Η ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΤΕΜΠΕΡΓΚ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΣΧΗ ΤΩΝ ΕΠΙΦΑΝΩΝ ΜΑΣΩΝΩΝ;
    ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ποιός ξέρει πόσα εκατομμύρια διοχετεύει η Τουρκία σέ αυτό τό παιδαγωγικό ινστιτούτο γιά νά κάνει τά παιδιά μας οθωμανάκια.

    Στά σχολικά βιβλία μέ αργά αλλά σταθερά βήματα, αλλάζει η προσέγγιση στίς αξίες του Ελληνα καί μέ αρωγό καί τήν ΕΛΜΕ, τά παιδιά χάνουν τήν εθνική τους συνείδηση. Καί νά μήν λησμονούμε ότι η εθνική συνείδηση εμπεριέχει τήν ορθόδοξη πίστη μας μέ τίς παραδόσεις καί τά έθιμά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρήστος Βούλγαρης31 Δεκεμβρίου 2010 - 2:26 μ.μ.

    Αυτη η "προταση" αξιζει το βραβειο ηλιθιας εκπαιδευτικης πολιτικης για το 2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εάν "Αυτη η "προταση" αξιζει το βραβειο ηλιθιας εκπαιδευτικης πολιτικης για το 2010" όπως λέει ο φίλος μου ο Τζουμπές 2:26 μ.μ.,
    τότε η πρόταση της κυρίας καθηγήτριας του Παντείου Ρένας Μόλχο να διδάσκεται υποχρεωτικά στα ελληνικά σχολεία το μάθημα της ..."Εβραιολογίας", τι βραβείο της αξίζει;

    Μήπως το "Παγκόσμιο Βραβείο Μ@λ@κι@ς του 21ου Αιώνα" ;;;

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρήστος Βούλγαρης1 Ιανουαρίου 2011 - 11:30 μ.μ.

    Εάν "Αυτη η "προταση" αξιζει το βραβειο ηλιθιας εκπαιδευτικης πολιτικης για το 2010" όπως λέει ο φίλος μου ο Τζουμπές 2:26 μ.μ.,
    τότε η πρόταση της κυρίας καθηγήτριας του Παντείου Ρένας Μόλχο να διδάσκεται υποχρεωτικά στα ελληνικά σχολεία το μάθημα της ..."Εβραιολογίας", τι βραβείο της αξίζει;

    Μήπως το "Παγκόσμιο Βραβείο Μ@λ@κι@ς του 21ου Αιώνα" ;;;

    τζιμης=το ζωντανο βλακομετρο, η μεα παγκοσμια μοναδα μετρησης και ηλιθιοτητας και βλακειας τωρα στο σπιτι σας ΔΩΡΕΑΝ!προλαβετε!(και ευτυχως δεν εχω την ανειπωτη δυστυχια να τον εχω φιλο μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.